Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Spy

Windsurfing, KiteSurfing & Ιστιοπλοΐα

Recommended Posts

Ωραία μέρα σήμερα, με 4,7 -5,3 δυνατά, με ήλιο,18 βαθμούς, ελάχιστο κόσμο, συμπαθητικό κύμα κατά διαστήματα, αλλά κυρίως bump and jump συνθήκες.

Ηταν καλό ζέσταμα γιά αύριο :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

 

ΥΓ κάνω ακόμη με κοντομάνικη στολή 3/2 (η χειμερινή είναι στο μάστορα ) πολύ άνετα, το νερό είναι ακόμη ζεστό <_<

Edited by Captain Powder

Share this post


Link to post
Share on other sites

παντως το σκ θα χρειαστει ότι πιο χοντρο υπάρχει σε στολή!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω λιώσει !!!

Όχι άλλο κάρβουνο !!!

Μέχρι το ΣΚ θα έχω συνέλθει χεχεχεχε!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν είχε στο Βερίγγειο 17 βαθμούς θερμοκρασία που έχει το νερό τώρα στην Ελλάδα, τα καβούρια θα πήδαγαν μόνα τους στη βάρκα, δεν θα άντεχαν το τσουρούφλισμα :rolleyes: :rolleyes:

Είμαστε πολύ τυχεροί που μπορούμε να κάνουμε όλα τα σπορ με άνετες συνθήκες. Δεν έχουμε ούτε τα χιόνια της Αλάσκας, ουτε το κύμα της Χαβάης.

Σκέψου όμως να είσαι σκιέρ στη Χαβάη και σερφερ στην Αλάσκα :(:P

Το νερό είναι αρκετά ζεστό τις περισσότερες μέρες του χρόνου. Η θερμοκρασία του αέρα είναι ενοχλητικά χαμηλή κάποιες μόνο μέρες, αλλά συνήθως εκείνες τις μέρες σκιάρουμε :D

Πάντως σήμερα έκανα με την κοντομάνικη 3/2 άνετα και είμαι και κρυουλιάρης :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιάμιση με δυο ώρες αντέχεις.........μετά εμένα μουδιάζουν τα άκρα οπότε την κάνω

....πρέπει δυστυχώς να συνηθήσω να φοράω παπουτσάκια και τα σιχένομαι!!

Το ζόρι είναι μέχρι να μπείς και όταν αλλάζεις,αμα μπείς όλα super,δεν είναι τόσο άσχημα!

 

και στο βουνό κάποιες φορες ,ειδικα εξωτερικό κάνει τόσο κρύο που μετά από καμια ώρα ψάχνεις καταφύγιο....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

ΣΚ προβλέπονται 7 μποφοράκια (30 κομβοι) ΒΑ και 10 βαθμοί Κελσίου???? :rolleyes: 10 βαθμοι??????? Αποτομα το χειμωνιάζει γαμωτο.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α Ωραία , μόνο 7 μποφορ ~ δηλαδή θα τρέξουμε τον πρώτο μας μαραθώνιο με αέρα μάλλον να χτυπάει στοργικά την πλάτη. Μήπως να πάρω το πανί μαζί μου; :rolleyes:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλαράκο αν θες το πανί του speed μπορώ να στο δώσω. Λογικά θα τον βγάλεις το μαραθώνιο στο μισό χρόνο ξεκούραστα. Πρόσεχε τα καλώδια μόνο.

 

Αληθεια οι συνθήκες μέσα στο χαμηλό με κρύο και 7άρι σας κάνουν για surf?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super κάνουν,ειδικά το 7αρι,το κρύο απλά σου μειώνει τη δειάρκεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Aναβυσσο δε ξέρω αν θα βγάλει τα 7 που λέει, ίσως βγάλει λιγότερα (μασ βολευει). Λούτσα θα τα βγάλει σίγουρα. Μονο να μην ειναι on kai of οπως το τριημέρο της 28ης Οκτωβρίου και να μη μας πεθάνει στη σπηλιάδα. Απο κει και περα, στολίτσα βεστακι σκουφάκι και σφίξιμο στα δόντια (κρυώνουν ωρε τα παλικάριαααα;;:rolleyes:. Παπουτσάκια δε βάζω, δε θα σκορπάω τα λεφτά σε αντιολισθησεις μετά. Ασε που παλια που φόραγα απο το κρύο είχε πάθει αγκύλωση το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου και νόμιζα κάθε φορά πως είχε τρυπήσει το παπούτσι και γι αυτο δεν το λυγίζω. Στο τέλος αποδεικνυοταν οτι το παπούτσι μια χαρα ήταν, το δάχτυλο μου ειχε κοκαλώσει. Τα πέταξα και ησύχασα. Έλυσα το προβλημα της αγκύλωσης με το να ανοιγοκλείνω συνέχεια τα δάχτυλα, των ποδιών μου και για τα χέρια έπαιζα πιάνο πάνω στη μάτσα. Τι Μοτσαρτ, τι Μπεόβεν, ολοκληρη συμφωνικη ορχήστρα έπαιζα χαχαχα. Να τα κραταω σε κίνηση να κυκλοφορεί το αίμα.... το τι πόνους εχω τραβήξει δε λέγεται. Αχ πότε θα χιονίσει???? Να μη χρειάζεται να τραβάω αυτό το μαρτύριο... Γιατί θα έχω την άλλη επιλογή... θα πηγαίνω στο βουνό, με το σκουφάκι μου τα γαντακια μου το μπουφανακι μου τη σαλοπετα μου, τα ισοθερμικά μου τη σανιδουλα μου...... κυρία. Αχχχχ

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο-Σ !!!!

 

ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι ο αγώνας που δεν δίνουμε

 

 

 

YouTube Video ->


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν μου έχει έτοιμη τη στολή ο Καρτελιάς εγκαίρως για το ΣΚΔΤ , με βλέπω να με βρίσκουν σε 2000 χρόνια σαν τον Oetzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

το βιντεάκι κατεβαίνει από το YouTube λόγω copyright claim του διάσημου αριστουργήματος

"Άμα θες να φύγεις φύγε" ....

 

80 :rolleyes:

 

θα τρελλαθώ δλδ ...

έχουνε μπει στο κόλπο και οι ελληνικές δισκογραφικές

και κάνουνε copyright claims για τραγούδια που γράφτηκαν προ 40ετίας ....!!!!

Edited by panpanou

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν δεν μου έχει έτοιμη τη στολή ο Καρτελιάς εγκαίρως για το ΣΚΔΤ ,

με βλέπω να με βρίσκουν σε 2000 χρόνια σαν τον Oetzi

 

Μην ξεχνάς ότι πολλοί χιονοδρόμοι έμαθαν για τον κυρ Ötzi

χάρις την τοποθεσία που βρέθηκε "Ötztal Arena".

Πολύ θα ΄θελα να 'μουν τώρα στα πέριξ του Sölden :rolleyes: .

bookmark_austria.jpg

 

Για σκέψου μετά από 2Κ χρόνια κάποιοι να σερφάρουν

στο surfότοπο "Captain arena" !!!

Μην κολλάς λοιπόν.

Τόλμα :P !

 

Και για να βγω λίγο από το Off topic, πριν με πάρει κανένας Λάππας και με σηκώσει...

είναι εύκολο να βρούμε τίποτα ρέλια νεοπρέν από 5άρα & 7άρα στον Καρτελιά?

Εδώ και 2 σαιζόν χρησιμοποιώ 2 τέτοια κομμάτια, κατάλληλα κομμένα στα μέτρα μου,

στα σημεία που με χτυπάνε οι μπότες του σκι.

Τα βάζω μέσα από την κάλτσα και πραγματικά έχω σωθεί.

Πλέον έχουν "αδυνατήσει" στα σημεία πίεσης, γι' αυτό ψάχνω να τα αντικαταστήσω.

 

Τέλος off topic από εμένα.

Καλά πλαναρίσματα 80 .

 

Υ.Γ: Κατεβαίνει κανείς σας από εδώ στο Λουτράκι για w.surfάκι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λέχαιο και Ξυλόκαστρο(ναυαρίνο -αμμόλοφους-καμάρι)

 

Σήμερα νησσάκια για πρώτο πιάτο 4,7 και κυρίως 4,2 πολύ δυνατά με καλό κύμα κατά διαστήματα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λέχαιο και Ξυλόκαστρο(ναυαρίνο -αμμόλοφους-καμάρι)

 

Σήμερα νησσάκια για πρώτο πιάτο 4,7 και κυρίως 4,2 πολύ δυνατά με καλό κύμα κατά διαστήματα!

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαβούρι, προχθές Τρίτη, ωραία κρύα μέρα με ωραίο αεράκι ...

 

:blink:B)

 

 

YouTube Video ->

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία λήψη Παναγιώτη !!

Καλά περνάτε στα Laser !!

Θέλω βόλτα :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

απίστευτο σερφάκι σήμερα...3,5 δυνατά με πολύ καλό κύμα ,ειδικά νωρίς!

 

Το καλό ήταν οτι το κρύο δεν ήταν τόσο έντονο όσο περίμενα...2,5 ώρες συνέχεια στο νερό! Η θάλασσα ακόμα ζεστή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία πράγματα

 

Άλλωστε

"Είναι ωραία η θάλασσα

γιατί κινείται πάντα

κι αν εχεις βρει πολλές στεριές

καμμία δε σ' αράζει"

 

Καλά πλαναρίσματα σε όλους

Μας "ταξιδεύετε" εμάς τους...στεγνούς


Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

" ... κρύο;

κρύο που να δαγκώνεις το ....... σου Κε Διευθυντά ....!"

 

(αληθινή απάντηση νεαρού γιατρού στον Δντή του, όταν ερωτήθηκε αν κάνει κρύο έξω ....

το θυμόμαστε ακόμα και δακρύζουμε από τα γέλια ....)

:heat:

 

 

 

πολύ κρύος αέρας

αλλά η θάλασσα ζεστή ακόμα ...

 

(αναμενόμενο, αφού η θάλασσα έχει πολύ μεγάλη θερμοχωρητικότητα

και υψηλή θερμοκρασιακή αδράνεια ...)


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγες φωτογραφίες από ιστιοπλοϊα στις Κυκλάδες, λίγο πριν μπει ο χειμώνας και πάρουμε το δρόμο για τα όρη...

 

103.jpg

 

096.jpg

 

083.jpg

 

080.jpg

 

078.jpg

 

070.jpg

 

067.jpg

 

015-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...