Captain Powder 2,135 Report post Posted November 7, 2011 (edited) Ωραία μέρα σήμερα, με 4,7 -5,3 δυνατά, με ήλιο,18 βαθμούς, ελάχιστο κόσμο, συμπαθητικό κύμα κατά διαστήματα, αλλά κυρίως bump and jump συνθήκες. Ηταν καλό ζέσταμα γιά αύριο :happy2: :happy2: ΥΓ κάνω ακόμη με κοντομάνικη στολή 3/2 (η χειμερινή είναι στο μάστορα ) πολύ άνετα, το νερό είναι ακόμη ζεστό Edited November 7, 2011 by Captain Powder Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 7, 2011 παντως το σκ θα χρειαστει ότι πιο χοντρο υπάρχει σε στολή!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 8, 2011 Έχω λιώσει !!! Όχι άλλο κάρβουνο !!! Μέχρι το ΣΚ θα έχω συνέλθει χεχεχεχε!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 8, 2011 Με ψοφόκρυο και να είσαι μες το νερό, μου φαίνεται κομμάτι ανώμαλο! Εσείς και οι καβουροψαράδες στον Βερίγγειο! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 8, 2011 Αν είχε στο Βερίγγειο 17 βαθμούς θερμοκρασία που έχει το νερό τώρα στην Ελλάδα, τα καβούρια θα πήδαγαν μόνα τους στη βάρκα, δεν θα άντεχαν το τσουρούφλισμα :rolleyes: Είμαστε πολύ τυχεροί που μπορούμε να κάνουμε όλα τα σπορ με άνετες συνθήκες. Δεν έχουμε ούτε τα χιόνια της Αλάσκας, ουτε το κύμα της Χαβάης. Σκέψου όμως να είσαι σκιέρ στη Χαβάη και σερφερ στην Αλάσκα Το νερό είναι αρκετά ζεστό τις περισσότερες μέρες του χρόνου. Η θερμοκρασία του αέρα είναι ενοχλητικά χαμηλή κάποιες μόνο μέρες, αλλά συνήθως εκείνες τις μέρες σκιάρουμε Πάντως σήμερα έκανα με την κοντομάνικη 3/2 άνετα και είμαι και κρυουλιάρης Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 8, 2011 Μιάμιση με δυο ώρες αντέχεις.........μετά εμένα μουδιάζουν τα άκρα οπότε την κάνω ....πρέπει δυστυχώς να συνηθήσω να φοράω παπουτσάκια και τα σιχένομαι!! Το ζόρι είναι μέχρι να μπείς και όταν αλλάζεις,αμα μπείς όλα super,δεν είναι τόσο άσχημα! και στο βουνό κάποιες φορες ,ειδικα εξωτερικό κάνει τόσο κρύο που μετά από καμια ώρα ψάχνεις καταφύγιο.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 9, 2011 Σκέψου όμως να είσαι σκιέρ στη Χαβάη και σερφερ στην Αλάσκα :rolleyes: Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted November 9, 2011 ΣΚ προβλέπονται 7 μποφοράκια (30 κομβοι) ΒΑ και 10 βαθμοί Κελσίου???? 10 βαθμοι??????? Αποτομα το χειμωνιάζει γαμωτο.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 9, 2011 Α Ωραία , μόνο 7 μποφορ ~ δηλαδή θα τρέξουμε τον πρώτο μας μαραθώνιο με αέρα μάλλον να χτυπάει στοργικά την πλάτη. Μήπως να πάρω το πανί μαζί μου; Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 9, 2011 Φιλαράκο αν θες το πανί του speed μπορώ να στο δώσω. Λογικά θα τον βγάλεις το μαραθώνιο στο μισό χρόνο ξεκούραστα. Πρόσεχε τα καλώδια μόνο. Αληθεια οι συνθήκες μέσα στο χαμηλό με κρύο και 7άρι σας κάνουν για surf? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 9, 2011 Super κάνουν,ειδικά το 7αρι,το κρύο απλά σου μειώνει τη δειάρκεια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted November 9, 2011 Aναβυσσο δε ξέρω αν θα βγάλει τα 7 που λέει, ίσως βγάλει λιγότερα (μασ βολευει). Λούτσα θα τα βγάλει σίγουρα. Μονο να μην ειναι on kai of οπως το τριημέρο της 28ης Οκτωβρίου και να μη μας πεθάνει στη σπηλιάδα. Απο κει και περα, στολίτσα βεστακι σκουφάκι και σφίξιμο στα δόντια (κρυώνουν ωρε τα παλικάριαααα;;. Παπουτσάκια δε βάζω, δε θα σκορπάω τα λεφτά σε αντιολισθησεις μετά. Ασε που παλια που φόραγα απο το κρύο είχε πάθει αγκύλωση το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου και νόμιζα κάθε φορά πως είχε τρυπήσει το παπούτσι και γι αυτο δεν το λυγίζω. Στο τέλος αποδεικνυοταν οτι το παπούτσι μια χαρα ήταν, το δάχτυλο μου ειχε κοκαλώσει. Τα πέταξα και ησύχασα. Έλυσα το προβλημα της αγκύλωσης με το να ανοιγοκλείνω συνέχεια τα δάχτυλα, των ποδιών μου και για τα χέρια έπαιζα πιάνο πάνω στη μάτσα. Τι Μοτσαρτ, τι Μπεόβεν, ολοκληρη συμφωνικη ορχήστρα έπαιζα χαχαχα. Να τα κραταω σε κίνηση να κυκλοφορεί το αίμα.... το τι πόνους εχω τραβήξει δε λέγεται. Αχ πότε θα χιονίσει???? Να μη χρειάζεται να τραβάω αυτό το μαρτύριο... Γιατί θα έχω την άλλη επιλογή... θα πηγαίνω στο βουνό, με το σκουφάκι μου τα γαντακια μου το μπουφανακι μου τη σαλοπετα μου, τα ισοθερμικά μου τη σανιδουλα μου...... κυρία. Αχχχχ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 9, 2011 Η σωστή προφορά ειναι "κιουρία"! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 9, 2011 Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο-Σ !!!! ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι ο αγώνας που δεν δίνουμε YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 10, 2011 Αν δεν μου έχει έτοιμη τη στολή ο Καρτελιάς εγκαίρως για το ΣΚΔΤ , με βλέπω να με βρίσκουν σε 2000 χρόνια σαν τον Oetzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 10, 2011 (edited) το βιντεάκι κατεβαίνει από το YouTube λόγω copyright claim του διάσημου αριστουργήματος "Άμα θες να φύγεις φύγε" .... 80 θα τρελλαθώ δλδ ... έχουνε μπει στο κόλπο και οι ελληνικές δισκογραφικές και κάνουνε copyright claims για τραγούδια που γράφτηκαν προ 40ετίας ....!!!! Edited November 11, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 10, 2011 Αν δεν μου έχει έτοιμη τη στολή ο Καρτελιάς εγκαίρως για το ΣΚΔΤ ,με βλέπω να με βρίσκουν σε 2000 χρόνια σαν τον Oetzi Μην ξεχνάς ότι πολλοί χιονοδρόμοι έμαθαν για τον κυρ Ötzi χάρις την τοποθεσία που βρέθηκε "Ötztal Arena". Πολύ θα ΄θελα να 'μουν τώρα στα πέριξ του Sölden . Για σκέψου μετά από 2Κ χρόνια κάποιοι να σερφάρουν στο surfότοπο "Captain arena" !!! Μην κολλάς λοιπόν. Τόλμα ! Και για να βγω λίγο από το Off topic, πριν με πάρει κανένας Λάππας και με σηκώσει... είναι εύκολο να βρούμε τίποτα ρέλια νεοπρέν από 5άρα & 7άρα στον Καρτελιά? Εδώ και 2 σαιζόν χρησιμοποιώ 2 τέτοια κομμάτια, κατάλληλα κομμένα στα μέτρα μου, στα σημεία που με χτυπάνε οι μπότες του σκι. Τα βάζω μέσα από την κάλτσα και πραγματικά έχω σωθεί. Πλέον έχουν "αδυνατήσει" στα σημεία πίεσης, γι' αυτό ψάχνω να τα αντικαταστήσω. Τέλος off topic από εμένα. Καλά πλαναρίσματα 80 . Υ.Γ: Κατεβαίνει κανείς σας από εδώ στο Λουτράκι για w.surfάκι? Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 11, 2011 Λέχαιο και Ξυλόκαστρο(ναυαρίνο -αμμόλοφους-καμάρι) Σήμερα νησσάκια για πρώτο πιάτο 4,7 και κυρίως 4,2 πολύ δυνατά με καλό κύμα κατά διαστήματα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 11, 2011 Λέχαιο και Ξυλόκαστρο(ναυαρίνο -αμμόλοφους-καμάρι) Σήμερα νησσάκια για πρώτο πιάτο 4,7 και κυρίως 4,2 πολύ δυνατά με καλό κύμα κατά διαστήματα! +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 12, 2011 Kαβούρι, προχθές Τρίτη, ωραία κρύα μέρα με ωραίο αεράκι ... YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 12, 2011 Ωραία λήψη Παναγιώτη !! Καλά περνάτε στα Laser !! Θέλω βόλτα Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 12, 2011 απίστευτο σερφάκι σήμερα...3,5 δυνατά με πολύ καλό κύμα ,ειδικά νωρίς! Το καλό ήταν οτι το κρύο δεν ήταν τόσο έντονο όσο περίμενα...2,5 ώρες συνέχεια στο νερό! Η θάλασσα ακόμα ζεστή... Quote Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted November 12, 2011 Ωραία πράγματα Άλλωστε "Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα κι αν εχεις βρει πολλές στεριές καμμία δε σ' αράζει" Καλά πλαναρίσματα σε όλους Μας "ταξιδεύετε" εμάς τους...στεγνούς Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 13, 2011 " ... κρύο; κρύο που να δαγκώνεις το ....... σου Κε Διευθυντά ....!" (αληθινή απάντηση νεαρού γιατρού στον Δντή του, όταν ερωτήθηκε αν κάνει κρύο έξω .... το θυμόμαστε ακόμα και δακρύζουμε από τα γέλια ....) πολύ κρύος αέρας αλλά η θάλασσα ζεστή ακόμα ... (αναμενόμενο, αφού η θάλασσα έχει πολύ μεγάλη θερμοχωρητικότητα και υψηλή θερμοκρασιακή αδράνεια ...) Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted November 13, 2011 Λίγες φωτογραφίες από ιστιοπλοϊα στις Κυκλάδες, λίγο πριν μπει ο χειμώνας και πάρουμε το δρόμο για τα όρη... Quote Share this post Link to post Share on other sites