Olga 6,796 Report post Posted June 11, 2012 οχι οχι..απλως δεν ολοκληρώθηκε ο εξοπλισμος του wdsf (δικαιολογιες ) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 11, 2012 Τουριστρια! Για τιμωρια... Κατι θα σκεφτω δε μου ρχετε τωρα.εχεις 2η ευκαιρια για να εξιλεωθεις το επομενο ΣΚ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 16, 2012 Που είναι οι σερφάδες/ιστιοπλόοι του forum? Λογικά έχετε party time! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 16, 2012 οι σερφάδες είχαν πανηγύρι με τα μικρά τους τα πανιά ... εμείς κολυμπάμε ακόμα .... για να βγούμε στην αμμουδιά ...!!! μιλάμε ότι το ανεμόμετρο έδειξε στη σπηλιάδα 32 knots (= 7 μποφοράκια) !!!! εμείς, ακόμα και μουδαρισμένοι 2η μούδα, τραγουδάγαμε το γνωστό: "... βοήθα Παναγιά μου για να γλυτώσουμε και άμα θα σωθούμε θα σ' ασημώσουμε ..." αφού λέμε να το μετονομάσουμε το σκαφάκι σε Telefonica .... :respect: πονάμε ΠΑΝΤΟΥ ... μα παντού.... μιλάμε για άγριο ξύλο ... αλλά ω-ρ-α-ί-α !!!! Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 16, 2012 Μιλάμε για πολλά γκάζια στο τέλος του βίντεο. Με πόσα μπορεί να πηγαίνει εκείνη τη στιγμή; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 16, 2012 (edited) Μιλάμε για πολλά γκάζια στο τέλος του βίντεο. Με πόσα μπορεί να πηγαίνει εκείνη τη στιγμή; οι λήψεις είναι από προχθές !!! είναι ο γύρος του κόσμου, το γνωστό Volvo Ocean Race, που εμείς οι ιστιοπλόοι το παρακολουθούμε από τον Οκτώβρη που άρχισε ... μιλάμε για το Everest της ιστιοπλοίας ... έχουν παιχτεί και παίζονται μεγάλα δράματα .... μα μεγάλα δράματα .... στο βίντεο που βλέπεις το σκάφος είναι των Ισπανών που ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ !!! σε αυτό το leg, από Λισαβώνα προς Lorient (Γαλλία) βγήκανε υποχρεωτικά στις Αζόρες και πέσανε πάνω σε τυφώνα με ταχύτητες αέρα κοντά 50 knots !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μιλάμε ότι ούτε ένα από τα σκάφη δεν ελάττωσε την ιστιοφορία του και τα χώσανε ΟΛΟΙ στο έπακρο .... φοβερή τρέλλα ..... πάρε ακυβέρνητο σκάφος ... τον κυβερνήτη, τον Αυστραλό ολυμπιονίκη Chris Nicholson, τον έχει παρασύρει το τεράστιο κύμα .... των Ισπανών τους έσπασε το πηδάλιο και αλλάξανε πηδάλιο εν πλω με ταχύτητες αέρα ~ 25 - 30 knots !!!!! μετά από 18 ώρες τους έσπασε και το 2ο πηδάλιο και μείνανε ακυβέρνητοι !!!!!! φτάσανε στο Lorient σώοι ΑΛΛΑ έχουν χάσει την πρωτιά και μάλλον και τον αγώνα .... κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα ..... ο Iker Martinez, ο κυβερνήτης τους (2 Ολυμπιακά μετάλλια ....), είναι ήρωας ..... τα σκάφη έχουν φτάσει και ταχύτητες 30 μίλια .......!!!! κόλαση .... Edited June 16, 2012 by panpanou 2 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 17, 2012 To πάρτι εγινε τη Παρασκευη. Λιωσαμε στο σερφακι, η καλύτερη μέρα ever. Τετοιο σέσιον έχω να κάνω απο το καλοκαιρι στη Βασιλική. Το απογευμα που το εστρωσε καλυτερα βγηκαμε απο το νερο 7:45 το βράδυ. Αφου παρακαλαγα το Θεο να κόψει τον αέρα αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να βγω έξω. Ευτυχως με ακουσε, αλλιως θα ψαρεύατε τα κοκκαλακια μου απο εκεί μέσα. Θα με ρωτησετε τωρα, γιατι υπερέβαλες τόσο πολυ; Και αυριο μερα με αέρα θα ειναι. Το ενστικτο μου έλεγε πως "Αφροδίτη ευχαριστήσου το σήμερα γιατι αυριο δε ξερεις τι μπορεί να γίνει..." Και οντως το Σαββατο ουτε που τρίμαρα. Καθόμασταν και βλέπαμε τη φωτια να καταστρεφει τα παντα. Ειχε 8 μποφορ και καπακι 0 μποφορ. Τι μια χαλαγε ο κοσμος και την αλλη ηρεμουσε. Εκει που ελεγες οκ θα βαλω το ταδε πανι, μετα ελεγες οχι θα βαλω το ταδε. Ε στο τελος δε βαλαμε τιποτα και ησυχασαμε, Κυριακή μια απο τα ιδια, αλλα σε λιγότερη ενταση. Απο τη μια εβγαινα οβερ με 4.5 πανι και απο την άλλη 0 μποφορ! Λουμπα του κερατά, τετοιο πραμμα δεν το εχω ξαναζησει. Εκει που πλαναραμε με χιλια ξαφνιοκά πεφταμε στο νερο σαν τα μανιταρια. Το τι συχτιρισμα εριξα δε λεγεται. Κριμα και προβλεποτανε καλό τριήμερο. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 17, 2012 Τι είναι η λούμπα; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 17, 2012 λακούβα (εννοεί το κενό του αέρα ... εκεί που πας με τα χίλια ... ξαφνικά πέφτει τελείως ο αέρας ... κι εσύ πέφτεις στο νερό ....) Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 17, 2012 Εξ ου και το "έπεσα στην λούμπα"; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 17, 2012 O Porfirio τι κάνει στην Ρόδο; Το έχει ρίξει στο τάβλι; 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 18, 2012 Στη λουμπα υπερισχυει ο αδύνατος ή αυτος που εχει μεγαλη σανίδα. Βεβαια δεν καταφερνεις πολλά, απλά δεν πεφτεις στο νερό. Επειδη ειχε πολυ αέρα έιχαν βαλει ολοι μικρες σανίδες μικρα πανια. Ελα ομως που στη λουμπα αν το βάρος του αναβατη ειναι μεγαλο η σανίδα βουλιάζει, κοινος γινεται υποβρύχιο. Εβλεπες λοιπον εχτες, τον αλλον να πλαναρει και ξαφνικα κοβεται ο αερας και αρχιζει σιγά σιγά η υπογεια καθοδος, πολλες φορες μεχρι το γονατο. Αν εισαι τυχερος κι εκεινη την ωρα φυσηξει σε ξανασηκωνει και συνεχιζεις, αν οχι τοτε μπλουμ στο νερό. Εχει πλακα να το βλέπεις αλλά δε θα θελες να εισαι στη θεση τους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 18, 2012 εγω ουτε να σηκώσω το πανι δεν καταφερα δεν μπορουσα να το ξενερίσω καν με τοσο αερα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 18, 2012 Με τετοιον αέρα δε σηκωνεις πανι με σκότα αλλα με waterstart + beachstart. Που ήσουν?Λουτσα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 18, 2012 Σχοινια Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 18, 2012 (edited) Ελα ομως που στη λουμπα αν το βάρος του αναβατη ειναι μεγαλο η σανίδα βουλιάζει, κοινώς γινεται υποβρύχιο. δεν πιστεύω να εννοείς ότι είμαι χοντρός ε ;;;; Edited June 18, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 18, 2012 Καπου εδω κυκλοφορει μια μυγα.... που είναι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 18, 2012 (edited) πάρτε νά' χετε ....!!!! Edited June 22, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 18, 2012 :shock: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 18, 2012 δεν πιστεύω να εννοείς ότι είμαι χοντρός ε ;;;; Ου μην, αλλά χθαμαλόν σου το στήθος πέφυκεν! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 18, 2012 Ου μην, αλλά χθαμαλόν σου το στήθος πέφυκεν! " ... ετεόν δε ουδέν ίδμεν - εν βυθώ γαρ η αλήθεια ..." (= τίποτα δεν είναι σίγουρο - η αλήθεια βρίσκεται στο βάθος του πηγαδιού) Διογένης Λαέρτιος Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 18, 2012 2nd Open Kitesurf Festival Cape Drepano Σε συνέχεια της περσινής επιτυχίας του πρώτου φεστιβάλ στο ακρωτήριο του Δρεπάνου η κοινότητα των αθλητών του Δρεπάνου και της ευρύτερης Αχαΐας ,σας προσκαλεί στην διοργάνωση του 2ου Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί 30 Ιουνίου με 1 Ιουλίου. Με πολλά events - happenings & contests ! 30/06/2012 - 01/07/2012 πηγη sportsmag.gr Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 18, 2012 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 19, 2012 (edited) Ενα πολύ ωραίο βιντεάκι με πλειμομπίλ (μεγαλο πάθος στην παιδική μου ηλικία) που κάνουν surf. http://youtu.be/-DAT234I_BA Edited June 19, 2012 by Χρήστος Λάππας Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted June 19, 2012 Ενα πολύ ωραίο βιντεάκι με πλειμομπίλ(μεγαλο πάθος στην παιδική μου ηλικία) που κάνουν surf. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-DAT234I_BA#! τελικά είναι ζωντανά!! το ήξερα Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites