PRESIDENT 13,189 Report post Posted August 14, 2016 μηπως !! μαζι με την ανακοίνωσή του χκ για τις καρτες --εβγαλαν και κάποια μηπως! ανακοίνωσή για ΤΟ τι γίνετε με εκεινα τα ρολόγια του συλλόγου μας ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted August 15, 2016 Εξ όσων θυμάμαι οι φωτεινές επιγραφές του συλλόγου, λειτουργούσαν και πέρυσι, κάνω λάθος? Νομίζω δε, ότι το έχω και σε κάποια αναμνηστική μου αλλά που να ψάχνω... Το ένα αν δεν κάνω λάθος είναι τοποθετημένο στη βάση του αναβατήρα Αχιλλέα και το άλλο στη βάση του αναβατήρα Στύγα. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted August 15, 2016 Δυστυχώς δεν θυμάσαι καλά. Πέρσι σίγουρα ΔΕΝ λειτουργούσαν και είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι εξαιρετική διαφήμιση για τον σύλλογο και παράλληλα δίνει μια πληροφορία που την θέλουν τόσο οι χιονοδρόμοι όσο και οι επισκέπτες. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted August 15, 2016 Και εγώ δεν θυμαμαι καλά........ σε ερώτηση μας προς το ΧΚΚ μας ειχαν πει ότι δεν λειτουργούν και ότι περίμεναν από εμάς να ασχοληθούμαι................. 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 15, 2016 προφανως επρεπε καποιος να πηγαινει να τα κουρδιζει.............. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted August 15, 2016 Τρεις λαλουν και δυο χορευουν - οπως λεει και ο λαος μας Τα ρολογια ...μολις βαλεις την πριζα δουλευει αμεσως η πινακιδα με το λογότυπό μας και αυτόματα η θερμοκρασία Τα υπολοιπα θελουν ρύθμισή με το στικακι που ειχαν παραδοθεί μαζι με τα ρολογια Οποτε !! δεν τα εβαλαν ουτε στην πριζα ....Και απορω πως ατομα που ητανε στο δσ και ψήφισαν να παρουν στο χκκ δυο ρολογια δεν δινουν καμια σημασια για την τυχη τους ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
xristos77 254 Report post Posted August 16, 2016 Το ενα ρολόι στον αναβατήρα Αχιλλέα ειναι όντως στην θέση του. Η φωτο ειναι σημερινή οποτε δεν γνωρίζω αν λειτουργεί. 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted August 16, 2016 Και απορω πως ατομα που ητανε στο δσ και ψήφισαν να παρουν στο χκκ δυο ρολογια δεν δινουν καμια σημασια για την τυχη τους Φοβερή απορία και πατέντα... τα πρώην Δ.Σ. να ασχοληθούν με τις δουλειές που κάποιοι δεν κάνουν... Φοβερό πραγματικά... 3 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted August 16, 2016 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted August 19, 2016 Το ξαναλεω τελευταια φορα.δεν λειτουργουν. Το στικ χαθηκε. Πρεπει να τα παρουμε πισω για σερβις. Να ξαναδιατεθουν σε αλλα χκ. Το ιδιο και του παρνασσου. 2 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted August 19, 2016 Εχουμε στικ; Θα πάω κάποια στιγμή και στα δυο με το καλό. Ποιος τα έχει δουλέψει; Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted August 19, 2016 Αν το στικ χάθηκε, μπορούμε να παραγγείλουμε άλλο, και με τι κόστος; Μου φαίνεται εξωφρενικό να πάει χαμένη τέτοια επένδυση. 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted August 20, 2016 Δεν γνωριζω αν παραγγελνουμε αλλο καθως δεν ειχα ασχοληθει μσ την αγορα τους.παντως θα πρεπει να γίνεται. Ενα σερβις παντως θα το θελουν σίγουρα διοτι ειναι εκθετα στους καιρούς. Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted August 20, 2016 Ρε πεδία δεν το αντέγραψε κανένας. Έστω και με σβησμένα κανα δυο ονόματα.[emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted August 20, 2016 εχω άμεση επαφη με τον κατασκευαστή αρκετα συχνα στειλτε μου επανω τα ρολογια και αναλαμβανω τα παρακατω 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted September 21, 2016 μέχρι 30 σεπτεμβρη 160 η ετησια 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted September 21, 2016 2 Φεβρουαριου τελευταια μερα λειτουργιας για φετος Το αυγο απο την μεση και κατω εχω να το κατεβω πανω απο 2 χρονια το βουνο ηταν χωρις χιονι Υετος υπηρχε αλλα αντι να χιονιζει εβρεχε . και μη χειροτερα . Ελπιζω να εχουμε πιο κρυο χειμωνα φετος Δυστιχως η υπερθεμανση του πλανητη δεν αφηνει πολλα περιθωρια Με 1800 μ σημειο υψηλοτερης αφετηριας λιφτ ......... το μελλον για τον Χελμο δεν το βλεπω και πολυ ροδινο Ελπιζω να κανουν κατι για αυτο οι καλαβρυτινοι συντομα Το βουνο παει μεχρι τα 2330 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 17, 2016 Συνεχίζουμε στο νήμα για την σεζόν 2016-17: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=19493 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites