ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 9, 2015 Ξεκίνησε η πτώση της θερμοκρασίας Αθήνα. Οπτικά τα σύννεφα κάνουν για πολλυ τσαμπουκα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 9, 2015 Την Τετάρτη θα είμαι άρρωστος. 7 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted February 9, 2015 Περαστικά Χρήστο!παντα τέτοια... 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted February 9, 2015 Φρόντισε όμως να φαίνεσαι λίγο χλωμός την Πέμπτη... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted February 9, 2015 Στην Τρίπολη ριχνει τουλουμια εχει στρωσει κιολας 3-4 ποντους. Α ο κόσμος να χαλασει το Μαιναλο αυριο θα εχει γιορτη, είναι του Αγίου Ονούφριου του πουδριστή. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted February 9, 2015 Άντε παιδιά στη Θεσαλλονίκη να το ευχαριστηθείτε μακάρι να σας ρίξει πολύ. Πάντως στην Θεσσαλονίκη έριξε κάνα δίωρο και σταμάτησε Στο κέντρο στέγνωσε κιόλας Το δύστυχο Σελακι με βάση τις κάμερες δεν πήρε πάνω από 5 πονταλακια. Οπότε μάλλον πολύς λόγος για λίγα χιόνια. .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 9, 2015 Σαν να ακούω τον Σώμπολο: Κύμα επιδημίας αναμένεται να σαρώσει την Ελλάδα, με συνηθέστερα συμπτώματα το παραμορφωμένο χαμόγελο (έως και πίσω από τ αυτιά), την ηλιοκαμμένη επιδερμίδα και τα πιασμένα πόδια. Σύμφωνα με τα προγνωστικά μοντέλα επιδημιολογίας, τα συμπτώματα αυτά αναμένεται να εκδηλωθούν σε μικρές πληθυσμιακές ομάδες από την Τετάρτη το απόγευμα και μετά, ειδικά στη Νότιο Ελλάδα. Νωρίτερα μέσα στην ημέρα αναμένονται πολλά Silver Alert από τις εξαφανίσεις προσώπων. Ισχυρισμοί ότι η επιδημία προσβάλλει ομοϊδεάτες χιονοδρόμους ακόμα κι αν δεν έρθουν σε επαφή μεταξύ τους εκείνη την ημέρα (no friends on a powder day) ελέγχονται για την ορθότητά τους. Περισσότερα συμπεράσματα αναμένεται να εξαχθούν μετά τις 21.00 της Τετάρτης σε γνωστό κατάστημα στα Βόρεια Προάστεια όπου αναμένεται να συγκεντρωθούν κάποιοι από τους προσβληθέντες για ομαδική απο-θεραπεία. Μελετητές συνδέουν το φαινόμενο αυτό με εξάρσεις εκδηλώσεων θρησκευτικού χαρακτήρα με αφορμή την κινητή εορτή του Οσίου Ονουφρίου του Πουδριστή, ωστόσο οι ειδικοί δεν έχουν αποφανθεί για την σύνδεση των μηχανισμών που διέπουν τα δύο αυτά φαινόμενα, δεδομένης και της περιβαλλοντικής αναταραχής που έχει πλήξει τον Ελλαδικό χώρο. Θα είμαστε μαζί σας με σχεδόν live ρεπορτάζ από τους τόπους του μαρτυρίου της πούδρας, όπου αναμένεται η προσέλευση να είναι σημαντική. 6 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted February 9, 2015 (edited) την τεταρτη και εγω δηλωσα ασθενεια !! ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ !! Edited February 9, 2015 by Tarbh Dearg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 9, 2015 Βάση τελευταίας ενημερωσης από fb, πριν από 1 ώρα είχαμε 20cm στο 1750 του ΧΚΠ. Γιατρέ μια πενθήμερη άδεια... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 9, 2015 (edited) Να στη στείλω με φαξ στα Γερμανικά ή θέλουν μεταφρασμένηl? Αθήνα: Μούμπλε, η θερμοκρασία έχει σπάσει την Αττική στα δύο ενώ και η υγρασία βοηθάει οι Ανατολικοί να τρώνε μπόρα και οι Δυτικοί χιόνι. Και από πλευράς αέρα και από σύννεφα τα πράγματα πάνε μια χαρά να έχουμε μια βραδυά μαγική και ένα ακόμα πιο όμορφο ξημέρωμα και μη σου πω να πάει έτσι σερί μέχρι Πέμπτη...μπα μέχρι Τρίτη βράδυ ότι κάνει..λες να... Συγκλονιστικός αέρας και απίθανα σύννεφα να πηγαίνουν βολίδα. Σύμφωνα με το θερμόμετρό μου Β.Π το γυρνάει σε χιόνι κατά τις 11 το βράδυ ανάλογα με το ύψος που είστε ίσως πιο νωρίς Αφού χιονίζει ακόμα στον Παρνασσό λογικό είναι να μην το έχει γυρίσει σε χιόνι στην Αθήνα, για να δούμε ποιο από τα δύο θα συμβεί πρώτα. δεν θα ξαναδώ μοντέλο, δεν θα ξαναδώ μοντέλο, δεν θα ξαναδώ μοντέλο... Α ναι, το επόμενο θα είναι το πρώτο σούπερ Σαββατοκύριακο για σκι και έχει σχεδόν κλειδώσει. BON SKI Για αύριο θα φοβόμουν πολύ τον αέρα ΧΚΠ, ΧΚΚ. Μπορεί όποιος ρισκάρει να του κάτσει όμως. ΜΑΙΝΑΛΟΟΟΟΟ να πας(πως λέμε Mykonooooos) Υ.Γ. Κανονικά τη σημερινή μέρα έπρεπε να την είχαμε δώσει ΑΝΕΒΑ ντροπή, εσύ που είσαι και λοκάλι τουλάχιστον... Edited February 9, 2015 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 9, 2015 Latest news update: Σύμφωνα με γνώμες ειδικών, αν και οι ομάδες υψηλου κινδύνου αφορούν κυρίως όσους χιονοδρόμους δεν έχουν χιονοδρομήσει πάνω από 3-4 φορές φέτος, δεν αποκλείεται να προσβληθούν ακόμα και όσοι γύρισαν πρόσφατα από κάποιον χιονοδρομικό προορισμό του εξωτερικού. Παρακαλούνται όσοι εντοπίσουν ύποπτα κρούσματα στο εργασιακό ή οικογενειακό τους περιβάλλον να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους, να δείχνουν κατανόηση και πάνω απ' όλα να είναι εχέμυθοι. Έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα εγωιστικής γρ...πιπέρι...ης με τάσεις για οξύ μπινελίκωμα από πλευράς πασχόντων, οπότε η κατανόησή σας είναι επιβεβλημένη. Σκεφθείτε, σας γκρίνιαξε κανείς το καλοκαίρι όταν λέγατε "θα πάω για μπάνιο στη θάλασσα"? Edit 6 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
fANis 393 Report post Posted February 9, 2015 Να νιώθω τυχερός που από Τετάρτη μέχρι Κυριακή κάθομαι και θα λιώσω στο βουνό; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 9, 2015 Για ΧΚΠ Αύριο: Σοβαρή πιθανότητα να είναι κλειστό το χιονοδρομικό λόγω αέρα Τετάρτη: Δες την εικόνα από κάτω. Μπορεί να έχει αέρα και φοβάμαι ότι το χιονοδρομικό θα είναι απροετοίμαστο. Περίμενε καινούργια ανακοίνωση. Γιατρέεεεε...???? Πέμπτη: Πάρε (κανονική, αναρρωτική, τοκετού, φοιτητική, απολύσεως, ειδική και ότι βάλει το μυαλό σου) άδεια. Πάρε τηλέφωνο τα φιλαράκια σου και κανόνισε!!! 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted February 9, 2015 Εγω παντως δεν ξερω για σας, την τεταρτη θα απεργησω γιατι σαν Ελληνας πολιτης εχω και γω δικαιωματα σε αυτη την αμυρη ζωη, ετσι μυρμηγκακι..... 5 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 9, 2015 Βασικά για συμπαράσταση στην διεκδίκηση του Eurogroup θα απεργήσουμε. Ότι και να αποφασίσουν η απεργία θα συνεχιστεί. Ωραία πάει στην Αθήνα, ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση, μόλις άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία ξανά και έχει ξαστερώσει με κούμουλα να ταξιδεύουν με 100-120χλμ. Το χαμηλό βγήκε πια Αιγαίο και έχουμε τον ψυχρό τομέα του, να δούμε πως και που θα βαθύνει, στο επόμενο κλείσιμο του καιρού έχουμε έναρξη ίσως ακόμα και μέχρι Μαρούσι. Ακόμα χιονίζει Παρνασσό οπότε ίσως αργήσει το καλό κλείσιμο. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 9, 2015 Ακόμα δεν άρχισε; Πάω να φέρω την πίσσα. Τα πούπουλα τα θέλω γιατί δεν έχω άλλο μαξιλάρι και δεν βρίσκω το μεγάλο μπουφάν! 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 10, 2015 Χιονίζειειειειειει ΑΝΕΒΑ Φέρε ότι θες Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 10, 2015 (edited) Ρε για κοίτα καλά, λογικά μέχρι και τις βάρκες θα δουν νιφάδες σήμερα. Έχει φτιάξει χαμηλό στη Ρόδο και έχει αρχίσει το lake effect. Λογικά οι επόμενες 24 τουλάχιστον ώρες είναι φουλ χιονοκαταιγίδες με μεγάλα διαστήματα με ανοίγματα. Αύριο θα φοβόμουν τα γνωστά ύποπτα για ξεπαγώματα και αέρα λιφτ, πχ ο Βοριάς βγαίνει στην Άρτεμη. Γενικά τον Παρνασσό με τέτοιους καιρούς τον πετυχαίνουμε ανοιχτό. ΜΑΙΝΑΛΟΟΟΟΟ ΜΥΚΟΝΟΟΟΟΟΟΟΟΣ Edited February 10, 2015 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 10, 2015 Αύριο πιθανό LEVEL 5 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted February 10, 2015 Αύριο πιθανό LEVEL 5 για πού; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 10, 2015 ΠαρνασσοΚαλάβρυτα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 10, 2015 Να κάνω μια αφελή ερώτηση? Το Level 5 στην Ελλάδα ευθυγραμμίζεται σαν επίπεδο κινδύνου και τις συνθήκες ενεργοποίησης με το Level 5 εξωτερικού? Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 10, 2015 Όσο ευθυγραμμίζεται η εκπαίδευση και η πιστοποίηση αυτών που το εκδίδουν θα έλεγα εγώ απαντώντας εξίσου αφελώς. Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 10, 2015 'Ακυρο το πιθανό. LEVEL 5 ο Παρνασσός αύριο. Ολόιδιο είναι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 10, 2015 Ελληνικό χιόνι γιόκ. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites