D_Kikeridis 0 Report post Posted January 13, 2008 Προτιμώ να πάω καμια βδομάδα στο Ασπεν απο το να αγοράσω ενα bodegas και μάλιστα Limited edition... Δοκίμασα μερικά κρασάκια στο la plagne που πήγαμε, με καλυτερο το Vacqueyras cote du Rhone. Kάποιο λάθος έχεις κάνει στην κοστολόγηση του,αλλιως δεν θα το είχα ΥΓ: Ανταλλάσσεται το παρόν με μια εβδομάδα στο Ασπεν,φυλάσσεται σε ανήλιαγο μέρος σε θερμοκρασία δωματίου κ στο κουτί του.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 13, 2008 Μη το πουλας, μη το πιεις, κρατα το καμια 8ετια και μετα πουλα το. edit Αλλο bodegas εννοούσα, δεν πρόσεξα το lan. Αλλά και πάλι είναι σχετικά ακριβό κρασί... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted January 13, 2008 Είπα κ εγώ.. Πάντως έχω διαβάσει καλές κριτικές.. "Bodegas Lan Rioja Limited Edition 2004 We were impressed with the surprisingly thick texture of this rioja-no concerns about a lack of body here! There was a consistent presence of fruit flavor-blueberry, blackberry, cassis-but not jammy. Robust, yet balanced, and definitely worthy of praise. It earned the honor of being "Highly Recommended" by Wine Spectator, and with only 2500 cases made, this is an opportunity that's not to be missed!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted January 29, 2008 Τελευταίας εσοδείας νέα :για δοκιμάστε όλοι τα εξης δύο κρασιά Γεροβασιλείου Ερυθρός 2004 και Κτήμα Αβαντίς Syrah επίσης 2004.Θα εκπλαγείτε και θα καταλάβετε γιατί απ'οτι διάβασα τελευταία, οι εξαγωγές μας στην Γαλλία έχουν αυξηθεί τόσο ώστε το 10 % του οίνου που καταναλώνεται είναι ελληνικό (ακούγεται ανέκδοτο αλλά δεν είναι). Μainale, να βάλεις κανένα καλό μεζέ το σάβατο γυρνώντας απο πάνω θα ανοίξουμε και ενα μπουκάλι απο τα ανωτέρω. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 29, 2008 Μάλλον εχω αγώνα το Σάββατο στο Καλάβρυτο.Θα βρεθούμε εκεί και θα τα πούμε απο κοντά Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted February 11, 2008 Που είσαστε όλοι ρε παιδιά;ειδικά ο Batucada Λοιπόν δύο καλές προτάσεις για αυτήν τ ην εβδομάδα και λόγω κρύου : Μυράμπελος 2005 της Cretan Wines.Πολύ καλό κρασί απο κοτσιφάλι-μανδηλαριά Και το κορυφαίο Σύνορο 2005 του Σκούρα.Απο τα καλύτερα κόκκινα που έχω δοκιμάσει φέτος.Αυτό ειδικά Batu πάρτο οπωσδήποτε. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted February 11, 2008 Kostakiskal, Batucada και λοιποί οινογνώστες σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το πολύ πρόσφατο ταξίδι μου στο Cape Town, στα περίχωρα του οποίου, όπως ίσως θα ξέρετε υπάρχουν τεράστιοι αμπλώνες και παράγεται πάρα πολύ κρασί, κυρίως στις περιοχές Constatia, Stellenbosch, Paarl. Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, αλλά κάποιοι μου είπαν ότι είναι πολύ καλής ποιότητας, δεν αντιστάθηκα μάλιστα στον πειρασμό να δοκιμάσω από το κελάρι τους, καθώς δίνεται εντελώς δωρεάν η δυνατότητα αυτή στον κάθε επισκέπτη, τα δε κτήματα (μάλλον τσιφλίκια πιο σωστά) είναι πλήρως επισκέψιμα. Επισκεύτηκα το Constantia Uisig, οπού οι ποικιλίες που είδα να καλλιεργούνται ήταν Sauvignon, Semillon και Chardonnay. Μπορεί να καλλιεργούν κι άλλες που δεν είδα, αφού το κτήμα ήταν πραγματικά τεράστιο, όμως σε κάθε χωράφι (που ήταν υποδειγματικά τακτοποιημένο, μιλάμε για καλλιέργειες σε βιομηχανική κλίμακα) υπήρχε ταμπέλα με την ποικιλία και τη χρονιά. Δυστυχώς με τα φοβερά και τρομερά αμερικάνικα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί στα αεροδρόμια όλου του κόσμου (τρομάρα τους ...) δεν ήταν δυνατό να αγοράσουμε επί τόπου μπουκάλια με κρασί και να τα φέρουμε στην Ελλάδα. Πάντως εκεί κυκλοφορούσαν πέρα από τα δικά τους, που πιστέψτε με είναι πάρα πολλά, γαλλικά και ιταλικά κρασιά, ενώ σε ένα μαγαζί με κατ' εξοχήν μεσογειακά προϊόντα βρήκαμε και κόκκινο κρασί Νεμέας. Αλήθεια δεν ξέρω κατά πόσο κυκλοφορούν κρασιά Νότιας Αφρικής στην Ευρώπη; Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted February 11, 2008 Eδω ειμαι...εδώ. Μολις γυρισα απο μια καλη φιλική συνάντηση μετα οινου με παλιους συμμαθητές που ήπιαμε κανα δυο φιάλες κλασσικο Παυλιδη που το έχουμε ξανα αναφερει σε αυτο το τοπικ. Κωστακη καλα τα λες αλλα δεν σε ειδα με καμια φιαλη να μου κάνεις παρέα σε καμια εκδρομή. ΚΑνονισε να βρεθουμε σε καμια εξορμηση να πιουμε και κανα καλο κρασάκι. Ανδρέα οντως στην νοτια Αφρική παιζονται πολυ καλά κρασια, και στις περιοχές που ανέφερες και σε κανα δυο ακόμα που ξέρω. Δοκιμάζω κατα καιρους τετοιου τυπου κρασία, εντάξει ειναι πολυ καλα αλλά προσωπικα προτιμώ κρασια με έντονη την παρουσία του terroir παρά τα στανταρισμένα κρασια που οντως ειναι εξαιρετικά. Ειναι θεμα γουστου. Kαλοπερνάς Ανδρέα βλεπω.... Σας ξαναλέω δοκιμάστε τον Μορφέα του Αντωνοπουλου με 100-% μαυροδαφνη, θα εκπλαγείτε. cheers.... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted February 12, 2008 Stellenbosch ειναι πολυ καλο! Δυνατη γευση, επιγευση ...πισσας αλλα ισως δεν δοκιμασα και το καλυτερο...Παντως η ποικιλια φημιζεται σαν διεθνους κλασεως. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted February 20, 2008 Eδω ειμαι...εδώ. Μολις γυρισα απο μια καλη φιλική συνάντηση μετα οινου με παλιους συμμαθητές που ήπιαμε κανα δυο φιάλες κλασσικο Παυλιδη που το έχουμε ξανα αναφερει σε αυτο το τοπικ. Μεγάλο κρασί το Κτήμα Παυλίδη(THEMA) κατά τη γνώμη μου Στάθη. Χτες ένας φίλος μου ανέφερε και άλλες δύο δυνατές ετικέτες ,Κτήμα Αλφα και Κτήμα Μερκούρη. Το δεύτερο το έχω δει πάμπολες φορες στα ΑΒ θα το χτυπήσω. Το άλλο μόνο σε κάβες πρέπει και να τσιμπάει η τιμή........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted March 5, 2008 προς όλους τους βαρελόφρονες. Είχα την τύχη εχθές να δοκιμάσω σε εναν φίλο, το φερόμενο απο πολλούς, καλύτερο ελληνικό κόκκινο κρασί (http://www.papaioannouwines.gr/e14.htm).Ηταν πραγματικά μοναδική εμπειρία απο τη σ τιγμή μάλιστα που είχε και μια ωραιότατη γ ραβιέρα για συνοδεία.Αν μπορέσετε να βρείτε την ε τικέτα (δεν ξέρω ΄πόσο κάνει) αγοράστε την.Τα αξίζει τα λεφτά του πέρα για πέρα. παρεπιπτόντως batucada, εσύ το έχεις δοκιμάσει τ ο κτήμα Αλφα;για γράψε καμμία εντύπωση.Εδω δυστυχώς δ εν μπορώ να το βρω πουθενά. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 5, 2008 Εχουμε ξαναπεί για τα κρασια του κτήματος Αλφα. Συγκαταλεγονται ανάμεσα στα κορυφαία ελληνικά και ειναι απο τα λιγα που χαίρουν διεθνους αναγνώρισης. Η τιμη τους βεβαια ειναι αρκετά τσιμπημένη. Απο τα ακριβώτερα μαζί με το κτήμα Κατσαρού, που νομίζω ειναι η ποιο ακριβή οινοποιεία στην Ελλάδα. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 6, 2008 Κωστα μιας και θα εισαι Καλαβρυτα, σε κεντρικη καβα θα το βρεις αυτο που ζητας Αγορασα μια φιαλη πριν 2 βδομαδες απο εκει. Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
anemos 0 Report post Posted March 7, 2008 ο ανθιδης τα εχει ολα αυτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted March 11, 2008 Λοιπόν batucada (και λοιποί οινόφιλοι θεσσαλονικείς) αύριο με το καλό, θα πας στην κάβα του Μπαλάση(γ. σεφέρη 8 , χαριλάου) και θα πάρεις τα εξής 3 κρασιά : κάβα λαντίδη, χρυσαμπελο λαντίδη και νεμέα λαντίδη. περιμένω εντυπώσεις.θα ξετρελαθείς τουλάχιστον. αν μάλιστα γινει η γ.σ. τελικά στο μαιναλο και έρθετε, είναι επάνω στο δρόμο 3-4 οινοποιεία που θα τα συζητάτε πολύ καιρό. προς mainalo και kwstabmw : το οινοποιείο που ρώταγα σε παλαιότερο ποστ είναι του νασιάκου τελικά και βγάζει μια απο τις καλύτερες νεμέες που έχω πιεί.πήρα τις προάλλες 5-6 μπουκάλια και ενθουσιάστηκα.μαίναλεεεεεεεεεε, κάνε και καμμιά προμήθεια απο εκεί.έχει και καλό μοσχοφίλερο επίσης. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted March 11, 2008 ο νασιακος εχει μεταφερθει διπλα στα διοδια της νεστανης επερεπε να το ξερεις κωστακη εμενα δεν μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο οταν γινει η ΓΣ θα τα πουμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted March 16, 2008 Λοιπόν, τώρα που είμαι τραυματίας και δεν μπορω να κάνω σκι, λέω το σάβατο να πάωΕΔΩ Θα έρθεις batucada;προβλέπεται πανηγύρι Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted April 1, 2008 Ρε συ Κωστάκη τους εκαψες τους ανθρώπους. Απο το δελτιο τυπου της διοργάνωσης Ζηταμε συγνώμη απο το κοινό, που τίμησε την Εκθεση κρασιου Οινοραμα, για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατα την εκδήλωση. Αστάθμητοι παράγοντες (μαλλον ο Κωστάκης) δημιουργησαν τα προβλήματα στο σκηνικό. Παντως ολοι οι τραυματίες (τι εγινε ρε φουστη μου ?????? ) είναι καλα στην υγεία τους. Θα εισαι και στην ΓΣ??? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 1, 2008 Ρε συ Κωστάκη θα εισαι και στην ΓΣ??? Θα είναι Στάθη...μόνος του βέβαια...οι άλλοι θα είμαστε αλλού. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vouli 2 Report post Posted April 7, 2008 Δεν ξέρω πολλά από κρασιά, αλλά το κτήμα Άλφα είναι πολύ καλό, δοκίμασα shauvingon blanc και ήταν τέλειο! και το αντίστοιχο Αβαντίς είναι καλό όπως πολύ καλό είναι και το shauvingon blanc Αρβανιτίδη. α! και το Σαμαρόπετρα. Στάθη πάρε το Ευ Ζην του Απριλίου έχει ένθετο Ευ Ζην wine. Είναι κόλλημα εάν αρχίσεις να ασχολείσαι με το κρασί Quote Je veux devenir calife a la place du calife Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted April 7, 2008 Το κτημα Αλφα βγάζει μερικές απο τις κορυφαίες ελληνικές ετικέτες, με το ανάλογο τίμημα βεβαίως. Σε καλο δρόμο εισαι Βουλα... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 17, 2008 δεν ξέρω ποιος το πρότεινε στο τοπικ, είναι από τα καλύτερα κρασιά που δοκίμασα φέτος Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
bialex 276 Report post Posted September 11, 2008 προς όλους τους βαρελόφρονες.Είχα την τύχη εχθές να δοκιμάσω σε εναν φίλο, το φερόμενο απο πολλούς, καλύτερο ελληνικό κόκκινο κρασί (http://www.papaioannouwines.gr/e14.htm).Ηταν πραγματικά μοναδική εμπειρία απο τη σ τιγμή μάλιστα που είχε και μια ωραιότατη γ ραβιέρα για συνοδεία.Αν μπορέσετε να βρείτε την ε τικέτα (δεν ξέρω ΄πόσο κάνει) αγοράστε την.Τα αξίζει τα λεφτά του πέρα για πέρα. Το προηγούμενο Π,Σ,Κ (που λέγαμε και στον στρατο) με αφορμή τις πολιτιστικές εκδηλώσεις Οι Δρόμοι του Κρασιού στην Νεμέα επισκέφθηκα οινοποιεία της περιοχής και επένδυσα σε μερικές ετικέτες. Πραγματικά ωραία εμπειρία για εμένα που είμαι νέος στο χώρο και βλέπω να κολλάω rolleyes.gif Όσον αφορά τις τιμές τους ο Σκούρας δεν είχε μεγάλες διαφορές (περίπου 2 ευρώ ανα φιάλη). Αντίθετα ο Παπαιωάννου είχε σημαντικές διαφορές. Το παραπάνω κρασί που αναφέρει ο kostakiskal είναι το ΜΙΚΡΟΚΛΗΜΑ 2001 με τιμή 28,50 στο Βασιλόπουλο ενω εκεί 16 ευρώ wink.gif, το Cava Παπαιωάννου 2001 12.30 με 7.00 και το ΝΕΜΕΑ 2003 9.10 με 5.50 αντίστοιχα. Με την πρώτη ευκαιρία που θα ξαναβρεθώ στην περιοχή θα ξαναεπενδύσω σε μερικές φιάλες για παλαίωση. Βασίλης Τώρα που χειμωνιάζει ας ακούσουμε καμία γνώμη από τους ποιό έμπειρους,από κάτι που δοκίμασαν σε κόκκινο κατά προτίμηση γιατί όπως έλεγε και κάποιος ΚΡΑΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ blink.gif Quote Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted September 12, 2008 εδω και 2 χρονια (φετος παμε για τον τριτο) φτιαχνω μονος μου κρασι. κοκκινο αιματί φυσικα. αγιωργιτικο. παω νεμεα, παιρνω μουστο και απο την παραγωγη στην καταναλωση! ειναι πολυ ωραια σαν διαδικασια και εχεις παντα καβαντζα κρασακι για τον εαυτο σου, την παρεα, για δωρα κλπ. προοδευω καθε χρονο και ελπιζω φετος να γινει ακομα καλυτερο Quote Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted September 12, 2008 Όσον αφορά τις τιμές τους ο Σκούρας δεν είχε μεγάλες διαφορές (περίπου 2 ευρώ ανα φιάλη).Αντίθετα ο Παπαιωάννου είχε σημαντικές διαφορές. Το παραπάνω κρασί που αναφέρει ο kostakiskal είναι το ΜΙΚΡΟΚΛΗΜΑ 2001 με τιμή 28,50 στο Βασιλόπουλο ενω εκεί 16 ευρώ wink.gif, το Cava Παπαιωάννου 2001 12.30 με 7.00 και το ΝΕΜΕΑ 2003 9.10 με 5.50 αντίστοιχα. Είναι καλή ιδέα να μην αγοράζουμε κρασιά (τουλάχιστον από κάποια ποιότητα και πάνω) από Super Market. Οι λόγοι είναι πολλοί. Θα αναφερθώ μόνο στο οικονομικό μιας και αυτό έθιξε ο bialex. Λοιπόν, παραγγέλνω τα εν λόγω κρασιά Παπαϊωάννου σε έμπορο ο οποίος μου τα φέρνει στο σπίτι (ακόμα και ένα κιβώτιο των 6 το φέρνει) με τις εξής τιμές: Cava Παπαιωάννου 2001 9.49 Παλαιά Κλήματα 2004 12,63 και Μικροκλίμα 2003 23,10 Αυτές είναι τελικές τιμές με ΦΠΑ και μόλις τους λέω ότι είμαι ιδιώτης μου κάνουν την σχετική έκπτωση ώστε να μην πληρώσω ΦΠΑ. Επιπλέον, τώρα που έχουμε γνωριστεί, έχω και τα τυχερά μου. Για σκεφτείτε το οι οινόφιλοι. Φιλικά gtsap Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites