captainhook3 680 Report post Posted January 20, 2014 το κανονιζουμε να γινει. Για. Kuhstahl δε με βλεπω στελνουμε μονο το. Γιαννη δε μαζευεται Τουλάχιστο δε μένει χωρίς αντιπρόσωπο το Μαγαζι... Καλά την επόμενη εβδομάδα δε το συζητάω, χαμός θα γίνει εκτός και αν το πήραν απόφαση πως σώνει κ καλά πρέπει ορισμένοι να ΠΛΕΝΟΥΝ ΠΙΑΤΑ... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 20, 2014 Να τον προσέχετε τον μικρό Γιαννάκη! τι αλλο να κανω συνεχεια απο μπαρ σε μπαρ τον μαζευω δεν παιζεται 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 20, 2014 Να ρωτήσω κατι παιδιά? Τι ζεσταμα κανουμε πριν α4χισουμε να τσουλαμε? κτυπα δυο τσιπουρα !! 5 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 20, 2014 Να ρωτήσω κατι παιδιά? Τι ζεσταμα κανουμε πριν α4χισουμε να τσουλαμε? Εγώ προσωπικά .. σετάκια με gluhwein και Jägermeister 1+2 χ 4 επαναλήψεις http://www.snowclub....showtopic=14466 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 20, 2014 κτυπα δυο τσιπουρα !! Ρε τον ίδιο προπονητή έχουμε ??? χαχαχαχαχαχα 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 20, 2014 κτυπα δυο τσιπουρα !! Αυτο σκέφτηκα και εγω. Εγώ προσωπικά .. σετάκια με gluhwein και Jägermeister 1+2 χ 4 επαναλήψεις http://www.snowclub....showtopic=14466 Ευχαριστώ φιλε να.είσαι καλα 1 Quote Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 24, 2014 δειτε την προετοιμασια για το Sochi του Seth Wescott (USA team-snowboard) μετα απο επεμβαση χιαστου Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 24, 2014 Όλγα πως τα πας εσύ; Από Borovets έχεις ξανανέβει για σκι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 24, 2014 καλουτσικα παω. δεν εχω ξανακανει απο τοτε (στην Ελλαδα δεν εχω κανει δλδ) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 24, 2014 Πάμε την Κυριακή! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 28, 2014 5 μέρες και μια νύχτα σκι στην Αυστρία, ηταν αρκετές για να ταλαιπωρήσουν το γόνατό μου και να μου πούνε πως "δεν είμαι και τόσο έτοιμος". Χιλιόμετρα πολλά, πάρα πολλά, αλλά μετά την τρίτη μέρα εμφανίστηκαν οι πρωτες σταθερές ενοχλήσεις. Μετά απο μια μέρα στο Ισγκλ που συνοδεύτηκε με επίσκεψη στο Σαμνάουν το γόνατο αρχισε να μαζεύει υγρό και την επόμενη κάνοντας σκι σε παγωμένες πίστες στο Κάπλ, κάποια πονάκια ήρθαν για να μείνουν. Δεν πτοήθηκα και την τελευταία μέρα φόρεσα τον επίδεσμο που δεν θέλησα να φορέσω τις προηγούμενες και έκανα σκι μεχρι το κλείσιμομιας και η πούδρα δεν σε άφηνε να ξεκολήσεις. Η πρώτη μέρα ειχε να κάνει με την ψυχολογία και την προσπάθεια να βγάλω κάποιον ρυθμό στο σκι, το δεύτερο δεν το έχω καταφέρει ακόμη, καθώς το γόνατο δεν με αφήνει. Ο πρώτος στόχος πήγε καλά καθώς μέχρι το τέλος της μέρας κατέβηκα 2 φορές την μαύρη που είχα βάλει στο μάτι απο το πρωί. Ησυνέχεια....μόλις δεις χιόνι τα ξεχνάς όλα...και εκεί υπάρχει πρόβλημα! Ετσι πέρασαν και οι επόμενες μέρες, 30-40 χλμ. σκι καθημερινά. Τέλος τα συμπεράσματα.... Θα ήταν καλύτερο τις πρώτες μέρες να είχα χρησιμοποιήσει επίδεσμο! Δεν χρειάζεται να τον συνηθίσεις αλλά φυλάει το γόνατο. Επίσης να έλεγχα το πρόγραμμά μου με κάποιο μέτρο στα χλμ. Τα πνευμόνια άντεχαν, το πόδι όμως΄...Και τέλος να μην υπερεκτιμούσα την μυική κατάσταση του ποδιού μου, καθώς ο όγκος δεν συνεπάγεται ανάλογη ισχύ όλων των μυών! Βέβαια θα ήμουν τουλάχιστον άπληστος αν δεν δεχόμουν πως απόλαυσα αυτές τις μέρες, πέφτωντας αμέσως στα βαθειά. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 28, 2014 5 μέρες και μια νύχτα σκι στην Αυστρία, ηταν αρκετές για να ταλαιπωρήσουν το γόνατό μου και να μου πούνε πως "δεν είμαι και τόσο έτοιμος". Χιλιόμετρα πολλά, πάρα πολλά, αλλά μετά την τρίτη μέρα εμφανίστηκαν οι πρωτες σταθερές ενοχλήσεις. Μετά απο μια μέρα στο Ισγκλ που συνοδεύτηκε με επίσκεψη στο Σαμνάουν το γόνατο αρχισε να μαζεύει υγρό και την επόμενη κάνοντας σκι σε παγωμένες πίστες στο Κάπλ, κάποια πονάκια ήρθαν για να μείνουν. Δεν πτοήθηκα και την τελευταία μέρα φόρεσα τον επίδεσμο που δεν θέλησα να φορέσω τις προηγούμενες και έκανα σκι μεχρι το κλείσιμομιας και η πούδρα δεν σε άφηνε να ξεκολήσεις. Η πρώτη μέρα ειχε να κάνει με την ψυχολογία και την προσπάθεια να βγάλω κάποιον ρυθμό στο σκι, το δεύτερο δεν το έχω καταφέρει ακόμη, καθώς το γόνατο δεν με αφήνει. Ο πρώτος στόχος πήγε καλά καθώς μέχρι το τέλος της μέρας κατέβηκα 2 φορές την μαύρη που είχα βάλει στο μάτι απο το πρωί. Ησυνέχεια....μόλις δεις χιόνι τα ξεχνάς όλα...και εκεί υπάρχει πρόβλημα! Ετσι πέρασαν και οι επόμενες μέρες, 30-40 χλμ. σκι καθημερινά. Τέλος τα συμπεράσματα.... Θα ήταν καλύτερο τις πρώτες μέρες να είχα χρησιμοποιήσει επίδεσμο! Δεν χρειάζεται να τον συνηθίσεις αλλά φυλάει το γόνατο. Επίσης να έλεγχα το πρόγραμμά μου με κάποιο μέτρο στα χλμ. Τα πνευμόνια άντεχαν, το πόδι όμως΄...Και τέλος να μην υπερεκτιμούσα την μυική κατάσταση του ποδιού μου, καθώς ο όγκος δεν συνεπάγεται ανάλογη ισχύ όλων των μυών! Βέβαια θα ήμουν τουλάχιστον άπληστος αν δεν δεχόμουν πως απόλαυσα αυτές τις μέρες, πέφτωντας αμέσως στα βαθειά. Πονούν τα παλικάρια; 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 28, 2014 δεν μασαν’ τα παλικαρια μπραβο Γιωργο! το θεμα πονου και κουρασης στο γονατο είναι γενικο να ξερες, δεν εxει να κανει με την φυσική κατάσταση μετα το ατύχημα. ο χιαστος θελει το χρονο του (μιλαμε για 12 μηνες τουλάχιστον από την επεμβαση) και να γινει όπως πριν θελει περιπου 2 χρονια (ρώτησα ιατρους, φυς/τες αλλα εμπιστεύομαι περισσοτερο παθόντες π.χ. την Γιωτα που το εχουν περασει) εχει επισης σκαμπανεβάσματα – στον 6ο μηνα ένιωσα μια μεγαλη βελτιωση: ετρεχα, εκανα ερανα και τωρα στους 8 μηνες σαν να πηγα λιγο πισω ισως φταιει και η αλλαγη του καιρου, ποναω σχεδον καθε μερα και ειναι λιγο πρησμένο 2 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 28, 2014 χμ...υπομονη και μην το βαζετε κατω. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 28, 2014 Παθών και εγω και μιλαμε για πολλα κιλα ψυχολογικά μιας και μετα την αποθεραπεία το επαθα στο αλλο ποδι. Σίγουρα για να εισαι σε φαση ανετος κλπ θες 2 χρονακια με γυμναστική κλπ. Επίσης αφησα καθε είδους αλλο αθλημα ωστε να κανω snowboard. Γυμναστικη καθημερινα και πανω απο ολα καλο ζεσταμα και διατασεις. Επίσης πολυ καλο ειναι να εχουμε ενα δισκο ισορροπίας και να κανουμε ασκήσεις για τον τετρακεφαλο. (Δεν γυμναζουμε κατι αλλα συνηθίζει ο εγκέφαλος να δινει εντολες στους μύες του γόνατος) καποτε κοροιδευα αυτες τις ασκησεις και το ξαναεπαθα. Προσοχη και αισιοδοξία 3 Quote Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 28, 2014 -Δημήτρη μου θυμίζει το ανέκδοτο, ξέρεις ποιό. -Ολγα μακάρι να είναι καλύτερα του χρόνου αλλιώς θα είναι δύσκολο το πολυήμερο σκι. Δεν ξέρω επίσης τι ισχύει για τα τεχνητά μοσχεύματα, νόμιζα ότι θα ηταν πιο σύντομα έτοιμο. Νομίζω οτι αν ο εσω πλατύς ηταν ισχυρότερος θα είχα ταλαιπωρηθεί λιγότερο. Κάποιο πρήξιμο εχω και εγώ αλλά δεν είχα ενοχλήσεις. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fr-giorgos 3 Report post Posted February 4, 2014 Ερωτηση...οπως.εγραψα εδω πριν δυομιση μηνες.εκανα χιαστο προσθιο μηνισκο μαζι και ειχα και κατι ραγισματα απο ατυχημα..τωρα μετα απο δυομιση μηνες πλεον περπαταω κανονικα καο ξεκινησα δουλεια..η ερωτηση μου παει οτι το μηροκνημικο.ναρθηκα τον σταματησε ο γιατρος εδω και λιγο καιρο αλλα.επειδη κινουμαι με μηχανακι και γενικοτερα για αργοτερα οταν αρχισυν τα χαλαρα χομπι φορατε καπιο ναρθηκα απλο ελαστικο η μονο με πλαινες.μπανελες?ρωτησα τον γιατρο αυτος λεει τιποτα μην φορας...αλλα σκεφτομαι οτι ενταξε μπορει να κανοντας κατι με το μηχανακι η αργοτερα ποδηλατο βουνο η σκι ε μπορει λιγο να στραβωπατησεις η να.πεσεις δεν.πρεπει κατι να σε κραταει λιγο σαν εχτρα βοηθεια κια προστασια? Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted February 4, 2014 Ο γιατρός που σε παρακολουθεί σίγουρα γνωρίζει περισσότερα απο εσένα κ απο εμάς. Άλλωστε αν δε τον εμπιστευοσουν έξ αρχής θα έκανες τα δικά σου... Απλά ακολουθούμε τις συμβουλές του η επισκεπτόμαστε κ άλλο γιατρό για δεύτερη γνώμη... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fr-giorgos 3 Report post Posted February 4, 2014 Φυσικα αυτο το καταλαβαινω..απλ@ ρωταω εσεις φορατε καποιο απλο ναρθηκα εστω και για ψυχολογικη υποστηριξη? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted February 4, 2014 Ξερω πολλούς που φορανε ναρθηκα για ψυχολογικη υποστήριξη. Επειδη φοβάμαι πολυ οταν το ειχα πει στο γιατρο και τον φυσικουεραπευτη μου έβαλαν τα γελια λέγοντας μου οτι δεν θα σε σώσει αυτο. Τι να πω. Ακολούθησε τη συμβουλή του γιατρού. Εγω απέφευγα να οδηγώ πάντως τοσο νωρις,αλλα ειπαμε χεστης 1 Quote Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
fr-giorgos 3 Report post Posted February 4, 2014 Και ο γιατρος αυτο ειπε δεν προκειτε ενας απλος ναρθηκας να σωσει κατι..και λου φαινεται περιεργο τοσο μεγαλη γκαμα και αγορα με ναρθηκες και τελικα δεν προστατευουν? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apostolis 10 Report post Posted February 4, 2014 (edited) Ο ναρθηκας θα στο κρατει λιγο πιο σταθερο απλα δεν θα σε σωσει τελειως. Εμενα ο γιατρος μου ειχε πει οτει δεν χρειαζεται αλλα αν με βοηθαει στην αρχη ας τον φοραω. Μετα να τον βγαλω οπωσδηποτε για να μην το συνηθισω. Τωρα ειμαι περιπου 8 μηνες απο την επεμβαση και τον εχω φορεσει 1 φορα μονο, δεν μου εκανε και ιδιαιτερη διαφορα. Edited February 4, 2014 by Apostolis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 4, 2014 ο δικος μου ιατρος μου ειπε επισης να μην φοραω και οσες δραστηριοτητες και να εκανα απο την επεμβαση τις εκανα χωρις τιποτα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted February 4, 2014 Ολγα νομίζω είχες ανεβάσει κάποτε μια φωτο με ειδικό νάρθηκα για σκι... Είχα δει κ εγω ένα τέτοιο περισυ που το φορούσε αλλα ντράπηκα να της Ζητήσω να το βγάλω φωτο.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted February 4, 2014 Εγω αυτο που σκέφτομαι ειναι να παρω επιγονατιδες. Δεν συγκρατούν οι ναρθηκες παιδια. Δυστυχώς δεν κανουν τιποτα αλλο απο το να μας βοηθουν ψυχολογικα. Quote Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites