pilio 118 Report post Posted October 29, 2019 Στα περι ανακριβειών και παραπληροφόρησης ...μαλλον ένα αιολικό παρκο είναι πιο ρυπογόνο από ατμοηλεκτρικό σταθμό (ΑΗΣ) είναι η αληθεια. Οι ρυποι εξορυξης αλουμινίου, χαλυβα, κατασκευής όλων των πρώτων υλών, παραγωγής τσιμέντου, κατασκευής ανεμογεννητριας, σκυροδέματος, διανοιξης δρόμων, εξομάλυνσης εδάφους, μεταφοράς υλικών στα 2000μ, μεταφορικών μεσων εργατών κτλ είναι περισσότεροι για ένα παρκο 30 α/γ από το να παράγαμε το ίδιο ρευμα με λιγνιτη για 15-20 χρόνια όσο δηλαδή είναι η διαρκεια ζωής τους. Χωρίς πλακα τώρα, έχουμε ΕΝΑ μέρος της Ελλάδας όπου έχουν ακυρωθεί τουριστικές αφίξεις λόγω... της τοποθέτησης ανεμογεννητριών; Όλοι θέλουν να κανουν π.χ. παραμυθένια χριστουγεννα σε γραφικούς τουριστικούς προορισμους, όχι δίπλα σε ανεμογεννητριες. Δεν θα ακυρώσουν, απλά δεν θα μπουν καν στο κόπο να κανουν κρατηση. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 29, 2019 Στα περι ανακριβειών και παραπληροφόρησης ...μαλλον ένα αιολικό παρκο είναι πιο ρυπογόνο από ατμοηλεκτρικό σταθμό (ΑΗΣ) είναι η αληθεια. Οι ρυποι εξορυξης αλουμινίου, χαλυβα, κατασκευής όλων των πρώτων υλών, παραγωγής τσιμέντου, κατασκευής ανεμογεννητριας, σκυροδέματος, διανοιξης δρόμων, εξομάλυνσης εδάφους, μεταφοράς υλικών στα 2000μ, μεταφορικών μεσων εργατών κτλ είναι περισσότεροι για ένα παρκο 30 α/γ από το να παράγαμε το ίδιο ρευμα με λιγνιτη για 15-20 χρόνια όσο δηλαδή είναι η διαρκεια ζωής τους. Πολύ θα ήθελα να δω τις πράξεις που υποστηρίζουν αυτή τη τόσο λανθασμένη πρόταση. According to the IPCC, in assessments of the life-cycle global warming potential of energy sources, wind turbines have a median value of between 15 and 11 (gCO 2eq/kWh) depending on whether off- or onshore turbines are being assessed.[3][4] To κάρβουνο το βγάζει 700+ και το φυσικό αέριο 400+ https://en.wikipedia.org/wiki/Life-cycle_greenhouse-gas_emissions_of_energy_sources Συνεχίστε να γράφετε παλαβά επιχειρήματα δεν υπάρχει πρόβλημα όσο πιο λάθος τόσο πιο πολύ εκτίθεστε Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 29, 2019 (edited) Αυτή είναι η επίσημη θέση του σωματείου οδηγών βουνού για τα Άγραφα. Ο συλλογος τουριστικής χιονοδρομίας έχει την ικανότητα να έχει θέση; Και ποια είναι αυτή; _________ Το Σωματείο αποστέλλει την ακόλουθη ανακοίνωση διαμαρτυρίας του στο ΥΠΕΝ και σε άλλους αρμόδιους φορείς εντός των προσεχών ημερών. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΒΟΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΣΤΑ ΑΓΡΑΦΑ Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε στην Ελλάδα τη διεύρυνση της εκμετάλλευσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ). Η παραγωγή ενέργειας με ΑΠΕ στη χώρα μας, συναντάται κυρίως με τη χρήση φωτοβολταϊκών μονάδων και αιολικών εγκαταστάσεων – ανεμογεννητριών. Είμαστε υπέρ της εκμετάλλευσης των ΑΠΕ, εφ’όσον αυτές παράγουν όσο το δυνατό πιο καθαρή ενέργεια και συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ποιότητα ζωής. Δε θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς τη στιγμή που το βλέμμα όλων μας είναι στραμμένο στο περιβάλλον και την προστασία και διατήρηση του. Αναγκαζόμαστε όμως να παρέμβουμε και να σταθούμε στο πλευρό πολλών οργανώσεων και συμπολιτών μας, που εκφράζουν την ανησυχία τους διαμαρτυρόμενοι για τις πρακτικές που ακολουθούνται στην εγκατάσταση των ανεμογεννητριών στην Ελληνική επικράτεια. Ενοχλούμαστε από την ισοπεδωτική άποψη ότι οι ανεμογεννήτριες επιτρέπεται να μπούνε παντού, όπως διαπιστώνουμε στην περίπτωση των Αγράφων και άλλων ορεινών περιοχών. Τα Άγραφα είναι από τις πιο παρθένες και αμόλυντες περιοχές της Ελλάδας με φυσική ομορφιά, με σπάνια χλωρίδα και πανίδα και η άποψη μας είναι ότι δεν υπάρχει κανένα περιβαλλοντικό άλλοθι που να μπορεί να αντισταθμίζει τη ζημιά που πρόκειται να γίνει. Γνωρίζουμε πια από προηγούμενα παραδείγματα πως δεν είναι μόνο η ανεμογεννήτρια που εγκαθίσταται και λειτουργεί τελικά, αλλά ολόκληρη η υποδομή που πρέπει να συντελεστεί για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση. Το πράσινο ζήτημα είναι ψηλά στην ατζέντα κάθε χώρας, και πολύ σωστά, ωστόσο, θα πρέπει να εξετάσουμε το πραγματικό κόστος της αιολικής ενέργειας. Εάν κοιτάξουμε τη διαδικασία της οικοδόμησης ενός τέτοιου χώρου, δρόμους πρόσβασης, κτίρια, πυλώνες, κόψιμο δέντρων, το τεράστιο ποσό του σκυροδέματος που απαιτείται για να προσδεθούν οι ανεμογεννήτριες στο έδαφος, τότε όλη η ιδέα αποδεικνύεται λιγότερο πράσινη. Υπάρχει πληθώρα μαρτυριών, ντοκιμαντέρ και κειμένων από εμπειρογνώμονες του ίδιου του κλάδου, που συνηγορούν στην άστατη απόδοση και το υψηλό οικονομικό αλλά και περιβαλλοντολογικό κόστος της λειτουργίας των ανεμογεννητριών στις ακραίες μετεωρολογικές συνθήκες των ψηλών βουνών. Εμείς προσθέτουμε ότι με αυτές τις πρακτικές υπονομεύεται η αντίστοιχη δυνατότητα ανάπτυξης του τουρισμού, που εδώ και χρόνια τον αποκαλούμε «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας. Ένας από τους αναπτυσσόμενους κλάδους του τουρισμού είναι και ο ήπιος τουρισμός ενεργούς αναψυχής, ή εναλλακτικός, ή υπαίθριων δραστηριοτήτων όπως ονομάζεται κατά περίσταση και αποτελεί το πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας. Τα Άγραφα για εμάς τους Οδηγούς Βουνού αποτελούν ένα ιδιαίτερο τόπο, ένα τόπο που και εμείς τον προσεγγίζουμε με διακριτική ευλάβεια, έχοντας γαλουχηθεί σε αυτόν και γνωρίζοντας πως προσφέρει άπειρες δυνατότητες για την ήπια τουριστική ανάπτυξη, με την προϋπόθεση όμως να προστατεύεται ταυτόχρονα και ο χαρακτήρας τους. Το Σωματείο Ελλήνων Οδηγών Βουνού ως Ελληνική δευτεροβάθμια επαγγελματική οργάνωση, διαμαρτύρεται με αυτή την επιστολή για την σχεδιαζόμενη εξάπλωση των αιολικών εγκαταστάσεων σε όλους τους ορεινούς όγκους της χώρας. Με την εγκατάσταση ανεμογεννητριών σε ορεινούς, προστατευόμενους όγκους, θίγονται ευθέως τα συμφέροντα των τοπικών κοινωνιών, τα δικά μας, όπως και ενός μεγάλου τμήματος του τουριστικού κλάδου. Πιστεύουμε ότι υπονομεύεται το μέλλον του τουρισμού ο οποίος είναι εδώ και δεκαετίες ο οικονομικός πυλώνας της Ελλάδας. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στο χάρτη της ΡΑΕ http://www.rae.gr/geo/για να βεβαιωθεί. Περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλους, περιοχές Νatura, ακόμα και εθνικά πάρκα, είναι στα σχέδια για αιολικές εγκαταστάσεις. Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, με πιο ακραίο παράδειγμα αυτό των Αγράφων, όπου σχεδιάζεται εγκατάσταση περίπου 600 ανεμογεννητριών σε ένα φυσικό παράδεισο το χαρακτηρίζουμε ως απαράδεκτο. Οι ανεμογεννήτριες πρόκειται να τοποθετηθούν σε απόκρημνες κορυφές πάνω από 2000 μέτρα υψόμετρο. Πουθενά αλλού στον κόσμο -πλην ελάχιστων εξαιρέσεων όπου το μέσο υψόμετρο είναι έτσι και αλλιώς ψηλό- δεν εγκαθίστανται ανεμογεννήτριες σε τόσο ψηλά βουνά. Ελπίζουμε οι συμπολίτες μας να ενημερωθούν επιτέλους για αυτό που συμβαίνει στην ύπαιθρο μας, εξετάζοντας τα στοιχεία και τον αριθμό των αιτήσεων που βρίσκονται στο στάδιο της προετοιμασίας, για να συνειδητοποιήσουν την κλίμακα του τι συμβαίνει. Οι φορείς και οι πολίτες που δραστηριοποιούνται για την προστασία των Αγράφων μας ενημερώνουν: «από τη μελέτη των σχετικών στοιχείων, συνειδητοποιούμε ότι αυτή είναι μόνο η αρχή για την πληθώρα αιολικών εγκαταστάσεων στην ευρύτερη περιοχή, με τελική κατάληξη την πλήρη ισοπέδωση των κορυφογραμμών των Αγράφων και του μεγαλύτερου μέρους της Πίνδου, ενός μοναδικού φυσικού τοπίου απαράμιλλης ομορφιάς με αλπικές κορυφές και πυκνά παρθένα δάση, χαράδρες και ποτάμια, αλλά και ενός τόπου με πολύ σημαντική λαϊκή παράδοση και ιστορία». Είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που αγωνίζονται για το περιβάλλον της Ελλάδας. Καλούμε σε συζήτηση και προσφέρουμε ταυτόχρονα τις υπηρεσίες μας για να αποσαφηνισθεί ο συγκριτικός βαθμός συμμετοχής των κλάδων τουρισμού και της αιολικής ενέργειας, στην πράσινη ανάπτυξη της χώρας μας, και το βαθμό που επωφελούνται ή ζημιώνονται οι τοπικές κοινωνίες και η συνολική αποκέντρωση. Απαιτούμε να ληφθούν άμεσα τα εξής μέτρα: 1. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε εθνικά πάρκα 2. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε περιοχές Natura 3. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε δασικές περιοχές και κορυφές άνω των 1000 μ. 4. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε σημεία τα οποία αποτελούν πεδία δραστηριότητας και ανάπτυξης τουρισμού υπαίθριων δραστηριοτήτων 5. Να υπάρξουν πολιτικές και συνολικός σχεδιασμός για την άμεση προστασία του περιβάλλοντος και την ανάκαμψη του Edited October 29, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted October 29, 2019 Η βαριά βιομηχανία της χώρας είναι ο τουρισμός... Ο τουρισμός... Απορώ γιατί έχουμε τόσες λίγες καφετέριες και ξενοδοχεία. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 29, 2019 (edited) εξετάζοντας τα στοιχεία και τον αριθμό των αιτήσεων που βρίσκονται στο στάδιο της προετοιμασίας, για να συνειδητοποιήσουν την κλίμακα του τι συμβαίνει. Έχω γράψει 100 φορές ότι οι αιτήσεις είναι εκατοντάδες χιλιάδες MW. Ζήτημα να μπουν 10.000-15.000MW στην χώρα. Μην γράφετε ασυναρτησίες. σχεδιάζεται εγκατάσταση περίπου 600 ανεμογεννητριών σε ένα φυσικό παράδεισο το χαρακτηρίζουμε ως απαράδεκτο Μια πρόχειρη πράξη βγάζει ότι 1.800MW από τις συνολικές 10.000-15.000ΜW και έχουμε ήδη 3.000MW. Μωρέ μπράβο τα Άγραφα, να είναι τόσο άτυχα που από όλη την Ελλάδα που έχει εκατοντάδες χιλιάδες αιτήσεις θα προχωρήσουν και θα γίνουν μόνο στα Άγραφα όλα τα έργα. Να σας επιστρέψω στην πραγματικότητα δεν το σηκώνει καν το ηλεκτρικό δίκτυο και δεν το επιτρέπει ο Χωροταξικός. Μια ρεαλιστική προσέγγιση αναλογικά με όλη την Ελλάδα που ρεαλιστικά περιμένεις να τοποθετηθούν αναλογικά τα 15.000MW περιορίζει αυτόν τον αριθμό σε 50 άντε 80 ανεμογεννήτριες. Απαιτούμε να ληφθούν άμεσα τα εξής μέτρα: 1. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε εθνικά πάρκα DONE συμφωνεί το Ελληνικό κράτος. Νόμος 2. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε περιοχές Natura Εεεεε συγνώμη αλλά ένα τεράστιο ποσοσό (27% σύμφωνα με το google, 26% σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ) της Ελληνικής επικράτειας και επιτρέπονται Εθνικές Οδοί, Γραμμές μεταφοράς, Υδροηλεκτρικά Φράγματα, Αεροδρόμια, Σπίτια, Ξενοδοχεία, καταφύγια κλπκλπ. Οι ανεμογεννήτριες τι ακριβώς παραπάνω ζημιά από την Εθνική Οδό ας πούμε? 3. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε δασικές περιοχές και κορυφές άνω των 1000 μ. Ε συγνώμη για την ενόχληση αλλά...πρακτικά τις στέλνετε στα νησιά και στην Βοιωτία, Αλεξανδρούπολη και Λακωνία 4. Να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες σε σημεία τα οποία αποτελούν πεδία δραστηριότητας και ανάπτυξης τουρισμού υπαίθριων δραστηριοτήτων Σωστά συμφωνώ. Ποιά είναι αυτά και γιατί δεν τα έχετε υποδείξει εδώ και 15 χρόνια στο Ελληνικό Κράτος όταν σας ρώταγε? Και πάλι...δεν υπάρχουν ιδιαίτερα πολλά στοιχεία που να δείχνουν ότι οι ανεμογεννήτριες διώχνουν τουρίστες, ούτε πέφτουν πάνω τους. Σε κάθε περίπτωση αργήσατε. 5. Να υπάρξουν πολιτικές και συνολικός σχεδιασμός για την άμεση προστασία του περιβάλλοντος και την ανάκαμψη του Σωστά συμφωνώ. Ποιές είναι αυτές και γιατί δεν τα έχετε υποδείξει εδώ και 15 χρόνια στο Ελληνικό Κράτος όταν σας ρώταγε? Η πρότασή σας πάντως να μπουν ανεμογεννήτριες μόνο στα νησία και σε ελάχιστες άλλες περιοχές της Ηπειρωτικής χώρας και μόνο εκεί, μάλλον θα βρει αντίθετους τα νησιά και τις άλλες ελάχιστες περιοχές της Ηπειρωτικής χώρας. Τα Άγραφα για εμάς τους Οδηγούς Βουνού αποτελούν ένα ιδιαίτερο τόπο, ένα τόπο που και εμείς τον προσεγγίζουμε με διακριτική ευλάβεια Ενώ τα νησιά, η Λακωνία, η Βοιωτία και η Αλεξανδρούπολη αποτελούν βαρετούς τόπους που οι όλοι οι άλλοι Έλληνες επιθμούμε να γεμίσουν α/γ Edited October 29, 2019 by ΜΙΚ 4 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted October 29, 2019 Να σημειωθεί ότι ο ΣΕΟΒ αριθμεί 38 ενεργά μέλη! Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted October 29, 2019 έχω διαβάσει πολλά posts (όχι όλα) και αναρωτιέμαι : 1) γιατί τέτοιο κόλλημα ο Ακτωρας (ο ιδιώτης εν γένει) να πάει τις Α/Γ τόσο ψηλά, να πρέπει να κάνει δρόμους, να κουβαλήσει μπετά κλπ κλπ. Θέλει απλά να καταστρέψει τον τουρισμό ( της περιοχής ; Μάλλον όχι - οι λόγοι είναι τεχνικοί - τους ανέλυσε ο ΜΙΚ και κάποιοι άλλοι επανειλημμένα 2) ουσιαστικά έχει παρανομήσει ; όλοι συμφωνούν πως όχι αλλά δεν έκανε και το σούπερ ντουπερ φάκελο ... με τη γραφειοκρατία που έχουμε και τους νομους που σηκώνουν 350 διαφορετικές ερμηνείες , δεν θυμάμαι ούτε μια μεγάλη επένδυση στη χωρα που να μην έλειπε ούτε μια οξεία στο φάκελο 3) γιατί να έχω εγώ τις Α/Γ ; να πάνε αλλου να ενοχλούν άλλους και μάλιστα να βρει ο ιδιώτης που ... δηλ να κάνει μελέτες επι μελετών (που κοστίζουν) για όλα τα πιθανά σημεία, να ετοιμάσει φακελους - μαμούθ για να παρει άδειες αλλά μετά αν βρεθούν κάποιοι που δεν τις θέλουν στη γειτονιά τους να τις πάρει και να πάει αλλου (με την ελπίδα να μην βρεθούν κι εκεί κάποιοι άλλοι που θα ενοχλούνται) 4) γιατί τέτοιο κόλλημα με την αισθητική ; αδυνατώ να καταλάβω πως χαλάνε την αισθητική του τοπίου οι Α/Γ ή τελοσπαντων ποσο παραπάνω πχ από τους πυλωνες για τα λιφτ. Προσωπικά έχω τρέξει σε αγώνες βουνού και η διαδρομή περνούσε δίπλα από Α/Γ και δε με χάλασε καθόλου (γούστα είναι αυτά βεβαια) 5) τι θα γίνει όταν οι Α/Γ φτάσουν στο όριο ηλικίας τους ; αυτό πράγματι έχει βάση και σε αυτό πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο. Αυτό που δεν έχει όμως βάση ότι οι δρόμοι και τα μπετά θα μείνουν εκεί δίχως λόγο. Το πιθανότερο είναι σε 15-20 χρόνια να μπουν στη θέση τους πιο σύγχρονες Α/Γ με μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης (κάτι που ήδη κάνουν τα χαϊβάνια οι Δυτικοευρωπαίοι) πριν βιαστείτε να δώσετε τις δικές σας απαντήσεις ρίξτε μια μάτια στα ποσοστά (παιδικού και μη) άσθματος στην ευρύτερη περιοχή της Πτολεμαιδας και σε αντίστοιχα σχετικά ιατρικά άρθρα 6 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) 4) γιατί τέτοιο κόλλημα με την αισθητική ; αδυνατώ να καταλάβω πως χαλάνε την αισθητική του τοπίου οι Α/Γ ή τελοσπαντων ποσο παραπάνω πχ από τους πυλωνες για τα λιφτ. Προσωπικά έχω τρέξει σε αγώνες βουνού και η διαδρομή περνούσε δίπλα από Α/Γ και δε με χάλασε καθόλου (γούστα είναι αυτά βεβαια) Υποκειμενικότατα με ενοχλούν οι ατάκτως βαλμένες πολλές και διαφορετικές ανεμογεννήτριες μεγάλες μικρές κλπ (Κάρυστος, Κιθαιρώνας). Αν μπορούσα θα έγραφα νόμο που να υποχρεώνει τους επενδυτές να βάζουν το ίδιο μέγεθος ανεμογεννήτριας σε σχετικά ίδια αποσταση και με κάποια τάξη. Προτείνω σε όλους ένα τεστ και να ψάξουν στο ιντερνετ κείμενα. Δείξτε σε ένα παιδί ανεμογεννήτριες να γυρίζουν. Σε ένα τεράστιο ποστσό αρέσουν στα παιδιά τα αιολικά πάρκα. Με ευλόγησε ο Θεός να το τεστάρω και εγώ. Αν γυρίζει η ανεμογεννήτρια το ποσοστό στα παιδιά κοντεύει το 100%, αν δεν γυρίζει πέφτει λίγο. Το ίδιο και στους ενήλικες το πόσο δεν αρέσει αυξάνει όταν δεν γυρίζει μια ανεμοεννήτρια (ψυχολογικά συνδέεται με το μας φαίνεται χρήσιμη όταν γυρίζει και όταν δεν γυρίζει άχρηστη). Μήπως κάτι συνέβη στο μυαλό μας από τα 2 μέχρι τα 15 και σταματάν να γυρίζουν? Υ.Γ. Το ποσοστό των παιδιών που τους αρέσουν τα εργοστάσια με ορυκτά καύσιμα είναι κοντά στο 0% Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Εγώ απλά σας βάζω κάποια έγγραφα για το πως κινούνται διάφοροι φορείς και τα συναφή. Πριν σας έβαλα την άποψη μεμονωμένα ενός ανθρώπου που στο μέλλον το όνομά του θα ταυτίζεται με την ιστορία του βουνού σε αυτήν την χώρα, μετά απο λίγο σας έβαλα την επίσημη θέση των οδηγών βουνού , τώρα θα σας βάλω και την επίσημη θέση της ομοσπονδίας ορειβασίας και αναρρίχησης. (έχω και άλλα ....ε, έτσι θα σας τα βάλω όλα μαζί, πως θα παίξουμε ποκερ δηλαδή....; ) eooa_EpistoliAgrafa.pdf ...μπορεί αυτός ο σύλλογος να πάρει θέση για τα Αγραφα επίσημα; . Μπορούμε εδώ σε ένα θρεντ (μα πιος διάολο το βιαβάζει ήθελα να ξερα) να μιλάμε για μήνες...., Μπορεί;... Θέλει μπαλάκια ....Στο φορουμ είμαστε όλοι Τσέο και επιστήμονες.... Προβληματιστείτε.... Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Και εγώ απλά σαν επιστήμονας (τα χαρτιά μου στη διάθεσή σου) γράφω δεδομένα που είναι παραδεκτά από το 99% του επιστημονικού κόσμου που αποδεικνύουν ότι σε πάρα πολλά σημεία όσα γράφουν όσοι είναι εναντίων των α/γ είναι αρλούμπες. Ελπίζω ο Σύλλογος να μην υιοθετήσει τέτοιες αρλούμπες. Αν τις υιοθετήσει και ταυτόχρονα ζητήσει το ξήλωμα όλων των χιονοδρομικών μέσα. Και την απαγορευση αυτοκινήτου στα Άγραφα μέσα. Από τον κάμπο με τα πόδια να προστατέψουμε το περιβάλλον. Βλέπω πολλές φωτογραφίες από τους ορειβάτες, ποδηλάτες , περιπατητές να απολαμβάνουν τα Άγραφα με πανό save agrafa...σε δασικούς δρόμους. Είναι συγκλόνιστικό το πόσο χρήσιμοι είναι οι δρόμοι για ποδήλατο, πεζοπορία και ορειβασία και πόσο καταστροφή του περιβάλλοντος είναι για να παράξεις καθαρό ρεύμα. Άραγε πόσοι να πηγαίνουν με Diesel και μέχρι πόσο ψηλα? Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 30, 2019 παντως υπαρχουν χιλιαδες μελετες για την κλιματικη αλλαγη παγκοσμίως που γενικά υπερθεματίζουν υπερ των ανανεωσιμων πηγων ενεργειας και σαφως κατα του λιγνιτη . 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 Ναι gatz υπάρχουν και συμφωνούμε, με τις ανεμογεννήτριες στα Άγραφα δεν συμφωνούμε . Είναι έγκλημα. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Alef 52 Report post Posted October 30, 2019 Στα περι ανακριβειών και παραπληροφόρησης ...μαλλον ένα αιολικό παρκο είναι πιο ρυπογόνο από ατμοηλεκτρικό σταθμό (ΑΗΣ) είναι η αληθεια. Οι ρυποι εξορυξης αλουμινίου, χαλυβα, κατασκευής όλων των πρώτων υλών, παραγωγής τσιμέντου, κατασκευής ανεμογεννητριας, σκυροδέματος, διανοιξης δρόμων, εξομάλυνσης εδάφους, μεταφοράς υλικών στα 2000μ, μεταφορικών μεσων εργατών κτλ είναι περισσότεροι για ένα παρκο 30 α/γ από το να παράγαμε το ίδιο ρευμα με λιγνιτη για 15-20 χρόνια όσο δηλαδή είναι η διαρκεια ζωής τους. Όλοι θέλουν να κανουν π.χ. παραμυθένια χριστουγεννα σε γραφικούς τουριστικούς προορισμους, όχι δίπλα σε ανεμογεννητριες. Δεν θα ακυρώσουν, απλά δεν θα μπουν καν στο κόπο να κανουν κρατηση. Ναι σωστά, τα μηχανήματα και οι εγκαταστάσεις των αιολικών είναι ρυπογόνα, ενώ τα αντίστοιχα μηχανήματα και εγκαταστάσεις των ΑΗΣ και των ορυχείων που τους υποστηρίζουν ως γνωστό φυτρώνουν στα λιβάδια. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Η Ελληνική ομοσπονδία όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας από την επιστολή , είναι μέλος : UIAA International Climbing and Mountaineering Federation ISMF International Ski Mountaineering Federation iFSC International Federation of Sport Climpung Αυτά τα αναφέρω για να δούμε ποιος εκτίθεται στην τελική. Αν εν πάση περιπτώσει επίσημα έχετε άλλη άποψη ως Σύλλογος πάντα για τα Άγραφα , δεν είναι δα και τόσο τρομερό να υπάρχουν προσωπικές απόψεις , το αντίθετο μάλιστα, θα πρέπει να προσέξετε τι θα λέτε εκεί έξω και πως θα γαλουχείτε τα νέα μέλη που έρχονται σε πρώτη επαφή ΜΕ ΤΟ ΒΟΥΝΟ μέσω εσάς και κατα συνέπεια τις γενιές που έρχονται. Επιλέξτε τους ρόλους σας προσεκτικά, άλλο πράμα να είσαι μέλος ενός τέτοιου φορέα και άλλο πράγμα οι προσωπικές σας κόκκινες γραμμές.... Ολοι με το βουνό ασχολούνται , όχι με επενδύσεις.... επιλέξτε όπως οφείλετε να κάνετε σαν λάτρεις των βουνών και της χιονοδρομίας. Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted October 30, 2019 Εχμ...μα τα άγραφα (και όχι μόνο τα άγραφα) ηταν πριν λίγο καιρό ( …λίγο για την ηλικία και την εξέλιξη του πλανήτη ) στον βυθό της θάλασσας !?! «Ολόκληρος ο ελληνικός χώρος σχηματίστηκε μαζί με τα υπόλοιπα αλπικά βουνά. Όταν άρχισε η Αλπική Πτύχωση, η περιοχή μας αποτελούσε τον βυθό της Τηθύος θάλασσας. Απομεινάρι της Τηθύος είναι η Μεσόγειος θάλασσα. Από την αρχή του Μεσοζωικού Αιώνα μέχρι το τέλος του ο βυθός της Τηθύος γέμιζε με ιζήματα από τη διάβρωση-αποσάθρωση μακρινών ορεινών όγκων ή με όστρακα θαλάσσιων ζώων και κελύφη μικροοργανισμών. Τα όστρακα αυτά τα βρίσκουμε συχνά μέσα στα ιζηματογενή πετρώματα ως απολιθώματα.» http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B106/382/2534,9803/ …γεωγραφία Β γυμνασίου... ! 1 https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Nαι βέβαια ο Σύλλογος πρέπει να στηρίζει το να μην υπάρχει καμία επέμβαση στα βουνά μας. Άλλωστε για τα χιονοδρομικά ούτε δέντρα κόβουμε, ούτε ισοπεδώνουμε εκτάσεις ούτε καίμε diesel για να φτάσουμε. Ενώ τα αιολικά καταστρέφουν το βουνό. Μερικές εικόνες για το χόμπι μας στα βουνά ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΡΕΥΜΑ ΓΙΑ 15.000 ΣΠΙΤΙΑ Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted October 30, 2019 https://ophioussa.blogspot.com/2019/01/blog-post.html?fbclid=IwAR0-RjncaFXSnSSHZ7vEz7RQfJwEo1qjAuEnmjTClheGi-ZedN59tQPOpUY Μια ακομα αποψη θα βοηθουσε στο θεμα που συζηταμε εδω και μια εβδομαδα μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Είναι γνωστό εδώ και χρόνια οτι οι Γερμανικές εταιρίες ανέπτυξαν πολιτική εξαγωγών γατί στην δική τους χώρα είπαν ...φτάνει , δεν θα βάλουμε άλλες.... Ο Κ. Καραμανλής μιλώντας για το χιονοδρομικό κέντρο στον Παρνασσό, έλεγε "Θα σας το κάνω Chamonix".. και πράγματι. το έκαναν ....σαν ...Μονί.... Δεν διαφωνεί κανείς με αυτό. Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted October 30, 2019 ...το τόπι παιδιά !… https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Ναι gatz υπάρχουν και συμφωνούμε, με τις ανεμογεννήτριες στα Άγραφα δεν συμφωνούμε . Είναι έγκλημα. μου θυμίζει αυτο με τα σκουπιδια !! ολοι συμφωνουμε να γινει εργοστασιο επεξεργασίας αποβλήτων αλλα οχι στην περιοχή μας. Edited October 30, 2019 by gatz 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) "....μου θυμίζει αυτο με τα σκουπιδια !! ολοι συμφωνουμε να γινει εργοστασιο επεξεργασίας αποβλήτων αλλα οχι στην περιοχή μας....." Τα Άγραφα , όπως μπορεί να καταλάβει κανείς από την κίνηση ευαισθητοποιήσης της Ομοσπονδοίας ορειβασίας (διαβάστε την επιστολή που ανέβασα) η οποία αριθμεί 84 σωματεία (αντιπροσωπεύει όλους του ελληνικούς συλλόγους ) με πάνω 20.000 μέλη , δεν μπορούν να ερμηνευθούν ως περιοχή ιδιωτικού ενδιαφέροντος , δεν είναι δηλαδή περιοχή κάποιου. Το αντίθετο μάλιστα ισχυρίζονται οτι δεν ανήκει σε κανέναν, και υπάρχουν πολλοί λόγοι που έχει ορισθεί ως natura κάτι που ως χιονοδρόμοι τουλάχιστον θα πρέπει να το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψην. Δεν μπορεί λοιπον να έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος επενδυτής ανίδεος και ανάλγητος και να λέει οτι εγώ την περιοχή θα την σκάψω .... Είμαστε χιονοδρόμοι , ή δεν είμαστε; Τι είμαστε εδω μέσα τέλος πάντων , θα μου εξηγήσει κανέις;..... Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 30, 2019 (edited) https://ophioussa.blogspot.com/2019/01/blog-post.html?fbclid=IwAR0-RjncaFXSnSSHZ7vEz7RQfJwEo1qjAuEnmjTClheGi-ZedN59tQPOpUY Μια ακομα αποψη θα βοηθουσε στο θεμα που συζηταμε εδω και μια εβδομαδα ένα άρθρο από έναν μπλόγκερ , ανυπόγραφο που μπορεί να μην έχει ιδέα από το αντικείμενο και καταλήγει : Τα αιολικά δεν είναι για το Ελληνικό Δημόσιο Συμφέρον. Είναι για το Γερμανικό Δημόσιο Συμφέρον. Αλλά δίνουν ποσοστά, χάντρες και καθρεφτάκια σε αυτούς που ελέγχουν τα ΜΜΕ, τις δήθεν οικολογικές ΜΚΟ και, δυστυχώς, τις Κυβερνήσεις μας. αυτοί οι κακοί γερμανοί τέλος πάντων... μην ξαναγοράσετε από το Lidl...ας κάνουμε όλοι μποϊκοτάζ στα προϊόντα του Lidl...πουλήστε οτιδήποτε γερμανικό έχετε...αγοράστε όλοι αμάξια από άλλες χώρες...όχι από τους κακούς γερμανούς και όσοι έχετε Völkl επειδή είναι made in Germany κάψτε τα στο τζάκι και τα atomic επίσης... και να μην πάει κανένας σας ποτε ξανά για Ski στην Austria DIADOSTAI ! ! ! ! Edited October 30, 2019 by Turms 3 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted October 30, 2019 …ανέβασες και πυρετό ? 1 https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Γιατί κανείς δεν απαντάει τι σπουδαίο έχουν τα Άγραφα σε σχέση με την υπόοιπη Ελλάδα και πρέπει να εξαιρεθούν και γιατί δεν το έκαναν πριν 15 χρόνια? https://ophioussa.blogspot.com/2019/01/blog-post.html?fbclid=IwAR0-RjncaFXSnSSHZ7vEz7RQfJwEo1qjAuEnmjTClheGi-ZedN59tQPOpUY Μια ακομα αποψη θα βοηθουσε στο θεμα που συζηταμε εδω και μια εβδομαδα Mια ακόμα σειρά από ατεκμηρίωτες ασυναρτησίες. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ και ένα απλό googlαρισμα αυτό που γράφουν (ουτε 1%) είναι παντελώς ψευδές. Την πρότασή του για το ρεύμα που καταναλώνει πως θα την παράξουμε δεν διάβασα αλλά μάλλον και αυτός θέλει κάρβουνο. Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted October 30, 2019 "....μου θυμίζει αυτο με τα σκουπιδια !! ολοι συμφωνουμε να γινει εργοστασιο επεξεργασίας αποβλήτων αλλα οχι στην περιοχή μας....." Τα Άγραφα , όπως μπορεί να καταλάβει κανείς από την κίνηση ευαισθητοποιήσης της Ομοσπονδοίας ορειβασίας (διαβάστε την επιστολή που ανέβασα) η οποία αριθμεί 84 σωματεία (αντιπροσωπεύει όλους του ελληνικούς συλλόγους ) με πάνω 20.000 μέλη , δεν μπορούν να ερμηνευθούν ως περιοχή ιδιωτικού ενδιαφέροντος , δεν είναι δηλαδή περιοχή κάποιου. Το αντίθετο μάλιστα ισχυρίζονται οτι δεν ανήκει σε κανέναν, και υπάρχουν πολλοί λόγοι που έχει ορισθεί ως natura κάτι που ως χιονοδρόμοι τουλάχιστον θα πρέπει να το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψην. Δεν μπορεί λοιπον να έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος επενδυτής ανίδεος και ανάλγητος και να λέει οτι εγώ την περιοχή θα την σκάψω .... Είμαστε χιονοδρόμοι , ή δεν είμαστε; Τι είμαστε εδω μέσα τέλος πάντων , θα μου εξηγήσει κανέις;..... λυπάμαι αλλά είμαι χιονοδρόμος (όπως και πολλοί άλλοι εδώ μεσα) και απλά δε συμφωνώ μαζί σου (όπως και πολλοί άλλοι εδώ μεσα) η επιστολή της Ομοσπονδίας δεν παραθέτει στοιχεία - απλά λεει ότι διαφωνεί με την παρέμβαση, είναι αρκετά καθυστερημένη σε σχέση με την εξέλιξη του έργου και δεν περιέχει κάποια πρόταση επίσης, μια απλή επιστολή δεν τη θεωρώ δα και φοβερή ως κινητοποίηση πιθανότατα μάλιστα τα 84 σωματεία (που λογικά καλύπτουν όλη την επικράτεια) να είναι επίσης αντίθετοι με Α/Γ σε άλλα 84 (ή και περισσότερα) σημεία 1 Share this post Link to post Share on other sites