Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
eolos

Χ.Κ. ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2011-12

Recommended Posts

Δεν ντρέπομαι καθόλου. Και επειδή θα έχω και μη χιονοδρομική συντροφιά μαζί, πρέπει να υπάρχει μέρος για να καθίσει και να περιμένει όσο εγώ θα κάνω το καθήκον μου! :P


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύσκολο το χιόνι στις 10 που έφτασα πάνω, πολύ σκληρό εντός και εκτός και με κακό στρώσιμο σε όλες τις πίστες. Ένα δυο σφραγίσματα πρέπει να τα άφησα στην 6 το πρωί. Ίσως να μην επέτρεψαν οι θερμοκρασιες κάτι καλύτερο, ίσως όχι. Άρχισε να μαλακώνει στις 12 σχεδόν, αλλά με πολύ μικρό περιθώριο πριν σουπιάσει. Κατά περιόδους έβγαζε ομίχλη που δεν κρατούσε όμως πολύ.

 

Κόσμος ελάχιστος, πάλι καλά που βρήκα και τον C στα Κελλάρια και τσουλίσαμε λίγο μαζί. Ο Ava με την ομάδα της αστυνομίας ετοιμαζόταν για τον αγώνα στην Φτερόλακα. Καλή επιτυχία εύχομαι!

 

Έφυγα νωρίς για λιτό γεύμα στην Αράχοβα. Τα πουλάκια κελαϊδούσαν παντού και οι αμυγδαλιές είναι όλες ανθισμένες. Όλο το βουνό έχει μπει σε ανοιξιάτικη διάθεση!

 

Χιόνι έχει πάρα πολύ παντού. Στα απάτητα του Ηρακλή, αλλά και δεξιά αριστερά από την 6, καθώς και στην Σαχάρα δεν υπάρχει πέτρα ούτε για δείγμα. Η σεζόν έχει ψωμί μπροστά της αρκεί να πέσουν λίγο οι γ@#$%^&ς θερμοκρασιες!

  • Like 2

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Ένα δυο σφραγίσματα πρέπει να τα άφησα στην 6 το πρωί.

Έεεεεετσι,γιατί κι εμείς κλέφτες θα γίνουμε????

  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως αν και με εναν ωμο αυτο το σκ θα γινει της "εκδιδομενης το κικληδωμα".....

Ε θα ειμαστε ολα τα φιλαρακια μαζι, μια επαναληψη του Les deux alpes ενα πραγμα 8P:crazy: , τωρα αν ο ακατανομαστος συνεχιζει να παιζει ρακκετες, τον βλεπω να πηγαινει κατα Μπατη μερια.... :lol:


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Έεεεεετσι,γιατί κι εμείς κλέφτες θα γίνουμε????

 

Ελα μου ντε... !! Κι εσυ οδοντίατρος εε;;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρασκευή ανεβαίνω κι εγώ Παρνασσό, ελπίζω να έχει χιόνι γιατί θα είναι η τελευταία ελπίδα για σκί φέτος καθώς την άλλη βδομάδα γυρνάω Σάμο στο φανταριλίκι.Γι'αυτό αν κάποιος πιστεύει πως θα έχει καλύτερο χιόνι στα Καλάβρυτα ασ μου το πεί να μήν κλείσω την σεζόν με κακά κατεβάσματα :(

 

Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις.

Edited by Constantine88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι πριν ακόμα τελειώσει ο Μάρτης, το μόνο ΧΚ που λειτουργεί φυσιολογικά (για τα ελληνικά δεδομένα, μη τρελαθούμε κιόλας) είναι το ΧΚΠ. Συγχαρητήρια, ευχαριστούμε.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω για την Τρίτη είναι ότι λειτουργούσαν στρατηγικά λιφτ. Κλειστός ο Αίολος, αλλά ανοιχτός ο Βάκχος. Κλειστός ο Τηλέμαχος, αλλά ανοιχτός ο Ηρακλής και ο Οδυσσέας. Κλειστό το συνδετικό, το baby και η 14 στην Φτερόλακα, αλλά ανοιχτός ο Δίας, η 6 και η 7. Παρόλο που είχαμε λιγότερα λιφτ σε λειτουργία, ουσιαστικά είχαμε πρόσβαση σε ολόκληρο το βουνό!

 

Well done!

  • Like 4

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωνσταντίνε έτσι όπως πάει το βουνό θα έχει χιόνι τουλάχιστο ως τον Ιούνιο. Είναι ακόμα ΠΟΛΥ θαμμένο. Και οι θερμοκρασίες δεν είναι εξωφρενικά υψηλές για την εποχή. Καλή απόλαυση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις.

 

ΕΥΓΕ!


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις.

 

Μάλλον είναι καιρός να γυρίσεις Σάμο για φανταριλίκι ... έκανες αρκετές κακές πράξεις για φέτος και πρέπει να τιμωρηθείς παραδειγματικά :evil:

 

Joking of course εεε ..


Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,

Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον είναι καιρός να γυρίσεις Σάμο για φανταριλίκι ... έκανες αρκετές κακές πράξεις για φέτος και πρέπει να τιμωρηθείς παραδειγματικά :evil:

 

Joking of course εεε ..

 

Ψάχνω το deslike και δεν το βρίσκω...

 

Joking of course εεε ..

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάω Παρνασσό το Σάββατο και για αλλαγή να παρκάρω Φτερόλακα. Δυο ερωτήσεις

1) Πού μπορώ να νοικιάσω σκι (καλής ποιότητας σχετικά) για τη μικρή πηγαίνοντας από Αμφίκλεια;

2) Από χιόνι πώς είναι η κατάσταση στα χαμηλά της Φτερόλακας (1640);

 

Τέλος, θα υπάρχει all day skiing;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

1)....

2)....

3) To all day γινεται μονο στα Κελαρια. (εκτος και αν αλλάξει κατι γι αυτο το Σαββατο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έλεγα Φτερόλακα για αρχή και μεταφορά με αυτοκίνητο για Κελάρια για απογευματινό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

3) To all day γινεται μονο στα Κελαρια. (εκτος και αν αλλάξει κατι γι αυτο το Σαββατο)

Mea culpa. Δεν κατάλαβα ότι εννοούσε Φτερόλακα

 

edit: Τώρα είδα το νέο post για τα Κελάρια

Edited by Fulvia 3

Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάω Παρνασσό το Σάββατο και για αλλαγή να παρκάρω Φτερόλακα. Δυο ερωτήσεις

1) Πού μπορώ να νοικιάσω σκι (καλής ποιότητας σχετικά) για τη μικρή πηγαίνοντας από Αμφίκλεια;

2) Από χιόνι πώς είναι η κατάσταση στα χαμηλά της Φτερόλακας (1640);

 

Τέλος, θα υπάρχει all day skiing;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

1) Να νοικιάσετε σκι από το χινοδρομικό, έχει και στη Φτερόλακα και στα Κελλάρια.

2) Χιόνι έχει πολύ και η Φτερόλακα, το πρωϊ είναι πολύ σκληρό και μετά τις 12 περίπου μαλακώνει. Στα πιό χαμηλά μαλακώνει περισσότερο, αλλά τουλάχιστον το περασμένο ΣΚ ακόμη και στο πιό μαλακό τσουλούσε κανείς με προσοχή πάντα.


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σόρυ που παρεμβαίνω αλλά ο άνθρωπος ρωτά για καταστήματα ενοικίασης

σε Αμφίκλεια,προφανώς.Ξέρουμε κάτι?Από πότε έχει στη Φτερόλακα ενοικίαση

(μάλλον έχω χάσει επεισόδια..)?

 

 

 

edit:Ενοικιάσεις

Το κέντρο μας διαθέτει δυο καταστήματα ενοικιάσεως χιονοδρομικού εξοπλισμού στις θέσεις Κελάρια 1950 και Φτερόλακα 1840. Ο εξοπλισμός μας είναι καινούργιος παραγωγής 2005-2006 και απαρτίζεται από 1000 σετ σκι, 250 σετ Snowboards, 200 έλκηθρα καθώς και 50 παιδικά προστατευτικά κράνη, ικανός να ικανοποιήσει κάθε γούστο, από τον αρχάριο έως και τον πιο απαιτητικό χιονοδρόμο. Στα πλαίσια της παγκόσμιας προσπάθειας για την λήψη κάθε μέτρου που συμβάλλει αποτελεσματικά στην προστασία των μικρών μας φίλων από σοβαρούς τραυματισμούς, το κέντρο μας προωθεί από εφέτος την χρήση των προστατευτικών κρανών, εκχωρώντας τα δωρεάν σε παιδιά ηλικίας 3-14 ετών με κάθε ενοικίαση εξοπλισμού σκι η snowboard.

 

από ΧΚΠ

Edited by madskier

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκπληκτική μέρα σήμερα χωρίς κόσμο και πρωινό με χιόνι πολύ σκληρό που κατά τις 10.30 μαλάκωνε και γινόταν διασκεδαστικό.Μετά τις 14.00 το πεδίο δυσκόλευε αρκετά και η φυγή αποτελούσε την καλύτερη λύση.Πολύ σκι,πάρα πολύ σκι,ευκαιρία για ασκήσεις και προσπάθειες βελτίωσης λαθών.Το τέλος μας βρήκε αποκαμωμένους αλλά με τεράστια χαμόγελα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα 25 euro που έδωσα για ενοικίαση εξοπλισμού από τον Κλαουδάτο στην Φτερόλακα .. στράφι

νομίζω να μου έδιναν 50 ευρώ θα το σκεφτόμουν να τα πάω στην ανακύκλωση ..με 1.79 την βενζίνα

Χάλι μαύρο .. 12ετιας μπότες .. με κορδόνια :on2long: εφαρμογή Ο και επιλογή καμία..... ένας μόνο τύπος και τέλος !!! και το τέλος με ύφος .. που νομίζεται ότι είστε κύριε ??? Ε?? ..

τα ίδια και τα σκι .. απο κάτω νέας τεχνολογίας ..αυλακωτά για να κρατάνε τις γραμμές :skiing-4073: καλα θα μου πείς δεν τα είδες πριν .. ???? εμ τα είδα αλλα

όταν έχεις ανέβει Φτερόλακα χωρίς εξοπλισμό βγάζεις κάρτα .. και μετά μπαίνεις για να νοικιάσεις :cry: λε κατασρόφ ..

 

 

Αυτό το post θυμόμουν και ρώταγα για ενοικιάσεις ΠΡΙΝ τη Φτερόλακα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...