Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ashbury

Χ.κ. Καλαβρύτων 2015-2016

Recommended Posts

μηπως !! μαζι με την ανακοίνωσή του χκ για τις καρτες --εβγαλαν και κάποια μηπως!

 

ανακοίνωσή για ΤΟ τι γίνετε με εκεινα τα ρολόγια του συλλόγου μας


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξ όσων θυμάμαι οι φωτεινές επιγραφές του συλλόγου, λειτουργούσαν και πέρυσι, κάνω λάθος?

Νομίζω δε, ότι το έχω και σε κάποια αναμνηστική μου αλλά που να ψάχνω...

 

Το ένα αν δεν κάνω λάθος είναι τοποθετημένο στη βάση του αναβατήρα Αχιλλέα και το άλλο στη βάση του αναβατήρα Στύγα.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς δεν θυμάσαι καλά. Πέρσι σίγουρα ΔΕΝ λειτουργούσαν και είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι εξαιρετική διαφήμιση για τον σύλλογο και παράλληλα δίνει μια πληροφορία που την θέλουν τόσο οι χιονοδρόμοι όσο και οι επισκέπτες.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ δεν θυμαμαι καλά........ σε ερώτηση μας προς το ΧΚΚ μας ειχαν πει ότι δεν λειτουργούν και ότι περίμεναν από εμάς να ασχοληθούμαι.................

  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανως επρεπε καποιος να πηγαινει να τα κουρδιζει..............

 

:yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρεις λαλουν και δυο χορευουν - οπως λεει και ο λαος μας

 

Τα ρολογια ...μολις βαλεις την πριζα δουλευει αμεσως η πινακιδα με το λογότυπό μας και αυτόματα η θερμοκρασία Τα υπολοιπα θελουν ρύθμισή με το στικακι που ειχαν παραδοθεί μαζι με τα ρολογια

 

Οποτε !! δεν τα εβαλαν ουτε στην πριζα ....Και απορω πως ατομα που ητανε στο δσ και ψήφισαν να παρουν στο χκκ δυο ρολογια δεν δινουν καμια σημασια για την τυχη τους


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ενα ρολόι στον αναβατήρα Αχιλλέα ειναι όντως στην θέση του. Η φωτο ειναι σημερινή οποτε δεν γνωρίζω αν λειτουργεί. post-5801-0-32667900-1471358224_thumb.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και απορω πως ατομα που ητανε στο δσ και ψήφισαν να παρουν στο χκκ δυο ρολογια δεν δινουν καμια σημασια για την τυχη τους

Φοβερή απορία και πατέντα... τα πρώην Δ.Σ. να ασχοληθούν με τις δουλειές που κάποιοι δεν κάνουν... Φοβερό πραγματικά...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξαναλεω τελευταια φορα.δεν λειτουργουν.

Το στικ χαθηκε.

Πρεπει να τα παρουμε πισω για σερβις.

Να ξαναδιατεθουν σε αλλα χκ.

Το ιδιο και του παρνασσου.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε στικ; Θα πάω κάποια στιγμή και στα δυο με το καλό. Ποιος τα έχει δουλέψει;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γνωριζω αν παραγγελνουμε αλλο καθως δεν ειχα ασχοληθει μσ την αγορα τους.παντως θα πρεπει να γίνεται.

Ενα σερβις παντως θα το θελουν σίγουρα διοτι ειναι εκθετα στους καιρούς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε πεδία δεν το αντέγραψε κανένας. Έστω και με σβησμένα κανα δυο ονόματα.[emoji12]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω άμεση επαφη με τον κατασκευαστή αρκετα συχνα

 

στειλτε μου επανω τα ρολογια και αναλαμβανω τα παρακατω

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

μέχρι 30 σεπτεμβρη 160 η ετησια

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Φεβρουαριου τελευταια μερα λειτουργιας για φετος

Το αυγο απο την μεση και κατω εχω να το κατεβω πανω απο 2 χρονια το βουνο ηταν χωρις χιονι

Υετος υπηρχε αλλα αντι να χιονιζει εβρεχε .

 

και μη χειροτερα .

 

Ελπιζω να εχουμε πιο κρυο χειμωνα φετος

Δυστιχως η υπερθεμανση του πλανητη δεν αφηνει πολλα περιθωρια

 

Με 1800 μ σημειο υψηλοτερης αφετηριας λιφτ ......... το μελλον για τον Χελμο δεν το βλεπω και πολυ ροδινο

 

Ελπιζω να κανουν κατι για αυτο οι καλαβρυτινοι συντομα

Το βουνο παει μεχρι τα 2330

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...