xmen 1,197 Report post Posted December 20, 2019 (edited) Στην σελίδα του χιονοδρομικού στο fb, που είναι το μόνο κανάλι επίσημης ενημέρωσης αφού ιστότοπος δεν υπάρχει, τελευταία ανάρτηση είναι η early bird προσφορά για την ετήσια κάρτα. Έκτοτε ουδέν..Στην αρχική σελίδα ενημέρωσης του snowreport, στην τελευταία ενημέρωση που έγινε στις 12:00 το μεσημέρι ξαφνικά δεν γράφει πια ότι θα λειτουργήσει το Σάββατο.Με άλλα λόγια, μας γελάσανε πατριώτη.. Edited December 20, 2019 by xmen 1 Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted December 21, 2019 (edited) Πως να δουλεψει ρε παιδια ...?Τα κανονια ειχαν προβλημα περσυ ,αν τα φτιαξαν ... Edited December 24, 2019 by leonidastria Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted December 21, 2019 Τα κανόνια θέλουν κρύο.κρυο δεν έχει. Να ταν μόνο αυτό. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 21, 2019 Δεν έχει τώρα. Από τις 23 όμως θα έχει. Υετο δεν θα έχει. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 5, 2020 3-5 Πηγάδια, Κυριακή 05/01/2020 8 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 6, 2020 (edited) 3-5 Πηγάδια, Δευτέρα, 06/01/2020 Edited January 6, 2020 by xmen 3 Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted January 7, 2020 Σκέφτομαι να πάω την Κυριακή στα πηγάδια...Αξίζει από θεμα ποιότητας και ποσότητας χιονιού ή θα απογοητευτω;;; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted January 7, 2020 Σκέφτομαι να πάω την Κυριακή στα πηγάδια...Αξίζει από θεμα ποιότητας και ποσότητας χιονιού ή θα απογοητευτω;;; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Απλά έχε υπόψη σου ότι λειτουργεί μόνο το Σ2. Στο οποίο μέχρι και προχθές το χιόνι ήταν αποκλειστικά τεχνητό. Η χιονοκάλυψη σε αυτό το κομμάτι τουλάχιστον είναι μια χαρά. 1 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 7, 2020 3-5 Πηγάδια, Τρίτη 07/01/2020 2 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 7, 2020 (edited) Σκέφτομαι να πάω την Κυριακή στα πηγάδια...Αξίζει από θεμα ποιότητας και ποσότητας χιονιού ή θα απογοητευτω;;; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έως και σήμερα που ήμουν επάνω ισχύει ότι έγραψε ο Giannis90. Συνθήκες χιονιού και θερμοκρασίας εξαιρετικές αλλά λειτουργεί μόνο το Σ2, είναι αυτό που φαίνεται στην τελευταία φωτογραφία που ανέβασα. Edited January 7, 2020 by xmen 1 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 8, 2020 3-5 Πηγάδια, Τετάρτη 08/01/2020 4 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted January 12, 2020 3-5 Πηγάδια, Κυριακή 12/01/2020 7 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 8, 2020 Είναι κάτι μέρες όπως η σημερινή που αναρωτιέσαι, γιατί βγάζεις ετήσια κάρτα; Πως το βλέπει ο πελάτης του χιονοδρομικού. Πως τον αντιμετωπίζει η εκάστοτε διαχείριση του κάθε χιονοδρομικού. Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted February 8, 2020 Τα 20 εκατοστά που γράφονται στην ανακοίνωση του χκ μάλλον 10 είναι. Η άριστη πρόσφυση που γράφεται,... απλά δεν υπάρχει. Το πρώτο κομμάτι του παραδείσου εκτός από τις πολλες πέτρες που έχει βγάλει είναι πάγος. Δεν τσουλιέται, απλά προσπαθείς να κατέβεις. Η εικόνα των μικρών παιδιών από τις ακαδημίες που δεν το χουν πολύ ήταν για βίντεο. Πέφταν σαν τα κοτόπουλα. Είναι καλά μόνο στο δεύτερο μέρος του παραδείσου, το πλατό. Ο δρόμος που ενώνει το Σ3 επίσης πάγος με πέτρες. Γενικώς τα φάγαμε τα σκι μας. Στο πάρκιγκ το πρωί -6 η θερμοκρασία. Στο 0 στις 2 και μισή το μεσημέρι. Παρόλα αυτά κανένα κανόνι δεν λειτουργούσε. Και φαινόταν ότι ούτε τα ξημερώματα ούτε το βράδυ λειτουργούσαν μιας και δεν φαίνονταν να υπάρχουν λοφάκια με χιόνι μπροστά από τα κανόνια ούτε χιονισμένα τριγύρω τα δέντρα. Ακόμα, στην κεντρική τα κανόνια φαίνεται να μην έχουν δουλέψει καθόλου καθώς και αυτά δεν φαίνεται να έχουν ρίξει. Συνεπώς το ότι με χαμηλές θερμοκρασίες δουλεύουν τα κανόνια......απλά δεν υφίσταται. Επίσης, η κεντρική δείχνει ότι με τεχνητό θα μπορούσε να ετοιμαστεί. Εγώ ο ίδιος κατέβηκα όλο το κόμματι της κεντρικής από το Σ3 και κάτω και δεν βρήκα την παραμικρή πέτρα ή ξύλο. Υπάρχουν μόνο συστάδες με χόρτα λόγω του ότι η πίστα έχει να ξεχορταριαστεί εδώ και χρόνια. Και 40 εκ να ρίξει ακόμα πάλι θα έχει χόρτα. Το συγκριτικό πλεονέκτημα του χκ σε σχέση με όλα τα άλλα, η τεχνητή χιονώση δηλαδή, διαφημίζεται αλλά δεν υπάρχει. Στρώθηκε ο παράδεισος στην αρχή.....και αυτό ήταν. Παρεπιπτόντως μέτρησα τον παράδεισο σήμερα με το gps και είναι......1000μ. Όταν βγάλαμε ετήσιες στην αρχή της χρονιάς,, φυσικά δεν μας είπαν ότι δεν θα λειτουργούν τα κανόνια κανονικά. Γιατι λοιπόν τα Πηγάδια να έχουν τόσο ακριβότερη ετήσια από το Πισοδέρι ή την Βασιλίτσα για παράδειγμα, που δεν έχουν τεχνητό αλλά τους χιονίζει περισσότερο; Λυπάμαι πραγματικά. 4 2 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 17, 2020 (edited) Μία νέα κάμερα προστέθηκε ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα 3-5 Πηγάδια, θα την βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.meteology.gr/weathercams/kamera-3-5-pigadia/ Την βρίσκω πολύ καλύτερη από την υφιστάμενη που φιλοξενείται σε άλλον γνωστό ιστότοπο και δεν έχει ανανεωθεί η εικόνα από τις 15/02/2020. Edited February 17, 2020 by xmen 2 Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 23, 2020 Οταν θελεις να λειτουργησεις ενα χ/κ και σεβεσαι τους πελατες σου πρεπει να κανεις και καποια συγκεκριμενα πραγματακια πχ : να μεταφερεις λιγο χιονακι σε σημεια που εχει πετρες ,να βαλεις σημανση αν δεν γινεται διαφορετικα ,να καλυψεις καποια σημεια που εχουν παγο κλπ κλπ .Κριμα γιατι το βουνο ειχε χιονι για σημερα τουλαχιστον ,εξαλλου εχεις και τα κανονακια για παραγωγη και μεταφορα .Κι να δεν τα κανεις ολα αυτα ...δουλεψε το πιατακι 4 που το πανω κομματι της πιστας αν μη τι αλλο δεν ειχε προβλημα . Θα μπορουσε σημερα να λειτουργησει αψογα αλλα δεν ... 2 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 23, 2020 (edited) 20 hours ago, leonidastria said: Οταν θελεις να λειτουργησεις ενα χ/κ και σεβεσαι τους πελατες σου πρεπει να κανεις και καποια συγκεκριμενα πραγματακια πχ : να μεταφερεις λιγο χιονακι σε σημεια που εχει πετρες ,να βαλεις σημανση αν δεν γινεται διαφορετικα ,να καλυψεις καποια σημεια που εχουν παγο κλπ κλπ .Κριμα γιατι το βουνο ειχε χιονι για σημερα τουλαχιστον ,εξαλλου εχεις και τα κανονακια για παραγωγη και μεταφορα .Κι να δεν τα κανεις ολα αυτα ...δουλεψε το πιατακι 4 που το πανω κομματι της πιστας αν μη τι αλλο δεν ειχε προβλημα . Θα μπορουσε σημερα να λειτουργησει αψογα αλλα δεν ... Λεωνίδα, ήσουν πάνω σήμερα; Πόσο δίκιο έχεις, πόσα υπάρχουν να γράψει κανείς, προσωπικά κρατήθηκα και σήμερα και χθες. Ένα μόνο θα πω, τουλάχιστον για την ώρα. Αν δεν αλλάξει κάτι με το ιδιοκτησιακό του βουνού δεν βλέπω το Σ4 να λειτουργήσει ούτε και την επόμενη χρονιά. Και μιλάμε για ένα συρόμενο κρίσιμης σημασίας για την απόλαυση του βουνού. Edited February 24, 2020 by xmen 2 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 29, 2020 Σε ένδειξη επαγγελματισμού και ελάχιστου σεβασμού προς του πελάτες σας, κατόχους ετήσιων καρτών, επισκέπτες εν όψει τριημέρου Καθαράς Δευτέρας, έστω μία ανακοίνωση για το αν θα είναι κλειστό ή ανοιχτό το μαγαζί. 1 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted June 1, 2020 (edited) https://eleytheriadhs.blogspot.com/2020/06/107-3-5.html?m=1&fbclid=IwAR1YawjOHewgu1EzOK_viuyhu3GaAMDddoesc983fUj-m8j8xSxcSTbrxmc Νικόλας Καρανικόλας: Τα 10,7 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση των 3-5 Πηγαδιών αφορούν συγκεκριμένο πλάνο δράσης, το οποίο καταθέσαμε στο γραφείο του πρωθυπουργού Ήταν προφανές ότι η ανακοίνωση του Άδωνι Γεωργιάδη για την χρηματοδότηση με 10,7 εκ. ευρώ του δήμου Νάουσας για τα 3-5 Πηγάδια, δεν αφορούσε τις "μαντικές" ικανότητες του υπουργού, αλλά είχαν προϋπάρξει σχετικές επαφές του δημάρχου Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα και των συνεργατών του, όπως η Βίκυ Εξαδακτύλου που παράγει σημαντικό (αν και αφανές) έργο για τον δήμο Νάουσας, με το γραφείο του πρωθυπουργού. Δεν ξέρω αν είναι υποτιμητικό να έχεις καλές σχέσεις με την κυβέρνηση, την όποια κυβέρνηση και εν προκειμένω την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη (σ.σ πλείστα άλλωστε στελέχη της δημοτικής πλειοψηφίας και της μείζονος μειοψηφίας στήριξαν βουλευτές του "γαλάζιου" ψηφοδελτίου στην Ημαθία και όχι την...ΑΝΤΑΡΣΥΑ!), το σίγουρο όμως είναι ότι η ανακοίνωση του συγκεκριμένου ποσού, αφορά ένα πλάνο δράσης που προτάθηκε από τον δήμαρχο Νάουσας και δεν είναι μια επιτυχία στο...ΤΖΟΚΕΡ π.χ, (που, παρεμπιπτόντως έχει και πάλι τζακ ποτ και οι τυχεροί αύριο Τρίτη θα λάβουν και αυτοί πάνω από 10 εκ. ευρώ!). Σε επικοινωνία μας με τον δήμαρχο Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα μας τονίστηκε ότι το ποσό των 10,7 εκ. ευρώ, για την αναβάθμιση του χιονοδρομικού των 3-5 Πηγαδιών αφορά το εξής πρόγραμμα, το οποίο παρουσιάζουμε σε πρώτη μετάδοση: Τοποθέτηση νέου αναβατήρα 6 κ. ευρώ, συρόμενος αναβατήρας, 1,2 εκ. ευρώ, λατράκ 600 χιλιάδες ευρώ, τεχνητή χιόνωση 250 χιλιάδες ευρώ, βιολογικός καθαρισμός 150 χιλιάδες ευρώ. Και το τελευταίο; Νέες ασφαλτοστρώσεις από Νάουσα προς 3-5 Πηγάδια, αντιμετώπιση κατολισθήσεων κ.α, 2,5 εκ. ευρώ. Μια ολική αναβάθμιση του χιονοδρομικού κέντρου, η οποία του προσδίδει τεράστια υπεραξία, αλλάζοντας προφανώς το τίμημα της όποιας μακροχρόνιας μίσθωσης, γιατί δεν είναι δυνατόν πλέον, σε μια φιλελεύθερη αγορά, ο δήμος να δημιουργήσει νέες "ΤΑΒ", με τα γνωστά τους συμπαρομαρτούντα. Αναρτήθηκε από ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ στις 6/01/2020 10:02:00 π.μ. Edited June 1, 2020 by xmen Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted July 12, 2020 Φόβοι για μη λειτουργία του χιονοδρομικού κέντρου στα 3-5 Πηγάδια τον χειμώνα. Το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο ΤΟΠΙΚΑ Φόβους ότι την επερχόμενη χειμερινή περίοδο το χιονοδρομικό κέντρο των 3-5 Πηγαδιών θα παραμείνει κλειστό, εξέφρασε ο Νίκος Κουτσογιάννης στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Παρασκευής. Ο τέως δήμαρχος εστίασε σε επιστολή των μισθωτών αναφορικά με την αδυναμία τους να εκτελέσουν τον έλεγχο πενταετίας που πρέπει να γίνει την επόμενη περίοδο, καθώς και τις πιθανές παρεμβάσεις των πορισμάτων αυτού του ελέγχου, προκειμένου να μπορεί να κατατεθεί ο φάκελος για την έκδοση άδειας λειτουργίας μέχρι τις 15 Οκτωβρίου. «Όποιο χιονοδρομικό δεν καταθέσει φάκελο ως τις 15 Οκτωβρίου θα παραμείνει κλειστό. Αυτό πρέπει να αποτραπεί. Να διευκολύνουμε την έκδοση άδειας λειτουργίας, βλέποντας με ζέση το ζήτημα. Τα περιθώρια είναι στενά, δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν οι μισθωτές…» τόνισε ο κ. Κουτσογιάννης. «Δεν μπορούν να σταματήσουν τη μίσθωση, δεν συνάδει με αυτό που έχουν υπογράψει. Είναι δική τους η υποχρέωση, ωστόσο συμφωνώ ότι πρέπει να συζητηθεί το θέμα. Πρέπει απαραιτήτως να γίνει ο έλεγχος πενταετίας για να ληφθεί η άδεια» απάντησε ο δήμαρχος, λέγοντας ότι το ζήτημα θα μπει ως τακτικό θέμα στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Πηγή: https://www.pena.press/home/2020/7/10/-3-5-?fbclid=IwAR17J02OhbETOUmmsFzWZf88E94evU-PH4vCiH4V4FbgU3D6RIkxmHs_0XI 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 5, 2020 εντάξει...τραγικό αλλα φταίει το όλο θέμα με τον ιο? η κακοδιαχείριση, έλλειψη ενδιαφέροντος, κλπ κλπ 2 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted October 5, 2020 Η αλήθεια είναι ότι φέτος αναρωτιέμαι αν και πως θα καταφέρουν να δουλέψουν και τα μεγάλα χιονοδρομικά της χώρας, πόσο μάλλον τα Πηγάδια, αλλά σίγουρα είναι μια άσχημη μέρα για την Ελληνική χιονοδρομία. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι η Νάουσα έχει (είχε; ) από τα πιο καλά φυτώρια αθλητών χιονοδρόμων στη χώρα μας... 3 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted October 5, 2020 Τροφή για σκέψη: Στο συγκεκριμένο "χιονοδρομικό" υποτίθεται ότι είχε τοποθετηθεί σύστημα τεχνητού χιονιού. Δεν θέλω να μπω στο τι κόστισε, τι προδιαγραφές είχε, κλπ, κλπ γιατί για τους περισσότερους από αυτούς που αναφέρονται σε τέτοια θέματα στην Ελλάδα δεν ξέρουν αλλά και δεν θέλουν να μάθουν. Εγώ "γενικώς" είμαι υπέρ του τεχνητού χιονιού στα χιονοδρομικά μας. Όπως επίσης "γενικώς" είμαι υπέρ της επέκτασης των χιονοδρομικών μας. Όχι όμως γενικά και αόριστα. Όλα αυτά έχουν προδιαγραφές και δεν απαιτούν "μελέτες" σαν αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε, διότι καταλήγουν σε οικονομικά αποτελέσματα σαν αυτό που βλέπουμε. 4 Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted October 12, 2020 https://www.pena.press/home/2020/10/12/-3-5-?fbclid=IwAR1vJJn_FiRMydRSVtBRNM2-hBCVwc5s39RoCxFT6kkkNyZZRQVf0wQ9SAE Share this post Link to post Share on other sites