Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
leonidastria

Φεβρουάριος 2018

Recommended Posts

Ναι βρε χιόνι παντού (ίσως Μαίναλο Πήλιο την πατήσουν και για λίγες ώρες χαμηλά στα Καλάβρυτα)

 

Πέφτει η θερμοκρασία μόνιμα τέρμα οι ζέστες

  • Like 13

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 15 χρόνια που ανεβαίνω στα βουνά, η στατιστική δείχνει ότι το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου, έρχονται τα καλά χιόνια και οι υπερμέρες. Μόνο πρόπερσυ δεν έγινε, αφού ήταν έτσι κι αλλιώς καμμένη η χρονιά. Μακάρι να επαληθευτεί και φέτος.

Οι καλύτερες μέρες που έχω κάνει με την καλύτερη δυνατή ποιότητα χιονιού ήταν πάντα μέσα Φλεβάρη, άντε αρχές Μάρτη. Μετά πάμε για ανοιξιάτικο.

Κι ο Μάρτης δεν πάει πίσω, έχει δώσει κάτι χιονο-παρελάσεις...

  • Like 2

Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την κόρη μου το κανει που απο Δευτερα παει μια βδομάδα στο Σελι με το σχολειο της !!!

Ζηλευω..

 

 

sent with my WP using tapatalk

post-4673-1517948719,0286.png

Edited by leonidastria
  • Like 4

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την κόρη μου το κανει που απο Δευτερα παει μια βδομάδα στο Σελι με το σχολειο της !!!

Ζηλευω..

 

 

sent with my WP using tapatalk

 

μια βδομάδα;;;; που θα μείνουν;;;

σε τι σχολείο πάει;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανώς Γερμανικό Σχολειό Thessalonikis

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μεινουν στο καταφυγειο της Βεροιας .Φανταστειτε τι γινεται στο μυαλο των παιδιων τωρα...πως περιμενουν αυτη την εκδρομη !!!

  • Like 4

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρασκευή βράδυ με Κυριακή κάποια φαινόμενα αναπτερώνουν τις ελπίδες για τη συνέχεια με βάση τις περιγραφές του Αρναούτογλου μόλις πριν λίγο...

6a551547c5343e942fd8f64fd0125b3f.jpg

Στην εικόνα προγνώσεις για χιονοπτώσεις από τα αεικονιζόμενα υψόμετρα και άνω (μένει να δούμε αν θα πέσει μέσα).

 

Καθαρίστε κανες και βγείτε για κυνήγι τη Τρίτη (Δευτέρα για τους τολμηρούς)...

Edited by panchristo
  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guys

α) Σάββατο ΧΚΠ αυτό που βλέπω είναι χιόνι ή βροχή ?

β) Κυριακή αυτό που βλέπω είναι όντως δυτικός 5-6 BF ?

 

C?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χιονι (η την βροχη) θα το μαζεψει.

Το αερα....θα τον...... απλωσει.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χιονι (η την βροχη) θα το μαζεψει.

Το αερα....θα τον...... απλωσει.

 

Μιλάς με γρίφους γέροντα ...

C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το youweather δεν κοιτας;

Ε αυτα κανει συνηθως


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Κυριακή δηλαδή ΧΚΚ είναι ρίσκο ή no go? Αν ήταν ΝΔ οκ δεν θα ανέβαινα, αλλά τώρα με τσιγκλάει...


Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν ειναι στο οριο κοιταμε και κανουμε εκτιμηση την προηγουμενη μερα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο να ενοχλήσει η ομίχλη.

 

Το Σαββατοκύριακο είναι καμμένο με τα σημερινά στοιχεία λόγω αέρα και Νοτιαδόκαιρου που θα ρίχνει ΧΙΟΝΙ. Νοτιαδόκαιρος μέσα στο θερμό μέτωπο το Σάββατο δύσκολο να χαρείς σκι και αέρας ψηλά, ψυχρομετωπιάρα η Κυριακή με δυνατό Νοτιοδυτικό χλωμό να ανοίξουν τα ψηλά λιφτ.

 

Πολύ γερή και ωραία κακοκαιρία με 992 έξω από τη Πελοπόνησσο, κλασσικός καιρός θαψίματος των βουνών μας.

 

Περνάμε σε καθαρά χειμωνιάτικο μοτίβο σε διατάξεις και θερμοκρασίες, εκπληκτικές συνθήκες για σκι περιμένουν τις επόμενες βδομάδες τα χιονοδρομικά μας με σερί κακοκαιρίες με χαμηλές θερμοκρασίες.

 

Πολύ προσοχή στις επικίνδυνες καφετέριες με αναβατήρες μας που απαγορεύουν το εκτός πίστας σκι αλλά γενικά μπορείς να βγεις εκτός πίστας χωρίς να σου πάρουν την κάρτα αλλά αν χτυπήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να σε σώσουν και ο Σύλλογος δεν έχει κάνει το παραμικρό.

 

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 30

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

 

Περαστικά σου...

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

Και τώρα αρχίζεις να τρέχεις εσυ!! Νόμιζες ότι άλλαξε η ζωή σου. Τώρα να δεις!! [emoji14] άντε και στα δυο πόδια. Φιλια

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

 

τρεχατε ποδαρακια μου!!!!

  • Like 2

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ακόμα δεν έχεις δει τίποτα...όταν αρχίσει το περπάτημα :

1. ετοιμάσου να χάσεις κιλά από το κυνήγι

2. πάρε μερικά ηρεμιστικά γιατί κάθε φορα που θα πάει να πέσει / κουτουλήσει κάπου θα ανεβάζειs πίεση & σφυγμούς


PS εκτος θέματος...ας σβηστεί κάποια στιγμή

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο να ενοχλήσει η ομίχλη.

 

Το Σαββατοκύριακο είναι καμμένο με τα σημερινά στοιχεία λόγω αέρα και Νοτιαδόκαιρου που θα ρίχνει ΧΙΟΝΙ. Νοτιαδόκαιρος μέσα στο θερμό μέτωπο το Σάββατο δύσκολο να χαρείς σκι και αέρας ψηλά, ψυχρομετωπιάρα η Κυριακή με δυνατό Νοτιοδυτικό χλωμό να ανοίξουν τα ψηλά λιφτ.

 

Πολύ γερή και ωραία κακοκαιρία με 992 έξω από τη Πελοπόνησσο, κλασσικός καιρός θαψίματος των βουνών μας.

 

Περνάμε σε καθαρά χειμωνιάτικο μοτίβο σε διατάξεις και θερμοκρασίες, εκπληκτικές συνθήκες για σκι περιμένουν τις επόμενες βδομάδες τα χιονοδρομικά μας με σερί κακοκαιρίες με χαμηλές θερμοκρασίες.

 

Πολύ προσοχή στις επικίνδυνες καφετέριες με αναβατήρες μας που απαγορεύουν το εκτός πίστας σκι αλλά γενικά μπορείς να βγεις εκτός πίστας χωρίς να σου πάρουν την κάρτα αλλά αν χτυπήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να σε σώσουν και ο Σύλλογος δεν έχει κάνει το παραμικρό.

 

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

Πολύ χαιρομαι παλίκαρε!! Τα καλύτερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aύριο θα ανέβαινα ΧΚΚ ΧΚΠ με μικρό ελεγχόμενο ρίσκο ....

Στα σημαντικά νέα της ημέρας η μπέμπα μπουσουλάει.

 

Καλώς τον ! :)

Από βδομάδα ξεκινάω σκι για φέτος...

 

Καλή διασκέδαση! Δεν θα καταλάβεις πως θα περάσει ο καιρός μέχρι να αρχίσει να γλυστράει.

  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ύψη precipitations που δίνει το windguru για τα Καλάβρυτα το ΣΚ θα είναι βροχή ή χιόνι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για σάββατο δίνει ισόθερμη 0 βαθμών περί τα 2000μ. Μακάρι να είναι χιόνι, αλλά και λίγο χιονόνερο χαμηλά δεν μπορεί να το αποκλείσει κανείς νομίζω.

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...