KonKan 5,871 Report post Posted January 17, 2013 Άρα για υπερμέρα από μέσα της άλλης εβδομάδας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 17, 2013 Δεν μπορούμε να κάνουμε σκι όμως. Νταξ, χιόνι έχουμε πλέον, φτάνει! 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 (edited) Mην κανονίσετε τίποτα δουλειές στην Αθήνα για το Σάββατο πάντως. Η πούδρα θέλει ρίσκο Edited January 17, 2013 by ΜΙΚ 4 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vamvax 115 Report post Posted January 17, 2013 Mην κανονίσετε τίποτα δουλειές στην Αθήνα για το Σάββατο πάντως. Η πούδρα θέλει ρίσκο Γιατί..??? Quote My Mind Is Drifting... Live to Ride Share this post Link to post Share on other sites
Prokopas 282 Report post Posted January 17, 2013 Προτείνετε δηλαδή να μην επιχειρήσουμε αύριο εξόρμηση ούτε Χελμό ούτε Παρνασσό? Λόγω καιρού (μόνο) ή λόγω του ότι θα είναι κλειστές και οι πίστες? Μέχρι τώρα και τα δύο τις δίνουν σε ετοιμότητα (πορτοκαλί). Αν επικοινωνήσω τηλεφωνικά το απόγευμα με τα ΧΚ θα γνωρίζουν κάτι παραπάνω? Ρωτάω πολλά και μισό κιλό δάφνη να μασήσετε πάλι δεν θα μπορείτε να απαντήσετε με σιγουριά αλλά βρέθηκε κενή ημέρα στο πρόγραμμα και θα φάω τα μπατόν αν μείνω μέσα . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 (edited) Σε καταλαβαίνω φίλε. Δεν θα ανέβαινα προσωπικά για σκι αύριο σε Παρνασσό και Καλάβρυτα γιατί φοβάμαι τον αέρα και τα θαμένα λιφτ. Αφού δεν άνοιξαν σήμερα...Αν ακούσουμε ότι στο Μαίναλο ανοίγει το πάνω θα έλεγα ανέβα με τα χίλια Vamvax άσε τους έρωτες γιατί το Σάββατο μπορεί και να είναι υπερμέρα. Αν ρωτάς γιατί η πούδρα θέλει ρίσκο να ανοίξουμε νέο thread Edited January 17, 2013 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted January 17, 2013 (edited) on off-topic Vamvax άσε τους έρωτες γιατί το Σάββατο μπορεί και να είναι υπερμέρα. Αν ρωτάς γιατί η πούδρα θέλει ρίσκο να ανοίξουμε νέο thread Ο...έρωτας δηλ. δεν θέλει ρίσκο; Θυμίζω, έχεις να κάνεις με ένα εκ των πυρ, γυνή κ θάλασσα off off-topic Άρα από Σ-Κ λιγότερο επίφοβη μέρα για ΧΚΠ είναι Κυριακή Edited January 17, 2013 by itiotis 1 Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 17, 2013 50-50 είναι η μέρα ακόμα, ομίχλη και πολύ αέρας, παγωμένες Στύγα και Άρτεμις όλα 50-50, αν και Στύγα θα έλεγα 90κλειστή -10 Εσύ πες ότι πρέπει να πάμε Χελμό για να απολαύσουμε το Μαίναλο οι υπόλοιποι.Δεν με πιάνεις ρε γαμώτο... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panoskap 111 Report post Posted January 17, 2013 Σε καταλαβαίνω φίλε. Δεν θα ανέβαινα προσωπικά για σκι αύριο σε Παρνασσό και Καλάβρυτα γιατί φοβάμαι τον αέρα και τα θαμένα λιφτ. Αφού δεν άνοιξαν σήμερα...Αν ακούσουμε ότι στο Μαίναλο ανοίγει το πάνω θα έλεγα ανέβα με τα χίλια Vamvax άσε τους έρωτες γιατί το Σάββατο μπορεί και να είναι υπερμέρα. Αν ρωτάς γιατί η πούδρα θέλει ρίσκο να ανοίξουμε νέο thread Στο Μαίναλο σήμερα δουλεύουν τα πάντα πάντως... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 17, 2013 ΜΙΚ βασιλιτσα ποια μερα ειναι καλητερη???κυριακη ή σαββατο????μονο αυτες μπορω ν ανεβω γμτ υγ. τα ψαρια και οι πουδρες τρωγονται φρεσκα!!! χο χο χο 3 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 Κυριακή λίγο καλύτερος καιρός αλλά αν ρίξει κάτι θα είναι βροχή. Σάββατο λιακάδα δε το λές, ούτε άπνοια το λες. Θα δούμε και αύριο. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 17, 2013 Ψυχοβγαλτη ομως το λες . 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted January 17, 2013 Κυριακή λίγο καλύτερος καιρός αλλά αν ρίξει κάτι θα είναι βροχή. Σάββατο λιακάδα δε το λές, ούτε άπνοια το λες. Θα δούμε και αύριο. mik δινεις πληροφοριες και για αλπεις σχετικα με καιρο?αν ναι τι λεει το saalbach απο σαββατο? Quote Share this post Link to post Share on other sites
La gravador 6 Report post Posted January 17, 2013 ΜΙΚ βασιλιτσα ποια μερα ειναι καλητερη???κυριακη ή σαββατο????μονο αυτες μπορω ν ανεβω γμτ Πολύ ομίχλη βλέπω....http://www.youweather.com/weather_forecast_meteograms3.php?cid=69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted January 17, 2013 Τελικα για Κυριακη ειναι καλα Παρνασσο ; Νομιζω οτι ο αερας δεν θα ειναι τιποτα ιδαιτερο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimi23 182 Report post Posted January 17, 2013 Επειδή από αύριο θα είμαι Βόλο, και δυστυχώς πρέπει να διαλέξω μια μέρα από το ΣΚ για να ανέβω Πήλιο, ποια θα μου προτείνατε βάσει καιρού?? Quote “You are not your job, you're not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You are not your fucking khakis. You are all singing, all dancing crap of the world.” Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 17, 2013 Παιδιά ειλικρινά από σήμερα και εγώ απόφαση δεν μπορώ να πάρω. Αύριο το πρωί θα το ξαναδώ αλλά η απόφαση λογικά αύριο το απόγευμα θα παρθεί και θα γράψω. Πήλιο δεν το πιάνει ο Δυτικός τις λίγες φορές που το έχω κοιτάξει, προσωπικά θα ανέβαινα Σάββατο μιας και την Κυριακή έχει ζέστες. Αλλά θα είναι από τους καλούς Δυτικούς με τσαμπουκά. Βέβαια Κυριακή είναι η πρώτη μέρα της ζέστης οπότε ίσως δεν έχει χαλάσει το χιόνι. Μπέρδεμα. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Dimi23 182 Report post Posted January 17, 2013 Μπέρδεμα. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Και εγώ προς Σάββατο έκλεινα να πω την αλήθεια. Πάντως αν αλλάξει κάτι μέχρι αύριο το βράδυ, καλοδεχούμενη κάθε συμβουλή!! Quote “You are not your job, you're not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You are not your fucking khakis. You are all singing, all dancing crap of the world.” Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Δύσκολο Σαββατοκύριακο, να ξέρετε ότι μπορεί κάποιες από τις παρακάτω εκτιμήσεις να πέσουν έξω. Αν γράψει και ο Δημήτρης μακάρι όλοι να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις και να το χαρούμε. Καταρχάς σήμερα ξεκινάει η πτώση της θερμοκρασίας οπότε τα χιόνια θα φτάσουν και πιο χαμηλά και έχουμε ελπίδες για καλύτερη ποιότητα πούδρας. Γενικά για αύριο ο καιρός φαίνεται καλύτερος σε Παρνασσό από ότι Καλάβρυτα και σε 3-5, Σέλι Ελατοχώρι Πισοδέρι από ότι στη Βασιλίτσα. Βασιλίτσα και Καλάβρυτα μάλλον θα ρίχνει και το πρωί. Τα σύννεφα είναι κολλημένα στα ¨"Δυτικά" όπου είναι μια στις 4 να σου κάτσει και να μη σε ενοχλήσει η ομίχλη ενώ στα άλλα χκ είναι μια στις 4 να σε ενοχλήσει η ομίχλη. Πήλιο και Φαλακρό καλύτερος καιρός. Η τάση του καιρού πάντως είναι για γρήγορη βελτίωση, το αν θα προλάβει τις ώρες σκι δεν μπορούμε να το πούμε, αλλά είναι πιθανό. Πρόβλημα πιθανότατα θα είναι ο αέρας αλλά δεν θα είναι κάτι το πολύ τραγικό. Η γνώμη μου είναι μη περιμένετε Στύγα ανοιχτή για παράδειγμα. Το βράδυ το γυρνάει σε Νοτιάδες και έχουμε εκτόξευση της θερμοκρασίας (θα ξεκολήσουν ολόκληρα βουνά, το νου σας για χιονοστιβάδες) Η Κυριακή βρίσκει με μικρές πιθανότητες για ομίχλη τα πιο πολλά χκ εκτός από Βασιλίτσα Πισοδέρι Καλάβρυτα Καρπενήσι όπου θα έχουν πιο πολλά σύννεφα και ομίχλη και μάλλον την ημέρα πιο πολύ να τη χαλάσει η πιθανότητα βροχής που είναι μεγάλη και αν πέσει η ποιότητα χιονιού πάπαλα. Στα άλλα χκ θα έχουμε μέτριους προς ισχυρούς Νοτιάδες που ίσως προκαλέσουν ακόμα και προβλήματα στα ψηλά λιφτ. Καλός καιρός στο Φαλακρό. Τη Δευτέρα μάλλον μπαίνει το μέτωπο νωρίς το μεσημέρι με θυελλώδεις ΝοτίοΔυτικούς και ραγδαία πτώση της θερμοκρασίας. Τρίτη θα ρίχνει, μην κανονίσετε τίποτα την Τετάρτη, από Πέμπτη θα ρίχνει. Edited January 18, 2013 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 18, 2013 Καλημέρα σε όλους, Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στα δυτικά καθώς και την ανατολική νησιωτική χώρα. Καλύτερες καιρικά συνθήκες θα επικρατήσουν στις υπόλοιπες περιοχές. Παρόμοιες καιρικά συνθήκες την Κυριακή με σταδιακή όμως βελτίωση μετά το μεσημέρι στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Άνεμοι από ΝΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στο Ιόνιο έως ισχυροί και θερμοκρασία σε άνοδο την Κυριακή. Πιο αναλυτικά: Σάββατο 19-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την δυτική Στερεά, την δυτική Πελοπόννησο, το ανατολικό Αιγαίο, τις Κυκλάδες, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Τα φαινόμενα κατά τόπους στο ανατολικό Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα θα είναι έντονα και ενδέχεται να συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις. Μετά το μεσημέρι πάντως τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν σημαντικά. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινά καθώς και σε ημιορεινές περιοχές της Ηπείρου, της δυτικής Στερεάς και της βορειοδυτικής Πελοποννήσου. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές. Άνεμοι από ΔΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στο νότιο Ιόνιο και το Μυρτώο έως ισχυροί και θερμοκρασία σε πτώση. Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις. Άνεμοι από ΔΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 9 έως 14 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις οι οποίες αργά το απόγευμα θα πυκνώσουν. Άνεμοι από Δ/ΔΝΔ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 6 έως 12 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Κυριακή 20-01-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την δυτική Στερεά, την δυτική Πελοπόννησο, το ανατολικό Αιγαίο (κυρίως σε Σάμο και Ικαρία) και τα βόρεια Δωδεκάνησα. Σταδιακά πάντως και μετά το μεσημέρι τα φαινόμενα θα σταματήσουν και ο καιρός θα βελτιωθεί. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές. Άνεμοι από Ν/ΝΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στο ιόνιο έως ισχυροί και θερμοκρασία σε σταδιακή άνοδο και σε υψηλά για την εποχή επίπεδα στα νότια. Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες. Άνεμοι από Ν/ΝΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 9 έως 17 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο). Θεσσαλονίκη: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες. Άνεμοι από Α/ΑΝΑ διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 6 έως 14 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο). Επόμενη βδομάδα: Η επόμενη βδομάδα (21 έως 27 Ιανουαρίου) σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία ξεκινάει με παρόμοιες καιρικά συνθήκες. Βροχές και τοπικές καταιγίδες αναμένονται κυρίως στα δυτικά καθώς και στην ανατολική νησιωτική χώρα παρουσία Ν/ΝΝΔ ανέμων και θερμοκρασιών λίγο πάνω από τις μέσες κλιματικές τιμές. Περαιτέρω επιδείνωση αναμένεται την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου με βροχές στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας, χιονοπτώσεις στα ορεινά και ενδεχομένως στα ημιορεινά της βόρειας Ελλάδας και πτώση της θερμοκρασίας. Πρόγνωση Αττικής: http://www.youweather.com/weather.php?cid=16 Πρόγνωση Θεσσαλονίκης: http://www.youweather.com/weather.php?cid=2058 Πηγή: YouWeather.com 1 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Δηλαδή, η Κυριακή για τα Καλάβρυτα, φαντάζει καλύτερη από Σάββατο; ή να μην το επιχειρήσουμε καθόλου; Edited January 18, 2013 by ashbury Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 18, 2013 ο Παρνασσος για ΣΚ εστω ορειβατικο? ειναι απαγορευτικος ο αερας? Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Καλάβρυτα Κυριακή λιγότερος αέρας αλλά...βροχή (μάλλον) Δεν θα είναι κάτι το πολύ τραγικό ο αέρας αύριο αλλά ούτε ασθενή ούτε μέτριο τον λες Τι σε πειράζει ο αέρας στο ορειβατικό? Με το σωστό πανί μια χαρά θα είναι... Θα ξαναγράψω το απόγευμα με το 12Ζ. Η τωρινή απόφαση με ότι βλέπω είναι μεταξύ σκ Παρνασσό ή Μαίναλο αυθημερών αύριο. Edited January 18, 2013 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 18, 2013 (edited) Το Μαίναλο εχει τουλάχιστον 40 πόντους φρέσκο χιόνι στη βάση .Πιο ψηλά το εχει χώσει κυριολεκτικά . Αύριο προβλέπεται πουδρομαχια Αλλά επειδή ολα παίζονται πάτε όλοι Καλάβρυτα σας παρακαλώ Edited January 18, 2013 by mainalo 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 18, 2013 Θα ανοίξει το πάνω? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites