Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Spy

Windsurfing, KiteSurfing & Ιστιοπλοΐα

Recommended Posts

To jet ski το ξαναβρήκαν???

 

 

Στο 2.41 abandon the ship .. τώρα λέμε !!!!!!! :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jet ski το ξαναβρήκαν???

 

 

Στο 2.41 abandon the ship .. τώρα λέμε !!!!!!! :shock:

 

Και εγω με αυτο κολλησα!!! Το βιντεακι δεν υπαρχει παντως!!!! :respect:

Εγω αν βρισκομουν σε τετοια κυματα οχι για σερφ δεν θα εμπαινα , ουτε παραλια δεν θα καθομουνα μην ερθει τιποτα... :animier:

Edited by JEEP

ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

........επειδή πέφτει λίγο μακριά ,αύριο σχινιας!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3S WIND BLAST 2012

Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε ή ακόμα και να συμμετάσχετε στο μεγαλύτερο windsurfing event στην Ελλάδα, το 3SWindBlast 2012!

Εκτός από τις long distance races φέτος θα υπάρχουν και πολλά side events που θα πλαισιώσουν το πρόγραμμα του 3SWB12, όπως διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια, windsurfing quiz με πολλά και πλούσια δώρα, διαγωνισμοί SUP και πολλές άλλες εκπλήξεις.

Πάρτε μαζί σας, φίλους, γνωστούς και συγγενείς και ελάτε 28, 29 Απριλίου και 1 Μαΐου στο Καράβι του Σχινιά (καθημερινά από 10:30 έως 17:00) για ένα αξέχαστο εναλλακτικό τετραήμερο γεμάτο windsurfing και πολλά άλλα.

Aloha,

3S team.

Χορηγοί:Thule, 3S boards & skis

Υποστηρικτές: Boards & Style, Funstore, New Glaridis Sport, Secret Spot, Sportop, Stonero.

Χορηγοί Επικοινωνίας: www.windsurfing.gr, 3S boards & skis


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα σε ολα τα παιδια!πρωτο ποστ στο φορουμ απο εμενα μιας και ειμαι ολοκαινουργιος στην φαση!

θελω να ρωτησω οποιον μπορει να μου πει ΑΝ γινονται μαθηματα καιτ στην παραλια του σχοινια!

εχω εξοχικο κοντα και τους βλεπω συχνα να κανουν οποτε υπεθεσα οτι κατι θα υπαρχει!

εχω ηδη δει σε καποια σαιτ αλλα δεν εχω ιδεα ουτε πως τα κανονιζω ουτε τι φαση παιζει...

ευχαριστω προκαταβολικα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα σε ολα τα παιδια!πρωτο ποστ στο φορουμ απο εμενα μιας και ειμαι ολοκαινουργιος στην φαση!

θελω να ρωτησω οποιον μπορει να μου πει ΑΝ γινονται μαθηματα καιτ στην παραλια του σχοινια!

εχω εξοχικο κοντα και τους βλεπω συχνα να κανουν οποτε υπεθεσα οτι κατι θα υπαρχει!

εχω ηδη δει σε καποια σαιτ αλλα δεν εχω ιδεα ουτε πως τα κανονιζω ουτε τι φαση παιζει...

ευχαριστω προκαταβολικα!

 

http://www.groupon.gr/deals/athens/Kiteclubgr-mathimata-maindeal/5407026?nlp=&CID=GR_CRM_1_0_0_122&a=1329


Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,

Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2098-0-51318300-1336071973_thumb.jpg

 

Την Κυριακή 20 Μαϊου 2012 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας Stand Up Paddle Surf (όρθια σανιδοκωπηλασία) Κέας (Τζιάς). Θα είναι αγώνας με σημαδούρες, κατάλληλος και για προχωρημένους και για αρχάριους!

ΟπρώτοςνικητήςθακερδίσειτριήμερηδιαμονήστηνΤζιακαιθαδιασκεδάσειδωρεάνμεθαλάσσιασπορστηνμικρήπαραλίατουΚούνδουρου!

Γιατουςμικρούςμαςφίλουςπουακόμαδενμπορούνναισορροπήσουνστησανίδα, θαυπάρχουνόλητηνημέραδωρεάνδραστηριότητες, όπωςτραμπολίνο,βόλταμεκανόκαιoptimist (μικράιστιοπλοϊκάσκαφάκια), κ.ά.

Μετάτηλήξητωναγώνωνθαακολουθήσειbeachpartyμεb-b-qκαιφυσικάηαπονομή!

Η πρόσβαση στο νησί είναι πολύ εύκολη, μόλις μια ώρα με το ferry boat από το Λιμάνι του Λαυρίου. Αν επιθυμείτε να έρθετε αυθημερόν μπορείτε να το κάνετε, παίρνοντας το πρωινό πλοίο και γυρνώντας με το απογευματινό. Αν δεν θέλετε να περάσετε αμάξι, μπορούμε να σας διευκολύνουμε παραλαμβάνοντας εσάς και τη σανίδα σας από το λιμάνι της Τζιάς! Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Για εσάς που επιθυμείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να μείνετε για το Σαββατοκύριακο στο νησί., έχουμε ανακοινώσει κάποια τουριστικά καταλύματα που μας κάνουν καλύτερες τιμές. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί τους!

Την ημέρα του αγώνα, για να μην χάσετε την ενέργειά σας, θα σας τροφοδοτούμε με σνακς και αναψυκτικά, ενώ το προηγούμενο βράδυ (Σάββατο), μπορούμε να φάμε όλοι μαζί σε εστιατόριο του νησιού!

 

 

 

Πηγη: 3S


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2098-0-51318300-1336071973_thumb.jpg

 

Την Κυριακή 20 Μαϊου 2012 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας Stand Up Paddle Surf (όρθια σανιδοκωπηλασία) Κέας (Τζιάς). Θα είναι αγώνας με σημαδούρες, κατάλληλος και για προχωρημένους και για αρχάριους!

Ο πρώτος νικητής θα κερδίσει τριήμερη διαμονή στην Τζια και θα διασκεδάσει δωρεάν με θαλάσσια σπορ στην μικρή παραλία του Κούνδουρου!

Για τους μικρούς μας φίλους που ακόμα δεν μπορούν να ισορροπήσουν στη σανίδα, θα υπάρχουν όλη την ημέρα δωρεάν δραστηριότητες, όπως τραμπολίνο, βόλτα με κανό και optimist (μικρά ιστιοπλοϊκά σκαφάκια), κ.ά.

Μετά τη λήξη των αγώνων θα ακολουθήσει beach party με b-b-q και φυσικά η απονομή!

Η πρόσβαση στο νησί είναι πολύ εύκολη, μόλις μια ώρα με το ferry boat από το Λιμάνι του Λαυρίου. Αν επιθυμείτε να έρθετε αυθημερόν μπορείτε να το κάνετε, παίρνοντας το πρωινό πλοίο και γυρνώντας με το απογευματινό. Αν δεν θέλετε να περάσετε αμάξι, μπορούμε να σας διευκολύνουμε παραλαμβάνοντας εσάς και τη σανίδα σας από το λιμάνι της Τζιάς! Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Για εσάς που επιθυμείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να μείνετε για το Σαββατοκύριακο στο νησί., έχουμε ανακοινώσει κάποια τουριστικά καταλύματα που μας κάνουν καλύτερες τιμές. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί τους!

Την ημέρα του αγώνα, για να μην χάσετε την ενέργειά σας, θα σας τροφοδοτούμε με σνακς και αναψυκτικά, ενώ το προηγούμενο βράδυ (Σάββατο), μπορούμε να φάμε όλοι μαζί σε εστιατόριο του νησιού!

 

 

Πηγη: 3S boards & skis Magazine and Events

Edited by Olga
  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big day σήμερα στο νερό. Μετά από ένα καλό μισαωράκι SUP επιτέλους ο αέρας φόρτωσε και ανοίξαμε πανηγυρικά την σαιζόν Kite στο καινούργιο kitespot στο χωριό Θεολόγος Ρόδου. Λίγοι αετοί, καλός αέρας, καταπληκτικά νερά ...

Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν προ νοήσαμε να ξεπαγώσουμε τα σουβλάκια από το πρωί οπότε δεν μας έκατσε το μπάρμπεκιου στο τέλος της ημέρας :dizzy: ...

Αύριο φορτώνει ακόμη περισσότερο οπότε μετά την δουλειά το πάρτυ θα συνεχιστεί....

 

Φιλικά

Σπύρος


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν προ νοήσαμε να ξεπαγώσουμε τα σουβλάκια από το πρωί οπότε δεν μας έκατσε το μπάρμπεκιου στο τέλος της ημέρας :dizzy: ...

 

Amateurs...

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amateurs...

 

Αμα ξανα αφήσω Γερμανό να αναλάβει μπάρμπεκιου να μην σώσει και ξαναφυσήξει.....

:heat:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως τον άφησες να φτιάξει και τζατζίκι?

 

Keep kiting Σπύρο, μέσα στη βδομάδα θα συνεχίσω μαθηματάκια και γω, ελπίζω να σου 'ρθω.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως τον άφησες να φτιάξει και τζατζίκι?

 

Keep kiting Σπύρο, μέσα στη βδομάδα θα συνεχίσω μαθηματάκια και γω, ελπίζω να σου 'ρθω.

 

Raus που θα φτιάξει και τζατζίκι ο Γερμαναράς.

Σήμερα πάντως το μπάρμπεκιου θα το αναλάβω εγώ με τον συνονόματό μου που είναι υπεύθυνος στο σποτ....

Εδώ πάντως έχει ήδη φορτώσει και σε λιγότερο από 2ώρες θα είμαι στο νερό ))))...

Αντε μάθε να ορτσάρεις και κατέβα....

 

Φιλικά


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

έχει πέσει πολλή στεναχώρια

ευτυχώς που υπάρχει και η θάλασσα ...

 

μεγάλο αποκούμπι ....

Edited by panpanou
  • Like 2

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:innocent: Edited by panpanou

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

... Open to everything happy and sad

Seeing the good when it's all going bad

Seeing the sun when I can't really see

Hoping the sun will at least look at me

 

Focus on everything better today

All that I needed I never could say

Hold on to people that slipping away ...

 

(ο Moby μιλάει για την κρίση ...)

Edited by panpanou

dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

 

Κοιτα διαφήμιση που κάνουν τα αγγλάκια γα το "μαγαζί" τους. Και μεσα απο τη διαφήμιση καταλαβαίνει κανείς οτι απευθύνονται σε αρχάριους windsurfer και τι μπορεί να κανει κανεις σε συνθήκες άπνοιας. Για το πάρτι του αέρα που γίνεται μετά τις 3 το μεσημέρι ούτε κουβέντα. Λες και δεν πουλάει αυτο από μόνο του.... Είμαι περίεργη φέτος θα δουλέψουν;

Πέρσι μίλαγα με τους γερμανούς (ναι στο ίδιο ξενοδοχείο υπάρχει η αγγλική σχολή και η γερμανική σχολή) και μου έλεγαν οτι τα πράμματα ήταν αρκετά πεσμένα. Δεν είχαν τόσο κόσμο όσο τις άλλες φορές. Και μου είπε επισης πως δουλεύουν οι αγγλοι, οι Oceans. Οντως απευθήνονται σε ατομα που δεν ξέρουν γουιντσερφ αλλά δεν καίγονται και τόσο πολυ. Απλώς ειναι μια δραστηριοτηατ απο τις πολλές που τους προσφέρουν. Τους διασκεδάζουν με κανο, Sup, ποδήλατα, laser καταμαραν βολτες κλπ ε και λίγο windsurf.... Και πραγματικά οποτε ξεκίναγε ο αέρας κανεις τους δεν ήταν στο νερό. Αλλά ολες οι υπόλοιπες σχολές.... και οι λοιποι γουινσέρφερς.

 

Αχ ειδα το βιντεο και λιμπίστηκα την Βασιλικούλα... Αχ ποτε θα ρθει ο Αυγουστος. Πρώτα ο Θεός θα λιώσουμε πάλι....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή τη βδομάδα είχε δυτικούς ανέμους στη περιοχη της καλαματας... Αποτέλεσμα να εχουν πλακώσει όλοι οι Ιταλοί και κανα 2 φιλαρακια και να ροκάρουν στα κύματα όλη μερα!headbang.gifheadbang.gifheadbang.gifheadbang.gifheadbang.gifheadbang.gif


<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα απο 2 μερες στα Νησσακια στη Λουτσα θελω να δοκιμάσω kite (:D ολα τα’χαμε αυτο μας ελειπε). χαζεύοντάς το απο κοντα (σημερα ειχε αγώνες) δεν μου φανηκε τοσο τρομακτικό οσο παλια

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...