deepblue1977 107 Report post Posted April 9, 2013 το θεμα ειναι να βρω και παρεα για zermatt,γιατι και μονος μου δεν λεει.. μεχρι να γεμισει ο κουμπαρας εχουμε καιρο.. 2 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 9, 2013 Το Zermatt είναι ένας από τους επιθυμητούς προορισμούς του κάθε χιονοδρόμου. Για εμένα όμως ανήκει σε άλλες οικονομικές εποχές. Και όπως έχουν τώρα τα πράγματα, μάλλον μιλάμε για τουλάχιστον 2πλάσια κοστολόγια. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 9, 2013 οχι, ειναι λιγο παραπανω απο το Ischgl αν το ψαξεις νωρις "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 9, 2013 και μονο η καρτα ομως στο Ζερματτ κινεται σε τιμες εξωπραγματικες.... Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 9, 2013 (edited) οχι, ειναι λιγο παραπανω απο το Ischgl αν το ψαξεις νωρις Τότε να ψάξεις νωρίς και το Ischgl. Edited April 9, 2013 by mil Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 9, 2013 το Zermatt οσο νωρις και να το ψαξεις αν υπολογισεις και την τιμη της καρτας νομιζω οτι ειναι μονο για μικρη παρεα και περα απο καθε οικονομικη λογικη του συλλογου.Τιμη κατω απο τα 1500 ευρω ειναι μαλλον αδυνατη εκτος αν σκορπιστουμε σε καμια δεκαρια διαμερισματα..... 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 9, 2013 το Zermatt οσο νωρις και να το ψαξεις αν υπολογισεις και την τιμη της καρτας νομιζω οτι ειναι μονο για μικρη παρεα και περα απο καθε οικονομικη λογικη του συλλογου.Τιμη κατω απο τα 1500 ευρω ειναι μαλλον αδυνατη εκτος αν σκορπιστουμε σε καμια δεκαρια διαμερισματα..... Zermatt δεν έχω πάει. Έχω ακούσει όμως διάφορα από αρκετούς γνωστούς που έχουν πάει. Από αυτά που έχω ακούσει, το εξαιρετικόν του ταξιδιού, είναι το περιβάλλον, τα τοπία, η θέα..... Όχι ότι το σκι δεν είναι πολύ καλό, αλλά δεν είναι το σκι αυτό που κάνει την περιοχή μοναδική. Επίσης λόγω της ιδιαιτερότητας του χωριού, 2 παρέες γνωστών μου (άγνωστοι μεταξύ τους) που επισκέφτηκαν το μέρος, έμεναν σε τοποθεσία που ή περπάταγες αρκετά για το λιφτ, ή έπαιρνες ταξί, χωρίς άλλη εναλλακτική. Πλήρωσαν σε ταξί +50% στις κάρτες.΄Δηλαδή και το φτηνότερο ξενοδοχείο έχει το τίμημα του. Στο κόστος της εκδρομής υπάρχουν ακόμα οι τιμές σε σαλέ του βουνού και εστιατορίων, όπου δεν έχεις εναλλακτικές λύσεις (πχ και κάποιο φτηνό εστιατόριο, φτηνότερα στο διπλανό χωριό). Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 10, 2013 το Materhorn παραμένει must see από κοντα για ολους! 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted April 10, 2013 Επιβλητικό το '' δόντι''. Έχει πλάκα όμως πώς τρώγονται οι Ιταλοί με τους γείτονες για την ονομασία του.Με τίποτε δεν θέλουν ν' ακούσουν για Materhon αλλά το αποκαλούν Cervino. Αφού σε κάποια φάση ψαχνόμουν αριστερά και δεξιά μήπως υπάρχει και άλλο βουνό..... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted April 10, 2013 Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του 2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού). Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη). 1 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted April 10, 2013 Και ακόμα πιό οικονομικό αν υπάρχει διαμονή στην Valtournenche. Τον γενάρη δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα χιονοκάλυψης και από Valtournenche μπορεί να φθάσεις με τα πέδιλα έως Ζερμάτ. Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 10, 2013 Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του 2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού). Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη). ωραια ειχαμε περασει Λιανα θυμάμαι ακομα την επιστροφή οδικώς για Αγκόνα μετα τη βολτα στο San Marino που κοντεψαμε να χασουμε το πλοίο. φτασαμε στην Πατρα στους 30C και ειχαμε 4 ζευγαρια σκι στην οροφή του αυτ, μας κοιταζαν κάπως 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 10, 2013 Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του 2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού). Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη). συμφωνω απολυτα για την cervinia η οποια ομως σαν χωριο δεν λεει τιποτα το ιδιαιτερο ,ειχα παει το 2009 αρχες μαρτιου και το χιονι ηταν αψογο και υπηρχε και η συνδεση για σκι στο zermatt με φυσικα αρκετα πιο ακριβη καρτα αλλα το zermatt ειναι το κατι αλλο (ολα τα αυτοκινητα 4 ροδες εχουν και ολα τρεχουν και σε πανε στην δουλεια σου αλλα δεν ειναι ολα ιδια...... :animier: ) 1 Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted April 10, 2013 Ολγα ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές μου στο εξωτερικό,και λόγω παρέας. Συμφωνώ gatz αλλά αν για τον οποιοδήποτε λόγο σκεφτόμασταν εκδρομή συλλόγου με πιο προσιτές τιμές,σίγουρα θα επιλέγαμε cervinia/valtournence.Αν και όταν μου δοθεί ξανά η ευκαιρία ,προσωπικά θα ψάξω μέσα στο Zermatt(με εψηνε ο vangelis_k στο Πισοδέρι -πάνω στο καρεκλάκι μου έλεγε για φοβερά appartments με πολύ καλές τιμές-φυσικά για πολύ early booking..)Axxxx... "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
bloom2 1 Report post Posted April 10, 2013 Τα 800-900-1000 ευρω που συζητατε ειναι για ποσες μερες? Κ σ αυτη την τιμη περιλαμβανονται αεροπορικα με φορους αεροδρομιων, διαμονη, πρωινο και καρτες σκι για οσες μερες διαρκει η εκδρομη? Κ μια ακομα ερωτηση....Μπορουμε να συμμετεχουμε κ τα απλα πλην τιμια μελη του φορουμ στην εκδρομη ? Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 10, 2013 οι εκδρομες ειναι για τα μελη συλλογου. μπορουν να συμμετασχουν και τα μελη του φορουμ απλα υπαρχει μια επιβάρυνση στην τιμη γυρω στα 50 ευρω. οταν η συνδρομή στο συλλογο είναι 25 ευρω, νομιζω ότι είναι καλυτερα να γραφτείς, εκτος και αν δεν θελεις για αλλους λογους. η τιμη της εκδρομης περιλαμβάνει τα παντα: αεροπορικα, μεταφορα με πουλμαν εως το χκ, διαμονη+φαγητο (πρωι – βραδυ), καρτες λιφτ. εαν κάποιος δεν θελει καφεδες κλπ πανω στις πιστες, μπορει να μην ξοδέψει δεκαρα επιπλέων (δυσκολο βεβαια) τα πακετα στις Αλπεις ειναι Σαββατο με Σαββατο (7 διανυκτερεύσεις, 8 μερες στο χωριό με 6 μερες σκι: Κυ εως και Πα) 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
bloom2 1 Report post Posted April 10, 2013 (edited) Μαλιστα! Ευχαριστω πολυ Ολγα! Ο Συλλογος, τι συλλογος ειναι ακριβως? Εχει καποιο ανωτατο οριο ατομων η συμμετοχη στην εκδρομη? Υπαρχει δηλαδη σειρα προτεραιοτητας? Λοιπον μου κεντρισατε το ενδιαφερον! Περιμενω να δω για το που θα αποφασισετε ( αυτο το ISCHGL με επεισε), αλλα ακομα περισσοτερο για το ΠΟΤΕ θα αποφασισετε να γινει η εκδρομη, μιας κ μπαινω φανταρος, οποτε απολυομαι αρχες Φλεβαρη του 2014! Μακαρι να πανε ολα καλα, να ειμαι κ εγω στην φετινη σας εκδρομη κ να σας γνωρισω απο κοντα! Edited April 10, 2013 by bloom2 Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted April 10, 2013 Μαλιστα! Ευχαριστω πολυ Ολγα! Ο Συλλογος, τι συλλογος ειναι ακριβως? Εχει καποιο ανωτατο οριο ατομων η συμμετοχη στην εκδρομη? Υπαρχει δηλαδη σειρα προτεραιοτητας? Λοιπον μου κεντρισατε το ενδιαφερον! Περιμενω να δω για το που θα αποφασισετε ( αυτο το ISCHGL με επεισε), αλλα ακομα περισσοτερο για το ΠΟΤΕ θα αποφασισετε να γινει η εκδρομη, μιας κ μπαινω φανταρος, οποτε απολυομαι αρχες Φλεβαρη του 2014! Μακαρι να πανε ολα καλα, να ειμαι κ εγω στην φετινη σας εκδρομη κ να σας γνωρισω απο κοντα! Φίλε bloom2 ρίξε αν θέλεις μια ματιά εδώ κι εδώ για τον σύλλογο κι εδώ για το καθεστώς της τελευταίας μας εκδρομής . Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted April 10, 2013 Μιας και αναφέρθηκε επανειλημένως το Zermatt να προτείνω το ακόλουθο appartment με τιμές πάαααρα πολύ καλές για Ελβετία.Το συγκεκριμένο βρίσκεται καρακέντρο Zermatt (30 μέτρα από τον κεντρικό δρόμο) και το ανακάλυψε ο φίλος Βαγγέλης εδώ και μια δεκαετία http://www.theodul.ch/ 3 Share this post Link to post Share on other sites
TJohn 438 Report post Posted April 10, 2013 ωραια ειχαμε περασει Λιανα θυμάμαι ακομα την επιστροφή οδικώς για Αγκόνα μετα τη βολτα στο San Marino που κοντεψαμε να χασουμε το πλοίο. φτασαμε στην Πατρα στους 30C και ειχαμε 4 ζευγαρια σκι στην οροφή του αυτ, μας κοιταζαν κάπως Πολύ χαίρομαι που το θέμα κατέληξε στο Zermatt!! Αντε να εμφανιζόμαστε σιγά σιγά οι Zermatt -ολάγνοι!!! Έρωτας το Zermatt!! Μακάρι να γίνει σύντομα όσο προσιτό ήταν και πριν λίγα χρόνια!! Πολλοί τελικά έχουμε συνδυάσει San Marino με οδικό ταξίδι στις Άλπεις!! Αξίζει!! Κάποια ταξιδάκια μας στην περιοχή μπορείτε να δείτε: εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ!! 4 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted April 10, 2013 Σας παρακαλώ λυπηθείτε με.... μην ξανααναφέρετε αυτό το μέρος :wub: 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
TJohn 438 Report post Posted April 10, 2013 (edited) Σας παρακαλώ λυπηθείτε με.... μην ξανααναφέρετε αυτό το μέρος :wub: Έρωτας τρελός!!! :wub: Edited April 10, 2013 by TJohn Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 11, 2013 Πολύ χαίρομαι που το θέμα κατέληξε στο Zermatt!! διαβασε ολα τα ποστ. δεν κατεληξε το θεμα στο Zermatt η αποφαση θα παρθει το καλοκαιρι 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
apanos 16 Report post Posted April 11, 2013 Θερμή παράκληση. Η εκδρομή να μην γίνει την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου. Share this post Link to post Share on other sites
TJohn 438 Report post Posted April 11, 2013 διαβασε ολα τα ποστ. δεν κατεληξε το θεμα στο Zermatt Εννοώ σα συζήτηση βρε... Που πήγε η κουβέντα στο Zermatt... 1 Share this post Link to post Share on other sites