agavalas 1,000 Report post Posted April 10, 2012 To jet ski το ξαναβρήκαν??? Στο 2.41 abandon the ship .. τώρα λέμε !!!!!!! Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted April 10, 2012 (edited) To jet ski το ξαναβρήκαν??? Στο 2.41 abandon the ship .. τώρα λέμε !!!!!!! Και εγω με αυτο κολλησα!!! Το βιντεακι δεν υπαρχει παντως!!!! Εγω αν βρισκομουν σε τετοια κυματα οχι για σερφ δεν θα εμπαινα , ουτε παραλια δεν θα καθομουνα μην ερθει τιποτα... Edited April 10, 2012 by JEEP Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted April 19, 2012 ........επειδή πέφτει λίγο μακριά ,αύριο σχινιας! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 20, 2012 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 23, 2012 3S WIND BLAST 2012 Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε ή ακόμα και να συμμετάσχετε στο μεγαλύτερο windsurfing event στην Ελλάδα, το 3SWindBlast 2012! Εκτός από τις long distance races φέτος θα υπάρχουν και πολλά side events που θα πλαισιώσουν το πρόγραμμα του 3SWB12, όπως διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια, windsurfing quiz με πολλά και πλούσια δώρα, διαγωνισμοί SUP και πολλές άλλες εκπλήξεις. Πάρτε μαζί σας, φίλους, γνωστούς και συγγενείς και ελάτε 28, 29 Απριλίου και 1 Μαΐου στο Καράβι του Σχινιά (καθημερινά από 10:30 έως 17:00) για ένα αξέχαστο εναλλακτικό τετραήμερο γεμάτο windsurfing και πολλά άλλα. Aloha, 3S team. Χορηγοί:Thule, 3S boards & skis Υποστηρικτές: Boards & Style, Funstore, New Glaridis Sport, Secret Spot, Sportop, Stonero. Χορηγοί Επικοινωνίας: www.windsurfing.gr, 3S boards & skis Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted April 23, 2012 Axxx... να 'χα τα νιατα του! http://vimeo.com/40739588 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimitrismits 0 Report post Posted April 28, 2012 καλημερα σε ολα τα παιδια!πρωτο ποστ στο φορουμ απο εμενα μιας και ειμαι ολοκαινουργιος στην φαση! θελω να ρωτησω οποιον μπορει να μου πει ΑΝ γινονται μαθηματα καιτ στην παραλια του σχοινια! εχω εξοχικο κοντα και τους βλεπω συχνα να κανουν οποτε υπεθεσα οτι κατι θα υπαρχει! εχω ηδη δει σε καποια σαιτ αλλα δεν εχω ιδεα ουτε πως τα κανονιζω ουτε τι φαση παιζει... ευχαριστω προκαταβολικα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted May 3, 2012 καλημερα σε ολα τα παιδια!πρωτο ποστ στο φορουμ απο εμενα μιας και ειμαι ολοκαινουργιος στην φαση! θελω να ρωτησω οποιον μπορει να μου πει ΑΝ γινονται μαθηματα καιτ στην παραλια του σχοινια! εχω εξοχικο κοντα και τους βλεπω συχνα να κανουν οποτε υπεθεσα οτι κατι θα υπαρχει! εχω ηδη δει σε καποια σαιτ αλλα δεν εχω ιδεα ουτε πως τα κανονιζω ουτε τι φαση παιζει... ευχαριστω προκαταβολικα! http://www.groupon.gr/deals/athens/Kiteclubgr-mathimata-maindeal/5407026?nlp=&CID=GR_CRM_1_0_0_122&a=1329 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 3, 2012 Την Κυριακή 20 Μαϊου 2012 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας Stand Up Paddle Surf (όρθια σανιδοκωπηλασία) Κέας (Τζιάς). Θα είναι αγώνας με σημαδούρες, κατάλληλος και για προχωρημένους και για αρχάριους! ΟπρώτοςνικητήςθακερδίσειτριήμερηδιαμονήστηνΤζιακαιθαδιασκεδάσειδωρεάνμεθαλάσσιασπορστηνμικρήπαραλίατουΚούνδουρου! Γιατουςμικρούςμαςφίλουςπουακόμαδενμπορούνναισορροπήσουνστησανίδα, θαυπάρχουνόλητηνημέραδωρεάνδραστηριότητες, όπωςτραμπολίνο,βόλταμεκανόκαιoptimist (μικράιστιοπλοϊκάσκαφάκια), κ.ά. Μετάτηλήξητωναγώνωνθαακολουθήσειbeachpartyμεb-b-qκαιφυσικάηαπονομή! Η πρόσβαση στο νησί είναι πολύ εύκολη, μόλις μια ώρα με το ferry boat από το Λιμάνι του Λαυρίου. Αν επιθυμείτε να έρθετε αυθημερόν μπορείτε να το κάνετε, παίρνοντας το πρωινό πλοίο και γυρνώντας με το απογευματινό. Αν δεν θέλετε να περάσετε αμάξι, μπορούμε να σας διευκολύνουμε παραλαμβάνοντας εσάς και τη σανίδα σας από το λιμάνι της Τζιάς! Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας! Για εσάς που επιθυμείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να μείνετε για το Σαββατοκύριακο στο νησί., έχουμε ανακοινώσει κάποια τουριστικά καταλύματα που μας κάνουν καλύτερες τιμές. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί τους! Την ημέρα του αγώνα, για να μην χάσετε την ενέργειά σας, θα σας τροφοδοτούμε με σνακς και αναψυκτικά, ενώ το προηγούμενο βράδυ (Σάββατο), μπορούμε να φάμε όλοι μαζί σε εστιατόριο του νησιού! Πηγη: 3S Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 3, 2012 Όρθια σανιδοκωπηλασία! Όπως λέμε ψηφιακό ακτινοδισκόφωνο (CD). Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 3, 2012 (edited) Την Κυριακή 20 Μαϊου 2012 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας Stand Up Paddle Surf (όρθια σανιδοκωπηλασία) Κέας (Τζιάς). Θα είναι αγώνας με σημαδούρες, κατάλληλος και για προχωρημένους και για αρχάριους! Ο πρώτος νικητής θα κερδίσει τριήμερη διαμονή στην Τζια και θα διασκεδάσει δωρεάν με θαλάσσια σπορ στην μικρή παραλία του Κούνδουρου! Για τους μικρούς μας φίλους που ακόμα δεν μπορούν να ισορροπήσουν στη σανίδα, θα υπάρχουν όλη την ημέρα δωρεάν δραστηριότητες, όπως τραμπολίνο, βόλτα με κανό και optimist (μικρά ιστιοπλοϊκά σκαφάκια), κ.ά. Μετά τη λήξη των αγώνων θα ακολουθήσει beach party με b-b-q και φυσικά η απονομή! Η πρόσβαση στο νησί είναι πολύ εύκολη, μόλις μια ώρα με το ferry boat από το Λιμάνι του Λαυρίου. Αν επιθυμείτε να έρθετε αυθημερόν μπορείτε να το κάνετε, παίρνοντας το πρωινό πλοίο και γυρνώντας με το απογευματινό. Αν δεν θέλετε να περάσετε αμάξι, μπορούμε να σας διευκολύνουμε παραλαμβάνοντας εσάς και τη σανίδα σας από το λιμάνι της Τζιάς! Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας! Για εσάς που επιθυμείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να μείνετε για το Σαββατοκύριακο στο νησί., έχουμε ανακοινώσει κάποια τουριστικά καταλύματα που μας κάνουν καλύτερες τιμές. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί τους! Την ημέρα του αγώνα, για να μην χάσετε την ενέργειά σας, θα σας τροφοδοτούμε με σνακς και αναψυκτικά, ενώ το προηγούμενο βράδυ (Σάββατο), μπορούμε να φάμε όλοι μαζί σε εστιατόριο του νησιού! Πηγη: 3S boards & skis Magazine and Events Edited May 3, 2012 by Olga 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 6, 2012 Big day σήμερα στο νερό. Μετά από ένα καλό μισαωράκι SUP επιτέλους ο αέρας φόρτωσε και ανοίξαμε πανηγυρικά την σαιζόν Kite στο καινούργιο kitespot στο χωριό Θεολόγος Ρόδου. Λίγοι αετοί, καλός αέρας, καταπληκτικά νερά ... Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν προ νοήσαμε να ξεπαγώσουμε τα σουβλάκια από το πρωί οπότε δεν μας έκατσε το μπάρμπεκιου στο τέλος της ημέρας ... Αύριο φορτώνει ακόμη περισσότερο οπότε μετά την δουλειά το πάρτυ θα συνεχιστεί.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 6, 2012 Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν προ νοήσαμε να ξεπαγώσουμε τα σουβλάκια από το πρωί οπότε δεν μας έκατσε το μπάρμπεκιου στο τέλος της ημέρας ... Amateurs... 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 6, 2012 Amateurs... Αμα ξανα αφήσω Γερμανό να αναλάβει μπάρμπεκιου να μην σώσει και ξαναφυσήξει..... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted May 7, 2012 Μήπως τον άφησες να φτιάξει και τζατζίκι? Keep kiting Σπύρο, μέσα στη βδομάδα θα συνεχίσω μαθηματάκια και γω, ελπίζω να σου 'ρθω. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 7, 2012 Μήπως τον άφησες να φτιάξει και τζατζίκι? Keep kiting Σπύρο, μέσα στη βδομάδα θα συνεχίσω μαθηματάκια και γω, ελπίζω να σου 'ρθω. Raus που θα φτιάξει και τζατζίκι ο Γερμαναράς. Σήμερα πάντως το μπάρμπεκιου θα το αναλάβω εγώ με τον συνονόματό μου που είναι υπεύθυνος στο σποτ.... Εδώ πάντως έχει ήδη φορτώσει και σε λιγότερο από 2ώρες θα είμαι στο νερό ))))... Αντε μάθε να ορτσάρεις και κατέβα.... Φιλικά Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted May 19, 2012 (edited) έχει πέσει πολλή στεναχώρια ευτυχώς που υπάρχει και η θάλασσα ... μεγάλο αποκούμπι .... Edited June 22, 2012 by panpanou 2 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted May 20, 2012 Παναγιώτη , θέλω βόλτα !!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 20, 2012 Όμορφα και με φανταστική και απόλυτα ταιριαστή μουσική Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted May 22, 2012 (edited) Edited June 22, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted May 22, 2012 (edited) ... Open to everything happy and sad Seeing the good when it's all going bad Seeing the sun when I can't really see Hoping the sun will at least look at me Focus on everything better today All that I needed I never could say Hold on to people that slipping away ... (ο Moby μιλάει για την κρίση ...) Edited June 22, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted May 23, 2012 Κοιτα διαφήμιση που κάνουν τα αγγλάκια γα το "μαγαζί" τους. Και μεσα απο τη διαφήμιση καταλαβαίνει κανείς οτι απευθύνονται σε αρχάριους windsurfer και τι μπορεί να κανει κανεις σε συνθήκες άπνοιας. Για το πάρτι του αέρα που γίνεται μετά τις 3 το μεσημέρι ούτε κουβέντα. Λες και δεν πουλάει αυτο από μόνο του.... Είμαι περίεργη φέτος θα δουλέψουν; Πέρσι μίλαγα με τους γερμανούς (ναι στο ίδιο ξενοδοχείο υπάρχει η αγγλική σχολή και η γερμανική σχολή) και μου έλεγαν οτι τα πράμματα ήταν αρκετά πεσμένα. Δεν είχαν τόσο κόσμο όσο τις άλλες φορές. Και μου είπε επισης πως δουλεύουν οι αγγλοι, οι Oceans. Οντως απευθήνονται σε ατομα που δεν ξέρουν γουιντσερφ αλλά δεν καίγονται και τόσο πολυ. Απλώς ειναι μια δραστηριοτηατ απο τις πολλές που τους προσφέρουν. Τους διασκεδάζουν με κανο, Sup, ποδήλατα, laser καταμαραν βολτες κλπ ε και λίγο windsurf.... Και πραγματικά οποτε ξεκίναγε ο αέρας κανεις τους δεν ήταν στο νερό. Αλλά ολες οι υπόλοιπες σχολές.... και οι λοιποι γουινσέρφερς. Αχ ειδα το βιντεο και λιμπίστηκα την Βασιλικούλα... Αχ ποτε θα ρθει ο Αυγουστος. Πρώτα ο Θεός θα λιώσουμε πάλι.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted June 9, 2012 Αυτή τη βδομάδα είχε δυτικούς ανέμους στη περιοχη της καλαματας... Αποτέλεσμα να εχουν πλακώσει όλοι οι Ιταλοί και κανα 2 φιλαρακια και να ροκάρουν στα κύματα όλη μερα! Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 10, 2012 μετα απο 2 μερες στα Νησσακια στη Λουτσα θελω να δοκιμάσω kite ( ολα τα’χαμε αυτο μας ελειπε). χαζεύοντάς το απο κοντα (σημερα ειχε αγώνες) δεν μου φανηκε τοσο τρομακτικό οσο παλια 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 10, 2012 Προδότρια Quote Share this post Link to post Share on other sites