-
Content Count
339 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Fulvia 3
-
Και με τη σειρά μου, η snow how είναι χορηγός (επειδή δε βλέπω banner); Γιατί στο post http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=14161 όλοι σχολίασαν με χαρά, με πρώτο τον spider. Αλλά και αν είναι χορηγός, επειδή (κακώς ενδεχομένως) δε γνωρίζω: ο χορηγός, εκτός από banner, επιτρέπεται να ποστάρει ελεύθερα διαφημιστικά, ενώ εμείς που δεν είμαστε επαγγελματίες δεν μπορούμε να αναφερθούμε πληροφοριακά; Αναφέρθηκε ανωτέρω μία απόφαση του Δ.Σ. την οποία (και πάλι κακώς ενδεχομένως) δε γνωρίζω: τι καθορίζει ως προς τα σχετικά θέματα; Εάν πάντως έχουν έτσι τα πράγματα, να σταματήσουμε όλοι να αναφέρουμε μάρκες, δεδομένου ότι όλες είναι ανταγωνιστικές των χορηγών.
-
Σύζυγος που ψωνίζει για την καλή του, όπως εγώ, θα είναι. Παίρνεις φωτό, τη στέλνεις και έρχεται η απάντηση "δε μ' αρέσει". Με το sn γίνεται τίποτα; Δηλ. αν απεύθυνθεί κάποιος στις εταιρείες και αναφέρει ένα sn μήπως μπορούν να το βρουν; (ιδίως αν το πούλησαν με αναβάθμιση) Τώρα, μήπως σου ζητάμε πολλά; Redial στα πρόσφατα βγάζει μόνον μέλη της συμμορίας;
-
Μήπως είναι υπερβολική αντίδραση; Κανένας δε γίνεται διαφημιστής της τεράστιας αυτής εταιρείας (η οποία μόνον εμάς δεν έχει ανάγκη για διαφήμιση, τα προϊόντα γίνονται ανάρπαστα). Όπως και κανείς δε γίνεται διαφημιστής του skishop όταν λέει πόσα καλά είναι τα Xbionic. Μερικοί από εμάς δεν θα ψωνίσουν ποτέ από super market, αλλά για κάποιους που δεν μπορούν - θέλουν να πάρουν top μάρκες, είναι μια λύση. Καλό είναι να ενημερώνονται. Άλλωστε, νομίζω ότι ο υποψήφιος αγοραστής του skishop δεν ψωνίζει από super market, εκτός, ίσως, από προσφορές σε εργαλεία και χριστουγεννιάτικα. Κακό θα ήταν εάν κατά κάποιον τρόπο επισήμως γινόταν αυτό. Τέλος, όταν οι πιο έμπειροι (οι οποίοι, καττά τεκμήριον, είναι και καλύτεροι σκιερ) αναφέρονται με κολακευτικά σχόλια σε κάποιο πέδιλο, θα έπρεπε να το θεωρήσουμε διαφήμιση; Ή το thread "Nordica brand offers" δεν μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση; (εκτός και αν προέρχεται από κάποιον εκ των χορηγών του site, στον οποίο επιτρέπεται στα πλαίσια της χορηγίας, οπότε συγγνώμη, αλλά δεν ξέρω τις λεπτομέρειες παρομοίων συμφωνιών). Όλα ενημέρωση είναι, σε ένα ελεύθερο forum.
-
Νομίζω ότι τα διόδια τα πληρώνουμε κανονικά ή όχι ανάλογα με την αντίληψή μας περί νομιμότητος, υποχρεώσεων, κοινωνικής ευθύνης κλπ. [Εκτός αν τα έχουν ανοίξει τη συγκεκριμένη στιγμή πέντε άνθρωποι του ΠΑΜΕ ή της τοπικής ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.]
-
Ευχαριστώ. Απλώς ρωτούσα αν υπάρχει κάποια άλλη λεπτομέρεια την οποία ξέραμε (π.χ. μήπως ως ΕΣΤΟΥΧ είχαμε κάποια πρόσβαση στις πληροφορίες της ΕΤΑ).
-
Παιδιά, μη γνωρίζοντας καλά τον κόσμο και τα θέματα, χάθηκα κάπως μέσα στις συζητήσεις περί ημών και "εκείνων", ενώ οι πληροφορίες για το διαγωνισμό εδόθησαν κάπως αποσπασματικά (ή, τουλάχιστον, εγώ μπερδεύτηκα). Έψαξα να βρω το τεύχος το διαγωνισμού (γιατί η προκήρυξη αναφέρει μόνον τα διαδικαστικά) και δεν το βρήκα. Υπάρχει κάποιος που μπορεί συγκεκριμένα και με βεβαιότητα -επειδή το έχει διαβάσει σε κείμενα και όχι επειδή το συζητάει ο κόσμος- να γράψει τι ακριβώς γίνεται με νέους αναβατήρες, τι γίνεται με κατάργηση παλαιών και τι γίνεται με κτίρια/υπόστεγα για τους νέους αναβατήρες; Τώρα, εάν η κατάργηση κάποιου αναβατήρα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα την απελευθέρωση (και πιθανή διάστρωση) μίας πίστας, ας σημειωθεί και αυτό στο τέλος. Ευχαριστώ, (ελπίζω να μην είμαι τόσο μπουμπούνας ώστε να είμαι ο μόνος που δεν κατάλαβε)
-
Εφόσον η Αφροδίτη γίνεται 8άρα, προφανώς θα πρέπει να διευρυνθεί η πρόσβαση σε αυτήν και από τις δύο πλευρές και, ενδεχομένως, και οι σκάλες.
-
Στα πλημμελήματα, όταν κατηγορείσαι για μία πράξη, εφόσον κριθεί ότι πρέπει να παραπεμφθείς, εκδίδεται από τον Εισαγγελέα "κατηγορητήριο" (πράξη του εισαγγελέα με την οποία σου αποδίδεται η κατηγορία, αναφέρονται οι μάρτυρες, τα έγγραφα κλπ). Αντίγραφο αυτού, το οποίο αναγράφει το Δικαστήριο στο οποίο θα δικασθείς και δικάσιμο, καλούμενο "Κλητήριο Θέσπισμα" σου επιδίδεται. Αν δεν σου επιδοθεί εντός πενταετίας από της τελέσεως της πράξεως, η πράξη παραγράφεται. Εφόσον σου επιδοθεί εγκύρως εντός της πενταετίας, η παραγραφή επεκτείνεται σε οκτώ έτη.
-
Τριετία (άσχετο από την αναστολή). Η πενταετία είναι η παραγραφή για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει επιδοθεί εγκύρως κατηγορητήριο. Άπαξ και επιδοθεί, η παραγραφεί γίνεται οκταετής. @turms : τι να κάνουμε, καμμία δουλειά δεν είναι ντροπή...
-
Κατ' αρχάς, με δεδομένο ότι μόνον οι ταχύτητες έως χιλ. διπλασιάζονται, όντως φταις. Περαιτέρω, παρόλο που η υπερβολική ταχύτητα τιμωρείται πλέον μόνον με διοικητικές ποινές (πινακίδες, δίπλωμα), εφόσον η ποινή σου είχε ήδη καταστεί αμετάκλητη προ της επιβολής του ευμενεστέρου νόμου -ως εν προκειμένω-, δεν μπορεί να διαγραφεί λόγω του ευμενέστερου νόμου. Όμως, λόγω της παρόδου της τριετίας από της επιβολής της, διαγράφεται από το αντίγραφο γενικής χρήσεως (αυτό που ζητάμε με αίτημά μας πχ για διορισμό). Αν δεν έχει διαγραφεί -στην Ελλάδα ζούμε- μπορείς να το ζητήσεις με σχετικό αίτημά σου. Όσο για το αντίγραφο του δελτίου (αυτό που θα προσκομισθεί στο δικαστήριο εάν είσαι κατηγορούμενος), εκεί παραμένει.
-
Η δικαστική διαδικασία την οποία έχετε ξεκινήσει είναι αστική. Αίτημά σας είναι η καταβολή της αποζημιώσεως για τις ζημίες του αυτοκινήτου σου. Το ποινικό μητρώο αφορά την ποινική διαδικασία. Ελλείψει τραυματισμού, ποινική διαδικασία δεν κινήθηκε. Στο ποινικό μητρώο αναγράφονται οι ποινές στις οποίες καταδικάζεται κάποιος στα πλαίσια της ποινικής δίκης - επομένως είναι άσχετο με τη διαδικασία στην οποία εμπλέκεσαι σήμερα. Σε κάθε περίπτωση, εάν κάποιος καταδικασθεί για π.χ. σωματική βλάβη εξ αμελείας ή ανθρωποκτονία εξ αμελείας στα πλαίσια αυτοκινητιστικού ατυχήματος, η ποινή αναφέρεται στο ποινικό μητρώο. Πλην όμως, παρόμοιες ποινές δεν αποτελούν "πρόβλημα" για τις περιπτώσεις στις οποίες ζητείται λευκό ποινικό μητρώο (π.χ. διαγωνισμοί, διορισμοί κλπ). Στις περιπτώσεις αυτές, όταν προσκομίζεται ποινικό μητρώο με καταγεγραμμένες σχετικές ποινές, καλό είναι να συνοδεύεται από την απόφαση ή άλλα στοιχεία της δίκης ή σημείωμα δικηγόρου. Ποινές οι οποίες αποτελούν κώλυμμα είναι οι λεγόμενες "ατιμωτικές καταδίκες", π.χ. υπεξαίρεση, απάτη, απιστία, πλαστογραφία. Προφανές είναι επίσης ότι βιαστές, εκβιαστές κλπ δεν γίνονται με χαρά αποδεκτοί.
-
Κανονικά θα έπρεπε να ανοίξω thread γάιδαρος, αλλά το βάζω εδώ. Σάββατο πρωί στο υπόγειο πάρκιγκ του Ερρίκος Ντυνάν (όπου, ως γνωστόν, οι θέσεις είναι ελάχιστες). Ο τύπος πιάνει τέσσερις θέσεις (και, όπως μου είπε ο υπεύθυνος, είναι γιατρός):
-
Για να μην αναλώνεσθε σε επιμέρους μετρήσεις, να ένα συγκριτικό: http://jalopnik.com/5839261/watch-the-worl...atest-drag-race
-
Πολιτική αεροπορικών εταιρειών
Fulvia 3 replied to aab's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Και η Lufthansa ζητάει να τον προδηλώσουμε. Προσοχή στην Aegean: σε οικογενειακό ταξίδι 2 γονέων και 2 παιδιών, όπου τα σετ ήταν ανά δύο τοποθετημένα σε δύο ski bags συνολικά, για λόγους ευκολίας μεταφοράς και οικονομίας χώρου, επέμεναν ότι, κατά τον τρόπο αυτό, ο καθένας κουβαλούσε δύο σετ, άρα το ένα έπρεπε να πληρωθεί (άλλο αν τα δύο μέλη της οικογενείας δεν κουβαλούσαν). -
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Κατ’ αρχάς, δε θα διαφωνήσει κανείς ότι η Lancia έχει πάρει ανεπιστρεπτί την κάτω βόλτα. Εδώ και χρόνια, συντηρείται στην αγορά με το Υ, το οποίο στο Νότο πουλάει καλά, και πέραν τούτου, ουδέν. Η Delta δεν απέδωσε τα προσδοκώμενα, όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά γιατί δεν είναι τόσο καλό για να δικαιολογήσει την ακριβή τιμή της. Έτσι, φτάσαμε στην ανάγκη να υιοθετήσουμε τις έτοιμες λύσεις της Chrysler, προκειμένου να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε μία πλήρη γκάμα (Y, Delta, Flavia, Thema, Voyager), χωρίς το τεράστιο κόστος εξέλιξης. Ας σκεφτούμε ότι πατώματα για αυτοκίνητα του E segment δεν έχει το Gruppo, ενώ και από πολυμορφικά χάνουμε. Βέβαια, η κίνηση αυτή δεν ενθουσίασε κανέναν Lancista (υπάρχει ακόμη τέτοιο είδος) και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποδώσει. Από την άλλη, το μεν Chrysler 300 πουλούσε στην Ιταλία, ενώ, γενικά, αν εξαιρέσουμε την 159, το Gruppo δε διαθέτει κάτι αξιόλογο στις μεγαλύτερες κλάσεις, ενώ τώρα ανοίγει ο δρόμος ακόμη και για τετρακίνητα. Οι αιτίες χάνονται πίσω στα τέλη του . Μετά την ΒΕΤΑ (η οποία, ως αυτοκίνητο ήταν άριστο, όμως με το πρόβλημα της σκουριάς – όχι, βέβαια, τόσο μεγάλο όσο το παρουσιάζει ο είρων Clarkson), τα μόνα σοβαρά αυτοκίνητα που παρουσίασε η Lancia ήταν η Delta I και η Thema (για τη Thesis ο καθένας ας κρίνει μόνος του). Η Delta ήταν ένα αυτοκίνητο που έστριβε σαν Alfasud, ήταν πιο καλοφτιαγμένο και συντηρήθηκε στην αγορά χάρις στις νίκες της Integrale. Η Thema πάλι, βασισμένο στο κοινό project του grοuppo με τη Saab, ήταν μία καλή λύση στην κατηγορία (και πύραυλος με τους 220 hp, δε μιλώ για την 8.32), τη στιγμή που τα αντίστοιχα αστέρια ήταν οδηγικά βαρετά και πολύ πιο ακριβά. Και εκεί, στην περίοδο τέλματος του Gruppo, τελειώσαμε. Αργότερα, η Fiat πήρε τα πάνω της, η Alfa διεσώθη και η Lancia ξεχάστηκε να κατασκευάζει Fiat με alcantara. Μόνη υπενθύμιση της παρουσίας της Lancia ήταν η Integrale με τα 6 πρωταθλήματά της και τη μοναδική παρουσία σε όλες τις κλάσεις των αγώνων. Όμως, κακώς συνδέουμε τη Lancia μόνο με την Integrale. Αυτό γίνεται γιατί οι νεώτεροι μόνον αυτοί γνώρισαν. Αντίθετα, η Lancia είχε πάντα μία μοναδική παρουσία στους αγώνες: Ενώ ο Vicenzo Lancia δεν επιθυμούσε την εμπλοκή σε αγώνες, ο γιός του Gianni τους λάτρευε και, έτσι, ξεκίνησε το 1952 η Scuderia Lancia, μετονομασθείσα γρήγορα σε Squadra Corse HF Lancia με σήμα το γνωστό ελεφαντάκι. Ξεκίνησε η πετυχημένη εμπλοκή στην Carrera Panamericana και στη Formula 1 (με το θάνατο του Ascari, όλες D50 δόθηκαν στη Ferrari, με αποτέλεσμα, το 1956 ο Fangio να κερδίσει το πρωτάθλημα με μία D50 με σηματάκια Ferrari), καθώς και η εμπλοκή σε αγώνες όπως το Targa Florio και το Mille Miglia, με τις Aurelia Β20 2500 GT. Το πολυδάπανο εγχείρημα οδήγησε την εταιρεία σε πτώχευση, με αποτέλεσμα την πώλησή της στον Pesenti της Italcementi, ο οποίος διαφωνούσε με την εμπλοκή σε αγώνες (έτσι, οι διάφορες εμφανίσεις δεν ήταν επίσημες). Μέχρι και το 1966, όταν η Fulvia coupe άρχισε να συμμετέχει επισήμως και, το 1969, εμφανίσθηκε η 1600 HF, η οποία, στην έκδοση Fanalone, απετέλεσε τη βάση του αυτοκινήτου που κέρδισε το 1972 το πρωτάθλημα και, μαζί με τη BETA coupe 1800 (8 και 16 βαλβίδων) και τη Stratos κατέκτησαν το πρωτάθλημα του 1974. Μετά, η Stratos, το πρώτο αυτοκίνητο ειδικά κατασκευασμένο για homologation, τα σάρωσε όλα (75,76) και, αν δεν αποφασιζόταν η εγκατάλειψή της για χάρη της εμπορικής πορείας του 131 (η Lancia ανήκε πλέον στη Fiat) θα συνέχιζε για καιρό νικηφόρα, όπως απέδειξε ο Darniche ακόμη και το 1980. Και ενώ από το 1979 (με τη Montecarlo) και μέχρι το 1985 (με τις LC1 και LC2) η Lancia κερδίζει στις πίστες του πρωταθλήματος αντοχής, τo 1983, με το Quattro παρόν για πρώτη φορά, η πισωκίνητη 037 κατακτά και πάλι το πρωτάθλημα. Ακολουθεί το 1984 το τέρας, η 038, γνωστή και ως Delta S4 (καμμία σχέση με τη Delta), στο κύκνειο άσμα του Group B. Με την κατάργηση του Group B, η Lancia έχει την τύχη να έχει έτοιμη την Delta HF turbo 4WD (165 hp στην έκδοση δρόμου) και το παραμύθι ξεκινάει με πρώτες τρεις θέσεις στο πρωτάθλημα του 1987, για να ακολουθήσουν άλλα πέντε συνεχόμενα πρωταθλήματα με τη Delta, η οποία, πλέον, ονομάζεται Integrale (δημιουργώντας το ρεκόρ των έξι συνεχόμενων τίτλων). Ο κόσμος αυτήν γνώρισε και νομίζει ότι η ιστορία της Lancia είναι αυτή. Μία ιστορία αγώνων (από αριστερά) Aurelia B20 GT, Fulvia, Stratos, 037, S4, Integrale Με την απόσυρση της Integrale το παραμύθι τελειώνει. Είναι κρίμα για μία εταιρεία, η οποία, εκτός από την παρουσία στους αγώνες και την ομολογούμενη φινέτσα της, υπήρξε πάντοτε καινοτόμος: πρώτο αυτοφερόμενο παραγωγής, V4 και ανεξάρτητη ανάρτηση στη Lambda, πρώτος V6 παραγωγής στην Aurelia, σαφή προσθιοκίνητα συστήματα ήδη από τη Flavia, επίπεδος κινητήρας σε προσθιοκίνητο στις Flavia, 4 δίσκοι και αλουμινένιος V4 σε μόλις 1.100 cc στις πρώτες Fulvia, πρωτοποριακή ανάρτηση των Beta (αυτή που ονομάσθηκε «control blade» στα Focus – οι ιταλοί δεν το είχαν κατοχυρώσει), turbo στον Lampredi, πρώτος συνδυασμός Turbo και Volumex στη Rally, τη stradale 037 (κάτι που παρουσίασε χρόνια μετά η VW στο Golf GT) κλπ. Μένουμε με τις αναμνήσεις μας και με ό,τι ο καθένας έχει περισώσει.
-
Πράγματι, πέρσι, με το εισιτήριο της ΑΝΕΚ να αναφέρει αναχώρηση 17.00 και άφιξη στην Ιταλία στις 13.00, μόλις την τελευταία στιγμή, τυχαίως, αντελήφθην ότι άλλαξε το Hellenic Spirit με το αργό Λευκά Όρη, με αποτέλεσμα νέα ώρα άφιξης στις 16.30 (και, μετά είχα 600 χιλ. οδήγηση). Ευτυχώς, αν και μουρμούρισαν στην αρχή κάτι για δικαίωμα αλλαγής δρομολογίων, σε ανώτερο επίπεδο δέχθηκαν εύκολα την επιστροφή των χρημάτων και βρήκα θέσεις στη ΜΙΝΟΑΝ (Πώς να μη βρω άλλωστε; Άδειο ήταν το πλοίο)
-
Τότε δες και αυτό: http://www.lanciachannel.tv/main.jsp?lingu...O2=&EVENTO3 Και για να μην είναι παραπονεμένα τα αγοράκια: Για να ξαναγυρίσω εντός θέματος (Όλγα, άλλαξε σελίδα τώρα), το λανσάρισμα των νέων Thema, Flavia, Voyager με rebadging των Chrysler, μπορεί να αποτελεί μία πόρτα για τις ΗΠΑ, αλλά σε ποιόν άνθρωπο με τέτοια αισθητική (που να αποδέχεται αυτά τα κουτιά) θα "μιλήσει" το όνομα Lancia; Και, αντιστρόφως, ποιός lancista, θα αποδεχθεί να οδηγήσει ένα Chrysler/κουτί, μόνο και μόνο επειδή έχει poltrona frau; Τέλος, όσο και αν δεν είμαι 'γερμανόφιλος", ποιός υποψήφιος αγοραστής στο E segment θα προτιμήσει ένα Lancia 300 (συγγνώμη, Thema) με τα χιλιάδες κυβικά, από μία Ε class; Άσε πια το συναισθηματικό μέρος... Έτσι, το ρίξαμε στο φρου-φρου και τα αρώματα και το φεστιβάλ....
-
Lancia Thema Πού κατήντησε μία ιστορική φίρμα να τοποθετεί το σήμα της σε αμερικάνικες χοντροκοπιές. Υποθέτω ότι τα κορίτσια του forum δε θα ασχοληθούν με το αυτοκίνητο
-
@ "Σιδεράς", Το ταξίδι Πάτρα - Βενετία διαρκεί περίπου 33 ώρες, ενώ το ταξίδι Πάτρα - Ancona μόνο 21 ώρες (μέσω Ηγουμενίτσας πλέον / κάποτε ήταν 20 απευθείας). Πέραν τούτου, σε πολλά δρομολόγια, αυτό περιλαμβάνει δύο διανυκτερεύσεις κλπ. Αν αναλογισθείς ότι από Ancona για Δολομίτες χρειάζεσαι περίπου 5-6 ώρες οδήγηση, ενώ από Βενετία 2 ώρες (πηγαίνεις εσωτερικά), η διαφορά κλίνει υπέρ της Ancona, ιδιαίτερα στην περίοδο των Χριστουγέννων, όταν οι μέρες είναι λίγες. Βεβαίως, η οδήγηση από Ancona έχει πιο μεγάλη κατανάλωση βενζίνης + διόδια, αλλά και το εισιτήρια για Βενετία είναι πιο ακριβό (και πολλαπλασιάζεται σε περίπτωση οικογένειας, ενώ η βενζίνη παραμένει σταθερή ασχέτως ατόμων στο αυτοκίνητο). ------------------------------------ @Turms Προφανώς θα προτιμούσα τη ΜΙΝΟΑΝ - έχω και εγώ ταξιδέψει με μικρά και αργά της ΑΝΕΚ. Αλλά η Grimaldi είναι χειρότερη. Από την άλλη μεριά, φέτος η ΑΝΕΚ έχει ΚΞ με τη Superfast και είναι ασαφές ακόμη ποιο πλοίο ταξιδεύει. Σε κάθε περίπτωση, θα προτιμήσω βολικές ώρες και όχι εταιρεία (αρκεί τα χρήματα να είναι παραπλήσια / που συνήθως είναι / πώς είπαμε ότι λέγεται αυτό: price fixing;) ΥΓ: Μακαρονάδα πάντα!
-
Όποτε ταξίδευα Σάββατο έβρισκα πάντα πολλή κίνηση και ασύλληπτα μποτιλιαρίσματα, δεδομένου ότι, ως γνωστόν, οι αλλαγές των δωματίων γίνονται Σάββατο, τόσο στην Ιταλία, όσο και στην Αυστρία. Πέρσι, τα Χριστούγεννα έπεσαν Σάββατο, οπότε ταξίδεψα ανήμερα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε άδειους δρόμους, δεδομένου ότι, ως επί τω πλείστον, οι Ιταλοί έκαναν τις περιόδους Κυριακή με Κυριακή. Φέτος, ελπίζω ότι, επειδή Σάββατο είναι παραμονή, πάλι κάτι τέτοιο θα γίνει. Ήδη, τα περισσότερα αυστριακά ξενοδοχεία έδιναν Παρασκευή με Παρασκευή. Επομένως, βγαίνω 13.30 (αν πάρω ΜΙΝΟΑΝ - η ΑΝΕΚ μέχρι Νοέμβριο δίνει άφιξη 13.00) και αρχίζω τον αγώνα δρόμου, με όριο ταχύτητος την μπαγκαζιέρα μου (φροντίζω να κινούμαι μέχρι 150 πραγματικά χιλιόμετρα / στο GPS όχι στο κοντέρ). Τα βραδινό της παραμονής θα το έχουν φροντίσει όσοι φθάσουν με αεροπλάνο, σκι για όλους θα έχω μαζί μου και δε θα νοικιάσω, ski pass θα βρω στο δωμάτιό μου, μαθήματα για τα παιδιά για την επομένη θα έχουμε κλείσει με email, στα 45 μου η οδήγηση δε με κουράζει ακόμη .... Άντε να περάσουμε καλά. [Πράγματι, προτιμώ την ΑΝΕΚ από την Grimaldi = κακά πλοία και άθλιο service. Επομένως, κρατώ την κράτησή μου και ελπίζω για προσφορές και των δύο.]
-
Θέλει να αποκτήσει "πρόσωπο" στο parking του ΧΚΠ.
-
Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Καθόσον αφορά τα πλοία: Πέρσι οι προσφορές της ΜΙΝΟΑΝ είχαν βγει το καλοκαίρι και τα είχα πάρει από τότε. Πάντως, έχω ημερομηνία αγοράς εισιτηρίων 8.12, οπότε μπορώ να περιμένω. Μ
-
Επειδή παρατηρείται μία εσφαλμένη κατεύθυνση του θέματος από τον κ. Λάππα, ο οποίος καθοδηγεί τη νεολαία σε επικίνδυνες ταχύτητες, επιθυμώ να οριοθετήσω το θέμα σε ένα πιο χιονοδρομικό προορισμό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1709685/ Χωράει ολόκληρη παρέα χιονοδρόμων. Και μην ξανακούσω ότι ο δρόμος για το ΧΚΠ δεν είχε καθαρισθεί καλά. (τώρα, τυπικά, με πινακίδες ιστορικού δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί ελεύθερα, αλλά εδώ θα κολλήσουμε τώρα...)
-
Η μία από τις δύο. Η άλλη είναι αριστερά με τα μπλε παράθυρα. Ουσιαστικά, λόγω απότομης κλίσεως, σε κάθε επίπεδο είναι ισόγεια ενώ είναι διώροφη στο άνω τμήμα.
-
Είναι αλήθεια ότι από το Penken υπάρχει μόνο μία skiroute που κατεβαίνει κάτω (στη βάση του Horberbahn), αλλά από εκεί θέλει ski bus. Αλλιώς, από το Ahorn κατεβαίνει πίστα, αλλά στο Ahorn δεν έχει και πολλά να κάνεις. Για τις γόνδολες λογικά αυτά που λες. αν και ελπίζω στο κλείσιμο (γιατί πάντα κλείνουμε το μαγαζί) να είναι πιο άνετα τα πράγματα. Πλοίο: έκλεισα με τη ΜΙΝΟΑΝ (aller 24/12 στις 17.00, retour στις 31.12 στις 16.30), αλλά αναμένω και δρομολόγια της ΚΞ ANEK/Superfast. Πάντως, ενώ πέρσι η τετραμελής οικογένεια σε 4κλινη εξωτερική με ΙΧ κόστιζε 550 € και στις δύο εταιρείες (τα παιδιά τα είχαν δωρεάν), φέτος κόπηκαν οι προσφορές και ξαναγύρίσαμε στις παλιές τιμές (930 €). Πέρσι τα πλοία ήταν άδεια - φαίνεται ότι φέτος η κρίση τέλειωσε .... (με 900 € πάει 4μελής οικογένεια στο Μόναχο). (μου δικαιολογήθηκαν ότι φταίει ο επίναυλος, αλλά αυτός είναι 3% επί του καθαρού ναύλου)και τα πλοία θα γεμίσουν
