Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Spy

Windsurfing, KiteSurfing & Ιστιοπλοΐα

Recommended Posts

κι ένα raw βιντεάκι από την Τρίτη που μας πέρασε ...

χωρίς μουσική, για να ακούγονται οι ήχοι της θάλασσας και του αέρα ...

 

μαγεία ... :lol:

 

 

YouTube Video ->

 

ακούγεται επίσης καθαρά ο συριγμός (" ... μμμμμμμμμμ .... μμμμμμμμμμμμμ...")

που δημιουργείται από την υποπίεση που δημιουργεί η απογείωση ;) εεεεεε .... το πλανάρισμα του σκάφους ....

 

τέλος, είναι ακουστά και τα μουγκρητά του πληρώματος, από την υπερπροσπάθεια που κάνει να ισορροπήσει το σκάφος

(τού' χουν γίνει τα πόδια τούμπανο ....)

παρεμπιπτόντως, το πλήρωμα (Κωστής) είναι εξαιρετικός σκιέρ και διατηρεί πόδια από τις πούδρες του χειμώνα ....

 

:heat::rolleyes:

Edited by panpanou

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
" ... κρύο;

κρύο που να δαγκώνεις το ....... σου Κε Διευθυντά ....!"

 

(αληθινή απάντηση νεαρού γιατρού στον Δντή του, όταν ερωτήθηκε αν κάνει κρύο έξω ....

το θυμόμαστε ακόμα και δακρύζουμε από τα γέλια ....)

:shysterical:

 

 

 

πολύ κρύος αέρας

αλλά η θάλασσα ζεστή ακόμα ...

 

(αναμενόμενο, αφού η θάλασσα έχει πολύ μεγάλη θερμοχωρητικότητα

και υψηλή θερμοκρασιακή αδράνεια ...)

 

κρυο;;; Δε λες τίποταααα..Ευτυχως που είναι ζεστή η θάλασσα και έπεφτα μέσα για να ζεσταθω. Μετά από αυτο το ψοφοκρυο που εφαγα εχτες, σήμερα που να τολμίσω να μπω σημερα; Προτιμησα να κατσω διπλα στο τζακι του σερφκλαμπ με ζεστο καφεδακι....

 

Χτύπησα κι όλας σε μια πλαναριστη μποτζα... :shysterical: παρατριχα να πάρω τη γναθο μου και τα δοντια μου στα χερια. Καθόμουν και τα μετραγα. Ευτυχως στη θεση τους είναι, ποναω ομως εχει πριστει και σε λιγο θα μελανιασει. Ηταν τοσο γερο το χτυπημα που ανοιξε το μπροστόματσο της μάτσας απο την προσκρουση :unsure: Αφου δεν ανοιξε η γναθος μου παλι καλα....φιου

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Ηταν τοσο γερο το χτυπημα που ανοιξε το μπροστόματσο της μάτσας απο την προσκρουση :unsure:

 

έλα ρε Άφρο ...περαστικά ...!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(πάντως άμα με την κρίση δεν βγαίνεις με το ιατρείο, μπορείς άνετα με τις προδιαγραφές που έχεις να κάνεις πόρτα στα μαγαζιά ... :shysterical: )


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το παραπάνω raw βιντεάκι + ... πιασάρικη μουσική ! :shysterical:

 

 

YouTube Video ->

 

 

:unsure::shysterical:

Edited by panpanou

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
έλα ρε Άφρο ...περαστικά ...!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(πάντως άμα με την κρίση δεν βγαίνεις με το ιατρείο, μπορείς άνετα με τις προδιαγραφές που έχεις να κάνεις πόρτα στα μαγαζιά ... :rolleyes: )

 

Ναι θα βαλω ταμπέλα "ΤΟ ΓΕΡΟ ΣΑΓΟΝΙ!" χαχαχαχα

 

 

Απαπα δεν είμαι εγω για τέτοια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα Νησσάκια 3.4 με τη ταυτόιτητα στο στόμα B):lol:

 

Το κρύο ήταν το μικρότερο πρόβλημα. Πιό πολύ το ψάρωμα και η έλειψη μικρών πραγμάτων κράτησε το περισσότερο κόσμο έξω.

Τώρα κατάλαβα από που βγήκε η έκφραση με πήρε και με σήκωσε :P :P

Αφροί, κύματα και σπηλιάδες που σου μακραιναν τα χέρια. Πολλά αναγκαστικά άλματα, γιά να περάσεις τα κύματα και μετά την απογείωση έμπαινες σε τροχιά.

Έπεσε πολύ συντριβή, ευτυχώς δε σπασαμε τίποτα.

Αντε να γλυκάνει λίγο, να πέσει σε κανένα 6-7 μποφόρ να χαλαρώσουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι πληροφορίες που φέρουν τον Ποσειδώνα να είναι εξοργισμένος με την τοποθέτηση Άδωνι στη θέση του Υπουργού Ναυτιλίας ελέγχονται ως ανακριβείς

 

Από τη μέρα που ορκίστηκε δεν κουνιέται τίποτα στο Αιγαίο B)

 

Από αύριο και μέχρι το σκ νομίζω θα σας κάνει τη χάρη ο καιρός

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Εχουμε ανεβάσει αρκετα βιντεάκια αλλά όλα από ξένους. Να κι ένα απο ένα δικό μας παιδί, που κάνει καταπληκτικό freestyle αλλά και καταπληκτικό video editing. Πέρσι ειχε φτιαξει τι recycle the game θα ψαξω να το βρω και θα το ανεβασω και αυτό. Το concept ειναι σα να παίζεις videogame Τωρα έφτιαξε το recycle the game vol2.

 

βρήκα το πρώτο βίντεο:

 

 

Κι εδώ είναι το νέο του βίντεο. Πρωσοπικά μου αρέσει περισσότερο από το πρώτο. Μου αρέσει που εχει βάλει την ένταση του ανέμου και το τι πανι εχει χρησιμοποιήσει. Φυσικά έχει βελτιωσει και τα moves του και έχει βγάλει και καινουρια. Πάνω αριστερα λέει τις ονομασίες αλλά σιγά μην τις θυμόμαστε. Απορω πως τις θυμουνται οι ίδιοι. Όλα ίδια μου φαίνονται :D

 

Edited by afrodite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο που τα ανέβασες!

 

Πολύ καλός σερφάς και καλό παιδί επίσης!

Τον Σταμάτη και την "τρέλα του" τον γνώρισα όταν έκανα σερφάκι στο πορί στο κουφονήσι ,όταν ξαφνικά εμφανίστηκαν στον κόλπο τρία πανιά που είχαν ξεκινήσει από τη Νάξο και ήρθαν να κάνουν freestyle στα φανταστικά νερά και να διανυκτερεύσουν παραλία ...την επόμενη μέρα επέστρεψαν με δυσκολία ,αφου σήκωσε 7bf και τα όρτσα ήταν πολύ δύσκολα, αφου έπρεπε με ένα μπράτσο να φτάσεις πολύ κοντά σε Αμοργό........

 

ωραία φάση!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Ενα βιντεο απο τη Λουτσα το προηγούμενο ΣΚ στους 40+ κόμβους. Μπράβο τους, ωραια αλματα ωραία τουμπίδια :lol: . Συνθήκες που σε τρομάζουν μόνο που τις βλέπεις. Το λέει η καρδούλα τους...

 

Εγώ προσωπικά δε θα έμπαινα. Εχω μπει με 7-8 μποφορ σε φλατ συνθήκες στην Αναβυσσο (τι φλατ που το τσοπ γινόταν κύμμα) και ήταν επιβίωση. Πόσο μαλιστα να μπω σε κυμμα, αν και κάνω με Νοτια στην Αναβυσσο αλλά και πάλι όχι σε 40 κόμβους. Μπαινω με 5-6 μποφορ( μεχρι 30 κόμβους) σε Νοτια και το διασκεδάζω. Δεν ειναι το επίπεδο μου εμενα για πιο πολλά. Μου αρέσει όταν η ευχαριστηση είναι στο σταδιο της διασκέδασης. Όταν φτάνει στο σταδιο της επιβιωσης, δηλαδη κρατα το πανι με νυχια και με δοντια γιατι αλλιώς την εβαψες ε τοτε δεν μου αρεσει. Καταντάει λίγο μαζοχιστικο. βεβαια αν το επιπεδο μου φτασει ετσι ωστε να διασκεδαζω στα 8 μποφορ ε τοτε το ξνασυζηταμε :P :P :lol:

 

YouTube Video ->

Share this post


Link to post
Share on other sites

the final video!

από το Σ.Κ που μας πήρε ο αέρας!!

 

Respect σε όσους μπήκαν................ωραίο θέαμα! 'οταν υπάρχει υλικό θα ανεβάζουμε και από Ελλάδα,'οπως στο παρελθόν.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπραβο παιδια..εγω μπηκα σε εντελώς χειμερινο mood, αλλα σας θαυμαζω που μπαίνετε με τετοιο καιρο


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
μπραβο παιδια..εγω μπηκα σε εντελώς χειμερινο mood, αλλα σας θαυμαζω που μπαίνετε με τετοιο καιρο

Κι εμείς σε χειμερινό μουντ είμαστε Όλγα... βάζουμε στολές ;) ;) :lol: :LOL: ... α και σκουφάκια. μετράει;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ύστερα και από αυτές τις έντονες μέρες σερφ,μπορώ να πω οτι φέτος μας πάει πολύ καλά από αέρα και έχω χορτάσει αρκετά,σε σημείο να σκέφτομαι και έγω το βουνό πολύ έντονα!!

....υπομονή θα έρθει και αυτό!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καποιοι/καποιες ειστε μονιμως σε χειμερινο mood , και ψαχνετε υποκαταστατα... η αληθεια να λεγεται

 

:whistling:


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσο αφορά τουλάχιστον εμένα δε θεωρω το σερφ υποκατάστατο...,αλλά τρόπο ζωής...,αφού το κάνω όλο το χρόνο,δεν έχει περάσει μέρα που να μην το σκεφτώ και οι δουλειες μου,οι διακοπές μου και τα σκ μου προγραμματίζονται βάσει πρόβλεψης αέρα!! Το σκι ναι το νοσταλγώ γιατί γουστάρω πολύ και περναω φανταστικά ειδικά εξωτερικό ,αλλα έχω συμβιβαστει οτι είναι περιορισμένης δειάρκειας.......προσπαθω να κάνω οσό το δυνατόν περισσότερο αλλά και πάλι δε χορταίνεις,οπότε έχεις αυτή τη γλυκιά νοσταλγία και ανάμνηση της τελευταίας σαιζόν και έχεις κάτι να περιμένεις για την επόμενη!............Το σερφ δε το νοσταλγεις γιατι έιναι δίπλα σου όποτε έχει αέρα και φέτος έχει πολύ!!

 

Πάλι θα φυσήξει..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

[Λοιπον θα σας πω κάτι, αλλά να μην με πάρεται στα σοβαρά , πρώτον γιατί ότι λέω είναι ψέμματα και δεύτερον γιατι δεν είμαι νορμαλ άνθρωπος. :P

 

Ο έρωτας του έλληνα με την χιονοδρομία στην χώρα του , είναι σαν το έρωτα ενός έφηβου με την μόνικα μπελούτσι. Δηλαδή , βλέπει την "ερωμένη" του κυρίως στα ονειρά του , σε αφίσσες στο δωματιό του και έχει όλη την συλογή από τις ταινίες της. Περνάνε τα χρόνια και τελικά το δράμα είναι οτι δεν την είχε ποτέ πραγματικά ως ερωμένη , διαπιστώνει μετα λύπης του οτι ήταν απλώς μια φαντασίωση των νεανικών του χρόνων. :P ]


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να μην είναι μόνιμη ερωμένη ,αλλα την έχουμε "πάρει"πολλές φορές κάθε χρόνο ,οπότε δεν είναι μια φαντασίωση αλλά πραγματικότητα...... απλά τελειώνει γρήγορα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελος η κοντη φορμα

 

τελεια ημερα και ας νυχτωνει γρηγορα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας είχα περάσει τόσες ώρες με στενές επαφές τετάρτου τύπου με τη Μόνικα, όσες έχω καβαλήσει τα σκι μου στην Έλλάδα, κι ας μου λέγανε ότι ήθελε ο καθένας :lol:;):blink:

 

 

Σήμερα είμασταν με Σαρλίζ στα Νησσάκια με ήλιο, 75λτ 4.2 πολύ δυνατά και ωραίο κύμα. Σας στέλνει φιλάκια :blink::P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol:

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ας είχα περάσει τόσες ώρες με στενές επαφές τετάρτου τύπου με τη Μόνικα, όσες έχω καβαλήσει τα σκι μου στην Έλλάδα, κι ας μου λέγανε ότι ήθελε ο καθένας ;):lol: :LOL:

 

 

Σήμερα είμασταν με Σαρλίζ στα Νησσάκια με ήλιο, 75λτ 4.2 πολύ δυνατά και ωραίο κύμα. Σας στέλνει φιλάκια :P :P :P

 

+1

σωστοοοοςςς!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά,

 

γραφτείτε παρακάτω σε σειρά να σας μοιράσω τα Viagra ... ;)


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... και να κατουράτε και καθόλου, γιατί θα πάθετε νεφρική ανεπάρκεια .... ;)


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα .....


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...