Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
zeto

ΑΤΥΧΗΜΑ : ΡΗΞΗ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΧΙΑΣΤΟΥ

Recommended Posts

το κανονιζουμε να γινει. Για. Kuhstahl δε με βλεπω στελνουμε μονο το. Γιαννη δε μαζευεται

Τουλάχιστο δε μένει χωρίς αντιπρόσωπο το Μαγαζι...

Καλά την επόμενη εβδομάδα δε το συζητάω, χαμός θα γίνει εκτός και αν το πήραν απόφαση πως σώνει κ καλά πρέπει ορισμένοι να ΠΛΕΝΟΥΝ ΠΙΑΤΑ...

  • Like 2

2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Να τον προσέχετε τον μικρό Γιαννάκη!

τι αλλο να κανω συνεχεια απο μπαρ σε μπαρ τον μαζευω δεν παιζεται

 

  • Like 2

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω κατι παιδιά? Τι ζεσταμα κανουμε πριν α4χισουμε να τσουλαμε?

 

 

κτυπα δυο τσιπουρα !! :P

  • Like 5

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω κατι παιδιά? Τι ζεσταμα κανουμε πριν α4χισουμε να τσουλαμε?

 

Εγώ προσωπικά .. σετάκια με gluhwein και Jägermeister 1+2 χ 4 επαναλήψεις :P

http://www.snowclub....showtopic=14466

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

κτυπα δυο τσιπουρα !! :P

 

Ρε τον ίδιο προπονητή έχουμε ??? χαχαχαχαχαχα

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

κτυπα δυο τσιπουρα !! :P

Αυτο σκέφτηκα και εγω.

 

Εγώ προσωπικά .. σετάκια με gluhwein και Jägermeister 1+2 χ 4 επαναλήψεις :P

http://www.snowclub....showtopic=14466

Ευχαριστώ φιλε να.είσαι καλα

  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

δειτε την προετοιμασια για το Sochi του Seth Wescott (USA team-snowboard) μετα απο επεμβαση χιαστου

 


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλγα πως τα πας εσύ; Από Borovets έχεις ξανανέβει για σκι;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλουτσικα παω. δεν εχω ξανακανει απο τοτε (στην Ελλαδα δεν εχω κανει δλδ)


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 μέρες και μια νύχτα σκι στην Αυστρία, ηταν αρκετές για να ταλαιπωρήσουν το γόνατό μου και να μου πούνε πως "δεν είμαι και τόσο έτοιμος". Χιλιόμετρα πολλά, πάρα πολλά, αλλά μετά την τρίτη μέρα εμφανίστηκαν οι πρωτες σταθερές ενοχλήσεις. Μετά απο μια μέρα στο Ισγκλ που συνοδεύτηκε με επίσκεψη στο Σαμνάουν το γόνατο αρχισε να μαζεύει υγρό και την επόμενη κάνοντας σκι σε παγωμένες πίστες στο Κάπλ, κάποια πονάκια ήρθαν για να μείνουν. Δεν πτοήθηκα και την τελευταία μέρα φόρεσα τον επίδεσμο που δεν θέλησα να φορέσω τις προηγούμενες και έκανα σκι μεχρι το κλείσιμομιας και η πούδρα δεν σε άφηνε να ξεκολήσεις.

Η πρώτη μέρα ειχε να κάνει με την ψυχολογία και την προσπάθεια να βγάλω κάποιον ρυθμό στο σκι, το δεύτερο δεν το έχω καταφέρει ακόμη, καθώς το γόνατο δεν με αφήνει. Ο πρώτος στόχος πήγε καλά καθώς μέχρι το τέλος της μέρας κατέβηκα 2 φορές την μαύρη που είχα βάλει στο μάτι απο το πρωί. Ησυνέχεια....μόλις δεις χιόνι τα ξεχνάς όλα...και εκεί υπάρχει πρόβλημα! Ετσι πέρασαν και οι επόμενες μέρες, 30-40 χλμ. σκι καθημερινά. Τέλος τα συμπεράσματα....

Θα ήταν καλύτερο τις πρώτες μέρες να είχα χρησιμοποιήσει επίδεσμο! Δεν χρειάζεται να τον συνηθίσεις αλλά φυλάει το γόνατο. Επίσης να έλεγχα το πρόγραμμά μου με κάποιο μέτρο στα χλμ. Τα πνευμόνια άντεχαν, το πόδι όμως΄...Και τέλος να μην υπερεκτιμούσα την μυική κατάσταση του ποδιού μου, καθώς ο όγκος δεν συνεπάγεται ανάλογη ισχύ όλων των μυών! Βέβαια θα ήμουν τουλάχιστον άπληστος αν δεν δεχόμουν πως απόλαυσα αυτές τις μέρες, πέφτωντας αμέσως στα βαθειά.

  • Like 4

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 μέρες και μια νύχτα σκι στην Αυστρία, ηταν αρκετές για να ταλαιπωρήσουν το γόνατό μου και να μου πούνε πως "δεν είμαι και τόσο έτοιμος". Χιλιόμετρα πολλά, πάρα πολλά, αλλά μετά την τρίτη μέρα εμφανίστηκαν οι πρωτες σταθερές ενοχλήσεις. Μετά απο μια μέρα στο Ισγκλ που συνοδεύτηκε με επίσκεψη στο Σαμνάουν το γόνατο αρχισε να μαζεύει υγρό και την επόμενη κάνοντας σκι σε παγωμένες πίστες στο Κάπλ, κάποια πονάκια ήρθαν για να μείνουν. Δεν πτοήθηκα και την τελευταία μέρα φόρεσα τον επίδεσμο που δεν θέλησα να φορέσω τις προηγούμενες και έκανα σκι μεχρι το κλείσιμομιας και η πούδρα δεν σε άφηνε να ξεκολήσεις.

Η πρώτη μέρα ειχε να κάνει με την ψυχολογία και την προσπάθεια να βγάλω κάποιον ρυθμό στο σκι, το δεύτερο δεν το έχω καταφέρει ακόμη, καθώς το γόνατο δεν με αφήνει. Ο πρώτος στόχος πήγε καλά καθώς μέχρι το τέλος της μέρας κατέβηκα 2 φορές την μαύρη που είχα βάλει στο μάτι απο το πρωί. Ησυνέχεια....μόλις δεις χιόνι τα ξεχνάς όλα...και εκεί υπάρχει πρόβλημα! Ετσι πέρασαν και οι επόμενες μέρες, 30-40 χλμ. σκι καθημερινά. Τέλος τα συμπεράσματα....

Θα ήταν καλύτερο τις πρώτες μέρες να είχα χρησιμοποιήσει επίδεσμο! Δεν χρειάζεται να τον συνηθίσεις αλλά φυλάει το γόνατο. Επίσης να έλεγχα το πρόγραμμά μου με κάποιο μέτρο στα χλμ. Τα πνευμόνια άντεχαν, το πόδι όμως΄...Και τέλος να μην υπερεκτιμούσα την μυική κατάσταση του ποδιού μου, καθώς ο όγκος δεν συνεπάγεται ανάλογη ισχύ όλων των μυών! Βέβαια θα ήμουν τουλάχιστον άπληστος αν δεν δεχόμουν πως απόλαυσα αυτές τις μέρες, πέφτωντας αμέσως στα βαθειά.

Πονούν τα παλικάρια;

  • Like 2

2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν μασαν’ τα παλικαρια :D μπραβο Γιωργο!

 

το θεμα πονου και κουρασης στο γονατο είναι γενικο να ξερες, δεν εxει να κανει με την φυσική κατάσταση μετα το ατύχημα. ο χιαστος θελει το χρονο του (μιλαμε για 12 μηνες τουλάχιστον από την επεμβαση) και να γινει όπως πριν θελει περιπου 2 χρονια (ρώτησα ιατρους, φυς/τες αλλα εμπιστεύομαι περισσοτερο παθόντες π.χ. την Γιωτα που το εχουν περασει)

 

εχει επισης σκαμπανεβάσματα – στον 6ο μηνα ένιωσα μια μεγαλη βελτιωση: ετρεχα, εκανα ερανα και τωρα στους 8 μηνες σαν να πηγα λιγο πισω

ισως φταιει και η αλλαγη του καιρου, ποναω σχεδον καθε μερα και ειναι λιγο πρησμένο

  • Like 2

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παθών και εγω και μιλαμε για πολλα κιλα ψυχολογικά μιας και μετα την αποθεραπεία το επαθα στο αλλο ποδι.

Σίγουρα για να εισαι σε φαση ανετος κλπ θες 2 χρονακια με γυμναστική κλπ. Επίσης αφησα καθε είδους αλλο αθλημα ωστε να κανω snowboard. Γυμναστικη καθημερινα και πανω απο ολα καλο ζεσταμα και διατασεις.

Επίσης πολυ καλο ειναι να εχουμε ενα δισκο ισορροπίας και να κανουμε ασκήσεις για τον τετρακεφαλο. (Δεν γυμναζουμε κατι αλλα συνηθίζει ο εγκέφαλος να δινει εντολες στους μύες του γόνατος) καποτε κοροιδευα αυτες τις ασκησεις και το ξαναεπαθα. Προσοχη και αισιοδοξία

  • Like 3

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Δημήτρη μου θυμίζει το ανέκδοτο, ξέρεις ποιό.

-Ολγα μακάρι να είναι καλύτερα του χρόνου αλλιώς θα είναι δύσκολο το πολυήμερο σκι. Δεν ξέρω επίσης τι ισχύει για τα τεχνητά μοσχεύματα, νόμιζα ότι θα ηταν πιο σύντομα έτοιμο. Νομίζω οτι αν ο εσω πλατύς ηταν ισχυρότερος θα είχα ταλαιπωρηθεί λιγότερο. Κάποιο πρήξιμο εχω και εγώ αλλά δεν είχα ενοχλήσεις.

  • Like 1

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερωτηση...οπως.εγραψα εδω πριν δυομιση μηνες.εκανα χιαστο προσθιο μηνισκο μαζι και ειχα και κατι ραγισματα απο ατυχημα..τωρα μετα απο δυομιση μηνες πλεον περπαταω κανονικα καο ξεκινησα δουλεια..η ερωτηση μου παει οτι το μηροκνημικο.ναρθηκα τον σταματησε ο γιατρος εδω και λιγο καιρο αλλα.επειδη κινουμαι με μηχανακι και γενικοτερα για αργοτερα οταν αρχισυν τα χαλαρα χομπι φορατε καπιο ναρθηκα απλο ελαστικο η μονο με πλαινες.μπανελες?ρωτησα τον γιατρο αυτος λεει τιποτα μην φορας...αλλα σκεφτομαι οτι ενταξε μπορει να κανοντας κατι με το μηχανακι η αργοτερα ποδηλατο βουνο η σκι ε μπορει λιγο να στραβωπατησεις η να.πεσεις δεν.πρεπει κατι να σε κραταει λιγο σαν εχτρα βοηθεια κια προστασια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο γιατρός που σε παρακολουθεί σίγουρα γνωρίζει περισσότερα απο εσένα κ απο εμάς. Άλλωστε αν δε τον εμπιστευοσουν έξ αρχής θα έκανες τα δικά σου...

Απλά ακολουθούμε τις συμβουλές του η επισκεπτόμαστε κ άλλο γιατρό για δεύτερη γνώμη...

 


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικα αυτο το καταλαβαινω..απλ@ ρωταω εσεις φορατε καποιο απλο ναρθηκα εστω και για ψυχολογικη υποστηριξη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξερω πολλούς που φορανε ναρθηκα για ψυχολογικη υποστήριξη. Επειδη φοβάμαι πολυ οταν το ειχα πει στο γιατρο και τον φυσικουεραπευτη μου έβαλαν τα γελια λέγοντας μου οτι δεν θα σε σώσει αυτο. Τι να πω. Ακολούθησε τη συμβουλή του γιατρού. Εγω απέφευγα να οδηγώ πάντως τοσο νωρις,αλλα ειπαμε χεστης

  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ο γιατρος αυτο ειπε δεν προκειτε ενας απλος ναρθηκας να σωσει κατι..και λου φαινεται περιεργο τοσο μεγαλη γκαμα και αγορα με ναρθηκες και τελικα δεν προστατευουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο ναρθηκας θα στο κρατει λιγο πιο σταθερο απλα δεν θα σε σωσει τελειως. Εμενα ο γιατρος μου ειχε πει οτει δεν χρειαζεται αλλα αν με βοηθαει στην αρχη ας τον φοραω. Μετα να τον βγαλω οπωσδηποτε για να μην το συνηθισω. Τωρα ειμαι περιπου 8 μηνες απο την επεμβαση και τον εχω φορεσει 1 φορα μονο, δεν μου εκανε και ιδιαιτερη διαφορα.

Edited by Apostolis

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο δικος μου ιατρος μου ειπε επισης να μην φοραω και οσες δραστηριοτητες και να εκανα απο την επεμβαση τις εκανα χωρις τιποτα


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολγα νομίζω είχες ανεβάσει κάποτε μια φωτο με ειδικό νάρθηκα για σκι...

Είχα δει κ εγω ένα τέτοιο περισυ που το φορούσε αλλα ντράπηκα να της Ζητήσω να το βγάλω φωτο.... :)


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω αυτο που σκέφτομαι ειναι να παρω επιγονατιδες. Δεν συγκρατούν οι ναρθηκες παιδια. Δυστυχώς δεν κανουν τιποτα αλλο απο το να μας βοηθουν ψυχολογικα.

 


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...