panpanou 335 Report post Posted November 24, 2011 ααααααααααααααααααχχχχχχχ ...... γιατί να κάτσω φρόνιμος τώρα που είμαι γόνιμος ;;;;; ..... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 26, 2011 (edited) ωραίο αεράκι χθές ... και σήμερα !!! δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από το να είσαι στο βουνό, ή στη θάλασσα (υποθέτω και στον αέρα το ίδιο θα είναι ... ) και να κάνεις αυτά που αγαπάς, παρέα με φίλους και γνωστούς, που κάνουν τα ίδια .... απέραντο συναίσθημα ευφορίας ... σαν να βγαίνεις από τη φυλακή και σε περιμένει η ελευθερία ....!!! μάλλον κάπως έτσι θα πρέπει να είναι ο Παράδεισος ....!!! YouTube Video -> αύριο πάλι εκεί .....!!! Edited November 27, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 26, 2011 :P Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted November 27, 2011 Ο έρωτας του έλληνα με την χιονοδρομία στην χώρα του , είναι σαν το έρωτα ενός έφηβου με την μόνικα μπελούτσι. Δηλαδή , βλέπει την "ερωμένη" του κυρίως στα ονειρά του , σε αφίσσες στο δωματιό του και έχει όλη την συλογή από τις ταινίες της. Περνάνε τα χρόνια και τελικά το δράμα είναι οτι δεν την είχε ποτέ πραγματικά ως ερωμένη , διαπιστώνει μετα λύπης του οτι ήταν απλώς μια φαντασίωση των νεανικών του χρόνων. ] Εγώ πάλι νιώθω ότι μετά από αυτό το απωθημένο των εφηβικών μου χρόνων, σαν να την πέτυχα 10 φορές πέρυσι σε συνέντευξη τύπου και την ακούμπησα στο πωπουδάκι καθώς πέρναγε δίπλα μου. Τα όνειρα παίρνουν τώρα άλλη διάσταση αφού υπάρχει και το αισθητηριακό ερέθισμα καταγεγραμμένο και πραγματικό να ξεγελάει κάθε σενάριο ύπνου. Να τονίσω ότι για να κοιμηθώ οραματίζομαι επιβίβαση στον Ηρακλή? Το συνειδητό κομμάτι του οράματος δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί ποτέ στην αρχή της πίστας... [Λοιπον θα σας πω κάτι, αλλά να μην με πάρεται στα σοβαρά , πρώτον γιατί ότι λέω είναι ψέμματα και δεύτερον γιατι δεν είμαι νορμαλ άνθρωπος. Πόσο αμπ-νορμαλ νιώθεις τώρα? Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted December 7, 2011 (edited) Χθες στο Σκαι ειχε μια συγκλονιστικη προβολη στα πλαισια μιας εκπομπης για διασωσεις. Εκει εξιστορουσαν τον ιστιοπλοικο αγωνα Συδνευ-Χομπαρτ που ελαβε χωρα το 1998 και λογω καιρικων συνθηκων(...ισως και αμελειας των πληρωματων να εγκαταλειψουν οταν επρεπε τον αγωνα) οδηγησε στο θανατο 6 ιστιοπλοων.Ειχε ορισμενα εντυπωσιακα πλανα που εκοβαν την ανασα-τα ειχε τραβηξει ο επιβαινων στο ελικοπτερο που πηγε να απαντησει στο ΣΟΣ ενος σκαφους.Θεορατα κυματα 28 μετρων ,ταχυτητα ανεμου 120 χλμ την ωρα ηταν μια πραγματικη θεομηνια....Απο τα 116 σκαφη που αρχισαν,μονο 44 τερματισαν-υπηρχε σκηνικο χαους http://en.wikipedia.org/wiki/1998_Sydney_t...bart_Yacht_Race http://www.nytimes.com/2008/12/25/sports/o...l?pagewanted=al Edited December 7, 2011 by madskier Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted January 6, 2012 63 κόμβοι μέγιστη ριπή σήμερα στο σχινιά!!ΚΟΛΑΣΗ δεν κράταγες τίποτα,κύματα ντουβάρια και απίστευτο ρεύμα που ετσι και έπεφτες κατευθειαν delivery στο πευκοδάσος..............επιβίωση...........και μόλις γυρίσαμε από 15νθήμερο σκι στους δολόμίτες........σοκ!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 6, 2012 Σχοινια πηγατε? ειδατε κατι φωτος και παγωσα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 20, 2012 ΗΜΕΡΙΔΑ WINDSURFING Με αφορμή το αυξανόμενο ενδιαφέρον γύρω από πολλά θέματα του windsurfing, με πρωτοβουλία της και μετά από παρότρυνση πολλών windsurfers, η 3S boards & skis magazine & events (www.3Smagazine.gr) και το www.windsurfing.gr αποφάσισαν να διοργανώσουν εκπαιδευτική ημερίδα. Η ημερίδα θα περιλαμβάνει σεμινάρια και ανοικτή συζήτηση πάνω σε θέματα που αφορούν τους windsurfers όλων των επιπέδων, ανεξαρτήτου ηλικίας ή φύλου. Ειδικοί ομιλητές θα καλύψουν θέματα όπως: ασφάλεια, κώδικα θαλάσσιας κυκλοφορίας, κανονισμοί I.SA.F., επιλογές εξοπλισμού, συμμετοχή σε events, κλάσεις και κατηγορίες, τελευταίες εξελίξεις και βέβαια όποια άλλα ερωτήματα και θέματα σας απασχολούν. Η ημερίδα θα γίνει τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα 18:00 στο ξενοδοχείο Emmantina στη Γλυφάδα (Λ. Ποσειδώνος 33, Γλυφάδα 166 75). Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους στέλνοντας e-mail στο surfer3@otenet.gr, μέχρι το μεσημέρι της 31ης Ιανουαρίου, έτσι ώστε να οργανωθεί το μέγεθος της αίθουσας ανάλογα με την προσέλευση. Το δικαίωμα συμμετοχής είναι 10 ευρώ, ώστε να καλύψουμε τα έξοδα ενοικίασης της αίθουσας. Η χρυσή εποχή του windsurfing ίσως να ανήκει στην ιστορία, το σίγουρο όμως είναι ότι αν προσπαθούμε συνεχώς να γίνουμε καλύτεροι, αυτή η προσπάθειά μας θα αποτελέσει ένα ακόμα βήμα για την εξέλιξή μας αλλά και γενικότερα του windsurfing. Και τελευταίο, μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε όσους windsurfers γνωρίσετε και να πάρετε μαζί σας κάποιο μπλοκ για να κρατήσετε σημειώσεις. Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted January 20, 2012 Καλά έκανες Όλγα και το ανέβασες και εδώ................. Εντωμεταξύ αύριο παίζει κουλή πρόβλεψη,το πρωι σχινιά με νοτιά και το μεσημέρι λούτσα με βοριά.............................και τη Κυριακή πούδρες? για να δούμε τι θα καταφέρουμε να πιάσουμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted January 26, 2012 Είναι πολύ κοντά!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted January 26, 2012 δεν έχω ξαναδεί τέτοια χρώματα ......... http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=226 Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted February 1, 2012 Powered by Wind: Charity Crossing; http://www.globalkiter.com/projects#4 ΠΡΟΣΟΧΗ Rescheduled due to extreme weather conditions: http://www.globalkiter.com/press-releases Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted February 6, 2012 Φανταστικό σερφάκι σήμερα με νοτιοανατολικό στο σχινια και 2μ κύμα!!απίστευτα ride.... βγήκαμε νύχτα από τη θάλασσα όταν έσκασε ο πρώτος κεραυνός!μετά πλυμμήρα.............αύριο αρκούδια!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted February 6, 2012 Η καλυτερη περιοδος για σερφ ειναι χειμωνα γιατι δεν εχει λουομενους και η αισθηση ειναι ακομα καλυτερη. Εγω επαιξα μεχρι Νοεμβριο φετος αλλα με το που παρω 5αρα στολη θα ξαναβουτηξω!!!! Παντως απο Λουτσα που πηγα για βολτα χθες γινοταν ΧΑΜΟΣ!!!!! Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted February 6, 2012 Στη Λούτσα σήμερα, ήτανε ψιλοπακέτο η υπόθεση. Κύμα είχε , αλλά από αέρα....σαλάτα. Τώρα ναι , τώρα όχι. Και η διευθυνση...Βορειοανατολικός-Ανατολικός !!!! Sideshore με ωραίο κύμα , αλλά το πάνω κάτω κούραζε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 7, 2012 σας βγαζω το καπελο Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted February 10, 2012 Αν βγάζεις το καπέλο γιά την Δευτέρα που κάναμε με Νοτιά και την τροπική θερμοκρασία των 13 βαθμών, γιά προχτές που έκανα με 3.7 όβερ- όβερ πάουερντ με 3 βαθμούς, μάλλον θα μου βάλεις ζουρλομανδύα !! Πάντως ήταν τόση η αγωνία γιά επιβίωση στιε σπηλιάδες των 50 κόμβων, που το κρύο δεν με απασχόλησε ούτε στιγμή. Απλά όταν βγήκα, ανακάλυψα πως είχα χάσει την αίσθηση σε τρία δάχτυλα του δεξιού ποδιού Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 10, 2012 πω πω να προσεχετε παιδια Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 10, 2012 Οι 13 βαθμοι είναι καλη θερμοκρασια, ψηνόμουν κι εγω να μπω το προηγούμενο ΣΚ αλλά το παραδέχομαι είμαι κότα. Εχω φάει χειμώνα με σερφ σε πολικές θερμοκρασιες (καλά υπερβάλω.... 6 βθμους εξωτερικη θερμοκρασια) κ έχω πάθει ψιχολογικό σοκ από τότε. Δυο φορές γλιτωσα την υποθερμία, τη μια δεν το ειχα παρει χαμπαρι το πηραν οι αλλοι που με βλέπαν οτι ειχα ενα μπλαβε χρωματάκι και μου διναν ζεστά να πιω, τη δευτερη έκανα 2 μέρες να συνέλθω. Ενιωθα ένα εσωτερικό τρέμουλο... με μπουφαν παπλώματα κλπ εγω παρόλα αυτα κρυωνα λες και ειχα πυρετο αλλα δεν είχα. Απο τότε είπα οκ... βουναλάκι μέχρι τον Μάρτιο και μετά θαλασσιτσα. Αν και ομολογουμένος μου έχει ληψει το σερφάκι, ειδα πανι τριμαρισμένο και το πεθυμησα το ατιμο.... Μου λείπει η αισθηση του πλαναρισματος. Γατζος δεστρες πλαναριστες μποτζούλες... Αχ ποτε θα φτιαξει ο καιρος να πλατσουρισουμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted February 10, 2012 (edited) κ έχω πάθει ψιχολογικό σοκ από τότε. Δυο φορές γλιτωσα την υποθερμία όντως παθαίνεις σοκ ... έχω πάθει υποθερμία (χειμωνιάτικη ανάβαση στη Γκιώνα, μας έπιασε χιονοθύελλα, ψάχναμε απελπισμένα για ώρες μεσ' τα σκοτάδια το καταφύγιο και δεν το βρίσκαμε ...) μου περιγράφουν οι άλλοι ότι είχα χάσει την καλή επαφή με το περιβάλλον, άνοιγα το σακκίδιο και έβγαζα τα πράγματα από μέσα και μετά τα ξαναέβαζα .... οι κινήσεις μου ήταν ασυνάρτητες και έλεγα επίσης ασυναρτησίες εγώ δεν θυμάμαι τίποτα ... ούτε είχα συνείδηση του τι γινόταν ... θυμάμαι μόνο μέχρι ένα σημείο .... ότι έτρεμαν τα σαγόνια μου, μετά όλο μου το σώμα, δεν μπορούσα να μιλήσω και μετά σιγά σιγά χάθηκα ... στη θάλασσα είναι πολύ πιο εύκολο να πάθεις υποθερμία διότι εκτός από τον αέρα που φυσά και απάγει θερμότητα από το σώμα σου, δαπανάς και θερμότητα για να στεγνώσεις τα υγρά μέρη του σώματος σου ... ένα μεγάλο σφάλμα που κάνουμε στο σερφ και στην ιστιοπλοία (αλλά και στο βουνό ...) είναι ότι δεν καλύπτουμε το τριχωτό του κεφαλιού μας .... ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΝΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ για το λόγο ότι η αιμάτωση του τριχωτού της κεφαλής είναι ΠΑΡΑ πολύ πλούσια ... γι αυτό ΠΑΝΤΟΤΕ καλυμμένο το κεφάλι στη θάλασσα ....!!!! στο δε laserάκι (και στα φουσκωτά - ιστιοπλοικά) κουβαλάω πάντοτε 2 - 3 αλουμινοκουβέρτες .... Edited February 10, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted February 10, 2012 Πάρτε και ένα videaki από Αγιο Ηλία ..........Respect στα παιδιά που κατάφεραν να πάνε........την επομένη ο Πύργος πνίγηκε........... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 10, 2012 Σκουφο πήρα κι εγώ φέτος. Δυο φορές πρόλαβα και τον χρησιμοποίησα, μετά σταμάτησα μιας και αρχίσαν τα χιόνια. Ειδα τρελή διαφορά... και μόνο που εβγαινα έξω με σχεδον στεγνο το μαλλι αυτο είχε μεγάλη σημασία. Κι όχι φυσικά γιατι δε χάλασα το μαλλι κομμωτηρίου lol lol lol.... Μετά έβαζα ενα χειμερινό σκούφο, έπαιρνα τη μεγάλη απόφαση για να βγάλω τη στολή από πάνω μου (δίνω μάχη καθε φορα μαζί της) 500 ρούχα μπουφαν κλπ για να με κρατησουν ζεστη για να ξετριμάρω τα πράματα μια ζεστή σοκολάτα δίπλα από το αναμένο τζάκι...αχ ωραίες εποχές. Βασικά αυτό με το τζάκι μια φορά το έκανα, μετά από το σερφ συνηθως τραβάω τρελές πείνες, οπότε τρέχαμε σπιτι για να ψήσουμε μπριζόλες και λουκάνικα (η διαιτα του σερφα ). Μετά βεβαια κότεψα.... βρήκα άλλες εναλλακτικές και άφησα τα παγωμένα νερα για αργοτερα που θα λιώσουν τα χιόνια ή θα αρχίσουν να λιώνουν... Ε οσο να 'ναι, για μας τα κοριτσάκια το παγωμενο νερό δε κάνει καλο. Λέμε τωρα και μερικές δικαιολογιες.... οχι ειμαι κοτα το παραδέχομαι. Εντάξει, είπαμε κανουμε σερφ γιανα το ευχαριστιόμαστε και όχι για να υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε μαρτύριο. Και το να κάνεις windsurf με 6 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια (δε σας λέω για wind chill) μόνο ευχάριστο δεν είναι believe me. Μουδιάζουν τα πάντα, τα χέρια και τα πόδια πονάνε απο το κρύο. Δεν ήξερα τι να τα κάνω. Εβγαινα έξω για να ζεστανω τα χερια μου μου και ουρλιαζα απο τον πόνο. Αλλες πάλι φορές τα εχωνα στο νερό για να ζεσταθουν. Οταν ρωτησα κατι παιδιά τι κανουν για να αντέξουν το κρύο στα χέρια μου είπαν οτι "εμεις οι γουειβαδες επειδη βρισκόμαστε σε συνεχη κίνηση τα χερια κινουνται συνέχεια οποτε έτσι την παλεύουμε." Το έλαβα το μηνυμα λοιπον και την επομενη φορά που μπηκα στο νερο είπα να το παίξω ντεμί- γουειβου. Κινηση θέλουν τα χέρια ε;; Το τι πιάνο έπαιξα πάνω στη μάτσα δε λέγεται. Oτι μου ερχόταν το έπαιζα... προσπαθουσα να θυμηθω τα κομμάτια που έπαιζα στο πιάνο παλια αλλα κι αυτο το alzheimer δε με βοηθούσε. 9 χρονια πιάνου πήγαν στράφη. Ντροπή μου αλλά.... Κι οποτε κρυωνα και με το πιάνο πανω στη ματσα έριχνα και μια στροφούλα. Δυο ήξερα τρομάρα μου, τακ και μπόντζα. Όχι οτι και σήμερα ξέρω περισσότερες... μπηκε η πλαναριστή μπόντζα στο ρεπερτόριο μου και αυτη μισή την ξέρω. Μόνο την δεξίνεμη βγάζω, αριστερίνεμη δεν... Εκανα φέτος κάτι αποτυχημένες προσπάθειες να τη βγάλω, πήγα να σπάσω το σαγόνι μου (ευτυχως εχω γερο σαγονι ως φαίνεται, και δόντια. Όχι τίποτα αλλα αλλά που να βρω και οδοντίατρο χαχαχα). Μ' όλες αυτές τις αλχημείες το μόνο που κέρδισα ήταν λίγα παραπάνω λεπτά παραμονής στο νερό... δε μου δινανε ωρες. Οπότε ποιος ο λογος να υποβάλω τον εαυτό μου σ' αυτό το μαρτύριο; Για τα 10-15 λεπτα ευτυχίας που θα μου δωσει το πλανάρισμα; Μπροστά στην υπόλοιπη 1 ωρα δυστυχίας μέχρι να γδυθω ντυθω ξετριμάρω +το κρυο που θα εχω φάει;;;; Τα ζύγισα λοιπόν ετσι και είπα, θα ξανα ευτυχίσω απο Μαρτιο και μετά. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted February 12, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 19, 2012 Απλά μπρρρρ..... http://www.travelstyle.gr/portal/gr/destination_articles.php?dest_id=1551&id=6599 Κι εγω κωλώνω να μπω για windsurf σε θερμοκρασίες 0-12 εε?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 21, 2012 (edited) Σε ποια ενοτητα να το βάλω; εχω μπλεχτει...στο snowboard ή στο windsurfing?οεο??? http://www.youtube.com/watch?v=FY0LNp8HNHs&feature=player_embedded Λετε την επομενη φορα να φερω κανα πανακι να τριμαρω Παρνασσο???Αλλα δεν κανω freestyle ρε μαμωτο...σλαλομού είμαι (σχεδον). Edited February 21, 2012 by afrodite Quote Share this post Link to post Share on other sites