vro 10,259 Report post Posted January 31 (edited) 17 minutes ago, Χρήστος Λάππας said: Φτερόλακα έχει ομίχλη αυτή τη στιγμή, ο ανταποκριτής του snowclub τώρα θα περάσει Κελάρια. Το βράδυ κάτι ψιλά τα έριξε. Κάτσε στο τζάκι στην Φτερόλακκα . Η πρόβλεψη για τον μπουχο είναι ότι φεύγει μετά τις 12 . Edited January 31 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,401 Report post Posted January 31 Εγώ είμαι Αθήνα. 1 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 31 Λαϊκό προσκύνημα σήμερα στο ΧΚΠ. Ατέλειωτες ουρές σε όλους τους αναβατήρες (ακόμα και 10 και 14) με εξαίρεση την 6. Εκατοντάδες ασκόπως περιφερόμενοι στο σαλέ στα Κελάρια. Ελάχιστες καταβάσεις σε σχέση με με το χρόνο αναμονής (ειδικά Βάκχο κι Αίολο). Το πρωί ομίχλη, μετά ήλιος, περίπου στις 15.00 ξαναέκλεισε. Να μην ξεχάσω ότι η 6 ήταν οργωμένο χωράφι. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 31 Και για όσους έχουν χιούμορ: ήταν ένα παλικάρι με tablet που έκανε έρευνα ικανοποίησης πελατών! 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted January 31 7 minutes ago, aab said: Λαϊκό προσκύνημα σήμερα στο ΧΚΠ. Ατέλειωτες ουρές σε όλους τους αναβατήρες (ακόμα και 10 και 14) με εξαίρεση την 6. Εκατοντάδες ασκόπως περιφερόμενοι στο σαλέ στα Κελάρια. Ελάχιστες καταβάσεις σε σχέση με με το χρόνο αναμονής (ειδικά Βάκχο κι Αίολο). Το πρωί ομίχλη, μετά ήλιος, περίπου στις 15.00 ξαναέκλεισε. Να μην ξεχάσω ότι η 6 ήταν οργωμένο χωράφι. Τι χιόνι είχε ; Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,495 Report post Posted January 31 (edited) Λευκό είπανε. Edited January 31 by Pant Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 1 5 hours ago, aab said: Και για όσους έχουν χιούμορ: ήταν ένα παλικάρι με tablet που έκανε έρευνα ικανοποίησης πελατών! Δεν θα κοιμηθούμε μέχρι να μάθουμε τα αποτελέσματα. Το ηρωικό παλικάρι (δουλειά έκανε ο άνθρωπος, δεν φταίει σε τίποτα) έμεινε στα μαρτυρικά όρια του γκλάμουρους σαλέ ή τόλμησε να πάει στην ουρές των λιφτ ή και στην κορυφή τους? 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 1 13 hours ago, vro said: Τι χιόνι είχε ; Στα Κελάρια αρκετό αλλά υγρό. Η χιονόπτωση είχε σταματήσει περίπου στις 8.00 οπότε σε κάποια σημεία το χιόνι ήταν χύμα. Περιέργως, στον Αίολο βρήκα και πάγο. Στο αποπαίδι - ειλικρινά πόσο δύσκολο ήταν να ελέγξουν ότι η 14 δεν έχει πέτρες. Για την ακρίβεια είχε μια κοτρώνα την οποία κάποιο άτυχο δεκάχρονο τη βρήκε. Ευτυχώς, έσκασε σε μαλακό χιόνι. Η 6 πλέον έχει χιόνι, διάστρωση δεν έχει. Πιθανόν, να περίμεναν από τους πελάτες να το κάνουν αυτό. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 1 (edited) 7 hours ago, PhaethonF1 said: Δεν θα κοιμηθούμε μέχρι να μάθουμε τα αποτελέσματα. Το ηρωικό παλικάρι (δουλειά έκανε ο άνθρωπος, δεν φταίει σε τίποτα) έμεινε στα μαρτυρικά όρια του γκλάμουρους σαλέ ή τόλμησε να πάει στην ουρές των λιφτ ή και στην κορυφή τους? Στην ουρά του Βάκχου ρωτούσε. Τολμηρός! Να συμπληρώσω ότι είδα μόνο έναν (αριθμητικώς 1) πιστέρ. Edited February 1 by aab 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 2 (edited) Επική μέρα σήμερα . Την είδα την φολα στο καλαβρυτο και στην Αττική οδό έστριψα για πάνω . Ήλιος , ήλιος και ήλιος . Άνοιξε ο Δίας . Σαχάρα , Βάκχος απάτητα , Καλλιόπη ξεσαλωμα . Η Σαχάρα θα πατηθεί αύριο , πρώτο πάτημα με σχέδιο ΠΣΚ να ανοίξει το λιφτ . Το κατέβασμα από δια δεν είχε τόσο χιόνι ούτε τις καλές εποχές . Έχει πάρα πολύ χιόνι από πίσω . Δυστυχώς ανέβασε θερμοκρασία το μεσημέρι . Βαρυνε το χιόνι και έφαγε πολύ μέσα σε λίγες ώρες χαμηλά. Ο Οδυσσέας κατά την γνώμη μου είναι τούμπανο , αλλά το χιονοδρομικό δεν συμφωνεί . Πατήσαν όμως σήμερα την παλια πίστα του Ερμή . Αν δουλευε ο Ηρακλής θα γινόταν πάρτυ στα κελάρια στα απάτητα . Τα καθίσματα και οι κλέμες του Ηρακλή έχουν πάει για επισκευή. Η πρώτη δόση καταβλήθηκε , βάσιμες ελπίδες ότι την επόμενη σεζόν θα λειτουργεί με νέο μοτέρ , ανακατασκευασμένα καθίσματα , ηλεκτρικό διάδρομο στην αφετηρία και πολύ περισσότερα καθίσματα . Φτου φτου φτου μην το ματιασω. Κράζετε και ξανακραζετε . Μετράει το κράξιμο . Δεν είναι όλα μάταια . Edited February 2 by vro 5 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
SSLiv 7 Report post Posted February 2 Μάλλον δεν έπρεπε να το αφήσω για αύριο...Όπως και να χει να παρκάρουμε Φτερόλακκα; Κατεβαίνεις με σκι στο πάρκινγκ; Φαντάζομαι η 6 έχει αρκετό χιονάκι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 2 12 minutes ago, SSLiv said: Μάλλον δεν έπρεπε να το αφήσω για αύριο...Όπως και να χει να παρκάρουμε Φτερόλακκα; Κατεβαίνεις με σκι στο πάρκινγκ; Φαντάζομαι η 6 έχει αρκετό χιονάκι. Παρκάρεις στο πάνω παρκινκ . Η πίστα για κάτω είχε πολύ πέτρα στην ανηφόρα πριν την καμπίνα της 7. Μόνο ο διάδρομος της 7 ήταν ασφαλής . Ψηλά το βουνό είναι τούμπανο. Χαμηλά ανέβασε θερμοκρασια το μεσημέρι , έβγαλε πολύ χώμα στις διαδρομές της Αφροδίτης . Επειδή ανέβασε θερμοκρασία προσέχουμε γενικά μην ξεκολλήσει τίποτα . Σήμερα σανιδάς βραχωσε σε καμινάδα της 14 πριν την μπανάνα και τον ανέβασαν τα πιστέρια. Από κάτω ήταν καθαρό ότι δεν υπήρχε διαδρομή να κατέβει . Πριν μπούμε σε λούκι καλό είναι να το βλέπουμε από κάτω . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 3 βραχωσε σε καμινάδα = ??? Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 3 Kάνε ένα google βρε https://www.google.com/search?q=βραχωσε+σε+καμινάδα&rlz=1C1GCEA_enGR1129GR1129&oq=βραχωσε+σε+καμινάδα&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCjEwNjQxNWowajSoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8 και βάζω και με τη λέξη μπανάνα https://www.google.com/search?q=βραχωσε+σε+καμινάδα+μπανανα&sca_esv=17fe74d01cd78b0f&rlz=1C1GCEA_enGR1129GR1129&sxsrf=ANbL-n5vfsjVtnfMEFviqnkqg7VfHK6yRA%3A1770138561269&ei=wSuCadWKEM2Vxc8P8cTK0AE&biw=1920&bih=911&aic=0&ved=0ahUKEwiV75aB6L2SAxXNSvEDHXGiEhoQ4dUDCBE&uact=5&oq=βραχωσε+σε+καμινάδα+μπανανα&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiM86yz4HOsc-Hz4nPg861IM-DzrUgzrrOsc68zrnOvc6szrTOsSDOvM-AzrHOvc6xzr3OsTIFECEYoAFIiSRQnQZYsyBwAngBkAEAmAH-AaAB5QuqAQUwLjcuMrgBA8gBAPgBAZgCC6AC0QzCAgoQABhHGNYEGLADwgIHECEYChigAZgDAIgGAZAGCJIHBTIuNy4yoAfYH7IHBTAuNy4yuAe_DMIHBTAuMi45yAczgAgB&sclient=gws-wiz-serp Να θεωρείς τιμή σου που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σημαίνουν αυτές οι δυο λέξεις μαζί. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 3 Η καμινάδα ειναι ένα πολύ στενό λούκι. Συνήθως απότομο μέχρι ...ιλίγγου. Στην αναρρίχηση καμινάδα λέμε την διαδρομή που σφηνώνει το σώμα και ανεβαίνεις με κόντρα πλάτη , αλλά στην χιονοδρομία είμαστε πιο ....large. Η μπανανα βγαίνει από το σχήμα. Βραχωσε σημαίνει ότι μπήκε στην διαδρομή και διαπίστωσε ότι δεν βγαίνει χωρίς ραπέλ. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
SSLiv 7 Report post Posted February 3 (edited) Πολύς κόσμος και από εδώ... Κατά τ' αλλά οι συνθήκες όπως γράφτηκαν παραπάνω. Σε άλλα νέα είχαμε ξεχάσει κράνος/μάσκα 13/1 στην Αφροδίτη φεύγοντας και ήταν ακόμα εκεί και μας περίμεναν! Ευχαριστώ τον χειριστή που τα κράτησε και τα επέστρεψε φτιάχνοντας την ήδη καλή μας διάθεση (μετά από 21 μέρες!!). Edited February 3 by SSLiv 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 3 Άρθρο για την κατασταση στο χιονοδρομικό Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 4 11 το πρωί με καλή πρόβλεψη , τελευταία ευκαιρία για σκι για αρκετές μέρες , πολύ καλό χιόνι και ο Παρνασσός είναι άδειος . Τα έχει πάρει στο κρανίο ο κόσμος του. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,215 Report post Posted February 5 23 hours ago, vro said: Τα έχει πάρει στο κρανίο ο κόσμος του. Ε, και; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,495 Report post Posted February 5 Μήπως ήρθε η ώρα για μια βόλτα; Πεθύμησα να δω τη Φτερόλακκα μέσα απ' τα ρόμπολα ανεβαίνοντας από Αμφίκλεια Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 5 (edited) 59 minutes ago, Pant said: Μήπως ήρθε η ώρα για μια βόλτα; Πεθύμησα να δω τη Φτερόλακκα μέσα απ' τα ρόμπολα ανεβαίνοντας από Αμφίκλεια Ο Παρνασσός δεν έχει ρόμπολα (είδος ορεινού πεύκου ) . Αυτά τα συναντάμε πιο βόρεια ανεβαίνοντας την Πίνδο. Έχει κυρίως (από κονοφωρα) κεφαλληνιακή Ελάτη και μαυρόπευκα . Το σημείο της φωτό έχει και από τα δύο. Edited February 5 by vro 1 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 5 1 hour ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Ε, και; Η επιστήμη πάει και με άλματα και με μικρά βήματα. Είναι βασικό να διαπιστώσουμε ότι ο μέσος χιονοδρόμος του Παρνασσού έχει κρανίο. Μετά ακολουθεί η ύπαρξη εγκεφάλου και μετά η ύπαρξη κριτικής σκέψης . Τόσα χρόνια για το τελευταίο δεν υπάρχει προφανής επιστημονική απόδειξη . Αντιθέτως υπάρχουν ισχυρές αμφιβολίες . Είναι κατόρθωμα της σημερινής διοίκησης του χιονοδρομικού να δέχεται ορυμαγδό κριτικής ( και φέτος αν εξαιρέσεις της βλακείες περί τεχνητού , απίστευτα τεκμηριωμένης και ψύχραιμης) . Και από σοβαρούς ανθρώπους που έπιναν νερό στο όνομα του χιονοδρομικού. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,215 Report post Posted February 5 36 minutes ago, vro said: Είναι κατόρθωμα της σημερινής διοίκησης του χιονοδρομικού να δέχεται ορυμαγδό κριτικής... Επιμένω: Ε, και; Η σημερινή διοίκηση δήλωσε δημοσίως, ρητά και κατηγορηματικά ότι, οι καλοί πελάτες είναι οι επισκέπτες του καφέ. Οι χιονοδρόμοι δεν ενδιαφέρουν. Τί ψάχνουμε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 5 Πα΄ντως με τις συνθήκες που επικρατούν τώρα επάνω, αν καταφέρουν να ανοίξουν αύριο (μετά από 1-2 αναστολές) τα βασικά θα είναι μάγκες. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,259 Report post Posted February 5 (edited) 37 minutes ago, aab said: Πα΄ντως με τις συνθήκες που επικρατούν τώρα επάνω, αν καταφέρουν να ανοίξουν αύριο (μετά από 1-2 αναστολές) τα βασικά θα είναι μάγκες. Edited February 5 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites