Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/2024 in Posts

  1. 4 points
    Καλησπέρα και από εμένα στην όμορφη ομάδα. Την προηγούμενη βδομάδα ήμουν Via Lattea 50 ευρώ κάρτα για όλο το χιονοδρομικό και 3,5 ευρώ ασφάλεια. Δεν είχε πολύ χιόνι αλλά με το τεχνητό το βούνο ήταν τζάμι και όσο ανέβαινες πιο πάνω τοσο το καλύτερο. Ουρές ελάχιστες, ζήτημα να περίμενα 3 λεπτά σε κάποιο λιφτ. Κάναμε τρεις μέρες σκι. Πήγα εκεί χωρίς να χρειαστεί να έχω αυτοκίνητο. Τρένο ΜΙλάνο -Τορίνο - Τορίνο - Oulx και μετά λεωφορείο. Κάθε φορά, που κάνω σκι στο εξωτερικό κκαταλαβαίνω ποσο δεν αξίζουν τα ελληνικά χιονοδρομικά Στα καλάβρυτα ζητάν πλέον 30 ευρώ. Για ποιο ακριβώς λόγο; πήγαν πετάξαν τα λεφτά και βάλαν 10θεσια καμπίνα για μια ελάχιστη απόσταση. Το χιονοδρομικό όμως δεν έχει τεχνητή χιόνωση και έτσι ΄τωρα έχουν την καμπίνα να την βλέπουν αλλά από χιόνι τίποτα. Παρνασσός άλλη τραγωδία με πανάκριβο εισιτήριο και πραγματικά μέτριες πίστες. Υπάρχει απλά λόγω της ΑΘήνας. Και όταν λέμε να πάς για σκι δεν εννοούμε να κάνεις καθε μερες 3-5 ώρες με το αμάξι πάνε έλα και να ξυπνάς χαράματα. Να πας σας ανθρωπος να σηκωνεσαι να ανεβαινεις πιστες και να γυρνας το απογευμα να ξεκουραζεσαι. Εκτός αν μένεις κάπου κοντα. Τα ελληνικά χιονοδρομικά είναι σκέτη θλίψη γιατι οι επενδυσεις, που κανουν είναι παντελώς λάθος και οι κάρτες πλέον ειναι πανακριβες σε σχέση με αυτό, που προσφερουν. Οπως και η διαμονή στα γύρω μέρη ειναι πανάκριβη. Αν κλείσει φτηνό αεροπορικό θεωρώ ότι το value for money για αλπεις για κάποιον, που έχει να διαθεσει 4-5 μερες ειναι ασύγκριτο. Προσωπικά απλά είχα κλεισει τα εισιτηρια για το Μιλανο και τρεις μερες πριν ειδα τον καιρο ειδα τα χιονοδρομικα και διάλεξα μια απο τις δεκάδες επιλογες, που είχα. Τώρα ΣΚ λέω για Καλάβρυτα αλλά μόνο με μια πίστα ανοιχτή και ένα διθέσιο, που κανει 15 λεπτα να σε ανεβασει τι νοημα εχει; Και ξεχωρίζω τα καλάβρυτα ως χιονοδρομικό αλλά δυστυχώς κάνουν λάθος επενδυσεις. Καλάβρυτα - Βασιλίτσα και το αδικημένο Φαλακρό για μένα στην Ελλάδα αλλά χωρίς επενδυσεις και τεχνητο χιονι δεν μπορεις να σταθεις πια
  2. 3 points
    Η τριάδα της Ελληνικής χιονοδρομικής απογοήτευσης: 1) Έχουμε χιονοδρομικά εκεί που δεν έχει χιόνι και δεν μπορούμε να βάλουμε χιονοδρομικά εκεί που έχει. 2) Δεν έχουμε υποδομές για τεχνητό. 3) Έχουμε μικρές πίστες.
  3. 1 point
    Οπότε, 100ε τη μέρα για να κάνεις την ίδια πίστα πάνω κάτω (κι απ΄οτι υπολογίζω απ 'τα δεδομένα κάπου στα 13-14 λεπτά η κάθε κατεβασιά συμπεριλαμβανομένου του λιφτ). x5 μέρες μας κάνει 500ε το άτομο (προφανώς αν μοιραστείς τις διαδρομές, το κόστος μειώνεται). Και κάποιος πρέπει σε αυτό να πει ότι μιλάς για 19ε για ένα κουτσουρεμένο βουνό με το μισό πεδίο να είναι εκτός... Αλλιώς δεν θα ήταν 19ε. Δεν ξέρω, αξίζει όντως ? Πόσες φορές πάνω κάτω θα κάνεις τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια, με 100ε τη φορά ? Κάπου θα πεις μέσα σου "αρκετά, βαρέθηκα, την όργωσα". Όχι ? Κι εγώ προχθές ήμουν Καλάβρυτα, πάνω κάτω την Στύγα. Πέρασα πολύ όμορφα όντως, κυρίως όμως γιατί ήταν αναπάντεχο, και με τα δεδομένα που έχουμε, ψάχνουμε τέτοιες μέρες... Αλλά πόσες φορές να το κάνω αυτό ? Και με μικρότερο κόστος, μιας και πάω από Πάτρα. Βάλε ότι έχω και ετήσια, οπότε "με τραβάω απ τη μύτη" ακόμα και με άσχημες μέρες, μπας και βγει το κόστος της. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, θα μας φαινόταν τέλειο να ανεβοκατεβαίνουμε το ίδιο λιφτ/πίστα πάνω κάτω ασταμάτητα ? Γενικά η ιδανική απάντηση για μένα, είναι συνδυασμός και των δύο. Και προφανώς να μπορείς να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα. Βέβαια, πώς να το ξέρεις νωρίς αυτό για να κάνεις από νωρίς κράτηση στο εξωτερικό και να πετύχεις καλές τιμές? Προφανώς δεν γίνεται. Εκτός αν πιστεύεις στα μερομήνια.....(χμ) !!! Αν μπορείς να ψάχνεις "ευκαιρίες" της τελευταίας στιγμής τότε γίνεται. Πάντως για το καλό των βουνών μας, καλό είναι να τα στηρίζουμε, αν θέλουμε να έχουμε ελπίδες για το μέλλον. Παράλληλα, αντιλαμβάνομαι πλήρως και το να πας εξωτερικό, να δεις νέα πράγματα, αλλαγή σκηνικού, και προφανώς όλοι μας το χρειαζόμαστε. Επίσης, ο καθένας έχει και τα δικά του δεδομένα. Εγώ πχ έχω παιδί, όσα μαθήματα κι αν κάνει εδώ, είναι εντελώς διαφορετικό να τον πάω πχ 5 μέρες σερί στο Bansko και να κατεβαίνει το Ski Road 6 χιλιόμετρα τη φορά. Εκεί θα μάθει... εδώ δυστυχώς, δεν έχουμε τέτοιες δυνατότητες... κάνω λάθος ?
  4. 1 point
  5. 1 point
    Εντάξει παίδες.. χαλαρώστε.. Ένα post εκανα ο έρμος στο forum του Παρνασσού για να λύσω την απορία κάποιου που ήθελε να ανέβει προχθες Κελαρια... Που να ήξερα οτι θα γινοταν σημαία στο κόστος χινονοδρομίας στη Ελλάδα vs εξωτερικό κλπ.. (τιμή μου πάντως και ευχαριστώ!). Το παρακoλουθώ βέβαια και αuτο το forum και είπα να ανεβάσω και τα κόστη αλλά λεω άσε μην μπλέξεις.. Με πρόλαβε όμως ο ΜΙΚ! Λοιπον σας τα δίνω so you do the math: - Βενζίνη (μόνος, νορμαλ οδήγηση - όχι Lambo) 60 Ευρω (το φούλαρα πάλι σήμερα που ξανανέβηκα, άρα ότι έκαψα προχτες) - LIft 19 Ευρώ - Διόδια 20 (?) - Άρα σύνολο 100 στρογυλα ( όχι φαί, όχι στάση, ski non stop in & out Athens. - Το βλεπω καθαρα σαν σπορ, έιμαι 9 πάνω και 5 πίσω no matter what και μόνο καθημερινές - ποτέ τα ΣΚ & αργίες) Τώρα για τις συγκρίσεις, νομίζω ότι είναι άτοπο το ερώτημα γιατί εξαρτάται τι ζητάει κανείς. Και Val Gardena έχω κάνει, και Verbier και Portes du Soleil και Megeve και Coumayeur και Lake Tahoe.. καμμία σύγκριση στα πάντα! Κόστη, πεδία, πίστες, χωριά, κουλτούρα, τοπία, διαδρομές... ¨ομως το ερώτημα είναι ένα: Τι ΄ψαχνεις? Για μένα το σκι στον Παρνασσό είναι ο ορισμός του value for money. 19 Ευρω lift για 41χλμ ski, 22 ανέβα/κατέβα, 5 ώρες καθαρό sport και σπίτι για φαγητό, δεν νομίζω να υπαρχει αλλού σε Ευρωπαική χ'ωρα. Ουτε Αράχωβες ψάχνω, ούτε in μερη για apres ski, ούτε τοπία κλπ.. Αυτά αλλού, με οικογένεια η παρέα και εν γνωσει μου θα τα πληρώσω ακριβά και εκει θα πάω και θα πληρώσω για αυτά. Αρα, αλλαζει το ζητούμενο! Και σήμερα πήγα λοπόν, και ήταν εξίσου φανταστικά με εξαίρεση μια γερή ομίχλη 11:30 - 1 που μας καθήλωσε, για 2 μόνο ώρες αλλιώς τα 40χλμ θα είχαν βγει και πάλι, ( στη Val Gardena αντίστοιχη ομίχλη μας καθήλωσε 2 μέρες..!), με λίγο συγκριτικά κόσμο (περισσότερο από προχθές), εξαιρετικό στρώσιμο, σφιχτό χιόνι όλη μέρα μέχρι τις 3 γιατί έκανε κρύο κλπ.. Πάντως άθελα μου, φρόντισε η ομίχλη να κάνει τα δοντάκια ανομιόμορφα.. έτσι για νά μην βαριόμαστε βρε αδερφέ να βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια.. Υγεία πάνω απ΄όλα!
  6. 0 points
    Πάντως την Δευτέρα 29/1 ήμασταν στα Κελάρια με τη Σχολή Βοηθών Εκπαιδευτών Ορειβατικού Σκι της ΕΟΟΑ, τουλάχιστον τρία σανίδια έφυγαν από καμπίνες από τον ισχυρό αέρα, το ένα καρφώθηκε περίπου πέντε μέτρα μακρυά μου. Όταν ήμασταν στην καμπίνα, ανοίγαμε το παράθυρο και κρατάγαμε τα πέδιλά μας, δεν είδα πέδιλο να φεύγει αλλά έδειχναν έτοιμα...
×
×
  • Create New...