gioand 1,811 Report post Posted March 24, 2015 Πάντως ενδιαφέρον παρουσιάζει η προοπτική του καιρού στη συνέχεια, αν επιβεβαιωθούν τα ενσέμπλ. Τάση για χαμηλότερες θερμοκρασίες και υετός. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 24, 2015 Κρίσιμη διαφορά Δυστυχώς δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο χιονοδρομικό στην Ελλάδα να έχει έστω αξιοπρεπές σκι μέχρι την Παρασκευή. Εννοείς μέχρι και την Παρασκευή; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 24, 2015 Εννοείς να ανέβεις Καιμάκ Παρασκευή? Νοτιαδομέρα με freezing level 2500 ξέρω και γω? 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 24, 2015 κουραστικα αυτα τα κωλομπαμπς χαχαχαχαχπροσπαθω να ξεχωρίσω ποιο κωλομπαμπ είναι καλύτερο απο το άλλο και όλο ισοπαλία μου βγαίνει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 24, 2015 Παντως για να πω την αληθεια μια χαρα ορατοτητα υπαρχει οταν χιοναει αρκει να μην λυσσομαναει και απο οτι φαινετε το σκ δεν θα ειναι και τοσο ασχημα οσο αρχικα φαινοτανε!!! Mainale θα σου εχω και ξαπλωστρα χωρις "μπαμς" στην κορφη του Πρ. Ηλια και θα συνοδευετε απο ζεστη γαματη σοκολατιτσα!! 2 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted March 24, 2015 Για ΧΚΠ: Για τις επόμενες μέρες: σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ελπίζω στη λιγότερη δυνατή ζημια μιας και τις θερμοκρασίες τις βλέπω με θετικό πρόσημο μέρα νύχτα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 24, 2015 Σε συνέχεια την πρόβλεψης απ'το λοκάλι. Σε group του facebook που συμμετέχουν φίλος σκιερ που σκιάρει ωραιότατα στα Βαλκάνια και φίλη σκιερ που παραμένει Ελλάδα και την έπιασε η άνοιξη. Φίλος στη φίλη "Τι φωτο είναι αυτές που ανεβάζεις ντεμέκ ήρθε η άνοιξη?Ουστου!" Απλά κλαίω! (και για τον χαμένο μας χειμώνα) 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 25, 2015 https://youtu.be/56ra62HvqQI 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted March 25, 2015 Θα μας κανει και αλλο ενα χειμωνιατικο σκηνικο .... Βλεπω το θερμομετρο εξω να λει 10 βαθμους στα 440 vertical 2300-450=1850 x 0,6= -11 Και ναι χιονιζει στην κορυφη της Στυγας 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 25, 2015 εγω πιστευω θα μας κανει αλλα 2 χειμωνιατικα σκηνικα!!!τον απριλη παντα τρωμε πουδρες!!!νομος!!! 6 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 25, 2015 Σαββατο καλαβρυτα 50 πόντους χιονι; Παιζει;! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 25, 2015 (edited) Κάθε run θα αλλάζει παιδιά, οι θερμοκρασίες είναι πολύ οριακές αλλά το πιο πιθανό είναι να κερδίσαμε και το σκ να το γυρίσει σε χιόνι. Τώρα πχ έστειλε την κακοκαιρία και Δευτέρα. Ο νόμος είναι νόμος, τον Αρπίλη πάντα τρώμε πούδρες Κώστα μακάρι να ίσχυε πάντα η πράξη που είπες...δυστυχώς το θερμό μέτωπο είναι ανελέητο μη ξεχνάς μπαίνει ψηλά ο ζεστός αέρας πρώτα. Άσε που είναι 0,65 το νούμερο άσε που χιονίζει με +2 άστο έξω θα πέσουμε. Edited March 25, 2015 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted March 26, 2015 Αυριο να ανεβουμε καλαβρυτα η θα φαμε φολα ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowjim 212 Report post Posted March 26, 2015 μικ....καλημέρα .ότι νέο εχεισ για παρνασσο το σ.κ. πες το...... Quote https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE JIB...AND JIB AGAIN Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 26, 2015 (edited) Αφού τα βλέπετε κάθε μέρα αλλάζει η πρόγνωση. gioand μόλις το έβαλες ήμουν έτοιμος να γράψω ότι είναι κλασσικό 50-50 ensemble αυτό και μας έκατσε τελικά αυτό που την επόμενη βδομάδα έχει άνοιξη, ζέστες και ανοιξιάτικα σκι. Τώρα το 50-50 είναι από πρωταπριλιά και μετά με 50 συνέχεια άνοιξης και 50 ξανά χειμώνα. Άνοιξη θα πάει να το ξέρετε οι πούδρες περίπου στο Πάσχα. Aύριο φουλ Νοτιαδομέρα δεν θα ξεκίναγα για ΧΚΚ ΧΚΠ και θα πρότεινα το ίδιο να κάνετε και εσείς. Για Βόρεια Ελλάδα δεν έχω ιδέα αν και που μπορείς να κάνεις καλό σκι με βροχή. Καιμάκ που ίσως κρατάει και χιονίζει μέσα στη κακοκαιρία να πας? Αν νιώθεις τυχερός Τι νέα θες για το Σαββατοκύριακο? Υπό χιονόπτωση πάνω από τα 2000 μέτρα σίγουρα και ίσως και λίιιιγο χαμηλότερα θα μας πάει το Σαββατοκύριακο. Σκι με πίεση 1002 (για πολλούς από σας ίσως είναι ρεκόρ σας, μη νομίσετε ότι δεν κοιμηθήκατε καλά η πίεση θα είναι) θα κάνουμε ουσιαστικά μέσα στη σύσφιξη υπάρχουν θρύλοι ότι Παρνασσό μπορείς και να κάνεις πολύ ωραίο σκι με τέτοιο καιρό...χειμώνα. Πιο πολύ φοβάμαι ότι το νέο χιόνι δεν θα έχει προλάβει να καλύψει το βρεγμένο από κάτω του αλλά αυτό θα φανεί στο nowcasting. Από αέρα δεν έχουμε θέμα την Κυριακή. Πολύ φοβάμαι ότι Σάββατο πρωί ο ΝΔ θα είναι αμείλικτος αλλά θα το δούμε αύριο. Βόρεια Ελλάδα και Καλάβρυτα φοβάμαι ότι θα έχουμε πάλι χιονοδρομικά κομμένα στα δύο με υπερπουδριστάν πάρτυ ψηλά και μπουγάδα στις βροχές χαμηλά. Ίσως αν βρω χρόνο να γράψω για το πως ανεβοκατεβαίνη η θερμοκρασία μέσα στο μέτωπο άνοιξη αλλά δεν έχει και πολύ νόημα γιατί έξω θα πέσω ότι θέλει το κάθε βουνό θα γίνει πχ χτες η Βασιλίτσα το κράτησε χιόνι μέχρι τα 1600 πολύ πιο πολύ από τις προγνώσεις. Πχ το ψυχρομετωπάκι που θα μπει σε λίγο δεν αποκλείεται να το γυρίζει σε χιόνι και 1000 μέτρα κάτω από το θεωρητικό freezing level με τέτοιες αστάθειες. Eπειδή ρωτάτε ναι τέτοιοι καιροί βάζουν ενα μέτρο χιόνι σε δυο μέρες στα Καλάβρυτα. Και Παρνασσό 40ποντά βάζει. Το ύψος χιονιού να σας απασχολεί ειδικά για Καλάβρυτα ότι και να προβλέψουμε έξω θα πέσει η αίσθησή μου είναι ότι ψηλά θα είναι ένα κάτασπρο πουδριστό βουνό τη Δευτέρα αλλά στο 1650 θα έχουμε μια δυσάρεστη εικόνα. Όταν ψυχρομετωπιάζει θα χιονίζει μέχρι χαμηλά αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γλυτώσει πολλές ώρες βροχής στο 1650. Η ταπεινή μου αίσθηση είναι ότι όποιος πάρει άδεια την επόμενη βδομάδα (και βρει και χιονοδρομικό να δουλεύει ολόκληρο) θα κάνει διαστημικά ανοιξιάτικα σκι στην πανέμορφη χώρα μας και μετά θα πάει και για ουζάκι καλαμαράκι στη θάλασσα (πετώντας Λάππα, Λιάνα, Πέτρο) Κυρίες και κύριοι, κατσίκια αγριοκάτσικα αμνοερίφια τα υπέροχα ανοιξιάτικα σκι έρχονται. Πιστεύω όλοι πρέπει να τα διαφημίσουμε όχι τίποτε άλλο, επειδή οι συμπολίτες μας είναι τόσο ηλίθιοι που δεν πάνε για σκι άνοιξη κινδυνεύουμε να μας κλείσουν τα χιονοδρομικά. Νομίζω σε λίγες ώρες αρχίζει το πρώτο καλό ψυχρομετωπιάρικο show της άνοιξης με έντονες καταιγίδες με ηλεκτρικά. ENJOY THE SHOW Άρη γράφε Edited March 26, 2015 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 26, 2015 Να το ελαφρύνουμε και λίγο....... βλέπω λευκό Πάσχα........ καλά βλέπω???????? Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 26, 2015 Ναι, αν και είναι μακρυά τα μισά σενάρια δίνουν ξανά χειμώνα εκεί προς το Πάσχα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 26, 2015 Eντυπωσιακά καλό το νέο run του 12Ζ για το σκι μας. Καταρχάς εξαφανίζει απότομα τον ΝΔ το πρωί του Σαββάτου οπότε μάλλον και για τις δύο μέρες είμαστε οκ από αέρα. Έχει κατεβάσει και ένα κλικ τις θερμοκρασίες οπότε αισιοδοξούμε ότι θα προλάβει να τα ξαναχιονίσει τα βουνά μας. Με βάση αυτά που βλέπω θα κανόνιζα να ανέβω και τις δυο μέρες για σκι ΧΚΚ ΧΚΠ. Για Βόρεια Ελλάδα επίσης. Ομίχλες κλπ μάλλον θα έχει γενικά αλλά θα το δούμε αύριο πάντως με αυτή τη πρόγνωση βλέπεις και σίγουρα ξεκινάς για σκι. Το μόνο άγχος παραμένει αν θα έχει προλάβει το νέο χιόνι να αλλάξει την εικόνα του βρεγμένου και κάνουμε πλουτς το Σάββατο. Κρατάει μια ψυχρομετωπιάρα υποτροπή τη Δευτέρα με συμπαθητικές θερμοκρασίες οπότε επίσης θα κανόνιζα να μείνω για Δευτέρα και γιατί όχι και Τρίτη. Λογικά την επόμενη βδομάδα θα έχει εξαιρετικά σκι αρχικά χειμωνιάτικα και μετά ανοιξιάτικα, δε γλυτώνουμε την άνοδο της θερμοκρασίας αλλά για όσους ξέρουν τέτοια εποχή δεν είναι καθόλου κακό αυτό. 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 27, 2015 (edited) Kοίτα να δεις που έκτατσε. Το πιο πιθανό είναι να χαρείτε σκι το σκ. Ομίχλες θα δούμε ξανά το απόγευμα. Επίσης λογικά θα είναι υπέροχη η επόμενη βδομάδα Edited March 27, 2015 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 27, 2015 αυριο σιγουρα πάνω, με τρωει και για κυριακη. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 27, 2015 και γω ψήνομαι και για τις 2 αλλα αλλάζει η ώρα την Κυριακη και δεν με βλέπω να σηκώνομαι Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted March 27, 2015 εχω μπερδεψει το πανω με το κατω lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 27, 2015 (edited) Ωραία η καταιγίδα στην Αθήνα ε? Για ακόμα μια Παρασκευή (τέταρτη σερί 4/4) ΤΟ ΣΥΓΚΑΜΑ σας ανακοινώνει με χαρά ότι μια χαρά σκι θα κάνετε το Σαββατοκύριακο και υπάρχει μεγάλη περίπτωση τα μέλη του ΣΥΓΚΑΜΑΧΙΧΑΥ να σπάσουν και άλλο τοίχο με το κεφάλι τους. Στην Βόρεια Ελλάδα αύριο μάλλον στα δέντρα θα τη βγάλετε μιας και είστε μέσα στη κακοκαιρία αλλά με οριακά υψόμετρα χιονιού. Γενικά νομίζω ότι θα το κρατήσει χιόνι στα επίμαχα Βασλίτσα 3-5 Πισοδέρι κλπ. Η Κυριακή μοιάζει λουκουμάκι θα το δούμε και αύριο με τάση για λουκουμάκι και τη Δευτέρα. ΠαρνασσοΚαλάβρυτα μια χαρά θα είναι αύριο με μικρή ένσταση για ομίχλες και μεγάλη μήπως δεν έχει προλάβει να κάνει τίποτα ουσιαστικό το όποιο χιόνι πέσει και να κάνουμε πάνω στο παλιό βρεγμένο χιόνι. Κυριακή το πιο πιθανό είναι να έχει πιάσει φρέσκο χιόνι. Τάση για υπερλούκουμο Δευτέρα Από βδομάδα κομπλέ άνοιξη σα θερμοκρασίες, συμπαθητικές γενικά όμως χωρίς εκτόξευση, νομίζω θα έχει πολύ ωραία σκι για όποιον μπορεί, κοντά στο Πάσχα οι επόμενες πούδρες, για αυτό φάτε αυτές. BON SKI (ΓΚΝΤΟΥΠ) Edited March 27, 2015 by ΜΙΚ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted March 27, 2015 Αύριο μένω σπίτι, τα οικονομικά δεν επιτρέπουν παιχνίδι των πιθανοτήτων με ομίχλη ΚΑΙ βρεγμένο χιόνι. Για Κυριακή όμως που είναι πιθανότερο να έχει φάει λίγα ποντάκια φρέσκου, το συζητάμε έστω και με χαμηλή ορατότητα. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 27, 2015 τον τοίχο να τον εχεις προχειρο. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites