spider 2,124 Report post Posted April 16, 2013 (edited) Αδραξα την ευκαιρια απο το παρακατω βιντεο και απλα σκεφτηκα οτι η χιονοδρομια ετη δεν κοιτα, για αυτο να εχουμε την υγεια μας και μας βλεπω να σκιαρουμε μεχρι να τα χιλιασουμε που λενε και στα γενεθλια http://vimeo.com/64092904 Παντως εγω βλεποντας αυτο το βιντεο αισθανθηκα νεαρος....εσεις?? Edited April 16, 2013 by over-poulover εισαγωγή εικόνας για Slide 1ης σελίδας 14 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 16, 2013 ε... δεν τον πηρανε δα και τα χρονια... Ο σκυλος ομως σκι στα 8200 ποδια. Εμενα τα 10700 με κατατροπωσαν... Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted April 16, 2013 το επίρραμμα 90+ στο μπουφάν τα λέει όλα!!! 3 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted April 16, 2013 Παίρνοντας και εγώ την ευκαιρία από τον Στάθη, βρήκα ένα παλιό δημοσίευμα από το 2004 για τον γηραιότερο σκιερ στον κόσμο. Μιας και αναφέρεται αρκετά χρόνια πίσω,ο Keizo Miura τώρα πια έχει απεβιώσει, αλλά αξίζει να ξαναθυμηθούμε το τι κατάφερε να κάνει. Ιδού λοιπόν : Ο γηραιότερος σκιέρ στον κόσμο Ο γιαπωνέζος Keizo Miura γιόρτασε το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου του 2004 τα 100α του γενέθλια κάνοντας σκι σε μια διαδρομή στο Snowbird στην Αμερική. Ο Miura ήταν ένας από τους πρώτους κινηματογραφιστές βουνών. Έκλεισε τα 100 του χρόνια στις 15 Φεβρουαρίου και αναγνωρίστηκε σαν ο γηραιότερος ενεργός σκιέρ στο κόσμο. Συνεχίζει να κάνει σκι περισσότερες από 120 μέρες το χρόνο και μάλιστα τη προηγούμενη χρονιά σε ηλικία 99 ετών ολοκλήρωσε επιτυχώς μια κατάβαση στο παγετώνα της Λευκής Κοιλάδας στο Mont Blanc της Γαλλίας μαζί με το γιό και τον εγγονό του. Ο Miura κάνει σκι μαζί με το γιό του Yuichiro ηλικίας 71 ετών ο οποίος είναι διεθνώς γνωστός για την κατάβασή του με σκι από το Εβερεστ, και τον προηγούμενο χρόνο έγινε ο γηραιότερος άνθρωπος που ανέβηκε στο Έβερεστ. Τα εγγόνια του Miura είναι ο Yuta ηλικίας 37 ετών, και ο Gota ηλικίας 34 ετών, ο οποίος είναι Ολυμπιονίκης στο αγώνισμα του Freestyle στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 1994 και του 1998 και ο οποίος επίσης ανέβηκε το Έβερεστ, μαζί με τον πατέρα του. Η κόρη του Yuta η Rio ηλικίας 4 ετών είναι το μεγαλύτερο δισέγγονο του Keizo Miura. Ο Αμερικανός επιχειρηματίας και οικογενειακός τους φίλος Dick Bass, κάνει σκι μαζί με την οικογένεια των Miura. Ο Bass ο οποίος έχει ανέβει στις υψηλότερες κορυφές στις πέντε ηπείρους, ανέβηκε μαζί τον Yuichiro Miura το 1983 στο Vinson Massif, την υψηλότερη κορυφή της Ανταρκτικής. 10 Quote Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted April 18, 2013 95 ετών skier ! http://unofficialnetworks.com/955-year-skier-inspire-121227/ C. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted April 22, 2013 Να η απάντηση στην ερώτηση που μου έχουν κάνει μεχρι πότε σκέφτομαι να κάνω σκι!!! Θεού θέλοντος βεβαίως βεβαίως!!! 7 Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted April 22, 2013 (edited) Να η απάντηση στην ερώτηση που μου έχουν κάνει μεχρι πότε σκέφτομαι να κάνω σκι!!! Θεού θέλοντος βεβαίως βεβαίως!!! Στο ευχομαι Βαγγελη !και εγω το ιδιο ελπιζω, μαλλον ομως ολοι μας ! Edited April 22, 2013 by leonidastria 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted April 22, 2013 Να 'στε πάντα καλά να κάνετε το κέφι σας στο βουνό για όσο σας κρατάνε τα πόδια σας, να παίρνουμε παράδειγμα και κουράγιο κι εμείς οι νεότεροι. Κι επειδή τον Βαγγέλη τον γνώρισα από κοντά τα προηγούμενα 2 ΣΚ, είναι απίστευτη η αγάπη του για το ski ... 7 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 22, 2013 Ρε, μια χαρά νέο παιδί είναι ο Βαγγέλης!!! 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 22, 2013 Πάντως έχει πολύ περισσότερη ενέργεια από εμάς τους 20άρηδες. 7 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted April 24, 2013 Πάντως έχει πολύ περισσότερη ενέργεια από εμάς τους 20άρηδες. 22 μη λεμε και ψεματα μεταξυ μας 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 24, 2013 Ε... δεν τον πηρανε δα και τα χρονια τον George!... :P 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 25, 2013 Αδραξα την ευκαιρια απο το παρακατω βιντεο και απλα σκεφτηκα οτι η χιονοδρομια ετη δεν κοιτα, για αυτο να εχουμε την υγεια μας και μας βλεπω να σκιαρουμε μεχρι να τα χιλιασουμε που λενε και στα γενεθλια http://vimeo.com/64092904 Παντως εγω βλεποντας αυτο το βιντεο αισθανθηκα νεαρος....εσεις?? πππωωω!! πωω!! ..σαν να με βλέπω !!! εγω στα 90 μου , με φόντο το πισοδερι 1 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 25, 2013 Προεδρε στο ευχομαι!!!! 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted April 25, 2013 Να η απάντηση στην ερώτηση που μου έχουν κάνει μεχρι πότε σκέφτομαι να κάνω σκι!!! Θεού θέλοντος βεβαίως βεβαίως!!! άσε ρε/// να σου θυμίσω τι κατέβηκες πριν 2 Σάββατα :respect: Quote Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted April 25, 2013 (edited) άσε ρε/// να σου θυμίσω τι κατέβηκες πριν 2 Σάββατα :respect: Το κατέβηκα ειναι σχετικό :thumbup: αν κατέβαινε και αλλιώς βέβαια....... Edited April 25, 2013 by vangelis_k 2 Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 25, 2013 Απορία: Το Douglas είναι αυτό Εσείς τι κατεβήκατε; 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted April 25, 2013 Την ορθοπλαγιά αριστερά Χρήστο!! ανάμεσα στα βράχια!! Δηλαδή αυτό 6 Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 25, 2013 Cool! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted April 26, 2013 Τι λέτε βρε θηρία...Βαγγέλη με εκπλήσσεις!!!! Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 26, 2013 Την ορθοπλαγιά αριστερά Χρήστο!! ανάμεσα στα βράχια!! Δηλαδή αυτό Γλουπ! :huh: Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted April 26, 2013 άμα δεν έπιαναν τα μαχαίρια να μας έβλεπα Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 26, 2013 άμα δεν έπιαναν τα μαχαίρια να μας έβλεπα Θα είχαμε το Karakw-Vangelis Couloir! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted April 26, 2013 (edited) άμα δεν έπιαναν τα μαχαίρια να μας έβλεπα Για σας δε ξέρω, εμείς ίσως σας βλέπαμε του χρόνου... Εσεις θα σας βλέπατε από κάπως πιο ψηλά... Edited April 26, 2013 by panchristo Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted April 26, 2013 άμα δεν έπιαναν τα μαχαίρια να μας έβλεπα Ευτυχώς που νηστεύει ο Βαγγέλης και σωθήκατε. Χάρη του το χρωστάς 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites