Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
bujinkan

Χ.κ. Καλαβρύτων 2013 - 2014

Recommended Posts

Περσι δεν επαιζε τετοιο εισητηριο.

"Η προσφορα αυτη του εβδομαδιαιου εισητηριου στα 70 ευρω δεν ισχυει εδω και δυο χρονια."αυτο περισι.(σ.σ προπερσι)

Πηγη:τηλεφωνικο κεντρο χκκ.

Edited by dust

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

δεν ισχυει εδω και δυο απο περισι.(σ.σ προπερσι)

 

 

Εδω και δυο απο περισι????????

Τι να θελει να πει ο ποιητης ρε συντροφοι??????

καμια μεταφραση καποιος?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ποια 70 Ευρώ; Πέρσι ήταν 31.5:

 

Η καλύτερη χιονοδρομική προσφορά της χρονιάς μόλις ανακοινώθηκε! Εβδομαδιαίο ski pass (7 ημέρες) για ατελείωτο σκι και snowboard στο χιονοδρομικό Καλαβρύτων, μόνο με 31.5 ευρώ. Η προσφορά ισχύει μόνο για on-line αγορές που θα πραγματοποιηθούν στο www.kalavrita-ski.gr/coupon από τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2012.

 

Τα κουπόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για 7 συνεχόμενες ημέρες, κατά τη διάρκεια της προσεχούς χιονοδρομικής περιόδου, από την ημέρα έναρξης λειτουργίας έως το τέλος, σύμφωνα με τις καιρικές συνθήκες που καθορίζουν τη λειτουργία και θα μπορούν να συμπεριλαμβάνουν Σαββατοκύριακα και γιορτές. Τα κουπόνια είναι ονομαστικά και κάθε άτομο μπορεί να αγοράσει μέχρι 2. Η προσφορά δεν περιλαμβάνει εξοπλισμό και δεν αφορά την ενοικίαση μηχανοκίνητων οχημάτων.

Η Διοίκηση του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες της εποχής και φροντίζει με έγκαιρες και πολύ συμφέρουσες προσφορές να κάνει εφικτή την απόδραση στο χιόνι για όλους, παρέχοντας πάντα ανταγωνιστικά πακέτα υπηρεσιών.

Σπεύσατε για on-line αγορές γιατί η προσφορά θα είναι διαθέσιμη για έναν περιορισμένο αριθμό κουπονιών.

 

Φέτος είναι λίγο πιο ακριβά, αλλά και πάλι συμφέρει με τα χίλια.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που παρεθεσες μιλαει για ΠΡΟΣΦΟΡΑ που βγηκε για ενα μηνα.εγω μιλαω για εισητηριο που ειχε το χκκ στους καταλογους του απο το 2005-2010.

Και οπως εγραψα η πηγη ηταν το ιδιο το χκκ.

Αλλο λοιπον μια προσφορα κ αλλο εισητηριο μονιμο.γιατι και το kitzbuhel εχει καθε παρασκευη ΠΡΟΣΦΟΡΑ που την ονομαζει mens day στα 30€ δεν το εχει στον καταλογο του σαν εισητηριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dust

Ρε Μπιλαρα τελικα θα την παρεις την προσφορα;;;

Θα κανουμε σκι μαζι; (καφε θα πιουμε αλλά λεμε τωρα... :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καλή προσφορά. Μία εκδρομούλα καλάβρυτα με την παρέα και full snowboard κάθε μέρα...πω πω έχω ψηθεί....


Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............

www.SnowResorts.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιωργο φετος θα παω δυο αυστριες κ μια ελβετια.απο ελλαδα στην πιτα του συλλογου.αν ψηθεις για ενα οποιοδηποτε σκ στο καλαβριτο ειμαι μεσα και την χτυπαω αμεσως

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιωργο φετος θα παω δυο αυστριες κ μια ελβετια.απο ελλαδα στην πιτα του συλλογου.αν ψηθεις για ενα οποιοδηποτε σκ στο καλαβριτο ειμαι μεσα και την χτυπαω αμεσως

 

H προσφορα ισχυει μεχρι 6 Οκτωβριου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ...οκ...θα παρω δυο και δυο και εσυ βρες τα πσκ που θα παμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ...οκ...θα παρω δυο και δυο και εσυ βρες τα πσκ που θα παμε

 

Εγω και η Ολγα πηραμε ετησιες,

παρε μονο για 'σενα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε κ συντροφια κυριε.δεν παμε μονοι

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε ευχαριστουμε Θαναση


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Ολυμπιακη φλογα στα Καλαβρυτα

 

post-2098-0-65422500-1380609079.jpg

 

Σε μια σεμνή αλλά και πάνδημη τελετή τα Καλάβρυτα υποδέχθηκαν την Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Σότσι 2014» που την συνόδευαν εκπροσώποι και στελέχη της Ελληνικής, της Διεθνούς και της Ρώσικης Ολυμπιακής Επιτροπής και της Οργανωτικής Επιτροπής Αγώνων.

Η φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων αμέσως μετά την αφή της από την Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησε το ταξίδι της και αφού έκανε στάση στην όμορφη Κλειτορία έφτασε στην πόλη των Καλαβρύτων όπου και θα διανυκτερεύσει.

 

Λαμπαδηδρόμοι, επιλέχθηκαν, από το Δήμο Καλαβρύτων οι αριστούχοι – σημαιοφόροι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης των Γυμνασίων και των Λυκείων Κλειτορίας και Καλαβρύτων, που είναι: η Αναστασία Σβίγγου του Μιχαήλ (Γ’ Λυκείου Κλειτορίας), η Ευφροσύνη Αναγνωστοπούλου του Θεοδώρου (Γ’ Γυμνασίου Κλειτορίας), ο Δημήτρης Αθανασόπουλος του Παναγιώτη (Γ’ Λυκείου Καλαβρύτων) και η Παναγιώτα Μπαρκλέσια του Παναγιώτη (Γ’ Γυμνασίου Καλαβρύτων), καθώς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, κ. Ευθύμιος Βαζαίος και ο Πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Καλαβρύτων, κ.Παύλος Σατολιάς.

Ξεχωριστό τόνο στην εκδήλωση έδωσε όπως πάντα η Φιλαρμονική του Δήμου μας

  • Like 5

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Το ChaletPhoto θα προσφέρει 20% έκπτωση στα μέλη του συλλόγου στις παρεχόμενες υπηρεσίες..

https://www.facebook.com/Chaletphoto

 

Επ!Θανάση, καλώς ήρθες στην παρέα μας

και σας ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σας!

Θα τα πούμε στο βουνό μας, μαζί με τα κουδούνια μου!!! :D

  • Like 2

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ημερίδα για τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων

 

imerida.jpg

 

 

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων και ο Δήμος Καλαβρύτων διοργανώνουν το Σάββατο 12 Οκτωβρίου και ώρα 06:00 μμ στο Αρχοντικό της Παλαιολογίνας στα Καλάβρυτα ημερίδα με θέμα «Αναπτυξιακές Δυνατότητες του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων».

 

Πρόσκληση για συμμετοχή απευθύνεται στην Καλαβρυτινή Κοινωνία, τις αρχές και τους πολιτικούς του τόπου.

Στόχος της ημερίδας είναι να αναδειχτούν οι προοπτικές ανάπτυξης του ΧΚΚ, να τονιστεί η αναγκαιότητα αναβάθμισης και επέκτασης των υποδομών του και να χαραχτεί η πορεία για την υλοποίηση ενός έργου εκσυγχρονισμού που η υλοποίηση του θα έχει ευεργετική επίδραση στην τόνωση της τοπικής οικονομίας με ενίσχυση της ζήτησης υπηρεσιών και αύξηση της απασχόλησης.

 

Το Master Plan του ΧΚΚ χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με κεφάλαια του ΕΣΠΑ και εκπονήθηκε από την παγκόσμιας φήμης εταιρεία μελετών ECOSIGN. Προβλέπει τη βελτίωση και την επέκταση των εγκαταστάσεων του ΧΚΚ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του, ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες για υποστήριξη δραστηριοτήτων άθλησης και αναψυχής στο βουνό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το σχέδιο είναι φιλόδοξο, αλλά πλήρως ορθολογικό και πραγματοποιήσιμο. Η υλοποίησή του σχεδιάζεται σε τρεις φάσεις μέσα σε βάθος 5-10 ετών.

Για τη πρώτη φάση υλοποίησης έργων ύψους 25 περίπου εκατομμυρίων ΕΥΡΩ υπάρχουν ώριμες μελέτες που χρηματοδοτήθηκαν μέσα στα πλαίσια της Τεχνικής Υποστήριξης του ΕΣΠΑ από την Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και με την υποστήριξη του Υπουργείου Ανάπτυξης.

 

Το έργο μένει να ενταχτεί σε ένα από τα ερχόμενα πακέτα χρηματοδότησης έργων υποδομής και ανάπτυξης. Εδώ χρειάζεται επαγρύπνηση και στράτευση από την κοινωνία των Καλαβρύτων και όλους όσοι ενδιαφέρονται για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος, τη δημιουργία υποδομών, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τελικά στην ενίσχυση της απασχόλησης και τη μείωση της ανεργίας σε μια ευαίσθητη και πολύπαθη ορεινή περιοχή.

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (για το ρεπορτάζ)

 

Το χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων φαίνεται να διατηρεί μια αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα στις δυσκολίες των καιρών. Μέσα στο αποκορύφωμα της οικονομικής κρίσης, η επιχείρηση κατάφερε να κλείσει την προηγούμενη σεζόν με θετικό πρόσημο.

Συγκεκριμένα, οι εισπράξεις από άμεσες δραστηριότητες κατά την οικονομική χρήση, που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2013, υπολογίζονται στο ποσό των €1.380.000 περίπου, υπολειπόμενες κατά 7% από τις αντίστοιχες εισπράξεις της προηγούμενης περιόδου 2011-2012, που ήταν όμως μια χρονιά-ρεκόρ σε επισκεψιμότητα και έσοδα.

Ο αριθμός εισιτηρίων στο ίδιο διάστημα παρουσιάστηκε κατά 18% υψηλότερος από τον μέσο όρο της τελευταίας 7ετίας. Αυτό αναλύεται σε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση στους χιονοδρόμους, κάμψη όμως για τους επισκέπτες, φίλους του βουνού.

 

Συμπερασματικά βλέπουμε ότι οι λάτρεις της χιονοδρομίας αυξάνονται συνέχεια παρά την οικονομική κρίση.

Σε αντίθεση με άλλα Χιονοδρομικά Κέντρα της Ελλάδας, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, κατάφερε να διατηρήσει την κερδοφορία του, σε δύσκολους καιρούς και προσδώσει μεγάλη ανάπτυξη στην πόλη των Καλαβρύτων, αλλά και την ευρύτερη περιοχή.

 

Μην ξεχνάμε ότι η επιχείρηση αποτελεί τον κύριο άξονα για τη τουριστική ανάπτυξη των Καλαβρύτων και η λειτουργία του ενισχύει καθοριστικά τις επιχειρήσεις της περιοχής, ενώ γίνονται δράσεις επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου μέσα από εναλλακτικές δραστηριότητες και την αξιοποίηση των σημαντικών αξιοθέατων που βρίσκονται εκεί. Η έμπρακτη συνεισφορά φαίνεται και άμεσα στην τοπική κοινωνία, αφού 65 Καλαβρυτινοί εργάστηκαν φέτος στο χιονοδρομικό κέντρο και το 30% των άμεσων εισπράξεών του διανεμήθηκε πίσω στην κοινωνία, μέσω μισθοδοσίας και παροχών προσωπικού, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής ασφάλισης και των φόρων μισθωτών υπηρεσιών.

 

Υπενθυμίζεται ότι το χιονοδρομικό κέντρο, λειτουργεί τα τελευταία 4 χρόνια υπό το καθεστώς Α.Ε. ΟΤΑ.

Βασικός μέτοχος είναι ο δήμος Καλαβρύτων και επικεφαλής του Δ.Σ. της επιχείρησης ο Δήμαρχος Καλαβρύτων Γιώργος Λαζουράς. Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης είναι ο Θύμιος Βαζαίος.

 

 

χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων

  • Like 7

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 10/10/2013 που θα γίνει συζήτηση για το χιονοδρομικό έχει σχεδιασθεί κάποια προσέγγιση και υποβολή προτάσεων από τον σύλλογο? Πάντως και τα Καλάβρυτα κάτι θα πρέπει να κάνουν.Ο Παρνασσός ανακαινίζεται, στο Πισοδέρι κάτι πάει να γίνει, το Καρπενήσι μπαίνει και αυτό δυνατά στο παιχνίδι. Αν υπάρχει στο περιεχόμενο του master plan θέση για την λέξη ΄΄ επέκταση΄΄ τότε θα κάνουν το μεγάλο μπάμ, διαφορετικά θα παίζουμε συγκρουόμενα στις πίστες....

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πισοδερι εχει μαστερ πλαν του χκ τελειωμενο απο ολα .και τα παντα προχωρούν και τοποθετουνται με βαση την μελετη τον παντων με οδηγο απο το ματσερ πλαν !!


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

φυσικά υπαρχει ένα masterplan και για το ΧΚΚ από την ιδια εταιρία όπως και του Παρνασσού, την Ecosign πανω στο οποιο η ιδια ελληνική εταιρία μελετων που ενανε την μελετη ανάπτυξης για τον Παρνασσο, σχεδιασε και την αναλογη του Χελμου (Α’ και Β’ φαση)

αρχες Ιουλιου εγινε μια παρουσίαση σε φιλικό επιπεδο (όχι επίσημη πρόσκληση προς τον ΕΣΤΟΥΧ) στα γραφεια της εταιρίας από τους μελετητες, και ο Δ/ντης του ΧΚΚ κ. Βαζαιος ειχε την ευγενική καλοσύνη να καλέσει 5 μελη του συλλογου μας που επισκέπτονται συχνά τα Καλάβρυτα.

φανταζομαι ότι αυτή η παρουσιαση θα γινει την ερχομενη εβδομαδα και οσοι μπορουν καλο θα ηταν να δώσουν το παρόν.

  • Like 3

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελπιζω φετος να μην γινουν τοσο ρομπες οσο περσι . εριξε 2 μετρα χιονι παράλυσε ολο το χιονοδρομικο και κόλλησαν τα λιφτ . 1 ωρα αναμονη για 3 λεπτα καταβασ...

 

καλη χρονια.

 

επισεις κατι σημαντικό .. εγκυρη ενημερωση για το τι πιστες θα ανοίξουν. ξεκιναμε ασκοπα και παίρνουμε άδειες και στο τελος δεν κανουμε και σκι .

του τύπου σταδιακα θα ανοίξει η στιγκα και ανοιγει 1.30 δεν μας λεει κατι

Edited by Χρήστος Λάππας
clarity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι άσχημο να προδικάζουμε από τώρα το τι μπορεί να συμβεί εαν κ εφ όσον.

Ας ευχόμαστε καλύτερα να χιονίσει για να περάσουμε όλοι καλά, κ όλα τα άλλα

περισσεύουν...!Καλή διάθεση να υπάρχει κ όλα γίνονται.

 

Α!Και κάτι ακόμα!

Δεν είναι στιγκα αλλά Στύγα.Η κόρη του Ωκεανού κ της Θέτιδας,

κατά την ελληνική μυθολογία.

 

Καλώς ήρθες στην παρέα μας!

  • Like 3

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α!Και κάτι ακόμα!

Δεν είναι στιγκα αλλά Στύγα.Η κόρη του Ωκεανού κ της Θέτιδας,

κατά την ελληνική μυθολογία.

Αυτό σε πείραξε εσενα?

Edited by bujinkan
  • Like 2

 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγκυρη ενημερωση για το τι πιστες θα ανιξουν. ξεκιναμε ασκοπα και παίρνουμε αδιες και στο τελος δεν κανουμε και σκι. του τιπου σταδιακα θα ανιξει η στιγκα και ανοιγει 1.30 δεν μασ λεει κατι
Έχει ξανανέβει σε χιονοδρομικό ;

Σε βουνό έστω ;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα είναι κανείς αύριο από τον σύλλογο στην εκδήλωση? Θα ήθελα να πάω ειδικά αν μοιραστούμε βενζίνες με κάποιον

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...