Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 26, 2012 Δεν ντρέπομαι καθόλου. Και επειδή θα έχω και μη χιονοδρομική συντροφιά μαζί, πρέπει να υπάρχει μέρος για να καθίσει και να περιμένει όσο εγώ θα κάνω το καθήκον μου! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 27, 2012 Δύσκολο το χιόνι στις 10 που έφτασα πάνω, πολύ σκληρό εντός και εκτός και με κακό στρώσιμο σε όλες τις πίστες. Ένα δυο σφραγίσματα πρέπει να τα άφησα στην 6 το πρωί. Ίσως να μην επέτρεψαν οι θερμοκρασιες κάτι καλύτερο, ίσως όχι. Άρχισε να μαλακώνει στις 12 σχεδόν, αλλά με πολύ μικρό περιθώριο πριν σουπιάσει. Κατά περιόδους έβγαζε ομίχλη που δεν κρατούσε όμως πολύ. Κόσμος ελάχιστος, πάλι καλά που βρήκα και τον C στα Κελλάρια και τσουλίσαμε λίγο μαζί. Ο Ava με την ομάδα της αστυνομίας ετοιμαζόταν για τον αγώνα στην Φτερόλακα. Καλή επιτυχία εύχομαι! Έφυγα νωρίς για λιτό γεύμα στην Αράχοβα. Τα πουλάκια κελαϊδούσαν παντού και οι αμυγδαλιές είναι όλες ανθισμένες. Όλο το βουνό έχει μπει σε ανοιξιάτικη διάθεση! Χιόνι έχει πάρα πολύ παντού. Στα απάτητα του Ηρακλή, αλλά και δεξιά αριστερά από την 6, καθώς και στην Σαχάρα δεν υπάρχει πέτρα ούτε για δείγμα. Η σεζόν έχει ψωμί μπροστά της αρκεί να πέσουν λίγο οι γ@#$%^&ς θερμοκρασιες! 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 27, 2012 . Ένα δυο σφραγίσματα πρέπει να τα άφησα στην 6 το πρωί. Έεεεεετσι,γιατί κι εμείς κλέφτες θα γίνουμε???? 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 27, 2012 Παντως αν και με εναν ωμο αυτο το σκ θα γινει της "εκδιδομενης το κικληδωμα"..... Ε θα ειμαστε ολα τα φιλαρακια μαζι, μια επαναληψη του Les deux alpes ενα πραγμα , τωρα αν ο ακατανομαστος συνεχιζει να παιζει ρακκετες, τον βλεπω να πηγαινει κατα Μπατη μερια.... Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 27, 2012 Θα ρίξει 50 εκατοστά αέρινη πούδρα; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 27, 2012 70 ;-) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted March 28, 2012 Έεεεεετσι,γιατί κι εμείς κλέφτες θα γίνουμε???? Ελα μου ντε... !! Κι εσυ οδοντίατρος εε;; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted March 28, 2012 έχω 2 εκπτωτικά κουπόνια των 17 ευρώ σε ισχύ μόνο για το Σάββατο, προς ενδιαφερόμενους Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
Constantine88 12 Report post Posted March 28, 2012 (edited) Παρασκευή ανεβαίνω κι εγώ Παρνασσό, ελπίζω να έχει χιόνι γιατί θα είναι η τελευταία ελπίδα για σκί φέτος καθώς την άλλη βδομάδα γυρνάω Σάμο στο φανταριλίκι.Γι'αυτό αν κάποιος πιστεύει πως θα έχει καλύτερο χιόνι στα Καλάβρυτα ασ μου το πεί να μήν κλείσω την σεζόν με κακά κατεβάσματα Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις. Edited March 28, 2012 by Constantine88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 28, 2012 Μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι πριν ακόμα τελειώσει ο Μάρτης, το μόνο ΧΚ που λειτουργεί φυσιολογικά (για τα ελληνικά δεδομένα, μη τρελαθούμε κιόλας) είναι το ΧΚΠ. Συγχαρητήρια, ευχαριστούμε. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 28, 2012 Κάτι που ξέχασα να αναφέρω για την Τρίτη είναι ότι λειτουργούσαν στρατηγικά λιφτ. Κλειστός ο Αίολος, αλλά ανοιχτός ο Βάκχος. Κλειστός ο Τηλέμαχος, αλλά ανοιχτός ο Ηρακλής και ο Οδυσσέας. Κλειστό το συνδετικό, το baby και η 14 στην Φτερόλακα, αλλά ανοιχτός ο Δίας, η 6 και η 7. Παρόλο που είχαμε λιγότερα λιφτ σε λειτουργία, ουσιαστικά είχαμε πρόσβαση σε ολόκληρο το βουνό! Well done! 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 28, 2012 Κωνσταντίνε έτσι όπως πάει το βουνό θα έχει χιόνι τουλάχιστο ως τον Ιούνιο. Είναι ακόμα ΠΟΛΥ θαμμένο. Και οι θερμοκρασίες δεν είναι εξωφρενικά υψηλές για την εποχή. Καλή απόλαυση! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted March 29, 2012 Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις. ΕΥΓΕ! Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 29, 2012 Υ.Γ Ενημερώνω τους συνάδελφους χιονοδρόμους οτι φέτος ''Το γύρησα'' και απο snowboard κάνω πλέον SKI, με απίστευτες εντυπώσεις. Μάλλον είναι καιρός να γυρίσεις Σάμο για φανταριλίκι ... έκανες αρκετές κακές πράξεις για φέτος και πρέπει να τιμωρηθείς παραδειγματικά Joking of course εεε .. Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted March 29, 2012 Μάλλον είναι καιρός να γυρίσεις Σάμο για φανταριλίκι ... έκανες αρκετές κακές πράξεις για φέτος και πρέπει να τιμωρηθείς παραδειγματικά Joking of course εεε .. Ψάχνω το deslike και δεν το βρίσκω... Joking of course εεε .. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 29, 2012 [off topic]Το θέμα είναι να τσουλάς, όχι το πόσα σανίδια έχεις κάτω από τα πόδια σου. [/off topic] 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 29, 2012 Σκέφτομαι να πάω Παρνασσό το Σάββατο και για αλλαγή να παρκάρω Φτερόλακα. Δυο ερωτήσεις 1) Πού μπορώ να νοικιάσω σκι (καλής ποιότητας σχετικά) για τη μικρή πηγαίνοντας από Αμφίκλεια; 2) Από χιόνι πώς είναι η κατάσταση στα χαμηλά της Φτερόλακας (1640); Τέλος, θα υπάρχει all day skiing; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted March 29, 2012 1).... 2).... 3) To all day γινεται μονο στα Κελαρια. (εκτος και αν αλλάξει κατι γι αυτο το Σαββατο) Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 29, 2012 Έλεγα Φτερόλακα για αρχή και μεταφορά με αυτοκίνητο για Κελάρια για απογευματινό... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted March 29, 2012 (edited) 3) To all day γινεται μονο στα Κελαρια. (εκτος και αν αλλάξει κατι γι αυτο το Σαββατο) Mea culpa. Δεν κατάλαβα ότι εννοούσε Φτερόλακα edit: Τώρα είδα το νέο post για τα Κελάρια Edited March 29, 2012 by Fulvia 3 Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted March 29, 2012 Σκέφτομαι να πάω Παρνασσό το Σάββατο και για αλλαγή να παρκάρω Φτερόλακα. Δυο ερωτήσεις 1) Πού μπορώ να νοικιάσω σκι (καλής ποιότητας σχετικά) για τη μικρή πηγαίνοντας από Αμφίκλεια; 2) Από χιόνι πώς είναι η κατάσταση στα χαμηλά της Φτερόλακας (1640); Τέλος, θα υπάρχει all day skiing; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 1) Να νοικιάσετε σκι από το χινοδρομικό, έχει και στη Φτερόλακα και στα Κελλάρια. 2) Χιόνι έχει πολύ και η Φτερόλακα, το πρωϊ είναι πολύ σκληρό και μετά τις 12 περίπου μαλακώνει. Στα πιό χαμηλά μαλακώνει περισσότερο, αλλά τουλάχιστον το περασμένο ΣΚ ακόμη και στο πιό μαλακό τσουλούσε κανείς με προσοχή πάντα. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 29, 2012 (edited) Σόρυ που παρεμβαίνω αλλά ο άνθρωπος ρωτά για καταστήματα ενοικίασης σε Αμφίκλεια,προφανώς.Ξέρουμε κάτι?Από πότε έχει στη Φτερόλακα ενοικίαση (μάλλον έχω χάσει επεισόδια..)? edit:Ενοικιάσεις Το κέντρο μας διαθέτει δυο καταστήματα ενοικιάσεως χιονοδρομικού εξοπλισμού στις θέσεις Κελάρια 1950 και Φτερόλακα 1840. Ο εξοπλισμός μας είναι καινούργιος παραγωγής 2005-2006 και απαρτίζεται από 1000 σετ σκι, 250 σετ Snowboards, 200 έλκηθρα καθώς και 50 παιδικά προστατευτικά κράνη, ικανός να ικανοποιήσει κάθε γούστο, από τον αρχάριο έως και τον πιο απαιτητικό χιονοδρόμο. Στα πλαίσια της παγκόσμιας προσπάθειας για την λήψη κάθε μέτρου που συμβάλλει αποτελεσματικά στην προστασία των μικρών μας φίλων από σοβαρούς τραυματισμούς, το κέντρο μας προωθεί από εφέτος την χρήση των προστατευτικών κρανών, εκχωρώντας τα δωρεάν σε παιδιά ηλικίας 3-14 ετών με κάθε ενοικίαση εξοπλισμού σκι η snowboard. από ΧΚΠ Edited March 29, 2012 by madskier Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted March 29, 2012 Εκπληκτική μέρα σήμερα χωρίς κόσμο και πρωινό με χιόνι πολύ σκληρό που κατά τις 10.30 μαλάκωνε και γινόταν διασκεδαστικό.Μετά τις 14.00 το πεδίο δυσκόλευε αρκετά και η φυγή αποτελούσε την καλύτερη λύση.Πολύ σκι,πάρα πολύ σκι,ευκαιρία για ασκήσεις και προσπάθειες βελτίωσης λαθών.Το τέλος μας βρήκε αποκαμωμένους αλλά με τεράστια χαμόγελα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 29, 2012 Η διάστρωση πως ήταν Άρη; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 29, 2012 τα 25 euro που έδωσα για ενοικίαση εξοπλισμού από τον Κλαουδάτο στην Φτερόλακα .. στράφι νομίζω να μου έδιναν 50 ευρώ θα το σκεφτόμουν να τα πάω στην ανακύκλωση ..με 1.79 την βενζίνα Χάλι μαύρο .. 12ετιας μπότες .. με κορδόνια εφαρμογή Ο και επιλογή καμία..... ένας μόνο τύπος και τέλος !!! και το τέλος με ύφος .. που νομίζεται ότι είστε κύριε ??? Ε?? .. τα ίδια και τα σκι .. απο κάτω νέας τεχνολογίας ..αυλακωτά για να κρατάνε τις γραμμές καλα θα μου πείς δεν τα είδες πριν .. ???? εμ τα είδα αλλα όταν έχεις ανέβει Φτερόλακα χωρίς εξοπλισμό βγάζεις κάρτα .. και μετά μπαίνεις για να νοικιάσεις λε κατασρόφ .. Αυτό το post θυμόμουν και ρώταγα για ενοικιάσεις ΠΡΙΝ τη Φτερόλακα... Quote Share this post Link to post Share on other sites