Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Αποφασιστε καποια στιγμη τι προτιματε λουρακι ή το ενα ποδι.

 

για 99.99% ασφαλεια πρεπει και τα δυο

για 98% αρκει το ενα ποδι στην δεστρα αλλα ΠΑΝΤΑ

για 80% αρκει μονο το λουρακι

 

διαλεγεις κ παιρνεις

 

τωρα αν αρχισεις το βγαζω κ το βαζω παραμασχαλα κλπ αστο...

 

μια φορα ειχα δει καποιον με λουρακι μεν, περασμενο κλπ αλλα περπατουσε το σανιδι κατω στο χιονι, κ τραβουσε το σανιδι με το λουρακι σαν να τραβας ενα σκυλο με το ζορι...σε καποιες περιπτωσεις η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα....σκεψου οτι αυτος ισως πηγε στρατο κ ειχε οπλο, ψηφιζει, κ ισως εχει κ παιδια....καμια ελπιδα....

  • Like 4

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
καλά στο video που έβαλα του τύπου το έφυγε το πέδιλο όταν έπεσε σχεδόν σταματημένος...η βγήκε το πέδιλο k για αυτό έπεσε?

1. όταν πας απάτητο δεν κανεις τις δέστρες να βγαίνουν πιο δύσκολα?

2. δεν είχαν φρένο τα ski η κόλλησε? δεν μπόρεσα να καταλάβω...

Edited by Turms

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο βιντεακι στην πιστα μια χαρα δουλεψε η δεστρα και βγηκε αλλιως θα εκλαιγε το ποδι του.

Και μια χαρα το φρενο δουλεψε. Αν ηταν σανιδα θα την βρισκαμε κανα χιλιομετρο πιο κατω.

Στο χελι σκι που το βλεπουμε ξανα και ξανα, προφανως γιατι ειναι τοσο σπανιο να φυγει σκι σε μαλακο...

Κατ αρχην αν εισαι σοβαρος εκτος φορας λουρακι.

Αλλιως φωναζεις στον ασυρματο την..μαμα σου.

Οι ταβλες γενικα εχουν μια ταση να γλυστρανε.

Και στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι αρκετα μικρα τα δοντια απο τα φρενα του.

Αλλα ειπαμε το βασικο ειναι λουρακι στο ορειβατικο. Αν δεν ητανε το ελικοπτερο και ειχε ιδρωσει να παει εκει μαλλον θα το εβλεπε διαφορετικα.

Λουρακι παιδια εκτος

Και φυσικα εντος στην σανιδα γιατι ολα γινονται.

Και αν δεν ηταν δολοφονικο για τον διπλανο στην πιστα και οι σκιερ επρεπε να φορανε.

Ας φορανε οι σανιδαδες που βγαινει πιο δυσκολα η σανιδα (αλλα βγαινει).


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
έπεσε γιατί βγήκε το πέδιλο όμως η βγήκε το πέδιλο επειδή έπεσε?


πάντως το πέδιλο τσούλησε αρκετά παρόλο που είχε φρένο...δεν το περίμενα

Edited by Turms

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που στην πιστα λες;

Καλα βρε Turms δεν εχεις δει ανθρωπο να τρεχει πισω απο το πεδιλο του;

Η διαφορα με την σανιδα ειναι απλα στο μηκος της διαδρομης.

Η κοτα εκανε το αυγο ή το αυγο την κοτα;

Αυτη ειναι η δουλεια του ελατηριου. Ναι μπορεις να το βαλεις και στο 13. Αν ειναι προτιμωτερο να σπασεις το ποδι απο το να σου φυγει το πεδιλο.

Και στους αγωνες εκει να δεις σε τι νουμερα ειναι οι δεστρες.

Νομιζεις οτι μπορεις να κανεις χρονο με την δεστρα στο 7?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
για να πω την αλήθεια έχω πολύ καιρό να δω live...

ούτε snowboard...






δείτε το video στην αρχική σελίδα


το όλο θέμα με το kids on snow το βρίσκω πολύ "marketing"...

τέλος πάντων


στην αρχή το video όμως δείχνει πως τα παιδάκια διδάσκονται ΠΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ k το το επόμενο ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ SKATE ΜΕ ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ με το ένα πόδι στην δέστρα...μετά δεν απορείς γιατί βλέπεις λιγότερα αδέσποτα σε κάποια XK στο εξωτερικό...


τελικά όλα (ίσος?) είναι θέμα παιδείας


  • Like 3

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...