Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Kabman

Ιανουάριος 2013

Recommended Posts

Παρασκευή το'χω αν το'χει ο καιρός...

 

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Πηλιο παλι οριακες θα ειναι η θερμοκρασιες για χιονι πεμπτη-παρ-σαβ.

Οι ποιο ειδικοι τι λενε? Θα χιονισει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωχ το ξέχασα το Πήλιο. Βασικά η Ελλάδα θα χωριστεί στα δύο με πολύ κρύο Βόρεια και ζέστη όσο κατεβαίνεις. Είστε οριακά και πιθανότατα θα χαθούν πολλές ώρες χιονιού σαν βροχή.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολοι στο Μαίναλο ΜΙΚ απο Παρασκευή που μάλλον θα δουλευει. Ομως εχουμε και εναλλακτικες τα ορειβατικά.... :)

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

H ενέργεια όλων λοιπόν για Τετάρτη :Praying:

Edited by itiotis

Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω θελω να ξερω ποιος ειναι αυτος που εκανε τον χορο του χιονιου για φετος??????????????????

  • Like 1

ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΚ που μας έρχεται για ΧΚΠ θα είναι τόσο χάλια όσο το δίνει το snowforecast ή να ελπίζω σε λάθος;

Edited by aab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου φόρτωνε η φωτογραφία σιγά σιγά και ήμουν σίγουρος ότι θα δω τον Κόμπρα ή τον Μητσότάκη

 

Θα αλλάξει αυτό που δίνει το snowforecast κάθε 6 ώρες 4-5 φορές τουλάχιστον για το σκ.

 

Συνεδριάζουν αύριο το απόγευμα στο Υπουργείο Εσωτερικών για να κηρυχθεί η Τετάρτη επίσημη αργία του Αγίου Ονουφρίου του πουδρομάρτυρα. Oι πληροφορίες μου λένε ότι έριξε σπέσιαλ πούδρα στον Παρνασσό και θα ρίξει και αύριο. Μακάρι να μη τη φάει ο αέρας.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα θα μας πεις για αυριο τι παιζει παρνασσο και καλαβρυτο ρε μικ σε παρακαλω??


https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE

JIB...AND JIB AGAIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

O καθένας με τον πόνο του...

 

Εγώ με το τι πήγε λάθος την Κυριακή. Η εξήγηση με απλά λόγια από τον Βαγγέλη Τσούκα εδώ http://www.sky.gr/ph...?p=32265#p32265

 

Διαβάστε την περιγραφή μιας πτήσης...όνειρο.

 

Τι έγραψε για τον καιρό που έψαχνε την Κυριακή

Υγρασία √

Εδώ υπάρχει ανασφάλεια. Οι Νοτιοδυτικοί άνεμοι που οφείλονται στην προσέγγιση του χαμηλού βαρομετρικού, φέρνουν υγρό άνεμο στην περιοχή. Σίγουρα φαίνεται ότι το dew point έχει αλλάξει και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα για νεφοκάλυψη με κίνδυνο υπερκάλυψης. Η παρουσία της υγρασίας δεν είναι κάτι το πολύ θετικό. Οταν υπάρχει λίγη από αυτήν, σχηματίζονται λίγα σύννεφα που είναι όμως δείκτες του που βρίσκεται το ανοδικό στο κύμα. Οπως με τα θερμικά και με τα cumulus. Όσο όμως αυξάνει η υγρασία, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για υγροποίηση, παγοποίηση, και όλα τα

 

Τα παιδιά στη Βόρεια Ελλάδα και στο Πήλιο αν θα γεμίσει επιτέλους χιόνι τα βουνά τους. Η απάντηση μοιάζει να είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑΙ. Με τα σημερινά στοιχεία και θα έλεγα κατά 90% το χαμηλό πάει Αιγαίο το Σάββατο και έχουμε προσύνεμα οπότε εκτός του απροόπτου του 10% που θα το κλειδώσουμε σήμερα το απόγευμα μιλάμε για 50+++ πόντους φρέσκο χιόνι σε Σέλι, 3-5 Ελατοχώρι Πήλιο.

 

Και το Φαλακρό θα δει μπόλικο φρέσκο

 

Για τους Σαλονικείς. Αν θα χιονίσει στη Θεσαλονίκη? Μάλλον λίγο, για λίγο και πάλι δοκάρι.

 

Για όλους τους πουδρομανείς Αθηναίους για άυριο. Φοβάμαι ότι το Υπουργείο Εσωτερικών δεν έχει αποφασίσει ακόμα. Για ακόμα μια φορά έχουμε φανταστικές συνθήκες για σκι και δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν λιφτ σε λειτουργία να σε μεταφέρουν σε αυτό το χιόνι.Τα Καλάβρυτα μάλλον τα έχουμε χάσει, Άρτεμη Στύγα, και στον Παρνασσό θα ψάξουμε το απόγευμα να δούμε τι θα δουλεύει. Ότι θα φυσάει θα φυσάει αλλά μου φαίνεται ότι αν ανοίξουν ΗρακλοΔιες6Οδυσέες7 θα είναι Η πουδρομέρα. Ανοίξουν - δεν ανοίξουν, δεν είναι μέρα για να κάτσεις σπίτι.

 

Για όσους θέλουν να κάνουν πίστα με λιακάδα αύριο ίσως τους αρέσει αλλιώς από βδομάδα.

 

Η λογική λέει ότι το πσκ θα είναι υπέροχα για πουδροκαταστάσεις στο Μαίναλο και γενικά παλιόκαιρο με θυελλώδεις Βοριάδες

 

Ιδανικές διατάξεις για άφθονα χιόνια στα βουνά μας, δείτε τα χαμηλά και τους φοβερούς Αντικυκλώνες. Τη Βασιλίτσα και τα Καλάβρυτα πάλι θα τα ψάχνουν.

 

http://www.ecmwf.int...n!2013012200!!/

 

c η Δευτέρα είναι πολύ μακριά προγνωστικά δεν μπορούμε να μιλήσουμε από σήμερα. Μπορεί να κολλήσει προσύνεμα και να μπλοκάρει το χαμηλό που έρχεται από Ιταλία και μπορεί να σπάσει να φάμε νέα κακοκαιρία αμέσως μετά με χαμηλό στο Νότιο Ιόνιο. 50-50 είναι και κατά τη Πέμπτη θα φανεί. Μη κανονίσει κάτι πάντως μπορεί να είναι και το κενό ανάμεσά τους.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχάλη και με τα σημερινά δεδομένα δεν υπάρχουν περιθώρια για χιονοπτώσεις στην Θεσσαλονίκη, ενώ οριακά είναι τα πράγματα ακόμα και για τις πρωτεύουσες της δυτικής Μακεδονίας.

Τετάρτη είναι μια αρκετά καλή μέρα για σκι, ενδεχομένως η μόνη καλή μέρα της βδομάδας.

 

Ότι αφορά το Πήλιο, ναι έρχεται ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ:

http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=444

 

Καλή σας ημέρα,


www.YouWeather.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δουμε κ το βραδυ και μετα αποφασιζουμε........ Υπαρχει περιπτωση το μετωπακι να βιαστει να μπει και να την κατσουμε την Βαρκα?....... :hope:


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα τον αέρα και τα κλειστά λιφτ φοβόμαστε (εκτός αν είσαι ο νέος γκαντέμης της παρέας)

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα τον αέρα και τα κλειστά λιφτ φοβόμαστε (εκτός αν είσαι ο νέος γκαντέμης της παρέα)

 

Μπαααααααα μεχρι που σας γνωρισα μια χαρα με πηγαινε....... :whistling: :whistling: :whistling::P


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσεχε γιατί θα το ψάχνετε μετά και θα βαράτε το κεφάλι μας στον τοίχο μετά όπως εμείς στα Καλάβρυτα.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τοσο πολυ θα ριξει? Καλαβρυτα θαφτικατε ρε συ! Ειδα φωτογραφιες και το βιντεο με τι χιονοστιβαδα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα τα θαψει τα πηγαδια; βλεπω το snowforecast και δεν μας τα λεει καλα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα για αυριο τι λεμε?

Δεν εχουμε πολλες απαιτησεις... Οχι πολυ ομιχλη που δεν βλεπω να εχει και κυριως Ηρακλη ανοιχτο...

Τι λετε το εχουμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...