Captain Powder 2,135 Report post Posted June 19, 2012 εγω ουτε να σηκώσω το πανι δεν καταφερα δεν μπορουσα να το ξενερίσω καν με τοσο αερα Ολγα be cool !! To waterstart μαθαίνεται σε μιά ώρα το πολύ. Θα κατέβεις κοθόλου Λούτσα αυτές τις μέρες ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted June 19, 2012 ερωτηση στους εμπειρους....εχει ενας θειος μου ενα windsurf που το ειχε παρει το '89 και προσφερθηκε να μου μαθει....θα τα καταφερω με τοσο παλιο εξοπλισμο ή να παρω το σανιδι και να το κανω sup??? Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted June 19, 2012 Θα ταλαιπωρηθείς πολύ , αλλά δεν έχεις να χάσεις και τίποτα, αφού είναι τσάμπα. Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά σκάφη πάντως σου επιτρέπουν να προχωρήσεις πολύ πιό γρήγορα και άνετα, Το πρόβλημα με τα παλιά είναι το μικρό πλάτος που τα κάνει δύσκολα στην ισοροποία με αποτέλεσμα να επικεντρώνεσαι περισσότερο στο πως θα σταθείς πάνω , παρά στο να πλεύσεις και να κάνεις στροφές. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 19, 2012 Στο σκι το να είσαι εκπαιδευτής αρχαρίων λογικά δεν είναι και το πιο ενδιαφέρον πράγμα του κόσμου. Στο windsurf τα πράγματα είναι διαφορετικά: http://youtu.be/zEXMaOOJQck Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted June 20, 2012 Στο σκι το να είσαι εκπαιδευτής αρχαρίων λογικά δεν είναι και το πιο ενδιαφέρον πράγμα του κόσμου. Στο windsurf τα πράγματα είναι διαφορετικά: http://youtu.be/zEXMaOOJQck Ο άνθρωπος μαθαίνει windsurfστην κοπέλα του.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 20, 2012 ερωτηση στους εμπειρους....εχει ενας θειος μου ενα windsurf που το ειχε παρει το '89 και προσφερθηκε να μου μαθει....θα τα καταφερω με τοσο παλιο εξοπλισμο ή να παρω το σανιδι και να το κανω sup??? Θα σου έλεγα να πάρεις καινουρια. Οπως σου είπε ο Captain Power Το πρόβλημα με τα παλιά είναι το μικρό πλάτος που τα κάνει δύσκολα στην ισορροπία με αποτέλεσμα να επικεντρώνεσαι περισσότερο στο πως θα σταθείς πάνω , παρά στο να πλεύσεις και να κάνεις στροφές. Αυτο τα λέει ολα. Οσο για το παλιο σανίδι? Καντο κανό, SUP, ντεκορ για τον κήπο, παγκακι, μπαρ κλπ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 25, 2012 Ξεκίνησε το Πανελλήνιο Κύπελλο Windsurfing Παρ, 22 Ιουν 2012 Οι πλούσιες ναυταθλητικές δραστηριότητες των επόμενων ημερών στα μέρη μας αποδεικνύουν για μία ακόμα φορά το ρόλο που παίζει η περιοχή μας στα θαλάσσια αγωνίσματα στη χώρα μας. Συγκεκριμένα: 1. Ξεκινάει αύριο 22/6, στη θαλάσσια περιοχή του Δρεπάνου το Πανελλήνιο Κύπελλο Windsurfing Fun 2012, με τη συμμετοχή 30 και πλέον από τους καλύτερους αθλητές στην κλάση από όλη την Ελλάδα. Ο αγώνας συνδιοργανώνεται από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πατρών και τον Ναυτικό Όμιλο Πατρών υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας και τον σύνδεσμο Windsurf Speed Slalom.Καλούμε τους φίλους και τον κόσμο να απολαύσει ζωντανά εντυπωσιακές σκηνές από έναν αγώνα ο οποίος θεωρείται από τους καλύτερους στο είδος του. 2. Το Σάββατο 23/6, θα διεξαχθεί, στον Πατραϊκό, αγώνας Ανοικτής Θάλασσας, 60 νμ, Πάτρα- Οξιά-Πάτρα, με την επωνυμία «ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ». Ο αγώνας αυτός έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως τη μεγάλη διάρκεια και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης μη σταθερών θαλάσσιων παραμέτρων (άνεμος, τοπικά φαινόμενα, ρεύματα). 3. Αποχώρησε σήμερα, η αποστολή του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών για την Ιτέα για να λάβει μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Optimist, με τους αθλητές Αχιλλέα Αργυρίου, Διονύση Τσακαρισάνο και Βασίλη Χάχαλη. Στον αγώνα θα λάβουν μέρος 500 περίπου αθλητές από όλη την Ελλάδα, από τις 22/6 έως τις 26/6/12, αφού η συγκεκριμένη κατηγορία είναι η πολυπληθέστερη στην Ελλάδα, με 3000 περίπου αθλητές. 4. Επέστρεψε από την Ιτέα, πριν λίγες ημέρες, η αποστολή του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών, όπου έλαβε μέρος στο Πανελλήνιο Κύπελλο Optimist 11χρονων με τους αθλητές Γιάννη Σιώκο, Αριστοτέλη Κουλουμπή-Καλογερόπουλο, Λάμπρο Γεωργόπουλο, Θανάση Τριανταφυλλόπουλο και Σταύρο Τσαπάρα. Στον αγώνα αυτό συμμετείχαν 250 αθλητές. 5. Τέλος, σκάφη του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών θα συμμετάσχουν στον καθιερωμένο κολυμβητικό διάπλου Αντιρρίου-Ρίου από τα μέλη της Θ.Κ. ΓΕΦΥΡΑ, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23/6/12 και εντάσσεται στις εκδηλώσεις ενόψη της Παγκόσμιας ημέρας κατά των ναρκωτικών. Πηγή: dete.gr 22/06/2012 - 26/06/2012 πηγη sportsmag.gr 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 25, 2012 Φτου να μη το ματιάσουμε, ο Ιούνιος κλείνει με 3 συνεχόμενα αεράτα Σαββατοκύριακα. Έχουμε λιώσει στο σερφάκι. Βεβαια, για να γκρινιάξω και λίγο ο αέρας δεν είναι και τόσο σόι (μιλάω για Αναβυσσο) αλλά από τα ολότελα καλή κι η Παναγιώτενα. Το Σάββατο ειδικά είχε πάρα πολύ ξύλο. Κατάφερα να βγω όβερ με 4.5 πανί καιρό ειχε να γινει κάτι τέτοιο. Βέβαια, κατα τις 6 το απόγευμα έστρωσε ενα σουπερ ντουπερ 4αράκι ανεμιστήρα, όλοι νομίζανε ότι μέσα δεν έχει τιποτα αλλά εγώ έκανα πάρτυ. Αν δεν έκοβε ο αέρας δεν έβγαινα. Εβγαλα όλα τα σπασμένα από τη πρωινή αποτυχία. Βγηκα κατα τις 8 (αναγκαστικά) εντελώς λιώμα και με κάλους στα χέρια. Και με ενα χαμόγελο στα χειλη ΝΑ. Αχ τι καλά... Νόμιζα οτι και την Κυριακη 'ετσι θα ήταν αλλά.... τζίφος. Εντελώς ανισόρροπος αέρας (αντι να δυναμωσει εκοψε). Πως γίνεται όταν μια μέρα κάνεις το καταπληκτικό σερφάκι η επόμενη μέρα να ειναι μια πατάτα και μισή; Γιατί να χαλάει έτσι η συνταγή; Πραγματικά στην Αναβυσσο ισχύει το άδραξε την μέρα. Πρέπει να το λιώσεις οπωσδήποτε γιατι δεν ξέρεις τι θα ξημερ/ωσει την επόμενη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 28, 2012 Δωρεάν μαθήματα wind surfing από τον Δήμο Βόλβης Γεμίζει με ιστιοσανίδες ο Στρυμονικός κόλπος, με μια καλοκαιρινή «προσφορά» του δήμου Βόλβης σε επίδοξους σέρφερς του… ανέμου. Με στόχο την ευαισθητοποίηση της νεολαίας γύρω από τα θαλάσσια αθλήματα, ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος (ΟΠΑΠ) του δήμου Βόλβης σε συνεργασία με το Surf Club Stonero, παρέχουν δωρεάν μαθήματα ιστιοσανίδας (windsurfing) αυτή την εβδομάδα. Τις περασμένες Δευτέρα και Τρίτη δόθηκε στην παραλία του Σταυρού το ραντεβού με τους επίδοξους …διαδόχους του ολυμπιονίκη μας Νίκου Κακλαμάνακη. Τετάρτη και Πέμπτη 27 και 28 Ιουνίου, έρχεται η σειρά των Νέων Βρασνών (στον πύργο του ναυαγοσώστη) για τα επόμενα μαθήματα ιστιοσανίδας, ενώ Παρασκευή και Σάββατο 29 και 30 Ιουνίου, οι ιστιοπλόοι του… ανέμου θα διδαχθούν τα μυστικά του αθλήματος στην παραλία της Ασπροβάλτας. Σημειώνεται ότι το άθλημα της ιστιοσανίδας είναι άρρηκτα δεμένο με τη λίμνη της Βόλβης, έναν από τους ιδανικότερους υδάτινους προορισμούς για Έλληνες και ξένους windsurfers. Πηγή: econews.gr αναδημοσίευση sportsmag 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted July 3, 2012 (edited) ο τερματισμός του Volvo Ocean Race !!!! μετά από 9 μήνες στην θάλασσα και 39000 !!!! μίλια σε όλους τους ωκεανούς του κόσμου, οι Γάλλοι με το σκάφος τους Groupama και κυβερνήτη τον Franck Cammas TEΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!!! φτάνοντας στο Galway της Ιρλανδίας ... όπου μέσα στην νύχτα τους περίμεναν 10000 άνθρωποι !!!! γιορτάζοντας την μεγάλη αυτή γιορτή της ιστιοπλοίας !!! 2οι οι Νεοζηλανδοί με το Camper 3οι οι Αμερικανοί με το Puma και 4οι - η μεγάλη μου αγάπη .... - το Telefonica των Ισπανών ... (οι οποίοι ενώ ήταν πρώτοι μέχρι την Βραζιλία, χτυπηθήκανε άσχημα σπάζοντας και τα 2 πηδάλια τους, στον Ατλαντικό Ωκεανό ...) http://youtu.be/ioSmBYMRlDg :respect: :respect: σε όλους !!!!!!!!! σας θυμίζω και μερικές σκηνές από τον αγώνα .... http://youtu.be/qb3-IUSj0ik Edited July 3, 2012 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted July 3, 2012 και δείτε τι υποφέρανε τα πουλάκια μου οι Ισπανοί .... πάλι σε όλους !!!!!!!!! Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 5, 2012 Πέθανε σε ηλικία 83 ετών ο Τζιμ Ντρέικ, εφευρέτης της σανίδας windsurf Πέμ, 05 Ιουλ 2012 Ο Τζίμ Ντρέικ, άνθρωπος που θεωρείται εφευρέτης της σανίδας windsurf, πέθανε σε ηλικία 83 ετών, στο σπίτι του στη βόρεια Καρολίνα, ανακοίνωσαν την Τετάρτη οι New York Times. Ο Ντρέικ είχε πεθάνει απο τις 19 Ιουνίου, όμως η αναγγελία του θανάτου του δεν έγινε γνωστή νωρίτερα από την Τετάρτη. Το επίσημο επάγγελμα του Ντρέικ, ήταν να σχεδιάζει αεροσκάφη που εκτόξευαν πυραύλους. Το 1960 είχε την ιδέα να δημιουργήσει μία σανίδα με τριγωνικό ιστίο. Μέχρι τότε είχαν κατασκευαστεί ελάχιστες παρόμοιες σανίδες αλλά ήταν τόσο δύσκολος ο χειρισμός τους που μόνο ειδικά εκπαιδευμένοι αθλητές μπορούσαν να τις ελέγξουν. Ο Ντρέικ δημιούργησε στο γκαράζ του σπιτιού του στην Καλιφόρνια το τριγωνικό ιστίο, το οποίο είχε τη δυνατότητα να γυρίσει προς όλες τις κατευθύνσεις. Το σχέδιο της σανίδας του σερφ που επινόησε, συνέβαλλε σημαντικά στο να γίνει το σπορ ιδιαίτερα δημοφιλές και λίγα χρόνια αργότερα (το 1984), το windsurf έγινε επίσημο άθλημα των Ολυμπιακών αγώνων. Περισσότερα στο iefimerida.gr πηγη sportsmag.gr 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted July 5, 2012 Λοιπόν ,τώρα που ξεκουραζόμαστε μέχρι το επόμενο μελτεμάκι......λίγο οφθαμόλουτρο! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted July 5, 2012 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted July 5, 2012 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted July 5, 2012 Nα πάρει. Δεν έχει σερφάκι το ΣΚ. Οι αχόρταγοι. Το σπαστικό ειναι να βλέπεις οτι θα φυσάει μεσοβδόμαδα και το ΣΚ που μπορουμε να κατεβουμε θα μετράμε κουβαδάκια :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted July 5, 2012 (edited) το θέμα με αυτού του είδους την ιστιοπλοία είναι το ψυχολογικό ..... οι τύποι τα κάνουν όλα αυτά ενώ βρίσκονται μόνοι τους στο μέσον πχ του Νότιου Ωκεανού, 3000 μίλια μακριά από την πλησιέστερη γη, και 3000 μακριά από οποιαδήποτε βοήθεια, αφού από εκεί που βρίσκονται δεν περνάει άλλο καράβι ούτε για δείγμα .... ούτε μπορεί να τους προσεγγίσει οποιαδήποτε διάσωση ... (κατεβαίνουν πολύ Νότια για να διαγράψουν μικρότερο τόξο κύκλου της Γης και να ελαττώσουν τα μίλια της πορείας τους !!!) δύο σκάφη υπέστησαν μεγάλα ρήγματα από το κοπάνημα στα τεράστια κύματα του Νότιου Ωκεανού, με αποτέλεσμα να βάζουν πολύ νερό ... μείωσαν την ιστιοφορία τους (= μείωσαν την ταχύτητα τους) και αναζήτησαν καταφύγιο στην Χιλή, φτιάχνοντας αυτοσχέδιες πατέντες για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα ... μιλάμε για cohones made of iron .....!!! http://www.youtube.com/watch?v=7A7XJLhRVVE&feature=g-all-u Edited July 6, 2012 by panpanou 3 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted July 6, 2012 the finals Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted July 8, 2012 (edited) το θέμα με αυτού του είδους την ιστιοπλοία είναι το ψυχολογικό ..... οι τύποι τα κάνουν όλα αυτά ενώ βρίσκονται μόνοι τους στο μέσον πχ του Νότιου Ωκεανού, 3000 μίλια μακριά από την πλησιέστερη γη, και 3000 μακριά από οποιαδήποτε βοήθεια, αφού από εκεί που βρίσκονται δεν περνάει άλλο καράβι ούτε για δείγμα .... ούτε μπορεί να τους προσεγγίσει οποιαδήποτε διάσωση ... (κατεβαίνουν πολύ Νότια για να διαγράψουν μικρότερο τόξο κύκλου της Γης και να ελαττώσουν τα μίλια της πορείας τους !!!) δύο σκάφη υπέστησαν μεγάλα ρήγματα από το κοπάνημα στα τεράστια κύματα του Νότιου Ωκεανού, με αποτέλεσμα να βάζουν πολύ νερό ... μείωσαν την ιστιοφορία τους (= μείωσαν την ταχύτητα τους) και αναζήτησαν καταφύγιο στην Χιλή, φτιάχνοντας αυτοσχέδιες πατέντες για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα ... μιλάμε για cohones made of iron .....!!! http://www.youtube.com/watch?v=7A7XJLhRVVE&feature=g-all-u Υποκλίνομαι ! Μα καλά τι άνθρωποι είναι αυτοί !!! Και τα σκάφη τους ; Μα τι σκάφη είναι αυτα;;!!! Πω πω , βλέπεις το βίντεο φαντάζεσαι οτι είσαι πλώρα και φωνάζεις "μόνο αυτό έχεις ! Δώσε και άλλο μωρή άρρωστη!!" χαχαχα...γιατί μόνο με αδρεναλίνη και τρέλα την βγάζεις καθαρή μέσα σε ένα τέτοιο σκάφος και σε τέτοιες συνθήκες !! (και αφου κρατήσει η για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου αυτή η αναίδεια , στην γωνιά σου και εκεί δοκιμάζονται οι πραγματικές θειστικές σου πεποιθήσεις... ) Τίποτα , όλα τα άλλα είναι μαιντανός! Respect -respect k.o.k.... Edited July 8, 2012 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted July 8, 2012 Πω πω , βλέπεις το βίντεο φαντάζεσαι οτι είσαι πλώρα και φωνάζεις "μόνο αυτό έχεις ! Δώσε και άλλο μωρή άρρωστη!!" χαχαχα... ναι Χρήστο, πρέπει στ' αλήθεια να είναι τρομερή εμπειρία να είσαι στην θέση αυτή (πλωριός) ... πολύ επικίνδυνη δουλειά, με μεγάλη έκθεση σε κίνδυνο ... στο προηγούμενο VOR, ένας πλωριός έφυγε στην θάλασσα, στον Ατλαντικό, σε συνθήκες θάλασσας 8-9 μποφόρ !!! παρ' όλο που ήταν δεμένος ... (με το που βγαίνεις στο κατάστρωμα, αγκιστρώνεσαι αμέσως σε ειδικά συρματόσχοινα που διατρέχουν κατά μήκος όλο το σκάφος) τον μαζέψανε μετά από περίπου μισή ώρα, αλλά ήταν λιπόθυμος και δυστυχώς πέθανε πάνω στο σκάφος από υποθερμία ... σε αυτόν τον αγώνα δες τι συνέβη στον Mike Pammenter που είναι ο πλωριός του σκάφους των Νεοζηλανδών, του Camper ... χάνει την ισορροπία του από το σκαμπανέβασμα του σκάφους, πέφτει πάνω στο προστατευτικό κάγκελο και σχίζει βαθιά το χείλος του σπάζοντας 2 δόντια ... οι άλλοι τον ράβουν πρόχειρα, εν πλω, μέχρι να φτάσουνε στο Cape Town, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση εμφύτευσης νέων !!!! δοντιών .... δες τον εδώ που πέφτει (από το 02.00 και μετά) και δες στη συνέχεια χειρουργείο εν πλω ....!!!! http://www.youtube.com/watch?v=xr8BQSlYmoo 2 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted July 8, 2012 (edited) Απίστευτο! ... Αυτό που μου έχει κάνει επίσης μεγάλη εντύπωση είναι οι ταχύτητες που πιάνουν ! Θα πρέπει τα σκάφη αυτά να έχουν καλύψει την τελευταία λέξη αεροναυπηγικής. Φαίνεται να πηγαίνουν πολύ ! πολύ γρήγορα! Πολύ συναρπαστικό! Ισως το πιο συναρπαστικό ράλλυ του ανθρώπου , γής, νερού ή αέρα. . Edited July 8, 2012 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 9, 2012 Απλά respect! Φοβερή δοκιμασία αντοχής σώματος και πνεύματος!! Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted July 9, 2012 (edited) Απίστευτο! ... Αυτό που μου έχει κάνει επίσης μεγάλη εντύπωση είναι οι ταχύτητες που πιάνουν ! Θα πρέπει τα σκάφη αυτά να έχουν καλύψει την τελευταία λέξη αεροναυπηγικής. Φαίνεται να πηγαίνουν πολύ ! πολύ γρήγορα! Πολύ συναρπαστικό! Ισως το πιο συναρπαστικό ράλλυ του ανθρώπου , γής, νερού ή αέρα. . Έβλεπα ένα κανάλι ξένο που έδινε στιγμιότυπα του αγώνα και έλεγε πως στη θύελλα που πηγαίνανε τάπα και σπάσανε τα πηδάλια , έπιασαν 25 κόμβους :shock: Edited July 9, 2012 by Captain Powder Quote Share this post Link to post Share on other sites