Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Κώστας Πολίτης

Όταν Οι Τροχιές Συναντιόνται. Ανάλυση Ατυχήματος:

Recommended Posts

Μία από τις αδυναμίες του ΧΚΚ είναι οτι δεν έχει πίστες για τους χιονοδρόμους που μόλις βγήκαν από τις πράσινες.

Το αποτέλεσμα είναι να παλεύουν οι ταλαίπωροι με το βιετνάμ

Φαιδρα λεγεται η πιστα,ειναι η μπλε συνεχεια της ειρηνης και ειναι απλα πισταρα.αφηνεις το κατω πιατακι και πας δεξια. για κατι πιο λαϊτ ειναι η θετις η μπλε.

το βιετναμ ειναι και πιο ευκολο φετος απο αλλες χρονιες.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κάτω της ειρήνης θέλει πολύ σπρώξιμο μέχρι να το φτάσεις μέσω της Φαίδρας για αρχάριους. Το καλύτερο είναι το κάτω μισό της Δανάης (αφήνεις το πιατάκι στα μισά).

Το πρόβλημα όμως είναι ο φόβος και η δυσκολία ειδικά σε snowboarders να πάρουν τα πιατάκια (Δάφνη κ΄ Θέτις), επιλέγοντας το τριπλό (Αχιλλέας) και βουρ για βιετνάμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το βιετναμ ειναι και πιο ευκολο φετος απο αλλες χρονιες.

 

To ίδιο είναι, εσένα σου φαίνεται ευκολότερο γιατί έμαθες σκι :P

PS. Καπετάνιο περιμενε τηλ το βράδυ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο ναι..

σιγουρα δεν το εκανε επιτηδες

και τα παιδια ειναι και φιλοι δεν ηταν αγνωστοι.κανεις δεν ηθελε να γινει αυτο ουτε πηγε ο (τυπακος) να του πουλησει καμια μαγκια .....θεωρησε οτι τον περασε και κοιτουσε την πορεια του.λαθος? ναι αλλα εγινε ..

παρομοια περιστατικα εχω απειρα με τους ανωμαλους (και εγω μεσα σ'αυτους) που κανω σκι παρεα.. ε νταγκλας??? Σακη?? Σταθη?? :P

ποτε θα μας μαζεψουν καμια ωρα δεν ξερω :P

 

Κατ εμε μιας και ειμαι εγω αυτος που τραβαει το συγκεκριμενο βιντεο, δεν θελω να μπω στο θεμα ποιος φταιει και αν φταιει αυτος με το πρασινο (Κωνσταντινιδης) ή ο κοκκινος (Κακολοιρης που οπως ειπε και ο αδελφος ηταν στις ειδικες δυναμεις ο ανθρωπος)

Πρωτον και κυριοτερον, κυριοι κοιτατε μακρια οταν χιονοδρομειται, ειναι οπως ακριβως οδηγειται, εκτος και αν κοιτατε τα πρωτα 15 μετρα οπου αν δεν προλαβεις να αναψεις αλαρμ τοτε τον ειπες στον αυτοκινητοδρομο!!! Δυστυχως λυπαμαι που το λεω αλλά οι 8 στους 10 κοιτανε μπροστα τους λες και τους επεσε κανενα δυευρω, ειδικα το σαββατο που ημουν στο Παρνασσο ειδα αρκετο κοσμο ακομα και δασκαλους να διδασκους το κοσμο και να κοιταζουν τα φτυαρια τους αν αυτα ειναι ομορφα βαλμενα, ημαρτον ρεεε. Οταν λοιπον κατεβαινεις μια πιστα οποια και αν ειναι αυτη και κοιταζεις μακρια (αν εχει ομιχλη, διαλεγεις να πας κοντα στα πασαλακια κανοντας σκι κοντρολαρισμενα) τοτε εχεις ολον το χρονο παραμασχαλα να αποφυγεις τα παντα με οση ταχυτητα και αν πηγαινεις και φυσικα αν εχεις την πειρα να διαβασεις τις κινησεις των αλλων χιονοδρομων, αν εσυ εισαι ποιο εμπειρος απο καποιους αλλους. Στο συγκεκριμενο ατυχημα ο Τακης Κακολοιρης εσπασε την κλειδα του αλλά υστερα απο τηλεφωνημα μου ειπε οτι πλεον ειναι καλα και δεν εχει κανενα προβλημα με τον Κωνσταντινιδη ο οποιος σημειωτεων εκατσε εκει με τον Τακη μεχρι να ερθει το φορειο για να τον κατεβασουν μαζι κατω, αυτο δηλωνει ηθος για τον ιδιο τον Κωνσταντινο. Τι σημασια εχει σε τι κληση εγινε το ατυχημα ή αν ηταν λιγο πισω ή λιγο μπροστα, υπαρχει και η κακη στιγμη που οσα φερνει το δεκατο του δευτερολεπτου δεν τα φερνει ο χρονος ολος. Κατα τα αλλα καλο ειναι οι κανονες να αντηχουν μεσα μας οταν χιονοδρομουμε γιατι ετσι δειχνουμε να αποκτουμε χιονοδρομικη παιδεια αλλά συναμα να την μεταδιδουμε κιολας!!

Edited by spider
  • Like 7

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κάτω της ειρήνης θέλει πολύ σπρώξιμο μέχρι να το φτάσεις μέσω της Φαίδρας για αρχάριους. Το καλύτερο είναι το κάτω μισό της Δανάης (αφήνεις το πιατάκι στα μισά).

Το πρόβλημα όμως είναι ο φόβος και η δυσκολία ειδικά σε snowboarders να πάρουν τα πιατάκια (Δάφνη κ΄ Θέτις), επιλέγοντας το τριπλό (Αχιλλέας) και βουρ για βιετνάμ.

 

Τί να κάνουμε δλδ? Ο αρχάριος τραβάει και λίγο κουπί. Είναι αναγκαίο κακό.

 

Αυτού του τύπου η νοοτροπία (όχι δική σου - εσύ απλά την περιγράφεις) ευθύνεται για πολλές άτυχες στιγμές - με ή χωρίς ατύχημα - που βλέπουμε νέους χιονοδρόμους (σκιέρ ή σνοουμπόρντερς) να προσπαθούν να επιβιώσουν της πλαγιάς στην οποία βρίσκονται μόνο και μόνο για να πουν: "πήγα κι εκεί".

 

Οι σανιδάδες από τη μία δυσκολεύονται να πάρουν το πιατάκι, αλλά συνωστίζονται στην άγκυρα και τους παίρνει 1-2 προσπάθειες τη φορά (έχω δει και περισσότερες) για ν ανέβουν ποιο ψηλά, κι ας μην ξέρουν να κατέβουν σωστά και με ασφάλεια από κει.

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικα με σανιδια και πιατακι . Αυτο που εχω δει και πραγματικα θα αρχισω να τραβαω βιντεο εσας τους σκιερ ειναι οταν δυσανασχετειτε που πεφτουν . Απο την μια ειναι κακη η νοοτροπια του να παρει ο αρχαριος το τριθεσιο και να κατεβει απο βιετναμ αλλα απο την αλλη πολλοι απο εσας εχετε γκρινιαξει ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΦΤΙΕΡΗΔΕΣ με το οτι πολλοι σανιδαδες δεν τα καταφερνουν με το πιατακι !! Τυχαινει ατομο απο εδω μεσα να εχει κομπλεξ με αυτο το θεμα απο την υπερβολικη γκιρνια μερικων ! Διαλεξτε πια τι θελετε !!! Αν θελετε ασφαλεια , κλειστα τα στοματα και υπομονη οπως κανουν ολοι στις ουρες . Αν οχι μην γκρινιαζετε που κατεβαινουν απο βιετναμ

Edited by Tarbh Dearg
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος να δυσανασχετεί κανείς. Έτσι κ αλλιώς δεν νομίζω να ανεβάζει κατακόρυφα τον χρόνο αναμονής η πτώση από το πιατάκι. Άσε που μπορείς να τον αποφύγεις εύκολα. Μπορούμε να καταναλώσουμε λίγο χρόνο και να του πούμε πώς να παίρνει το πιατάκι. Έχω δει και λιφτιέριδες να το κάνουν.

  • Like 2

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω δει και σκιερ να πέφτουν στο πιατάκι, αυτό είναι κάτι που συμβαίνει.

 

Το ότι για τους σανιδάδες έχει μια επιπλέον δυσκολία, επίσης το γνωρίζω.

Θα θελα να ξέρω όμως πόσοι σανιδάδες έχουν διδαχτεί να το παίρνουν σωστά (ειτε από φίλο είτε ακόμα καλύτερα από δάσκαλο) και πόσοι ηθελημμένα το έχουν εντάξει στην εκμάθησή τους.

  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγω προσωπικα με επιμονη και υπομονη το εμαθα μονος μου . ΑΚουγοντας τι ελεγαν αλλα ατομα στον χωρο που ημουν ειτε απο εδω μεσα . Απλα εχει τυχει και ο λιφτιερης να κραξει τυπου αφου δεν το εχεις τραβα αλλου , αλλα και ο κοσμος να γκρινιαζει . Γενικα νομιζω (ισως να εχω αδικο βεβαια ) οτι οι σκιερ θεωρουν οτι το πιατακι ειναι δικο τους .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω και μια πιο κρίσιμη ερώτηση? Πόσοι λιφτιέρηδες ξέρουν να δώσουν συμβουλή στον σανιδά και το κάνουν κιόλας?

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικα νομιζω (ισως να εχω αδικο βεβαια ) οτι οι σκιερ θεωρουν οτι το πιατακι ειναι δικο τους .

 

Γενικα νομιζω οτι οι σανιδαδες θεωρουν οτι τα καρεκλακια(ισως κι ολο το βουνο)ειναι δικο τους.

 

Και εξηγω γτ το λεω,9/10 που παροτρυνα να μην παιρνουν το σανιδι στο χερι και να ανεβουν στην καρεκλα μου ειπαν κατα λεξη:

 

"ΔΕΝ ΜΑΣ Γ...ΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ;"

 

Οταν του εφυγε ομως ενος που δεν φορουσε λουρακι και πηρε παραμαζεμα ενα πιτσιρικι και του ειπα "τωρα εχω και ορεξη και χρονο και φυσικα θα σε γ...σω"εψαχνε τρυπα να κρυφτει.

Ολοι μας εχουμε κανει κατα καιρους διαφορα λαθη,το θεμα παιδια ειναι κατα ποσο δαπανει ο καθενας σας χρονο απο το σκι του ωστε να σταματησει να βοηθησει εναν ανθρωπο που ετυχε να πεσει,που χρειαζεται μια συμβουλη,να τον κατεβασει απο μια δυσκολη πλαγια που βρεθηκε χαρη στην παρεα του που εντελως τυχαια προχθες εκανε μαυρες στο kaprun και αλλα πολλα.

θεωρω οτι υπαρχει παιδεια και θεληση για να καλυτερευει το χομπι μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω και μια πιο κρίσιμη ερώτηση? Πόσοι λιφτιέρηδες ξέρουν να δώσουν συμβουλή στον σανιδά και το κάνουν κιόλας?

Στο χκκ εμένα μια Τετάρτη χωρίς κόσμο με βοήθησε άπειρα Ο λιφτιερης. Ακόμα και τώρα που συνήθισα όμως σε πτώσεις την ακούω. Μου την λένε ευγενικά βέβαια. Όσο για τα σανίδια στα χέρια τα έχουμε πει αυτά και τα έχουμε αναλύσει. Ευτυχώς είχα δασκάλα που μου έμαθε πρώτα τους κανόνες και μετά την τεχνική.

 

Εγώ έχω φάει βρισιμο ακόμα και στο καρεκλάκι στυγα. Είχε πιάσει πάγο Ο διάδρομος και γλιστρησα με το σανίδι και ένας από πίσω μου είπε αν δεν μπορώ να κάνω να μην ανέβω. Λες και έτσι θα πήγαινα στην πίστα.


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικα νομιζω οτι οι σανιδαδες θεωρουν οτι τα καρεκλακια(ισως κι ολο το βουνο)ειναι δικο τους.

 

Και εξηγω γτ το λεω,9/10 που παροτρυνα να μην παιρνουν το σανιδι στο χερι και να ανεβουν στην καρεκλα μου ειπαν κατα λεξη:

 

"ΔΕΝ ΜΑΣ Γ...ΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ;"

Πως απο το ενα προκυπτει το αλλο ειλικρινα δεν ξερω . Για το ποιος γενικοτερα θεωρει ποιανου ιεναι το βουνο μπορουμε να λεμε ολη μερα . Δεχομαι να πεις οτι τα κρατανε στα χερια αρα λαθος . Γιατι εγω απο την θεση του σανιδα οπως λες , βλεπω οτι το βουνο ειναι δικο σας . Στο πιατακι , στην αγκυρα μετα το βιετναμ οταν κατεβαινετε με χιλια σε πιστα αρχαριων κλπ κλπ κλπ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και οι σκιερ πέφτουν στα καρεκλάκια και στα συρόμενα παιδιά. Στο νέο λιφτ κόβουνε συχνά ταχύτητα επειδή απλά ο κόσμος δεν μπορεί να κατέβει χωρίς να πέσει. Στο συρόμενα πάντα πέφτει κόσμος. Και επίσης για αυτό πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλον. Ο λόγος είναι απλούστατος, ανεξάρτητα από το τι φοράνε.

 

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ

 

Μόνο με δάσκαλο, όλα τα άλλα είναι αλχημείες.

 

dust πρόσφατα κάναμε 29 σερί σανίδια με τους εργαζόμενους στη βάση στα Καλάβρυτα να φορέσουν το σανίδι, απλά και μόνο επειδή οι πελάτες όλοι αρχίζαμε να τους κράζουμε.

 

Eπειδή είμαστε off topic.

 

Ο ΠΙΣΩ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΝΤΑ. ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΚΟΨΕ/ΦΥΓΕ. ΚΟΙΤΑ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΥΚΟΣΜΙΑ

 

Κρίμα που δεν έχω βίντεο εξαιρετικό χορευτικό με αλλοδαπή κυρία στο Soelden ανοιχτές ρυθμικές συγχρονισμένοι καρβαριστές τράλαλο (εγώ δεξιά αυτή αριστερή μακρυά κοντά μακρυά κοντά σε απόσταση 3 - 30) μέτρα στροφές σαν να κάναμε επίδειξη πλάι πλάι μέχρι που κάναμε πιρουέτες αγκαλιασμένοι καθώς τα 3 έγιναν 0.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 8

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eπειδή είμαστε off topic.

 

Και να φανταστείς το thread προέκυψε από μεταφορά του μοδ λόγω off-topic

 

μέχρι που κάναμε πιρουέτες αγκαλιασμένοι καθώς τα 3 έγιναν 0.

 

Τουλάγχιστον τηλέφωνο πήρες;;; Η τσάμπα το διπλό τόλουπ;;;
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως απο το ενα προκυπτει το αλλο ειλικρινα δεν ξερω . Για το ποιος γενικοτερα θεωρει ποιανου ιεναι το βουνο μπορουμε να λεμε ολη μερα . Δεχομαι να πεις οτι τα κρατανε στα χερια αρα λαθος . Γιατι εγω απο την θεση του σανιδα οπως λες , βλεπω οτι το βουνο ειναι δικο σας . Στο πιατακι , στην αγκυρα μετα το βιετναμ οταν κατεβαινετε με χιλια σε πιστα αρχαριων κλπ κλπ κλπ

οχι μονο δεν αντιλεγω αλλα συμφωνω απολυτα.σου απαντησα ομως ακριβως πανω στο συγκεκριμενο σημειο του ποστ σου.

εχω φιλους και με σανιδες και με πεδιλα που τηρουν κατα γραμμα την ασφαλεια οπως εχω και κανιβαλους.ολοι χρειαζομαστε για να κραταμε μια ισορροπια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η έλλειψη προσοχής και η στιγμιαία ευφορία είναι σίγουρο ότι αποτελούν τις καλύτερες προυποθέσεις για δημιουργία ατυχήματος. Στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει πλησιάσει επικίνδυνα αυτόν που προπορεύεται. Και φυσικά είναι δική του η ευθύνη. Ολοι έχουμε ζήσει τέτοιες στιγμές και το τι συνέβη είναι απλά θέμα τύχης. Η Στύγα , αν εξαιρέσουμε το ξεκίνημα που σε αναγκάζει να κάνεις σλάλομ ανάμεσα απο πεσμένους, είναι μια πίστα που σου επιτρέπει να έχεις ταχύτητες 25χλμ αλλά και πάνω απο 75. Αυτό απο μόνο του δημιουργεί θέματα ασφάλειας αν δεν υπάρχει αυξημένη προσοχή.

Τα Κελάρια είναι επίσης ιδανικό πεδίο για συγκρούσεις καθώς πάντα πολλές διαφορετικές τροχιές συναντιούνται με τραβέρσες και ομολογώ πως με κόσμο δυσκολεύομαι να χαλαρώσω κάνοντας σκι. Δοκιμάστε να γράψετε λίγο βίντεο κάποια μέρα με κόσμο, απο σταθερό σημείο, θάχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

ΥΓ. Πρίν δύο χρόνια είχα σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο απο σύγκρουση, με δική μου υπαιτιότητα. Ολοι κάποτε είμαστε εκτεθειμένοι, ας περιορίσουμε τις πιθανότητες. :smiling:

  • Like 1

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι γεγονός ότι στα ΧΚ υπάρχει κόσμος ο οποίος νομίζει ότι ειναι ο άρχων και ότι οι κανόνες δεν ισχύουν για αυτόν. Ανεξάρτητα αν εχει σιδερωστρα ή μαδέρια κάτω από τα πόδια. Δε φταίει το άθλημα. Η νοοτροπία του καθενός φταίει και η ανατροφή. Το αντιμετωπίζουμε καθημερινά και όσοι οδηγούμε σε μεγάλες πόλεις. Κάποιοι νομίζουν ότι τους ανήκουν οι δρόμοι. Ανεξάρτητα αν οδηγούν μηχανή ή αυτοκίνητο, σπορ ή οικογενειακό. Αν εισαι απολιτιστος νομίζεις ότι 4 ζάντες σε κάνουν καλύτερο οδηγό. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. Όμως από αυτές τις αλαζονικές τάσεις προκύπτουν ατυχήματα (οχι το συγκεκριμένο, εδω ήταν μια άτυχη στιγμή και για τους δυο κατα τη γνώμη μου). Οι κανόνες υπάρχουν. Το προβλημα το δικό μου (ίσως ειναι στον εγκέφαλο) ειναι ότι τα ΧΚ που στους πετάνε στη μούρη δε κάνουν τίποτα (εδω ειμαι μηδενιστής, όλο και κάτι κάνουν) για την τήρηση τους. Στα παλιά μου τα παπούτσια αν ο Χ ή ο Ψ θεωρεί ότι δεν κανει κάτι το λουράκι. Μήπως να ξυλώσω τα φρένα μου από τα σκι;;; να δούμε πως θα νιώθει όταν κατεβαίνω και το παιδί του ειναι στο σαλέ!!! Ναι το ξερω. Δε βγαίνει η σανίδα από τα πόδια με την πτώση. Αλλά μέτρα μια μέρα ποσά σανίδια κατεβαίνουν μόνα τους τις πίστες ανάμεσα από 4χρονα. Ειναι κανόνας να φοράς τον εξοπλισμο σου πάνω στο καρεκλάκι. Δε γίνεται να περνάω από κάτω σου και να φάω σανίδα, πεδιλο μπότα ή γόπα (έλεος και είμαι και καπνιστής) στο κεφάλι.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic συνέχεια, επί του split...

 

Να υπενθυμίσουμε κάποια πράγματα, σχετικά με τα συρόμενα.

Πράγματα που τα έχουμε αναλύσει πολλάκις όλα αυτά τα χρόνια

μέσα από το forum του Συλλόγου μας.

 

Κανένας χειριστής αναβατήρα δεν είναι υποχρεωμένος

να μάθει σε κάποιο αρχάριο για το πως παίρνει το πιατάκι.

Δουλειά του είναι να θέτει με ασφάλεια τη λειτουργία του αναβατήρα.

Θεμιτό, δε λέω, να βοηθάει όλους όσους δυσκολεύονται,

αλλά σε καμία περίπτωση υποχρέωση του.

Υποθετικό σενάριο... αλλά τόσο πραγματικό:

Καταφέρνει ο χειριστής του αναβατήρα να δώσει σε αρχάριο το αγκυράκι.

Ο 2ος πέφτει πιο πάνω και τσακίζετε.

Σπάει πόδια χέρια, τραβά και μια μήνυση στον εργαζόμενο

και στο χιονοδρομικό γιατί τον θεωρεί υπεύθυνο για το ατύχημα του.

Ο εργαζόμενος τραβάει τα βυζιά του και προσπαθεί να αποδείξει

ότι δεν είναι ελέφαντας.

Αυτός που μας μαθαίνει πως επιβιβαζόμαστε στους αναβατήρες

με σωστό τρόπο είναι μόνο ο δάσκαλος.

Αν δεν μπορούμε να πληρώσουμε δάσκαλο για να μας μάθει τα βασικά

-ενώ έχουμε χαλάσει ένα σκασμό λεφτά σε δευτερεύοντα,

για να βρεθούμε στο βουνό, αλλά τεσπα...-

ζητάμε βοήθεια σε πιο έμπειρους φίλους χιονοδρόμους.

Περνάμε πρώτα από τα εύκολα συρόμενα.

Δλδ και από τα baby lift. Δεν είναι ντροπή.

Όλοι τα πήραμε. Έτσι μάθαμε.

Αν δεν μπορούμε να πάρουμε το «μπριζολάκι»

πως σκ@τα θα μπορέσουμε να καβαλήσουμε την άγκυρα...;

Είναι σίγουρο ότι θα πέσουμε στη προσπάθεια μας να πάρουμε πιατάκι.

ΟΛΟΙ ΠΕΣΑΜΕ.

Είναι σίγουρο ότι θα χάσουμε και ένα πιατάκι μέσα από τα χέρια μας.

ΟΛΟΙ ΧΑΣΑΜΕ.

Άντε να προσπαθήσουμε και μια 2η σερί φορά.

Αν πάλι δεν τα καταφέρουμε, κατεβάζουμε το κεφάλι,

δεν το βάζουμε κάτω και ξαναπάμε πίσω στην ουρά.

Δε σπάμε τα νεύρα των υπολοίπων, δοκιμάζοντας την υπομονή τους,

για το πότε θα το πάρουμε με επιτυχία.

Είναι λάθος να αφήνουμε στη μέση της διαδρομής το πιατάκι.

Η αφετηρία και η αποβίβαση είναι προκαθορισμένες.

Εύκολα κάποιος που δεν ξέρει, θα το αφήσει το πιατάκι

σε λάθος σημείο, αυτό θα μπλεχτεί στο πυλώνα,

θα κοπεί και στη χειρότερη θα ρίξει και την ασφάλεια του πυλώνα.

Ο αναβατήρας βγαίνει off για κανένα 10λεπτό στη καλύτερη.

Οι χιονοδρόμοι στην αφετηρία, σιχτιρίζουν το χιονοδρομικό

για τα αργά του lift που όλο σταματάνε

και βρίζοντας στο τσακιρ κέφι και τον λιφτιέρι.

Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάποια πράγματα.

Sorry για το off topic

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1000

 

Ωστόσο έχω δει πολλούς δασκάλους να λένε στους μαθητές τους να αφήνουν το πιατάκι της Δάφνης στη μέση της διαδρομής πριν την ανηφόρα. Άντε βγάλε άκρη.

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν τηρούνται τα αυτονόητα, οι κανονισμοί κλπ...Στην Ελλάδα είμαστε. Αυτή είναι η άκρη


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1000

 

Ωστόσο έχω δει πολλούς δασκάλους να λένε στους μαθητές τους να αφήνουν το πιατάκι της Δάφνης στη μέση της διαδρομής πριν την ανηφόρα. Άντε βγάλε άκρη.

Θεωρω οτι γινεται επι τουτου διοτι πρασινη πιστα ειναι απο τον μεσαιο πυλωνα και κατω.

κατ εμε το καλυτερο μαθημα πουβθα εβγαζε και τα λεφτα του ειναι στη θετιδα.ποσα πανω κατω προλαβαινεις αραγε σε μια ωρα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή άμα το πιατάκι το αφήνει μαθητής που κάνει μάθημα με δάσκαλο, δεν διατρέχει κίνδυνο εκτροχιασμού το λίφτ?


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1000

 

Ωστόσο έχω δει πολλούς δασκάλους να λένε στους μαθητές τους να αφήνουν το πιατάκι της Δάφνης στη μέση της διαδρομής πριν την ανηφόρα. Άντε βγάλε άκρη.

Δεν υπαρχει προβλημα οταν το πιατακι το ελευθερωσεις απο πανω σου σε οποιοδηποτε σημειο της διαδρομης .

Αρκει να μην εισαι ακριβως πριν τον πυλωνα.Να εισαι στο 1/3 της διαδρομης απο πυλωνα σε πυλωνα.

Και δευτερον να μην το εκτοξευσεις τεντωνοντας το και αφηνοντας το με δυναμη.

Το βγαζεις απο τα ποδια σου το σηκωνεις ψηλα ωστε να μειωθει η ταλαντευση και το αφηνεις ομαλα.

Αν κανεις αυτα το συρματοσχοινο δε προκειται να εκτροχιαστει , οι υπολοιποι δεν θα γμριναιξουν και το λιφτ δεν θα σταματησει για το συνηθησμενο 10λεπτο.

 

Θα μπορουσε πιστευω να υπαρχει σημανση και εξοδος στο συγκεκριμενο λιφτ του χκΚ


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1000

 

Ωστόσο έχω δει πολλούς δασκάλους να λένε στους μαθητές τους να αφήνουν το πιατάκι της Δάφνης στη μέση της διαδρομής πριν την ανηφόρα. Άντε βγάλε άκρη.

ΠΕΣ τα. Προχθές πέτυχα πολλούς δασκάλους να τους αφήνουν στη μέση και να αργούν μάλιστα να βγουν απο το διάδρομο αλλά Ναι μόνο για τους άλλους αρχάριους δεν κάνει το πιατάκι.

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...