Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
louis

Ανεμογεννήτριες και αντιδράσεις

Recommended Posts

Μα η αναγωγή σε γενικεύσεις για καθαρή ενέργεια εξυπηρετεί τον "επενδυτή" ώστε να μην συζητάμε για το που αλλά για το αν, και αυτό φυσικά είναι το αέναο χαρακτηριστικο του Έλληνα να είναι φειδωλός στις "μελέτες" του, δηλαδή και γαμώ τους τεμπέληδες καιροσκόπους.

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

...εμ, είναι και το άλλο , τώρα που αναφέρατε τις εξορύξεις. Αφού ρε παλικάρια θα φτάσουμε και μάλιστα άνετα το 80% μείωσης των ορυκτών , τότε γιατί την ψάχνουμε για εξορύξεις στα Αιγαία στα Ιόνια και λίγο πολύ παίζουμε κομάν με τους απέναντι ; για τα θαλάσσια χωράφια;

 

Δηλαδή ποιο είναι το εθνικό σχέδιο ενέργειας, να γεμίσουμε ΑΠΕ και ταυτόχρονα να προχωρήσουμε σε εξορύξεις ορυκτών ; Για πείτε μου πως αυτά τα δύο συμβιβάζονται γιατι θα μας τρελάνετε στο τέλος, θα πουλήσουμε δηλαδή ορυκτά στο εξωτερικό για να μην μολύνουμε τον ελληνικό αέρα;

Και γαμώ τα σχέδια. Ελληνικό. (άσε που εμείς δεν θα βγάλουμε φράγκο, τέτοια καδρόνια που είμαστε. Μόνο ο Αδωνης βλέπω να βγάζει με τις μπουλντόζες του...το παιδάκι. )

Edited by Χρήστος Μ.
  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ορισμένοι καλό είναι να συμβουλευτείτε το ΝΕΤ πιο νωρις, μιας και γράφετε χωρίς να περιμένετε αντίδραση

Επίσης θεωρώ αυτονόητη τη μη συμμετοχή αξιωματουχων σε ιδιωτικά συμφέροντα, νομίζω είναι ζήτημα που επιβάλλει ο ανταγωνισμος και η ηθική εξισου

 

Στάλθηκε από το Redmi 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης εξήγησα απολύτως πως προσωπικά δεν είμαι κατά των ΑΠΕ αλλά με τη χωροθέτηση αυτων στη χώρα μας

 

Στάλθηκε από το Redmi 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εμπλοκή των πολιτικών σε "έργα ανάπτυξης" είναι όχι απλά δεδομένη , είναι επιβεβλημένη για να προχωρήσει το οτιδήποτε προς όφελος αυτών που εκπροσωπούν αλλά και των ίδιων των πολιτικών που παίρνουν μίζες ή εξαργυρώνουν την θέση ισχύος τους με πολιτικά ανταλλάγματα. Ένα από αυτά είναι και το Greenwashing....

 

Στην Ελλάδα ποιά είναι η διαφορά όμως , πως ο επενδυτής είναι ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ, δεν αλλάζει , και έχει τουλάχιστον έναν ανταγωνιστή. Η γραμμή επιβολής της ΕΕ έχει από πίσω πάντα τους ίδιους επενδυτές, ο πολιτικός στην χώρα αυτή είναι ένα δημόσιος υπάλληλος της Ευρώπης που εκτελεί εντολές.

 

Αυτά για να θυμόμαστε πως δουλεύουν τα πράγματα.

 

Τώρα , εμείς έχουμε μια αβάσταχτη ηλιθιότητα προσκεφάλι με τους πολιτικούς. Νομίζουν πως ζούμε ακόμα την εποχή "εγώ σας τα έφτιαξα" , και βγαίνουν μπροστά σαν ευεργέτες. Χαχα, είναι αστείο - ούτε τα προσχήματα δεν μπορούν να κρατήσουν των συμφωνιών τους κάτω από το τραπέζι.

 

Από μια άποψη , αυτό μπορεί και να φανερώνει μια είδους αθωότητα , του βλάκα όμως και του ηλίθιου ....και στην δική μας περίπτωση με επίπτωση στα όρη και τα βουνά ....

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντελώς μα εντελώς δια ροπάλου αντίθετος στην εξόρυξη πετρελαίου, ενώ αν μιλάμε για ανυδρίτες και σχιστολιθικό θα κατέβω στο Σύνταγμα και θα ανέβω στο βαρκάκι της Greenpeace για επίθεση.

 

Για φυσικό αέριο δεν είμαι αντίθετος. Δεν έχει σχεδόν κανένα κίνδυνο μόλυνσης. Πιθανότητας για μπουμ αντίστοιχες της Ρεβυθούσας.

 

Το γήπεδο των δύσκολων ερωτημάτων μπορεί να αρχίσει στην εξοικονόμηση ενέργειας που κάνουμε όλοι μας για παράδειγμα εσύ που πας για σκι μόνος σου μολύνεις τετραπλάσια το περιβάλλον από εμάς που πάμε 4 ή 30. Και αν θυμάμαι καλά την πρόταση με 1000 ευρώ για θέρμανσης να γλυτώσεις τόνους CO2 που σου έκανα δεν την υλοποίησες. Και φυσικά τα φιλαράκια που έχουν diesel ας μας πουν μια γνώμη για τα λίγες εκατοντάδες ευρώ το χρόνο που γλυτώνουν για να βγάζουν NOx και μικροσωματίδια σε τερατώδεις ποσότητες. Πως γίνεται να είσαι κατά των ανεμογεννητριών αλλά να μην έχεις κανένα πρόβλημα με τα παραπάνω με αφήνει άφωνο.

 

Μιχάλη αν υπήρχε Νόμπελ γεωλογίας θα το έπαιρνες. Στο ίδιο κοίτασμα είναι και τα δύο. Την ίδια περίπου παραγωγή co2 έχουμε.

Το να λες όχι στο φρακινκ αλλά ναι στις εξορύξεις υδρογονανθράκων , ναι στο φυσικό αέριο αλλά όχι στο πετρέλαιο για μένα είναι σαν αυτό που είπες ότι φτηνηνε το ρεύμα με τις ΑΠΕ....

Μια μεγάλη υπεκφυγη......

 

 

Άλλωστε δεν βλέπω οι συμβάσεις να σε λαμβάνουν υπ όψη.

Πάμε για απεργία πείνας στο Σύνταγμα όταν βρουν το κοίτασμα να βγάλουν μόνο φυσικό αέριο;

 

Και μια που κάποτε έγραψες για διαβούλευση , ιδού μια τυπική διαβούλευση

 

https://energypress.gr/news/rae-se-diavoyleysi-oi-eisigiseis-ton-diaheiriston-gia-ti-symmetohi-ton-neon-stathmon-ape-kai


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνώμη για το διπλό, τάχει παίξει το δυκτιο εδώ που είμαι και βλέπω τις ΑΠΕ και λίγο από Εύβοια απέναντι.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

για να μπορέσω να καταλάβω...είστε 100% αντίθετοι με τις ανεμογεννήτριες? η αντίθετοι με το που θα μπούνε...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τα απόβλητα αυτής της συγκλονιστικά πιο αποδοτικής ενέργειας Χρήστο ?

Έχεις να προτείνεις κάποια λύση ?

 

 

παλιά λέγανε ότι η ιταλική mafia έχει βρει μια λύση στο θέμα αυτό...
θυμάσαι?

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για να μπορέσω να καταλάβω...είστε 100% αντίθετοι με τις ανεμογεννήτριες? η αντίθετοι με το που θα μπούνε...

 

Στα φανερά το 1ο. Στα κρυφά το 2ο. Όλοι οι φυσιολάτρεις θα σου πουν πόσο αποκρουστικό ειναι το θέμα των ανεμογεννητριών, διότι είναι διάσπαρτες σχεδόν παντού στον ελλαδικό χώρο. Έχεις ακούσεις κανένα να λέει πόσο αποκρουστική είναι η Πτολεμαίδα? Όχι γιατι όλοι τους κάνουν μια τεράστια παράκαμψη σε εκείνη την περιοχή. Έλα όμως που εγώ την έχω δει από το αεροπλάνο και μοιάζει σαν τη Mordor στον Αρχοντα των Δαχτυλιδιών...

  • Like 3

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

για να μπορέσω να καταλάβω...είστε 100% αντίθετοι με τις ανεμογεννήτριες? η αντίθετοι με το που θα μπούνε...

Εγώ προσωπικά έχω απαντήσει.

Λογική εγκατάσταση μιας και όσο δεν λύνεται το θέμα αποθήκευσης προκαλούν αστάθεια στο σύστημα και απαιτούν υπερβαλουσα εγκατάσταση υποστηρικτικών αης ,κυρίως φυσικού αερίου μιας και έχουν την πιο εύκολη και γρήγορη διαδικασία on off.

Προσωπικά βρίσκω το ποσοστό που έχει εγκατασταθεί στην Ελλάδα ήδη υπερβολικό.

Να δούμε πόσες από αυτές θα δουλέψουν στις νέες διαδικασίες πώλησης ηλεκτρικού ρεύματος και βλέπουμε.

Όσο για το που θα εγκατασταθούν, μόνιμη αρχή μου είναι δίπλα στις καταναλώσεις. Οι απώλειες στην μεταφορά είναι τρομακτικές.

Και βέβαια μέτρο στα νούμερα.

Με προτίμηση όπου υπάρχουν ήδη οδικοί άξονες και δεν χρειάζεται μεγάλη παρέμβαση στα χωματουργικά.

 

Και όπως είπε ο aab τέρμα σε κάθε είδους επιδότηση.

Υμμητος, Αιγάλεω , Πάρνηθα , πεντελη, Τουρκοβούνια, αθηναϊκή Ριβιέρα , Λαύριο, Σούνιο.

Χορτιάτης και παραλιακό μέτωπο Θεσσαλονίκης

Edited by vro
  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έχω απαντήσει.

Λογική εγκατάσταση μιας και όσο δεν λύνεται το θέμα αποθήκευσης προκαλούν αστάθεια στο σύστημα και απαιτούν υπερβαλουσα εγκατάσταση υποστηρικτικών αης ,κυρίως φυσικού αερίου μιας και έχουν την πιο εύκολη και γρήγορη διαδικασία on off.

Προσωπικά βρίσκω το ποσοστό που έχει εγκατασταθεί στην Ελλάδα ήδη υπερβολικό.

Να δούμε πόσες από αυτές θα δουλέψουν στις νέες διαδικασίες πώλησης ηλεκτρικού ρεύματος και βλέπουμε.

Όσο για το που θα εγκατασταθούν, μόνιμη αρχή μου είναι δίπλα στις καταναλώσεις. Οι απώλειες στην μεταφορά είναι τρομακτικές.

Και βέβαια μέτρο στα νούμερα.

Με προτίμηση όπου υπάρχουν ήδη οδικοί άξονες και δεν χρειάζεται μεγάλη παρέμβαση στα χωματουργικά.

 

Και όπως είπε ο aab τέρμα σε κάθε είδους επιδότηση.

 

Βασικά θα έλεγα όσο το δυνατό καλύτερο υπάρχον δίκτυο της ΔΕΗ


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις ακούσεις κανένα να λέει πόσο αποκρουστική είναι η Πτολεμαίδα? Όχι γιατι όλοι τους κάνουν μια τεράστια παράκαμψη σε εκείνη την περιοχή. Έλα όμως που εγώ την έχω δει από το αεροπλάνο και μοιάζει σαν τη Mordor στον Αρχοντα των Δαχτηλιδιών...

 

Μια που το ανέφερες... εδώ ένα ωραίο θέμα (φωτογραφικό) για τον λιγνίτη στην Ελλάδα από μια φίλη.

 

https://www.theguardian.com/environment/2018/mar/23/lignite-mining-greeces-dirty-secret-in-pictures

Edited by PhaethonF1
  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι κανένας απέναντι στην ιδέα ή σε ιδέες επίλυσης του ενεργειακού καθώς και τον θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Σαν φόρουμ χιονοδρομίας πρωτίστως ,και μετά όλα τα άλλα, συζητάμε (εδώ είναι το τραγικό και το παράδοξο) κατα πόσο επηρεάζουν οι παρεμβάσεις εγκατάστασης βιομηχανικών αιολικών πάρκων σε κορυφογραμμές στα ΒΟΥΝΑ και εν προκειμένω στα Άγραφα ή σε παρόμοιες τοποθεσίες που το "σχέδιο" περιλαμβάνει. Τα λέμε , σαν ορειβάτες , σαν χιονοδρόμοι, σαν πεζοπόροι , σαν λάτρεις των βουνών.... (sad)

 

Προκύπτουν όπως καταλαβαίνετε στοιχειώδη ζητήματα αισθητικής ασχήμιας (είναι στην ουσία για τον Ορειβάτη πολιτισμική καταστροφή αφού τα βουνά ΕΙΝΑΙ πολιτισμική κληρονομιά) , είναι περιβαλλοντικής ανησυχίας γιατί η διάνοιξη δρόμων επιφέρει ανισορροπίες στο οικοσύστημα , και είναι επίσης πρόβλημα για την εκμετάλλευσή τους για περαιτέρω "ανάπτυξή" των περιοχών αυτών....

 

Δεν συζητάμε ΑΝ έχει νόημα η τοποθέτηση αλλά ΠΟΥ έχει νόημα να βάλουμε , και αυτό δεν είναι δικό μας πρόβλημα, των χιονοδρόμων ή των ορειβατών, είναι των ειδικών , φοβερός παραλογισμός όταν μας ζητάνε να τους βρούμε εμείς λύσεις..... ! - η καμπάνια όμως των Απετζήδων στηρίζεται στην στρατηγική του ΑΝ γιατί έτσι καπελώνουν το σοβαρό ζήτημα όπως το περιέγραψα παραπάνω και κάνουν τις ΠΑΠΙΕΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Ωστόσο όπως όλοι θα έχετε ήδη διαβάσει ειδικοί στο τομέα ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥΣ αντιπαρέρχονται και για την αποδοτικότητα με τα επιχειρήματά τους, σαν φόντο της συζήτησης και τελικά ενισχύεται η θέση που είναι ΚΑΤΑ της τοποθέτησης στα Άγραφα , γιατί τελικά μιλάμε για ένα διφορούμενο θέμα και με μετρήσιμα κριτήρια ΓΕΝΙΚΑ όχι μόνο ΕΙΔΙΚΑ.

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δείτε πως γίνεται η παραπληροφόρηση.

 

https://www.capital.gr/story/3385639/i-mytilineos-egkainiase-to-proto-metalignitiko-ergostasio-ilektrismou

 

Καμμία σχέση με την πραγματικότητα αφού είναι κόπυ παστε του ιδιώτη το....ρεπορτάζ.

Στην πραγματικότητα η μετκα που τώρα ανήκει στον ίδιο ιδιώτη παρέδωσε στην ΔΕΗ την μονάδα Λαύριο 5, φυσικού αερίου συνδιασμενου κύκλου το ....2005.

Οι μονάδες φυσικού αερίου είναι απαραίτητες για τις ΑΠΕ.

Όχι μόνο γιατί όταν δεν φυσάει τα αιολικά δεν παράγουν και όταν συνεφιαζει βήχουν τα φωτοβολταϊκά.

Αλλά γιατί ειδικά τα αιολικά προξενούν μεγάλη αστάθεια στο σύστημα όταν βάζουν λιγότερο ρεύμα στο σύστημα ή και περισσότερο. Θέλω περίπου μία σελίδα μαθηματικά για να το εξηγήσω αλλά είναι καθολικά παραδεκτό ακόμα και από κατασκευαστές ΑΠΕ, οι οποίοι θα σας πουν ότι τα νέα αιολικά είναι πολύ καλύτερα σε αυτό το θεμα. Φυσικά όσα έχουν ήδη μπει δεν είναι.

Οι αεριοστροβιλοι των Αης φυσικού αερίου σαν μηχανές εσωτερικής καύσης που είναι έχουν πολύ γρήγορη ανταπόκριση στις αλλαγές φορτίου και μπορούν πιο εύκολα να εξισορροπήσουν τα αιολικά. Αυτό είναι και το μεγάλο τους, σχετικό πλεονέκτημα

Πράσινα φυσικά δεν είναι, πράσινα άλογα ναι.

Τι θα πει συνδιασμενου κύκλου.

Απλά ότι τον αεριοστροβιλο ακολουθεί μια τουρμπίνα ατμού που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια του αεριοστροβιλου. Δηλαδή μια κλασσική μηχανή εξωτερικής καύσης.

Για αυτό και λειπουν από αυτά τα εργοστάσια τα κλασικά χωνια ψευτοφουγαρα που κρύβουν το σύστημα ψύξης του ατμού. Όταν δεν πάει για τηλεθέρμανση βέβαια τον χειμώνα. Αυτό το άσπρο που βγαίνει δεν είναι καπνός αλλά ...ατμός από το νερό που ψύχει τον ατμό των τουρμπινων. Δείτε το εργοστάσιο στην motor oil στους Αγίους Θεοδώρους για συνδιασμενο κύκλο. Φαίνεται από την εθνική.

Βέβαια τα κλασικά λιγνιτικα έχουν πολλαπλές τουρμπίνες με διαφορετικές πιέσεις, θερμοκρασίες και πτερύγια. Σε σειρά. Δεν ανακάλυψαν την φυσική τώρα.

Θεωρώ σωστό όμως από την άλλη πλευρά να μπαίνουν τα εργοστάσια αυτά εκεί που υπάρχει καιεγαλη κατανάλωση. Αυτό που κρύβει το άρθρο είναι ότι υπάρχει ήδη εκεί άλλο εργοστασιο παρόμοιο του ίδιου. Άρα όλη η παραγωγή του νέου θα πηγαίνει για πούλημα.

Επισεις σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για να πουλήσεις 1 Mwh ρεύματος από απε πρέπει να έχεις 1 Mwh άμεσα και μονιμα διαθέσιμη.....άλλοιως δεν μπαίνεις στους τακτικούς πλειστηριασμούς.

Αυτά.

Και μια αναγκαία διόρθωση.

Η ΑΠΕ και οι αης δεν παράγουν ενέργεια.

Παράγουν ηλεκτρισμό.

Η ενέργεια υπάρχει στην ορμή του ανέμου και στις χημικές ενώσεις στα ορυκτά καύσιμα ( λιγνίτη, φυσικό αέριο, πετρέλαιο)

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.dw.com/en/german-wind-energy-stalls-amid-public-resistance-and-regulatory-hurdles/a-50280676

 

Κρίση και στην Γερμανία στην ανάπτυξη των αιολικών.

Το άρθρο περιέχει και το χαρμάνι στην γερμανική παραγωγή αναλυτικά.

Ναι έχουν και λιγνίτη σε σεβαστό ποσοστό. Όχι μόνο λιθανθρακα.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια αναγκαία διόρθωση.

Η ΑΠΕ και οι αης δεν παράγουν ενέργεια.

Παράγουν ηλεκτρισμό.

Η ενέργεια υπάρχει στην ορμή του ανέμου και στις χημικές ενώσεις στα ορυκτά καύσιμα ( λιγνίτη, φυσικό αέριο, πετρέλαιο)

 

Απο τον Οικονόμου έμαθες ότι ο ηλεκτρισμός δεν είναι μορφή ενέργειας;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το άρθρο περιέχει και το χαρμάνι στην γερμανική παραγωγή αναλυτικά.

Ναι έχουν και λιγνίτη σε σεβαστό ποσοστό. Όχι μόνο λιθανθρακα.

 

Διαβασε για τον Μαρκεζίνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαριεμαι να ανακατευτω, αλλα δυο υποσημειωσεις για την ακριβεια των λεγομενων.

 

1) Εξορυξη πετρελαιων. Μπορεις να εισαι οσο υπερ θελεις. Για να την κανεις ομως, πρεπει να εχεις βρει πετρελαιο, σε οικονομικες ποσοτητες για την οποια απαραιτητη υποδομη. Εχουμε ετοιμασει τις κελεμπιες για να γινουμε σεϊχηδες απο το 1973 που ανακαλυφθηκε ο Πρινος. Μετα... τιποτις, γιοκ, ναδα...

 

Η συζητηση για ...εξορυξη, ειναι σμπαρα στο γαμο του Καραγκιοζη. Αυτο, μπορει να αλλαξει αυριο, η και ποτε.

 

2) Φυσικο αεριο. Παρ'ολο που ειναι το ιδιο αεριο (μεθανιο λιγο πολυ) θα το διαχωριζα σε δυο ειδη, αναλογα με τον τροπο μεταφορας του.

 

α) Μεταφορα μεσω pipeline, που ειναι ο,τι οι περισσοτεροι καταλαβαινουν σαν φυσικο αεριο. Δεδομενου οτι ειναι μεθανιο, εχει καλυτερο carbon footprint απο το μαζουτ, diesel, βενζινη η και λιγνιτη για να αποδωσει το ιδιο (συγκεκριμενο) ποσο ενεργειας.

 

β) Μεταφορα μεσω υγροποιησης (LNG)/αεριοποιησης. Εδω ειναι ενα βρωμικο μυστικο σε ανοικτη θεα. Για να συμπιεσεις/ψυξεις το φυσικο αεριο καις φυσικο αεριο σε μια ποσοτητα περι το 25% του συνολου. Καις 1 για να συμπιεσεις/ψυξεις 3. Οχι και πολυ φιλικο προς το περιβαλλον...

 

Ειχα συμμετασχει σε μια σχεδιαση ενος τεραστιου LNG liquefaction plant σε μια περιοχη με ισχυρη περιβαλλοντολογικη συνειδηση. Η εταιρεια ηταν διατεθειμενη να φτιαξει ενα σημαντικου μεγεθους υδροηλεκτρικο εργο, ωστε να μην χρησιμοποιησει τουρμπινες φυσικου αεριου και προσφερθηκε να ικανοποιει τζαμπα ολες τις αναγκες της γειτονικης περιοχης σε ηλεκτρισμο απο το ιδιο υδροηλεκτρικο, σαν ανταλλαγμα της περιβαλλοντολογικης επιδρασης που η κατασκευη τετοιου εργου θα συνεπαγοταν. Τελικα δεν προχωρησαν... Ισως στο μελλον λεει...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η όποια ανθρώπινη δραστηριότητα έχει επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον. Το ζητούμενο είναι οι επιπτώσεις να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες. Δυστυχώς αυτές δεν είναι πάντα ένα εύκολα μετρήσιμο μέγεθος. Για παράδειγμα η δημιουργία ενός υδροηλεκτρικού σταθμού θα έχει μεγάλες επιπτώσεις σε μια κοιλάδα, η εξόρυξη λιγνίτη σε μια μεγάλη περιοχή, οι ανεμογεννήτριες σε μεγάλο μήκος κορυφογραμμών.

Ιδιαίτερη εντύπωση μου κάνει ότι δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά στο ενεργειακά σπάταλο τρόπο ζωής. Όσες ΑΠΕ και αν τοποθετηθούν εάν δεν μειωθούν οι ενεργειακές ανάγκες δεν θα κερδίσουμε τίποτα. Το καλοκαίρι βρέθηκα στην Ρόδο. Οι βόλτες μας στην Λίνδο και στην παλαιά Πόλη ιδιαίτερα ευχάριστες όχι μόνο της ομορφιάς (σχετικό είναι) αλλά και της δροσιάς στα δρομάκια που προέρχονταν από τα κλιματιστικά των καταστημάτων. Στο πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο το κλιματιστικό λειτουργούσε τις μπαλκονόπορτες ανοικτές. Θα πρέπει να γεμίσει η Ρόδος ανεμογεννήτριες ή να μειωθούν οι ενεργειακές απαιτήσεις;

Το ενδιαφέρον για το φυσικό περιβάλλον περιορίζεται στα σύνορα της χώρας μας ή της Ευρώπης; Γιατί, για να έχουν οι ανεμογεννήτριες υψηλή απόδοση χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα σπάνια μεταλλεύματα που απαιτούν την εξόρυξη πολύ μεγάλων ποσοτήτων. Εάν προσθέσουμε και τα μελλοντικά σχέδια για την παραγωγή μπαταριών για την αποθήκευση τότε οι ποσότητες πολλαπλασιάζονται. Η μετατροπή της Κίνας σε απέραντο ορυχείο θα βοηθήσει στην αύξηση απόδοσης των ΑΠΕ. Καθαρή Ευρώπη αλλά με τι κόστος για τον πλανήτη.

 

Γιατί η χώρα μας με την ανύπαρκτη βαριά βιομηχανία να χρεώνεται το ίδιο τις εκπομπές διοξειδίου με τις χώρες που μετρούν αιώνες βιομηχανικής παραγωγής (άρα και κέρδη);. Το κόστος αυτό κάνει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη ακριβότερη και την παραγωγή απο ΑΠΕ ανταγωνιστικότερη.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

aab δεν έχω σχέση με οικονομου-μαρκεζινη.

 

Το χαρμάνι είναι από την DW.

Την αρχή της διατήρησης της ενέργειας την ξέρεις;

 

Στις νέες συμβάσεις που πέρασαν από την βουλή χτες με συγκεκριμένη πλειοψηφία

Νδ-κιναλ-βελοπουλος Υπέρ

ΣΥΡΙΖΑ λευκό

ΚΚΕ -βαρουφακης κατά

Υπάρχει απαλλαγη της υποχρέωσης να γίνουν δημόσιες περιβαντολογικες μελέτες στο στάδιο των ερευνών.

Αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι διαχρονικη πολιτική των πετρελαϊκών.

Να μην γίνει συνολική συζήτηση αλλά μόνο εκεί που θα βγει κοίτασμα.

Έτσι η πλειοψηφία θα πει ουφ όχι στην αυλή μου. Μονάδα υγροποίησης θέλει να φτιάξει η Κύπρος σε συνεργασία με το Ισραήλ. Απλά οι ποσότητες είναι ακόμα μικρές για τέτοιο έργο. Για να ξέρουμε γιατί μεγέθη μιλάμε.

Αλίμονο μας αν βρεθούν τέτοιες ποσότητες

Θα γίνουμε ....λάθρο... μετανάστες στον τόπο μας. Ναι φυσικού αερίου που είναι οικολογικό...τρομάρα μας. Κάντε μια σύγκριση με το ντήζελ. Τόσο απλά. Ποιο φτηνό είναι....

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η καινούργια μόδα είναι οι λεγόμενες υβριδικές ΑΠΕ.

Ουσιαστικά είναι ο φερετζές των ΑΠΕ όπως το φυσικό αέριο είναι ο φερετζές των ΑΗΣ.

Δηλαδή ασήμαντης σχετικά ισχύος εγκαταστάσεις στα ΑΠΕ και μικρή διαφορά στο co2 στα ΑΗΣ.

Όμως εκεί θα πάει τώρα το φαγοπότι των επιδοτήσεων.

2 υβριδικά υπάρχουν τώρα στην Ελλάδα.

Το πρώτο το έφτιαξε η ΔΕΗ στην Ικαρία. Είναι αιολικο-υδραυλικο.

 

Είχε και την έγκριση και την προώθηση από την τοπική κοινωνία.

Το δεύτερο τα ΤΕΙ με χρηματοδότηση απο την ΕΕ στην Τήλο

Είναι αιολικο-ηλιακο με μπαταρία. Ειναι πιο πολύ ερευνητικό πρότζεκτ να δούνε τι προβλήματα διαχείρισης θα βγάλει. Έτσι και άλλοιως υπάρχει καλώδιο από Κω.

 

Ωραία πρότζεκτ όμως καμμία σχέση δεν έχουν με τα αιολικά και ηλιακά που μπαινουν κατά κόρον και κρεμιούνται στο δυκτιο μεταφοράς.

Μα θα μου πείτε η ΔΕΗ στην Ικαρία δεν έκανε χωματουργικά ; Δεν πέρασε σωλήνες; Δεν;;

Βεβαίως έκανε. Δεν υπάρχει μηδενικό αποτύπωμα.

Είναι όλα θέμα κλίμακας. Η παρακάτω φωτό είναι φοτοσοπ. Αλλά η απεικόνιση είναι σωστή. Είναι μια ανεμογεννήτρια 75 μέτρων δίπλα σε ένα ξοκκλησι.

 

post-911-0-30761300-1570260025_thumb.png

 

Οκ θα μου πεις αν είναι να είναι μια εδώ και στο χιλιόμετρο η άλλη , λίγο το κακό. Να το ανεχτούμε μιας και στην Πτολεμαϊδα είναι χειρώτερα. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι είναι ισοδύναμα και όχι ότι θέλουμε καμμία 100 για μια μονάδα αης και πάλι θέλουμε και την μονάδα όταν δεν φυσάει.

Όμως

Αν τις βάλουμε αρεα και που, δεν μπορούν να γίνουν οι εξοικονομήσεις βιομηχανικού τύπου (δρόμοι,καλώδια,συντηρηση, άδειες, τυπικές αποστάσεις) που πολύ σωστά λέει ο Μιχάλης. Τα πυκνά αιολικά είναι βιομηχανίες στην κορφή του βουνού. Επομένως αν δεν ενοχλούν δεν είναι αποδοτικά, αν είναι αποδοτικά...ενοχλούν.

Για αυτό μιλάμε για αιολικά πάρκα όπως για βιομηχανικά πάρκα.

Πλάκα έχει αυτό το newspeak. Άκου ...πάρκα...

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως ακριβώς τα γράφεις είναι.

Δημιουργούν πυκνα πάρκα με μεγάλες γεννητριες γιατί οι μικρές και αρεα βαλμενες δεν είναι αποδοτικές.

Μα μπαίνεις ποτέ στον κόπο να διαβάσεις;

 

Επομένως το ερώτημα δεν είναι ανεμογεννήτριες ή Πτολεμαϊδα αλλά πυκνές μεγάλες ανεμογεννήτριες παντού ή Πτολεμαϊδα.

Και η απάντηση του έχει να κάνει με την πραγματική αποδωση τους.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...