PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 21, 2013 Παρασκευή το'χω αν το'χει ο καιρός... Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 21, 2013 Το θέμα είναι να ρίξει φρέσκο γιατί η τελευταία υγρασία το έκανε ... . Αυτή τη στιγμή ούτε για πουδρομανείς κάνει. 5 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted January 21, 2013 Στο Πηλιο παλι οριακες θα ειναι η θερμοκρασιες για χιονι πεμπτη-παρ-σαβ. Οι ποιο ειδικοι τι λενε? Θα χιονισει? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 21, 2013 Ωχ το ξέχασα το Πήλιο. Βασικά η Ελλάδα θα χωριστεί στα δύο με πολύ κρύο Βόρεια και ζέστη όσο κατεβαίνεις. Είστε οριακά και πιθανότατα θα χαθούν πολλές ώρες χιονιού σαν βροχή. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted January 21, 2013 Αυτο που φοβομουνα.. Δεν μας θελει φετος Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 21, 2013 Ολοι στο Μαίναλο ΜΙΚ απο Παρασκευή που μάλλον θα δουλευει. Ομως εχουμε και εναλλακτικες τα ορειβατικά.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
george A. 89 Report post Posted January 21, 2013 Σαν να ριχνει μια πασπάλα παρνασσο η μου φαινεται ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted January 21, 2013 (edited) H ενέργεια όλων λοιπόν για Τετάρτη Edited January 21, 2013 by itiotis Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted January 21, 2013 Εγω θελω να ξερω ποιος ειναι αυτος που εκανε τον χορο του χιονιου για φετος?????????????????? 1 Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 21, 2013 8 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 21, 2013 (edited) Το ΣΚ που μας έρχεται για ΧΚΠ θα είναι τόσο χάλια όσο το δίνει το snowforecast ή να ελπίζω σε λάθος; Edited January 21, 2013 by aab Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 21, 2013 (edited) Μου φόρτωνε η φωτογραφία σιγά σιγά και ήμουν σίγουρος ότι θα δω τον Κόμπρα ή τον Μητσότάκη Θα αλλάξει αυτό που δίνει το snowforecast κάθε 6 ώρες 4-5 φορές τουλάχιστον για το σκ. Συνεδριάζουν αύριο το απόγευμα στο Υπουργείο Εσωτερικών για να κηρυχθεί η Τετάρτη επίσημη αργία του Αγίου Ονουφρίου του πουδρομάρτυρα. Oι πληροφορίες μου λένε ότι έριξε σπέσιαλ πούδρα στον Παρνασσό και θα ρίξει και αύριο. Μακάρι να μη τη φάει ο αέρας. Edited January 21, 2013 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 21, 2013 Αύριο εγώ θα ψηνόμουν για πάνω (και ο Peftos), αλλά με 40χλμ προβλεπόμενο αέρα δεν νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο.. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted January 22, 2013 Δευτέρα mega day ? C? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowjim 212 Report post Posted January 22, 2013 καλημερα θα μας πεις για αυριο τι παιζει παρνασσο και καλαβρυτο ρε μικ σε παρακαλω?? Quote https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE JIB...AND JIB AGAIN Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 22, 2013 (edited) O καθένας με τον πόνο του... Εγώ με το τι πήγε λάθος την Κυριακή. Η εξήγηση με απλά λόγια από τον Βαγγέλη Τσούκα εδώ http://www.sky.gr/ph...?p=32265#p32265 Διαβάστε την περιγραφή μιας πτήσης...όνειρο. Τι έγραψε για τον καιρό που έψαχνε την Κυριακή Υγρασία √ Εδώ υπάρχει ανασφάλεια. Οι Νοτιοδυτικοί άνεμοι που οφείλονται στην προσέγγιση του χαμηλού βαρομετρικού, φέρνουν υγρό άνεμο στην περιοχή. Σίγουρα φαίνεται ότι το dew point έχει αλλάξει και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα για νεφοκάλυψη με κίνδυνο υπερκάλυψης. Η παρουσία της υγρασίας δεν είναι κάτι το πολύ θετικό. Οταν υπάρχει λίγη από αυτήν, σχηματίζονται λίγα σύννεφα που είναι όμως δείκτες του που βρίσκεται το ανοδικό στο κύμα. Οπως με τα θερμικά και με τα cumulus. Όσο όμως αυξάνει η υγρασία, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για υγροποίηση, παγοποίηση, και όλα τα Τα παιδιά στη Βόρεια Ελλάδα και στο Πήλιο αν θα γεμίσει επιτέλους χιόνι τα βουνά τους. Η απάντηση μοιάζει να είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑΙ. Με τα σημερινά στοιχεία και θα έλεγα κατά 90% το χαμηλό πάει Αιγαίο το Σάββατο και έχουμε προσύνεμα οπότε εκτός του απροόπτου του 10% που θα το κλειδώσουμε σήμερα το απόγευμα μιλάμε για 50+++ πόντους φρέσκο χιόνι σε Σέλι, 3-5 Ελατοχώρι Πήλιο. Και το Φαλακρό θα δει μπόλικο φρέσκο Για τους Σαλονικείς. Αν θα χιονίσει στη Θεσαλονίκη? Μάλλον λίγο, για λίγο και πάλι δοκάρι. Για όλους τους πουδρομανείς Αθηναίους για άυριο. Φοβάμαι ότι το Υπουργείο Εσωτερικών δεν έχει αποφασίσει ακόμα. Για ακόμα μια φορά έχουμε φανταστικές συνθήκες για σκι και δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν λιφτ σε λειτουργία να σε μεταφέρουν σε αυτό το χιόνι.Τα Καλάβρυτα μάλλον τα έχουμε χάσει, Άρτεμη Στύγα, και στον Παρνασσό θα ψάξουμε το απόγευμα να δούμε τι θα δουλεύει. Ότι θα φυσάει θα φυσάει αλλά μου φαίνεται ότι αν ανοίξουν ΗρακλοΔιες6Οδυσέες7 θα είναι Η πουδρομέρα. Ανοίξουν - δεν ανοίξουν, δεν είναι μέρα για να κάτσεις σπίτι. Για όσους θέλουν να κάνουν πίστα με λιακάδα αύριο ίσως τους αρέσει αλλιώς από βδομάδα. Η λογική λέει ότι το πσκ θα είναι υπέροχα για πουδροκαταστάσεις στο Μαίναλο και γενικά παλιόκαιρο με θυελλώδεις Βοριάδες Ιδανικές διατάξεις για άφθονα χιόνια στα βουνά μας, δείτε τα χαμηλά και τους φοβερούς Αντικυκλώνες. Τη Βασιλίτσα και τα Καλάβρυτα πάλι θα τα ψάχνουν. http://www.ecmwf.int...n!2013012200!!/ c η Δευτέρα είναι πολύ μακριά προγνωστικά δεν μπορούμε να μιλήσουμε από σήμερα. Μπορεί να κολλήσει προσύνεμα και να μπλοκάρει το χαμηλό που έρχεται από Ιταλία και μπορεί να σπάσει να φάμε νέα κακοκαιρία αμέσως μετά με χαμηλό στο Νότιο Ιόνιο. 50-50 είναι και κατά τη Πέμπτη θα φανεί. Μη κανονίσει κάτι πάντως μπορεί να είναι και το κενό ανάμεσά τους. Edited January 22, 2013 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 22, 2013 Μιχάλη και με τα σημερινά δεδομένα δεν υπάρχουν περιθώρια για χιονοπτώσεις στην Θεσσαλονίκη, ενώ οριακά είναι τα πράγματα ακόμα και για τις πρωτεύουσες της δυτικής Μακεδονίας. Τετάρτη είναι μια αρκετά καλή μέρα για σκι, ενδεχομένως η μόνη καλή μέρα της βδομάδας. Ότι αφορά το Πήλιο, ναι έρχεται ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ: http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=444 Καλή σας ημέρα, Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 22, 2013 Για να δουμε κ το βραδυ και μετα αποφασιζουμε........ Υπαρχει περιπτωση το μετωπακι να βιαστει να μπει και να την κατσουμε την Βαρκα?....... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 22, 2013 (edited) Μπα τον αέρα και τα κλειστά λιφτ φοβόμαστε (εκτός αν είσαι ο νέος γκαντέμης της παρέας) Edited January 22, 2013 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 22, 2013 Μπα τον αέρα και τα κλειστά λιφτ φοβόμαστε (εκτός αν είσαι ο νέος γκαντέμης της παρέα) Μπαααααααα μεχρι που σας γνωρισα μια χαρα με πηγαινε....... :whistling: Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted January 22, 2013 (edited) Επιτελους χιονι στ Πηλιο! Thnx για την ενημερωση!!! Edited January 22, 2013 by detox Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 22, 2013 Πρόσεχε γιατί θα το ψάχνετε μετά και θα βαράτε το κεφάλι μας στον τοίχο μετά όπως εμείς στα Καλάβρυτα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted January 22, 2013 Τοσο πολυ θα ριξει? Καλαβρυτα θαφτικατε ρε συ! Ειδα φωτογραφιες και το βιντεο με τι χιονοστιβαδα.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hunter123 92 Report post Posted January 22, 2013 Θα τα θαψει τα πηγαδια; βλεπω το snowforecast και δεν μας τα λεει καλα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted January 22, 2013 Τελικα για αυριο τι λεμε? Δεν εχουμε πολλες απαιτησεις... Οχι πολυ ομιχλη που δεν βλεπω να εχει και κυριως Ηρακλη ανοιχτο... Τι λετε το εχουμε? Quote Share this post Link to post Share on other sites