Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
louis

Ανεμογεννήτριες και αντιδράσεις

Recommended Posts

Και ομως, ενα like εμενα κυριως μου λεει οτι διαβαστηκε. Εγω που ειμαι παραξενος κανω like σε κειμενα που διαφωνω αλλα ειναι καλογραμμενα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την είσοδό της στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) μέσω της 100% θυγατρικής της εταιρείας ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΥΣΑΚΙΟΥ Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε.

 

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, ως πρώτο βήμα, η νεοϊδρυθείσα εταιρεία TEFORTO HOLDINGS LIMITED, 100% θυγατρική της ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΥΣΑΚΙΟΥ Α.Ε. με έδρα στην Κύπρο, απέκτησε το 85% του μετοχικού κεφαλαίου της ΣΤΕΦΑΝΕΡ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.

 

Η τελευταία ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2014 και διαθέτει τρεις άδειες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για ισάριθμα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 9,4 MW.

 

Η ΣΤΕΦΑΝΕΡ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. θα προχωρήσει στην υλοποίηση των τριών προαναφερθέντων αιολικών πάρκων με συνολικό εκτιμώμενο κόστος κατασκευής Ευρώ 12 εκατ.

 

Μιχάλη και αυτα με τις παλιες επιδοτησεις ειναι;

Σαν τα χαρτια αποσυρσης εχουν καταντησει οι αδειες....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιδιαίτερα σοβαρό το ζήτημα που ανακοίνωσε ο δήμαρχος Νάουσας, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το απόγευμα της Τρίτης, 15ης Οκτωβρίου. Αφορά στη συζήτηση που είχε με τη γνωστή εταιρεία ΤΕΡΝΑ και το σχέδιο εγκατάστασης ανεμογεννητριών στη θέση ΤΡΟΥΛΟΣ, στο Βέρμιο, λίγο έξω από το χιονοδρομικό κέντρο των 3-5 Πηγαδιών! Η εταιρεία αναφέρει ότι με το τελευταίο της σχέδιο, οι ανεμογεννήτριες μειώνονται από 10 σε 5, ενώ οι δρόμοι για την τοποθέτησή τους θα γίνουν από την Πτολεμαΐδα. Αξίζει να σημειώσουμε την καθολική αντίδραση των φορέων της Νάουσας, ενάντια στην τοποθέτηση ανεμογεννητριών στο Βέρμιο. Ο λόγος πλέον στο περιφερειακό συμβούλιο, που θα γνωμοδοτήσει για το θέμα.

 

https://www.imerisia-ver.gr/%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF/21949-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-ante-portas-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-3-5-%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα με ενδιέφερε να μάθω αν οι 10 μικρές αντικαταστάθηκαν με 5 μεγάλες.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι το έχω διαβάσει όπως και συναφεις προβληματισμούς.

Η τιμή του πετρελαίου και η τιμή της κιλοβατώρας ανάλογα με το καύσιμο παραγωγής παίρνουν μέρος σε παιχνίδια γεωπολιτικής που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με την όποια κλιματική αλλαγή....

Δυστυχώς τοποθετήσεις σαν και αυτές που παλιά τις θεωρούσαμε περιθωριακές έχουν απόκτηση απίστευτο κύρος και επαλιθευσημοτητα.

Το έχω ξαναγράψει ο καλύτερος υπερασπιστής των ορυκτών καυσίμων και ιδιαίτερα του λιγνίτη είναι οι ΑΠΕ. Ο εντελώς αντιεπιστημονικος τρόπος που μας τις επιβάλουν μας κάνει να ψάχνουμε το θέμα από παντού.

Όπως και με το αντιεμβολιαστικο κίνημα. Το ίδιο το ιατρικό φαρμακευτικό λόμπυ οδήγησε σε έξαρση του.

Όταν με ρωτάνε αν ο εμβολιασμός είναι απαραιτητος τότε γιατί παραγγείλαμε άχρηστα εμβόλια για την γρίπη των χοίρων ή απάντηση μου είναι ότι ήταν μια κομπίνα πολιτικών,ΜΜΕ, γιατρών και φαρμακευτικών.

Τότε μου λένε γιατί να τους πιστέψεις για όλα τα υπόλοιπα;

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ax ευχαριστούμε βρε παιδιά που ας ανοίγετε τα μάτια και καταλαβαίνουμε και εμείς ότι είμαστε πιόνια σε ένα παιχνίδι που μόνο στόχο έχει να βγάζουν λεφτά κάποιοι. Νόμιζα ότι ο πλανήτης λειτουργεί για την ψυχή της μάνας του και οι πλούσιοι είναι ικανοποιημένοι με αυτά που έχουν και δεν θέλουν άλλα.

 

Παράλληλα είχα την εντύπωση ότι οι πετρελαικές εταιρίες το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι πως θα έχουμε φτηνή ενέργεια. Να σται καλά ξυπνήσαμε.

 

Αυτά που δεν καταλαβαίνω είναι τα εξής:

 

α) Όλο αυτό το ρεύμα που παράγουν σήμερα οι ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταικά το πετάει η ΔΕΗ (ΑΔΜΗΕ)? Μια μέρα που φυσάει και έχει και ήλιο βαράνε και τα κάρβουνα και τα φυσικά αέρια έτσι για να καίνε παρόλο που παράγουμε 5.000MW καθαρό ρεύμα? Αν βάλουμε τόσα όσα η κατανάλωση και φυσάει ή έχει ήλιο θα βάζουμε και θα καίνε φουλ τα κάρβουνα και ας μη χρειάζεται το ρεύμα τους?

 

Σε μεταγενέστερο χρόνο με το που έχουν φτηνήνει ακόμα περισσότερο οι ανεμογεννήτριες και τα φβ και οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορείτε να μου πείτε με 2-3.000.000 συνδεδεμένα αμάξια να αποθηκεύουν-εκχύουν ενέργεια* πόσο και γιατί να βαράμε τα κάρβουνα και τα φυσικά αέρια?

 

β) Η πρότασή σας για το πως να παράγουμε το ρεύμα που εσείς και οι συμπολίτες σας καταναλώνετε και παρόλο που όλοι συμφωνούμε ότι βασική προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση ενέργειας, εξοικονόμηση ενέργειας δεν κάνετε (αν θέλετε με PM φωτογραφίες όσοι κάνετε να σας εξαιρέσω) ποια είναι?

 

Κάρβουνο και φυσικό αέριο? Κάρβουνο? Δεκαπλασιασμός της τιμής του ηλεκτρικού για κυματική ενέργεια σε 30 χρόνια και αν? Τριπλασιασμός της τιμής του ρεύματος και πυρηνικά με κίνδυνο όλοι να πεθάνουμε αργά και βασανιστικά? Υδροηλεκτρικά να σκάψουμε όλη τη Πίνδο στις κοιλάδες της? Γεωθερμία από τη Νίσυρο και άλλες μικρότερες και πενταπλασιασμός της τιμής του ρεύματος?

 

γ) Οι ανεμογεννήτριες φθηναίνουν σταθερά 10-20% κάθε 3-4 χρόνια σε τιμή τελικής παραγώμενης KWh. Τα φωτοβολταικά κόντεψαν το 30% σταθερά κάθε 3-4 χρόνια για μια δεκαετία και τώρα πέφτουν 5-10% κάθε χρόνο. Σε λίγο καιρό θα αρχίσουν πάλι να ακριβαίνουν για να υποστηρίξουν τις θέσεις σας? Να παραγγείλω φβ και ανεμογεννήτριες τώρα να κονομήσω γιατί αυτό που συνεβαινε επί 20-30 χρόνια ξαφνικά θα αντιστραφεί?

 

Υ.Γ Βαριέμαι να γράψω διπλωματική που θα ελεγχθεί από καθηγητή του Πολυτεχνείου, τα νούμερα είναι επίτηδες προσεγγιστικά σα να κάνουμε μια κουβέντα, μην αρχίσεις.

 

*Με προβληματίζει και εμένα η παραγωγή και η ανακύκλωση των μπαταριών αλλά μπροστά στο να περνάνε οι συμπολίτες μου στις πόλεις με τα ντίζελ η ταπεινή μου αίσθηση είναι ότι η επίπτωση είναι πολύ μα πολύ μικρότερη.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Με προβληματίζει και εμένα η παραγωγή και η ανακύκλωση των μπαταριών αλλά μπροστά στο να περνάνε οι συμπολίτες μου στις πόλεις με τα ντίζελ η ταπεινή μου αίσθηση είναι ότι η επίπτωση είναι πολύ μα πολύ μικρότερη.
Γιατί θεωρείς ότι το να εξορύσσονται και να καταστρέφονται τεράστιες εκτάσεις και να παράγονται τεράστιες ποσότητες τοξικών αποβλήτων για να παραχθούν οι μπαταρίες τα απόβλητα των οπίων θα ανακυκλώνονται από παιδιά χωρίς κανένα μέτρο προστασίας της υγείας τους και του περιβάλλοντος είναι μικρές επιπτώσεις, ή έστω μικρότερες από την κίνηση των ντίζελ με τελευταίας τεχνολογίας αντιρρυπαντική τεχνολογία μέσα στις πόλεις μας?

Κοίταξε φίλε ΜΙΚ, το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό πρόβλημα του πλανήτη είναι το ίδιο με το οικονομικό, της ανισοκατανομής του πλούτου δηλαδή ... το γεγονός ότι εμείς ζούμε σε πολύ καθαρό περιβάλλον απολαμβάνοντας όλα τα καλά της τεχνολογίας και της μόδας, ενώ οι υπόλοιποι "υπανάπτυκτοι" που δεν γνωρίζουν τι θα πει τεχνολογία και μόδα, ζουν στα απόβλητά μας ...

 


Ax ευχαριστούμε βρε παιδιά που ας ανοίγετε τα μάτια και καταλαβαίνουμε και εμείς ότι είμαστε πιόνια σε ένα παιχνίδι που μόνο στόχο έχει να βγάζουν λεφτά κάποιοι. Νόμιζα ότι ο πλανήτης λειτουργεί για την ψυχή της μάνας του και οι πλούσιοι είναι ικανοποιημένοι με αυτά που έχουν και δεν θέλουν άλλα.
Εάν είναι σαρκασμός για συνωμοσιολογικές αντιλήψεις, είναι πράγματι πολύ χρήσιμες στην προσπάθεια απαξίωσης οποιουδήποτε διαφωνήσει με την κλιματοφοβία. Ε αφού τα λέει ο Λιακόπουλος, θα πεις ...
Κοίταξε, δεν χρειάζεται ούτε σιωνιστές, ούτε ιλουμινάτους, ούτε παγκόσμιες κυβερνήσεις για να γίνει αυτό που γίνεται, απλά να κερδίσουν περισσότερα οι εταιρείες θέλουν ... όπως και εσύ πολύ σωστά σαρκάζεις στο τέλος
Όπως συζητήθηκε, το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων (που είναι εγχώριος πόρος) θα αντικατασταθεί κυρίως από φυσικό αέριο και ΑΠΕ (εισαγόμενη και ασταθής ενέργεια) και αυτό συμβαίνει για όλα τα κράτη ... Χάνουν την όποια αυτονομία είχαν και εξαρτώνται από εισαγωγές, γιατί οι εταιρείες εξορύξεων να μην ήθελαν να βγάζουν περισσότερα και να έχουν και τους πελάτες τους εξαρτημένους από το προϊόν τους? Τόσα και τόσα επενδύουν, βάλτε και τις μεταλλευτικές μαζί μιας και η ζήτηση για περισσότερα, νέα και σπανιότερα μέταλλα συνεχώς αυξάνει ...

 



β) Η πρότασή σας για το πως να παράγουμε το ρεύμα που εσείς και οι συμπολίτες σας καταναλώνετε και παρόλο που όλοι συμφωνούμε ότι βασική προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση ενέργειας, εξοικονόμηση ενέργειας δεν κάνετε (αν θέλετε με PM φωτογραφίες όσοι κάνετε να σας εξαιρέσω) ποια είναι?
Υπάρχουν πολλές προτάσεις αλλά δεν είναι το θέμα εκεί, το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να αποφασίζαμε με λογική και πραγματική οικονομία την επιλογή και το ποσοστό του μείγματος πηγών ενέργειας που θα χρησιμοποιήσουμε, χωρίς τσαμπουκάδες τύπου φόρου άνθρακα ή/και επιδοτήσεων επί των ΑΠΕ που προφανώς σε αναγκάζει να πάρεις τις αποφάσεις που σου επιβάλουν ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλο αυτό το ρεύμα που παράγουν σήμερα οι ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταικά το πετάει η ΔΕΗ (ΑΔΜΗΕ)? Μια μέρα που φυσάει και έχει και ήλιο βαράνε και τα κάρβουνα και τα φυσικά αέρια έτσι για να καίνε παρόλο που παράγουμε 5.000MW καθαρό ρεύμα? Αν βάλουμε τόσα όσα η κατανάλωση και φυσάει ή έχει ήλιο θα βάζουμε και θα καίνε φουλ τα κάρβουνα και ας μη χρειάζεται το ρεύμα τους?

 

Το έκανα κόπυ παστε για να δεις ότι γράφεις τόσο πρόχειρα που καταλήγουν να μας φαίνονται ανοησίες και αρλουμπες. Πέρα από ότι δεν βγάζουν νόημα.

Δεν πιστεύω ότι είσαι τόσο άσχετος. Ίσα ίσα. Απλά δεν διαβάζεις τον άλλον και απαντάς κρατώντας τα μισά που θες να πεις μέσα σου.

 

Και Ν Α Ι

 

Σήμερα όχι μόνο υπάρχουν περιπτώσεις στα διασυνδεδεμένα που πετάμε το ρεύμα (μακάρι να ήταν τόσο εύκολο) αλλά ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ τους γείτονες να το ξεφορτωθούμε. Πώς νομίζεις ότι κερδίζει η Δανία;;;;;

Απορώ πως δεν το ξέρεις . Πραγματικά απορώ, δεν μπορώ να φανταστώ ότι το αγνοείς ή ότι το κάνεις επίτηδες.

 

Το δικτιο δεν είναι τσουβαλι που το γεμίζουμε φασόλια για να έχουμε να τρώμε.

Το δικτιο είναι κρεμαστρα που που την βάζουμε να ταλαντώνεται στα 50 χερτζ και πάνω της κρεμάμε ότι ηλεκτρική συσκευή θέλουμε να δουλεύει εκείνη την στιγμή. Και πρέπει να ισορροπήσουμε την κατάσταση που να μην σταματήσει να ταλαντώνεται η κρεμαστρα επειδή είναι πολλές οι συσκευές ή να ταλαντώνει τρελά επειδή είναι λίγες.

Αλλά οι σταθμοί παραγωγής δεν σβήνουν αυτόματα και άμεσα ούτε μπαινουν σε λειτουργία αυτόματα και άμεσα. Αυτό υπήρχε και πριν τα ΑΠΕ. Όμως με τα αιολικά που κάθε στιγμή αλλάζει ο αέρας είναι εξαιρετικά δύσκολο να ρυθμίσεις την...κρεμαστρα. Όσο πιο πολλά αιολικά βάζεις τόσο πιο δύσκολο. Για αυτό και προτιμάνε να υπάρχουν αης φυσικού αερίου που ανοίγουν και κλείνουν πιο εύκολα από αης λιγνίτη. Όμως τίποτα δεν γίνεται στιγμιαία. Για αυτό όταν ξαφνικά στέλνουν πολλά τα αιολικά κοιτάμε το μπορούμε να σβήσουμε και τι να πωλησουμε. Το ανάποδο όταν δεν φυσάει. Δυστυχώς δεν έχουμε μόνο εμείς το πρόβλημα αλλά και οι γείτονες. Έτσι φτάσαμε στις αρνητικές τιμές κWh ....

 

Απορώ πραγματικά που δεν τα ξέρεις αυτά

Απορώ......

 

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας .

Πριν από λίγες μέρες στην Ρόδο που φύσαγε πολύ αλλά με ...ριπές... Δεν τα καταφερανε με την...κρεμαστρα και...εγεινε... Black out.

Επισεις η Δανία κερδίζει και με το...τρανσφερ...εχει περισευμα η Σκανδιναβία με τα υδροηλεκτρικά τα οποία είναι ακόμα ποιο γρήγορα σε ανταπόκριση από το φυσικό αεριο. Όταν λοιπόν δεν φυσα στην Γερμανία στέλνουν από εκεί μέχρι να βάλουν τα αης μπροστά οι Γερμανοί. Μερικές φορές τους συμφέρει τους Γερμανούς να μην πληρώνουν κερατιατικα στους σταθμούς αης να είναι σε εφεδρεία και δεν τους ανοίγουν καν. Ακριβώς τα ίδια κάνουμε και στην Ελλάδα. Τα αης φυσικού αερίου κυρίως βγάζουν κέρδος από τα λεφτά που τους δίνουμε να είναι ζεστή εφεδρεία. Το πρόβλημα είναι όταν φυσάει πολύ στην Γερμανία που γίνεται πλημμύρα στο ρεύμα από αιολικά και πρέπει να ξεφορτωθούν το ρεύμα απο τα αης με καρβουνο που αργούν να κλείσουν, και άμα τα κλείσεις αργούν να ανοίξουν. Τότε έχουν δύο επιλογές , να βγάλουν εκτός αης με φυσικό αέριο πληρώνοντας τον όμως ή να κλείσουν τον αης με καρβουνο. Αν τον κλείσουν όμως και σταματήσει να φυσά τότε για να ανοίξει πάλι το κάρβουνο θέλει ...ώρες...τρέχουν τότε να βρουν να κάνουν εισαγωγή.

Τα ίδια ακριβώς και στην Ελλάδα.

Edited by vro
  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ζηλευω πραγματικα τον ελευθερο χρονο που εχετε!.........

  • Like 2

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ελεύθερος χρόνος είναι επιλογή.

Άλλωστε πόσα χρόνια τώρα πληρώνω τις ΑΠΕ κερατιατικα. Δικαιουμαι να τις φτύνω. Με επιχειρήματα πάντα.

Χρήστο δεν μπορώ να καταργήσω ένα κουοτ, που εγεινε μόνο του. Αν έχεις την καλοσύνη.

Το ποστ αρχίζει με τα γραμμενα του Μιχάλη και λειγει με το ...απορώ.

 

Άσε τα κατάφερα. Μου πήρε 5 λεπτά να το γράψω και 15 να το...στρώσω. Άμα έχεις μεγαλώσει με χαρτί και μολύβι και όχι με ταμπλέτα....

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα είναι η δουλειά μου Μανώλη και ένα κομμάτι της δουλειάς μου είναι να εξηγώ κάτι τέτοια σε μη επιστήμονες.

 

Βασίλη έχεις τόσα λάθη και γενικεύσεις στο από πάνω που πραγματικά δεν έχει νόημα να τα απαντάω ένα ένα. Δεν θες να πιστέψεις ότι οι ΑΠΕ κόβουν Co2 μη το πιστέψεις. Αν και τα ερωτήματά μου είναι πολύ απλά, δυστυχώς όλοι οι συνομοσιολόγοι δεν τα απαντάνε παγκοσμίως.

 

Για τους υπόλοιπους φίλους στο θέμα μας πόσες και που ανεμογεννήτριες πρέπει να μπουν στα Άγραφα και γενικά σε βουνά που εμείς θεωρούμε σημαντικά. Πιστέψτε με κόβουν άφθονο Co2 από λιγνίτη η κάθε μια.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχαλη

 

δεν με ενδιαφερει ποσες θα βαλουν αλλα που ..........

 

δεν μπορει οι εταιρειες να τα θελουν ολα δικα τους ητοι να τις στηνουν οσο το δυνατο κοντα στην υψηλη ταση και τα 1000 μετρα απο οικισμο ισχυουν και πως πετρανε την αποσταση??

 

ας πανε σε ερημιες που ευκολα κανει το Δασαρχειο αποχαρακτηρισμο (το εχουν κανει ηδη βαφτιζοντας τα παντα δασικα ακομα και σπιτια)

 

οταν γινουμε τελειως ηλεκτροκινητοι θα εχουμε αποβλητα ??? ενταξει ειπαμε ο λιγνιτης λερωνει αλλα δεν ειδα ολα τα χρονια κα κοιτανε να κανουν υδροηλεκτρικα ....τοσο χαλια ειναι αυτα δεν

 

παραγουν ρευμα ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα ΥΕ είναι η μόνη σοβαρή ΑΠΕ που κάνει και πραγματική οικονομία αλλά δυστυχώς τα περισσότερα από αυτά σταμάτησαν στην χώρα που ζούμε ενώ στις αντιδράσεις συμμετείχαν και οι γωστοί-ανγωστοι... γκρηνπις και βεβεεφ ... (Φράγμα Αχελώου πχ)

 

μια ωραία καταγραφή για το θέμα των ΥΗ ανάρτησε ο φίλος herman απο τον οποίο το κλέβω:

file:///C:/Users/IOAKIM/Downloads/2016_06_18_sholia_ethem_gia_mikra_yie_aheloo_final%20(1).pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα είναι η δουλειά μου Μανώλη και ένα κομμάτι της δουλειάς μου είναι να εξηγώ κάτι τέτοια σε μη επιστήμονες.

 

Βασίλη έχεις τόσα λάθη και γενικεύσεις στο από πάνω που πραγματικά δεν έχει νόημα να τα απαντάω ένα ένα. Δεν θες να πιστέψεις ότι οι ΑΠΕ κόβουν Co2 μη το πιστέψεις. Αν και τα ερωτήματά μου είναι πολύ απλά, δυστυχώς όλοι οι συνομοσιολόγοι δεν τα απαντάνε παγκοσμίως.

 

Για τους υπόλοιπους φίλους στο θέμα μας πόσες και που ανεμογεννήτριες πρέπει να μπουν στα Άγραφα και γενικά σε βουνά που εμείς θεωρούμε σημαντικά. Πιστέψτε με κόβουν άφθονο Co2 από λιγνίτη η κάθε μια.

οκ, άρα εξηγείται γιατί επιμένεις στην άποψή σου και έχεις απόλυτο δίκιο ότι οι συνομοσιολόγοι δεν απαντάνε στα απλά σου ερωτήματα, απαντάνε όσοι έχουν κοινή λογική ...

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2019/08/hoaxes.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το συμπάθειο, αλλά το να αρνείσαι αυτά στα οποία συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας επειδή νομιζεις ότι ξέρεις καλύτερα δεν λέγεται κοινή λογική.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το συμπαθειο αλλά δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα ως τώρα , μόνο γενικευμένους αφορισμούς, αριθμητικά λάθη και κυρίως αντιεπιστημονικος απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Βαριέσαι να διαβάσεις τι γράφω αλλά δεν βαριέσαι να αφοριζεις. Ναι σε σένα τα λέω Μιχάλη που ένα πινακα με τα υπόλοιπα των παλιών επιδοτήσεων σου ζήτησα, εύκολο να το βρεις λόγω της δουλειάς σου , αλλά εκεί τουμπεκί ....κατά τα άλλα λαλιστατος.

 

Με το συμπαθειο Χρήστο μια δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό που να λέει ότι η υπερθέρμανση είναι βεβαιότητα αποδεδειγμενη και ότι το κύριο αίτιο είναι με βεβαιότητα αποδεδηγμενη το co2.

Μια μόνο Χρήστο και ας αποθανω.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχάλη έχεις συναίσθηση όταν γράφεις μη επιστήμονες ποιος είμαι εγώ ή ο herman για παράδειγμα.

Σταματα να προσβάλεις τον αλλονα με τέτοιο άκομψο τρόπο.

Είδες εγώ όταν γράφεις αρλουμπες για το ρεύμα στο λέω κομψά να ξαναδείς τι γράφεις, σου βάζω το λάθος σου αλλά ναι ομολογώ ματαια πασχίζω. Δεν διαβάζεις....

Το έχουν οι μηχανικοί αυτό. Είναι πιο εύκολα να μιλάς με επιστήμονες τελικά.

Είδες πως σφάζουν με βαμβάκι;

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το συμπάθειο, αλλά το να αρνείσαι αυτά στα οποία συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας επειδή νομιζεις ότι ξέρεις καλύτερα δεν λέγεται κοινή λογική.

Ρε συ φίλε, κι εσύ δεν απαντάς σε τίποτα και απλά αφορίζεις και πετάς ξόρκια ... Στον μεσαίωνα θα είχες κάψει πολλές μάγισσες .... :evil:

δεν ισχύουν αυτά περί συντριπτικής πλειοψηφίας αλλά καταλαβαίνω ότι ο δογματισμός δεν αντιμετωπίζεται εύκολα ...

https://www.youtube.com/watch?v=3rlVvWUAoHI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν διαβαζω μια φραση που ξεκινα....με το συμπαθειο....θυμαμαι καποιον συμφορουμιτη που με ειχε αποκαλεσει "βλακα" αλλα ειχε ξεκινησει με το συμπαθειο :LMAO:

Λοιπον ...το θεμα της κουβεντας ειναι πολυ σοβαρο και νομιζω οτι οσοι το παρακολουθουμε μαθαμε πολλα πραγματα και ο καθενας μας εχει βγαλει (η οχι)τα συμπερασματα του.Ας μεινουμε στην πολυ επικοδομητικη ανταλλαγη αποψεων που ειχατε!(Δεν χιονιζει ρε γμτ κιολας) :P

  • Like 2

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ συμφωνώ και εάν χρειάζεται σταματώ γιατί το βασικό πρόβλημα όλων μας εδώ μέσα είναι η αντικειμενικά δύσκολη ψυχολογικά αναμονή μέχρι να χιονίσει ... :rant:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι για μένα δεν είναι μέχρι να χιονίσει.

Έβγαλα το φυσικό με κατεύθυνση την θεωρητική φυσική και την γενική σχετικοτητα. Και βέβαια δεν ήταν ειδίκευση μου η παραγωγή και η μεταφορά του ρεύματος. Για πράγματα που δεν ήξερα κάθησα και διάβασα , όπως για τα δικαιώματα του co2 και πως δημιουργείται και αντιμετωπίζεται η αστάθεια συστηματος. Και όπου τα βρήκα σκούρα ρώτησα και ειδικους και παρακάλεσα να μου δώσουν βιβλιογραφία και φορτωθηκα σε γνωστούς και φίλους σχετικούς...

Και είχα και δουλειές όπως όλος ο κόσμος.

Και όταν για κάτι που είχα γράψει είχα αμφιβολίες ξυπνούσα την νύχτα και το έλεγχα. Και ας παραπονιόταν η γυναίκα μου.

Γιατί η αριστεία δεν είναι κληρονομική αλλά κερδίζεται.

Και δεν θα μου βγει ο καθένας με αφορισμους και εξυπνάδες.

Έχεις στοιχεία , Βάλτα στον διάλογο.

Δεν έχεις, σώπα και μορφωσου.

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το συμπαθειο Χρήστο μια δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό που να λέει ότι η υπερθέρμανση είναι βεβαιότητα αποδεδειγμενη και ότι το κύριο αίτιο είναι με βεβαιότητα αποδεδηγμενη το co2.

Μια μόνο Χρήστο και ας αποθανω.

Το να αρνούμαστε το Anthropomorphic Global Warming, είναι τουλάχιστον αστειότητα όταν -ξαναλέω- η συντριπτική πλειοψηφία (πάνω από 97%) της επιστημονικής κοινότητας το δέχεται ως αδιαμφισβήτητο γεγονός.

 

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/8/2/024024;

 

Δυστυχώς, ζούμε σε μια εποχή που η επιστήμη δέχεται πυρά από ανθρώπους που όχι απλά δεν την καταλαβαίνουν, αλλά δεν καταλαβαίνουν καν ότι δεν καταλαβαίνουν. Και όσο μεγαλύτερη η σύγχυση, τόσο πιο ακλόνητη η πεποίθηση τους ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα από τους επιστήμονες https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect?wprov=sfti1

 

Σε λίγο θα αρχίσουμε να συζητάμε και για το αν τα εμβόλια είναι απαραίτητα, για το αν η γη είναι στρογγυλή και αν η εξέλιξη των ειδών είναι γεγονός...

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να αρνούμαστε το Anthropomorphic Global Warming, είναι τουλάχιστον αστειότητα όταν -ξαναλέω- η συντριπτική πλειοψηφία (πάνω από 97%) της επιστημονικής κοινότητας το δέχεται ως αδιαμφισβήτητο γεγονός.

 

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/8/2/024024;

 

Δυστυχώς, ζούμε σε μια εποχή που η επιστήμη δέχεται πυρά από ανθρώπους που όχι απλά δεν την καταλαβαίνουν, αλλά δεν καταλαβαίνουν καν ότι δεν καταλαβαίνουν. Και όσο μεγαλύτερη η σύγχυση, τόσο πιο ακλόνητη η πεποίθηση τους ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα από τους επιστήμονες https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect?wprov=sfti1

 

Σε λίγο θα αρχίσουμε να συζητάμε και για το αν τα εμβόλια είναι απαραίτητα, για το αν η γη είναι στρογγυλή και αν η εξέλιξη των ειδών είναι γεγονός...

 

Εδω υπαρχουν """γονεις""" που κανουν Vegan διατροφη σε βρεφη και πιστευουν στην ομοιοπαθητικη!!!!!.........

 

Παντα θα υπαρχουν μυαλα που θα βλεπουν παντου συνομωσιες, φαντασματα και θα πιστευουν το αντιθετο. Ειναι θεμα και ψυχιατρικης εξετασης........

 

Υπαρχουν και καποιοι που πιστευουν οτι η γη ειναι επιπεδη.........

Edited by kaps

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
εννοείται πως η γη είναι επίπεδη...

για αυτό χάθηκαν όλοι οι δεινόσαυροι...

δεν είχε φαγητό εκεί που ήταν, k αρχίσανε να περπατάνε προς μια πλευρά...αλλα ήταν τόσο μεγάλο το βάρος στην μια πλευρά, που " η γη έγειρε k "πέσανε" όλοι στο διάστημα...στο άπειρο...

  • Like 3

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...