mainalo 1,542 Report post Posted January 18, 2013 Να πας Καλάβρυτα ρε αλλιώς πάρε τηλέφωνο και με τα ορειβατικό παιχνίδι θα γινει Quote Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 18, 2013 mainalo θα λειτουργησει η βορεινη? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 18, 2013 Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ώστε να μην λειτουργήσει μόνο σας παρακαλώ όσοι θέλετε να έρθετε μπορείτε να έρθετε μετα τις 12 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 18, 2013 εγω 8.30 πανω θα μαι!!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 18, 2013 Με τα μεχρι στιγμης δεδομενα ΜΟΝΟ για Παρνασσο Κυριακη το βλεπω........ Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Mε το 12Ζ η δικιά μου απόφαση είναι Παρνασσό αυθημερόν αύριο και με προσπάθεια να κάτσω και για την Κυριακή. Ή πρόγνωση έχει παραμείνει παρόμοια με την πρωινή με τη διαφορά ότι έχει αυξηθεί αρκετά η πιθανότητα για ομίχλη και βροχές την Κυριακή και στα χιονοδρομικά που στην πρωινή πρόγνωση φαινόταν να τη γλυτώνουν. hope it helps Αν μάθουμε ότι ανοίγει το ψηλό στο Μαίναλο αύριο... Edited January 18, 2013 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Μεταφέρεται (δυστυχώς) για Κυριακή η όποια ελπίδα, λόγω παραμονής της σανίδας για τελευταία προσπάθεια επισκευής... Αν είναι έτοιμη αύριο, Κυριακή θα το τραβήξω από τα μαλλιά αν υπάρχει παράθυρο καιρού... Ευχαριστούμε τους ειδικούς του καιρού για τις υπερπολύτιμες εκτιμήσεις τους!!! Edited January 18, 2013 by PhaethonF1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted January 19, 2013 Κανενας ανθρωπος απο Παρνασσο σημερα να μας πει τι εγινε και τι προβλεπεται για αυριο ;;;;;;ακουσα οτι ειχε λιακαδα και πολυ λιγο αερα σημερα και λεει αυριο θα ειναι μια απο τα ιδια. Πολυ χιονι μεχρι Αραχωβα ;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannis 71 Report post Posted January 19, 2013 ανοιξη σημερα στο βουνο,μηδεν αερας και ηλιος!!οσοι νομιζαν οτι θα ειχε αερα και συννεφα,δυστηχως εχασαν! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 19, 2013 (edited) Για τον ήλιο το ψιλοπεριέγραφα, για την άπνοια απλά αποδεικνύει ότι όσο και να ψάχνεις τον καιρό θα κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Σας βλέπαμε απ τα Καλάβρυτα που είχε 80+ αέρα στις κορφές. Απίστευτο το ότι σε εσάς είχε άπνοια κουφάθηκα. Προς τα εσάς πήγαινε ο αέρας ΝΝΔ!!!. Τι έκανε μετά? Βαρέθηκε και άραξε? Αύριο Νότια Ελλάδα μια χαρά τελικά, μόνο τη Βασιλίτσα φοβάμαι. Edited January 19, 2013 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
yannis 71 Report post Posted January 19, 2013 βασικα.σε ενα σημειο πριν την αραχωβα λυγιζαν τα δεντρα στην κυριολεξια!!σαν να ειχε ενα περασμα εκει και λυσσομανουσε...και στον γυρισμο μια απο τα ιδια...αλλα στο χιονοδρομικο,δεν κουνιοταν φυλλο! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 20, 2013 Αν και η αυτοπεποίθησή μου στις προγνώσεις έχει φτάσει στο ναδίρ ας κάνουμε μια προσπάθεια...με παρηγορεί ότι 10 φορές με γυαλιά ηλίου σερί τις έκανα πριν τη φάω. Το πιο χρήσιμο είναι το review ποιο μοντέλο κέρδισε και ποιο έχασε. Η σωστή πρόγνωση ήταν από τα παγκόσμια της Παρασκευής και τα περιοχικά της Κυριακής (άντε Σάββατο βράδυ αν και δεν τα είδα) ενώ τα παγκόσμια του Σαββάτου είχαν εξαφανίσει τις βροχές και έμοιαζε μια άνετη λιακάδα. Γενικά το πέτυχε στη νεφοκάλυψη το gfs 18% της ευρύτερης περιοχής ήταν, έλα μου ντε που όπου είχε χιονοδρομικό ήταν κολλημένο σύννεφο και όλη η υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα λιακάδα οπότε σωστά οι πράξεις έδειχναν 18%. Έπρεπε να με ψυλιάσει και τα προτείνω σε όλους τριπλό έλεγχο για μπούκωμα από σύννεφα που το gfs (windguru και youweather) δεν μπορεί να πιάσει, σε ΕΜΥ (http://www.hnms.gr/hnms/greek/forecast/models_map_html?region=greece&level=4¶meter=TCC&date=2013-01-21 09:00:00) κλικ χάρτες νεφοκάλυψης και ώρα, skiron (http://forecast.uoa.gr/ICLAMS/index.php) κλικ high resolution, βάλτε στο greece και cloud fraction και poseidon (http://www.poseidon.hcmr.gr/weather_forecast_gr.php?area_id=gr#selectParameter) βάλτε νεφοκάλυψη και ώρα. Κάτι αδιάφορο είναι ότι θα ρίξει κάνα μέτρο χιόνι ακόμα μέσα στη βδομάδα στα βουνά μας (χωρίς βροχή αυτή τη φορά). Και Σέλι και Ελατοχώρι και 3-5 και Πήλιο να μην παραπονιέστε ειδικά από Πέμπτη θα φάνε πολύ. Παρόλο που θα φυσάει και έχουν φάει βροχή, αύριο νωρίς νωρίς θα ανέβαινα για σκι μιας και ομίχλες από το μεσημέρι/απόγευμα και μετά θα πιάσουν και με την λογική ότι μπορεί να αργήσει η επόμενη καλή μέρα. Για απελπισμένους. Τρίτη μοιάζει καμμένη με σφοδρές χιονοπτώσεις σε Βασιλίτσα Καλάβρυτα, ενώ η Τετάρτη για την Νότια Ελλάδα μοιάζει ανεμοδαρμένη αλλά θα το δούμε. Από Πέμπτη ένα μέτρο νέο χιόνι μάλλον με σερί κακοκαιρία μέχρι και το σκ. Το βαρεθήκατε ε? Είπαμε θα πιάσει και στα Βόρεια μην αγχώνεστε. 5 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
marizaki 665 Report post Posted January 20, 2013 ΜΙΚ ας εκλάβουμε το σημερινό - για Παρνασσό τουλάχιστον που ξέρω - ως το 5% σφάλμα του εργαστηρίου . Πήγαμε κι εμείς σήμερα πάνω για ΤΗ ΜΕΡΑ και τελικά προέκυψε Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ, χιχι. Τρελοβούνι, δεν αστειεύεται τελικώς... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 20, 2013 MIK, αρχικά να πω ότι κατανοώ τη δυσκολία της επιστήμης (όποιος έχει δουλειά στην οποία παλεύει με πιθανότητες στις προβλέψεις καταλαβαίνει...) και εννοείται ότι δεν πρέπει να το βάλεις κάτω Ο Γενάρης είναι μεγάλο θέμα στον Παρνασσό... από τα χρόνια που κυνηγούσε αγριογούρουνα ο Ηρακλής! 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 20, 2013 Αν και η αυτοπεποίθησή μου στις προγνώσεις έχει φτάσει στο ναδίρ ας κάνουμε μια προσπάθεια...με παρηγορεί ότι 10 φορές με γυαλιά ηλίου σερί τις έκανα πριν τη φάω. Το πιο χρήσιμο είναι το review ποιο μοντέλο κέρδισε και ποιο έχασε. Η σωστή πρόγνωση ήταν από τα παγκόσμια της Παρασκευής και τα περιοχικά της Κυριακής (άντε Σάββατο βράδυ αν και δεν τα είδα) ενώ τα παγκόσμια του Σαββάτου είχαν εξαφανίσει τις βροχές και έμοιαζε μια άνετη λιακάδα. Γενικά το πέτυχε στη νεφοκάλυψη το gfs 18% της ευρύτερης περιοχής ήταν, έλα μου ντε που όπου είχε χιονοδρομικό ήταν κολλημένο σύννεφο και όλη η υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα λιακάδα οπότε σωστά οι πράξεις έδειχναν 18%. Έπρεπε να με ψυλιάσει και τα προτείνω σε όλους τριπλό έλεγχο για μπούκωμα από σύννεφα που το gfs (windguru και youweather) δεν μπορεί να πιάσει, σε ΕΜΥ (http://www.hnms.gr/h...date=2013-01-21 09:00:00) κλικ χάρτες νεφοκάλυψης και ώρα, skiron (http://forecast.uoa....CLAMS/index.php) κλικ high resolution, βάλτε στο greece και cloud fraction και poseidon (http://www.poseidon....selectParameter) βάλτε νεφοκάλυψη και ώρα. Παθαμε κ μαθαμε φιλε μαζι τα βλεπαμε κ δεν το πιστευα. ΤΡΕΛΗ ΦΟΛΑ σημερα.......... απο εδω κ περα triple check.... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted January 20, 2013 το baby στα Καλάβρυτα πάντως ούτε ομίχλη ούτε αέρα είχε... Μια χαρά περάσαμε με τον πιτσιρικά , άλλωστε σήμερα δεν είχα στο πρόγραμμα να κάνω εγώ σκι Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 21, 2013 Καλημέρα σε όλους, Με βροχές και τοπικές καταιγίδες στα δυτικά και βόρεια καθώς και την ανατολική νησιωτική χώρα ξεκινάει η βδομάδα. Πρόσκαιρη βελτίωση θα παρουσιάσει ο καιρός την Τετάρτη για να επιδεινωθεί εκ νέου από το βράδυ την ίδιας μέρας με βροχές στα πεδινά και χιονοπτώσεις στα ορεινά. Περαιτέρω επιδείνωση θα παρουσιάσει ο καιρός την Παρασκευή και το Σάββατο με γενίκευση των φαινομένων και χιονοπτώσεις ακόμα και σε περιοχές της βορειοδυτικής Ελλάδας με χαμηλότερο υψόμετρο. Ύφεση θα παρουσιάσουν τα φαινόμενα την Κυριακή. Πιο αναλυτικά: Δευτέρα 21-01-2013: Νεφώσεις με τοπικές βροχές στο Ιόνιο και την κεντρική Μακεδονία. Στην υπόλοιπη χώρα θα υπάρχουν αυξημένες νεφώσεις οι οποίες προς το μεσημέρι θα πυκνώσουν στην Ήπειρο, την δυτική Στερεά, τμήματα της δυτικής και ανατολικής Μακεδονίας, στην Θράκη, το βόρειο Αιγαίο, την δυτική Πελοπόννησο, την δυτική Κρήτη, τις ανατολικές κυρίως Κυκλάδες και τα βόρεια Δωδεκάνησα και θα σημειωθούν βροχές και τοπικές καταιγίδες. τα φαινόμενα κατά τόπους στην Θράκη και το βόρειο Αιγαίο θα είναι έντονα. Άνεμοι από Ν/ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και τοπικά στο κεντρικό Αιγαίο έως πολύ ισχυροί και θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή. Σε υψηλά όμως επίπεδα στην νότια ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις οι οποίες το μεσημέρι θα πυκνώσουν (κυρίως ως νεφώσεις αστάθειας) και ενδέχεται να σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές ή μπόρες. Άνεμοι από ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 13 έως 17 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών τοπικών βροχών ή ψεκάδων. Αργά το απόγευμα νεφώσεις αστάθειας θα αναπτυχτούν κυρίως στα γύρω ορεινά χωρίς να αποκλείεται η εκδλήωση παροδικής καταιγίδας. Άνεμοι αρχικά από Α/ΑΒΑ διευθύνσεις ασθενείς, σταδιακά θα στραφούν σε ΝΑ με την ίδια ένταση και θερμοκρασία από 10 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Τριτη 22-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την δυτική Μακεδονία, την δυτική Στερεά, την δυτική Πελοπόννησο, το βόρειο Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα. Στην υπόλοιπη χώρα θα υπάρχει ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις οι οποίες προς το μεσημέρι θα πυκνώσουν στην κεντρική Μακεδονία, τις δυτικές Κυκλάδες και την δυτική Κρήτη και θα σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές. Άνεμοι από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στο νότιο Ιόνιο και το Μυρτώο εώς ισχυροί και θερμοκρασία σε πτώση, σημαντικότερη στα βορειοδυτικά. Αττική: Ηλιοφάνεια με αραιές νεφώσεις μετά το μεσημέρι. Άνεμοι από ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 12 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις μεσημεριανές ώρες. Άνεμοι από ΝΔ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 8 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Τετάρτη 23-01-2013: Νεφώσεις με ασθενείς τοπικές βροχές στο Ιόνιο, την Ήπειρο και την δυτική Στερεά. Ασθενείς χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινά της Ηπείρου και της δυτικής Στερεάς. Αίθριος ο καιρός στην υπόλοιπη χώρα με αραιές νεφώσεις οι οποίες το απόγευμα θα πυκνώσουν (υψηλής διαστρωμάτωσης). Αργά το βράδυ και από τα δυτικά αναμένεται επιδείνωση του καιρού. νεμοι αρχικά από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή. Αττική: Ηλιοφάνεια με αραιές νεφώσεις οι οποίες το απόγευμα θα πυκνώσουν. Άνεμοι από Δ/ΔΝΔ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 10 έως 15 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Ηλιοφάνεια με αραιές νεφώσεις οι οποίες το απόγευμα θα πυκνώσουν. Άνεμοι από ΔΝΔ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 08 έως 14 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Πέμπτη 24-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινά της κεντρικής και βόρειας Ελλάδας καθώς και σε περιοχές της Ηπείρου και της δυτικής Μακεδονίας με υψόμετρο >800μ. Αργά το βράδυ θα υπάρξει πρόσκαιρη βελτίωση του καιρού. Άνεμοι από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και τοπικά στο νότιο Ιόνιο, το δυτικό Κρητικό και το Μυρτώο πολύ ισχυροί και θερμοκρασία σε πτώση στα δυτικά. Αττική: Νεφώσεις με τοπικές βροχές ή παροδικές μπόρες αλλά και διαστήματα με βελτιωμένο καιρό. Αργά το μεσημέρι τα φαινόμενα αστάθειας ενδέχεται να δώσουν παροδικά εντονότερα φαινόμενα. Άνεμοι από Ν/ΝΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στον Σαρωνικό και τον νότιο Ευβοϊκό έως ισχυροί και θερμοκρασία από 11 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με τοπικές βροχές ή παροδικές μπόρες. Θα υπάρχουν πάντως και μεγάλα διαστήματα με βελτιωμένο καιρό. Άνεμοι αρχικά από ΒΑ διευθύνσεις ασθενείς, σταδιακά θα στραφούν σε ΝΔ με την ίδια ένταση και θερμοκρασία από 8 έως 12 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Παρασκευή 25-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Τα φαινόμενα κατά τόπους στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την δυτική Στερεά και την δυτική Πελοπόννησο θα είναι έντονα. Ισχυρές χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινά κυρίως της βορειοδυτικής και δυτικής χώρας. Άνεμοι από Ν/ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή. Αττική: Τοπικές νεφώσεις οι οποίες σταδιακά και μετά το μεσημέρι θα πυκνώσουν και ενδέχεται να σημειωθούν τοπικές βροχές. Άνεμοι από ΝΔ/ΝΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 09 έως 13 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Τοπικές νεφώσεις οι οποίες σταδιακά θα πυκνώσουν και θα σημειωθούν τοπικές βροχές και χιονοπτώσεις στην κορυφή του Χορτιάτη. Άνεμοι από Δ/ΔΒΔ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 6 έως 12 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Σάββατο 26-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας εκτός από την ανατολική ηπειρωτική χώρα όπου θα υπάρχουν αυξημένες κατά περιόδους νεφώσεις. Τα φαινόμενα κατά τόπους στο Ιόνιο, την δυτική Στερεά, το βόρειο Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα θα είναι έντονα και ενδέχεται να συνοδεύονται απο χαλαζοπτώσεις. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινά της δυτικής, κεντρικής και βόρειας Ελλάδας και ενδεχομένως και σε περιοχές της δυτικής Μακεδονίας με υψόμετρο >800μ. Άνεμοι από Ν/ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και τοπικά στο ανατολικό Κρητικό και το Καρπάθιο πολύ ισχυροί έως θυελλώδεις και θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή. Αττική: Πιθανότητα εκδήλωσης καταιγίδας νωρίς το πρωί. Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες στην συνέχεια. Άνεμοι αρχικά από ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στον νότιο Σαρωνικό και νότιο Ευβοϊκό έως ισχυροί, σταδιακά θα στραφούν σε Ν/ΝΝΔ μέτριους και θερμοκρασία από 09 έως 13 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με βροχές κατά περιόδους έντονες. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στην κορυφή του Χορτιάτη. Άνεμοι από Δ/ΔΒΔ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 5 έως11 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Κυριακή 27-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Χιονοπτώσεις κατά τόπους έντονες θα σημειωθούν στο ορεινά της δυτικής, κεντρικής και βόρειας Ελλάδας καθώς και σε περιοχές της Ηπείρου και της δυτικής Μακεδονίας με χαμηλότερο υψόμετρο. Άνεμοι στα βόρεια από ΒΔ διευθύνσεις μέτριοι, στα κεντρικά και νότια από Δ/ΔΝΔ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και τοπικά στο νότιο Ιόνιο, το Μυρτώο και το δυτικό Κρητικό έως πολύ ισχυροί και θερμοκρασία σε μικρή πτώση. Αττική: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες με πιθανότητα εκδήλωσης παροδικών βροχών στα ανατολικά νωρίς το πρωί. Άνεμοι αρχικά από Δ/ΔΝΔ διευθύνσεις μέτριοι, σταδιακά θα στραφούν σε Δ/ΔΒΔ με την ίδια ένταση και θερμοκρασία από 10 έως 13 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με τοπικές βροχές. Τοπικές χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στην κορυφή του Χορτιάτη. Σταδιακά και μετά το μεσημέρι τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν και ο καιρός θα βελτιωθεί σχετικά. Άνεμοι από ΒΒΔ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 5 έως 12 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Προγνωστικός χάρτης Αττικής Προγνωστικός χάρτης Θεσσαλονίκης Επόμενη βδομάδα: Η επόμενη βδομάδα (28 Ιανουαρίου έως 03 Φεβρουαρίου) σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία ξεκινάει με βροχές κυρίως στα δυτικά και τις ανατολικές νησιωτικές περιοχές. Ανεμοί σε γενικές γραμμές Δ/ΔΝΔ και θερμοκρασία σε επίπεδα υψηλότερα από της εποχής. Πηγή: YouWeather.com Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted January 21, 2013 δηλαδή, πιο συγκεκριμένα για να καταλάβω! η "μέρα ΑΝΕΒΑ" είναι η: ................................... * ευχαριστώ εκ των προτέρων ΜΙΚ, kabman και... όποιον άλλο θα ήθελε να βοηθήσει *συμπληρώστε το κενό με μια καθημερινή κατά προτίμηση Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 21, 2013 Ακόμα την ψάχνουμε. 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 21, 2013 μην ειναι η Τεταρτη? 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
vamvax 115 Report post Posted January 21, 2013 Προς το παρών Βιβούλα κάτσε σπίτι και από Σάββατο βλέπουμε.... 1 Quote My Mind Is Drifting... Live to Ride Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 21, 2013 Την Τετάρτη δουλεύω! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 21, 2013 Μετα την χθεσινη ΥΠΕΡΦΟΛΑ ψαχνουμε ΥΠΕΡΜΕΡΑ οσο το δυνατον γρηγοροτερα!!!!! Δεν ξεπερνιεται το χθεσινο αλλιως........ Ας περιμενουμε μηηηηηπως και βγει καπως καλη η Τεταρτη......... :Praying: :Praying: ................. 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 21, 2013 Aυριο θα φανεί για τη Τετάρτη. Βασικά πρέπει να χωρίσουμε σιγά σιγά το ΑΝΕΒΑ πουδρομανών (δε πα να έχει αέρα, ομίχλη και -30 αρκεί να έχει καλή πούδρα και ένα λιφτ περνάω καλά) με το ΑΝΕΒΑ νορμάλ σκιερ (θέλω όλο το βουνό ανοιχτό, καλό χιόνι πίστας και λιακάδα). Για τους πουδρομανείς δουλέυει ο καιρός φέτος . 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
matfield 59 Report post Posted January 21, 2013 Χωρίς κανένα λιφτ πάει στην κατηγορία φωκομανείς. Θέλουμε άγκυρα στο ΧΚΚ τώρα. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites