ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 6, 2018 Ναι βρε χιόνι παντού (ίσως Μαίναλο Πήλιο την πατήσουν και για λίγες ώρες χαμηλά στα Καλάβρυτα) Πέφτει η θερμοκρασία μόνιμα τέρμα οι ζέστες 13 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Lalakis81 94 Report post Posted February 6, 2018 Μας έφτιαξες την μερα ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted February 6, 2018 Στα 15 χρόνια που ανεβαίνω στα βουνά, η στατιστική δείχνει ότι το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου, έρχονται τα καλά χιόνια και οι υπερμέρες. Μόνο πρόπερσυ δεν έγινε, αφού ήταν έτσι κι αλλιώς καμμένη η χρονιά. Μακάρι να επαληθευτεί και φέτος. Οι καλύτερες μέρες που έχω κάνει με την καλύτερη δυνατή ποιότητα χιονιού ήταν πάντα μέσα Φλεβάρη, άντε αρχές Μάρτη. Μετά πάμε για ανοιξιάτικο. Κι ο Μάρτης δεν πάει πίσω, έχει δώσει κάτι χιονο-παρελάσεις... 2 Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 6, 2018 (edited) Για την κόρη μου το κανει που απο Δευτερα παει μια βδομάδα στο Σελι με το σχολειο της !!! Ζηλευω.. sent with my WP using tapatalk Edited February 6, 2018 by leonidastria 4 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted February 6, 2018 Για την κόρη μου το κανει που απο Δευτερα παει μια βδομάδα στο Σελι με το σχολειο της !!! Ζηλευω.. sent with my WP using tapatalk μια βδομάδα;;;; που θα μείνουν;;; σε τι σχολείο πάει;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 7, 2018 προφανώς Γερμανικό Σχολειό Thessalonikis 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 7, 2018 Θα μεινουν στο καταφυγειο της Βεροιας .Φανταστειτε τι γινεται στο μυαλο των παιδιων τωρα...πως περιμενουν αυτη την εκδρομη !!! 4 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 7, 2018 (edited) Παρασκευή βράδυ με Κυριακή κάποια φαινόμενα αναπτερώνουν τις ελπίδες για τη συνέχεια με βάση τις περιγραφές του Αρναούτογλου μόλις πριν λίγο... Στην εικόνα προγνώσεις για χιονοπτώσεις από τα αεικονιζόμενα υψόμετρα και άνω (μένει να δούμε αν θα πέσει μέσα). Καθαρίστε κανες και βγείτε για κυνήγι τη Τρίτη (Δευτέρα για τους τολμηρούς)... Edited February 7, 2018 by panchristo 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted February 7, 2018 Guys α) Σάββατο ΧΚΠ αυτό που βλέπω είναι χιόνι ή βροχή ? β) Κυριακή αυτό που βλέπω είναι όντως δυτικός 5-6 BF ? C? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 7, 2018 Το χιονι (η την βροχη) θα το μαζεψει. Το αερα....θα τον...... απλωσει. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted February 7, 2018 Το χιονι (η την βροχη) θα το μαζεψει. Το αερα....θα τον...... απλωσει. Μιλάς με γρίφους γέροντα ... C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 7, 2018 Το youweather δεν κοιτας; Ε αυτα κανει συνηθως Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted February 7, 2018 Για Κυριακή δηλαδή ΧΚΚ είναι ρίσκο ή no go? Αν ήταν ΝΔ οκ δεν θα ανέβαινα, αλλά τώρα με τσιγκλάει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 7, 2018 Οταν ειναι στο οριο κοιταμε και κανουμε εκτιμηση την προηγουμενη μερα. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 7, 2018 Ακόμα περιμένουμε. Για το Σουκου θα περιμένουμε μέχρι Παρασκευή για πιο σίγουρα. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 8, 2018 (edited) Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο να ενοχλήσει η ομίχλη. Το Σαββατοκύριακο είναι καμμένο με τα σημερινά στοιχεία λόγω αέρα και Νοτιαδόκαιρου που θα ρίχνει ΧΙΟΝΙ. Νοτιαδόκαιρος μέσα στο θερμό μέτωπο το Σάββατο δύσκολο να χαρείς σκι και αέρας ψηλά, ψυχρομετωπιάρα η Κυριακή με δυνατό Νοτιοδυτικό χλωμό να ανοίξουν τα ψηλά λιφτ. Πολύ γερή και ωραία κακοκαιρία με 992 έξω από τη Πελοπόνησσο, κλασσικός καιρός θαψίματος των βουνών μας. Περνάμε σε καθαρά χειμωνιάτικο μοτίβο σε διατάξεις και θερμοκρασίες, εκπληκτικές συνθήκες για σκι περιμένουν τις επόμενες βδομάδες τα χιονοδρομικά μας με σερί κακοκαιρίες με χαμηλές θερμοκρασίες. Πολύ προσοχή στις επικίνδυνες καφετέριες με αναβατήρες μας που απαγορεύουν το εκτός πίστας σκι αλλά γενικά μπορείς να βγεις εκτός πίστας χωρίς να σου πάρουν την κάρτα αλλά αν χτυπήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να σε σώσουν και ο Σύλλογος δεν έχει κάνει το παραμικρό. Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. Edited February 8, 2018 by ΜΙΚ 30 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 8, 2018 Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. Περαστικά σου... 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted February 8, 2018 Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. Και τώρα αρχίζεις να τρέχεις εσυ!! Νόμιζες ότι άλλαξε η ζωή σου. Τώρα να δεις!! [emoji14] άντε και στα δυο πόδια. Φιλια Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted February 8, 2018 Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. τρεχατε ποδαρακια μου!!!! 2 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 8, 2018 ακόμα δεν έχεις δει τίποτα...όταν αρχίσει το περπάτημα : 1. ετοιμάσου να χάσεις κιλά από το κυνήγι 2. πάρε μερικά ηρεμιστικά γιατί κάθε φορα που θα πάει να πέσει / κουτουλήσει κάπου θα ανεβάζειs πίεση & σφυγμούς PS εκτος θέματος...ας σβηστεί κάποια στιγμή 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted February 8, 2018 Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο να ενοχλήσει η ομίχλη. Το Σαββατοκύριακο είναι καμμένο με τα σημερινά στοιχεία λόγω αέρα και Νοτιαδόκαιρου που θα ρίχνει ΧΙΟΝΙ. Νοτιαδόκαιρος μέσα στο θερμό μέτωπο το Σάββατο δύσκολο να χαρείς σκι και αέρας ψηλά, ψυχρομετωπιάρα η Κυριακή με δυνατό Νοτιοδυτικό χλωμό να ανοίξουν τα ψηλά λιφτ. Πολύ γερή και ωραία κακοκαιρία με 992 έξω από τη Πελοπόνησσο, κλασσικός καιρός θαψίματος των βουνών μας. Περνάμε σε καθαρά χειμωνιάτικο μοτίβο σε διατάξεις και θερμοκρασίες, εκπληκτικές συνθήκες για σκι περιμένουν τις επόμενες βδομάδες τα χιονοδρομικά μας με σερί κακοκαιρίες με χαμηλές θερμοκρασίες. Πολύ προσοχή στις επικίνδυνες καφετέριες με αναβατήρες μας που απαγορεύουν το εκτός πίστας σκι αλλά γενικά μπορείς να βγεις εκτός πίστας χωρίς να σου πάρουν την κάρτα αλλά αν χτυπήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να σε σώσουν και ο Σύλλογος δεν έχει κάνει το παραμικρό. Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. Πολύ χαιρομαι παλίκαρε!! Τα καλύτερα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted February 8, 2018 Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο .... Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει. Καλώς τον ! Από βδομάδα ξεκινάω σκι για φέτος... Καλή διασκέδαση! Δεν θα καταλάβεις πως θα περάσει ο καιρός μέχρι να αρχίσει να γλυστράει. 1 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 8, 2018 Σεντόνια θελατε, χαρτοπετσετες θα απολαυσετε 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted February 8, 2018 Τα ύψη precipitations που δίνει το windguru για τα Καλάβρυτα το ΣΚ θα είναι βροχή ή χιόνι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 8, 2018 (edited) Για σάββατο δίνει ισόθερμη 0 βαθμών περί τα 2000μ. Μακάρι να είναι χιόνι, αλλά και λίγο χιονόνερο χαμηλά δεν μπορεί να το αποκλείσει κανείς νομίζω. Edited February 8, 2018 by panchristo Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites