Giannis90 2,282 Report post Posted February 20, 2018 Πηγάδια 20/2/2018. Ωραία μέρα σε γενικές γραμμές. Μάξιμουμ δέκα εκατοστά φρέσκο χιόνι απ΄το προηγούμενο βράδυ. Σε πολλά σημεία έπαιζε hardpack και μετά τη 13:30 ο καιρός έκλεισε εντελώς. Περιμένοντας να ανοίξει η καρέκλα. 6 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 20, 2018 Γιατί κουβαλάς μαζί σου δύο snowboard με δέστρες σκι πάνω? 7 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted February 20, 2018 το γυρισες σε σανίδα; Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 20, 2018 Λογικά πρέπει να σιδερώθηκαν ανεπανόρθωτα όλα τα απάτητα των Πηγαδιών. Τέτοιος είναι. Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted February 20, 2018 Γιατί κουβαλάς μαζί σου δύο snowboard με δέστρες σκι πάνω? Γιατί αυτά είχα πάρει τότε οπότε τώρα μέχρι να φύγουν και να πάω σ΄αυτά που θέλω είμαι τα snowboard. το γυρισες σε σανίδα; Απ΄το σανίδι το γύρισα στο ski. Το αντίθετο δεν παίζει! Λογικά πρέπει να σιδερώθηκαν ανεπανόρθωτα όλα τα απάτητα των Πηγαδιών. Τέτοιος είναι. Λίγα πράγματα είχε αλλά ναι, τα περιποιηθήκαμε. 9 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted February 20, 2018 Για παμε.γερά και αυτή την εβδομάδα 2 carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted February 22, 2018 6 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 23, 2018 (edited) Σκεφτομαι για πηγαδια αυριο Σαββατο ...Θα ηθελα Σελι ,αλλα θα εχει ομιχλη οποτε δε λεει ! Edited February 23, 2018 by leonidastria 1 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 26, 2018 (edited) Κάπου κάνοντας Σκι Edited February 26, 2018 by xmen 10 Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted March 5, 2018 Τίγκα την Κυριακή τα Πηγάδια. Είχε και πάρτυ βέβαια, αλλά ήταν εκεί και όλες οι ακαδημίες και σχολές. Κόσμος παντού και στις πίστες και μεγάλες ουρές στα λιφτ. Δε γίνεται έτσι. Επειδή έδινε αέρα παντού, όλοι Πηγάδια. Δεν μπορούν τα Πηγάδια να καλύψουν όλη τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές.......απλά δεν γίνεται. Κοροίδευόμαστε και μεις που πάμε για σκι, κοροϊδεύουν και οι ακαδημίες τους πελάτες τους γιατί αυτό δεν είναι σκι.......είναι lift waiting. Και το μέλλον του χκ? Μάλλον μαύρο. Τελείωσε και ο διαγωνισμός για την πολυετή μίσθωση και περιμένουμε να δουμε ποιός............Μόνο δύο ενδιαφερόμενοι από ότι άκουσα. Οι όροι της ανάθεσης πολύ σφιχτοί, δεν δίνουν τη δυνατότητα στους επενδυτές για σοβαρή δαπάνη. Δεν μπορούν να κόψουν ούτε κλαδί, οπότε δεν θα δημιουργηθούν κι άλλες πίστες. Με τις παρούσες πίστες αν μπουν γρήγορα λιφτ, θα έχουμε το φαινόμενο Μπάνσκο. Τα λιφτ θα ανεβάζουν γρήγορα τον κόσμο και στις πίστες θα γίνεται το αδιαχώρητο. Δεν θα μπορείς να κάνεις σκι. Τώρα σώζεται η κατάσταση γιατί ο κόσμος είναι όλη την ώρα πάνω στα αργά λιφτ και δεν προλαβαίνουν να μπουκώσουν οι πίστες. Και θα πει ο επενδυτής: γιατί να βάλω καινούργια λιφτ όταν δεν μπορώ να μεγαλώσω το χκ και τον αριθμό πιστών? Για τις υπάρχουσες πλαγιές ο κόσμος ούτως ή άλλως έρχεται, οπότε κρατάω τα ίδια λιφτ με καλύτερες ψιλοσυντηρησούλες και .........πάει το όνειρο..........Το χκ θα παραμείνει ίδιο. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted March 5, 2018 Και η μεγάλη μπλε πίσω από τον παράδεισο; 1 carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted March 6, 2018 Τι εννοείς; Τι δεν κατάλαβες; Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted March 24, 2018 (edited) Μαγικά Πηγάδια σήμερα... Edited March 24, 2018 by xmen 9 Share this post Link to post Share on other sites
detox 605 Report post Posted March 24, 2018 Εριξε τοσο?! Τελεια! Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted March 25, 2018 (edited) Ακόμη μία παραγωγική ημέρα σκι στα Πηγάδια. Κεντρική, Λούκι, Φίλιππος, Παράδεισος στην διάθεση μας για ακόμη μία ημέρα. Το χιόνι αρκετό και αναμένεται η προσθήκη επιπλέον πόντων μεσα στην νύχτα. Θα έλεγα τυχερός όποιος μπορεί ν’ ανέβει αύριο, εγώ δυστυχώς δουλεύω. Πρόλαβε όμως η διεύθυνση του Χ.Κ. και ανακοίνωσε κλειστό ως την Παρασκευή. Αν επαληθευτεί η πληροφορία που ακούστηκε, ότι σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα λειτουργίας θα είναι πραγματικά κρίμα. Το βουνό έχει επαρκέστατο χιόνι για σκι αλλά, το γεγονός ότι ο ανάδοχος είναι προσωρινός και μόνο για φέτος, ακολουθεί διαγωνισμός μίσθωσης, επιπλέον ίσως έχει «ξεχαστεί» να επικοινωνηθεί ότι το βουνό είναι ανοιχτό με επάρκεια χιονιού θα έχει ως αποτέλεσμα την πρόωρη και άδοξη λήξη της σαιζόν. Edited March 25, 2018 by xmen 2 Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted March 25, 2018 Το βουνό θέλουν να το κλείσουν. Έχει ρίξει πολύ χιόνι και σήμερα χιόνιζε καλά. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να ρίχνει ακόμη πιο πολύ. Και ενώ για τα πάρτυ και για άλλα η πληροφόρηση και η διαφήμιση ήταν υπερβολική, τώρα δεν δείχνει η διεύθυνση τη διάθεση να προσελκύσει κόσμο. Δεν υπήρχε η παραμικρή πληροφόρηση για το ΣΚ για το πόσο χιόνι έχει ρίξει και για το πόσο καλές είναι και θα είναι οι συνθήκες. Μόνο την Παρασκευή μια απλή αναφορά για το ποιά λιφτ θα λειτουργούν. Αποτέλεσμα όλο το ΣΚ το κέντρο να είναι άδειο. Δεν λέω, δούλευαν όλα τα λιφτ και χωρίς κόσμο. Αλλά πως μπορείς να λές μετά ότι κλείνουμε γιατί δεν έρχεται κανείς? Οι κάμερες υπολειτουργούν, τη νύχτα όταν δουλεύει η κάμερα στο λιφτ μπαρ, δεν υπάρχει ούτε ένα φωτάκι να μπορεί να δει κάποιος τί γίνεται. Ε μα πως να ξεκινήσει να έρθει ο άλλος όταν δεν του λες πως είναι ή τουλάχιστον δεν του δίνεις εικόνα? Ε μετά δεν έρχεται κανείς και λέμε ότι δεν βγαίνει και κλείνει. Αυτές είναι παλιές τακτικές Καϊμάκτσαλαν. Απαξιώνεις το βουνό και στο τέλος επειδή δεν έρχεται κανένας, κλείνεις. Ήταν πάρα πολύ καλά εχθές και πολύ καλά σήμερα. Χιόνι, φουλ. Μακάρι να το ανοίξουν και το επόμενο ΣΚ. 5 Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 26, 2018 (edited) Δε το βλεπω...αμα μαζεψαν τραπεζακια και σεζλογκ ...παρ ολο που η καμερα δειχνει πως το χιονι εφθασε παλι μπροστα απο το snowbar και θα μπορουσαν αν κρατησει ο καιρος να δουλεψουν με ενημερωση ομως,πολυ καλα ! Edited March 26, 2018 by leonidastria 1 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
apostoikon 161 Report post Posted March 26, 2018 Το βουνό θέλουν να το κλείσουν. Έχει ρίξει πολύ χιόνι και σήμερα χιόνιζε καλά. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να ρίχνει ακόμη πιο πολύ. Και ενώ για τα πάρτυ και για άλλα η πληροφόρηση και η διαφήμιση ήταν υπερβολική, τώρα δεν δείχνει η διεύθυνση τη διάθεση να προσελκύσει κόσμο. Δεν υπήρχε η παραμικρή πληροφόρηση για το ΣΚ για το πόσο χιόνι έχει ρίξει και για το πόσο καλές είναι και θα είναι οι συνθήκες. Μόνο την Παρασκευή μια απλή αναφορά για το ποιά λιφτ θα λειτουργούν. Αποτέλεσμα όλο το ΣΚ το κέντρο να είναι άδειο. Δεν λέω, δούλευαν όλα τα λιφτ και χωρίς κόσμο. Αλλά πως μπορείς να λές μετά ότι κλείνουμε γιατί δεν έρχεται κανείς? Οι κάμερες υπολειτουργούν, τη νύχτα όταν δουλεύει η κάμερα στο λιφτ μπαρ, δεν υπάρχει ούτε ένα φωτάκι να μπορεί να δει κάποιος τί γίνεται. Ε μα πως να ξεκινήσει να έρθει ο άλλος όταν δεν του λες πως είναι ή τουλάχιστον δεν του δίνεις εικόνα? Ε μετά δεν έρχεται κανείς και λέμε ότι δεν βγαίνει και κλείνει. Αυτές είναι παλιές τακτικές Καϊμάκτσαλαν. Απαξιώνεις το βουνό και στο τέλος επειδή δεν έρχεται κανένας, κλείνεις. Ήταν πάρα πολύ καλά εχθές και πολύ καλά σήμερα. Χιόνι, φουλ. Μακάρι να το ανοίξουν και το επόμενο ΣΚ. Παιδια sorry που γράφω εδώ αλλά το πρόβλημα είναι το ίδιο και για άλλα Χ/Κ. Ήμουνα χθες Ελατοχώρι σε μουντή αλλά υπεροχη πουδροημερα.Εγώ ο γιος μου και ακόμη καμία 20αρια άτομα με 10-15 εκ. φρέσκο χιονακι.Απατητες οι πίστες αφού σχεδόν υπολειτουργούσε.Ητανε η τελευταία ημέρα λειτουργίας και δεν είδα και ιδιαίτερη διάθεση από τα παιδιά εκεί.Τελοσπαντων είχε υπέροχες κατεβάσεις μέχρι και τις 2.30μμ γιατί μετά έβγαλε χιονοθύελλα και αδιάσε αμέσως.Τελικα μηπως δεν μπορουμε να αντεξουμε τοσα Χ/Κ?Ελατοχωρι-Σελι-3/5 πηγάδια είναι σε ακτινα 40χλμ.Μηπως καλυτερα θα ητανε λιγοτερα και αρτια οργανωμενα?Κριμα να κλεινουνε με φουλ χιονι τα Χ/Κ οταν οι σεζον είναι πλεον πολυ μικρες.Το 2018 πάλι να είμαστε καλά... Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted March 26, 2018 και υπολόγιζα μεθαύριο να κάνω μια επίσκεψη @apostoikon Ελατοχώρι σου είπαν ότι είναι τελευταία μέρα;;;; Έχει πλάκα η μόνη επιλογή να είναι Ασούρμπασι στο Σέλι που μάλλον άνοιξε σήμερα! Πισοδέρι καρααξίζει αλλά μακρυά ρε γμτ από Θεσσαλονίκη. 1 Share this post Link to post Share on other sites
apostoikon 161 Report post Posted March 26, 2018 και υπολόγιζα μεθαύριο να κάνω μια επίσκεψη @apostoikon Ελατοχώρι σου είπαν ότι είναι τελευταία μέρα;;;; Έχει πλάκα η μόνη επιλογή να είναι Ασούρμπασι στο Σέλι που μάλλον άνοιξε σήμερα! Πισοδέρι καρααξίζει αλλά μακρυά ρε γμτ από Θεσσαλονίκη. Ναι,τελευταία με πόνο καρδιάς αφού θα μπορούσε ακόμη ένα σ/κ άνετα.Τα λίφτ αντι να ανεβάζουν κοσμο,κατέβαζαν εξοπλισμό και εργαλεία μετα τις 2μμ.Το 2018 πάλι... Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 26, 2018 να πατε στο πισοδερι που μεχρι και το πασχα θα δουλευουν ολα 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 26, 2018 Ποτε θα κλεισουν Νικο? Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 26, 2018 (edited) Ποτε θα κλεισουν Νικο? οταν δεν θα εχει χιονι λογικα σημερα θα εχει γεμιση χιονι και το τελος πισοδεριου λιγο πριν το τελος τις η σεζόν περνώντας το οκ -τοποθέτησαν 3 κανονια [το ενα αγορασμενο πριν λιγες μερες] απλώνοντας και γραμμη ρευματος και νερου μονιμα Αρχισαν να γεμιζουν την πιστα ... ποιο αλλο χκ θα έμπαινε σε αυτη την διαδικασια τελος τις χρονιας .. Edited March 26, 2018 by PRESIDENT 4 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 26, 2018 Αν εχει χιονι και καλες θερμοκρασιες θα το πανε μεχρι και του Θωμα ? Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 26, 2018 Του άπιστου; 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites