nikm 0 Report post Posted December 12, 2021 Καλησπέρα, Σκεφτόμουν φέτος(2021/22) στα φώτα, να ανέβουμε Καϊμακτσαλάν από Αθήνα για 4 νύχτες. Αξίζει αυτή την περίοδο ; Πως είναι συνήθως η κατάσταση στο χιονοδρομικό από κόσμο; Θα αποφύγουμε τις τεράστιες ουρές του Παρνασσού ; Ή για κάτι τέτοιο καλύτερα σε πιο ήσυχα χιονοδρομικά, όπως Βασιλίτσα που μπορεί να είναι πιο ήσυχα ;. Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted December 12, 2021 (edited) 2 hours ago, nikm said: Καλησπέρα, Σκεφτόμουν φέτος(2021/22) στα φώτα, να ανέβουμε Καϊμακτσαλάν από Αθήνα για 4 νύχτες. Αξίζει αυτή την περίοδο ; Πως είναι συνήθως η κατάσταση στο χιονοδρομικό από κόσμο; Θα αποφύγουμε τις τεράστιες ουρές του Παρνασσού ; Ή για κάτι τέτοιο καλύτερα σε πιο ήσυχα χιονοδρομικά, όπως Βασιλίτσα που μπορεί να είναι πιο ήσυχα ;. Έχω ανέβει τα Φώτα στο Καϊμακ και ήταν normal από κόσμο. Φέτος όμως που δε θα λειτουργούν τα Πηγάδια κανείς δεν ξέρει πως θα είναι από κόσμο. Επίσης δε θα έλεγα ότι στη Βασιλίτσα είναι πιο ήσυχα... Χαμός γίνεται γενικά τις καλές μέρες. Όμως όλα αυτά είναι σχετικά. Παίζει ρόλο πόσα ΧΚ θα είναι ανοιχτά εκείνη τη περίοδο άρα και πως θα μοιραστεί ο κόσμος. Επίσης να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου ότι το Καϊμακ έχει θέματα με τον καιρό και κλείνει εύκολα. Εμένα πχ μου είχε τύχει κάποια στιγμή, από τις 3 μέρες να κάνουμε σκι τη μία. Τη άλλη κάναμε μπάνιο στα Πόζαρ και την άλλη πήγαμε Πηγάδια . Αλλά ας μιλήσουν και οι ντόποιοι Edited December 12, 2021 by sbird 1 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 12, 2021 Αν τα Πηγάδια δεν λειτουργήσουν τα Φώτα, το Καϊμακτσαλάν θα έχει αρκετό κόσμο. Αν το επιτρέψει και ο καιρός, θα έχει πολύ κόσμο. Πολλοί θα το κάνουν τετραήμερο, όλοι μας είμαστε πεινασμένοι για σκι, οπότε θα χρειάζεται να είσαι πολύ νωρίς το πρωί στο χκ το Σαββατοκύριακο. Παρασκευή όμως πιστεύω θα είναι καλά από άποψη κόσμου. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 12, 2021 Είναι οριστικό αυτό; Τα Πηγάδια δεν θα λειτουργήσουν; Αν ναι, και μετά και από την απώλεια του Φαλακρού σιγα σιγά θα αναπολούμε τις εποχές όπου στην βόρεια Ελλάδα είχαμε ωραία χιονοδρομικά με απαιτητικές πίστες. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 12, 2021 Χρήστο, οριστικό δεν είναι. Υπάρχει η πιθανότητα όμως. Ακούγεται ότι θα λειτουργήσει μόνο με τα πιατακια. Το οποίο δεν είναι κακό. 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted December 15, 2021 (edited) https://www.snowreport.gr/snowcam/kaimaktsalan/live.html Κομπλέ πάντως δείχνει στις κάμερες, η υπέρτατη καβάτζα που λέγεται Καιμάκ!! Edited December 15, 2021 by DimiG Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted December 16, 2021 https://snowcard.tirol.at/ Tirolcard 90χιονοδρομικά (τα 5 παγετώνες) 1100 λιφτ 4000χλμ πίστες Ετήσια 876ευρω Καϊμάκτσαλαν.. 1 καρέκλα τεχνολογίας '80 βαλμενη το'94 1πιατακι....... 1 άγκυρα.. 2,5χλμ πίστες Ετήσια ............200 ευρώ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Dom-1k3 43 Report post Posted January 1, 2022 Σε συνδυασμό και με το προηγούμενο post, η ημερήσια κάρτα από 15€ στα 20€ φέτος. Τα χιονοδρομικά της ΕΤΑΔ φαίνεται έχουν κοινή πολιτική για αυξήσεις στις τιμές. 1 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted January 1, 2022 (edited) 31/12/2021. Αέρας, λίγος κόσμος, καμμένα πόδια μετά από δύο χρόνια ( το Ανήλιο δεν μετρά γιατί ήταν βόλτα). Edited January 1, 2022 by herman 3 1 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted January 1, 2022 Ένα καλό χιονοδρομικό το οποίο εάν είχε στηθεί καλύτερα θα ήταν τέλειο. 9 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted January 16, 2022 Σήμερα χωρίς αέρα αλλά με λιγότερο χιόνι, στην καρέκλα. Πήγα με στόχο τα εκτός της Κρέμασης. Τσιμέντο στην κυριολεξία. Ο αέρας τα έκανε όλα μπάχαλο. Εντός μέτριο το πάτημα λόγω του αλοπρόσαλλου ύψος χιονιού. Μετά της 12:00 έβαλα τις φώκιες και έφτασα στην κορυφή Κουτσούμπεης. Σήμερα δεν ήταν το αναμενόμενο αλλά έτσι είναι δεν γίνεται πάντα να πετυχαίνουμε τις ιδανικές συνθήκες. 13 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 19, 2022 Παρακαλώ να διαχωριστεί το νήμα από τους διαχειριστές της σελίδας.. ευχαριστώ! Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 19, 2022 Νέα μέλη και παλιά όταν συναντιούνται… 2 2 Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted February 19, 2022 Το πρώτο σκι της χρονιάς για εμάς μετά από δύο χρόνια...Στις μπροστινές πίστες για να ξαναθυμηθεί ο μικρός το σκι(έχουμε μέλλον ) και στην Κρεμαση εναλλάξ με τον πολύ καλό μας φίλο,Koumparos.Εκει γνωριστηκα με τον xmen και πολύ χάρηκα τις κατεβασιες που κάναμε όλοι μαζί. Έχουμε μάχη και αύριο ,οπότε όσοι πιστοί προσέλθετε!! 3 1 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted February 20, 2022 Χάρηκα πάρα πολύ που τα είπαμε από κοντά μετά από κάποια χρόνια και είστε καλά. Ωραίο σκι κάναμε. Λίγο κόσμος στο βουνό. Ιδίως σήμερα, για Κυριακή είχε πραγματικά λίγο κόσμο. Η κρεμαση κατά τις δωδεκαμιση ήταν σχεδόν άδεια. Καλό ταξίδι να έχετε Λιάνα και να τα ξαναπούμε σύντομα. Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 26, 2022 (edited) Εν αναμονή νέων χιονοπτώσεων, απαραίτητες για το μπροστά μέρος του βουνού που «υποφέρει», η Κρέμαση για άλλη μία φορά μας αποζημίωσε χαρίζοντας μερικές ωραίες κατεβασιές σε ωραίες συνθήκες, τουλάχιστον έως τις 11:30 οπότε έκλεισε ο καιρός άρχισε με χαρακτηριστική, βουνίσια, ταχύτητα. Ήλιος, κρύο, και καλό χιόνι. Edited March 27, 2023 by xmen 3 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted February 28, 2022 Τρείς ώρες. Αναμενόμενη η κακοκαιρία αλλά δεν θα μπορούσε να έρθει 2 ώρες αργότερα; Δεν ετοίμασαν την Κρέμαση (ξεκίνησαν στις 10:30) έτσι μόνο καρέκλα. 5 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted March 13, 2022 (edited) Σήμερα αισθανθήκαμε πως είναι να κάνεις σκι σε κρύο, εξαιρετικό το χιόνι, απαραίτητο το καλό ντύσιμο. Απολαυστικές καταβάσεις που όλο έλεγες «φτάνει» και πάντα συμπλήρωνες «ακόμα μία», ιδανικές συνθήκες χιονιού. Όσο για τον κόσμο, άντε και να ´μασταν δεκαπενταριά άνθρωποι εκεί πάνω, ξεχασμένοι στη γούβα να παίζουμε.. δεδομένου ότι στο πάρκινγκ το θερμόμετρο έδειχνε -8c πίσω πρέπει να ήταν περί τους -13c με -15c. Έτοιμοι για το Äre είμαστε Edited March 14, 2022 by xmen 3 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted March 20, 2022 (edited) Δύσκολο το μεροκάματο σήμερα. Κρέμαση με -14 και αεράκι. Άντεξα μέχρι τις 13:00 στην Κρέμαση αλλά άτιμο το κρύο σε συνδυασμό με τον αέρα και το εκτός με κούρασε πολύ (έχω και 5 δεκαετίες στην πλάτη). Δύο μπάρες, μια μπανάνα, και ένα γεμάτο σάντουιτς δεν ήταν αρκετά για την ανάκτηση των δυνάμεων. Στον γυρισμό στην κεντρική πάγωσε το μπαφ. Φυσικά πριν φύγω λίγες ακόμη καταβάσεις στο συρόμενο μπροστά στο σαλέ για να κολλήσω ολόκληρο το ένσημο. Edited March 20, 2022 by herman 9 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted January 22, 2023 Πρώτη μέρα σήμερα για την σαιζόν. Καλό υπόλοιπο χειμώνα να έχουμε. Ανοιχτά τά δύο συρόμενα. Πολύ καλή μέρα και από άποψη καιρού (σαν να ήταν τέλη Μαρτίου, ήλιος, καθόλου κρύο) και από άποψη κόσμου. Περίμενα περισσότερο κόσμο να πω την αλήθεια. Θέλει ακόμα χιόνι στα ψηλά για να ανοίξουν καρέκλα και κρεμαση. Για πρώτη φορά όμως φέτος, ήταν αρκετά καλά. 4 1 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted January 28, 2023 Πρώτη μέρα με όλο το βουνό ανοιχτό. Πρωί πρωί στην κρεμαση. Πολύ ωραία μέρα βγήκε. Λίγο σχετικά κόσμο, αφού όλα τα γύρω χιονοδρομικά κέντρα ήταν ανοικτά. Ήλιος, φίλοι, σαν να μη πέρασε μια μέρα από πέρσι. Αύριο δίνει συννεφιά και ομίχλη. Για να δούμε τι θα βγει. 5 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted January 28, 2023 Επίσης να πούμε και δύο θετικά: άνοιξε μετά από πολλά χρόνια το snow bar στην βάση της καρέκλας και έχουν μπαλωσει τις μεγάλες τρύπες και τις καταστροφές στην άσφαλτο από την διασταύρωση με Κερασιά και πάνω. Ιδίως, όσοι θυμούνται, ειδικά μπροστά στην διασταύρωση υπήρχε μεγάλο πρόβλημα τα τελευταία χρόνια. 7 Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted January 30, 2023 (edited) Edited January 30, 2023 by DimiG 2 Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted January 30, 2023 (edited) Κρέμαση-Λιώσιμο Κυριακή 29/1 Όλη μερα το συνολο του χκ πάνω απ τα σύννεφα. Πιστάρα αλλά και απάτητα για ταβλαδόρους όμως. Πέτρα γιοκ. Κρύο με σχεδόν άπνοια. Ουρά 3 εως 5', για καμιά ωρίτσα,καθόλου ολο το υπόλοιπο. Edited January 30, 2023 by DimiG 3 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 30, 2023 "ταβλαδόροι" είναι όσοι έχουν φαρδιά; 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites