Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
sotogiannop

χ/κ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ 2010-2011

Recommended Posts

(......)Δεν μπορω να καταλάβω (οπως και οι περισσοτεροι νωμιζω) γιατι πρεπει να ακουω το γκαπα γκουπα οσο παίρνει δυνατά και να ειμαι κατασταση party την ωρα που κανω ενα διαλειμμα και θελω να πιω μια τσικουλάτα και να χαλαρώσω.

 

Επίσης, Tα αποτσίγαρα και τα σκουπίδια που πετανε οι Τουρκόγυφτοι σε ολη την διαδρομή στους αναβατηρες Στυγα και Αχχιλέα. Δεν μπορει χωρις red bull να κατεβει ο ελληνοβλακας τις πιστες και θέλει και Μαλμπουρο για να μη βαριεται οσο ανεβαινει. Να του σβησεις το τσιγαρο στον ποπο και να τον βαλεις να το φαει τον λεχριτη που λερώνει το βουνο με τις βρωμιές του. Δεν σας λεω που να του το βαλεις το Red Bull....

 

Πέστα αγόρι μου , πέστα - αλλά δεν θα βγεί τίποτα , υπομονή και ευγένεια ; Πάλι δεν βγαίνει ... :unsure:

 

ΠΕΣΤΑ !!!!

 

:rolleyes:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και γιατι ρε Μαιρη να μην εχεις (εχουμε) την απαιτηση να το κανουν; υποχρεωση τους ειναι...δεν θα μας κανουνε χαρη

Xαχαχα επαθες στερηση ρακομελου μωρο μου? :rolleyes::unsure:;) ;)


 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xαχαχα επαθες στερηση ρακομελου μωρο μου? :P :P :P:lol:

 

Ολα στο Γιώργο!....Γιώργοοοοοοοοοο......


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η λαχτάρα του κόσμου, για να απολαύσει τη χιονοδρομία, φάνηκε και σήμερα. Ουρές στα εκδοτήρια από νωρίς μέχρι και τις 11:30. Σε αναστολή σήμερα Τρίτη οι αναβατήρες Στύγα και Άρτεμις λόγω αέρα και ομίχλης. Μετά τις 11:30 δόθηκαν σε λειτουργία και οι δύο αναβατήρες καθώς υποχώρησαν τα καιρικά φαινόμενα.

 

Για αύριο Τετάρτη, 2/2/2011, σε λειτουργία η πίστα Λητώ με τον αναβατήρα Ερμή, η πίστα Δανάη με τον αναβατήρα Αχιλλέα, οι πίστες Αριάνδη και Φαίδρα με τον αναβατήρα Δάφνη, η πίστα Ισμήνη με τον αναβατήρα Θέτις, η πίστα Αλκμήνη με τον αναβατήρα Ηρακλή, οι πίστες Αντιγόνη, Ειρήνη και Ηλέκτρα με τον αναβατήρα Άρτεμις και η πίστα Νεφέλη με τον αναβατήρα Στύγα, εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προς αποφυγήν μουρμούρας πάλι,επειδή ήμουν εκεί σήμερα θα σας πω τι έγινε.

Το κόψανε 3 σανιδάδες που αρκετή ώρα πιο πρίν έφτιαχναν άλμα.

Το στήσανε,πηδήξανε οι 2 πρώτοι,και στο άλμα του τρίτου,έσπασε.

Kαι... what happend next....? Κολύμπησε κανένας...? την γλίτωσε στο τσακ...? Την έκοψε χαλαρά και την έκανε...? Αν και δεν νομίζω να έγινε κάτι... Ευτυχώς οι εθελοντές... σανιδαδες... βοήθησαν.... Ειναι κλασσικό σημείο αυτό... έπρεπε να το έχουν κόψει εγκαιρα... :D

 

Μπράβο στους εργαζομενους που ηταν ολοι ευγενεστατοι και εξυπηρετικοι, μπραβο σε ολους εκει πάνω που τα καταφεραν ανοιξαν το κεντρο και εστειλαν τις Κασσανδρες για τσάι...

Εγώ δεν πίνω τσαϊ αλλά ένα διπλό εσπρεσάκι σκέτο άνετα... :lol: Μπράβο στο αυτονόητο Τρύφωνα δεν θα πω... Ξαναλέω ότι όσες αλλαγές έχουν γίνει στο κέντρο από το καλοκαίρι είναι για να πάει το τελευταίο ένα βήμα πιο πάνω... και να καθαρίσει από τις βρομιές... Οι βρομιές έφυγαν... αλλά το κέντρο δεν καθάρισε... και σίγουρα το άνοιγμα στην ώρα του... (ούτε νωρίτερα αλλά ούτε και αργότερα... με μικρή καθυστέρηση ίσως στη Στυγα) δεν είναι το κάτι παραπάνω...

 

Και γιατι ρε Μαιρη να μην εχεις (εχουμε) την απαιτηση να το κανουν; υποχρεωση τους ειναι...δεν θα μας κανουνε χαρη

Κανείς δεν υποχρώνει έναν επιχειρηματία να δουλέψει συγκεκριμένα κανένα μαγαζί Γιώργο... Μόνο κάποιοι συγκεκριμένοι υγειονομικοί κανόνες... Όλα άπτονται στην κρίση του επιχειρηματία... ;) Να παραπονεθείς... να κράξεις να γκρινιάξεις... ναι... μπορείς... να υποχρεώσεις... όχι... ΔΥΣΤΥΧΩΣ... Αν δεν σ'αρέσει δεν πας... :P

 

Φιλικά

Τεο...

 

Υ.Γ. Σα μπολλά μωρά δεν μαζευτήκαμε...? :P

Υ.Γ. 2 Καπεταν έτσι είναι την πρώτη αβδομάδα... Μετά... χαλαρώνουν... και στο τέλος Μαρτη εξαφανίζονται... :P

Edited by TEOXALANDRI

O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελογελάδι, διαβάζοντάς σε που αναφέρεσαι στον Τρύφωνα να μην τον ξεχάσουμε, σήμερα γιορτάζει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΥΦΩΝΑ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ειναι κλασσικό σημείο αυτό... έπρεπε να το έχουν κόψει εγκαιρα... :P

 

Ναι...αυτό είναι ένα θέμα...!Έπρεπε να την είχαν κόψει οι του χιονοδρομικού έγκαιρα.

Btw, επειδή όλο το υπόλοιπο κομμάτι είχε κάνει τεράστιες ρωγμές ας ελπίσουμε ότι οι ειδικοί έχουν μεριμνήσει σχετικά με αυτό, αλλά και οι θαρραλέοι και ανεγκέφαλοι σανιδάδες να μην στήσουν ξανά άλμα προκαλώντας την τύχη τους,σε τόσο επίφοβο σημείο. :P


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τρελογελάδι, διαβάζοντάς σε που αναφέρεσαι στον Τρύφωνα να μην τον ξεχάσουμε, σήμερα γιορτάζει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΥΦΩΝΑ!

 

Δεν το γνώριζα..... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....

 

Αμα ξανανεβεις στο βουνό και δεν δώσεις σημάδια ... ζωής... θα σε σκίσω... :P

 

 

Θα σε πετύχω στην κοπή της πίτας... που θα πάει... δεν θα σε πετύχω...?

Edited by TEOXALANDRI

O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
ξερει κανεις τι σοι παρκο εχουν τα καλαβρυτα ????αξιζει ????

 

 

Το Σαββάτο που μας πέρασε ήμουν με παρέα 7 άτομα στον Παρνασσό. Πρώτη φορά που πήγαμε και τελευταία..Δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερο χιονοδρομικό anywhere και απορώ με τον κόσμο που πηγαίνει και ξαναπηγαίνει.Έφαγε και τα μπινελίκια της η καστανόξανθη ταμίας στα δεξιά που την είχε δει και κάπως...

Από εδώ και πέρα Καλάβρυτα και μόνο Καλάβρυτα... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίεργη μέρα η σημερινή στο βουνό...

 

Όλος ο Χελμός ήταν καλυμμένος από ένα πυκνό σύννεφο το οποίο καθώς πλησίαζες από το νότο έμοιαζε με ένα μεγάλο τείχος. Φτάνοντας πάνω κατά τις 9.30 οι συνθήκες ήταν ακριβώς αυτές που προμήνυε η εικόνα από χαμηλά. Πυκνή ομίχλη από Βαθειά Λάκκα και πάνω αλλά και σχετικά δυνατός άνεμος με πολύ κρύο. Τα μαντάτα δεν ήταν καλά καθώς η Στύγα ήταν σε αναστολή και το ίδιο συνέβη σύντομα με την άγκυρα, πιθανότατα λόγω αέρα. Ο κόσμος ήταν αρκετός για καθημερινή, αλλά κατά τις 11 έγινε το αδιαχώρητο! Στα ΧΚ θα τρίβουν τα χέρια τους με τις απεργίες. Αχιλλέας και Δάφνη θύμιζαν Σαββατο.

 

Δυστυχώς η χαμηλή ορατότητα και τα κλειστά λιφτ δεν άφηναν πολλά περιθώρια για χιονοδρομικές απολαύσεις και η μέρα δεν εξελισσόταν ευχάριστα.... Μέχρι που άνοιξε αρχικά η Άρτεμις, μετά τις 11.30, και λίγο αργότερα και η Στύγα. Από εκεί και έπειτα η κατάσταση άλλαξε άρδην και αν συνυπολογίσουμε κάποια καλά ανοίγματα του καιρού μετά τις 14.00 μπορούμε άνετα να μιλήσουμε για ένα φανταστικό διάστημα μεταξύ 12-4. Στις ώρες αυτές μπόρεσα να θυμηθώ πόσο απελπιστικά αργό είναι το λιφτ της Στύγας! Αν δεν ήταν τα μαύρα κομμάτια της Στύγας, που ήταν πραγματικά απολαυστικά, δύσκολα θα το έπαιρνα πάνω από 2 φορές...

 

Σήμερα σκεφτόμουν ότι η αυτή η επιμονή των σαλε στα δυνατά μπιτάκια είναι πλέόν ανεξήγητη.... και μπαίνοντας εδώ διαβάζω αντίστοιχες απόψεις. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι κάθε μουσική είναι για τον αντίστοιχο χώρο και χρόνο. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι ακριβώς έχουν εκεί πάνω στο μυαλό τους για να βάζουν Χορευτική μουσική (τονίζω το χορευτική), πρωί, σε ένα χώρο που η πλειοψηφία του κόσμου πηγαίνει για να χαλαρώσει. Τόσες καλές μουσικές υπάρχουν γιατί φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό;

Share this post


Link to post
Share on other sites
ενοω απο snowboard park !!!!!

 

Snowboard park δεν υπάρχει.Υπάρχει Snow Park (και για σκι κ για σανίδα) όπου γίνονται φιλότιμες προσπάθειες και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό.


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snowboard park δεν υπάρχει.Υπάρχει Snow Park (και για σκι κ για σανίδα) όπου γίνονται φιλότιμες προσπάθειες και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό.

 

 

 

Ααααααα ναι μπαινουν και τα σκι στα παρκα :blink::lol: :LOL: :lol:

δεν ειναι ακομα ετοιμο ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ααααααα ναι μπαινουν και τα σκι στα παρκα :blink::lol: :LOL: :lol:

δεν ειναι ακομα ετοιμο ???

 

Ναι, μπαίνουν και τα σκι στα πάρκα.....!

Btw, μέχρι και χθες το μεσημέρι το έφτιαχναν.Υπομονή, σε λίγες μέρες υποθέτω ότι θα έχει τελειώσει...!


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τρελογελάδι, διαβάζοντάς σε που αναφέρεσαι στον Τρύφωνα να μην τον ξεχάσουμε, σήμερα γιορτάζει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΥΦΩΝΑ!

 

Δεν το γνώριζα..... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....

Αμα ξανανεβεις στο βουνό και δεν δώσεις σημάδια ... ζωής... θα σε σκίσω... :blink:

Θα σε πετύχω στην κοπή της πίτας... που θα πάει... δεν θα σε πετύχω...?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
... θα σε σκίσω... :blink:

 

 

Θα σε πετύχω στην κοπή της πίτας... που θα πάει... δεν θα σε πετύχω...?

Τρυφωνα, μην ανησυχεις, το μαχαιρι για την κοπη της πιττας θα το εχει η Προεδρος... :lol:

 

Χρονια Πολλα κι απο μενα! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χτές ήταν μια καλή και απολαυστική ημέρα , (ειδικά μετά τις 11.30 που έδωσαν τη Στύγα!!!) για σκί, αν και στην αρχή ο καιρός δεν μας έδωσε αυτή την χαρά λόγω ομίχλης και αέρα.

 

Εγώ πέραν του ότι συμφωνώ για το θέμα του ex-wooloomooloo θα ήθελα επιπλεόν να κάνω 2 παρατηρήσεις περί ασφάλειας:

 

- ανεβαίνοντας το συρόμενο Θέτις αριστερά από το διάδρομο του, υπήρχαν δίχτυα ασφαλείας τα οποία είχαν τοποθετηθεί με στηρίγματα-μπετόβεργες.

Άν λοιπόν κάποιος αρχάριος-μέτριος σκιέρ κατα λάθος χάσει την ισορροπία του και βγεί εκτός πορείας, δεν θα καρφωθεί στις μπετόβεργες?

 

-Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι ασφαλές να ανεβαίνουν στους εναέριους αναβατήρες (Αχιλλέα και Στύγα) χιονοδρόμοι με τα πέδιλα ή τα σανίδια στο χέρι.

Το είδα να συμβαίνει επαννειλημένα και μάλιστα από κάποιον στο μπροστινό μου καρεκλάκι έφυγε το σανίδι και έπεσε κάτω.Αναλογιστείτε τι θα συνέβαινε αν πέρναγε κάποιο παιδάκι που μάθαινε π.χ. στο babylift του Ερμή.

 

Αυτά είδα και τα αναφέρω επειδή δεν έχω εικόνα περί ασφαλούς λειτουργίας των Χιονοδρομικών.

 

Κατά τα άλλα Λ Ι Ω Σ Α Μ Ε Ε Ε !!!


ski is talking to god!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αληθεια,τι γινεται με τις καμερες επανω?

Στην αρχη ειχε 4,επειτα λειτοθργουσαν οι 3 και σημερα βλεπω 2 εκ των οποιων η μια ειναι κολημενη 31/1/11 :P


 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αληθεια,τι γινεται με τις καμερες επανω?

Στην αρχη ειχε 4,επειτα λειτοθργουσαν οι 3 και σημερα βλεπω 2 εκ των οποιων η μια ειναι κολημενη 31/1/11 :P

 

Σαν το ανέκδοτο με τους 4 Ευαγγελιστές :P:lol::(


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χτές ήταν μια καλή και απολαυστική ημέρα , (ειδικά μετά τις 11.30 που έδωσαν τη Στύγα!!!) για σκί, αν και στην αρχή ο καιρός δεν μας έδωσε αυτή την χαρά λόγω ομίχλης και αέρα.

 

Εγώ πέραν του ότι συμφωνώ για το θέμα του ex-wooloomooloo θα ήθελα επιπλεόν να κάνω 2 παρατηρήσεις περί ασφάλειας:

 

- ανεβαίνοντας το συρόμενο Θέτις αριστερά από το διάδρομο του, υπήρχαν δίχτυα ασφαλείας τα οποία είχαν τοποθετηθεί με στηρίγματα-μπετόβεργες.

Άν λοιπόν κάποιος αρχάριος-μέτριος σκιέρ κατα λάθος χάσει την ισορροπία του και βγεί εκτός πορείας, δεν θα καρφωθεί στις μπετόβεργες?

νομιζω ειναι εγκληματικο.

-Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι ασφαλές να ανεβαίνουν στους εναέριους αναβατήρες (Αχιλλέα και Στύγα) χιονοδρόμοι με τα πέδιλα ή τα σανίδια στο χέρι.

Το είδα να συμβαίνει επαννειλημένα και μάλιστα από κάποιον στο μπροστινό μου καρεκλάκι έφυγε το σανίδι και έπεσε κάτω.Αναλογιστείτε τι θα συνέβαινε αν πέρναγε κάποιο παιδάκι που μάθαινε π.χ. στο babylift του Ερμή.

κανονικα ο λιφτιερης δεν θα επρεπε να τους το απαγορευει αυτο?

Αυτά είδα και τα αναφέρω επειδή δεν έχω εικόνα περί ασφαλούς λειτουργίας των Χιονοδρομικών.

 

Κατά τα άλλα Λ Ι Ω Σ Α Μ Ε Ε Ε !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
- ανεβαίνοντας το συρόμενο Θέτις αριστερά από το διάδρομο του, υπήρχαν δίχτυα ασφαλείας τα οποία είχαν τοποθετηθεί με στηρίγματα-μπετόβεργες.

Άν λοιπόν κάποιος αρχάριος-μέτριος σκιέρ κατα λάθος χάσει την ισορροπία του και βγεί εκτός πορείας, δεν θα καρφωθεί στις μπετόβεργες?

 

Αρχικά θέλω να πω ότι έχω φωτο που βγάλαμε την Δευτέρα από εκείνο το σημείο.Θα τις βάλω αργότερα.

 

Είναι λίγο αδύνατον να καρφωθεί κάποιος πάνω στις μπετόβεργες γιατί

 

πρώτον το σημείο εκεί είναι ευθεία(χωρίς καμία κλίση) άρα αν πέσει προς τα αριστερά κάποιος από το πιατάκι ίσα που θα κάτσει κάτω, (κοινώς δεν τσουλάει πέφτοντας)

 

δεύτερον, το πιατάκι δεν έχει καθόλου δύναμη έτσι ώστε να πετάξει τον αναβάτη ούτε καν πάνω στα δίχτυα(πόσο μάλλον στις βέργες)

 

και τρίτον για να καρφωθεί κάποιος πάνω στις βέργες θα πρέπει να είναι ύψους 2μέτρων και να πέσει σε όρθια στάση(απίθανο).

 

Αν κάποιος είναι τόσο γκαντέμης-αρχάριος και πέσει , και πάει μέχρι τα δίχτυα, το πολύ να τα ακουμπήσει(βέργες-δίχτυα), όχι όμως και να καρφωθεί.

 

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Edited by over-poulover

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αρχικά θέλω να πω ότι έχω φωτο που βγάλαμε την Δευτέρα από εκείνο το σημείο.Θα τις βάλω αργότερα.

 

Είναι λίγο αδύνατον να καρφωθεί κάποιος πάνω στις μπετόβεργες γιατί

 

πρώτον το σημείο εκεί είναι ευθεία(χωρίς καμία κλίση) άρα αν πέσει προς τα αριστερά κάποιος από το πιατάκι ίσα που θα κάτσει κάτω, (κοινώς δεν τσουλάει πέφτοντας)

 

δεύτερον, το πιατάκι δεν έχει καθόλου δύναμη έτσι ώστε να πετάξει τον αναβάτη ούτε καν πάνω στα δίχτυα(πόσο μάλλον στις βέργες)

 

και τρίτον για να καρφωθεί κάποιος πάνω στις βέργες θα πρέπει να είναι ύψους 2μέτρων και να πέσει σε όρθια στάση(απίθανο).

 

Αν κάποιος είναι τόσο γκαντέμης-αρχάριος και πέσει , και πάει μέχρι τα δίχτυα, το πολύ να τα ακουμπήσει(βέργες-δίχτυα), όχι όμως και να καρφωθεί.

 

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

 

Μαίρη αυτό που λές το σκέφτηκα και εγώ, αλλά από την άλλη μετρώντας 2 θανατηφόρα ατυχήματα σε ένα μήνα λειτουργίας των Χιονοδρομικών αρχίζεις και σκέφτεσαι διαφορετικά.Τουλάχιστον όσον αφορά το θέμα της πρόληψης.

 

Θα μπορούσαν ας πούμε τα δίχτυα να είχαν στερεωθεί με τους πλαστικούς πασσάλους που χρησιμοποιούνται για την σήμανση πετρών κτλ.

 

Και σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι στη Θέτις πολλοί πιό έμπειροι σκιέρ κάνουν και στο απάτητο της και βγαίνουν από εκεί στη Βαθιά Λάκκα.

 

Λίγο ομίχλη να έχει δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό.


ski is talking to god!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτό με τα λουράκια ήταν παράκληση-παρατήρηση μου στον Τσεκούρα...(πρώην διευθυντής για όσους δεν τον γνωρίζουν... :D ) ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια που ήμουν πάνω... αλλά πιστέψτε με... όλοι φοβόμασταν το μένος των ..."πελατών" στην απαγόρευση επιβίβασης λόγω έλειψης του συγκεκριμένου αξεσουάρ...

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολύ... σανιδάδες είναι ότι από την μια στιγμή στην άλλη μπορεί να στείλουν κάποιον στο χώμα (κυριολεκτικά) και εαυτούς φυλακή..(επίσης κυριολεκτικά...) Θα πρέπει όμως να γίνει κααααποια στιγμή...

 

Όσον αφορά τις χιονοπαγίδες στον διάδρομο της Θέτις Μαίρη (μου Μαιρούλα μου εσύ... τσαντίλω μου...) :P δεν είναι τόσο ψηλά τα παλούκια... Μην ξεχνάς ότι τα είχα στην αποθήκη μου 1 χρόνο και γνωρίζω ακριβώς το μέγεθός τους... που δεν ξεπερνούν... τα 1,8 με 2 μετρα ατοποθέτηστα μιας και το δίχτυ δεν έχει πανω από 1,5μ. ύψος. Το ζήτημα λοιπόν εδώ εκτός ότι μπορεί να καρφωθεί κάποιος ΠΟΛΥ δύσκολα στο συγκεκριμένο σημείο... ο συγκεκριμένος διάδρομος χρειάζεται ΜΟΝΙΜΟ ανεμοφράχτη-χιονοπαγίδα όπως ακριβώς έχουν βάλει έναν ξύλινο στον Περικλή στο ΧΚΠ... Ο διάδρομος αυτός είναι στο έλεος του αέρα και έχει συχνότατα πρόβλημα... Θα παρατηρήσατε ότι ακόμα και το ΣΚ που πέρασε το χιόνι ήταν οριακό... Ένας καλός μόνιμος ανεμοφράχτης-παγίδα με μετρημένη απόσταση από τους πυλώνες ώστε να χωράει το ρατρακ για να τον πατήσει είναι απαραίτητος.Είπαμε η νεα διοίκηση θα πάει κααααποια στιγμή το κέντρο μπροστά... Ξαναλέω δύσκολο να καρφωθεί κάποιος ακόμα και κινούμενος εκτός πίστας στο συγκεκριμέο σημείο. Πρέπει να πέσει στο "λούκι" της Θετις και να ξανανέβει.... (εκτός αν έρχετε με 180 από την Αντιγόνη!!! :P ). Τώρα για τους αρχάριους δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά... Πολλά έχουν δει τα μάτια μου.... :P Σε καταστάσεις περιορισμένης ορατότητας δε... όλα είναι ... πιθανά...

 

 

Φιλικά

Τεο...


O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...