Jump to content

Fulvia 3

Χρήστης Forum
  • Content Count

    339
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Fulvia 3

  1. Η κατάσταση είναι ίδια σήμερα. Δουλεύουν με τα κανόνια για να δώσουν αύριο ( και άλλες πίστες. Σήμερα είχε λίγες ανοικτές, αλλά ΑΔΕΙΕΣ. Γενικά, το χωριό είναι άδειο ακόμη - ο κόσμος αναμένεται μετά τις 25/12. Το στρώσιμο και η ποιότητα του χιονιού ήταν θαυμάσια, βοηθούντος και του γεγονότος ότι ο κόσμος ήταν λίγος. Ευχάριστος καιρός με ήλιο και μάλλον έτσι θα διατηρηθεί.
  2. Πάντως, και το snow-forecast δε δίνει χιόνι για τις επόμενες ημέρες. Επομένως, μάλλον θα μείνουμε με τις μισές πίστες, εκτός αν κάποιες είναι κλειστές λόγω πάγου κι όχι λόγω ελλείψεως χιονιού. Αλλά και τότε, μάλλον κλειστές θα μείνουν.
  3. Αύριο αναχωρούμε οικογενειακώς για Bansko. Ερώτηση: H πεπατημένη οδός είναι από Προμαχώνα (736 χιλ.). Το 2006 που είχα ξαναπάει στο Bansko, από περιηγητική διάθεση, είχα πάει από το συνοριακό φυλάκιο της Εξοχής (βορείως του Νευροκοπίου). Η απόσταση είναι 722 χιλ., αλλά ο δρόμος είναι χειρότερος από Σέρρες προς Νευροκόπι από ότι από Σέρρες προς Προμαχώνα (προς Νευροκόπι είναι πολύ όμορφος, προς Σέρρες, εξ όσων γνωρίζω, έχει βελτιωθεί από τότε). Όμως, η επιλογή αυτή μας είχε βγει σε καλό και χρονικά, δεδομένου ότι στην Εξοχή ήταν έρημα, ενώ στον Προμαχώνα, λόγω Χριστουγέννων και επιστροφής των Βουλγάρων στη χώρα τους για γιορτές, γινόταν χαμός και είχε ουρές μίας ώρας και πλέον. Έκτοτε, δεν ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Υπάρχει κάποιος που να βγαίνει συχνά τα Χριστούγεννα (ή, έστω, μία φορά) και να μπορεί να μου πει εάν αυτή η κατάσταση συνεχίζεται ή εάν, πλέον, τα πράγματα είναι καλά και περνάς εύκολα από Προμαχώνα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Καλές Γιορτές σε όλους, (ελπίζω να ανοίξει καμμιά άλλη πίστα στο Bansko) Μάλλον σωθήκαμε από την καταστροφή, εκτός κι αν στην Ελλάδα όλα έρχονται με καθυστέρηση, Μ
  4. Σχεδιάζουμε (εάν έχει αποτελέσματα η υπερεντατική φυσικοθεραπεία στη μέση της γυναίκας μου) να πάμε στο Bansko από 22.12 έως 29.12. Θα μείνουμε σε σπίτι που μας παραχωρεί φίλος δίπλα στη γόνδολα (Ceddar Lodge). Έτσι, δεν πα να έχει ουρές, λίγο χιόνι κλπ, δωρεάν είναι και χωρίς εισιτήρια .... [Σημειώνω ότι για μία τετραμελή οικογένεια, το κέρδος από ένα ταξίδι με αυτοκίνητο για τη Βουλγαρία εν σχέσει με το πλοίο για την Ancona ή το αρεοπλάνο για την Κεντρική Ευρώπη είναι τεράστιο, αφού με κάποιο άλλο μέσο χρειάζεσαι 4 εισιτήρια, αλλά τα πορτοφόλια που χρηματοδοτούν το ταξίδι είναι μόνον των γονέων.... Επομένως, downsize και βλέπουμε του χρόνου]. Στο κατωτέρω site δίδεται η δυνατότητα για prebooking των pass με 15% έκπτωση. Κανονικά το κάνουν για να νοικιάσεις ταυτοχρόνως και εξοπλισμό, να κλείσεις μαθήματα ή να κάνεις χρήση και των άλλων υπηρεσιών του καταστήματος μέσω του οποίου γίνεται (έτσι μου είπαν στο τηλ. που πήρα), αλλά το σύστημα κάνει το prebooking μια χαρά, ενώ εσύ προχωράς κάνοντας bypass όλα τα σχετικά με ενοικιάσεις κλπ. – όπως μου εξήγησαν στο τηλ., είναι λάθος του συστήματος. Έτσι, χωρίς να έχεις κάνει κάποια ενοικίαση εξοπλισμού ή μαθήματα, μπορείς να κλείσεις με 15% έκπτωση τα pass. Να το κάνουμε άραγε ή υπάρχει φόβος στην παραλαβή να μας πουν ότι δε μας τα δίνουν; Βέβαια, στη χειρότερη περίπτωση, το κάνεις και αν δεν πιάσει, δεν έχασες τίποτα - πληρώνεις κανονικά σαν να μην το είχες κάνει. Σημειώνω ότι το σύστημα είναι λίγο ατελές, αφού δίνει δυνατότητα μόνον για παιδί έως 12 ετών και ενήλικο και όχι για μαθητή 12 και άνω. Πάντως, τα terms του site δεν αναφέρουν υποχρεωτικά την ενοικίαση ή τα μαθήματα για να προχωρήσεις στο booking των Lifts. http://banskoblog.com/terms-conditions/ski-hire-lessons-lift-passes/
  5. Πεταμένα χρήματα.... Μ' ένα 126 κάνεις πιο εύκολα τη δουλειά σου.
  6. Κι εμείς σκεφτόμαστε φέτος το Bansko ( 2 ενήλικες και 2 παιδιά). Είχαμε πάει το 2006, όταν ξεκίνησαν τα παιδιά, στα 7 και 4 τους χρόνια. Γενικά δεν ήμασταν ευχαριστημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης (σχήμα λιτότητος: ήταν κάφροι). Μετά από 5 χρόνια στους Δολομίτες και την Αυστρία, φέτος τα πράγματα απαιτούν οικονομία (μην ξεχνάτε ότι είμαστε 4 άτομα, αλλά 2 πορτοφόλια). Καλός φίλος μας διέθεσε το διαμέρισμά του, δίπλα στη γόνδολα και, έτσι, σκεφτόμαστε να πάμε εκεί 22 με 29.12. Το ξέρω ότι δεν είναι snow safe, αλλά μόνον τότε μπορούμε λόγω εργασίας. Αν, πάλι, δεν έχει χιόνι (μόνον τα κανόνια δε μου κάνουν), μικρό το κακό: θα απολαύσουμε το δέντρο μας και θα κάνουμε παρέα με φίλους στην Αθήνα. Ούτε προκαταβολές θα έχουμε στείλει, ούτε δεσμεύσεις. Μπόρα είναι, θα περάσει ( .
  7. Για την ακρίβεια: Πού είναι το Κράτος!!! Πάντως, θα διαφωνήσω με την τακτική του panoskap. Είναι αλήθεια ότι, εφόσον "του περάσει" του τύπου που μπαίνει από το πλάι (είτε στη ΛΕΑ, είτε στο φανάρι), θα νιώσει ότι επιβραβεύεται. Από την άλλη πλευρά, τα "τζαρτζαρίσματα" στην οδήγηση μπορεί να οδηγήσουν σε ατύχημα από τον επιμένοντα να χωθεί (με μας, με τον πίσω από εμάς κοκ). Ιδιαίτερα, δε, στην κίνηση, η συμπεριφορά του "μάγκα", οδηγικά αλλά και εκτός αυτοκινήτου, είναι πάντα απρόβλεπτη.
  8. Οι σκιέρ είμαστε πιο chic άνθρωποι και μας προτιμούν. Τους snowboarders τους αποθαρρύνουν.
  9. Αλήθεια, εδώ μέσα είναι κανένας κάτοχος ιστορικού αυτοκινήτου;
  10. Εμ, δεν ήθελα να δώσω πέντε δραχμούλες στο βουλκανιζατέρ, να τονώσω και την αγορά.
  11. Για το "τρις": ευτυχώς έχω μόνο δύο γόνατα.....
  12. Μηνίσκος και πάλι.... Το 2006 έπαθα μηνίσκο στο δεξί μου πόδι. Παρόλη την προτροπή γνωστού χειρουργού να τον χειρουργήσω, προτίμησα να κάνω φυσικοθεραπεία και, έκτοτε, έχω στήσει καλά το πόδι μου, αθλούμαι, κάνω σκι, παίζω τένις (αλλά, μάλλον, παραπαίζω). Τον Απρίλιο, μετά από πενθήμερο έντονης αθλήσεως και μία μέρα που είχα παίξει έντονα τένις, κάθησα να αλλάξω μόνος μου τα χειμερινά ζαντολάστιχα. Μετά από τρία τέταρτα βαθέων καθισμάτων, ένιωσα κάποια ενόχληση στο καλό μου πόδι. Κάθισα στ’ αυγά μου μία εβδομάδα, ήρθε το Πάσχα, έφυγα, ξανάρχισα τα πάντα και, …. σήμερα διεγνώσθη μηνίσκος και στο αριστερό μου πόδι. Το ξέρω ότι δεν είναι προς θάνατον, ιδιαίτερα με όσα γράφονται εδώ, αλλά αμάν…. Βαριέμαι και τις φυσικοθεραπείες και την αποχή από κάποια σπορ (ευτυχώς επιβάλλεται το κολύμπι και το ποδήλατο σε ομαλή άσφαλτο – αφού δεν έχω μαγνητικό) . Κυρίως, ότι και να’ ναι, ο μηνίσκος είναι και αυτός μία σωματική βλάβη, από ένα ελάττωμα σε κάθε πόδι μου.
  13. Ένα καρεκλάκι, μία καμπίνα εναλλάξ και δύο ξεχωριστές ουρές. Έτσι λειτουργεί και στην εσπερία. Μου φαίνεται πάντως περίεργο να ξεκινάς από το πάρκιγκ με καρεκλάκι, άρα το εναλλάξ μήπως ισχύει από τα 1980? (αν γίνεται τεχνικά). Επίσης, λίγο δύσκολο πρακτικά να ανέβεις με σκι σε καρεκλάκι στη μέση διαδρομής.
  14. Αφού το baby ανεβαίνει εκεί, είναι αναγκαίο να φθάνει καμπίνα στο πάνω μέρος του Βάκχου (έτσι ανεβαίνουν και τα έσοδα, αφού οι αρχάριοι θα πρέπει να παίρνουν πλήρες πακέτο). Από την άλλη, με δεδομένο ότι το πάνω σημείο του Βάκχου είναι αρκετά πιο ανεμοδαρμένο από την περιοχή του chalet, μήπως είναι κουραστικό για παιδιά τις πιο δύσκολες μέρες? Το εναλλάξ σύστημα είναι βολικό και γι αυτόν που παίρνει το lift από κάτω. Θα φοράει τα πέδιλα κατευθείαν στο τέρμα, ενώ με σκι στο καρεκλάκι θα ανεβαίνουν όσοι κατέβηκαν πίστα και το πήραν από το ενδιάμεσο. Ουφ, θα γλυτώσω και τη μόνιμη γκρίνια για το περπάτημα από την Αφροδίτη μέχρι το πρώτο lift της ημέρας.
  15. Έχει ο Πάππος στην Αράχωβα
  16. Mea culpa. Δεν κατάλαβα ότι εννοούσε Φτερόλακα edit: Τώρα είδα το νέο post για τα Κελάρια
  17. Εκδρομή προσκόπων, αγώνες της μίας κόρης στην Αθήνα, φουσκωτό (καιρός για θάλασσα), Πάσχα.... παιδιά έχεις;
  18. Το Σάββατο ήταν πράγματι μία όμορφη μέρα με λίγο κόσμο, λαμπρό ήλιο και χιόνι που, όμως, χάλασε γρήγορα.Φύγαμε γύρω στις 18.30, παρόλη τη γκρίνια των θυγατέρων μου που ήθελαν να κάτσουν μέχρι το τέλος. Η Γκρίζα Αρκούδα στην Αγόριανη τις αποζημίωσε. Η Κυριακή, όμως, ήταν άλλο πράγμα: το κέντρο ήταν έρημο, ενώ η αραιή συννεφιά και ένα ελαφρύ αεράκι βοήθησε στο να διατηρηθεί το χιόνι περισσότερο. Ο Βάκχος, μάλιστα, λόγω του ότι μέχρι αργά είχε πόρτες, ήταν πρακτικά απάτητος μέχρι και τις 14.00. Η Σαχάρα ήταν άστρωτη και τις δύο μέρες (αλήθεια, γιατί?). Το Σάββατο νωρίς ήταν λίγο κουραστικά τα παγωμένα κυματάκια, αλλά την Κυριακή -λίγο αργότερα- τα πράγματα ήταν καλύτερα. Φάγαμε το μεσημέρι τα κρύα σουβλάκια έξω από το chalet (10 κρύα σουβλάκια, δύο αναψυκτικά, ένας καφές = 30 € !), αποφύγαμε τους κρατήρες του δρόμου και και κλείσαμε την οικογενειακή χιονοδρομική σαιζόν με τις καλύτερες αναμνήσεις (το ξέρω ότι χιόνι έχει και θα έχει, αλλά έχουμε άλλα τόόόόόσα να κάνουμε....). Και του χρόνου!
  19. @marlen Άπαξ και έχεις ζητήσει να μη διωχθεί ποινικά ο υπαίτιος, μεταγενέστερη αντίθετη δήλωση δεν αλλάζει τα πράγματα. @semeli Η σωματική βλάβη από αμέλεια διώκεται αυτεπαγγέλτως. Κατά συνέπεια, μήνυση μπορεί να υποβληθεί εντός της πενταετίας (για την ακρίβεια, εντός της πενταετίας θα πρέπει να έχει επιδοθεί στον υπαίτιο και το κλητήριο θέσπισμα -βλ. ανωτέρω- άλλως η υπόθεση παραγράφεται). Εάν η σωματική βλάβη είναι "όλως ελαφρά", τότε διώκεται μόνον κατ' έγκληση, οπότε η έγκληση πρέπει να υποβληθεί εντός τριμήνου αποσβεστικής προθεσμίας, άλλως το σχετικό δικαίωμα χάνεται. Εξαρτάται, λοιπόν, από το χαρακτηρισμό της σωματικής βλάβης (παιδιά μην αρχίσουμε την περιπτωσιολογία τώρα) για να εξετασθούν τα δικαιώματα του παθόντος. Στην πράξη, εάν ο παθών έχει ικανοποιηθεί αστικά, δύσκολα βλέπω να τον ενδιαφέρει να κινηθεί ποινικά. Και για τη θεωρία: - Μήνυση: ποινική καταγγελία αξιόποινης πράξης που διώκεται αυτεπαγγέλτως - Έγκληση: ποινική καταγγελία αξιόποινης πράξης που δε διώκεται αυτεπαγγέλτως, αλλά μόνον με καταγγελία του παθόντος
  20. Η ποινική δίωξη σε περίπτωση τραυματισμού (σωματικής βλάβης από αμέλεια) ασκείται αυτεπαγγέλτως ακόμη και εάν ο οδηγός δεν είναι επαγγελματίας. Εάν ασκηθεί και τα μέρη τα βρουν, ο παθών μπορεί να ζητήσει τη «μη συνέχιση της ποινικής διώξεως», η ποινική δίωξη παύει. Εάν ο παθών, προ της ασκήσεως της ποινικής διώξεως, δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη του υπαιτίου του ατυχήματος («δεν έχω ποινικές αξιώσεις, αλλά μόνον αστικές» ή κάποια ανάλογης μορφής διατύπωση δήλωση), τότε δεν ασκείται ποινική δίωξη κατά του υπαιτίου και απομένουν μόνον οι αστικές (οικονομικές) αξιώσεις του παθόντος. Έτσι και στην περίπτωσή σου, κανονικά, δεδομένου ότι ο παθών δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική σου δίωξη, δεν θα πρέπει να διωχθείς ποινικά και, όχι, δε θα χρειαστείς δικηγόρο. Δεδομένου, όμως, ότι είμαστε στην Ελλάδα, καλό θα ήταν να το ελέγξει κάποτε και ο δικηγόρος σου (υπάρχει τέτοια δυνατότητα στο σύστημα του Πρωτοδικείου) για να είσαι σίγουρος. [Αυτό δεν ισχύει σε περιπτώσεις επαγγελματιών οδηγών: εκεί, ακόμη και εάν το θύμα δεν επιθυμεί τη δίωξη του οδηγού, ο οδηγός θα παραπεμφθεί στο ακροατήριο και, εφόσον πράγματι το θύμα επιθυμεί να βοηθήσει, θα γίνει μία «παρωδία» δίκης, στην οποία θα επιδιώκεται η απαλλαγή του υπαιτίου. Και αυτό, επειδή θεωρείται ότι η μη σύννομη οδήγηση εκ μέρους επαγγελματία οδηγού αφορά, όχι μόνον τον παθόντα, αλλά και την έννομη τάξη.] Καθόσον αφορά το συνάδελφο που σου είπε ότι δε θα μπορείς να διορισθείς και άλλα τρομακτικά, καλό θα ήταν να ξαναεξετάσει τη νομική του συμβουλή…. (δες και παραπάνω για το ποιες ποινές θεωρούνται «κώλυμμα» διορισμού). Βέβαια, τα ανωτέρω αφορούν το ποινικό σκέλος της υποθέσεως. Εφόσον ο τραυματίας δεν ικανοποιηθεί αστικά (εφόσον δηλ. η ασφαλιστική σου εταιρεία δεν του καταβάλει τα ποσά που αυτός επιθυμεί για υλικές ζημίες, ιατρικές κλπ δαπάνες πλέον αποζημιώσεως για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης την οποία υπέστη εκ του τραυματισμού), τότε μπορεί να στραφεί αστικώς (με αγωγή ενώπιον των αστικών δικαστηρίων) με αίτημα την καταβολή των σχετικών ποσών. Στην περίπτωση αυτή εναγόμενος, εκτός της ασφαλιστικής εταιρείας μπορεί να είσαι και εσύ ως υπαίτιος, αλλά, σε κάθε περίπτωση, το όποιο ποσό επιδικασθεί, θα το καταβάλει η εταιρεία. Κατά συνέπεια, ακόμη και εάν είσαι εναγόμενος, δεν είναι υποχρεωτικό να απευθυνθείς σε δικό σου δικηγόρο, αφού μπορείς να εκπροσωπηθείς από το δικηγόρο της ασφαλιστικής εταιρείας. Ελπίζω τα παραπάνω να ικανοποιούν τις απορίες σου. [ΥΓ: …και άσχετο με τις απορίες σου. Η «ψυχική οδύνη» που αναφέρει ο Mitsaras ανωτέρω αφορά μόνον περιπτώσεις θανατώσεως προσώπου. Στις άλλες περιπτώσεις, η «στενοχώρια» που αισθανόμαστε συνεπεία του τραυματισμού μας ή μίας άλλης παρανόμου πράξεως εις βάρος μας, ονομάζεται «ηθική βλάβη». Βέβαια, το σχετικό λάθος είναι το πιο συνηθισμένο στην καθημερινή μας γλώσσα.]
  21. Εγώ πάντως είμαι στο κρεββάτι με 38,5 και θα μείνω εδώ το ΠΣΚΔ όπως πάω.
  22. Κι εγώ δε θα ξεχάσω την επτάχρονη κόρη μου (πρόπερσι) να απογειώνεται ένα μέτρο στο Δία, να σκάει κάτω, να καταφέρνει να μην πέσει, αλλά στη δεύτερη απογείωση να μην τα καταφέρνει πλέον.
  23. Προφανώς γι αυτό και δεν κυκλοφορούν πολλές...
×
×
  • Create New...