Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ

Χ.Κ. Παρνασσού 2025 - 2026

Recommended Posts

Screenshot_2026-01-31-09-14-35-441_com.snow_forecast.snowforecast.thumb.jpg.95f9d21abd2c325680bc800f87063d46.jpg

17 minutes ago, Χρήστος Λάππας said:

Φτερόλακα έχει ομίχλη αυτή τη στιγμή, ο ανταποκριτής του snowclub τώρα θα περάσει  Κελάρια.

Το βράδυ κάτι ψιλά τα έριξε.

 

Κάτσε στο τζάκι στην Φτερόλακκα . Η πρόβλεψη για τον μπουχο είναι ότι φεύγει μετά τις 12 . 

 

 

Screenshot_2026-01-31-09-14-35-441_com.snow_forecast.snowforecast.jpg

Screenshot_2026-01-31-09-14-16-570_com.snow_forecast.snowforecast.jpg

Screenshot_2026-01-31-09-51-22-664_com.android.chrome.jpg

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λαϊκό προσκύνημα σήμερα στο ΧΚΠ. Ατέλειωτες ουρές σε όλους τους αναβατήρες (ακόμα και 10 και 14) με εξαίρεση την 6. Εκατοντάδες ασκόπως περιφερόμενοι στο σαλέ στα Κελάρια. Ελάχιστες καταβάσεις σε σχέση με με το χρόνο αναμονής (ειδικά Βάκχο κι Αίολο).

Το πρωί ομίχλη, μετά ήλιος, περίπου στις 15.00 ξαναέκλεισε.

Να μην ξεχάσω ότι η 6 ήταν οργωμένο χωράφι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και για όσους έχουν χιούμορ: ήταν ένα παλικάρι με tablet που έκανε έρευνα ικανοποίησης πελατών!

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, aab said:

Λαϊκό προσκύνημα σήμερα στο ΧΚΠ. Ατέλειωτες ουρές σε όλους τους αναβατήρες (ακόμα και 10 και 14) με εξαίρεση την 6. Εκατοντάδες ασκόπως περιφερόμενοι στο σαλέ στα Κελάρια. Ελάχιστες καταβάσεις σε σχέση με με το χρόνο αναμονής (ειδικά Βάκχο κι Αίολο).

Το πρωί ομίχλη, μετά ήλιος, περίπου στις 15.00 ξαναέκλεισε.

Να μην ξεχάσω ότι η 6 ήταν οργωμένο χωράφι.

Τι χιόνι είχε ; 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λευκό είπανε.

Edited by Pant

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, aab said:

Και για όσους έχουν χιούμορ: ήταν ένα παλικάρι με tablet που έκανε έρευνα ικανοποίησης πελατών!

Δεν θα κοιμηθούμε μέχρι να μάθουμε τα αποτελέσματα. Το ηρωικό παλικάρι (δουλειά έκανε ο άνθρωπος, δεν φταίει σε τίποτα) έμεινε στα μαρτυρικά όρια του γκλάμουρους σαλέ ή τόλμησε να πάει στην ουρές των λιφτ ή και στην κορυφή τους?

  • Haha 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, vro said:

Τι χιόνι είχε ; 

Στα Κελάρια αρκετό αλλά υγρό. Η χιονόπτωση είχε σταματήσει περίπου στις 8.00 οπότε σε κάποια σημεία το χιόνι ήταν χύμα. Περιέργως, στον Αίολο βρήκα και πάγο.

Στο αποπαίδι - ειλικρινά πόσο δύσκολο ήταν να ελέγξουν ότι η 14 δεν έχει πέτρες. Για την ακρίβεια είχε μια κοτρώνα την οποία κάποιο άτυχο δεκάχρονο τη βρήκε. Ευτυχώς, έσκασε σε μαλακό χιόνι. Η 6 πλέον έχει χιόνι, διάστρωση δεν έχει. Πιθανόν, να περίμεναν από τους πελάτες να το κάνουν αυτό.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, PhaethonF1 said:

Δεν θα κοιμηθούμε μέχρι να μάθουμε τα αποτελέσματα. Το ηρωικό παλικάρι (δουλειά έκανε ο άνθρωπος, δεν φταίει σε τίποτα) έμεινε στα μαρτυρικά όρια του γκλάμουρους σαλέ ή τόλμησε να πάει στην ουρές των λιφτ ή και στην κορυφή τους?

Στην ουρά του Βάκχου ρωτούσε. Τολμηρός!

 

Να συμπληρώσω ότι είδα μόνο έναν (αριθμητικώς 1) πιστέρ.

Edited by aab
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επική μέρα σήμερα .

Την είδα την φολα στο καλαβρυτο και στην Αττική οδό έστριψα για πάνω . 

Ήλιος , ήλιος και ήλιος . 

Άνοιξε ο Δίας .

Σαχάρα , Βάκχος απάτητα , Καλλιόπη ξεσαλωμα . 

Η Σαχάρα θα πατηθεί αύριο , πρώτο πάτημα με σχέδιο ΠΣΚ να ανοίξει το λιφτ .

Το κατέβασμα από δια δεν είχε τόσο χιόνι ούτε τις καλές εποχές . 

Έχει πάρα πολύ χιόνι από πίσω . 

Δυστυχώς ανέβασε θερμοκρασία το μεσημέρι . Βαρυνε το χιόνι και έφαγε πολύ μέσα σε λίγες ώρες χαμηλά.  

Ο Οδυσσέας κατά την γνώμη μου είναι τούμπανο , αλλά το χιονοδρομικό δεν συμφωνεί . Πατήσαν όμως σήμερα την παλια πίστα του Ερμή . Αν δουλευε ο Ηρακλής θα γινόταν πάρτυ στα κελάρια στα απάτητα . 

Τα καθίσματα και οι κλέμες του Ηρακλή έχουν πάει για επισκευή. Η πρώτη δόση καταβλήθηκε , βάσιμες ελπίδες ότι την επόμενη σεζόν θα λειτουργεί με νέο μοτέρ , ανακατασκευασμένα καθίσματα , ηλεκτρικό διάδρομο στην αφετηρία και πολύ περισσότερα καθίσματα . Φτου φτου φτου μην το ματιασω. 

Κράζετε και ξανακραζετε . Μετράει το κράξιμο . Δεν είναι όλα μάταια . 

IMG_20260202_111957.thumb.jpg.90d0cb280519d22db5b8f3e3e79b6eef.jpg

IMG_20260202_125612.jpg

Edited by vro
  • Like 5

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον δεν έπρεπε να το αφήσω για αύριο...Όπως και να χει να παρκάρουμε Φτερόλακκα;

Κατεβαίνεις με σκι στο πάρκινγκ; 

Φαντάζομαι η 6 έχει αρκετό χιονάκι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, SSLiv said:

Μάλλον δεν έπρεπε να το αφήσω για αύριο...Όπως και να χει να παρκάρουμε Φτερόλακκα;

Κατεβαίνεις με σκι στο πάρκινγκ; 

Φαντάζομαι η 6 έχει αρκετό χιονάκι.

Παρκάρεις στο πάνω παρκινκ . Η πίστα για κάτω είχε πολύ πέτρα στην ανηφόρα πριν την καμπίνα της  7. Μόνο ο διάδρομος της 7 ήταν ασφαλής . Ψηλά το βουνό είναι  τούμπανο.

Χαμηλά ανέβασε θερμοκρασια το μεσημέρι , έβγαλε πολύ χώμα στις διαδρομές της Αφροδίτης .

Επειδή ανέβασε θερμοκρασία προσέχουμε γενικά μην ξεκολλήσει τίποτα . 

Σήμερα σανιδάς βραχωσε σε καμινάδα της 14 πριν την μπανάνα και τον ανέβασαν τα πιστέρια. Από κάτω ήταν καθαρό ότι δεν υπήρχε διαδρομή να κατέβει . Πριν μπούμε σε λούκι καλό είναι να το βλέπουμε από κάτω . 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

βραχωσε σε καμινάδα = ???


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η καμινάδα ειναι ένα πολύ στενό λούκι. Συνήθως απότομο μέχρι ...ιλίγγου. 

Στην αναρρίχηση καμινάδα λέμε την διαδρομή που σφηνώνει το σώμα και ανεβαίνεις με κόντρα πλάτη , αλλά στην χιονοδρομία είμαστε πιο ....large. 

Η μπανανα βγαίνει από το σχήμα. 

Βραχωσε σημαίνει ότι μπήκε στην διαδρομή και διαπίστωσε ότι δεν βγαίνει χωρίς ραπέλ. 

 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύς κόσμος και από εδώ... Κατά τ' αλλά οι συνθήκες όπως γράφτηκαν παραπάνω.

Σε άλλα νέα είχαμε ξεχάσει κράνος/μάσκα 13/1 στην Αφροδίτη φεύγοντας και ήταν ακόμα εκεί και μας περίμεναν! Ευχαριστώ τον χειριστή που τα κράτησε και τα επέστρεψε φτιάχνοντας την ήδη καλή μας διάθεση (μετά από 21 μέρες!!).

IMG20260203113653.jpg

IMG20260203120500.jpg

Edited by SSLiv
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 το πρωί με καλή πρόβλεψη , τελευταία ευκαιρία για σκι για αρκετές μέρες , πολύ καλό χιόνι και ο Παρνασσός είναι άδειος . 

Τα έχει πάρει στο κρανίο ο κόσμος του. 

 

 

Screenshot_2026-02-04-11-16-47-356_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_2026-02-04-11-20-05-150_com.snow_forecast.snowforecast.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, vro said:

Τα έχει πάρει στο κρανίο ο κόσμος του.

Ε, και;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως ήρθε η ώρα για μια βόλτα;
Πεθύμησα να δω τη Φτερόλακκα μέσα απ' τα ρόμπολα ανεβαίνοντας από Αμφίκλεια 🙂

Ftero.thumb.jpg.0b1988ad7f67e6afe1d40218fe1bae67.jpg


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Pant said:

Μήπως ήρθε η ώρα για μια βόλτα;
Πεθύμησα να δω τη Φτερόλακκα μέσα απ' τα ρόμπολα ανεβαίνοντας από Αμφίκλεια 🙂

Ftero.thumb.jpg.0b1988ad7f67e6afe1d40218fe1bae67.jpg

Ο Παρνασσός δεν έχει ρόμπολα (είδος ορεινού πεύκου ) . Αυτά τα συναντάμε πιο βόρεια ανεβαίνοντας την Πίνδο. Έχει κυρίως (από κονοφωρα) κεφαλληνιακή Ελάτη και μαυρόπευκα .  Το σημείο της φωτό έχει και από τα δύο. 

Screenshot_2026-02-05-12-47-25-888_com.android.chrome.jpg

Edited by vro
  • Like 1
  • Thanks 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΑΛΕΞΗΣ said:

Ε, και;

Η επιστήμη πάει και με άλματα και με μικρά βήματα.

Είναι βασικό να διαπιστώσουμε ότι ο μέσος χιονοδρόμος του Παρνασσού έχει κρανίο. Μετά ακολουθεί η ύπαρξη εγκεφάλου και μετά η ύπαρξη κριτικής σκέψης . Τόσα χρόνια για το τελευταίο δεν υπάρχει προφανής επιστημονική απόδειξη . Αντιθέτως υπάρχουν ισχυρές αμφιβολίες .

Είναι κατόρθωμα της σημερινής διοίκησης του χιονοδρομικού να δέχεται ορυμαγδό κριτικής ( και φέτος αν εξαιρέσεις της βλακείες περί τεχνητού , απίστευτα τεκμηριωμένης και ψύχραιμης) . Και από σοβαρούς ανθρώπους που έπιναν νερό στο όνομα του χιονοδρομικού. 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, vro said:

Είναι κατόρθωμα της σημερινής διοίκησης του χιονοδρομικού να δέχεται ορυμαγδό κριτικής...

Επιμένω: Ε, και;

Η σημερινή διοίκηση δήλωσε δημοσίως, ρητά και κατηγορηματικά ότι, οι καλοί πελάτες είναι οι επισκέπτες του καφέ. Οι χιονοδρόμοι δεν ενδιαφέρουν.

Τί ψάχνουμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πα΄ντως με τις συνθήκες που επικρατούν τώρα επάνω, αν καταφέρουν να ανοίξουν αύριο (μετά από 1-2 αναστολές) τα βασικά θα είναι μάγκες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, aab said:

Πα΄ντως με τις συνθήκες που επικρατούν τώρα επάνω, αν καταφέρουν να ανοίξουν αύριο (μετά από 1-2 αναστολές) τα βασικά θα είναι μάγκες.

 

 

Screenshot_2026-02-05-19-30-01-301_com.snow_forecast.snowforecast.jpg

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. PaniosBanios
      PaniosBanios
      (45 years old)
    2. Panos7
      Panos7
      (46 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,145
    • Total Posts
      460,690
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,724
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    Lyons & Sons
    Joined
×
×
  • Create New...