ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 15, 2013 Nαι θα αργήσει η ΑΝΕΒΑ μέρα, αλλά από Δευτέρα είμαστε stand by. Να ξέρετε ότι όταν το χαμηλό είναι Αδριατική ο Παρνασσός γενικά τρώει λίγο χιόνι ενώ τα Καλάβρυτα και η Βασιλίτσα θάβονται. Ο Παρνασσός το θέλει Ιόνιο το χαμηλό για να φάει μισό μέτρο. Ονειρεμένες διατάξεις με σερί χαμηλά να κυριέυουν την Ευρώπη. Από θερμοκρασίες μόνο για Μαίναλο και Πήλιο χάνουμε κάποιες ώρες χιονιού σαν βροχή, πάμε για ενάμιση + μέτρο σε Βασιλίτσα Καλάβρυτα και μισό μέτρο σε όλα τα άλλα χιονοδρομικά μέχρι τη Κυριακή. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 15, 2013 αυτό μπορει να βγει αληθινό? http://www.snow-forecast.com/resorts/Helmos/6day/top Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
tsakozzz 37 Report post Posted January 15, 2013 Με αυτο το ερμο το σελι τι γινεται ρε παιδια ολο χαρτες κ προγνωστικά βλεπω αλλα ασπρη μερα δεν τοβλεπω! Θελω να παω απο δευτερα μεχρι Παρασκευή...... Πετροσκι θα κανω? Στάλθηκε από το XT910 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 15, 2013 αυτό μπορει να βγει αληθινό? http://www.snow-fore...Helmos/6day/top Τη Δευτέρα πρωί πρωί, πάνω μαζί με το φτυαράκι σου Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
yannis 71 Report post Posted January 15, 2013 (edited) εγω σκεφτομαι για αυριο μπας και ανηφορισω παρνασσο.ομιχλη να μην εχει και κλειστο κανενα 4θεσιο...κατα τ'αλλα,ουτε κρυο,ουτε συννεφια και ελαφρια χιονοπτωση με πτοει.εχω ελπιδες?στο snowforecast λιγα συννεφα δειχνει... Edited January 15, 2013 by yannis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 15, 2013 Ανέμους θα έχει. Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 15, 2013 Εγω πάντως λέω να το ρισκάρω για Σάββατο στο Μαιναλάκι...Πιστεύω ότι θα έχει φρέσκο πράμα και αρκετό για έναν χιονοδρομοστερημένο φοιτητή εν μέσω εξεταστικής,σαν εμενα!! Θα υπάρξει φωτο ενημέρωση!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prokopas 282 Report post Posted January 15, 2013 Για Παρασκευή τι προτείνετε? Παρνασσό ή Καλάβρυτα? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 16, 2013 (edited) Το Μαίναλο με τέτοιο καιρό είναι καλή περίπτωση αλλά το θέμα είναι να μας ενημερώσει ο Γιώργος αν θα δουλέυει σίγουρα το πάνω. Γενικά με το χαμηλό Αδριατική ο Παρνασσός έχει πολυ΄πιο ανοιχτό καιρό, αλλά αν σε κλέισει το whiteout Κελλάρια τελείωσες ενώ Καλάβρυτα στα δέντρα κάνεις σκι. Αύριο και θα φυσάει πάρα πολύ, και ομίχλη πιθανότατα θα έχει. Η Παρασκευή ειδικά για Παρνασσό έχει βελτίωση του καιρού το μεσημέρι, αλλά λιακάδες από τώρα δεν υποσχόμαστε, ενώ παρόλο που ο αέρας θα μειωθεί θα φυσάει αρκετά. Το Σάββατο και η Κυριακή μοιάζουν με λίγο καλύτερο καιρό αλλά με τα σημερινά στοιχεία είναι επίφοβες και για αέρα και για ομίχλες. Την Κυριακή έχουμε εκτόξευση της θερμοκρασίας. Από βδομάδα θα το δούμε έχουν ελπίδες και η Δευτέρα και η Τρίτη (αν και φοβάμαι ότι η ζέστη θα τα χαλάσει κυρίως τα εκτός αλλά και τα εντός) και από Τετάρτη νέα σημαντική διαταραχή για άφθονα νέα χιόνια στα χιονοδρομικά μας. Το Σάββατο μοιάζει... Edited January 16, 2013 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 16, 2013 Kάτι πάει να γίνει το Σάββατο....Αγιε Κοράπτιε βάλε το χεράκι σου...... 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 16, 2013 Μιχάλη, δέν έχω -μέχρι στιγμής- ενημέρωση από Μαίναλο, αλλά το βλέπω δύσκολο να έχει χιονίσει. Οι θερμοκρασίες θεωρούνται απαγορευτικές για χιονόπτωση. Το απόγευμα θα έχουμε ενημέρωση από τον ρουφιάνο στο βουνό... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 16, 2013 καλημερα σε ολους.αυτο το καημενο το πηλιο θα φαει καμια νιφαδα φετος?γτ εχουν αρχισει και κανουν την εμφανιση τους πετραδακια εδω και εκει.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted January 16, 2013 Nαι ρε παιδια...Τι θα γινει με το Πηλιο? Παντου χιονι και στο Πηλιο τπτ φρεσκο! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 16, 2013 Το Μαίναλο με τέτοιο καιρό είναι καλή περίπτωση αλλά το θέμα είναι να μας ενημερώσει ο Γιώργος αν θα δουλέυει σίγουρα το πάνω. H Τρίπολη τώρα έχει 5,4 βαθμούς αρα στη βάση του χκ εχει σίγουρα 0 βαθμούς ,οπότε βάζει χιόνι αρκετό τώρα. Αυτό που δεν μπορώ να σας απαντήσω είναι το πότε και αν θα ανοίξουν γιατί αυτοί φέτος εκεί πάνω δεν ενημερώνουν κανέναν Quote Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 16, 2013 Nαι ρε συ αλλά εδώ μέχρι προχθές το δούλευαν με ελάχιστο χιόνι και στο snowreport απ οτι έβλεπα λειτουργούσε η βορεινή...Δεν θα το λειτουργήσουν το σκ που θα έχει πολλαπλάσιο χιόνι? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 16, 2013 Πιστεύω οτι θα λειτουργούν ολα και απο το πρωι θα πατανε και πίστες συνέχεια απο οτι έμαθα. Πρέπει να βάζει πολύ χιόνι πάνω 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 16, 2013 Οπότε το Σάββατο όλοι Χελμο!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 16, 2013 Οπότε το Σάββατο όλοι Χελμο!!! σωστός ολοι Χελμό 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted January 16, 2013 oi kameres στο σελι δειχνουν εντονη χιονοπτωση!!!! Και το ειδα εγω το ονειρο οτι Κυριακη θα μαι εκε,θαμενος ως το γονατο!!!!! jorge καλη ανταμωση 1 Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted January 17, 2013 oi kameres στο σελι δειχνουν εντονη χιονοπτωση!!!! Και το ειδα εγω το ονειρο οτι Κυριακη θα μαι εκε,θαμενος ως το γονατο!!!!! jorge καλη ανταμωση τζαμπα το ονειρο.......... Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted January 17, 2013 (edited) . Edited March 27, 2019 by koukos Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted January 17, 2013 Αύριο Παρνασσό λέτε να τσουλήσουμε? Ο αέρος φαίνετε να κόβει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 Tι κάνει ο αέρας αύριο? Κόβει? Μάλλον δυναμώνει θα έλεγα. Ξεκινάει σούπερ θάψιμο αυτές τις ώρες σε όλα τα χιονοδρομικά μας. Απολάυστε χαμηλό στην Αδριατική και θερμό μέτωπο με ψυχρό αμέσως από πίσω να ακολουθεί. Τα παραπονεμένα Σέλι, 3-5 Ελατοχώρι, Φαλακρό θα δουν μπόλικο φρέσκο χιόνι. Μικρό άγχος για το Μαίναλο από θερμοκρασίες αλλά πιστεύω θα δει πολύ χιόνι. Το Πήλιο θα χάσει πολύ σαν βροχή ειδικά χαμηλά. Αύριο οι άνεμοι δυναμώνουν και συνεχίζει να ρίχνει. Το Σάββατο έχουμε βελτίωση του καιρού αλλά...και θα συνεχίζει να ρίχνει όπως σπάει το χαμηλό Καλάβρυτα Βασιλίτσα Μαίναλο Πισοδέρι και ο αέρας θα εξακολουθήσει να είναι πολύ δυνατός. Θα το δούμε και αύριο. Η Κυριακή εκτός από την άνοδο της θερμοκρασίας μοιάζει κάπως καλύτερος ο καιρός αλλά και πάλι πολλά χκ θα έχουν ομίχλη. Παρόμοια η Δευτέρα και από Τρίτη ετοιμαστείτε για νέα κακοκαιρία με άλλο μισό μέτρο νέο χιόνι στα χιονοδρομικά. 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 17, 2013 Άρα ΜΙΚ όοοοοολοι "Χελμό" το Σάββατο?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 50-50 είναι η μέρα ακόμα, ομίχλη και πολύ αέρας, παγωμένες Στύγα και Άρτεμις όλα 50-50, αν και Στύγα θα έλεγα 90κλειστή -10 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites