Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Kabman

Ιανουάριος 2013

Recommended Posts

Nαι θα αργήσει η ΑΝΕΒΑ μέρα, αλλά από Δευτέρα είμαστε stand by. Να ξέρετε ότι όταν το χαμηλό είναι Αδριατική ο Παρνασσός γενικά τρώει λίγο χιόνι ενώ τα Καλάβρυτα και η Βασιλίτσα θάβονται. Ο Παρνασσός το θέλει Ιόνιο το χαμηλό για να φάει μισό μέτρο.

 

Ονειρεμένες διατάξεις με σερί χαμηλά να κυριέυουν την Ευρώπη. Από θερμοκρασίες μόνο για Μαίναλο και Πήλιο χάνουμε κάποιες ώρες χιονιού σαν βροχή, πάμε για ενάμιση + μέτρο σε Βασιλίτσα Καλάβρυτα και μισό μέτρο σε όλα τα άλλα χιονοδρομικά μέχρι τη Κυριακή.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό μπορει να βγει αληθινό?

http://www.snow-forecast.com/resorts/Helmos/6day/top


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αυτο το ερμο το σελι τι γινεται ρε παιδια ολο χαρτες κ προγνωστικά βλεπω αλλα ασπρη μερα δεν τοβλεπω!

Θελω να παω απο δευτερα μεχρι Παρασκευή...... Πετροσκι θα κανω?

 

Στάλθηκε από το XT910 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω σκεφτομαι για αυριο μπας και ανηφορισω παρνασσο.ομιχλη να μην εχει και κλειστο κανενα 4θεσιο...κατα τ'αλλα,ουτε κρυο,ουτε συννεφια και ελαφρια χιονοπτωση με πτοει.εχω ελπιδες?στο snowforecast λιγα συννεφα δειχνει...

Edited by yannis

334rl06.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω πάντως λέω να το ρισκάρω για Σάββατο στο Μαιναλάκι...Πιστεύω ότι θα έχει φρέσκο πράμα και αρκετό για έναν χιονοδρομοστερημένο φοιτητή εν μέσω εξεταστικής,σαν εμενα!! :thumbup: Θα υπάρξει φωτο ενημέρωση!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Παρασκευή τι προτείνετε? Παρνασσό ή Καλάβρυτα?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


elan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Μαίναλο με τέτοιο καιρό είναι καλή περίπτωση αλλά το θέμα είναι να μας ενημερώσει ο Γιώργος αν θα δουλέυει σίγουρα το πάνω.

 

Γενικά με το χαμηλό Αδριατική ο Παρνασσός έχει πολυ΄πιο ανοιχτό καιρό, αλλά αν σε κλέισει το whiteout Κελλάρια τελείωσες ενώ Καλάβρυτα στα δέντρα κάνεις σκι.

 

Αύριο και θα φυσάει πάρα πολύ, και ομίχλη πιθανότατα θα έχει.

 

Η Παρασκευή ειδικά για Παρνασσό έχει βελτίωση του καιρού το μεσημέρι, αλλά λιακάδες από τώρα δεν υποσχόμαστε, ενώ παρόλο που ο αέρας θα μειωθεί θα φυσάει αρκετά.

 

Το Σάββατο και η Κυριακή μοιάζουν με λίγο καλύτερο καιρό αλλά με τα σημερινά στοιχεία είναι επίφοβες και για αέρα και για ομίχλες. Την Κυριακή έχουμε εκτόξευση της θερμοκρασίας.

 

Από βδομάδα θα το δούμε έχουν ελπίδες και η Δευτέρα και η Τρίτη (αν και φοβάμαι ότι η ζέστη θα τα χαλάσει κυρίως τα εκτός αλλά και τα εντός) και από Τετάρτη νέα σημαντική διαταραχή για άφθονα νέα χιόνια στα χιονοδρομικά μας.

 

Το Σάββατο μοιάζει...

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kάτι πάει να γίνει το Σάββατο....Αγιε Κοράπτιε βάλε το χεράκι σου......

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχάλη, δέν έχω -μέχρι στιγμής- ενημέρωση από Μαίναλο, αλλά το βλέπω δύσκολο να έχει χιονίσει. Οι θερμοκρασίες θεωρούνται απαγορευτικές για χιονόπτωση.

 

Το απόγευμα θα έχουμε ενημέρωση από τον ρουφιάνο στο βουνό...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα σε ολους.αυτο το καημενο το πηλιο θα φαει καμια νιφαδα φετος?γτ εχουν αρχισει και κανουν την εμφανιση τους πετραδακια εδω και εκει..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι ρε παιδια...Τι θα γινει με το Πηλιο? Παντου χιονι και στο Πηλιο τπτ φρεσκο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Μαίναλο με τέτοιο καιρό είναι καλή περίπτωση αλλά το θέμα είναι να μας ενημερώσει ο Γιώργος αν θα δουλέυει σίγουρα το πάνω.

 

 

 

 

 

 

H Τρίπολη τώρα έχει 5,4 βαθμούς αρα στη βάση του χκ εχει σίγουρα 0 βαθμούς ,οπότε βάζει χιόνι αρκετό τώρα.

Αυτό που δεν μπορώ να σας απαντήσω είναι το πότε και αν θα ανοίξουν γιατί αυτοί φέτος εκεί πάνω δεν ενημερώνουν κανέναν


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι ρε συ αλλά εδώ μέχρι προχθές το δούλευαν με ελάχιστο χιόνι και στο snowreport απ οτι έβλεπα λειτουργούσε η βορεινή...Δεν θα το λειτουργήσουν το σκ που θα έχει πολλαπλάσιο χιόνι?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω οτι θα λειτουργούν ολα και απο το πρωι θα πατανε και πίστες συνέχεια απο οτι έμαθα. Πρέπει να βάζει πολύ χιόνι πάνω :)

  • Like 2

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπότε το Σάββατο όλοι Χελμο!!! :thumbup:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπότε το Σάββατο όλοι Χελμο!!! :thumbup:

 

σωστός ολοι Χελμό :thumbup:

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

oi kameres στο σελι δειχνουν εντονη χιονοπτωση!!!!

Και το ειδα εγω το ονειρο οτι Κυριακη θα μαι εκε,θαμενος ως το γονατο!!!!!

jorge καλη ανταμωση

  • Like 1

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi kameres στο σελι δειχνουν εντονη χιονοπτωση!!!!

Και το ειδα εγω το ονειρο οτι Κυριακη θα μαι εκε,θαμενος ως το γονατο!!!!!

jorge καλη ανταμωση

 

 

τζαμπα το ονειρο..........


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο Παρνασσό λέτε να τσουλήσουμε? Ο αέρος φαίνετε να κόβει.


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tι κάνει ο αέρας αύριο? Κόβει? Μάλλον δυναμώνει θα έλεγα.

 

Ξεκινάει σούπερ θάψιμο αυτές τις ώρες σε όλα τα χιονοδρομικά μας. Απολάυστε χαμηλό στην Αδριατική και θερμό μέτωπο με ψυχρό αμέσως από πίσω να ακολουθεί. Τα παραπονεμένα Σέλι, 3-5 Ελατοχώρι, Φαλακρό θα δουν μπόλικο φρέσκο χιόνι. Μικρό άγχος για το Μαίναλο από θερμοκρασίες αλλά πιστεύω θα δει πολύ χιόνι. Το Πήλιο θα χάσει πολύ σαν βροχή ειδικά χαμηλά.

 

Αύριο οι άνεμοι δυναμώνουν και συνεχίζει να ρίχνει.

 

Το Σάββατο έχουμε βελτίωση του καιρού αλλά...και θα συνεχίζει να ρίχνει όπως σπάει το χαμηλό Καλάβρυτα Βασιλίτσα Μαίναλο Πισοδέρι και ο αέρας θα εξακολουθήσει να είναι πολύ δυνατός. Θα το δούμε και αύριο.

 

Η Κυριακή εκτός από την άνοδο της θερμοκρασίας μοιάζει κάπως καλύτερος ο καιρός αλλά και πάλι πολλά χκ θα έχουν ομίχλη.

 

Παρόμοια η Δευτέρα και από Τρίτη ετοιμαστείτε για νέα κακοκαιρία με άλλο μισό μέτρο νέο χιόνι στα χιονοδρομικά.

  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα ΜΙΚ όοοοοολοι "Χελμό" το Σάββατο?? :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

50-50 είναι η μέρα ακόμα, ομίχλη και πολύ αέρας, παγωμένες Στύγα και Άρτεμις όλα 50-50, αν και Στύγα θα έλεγα 90κλειστή -10

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...