Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
louis

Ανεμογεννήτριες και αντιδράσεις

Recommended Posts

Δεν σε προβληματίζει ότι η συντριπτική πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας δέχεται ακριβώς το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις;

 

Η επιστήμη δεν βασίζεται σε «πίστη», και πολύ περισσότερο δεν βασίζεται σε «έρευνες» στο google και στο YouTube. Βασίζεται σε επιβεβαιώσιμα στοιχεία που προκύπτουν από επίπονη, μακροπρόθεσμη και πολλές φορές βαρετή έρευνα. Τα αποτελέσματα της όμως είναι αυτά που είναι και είτε τα «πιστεύουμε» είτε όχι, είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι αληθινά.

Δεν με προβληματίζει γιατί ξέρω ότι δεν ισχύει επειδή τα έχω ζήσει και στα πανεπιστήμια και στη δουλειά μου που όλα ήταν/είναι σε περιβαλλοντικές επιστήμες. Το ότι η συντριπτική πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας είναι κλιματοφοβικοί είναι αυτό που ενημερώνεσαι εσύ ότι συμβαίνει από τα ΜΜΕ. Η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημόνων που σχετίζονται με οικολογία (και μην μπερδεύεις τα κινήματα και τους οικολόγους της πολιτικής) γελάνε με την επερχόμενη συντέλεια του κόσμου. Και το γέλιο οφείλεται στην τεράστια άγνοια για τη λειτουργία της φύσης που χαρακτηρίζει όλες αυτές τις έρευνες ... Δεν είναι γελοίο να θεωρείς ότι επειδή θα πας για σκι θα καταστρέψεις τον πλανήτη? ώπα ρε superman, ποιος είσαι?

Φίλε Χρήστο δεν υπάρχει καμία έρευνα που να αποδεικνύει ότι πάμε για καταστροφή, υπάρχουν πολλές έρευνες που προσπαθούν να δείξουν ότι το κλίμα αλλάζει αλλά η εξήγηση ότι αυτό θα επιφέρει καταστροφές είναι μια λογική υπέρβαση που μπορεί να γίνει μόνο εάν αγνοήσεις την λειτουργία της φύσης. Αντιθέτως ξέρουμε ότι ο πλανήτης τα πάει μια χαρά, η ανθρωπότητα τα έχει σκατώσει ... Δες και την ανάρτησή μου για το πρασίνισμα του πλανήτη ...

 

κατά τα άλλα επειδή ακριβώς η επιστήμη δεν είναι θέμα πίστης, άσε τι λένε οι δημοσκοπήσεις περί επιστημόνων και δες τι λέει η επιστήμη ... και ο νευτωνας μειοψηφία ήτανε ... αλλά βλέπω ότι σου είναι πολύ δύσκολο να αλλάξεις δόγμα, αναμφισβήτητα είναι σκληρό να δεχτείς ότι μέχρι τώρα πίστευες σε ένα ψέμα, είναι θέμα ψυχολογίας αυτό και δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο ...

Τέλος πάντων εάν θέλεις να αρνείσαι τις έρευνες και τις καταγραφές των δορυφόρων που δείχνουν ότι ο πλανήτης μια χαρά τα πάει, είναι δικό σου θέμα, απλά σε ενημερώνω ότι δεν χρειάζεται να νιώθεις ενοχές που κάνεις σκι ... Εσύ αποφασίζεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε διαφωνώ συνολικά, αλλά ο κατακερματισμός των παγετώνων, η απώλεια βιοποικιλοτητας και οικοσυστημάτων, η άνοδος της θαλάσσιας σταθμης και η μέση αύξηση της θερμοκρασίας είναι μη υπαρκτά φαινόμενα???

 

Στάλθηκε από το Redmi 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσε ζω ένα δράμα.

Η μελέτη των δικαιωμάτων άνθρακα με οδήγησε στην συνθήκη του Κυότο και τις αποφάσεις τις ΕΕ. Και έχω αρχίσει να συμφωνώ με τον Τραμπ.

Για όσους με ξέρουν...ναι...τραγικό.

Κοίτα η κλιματική αλλαγή έχει πολλά ερωτήματα μαζί σε ένα.

Έχουμε κλιματική αλλαγή παραπάνω από το ...σύνηθες; Το κλίμα της γης δεν είναι Φιξ. Ιστορικά αλλάζει πολλές φορές στοχαστικά , ούτε καν με κύκλους.

Αν έχουμε είναι ανθρωπογενής;

Αν είναι ανθρωπογενής οφείλεται στο φαινόμενο του θερμοκηπιου;

Εδώ να πω ότι στο φαινόμενο του θερμοκηπίου οφείλεται η ζωή στην γη. Ναι. Και η μη ύπαρξη της στην Αφροδίτη.

Επίσης η έλλειψη φαινομένου θερμοκηπίου στον Άρη είναι υπεύθυνη για την μη ύπαρξη ζωής. Αν υπήρχε παραπάνω co2 στον Άρη ίσως υπήρχε ζωή.

Η ανάγκη της ανθρωπότητας να βάλει σε ένα ενιαίο πλαίσιο τα πράγματα οδήγησε σε μεγάλα επιστημονικά βήματα αλλά και σε παπάρες. Όλα όσα αναφέρεις δεν είναι απαραίτητο για να προσαρμοστεί η ανθρωπότητα να οφείλονται στο συγκεκριμένο αίτιο. Η λέξη κλειδί είναι ...προσαρμογή.

Η αντιληψη οτι με μερικα αστεια σε αναλογια μεγεθους μετρα απο ενα μικρο κομματι της ανθρωποτητας μπορουμε να αντρεψουμε αλλαγη κλιματος που θα ειναι megaκαταστροφικη σε 50 χρονια (αυτο λεει η θεωρια της υπερθερμανσης) ειναι τραγικα αστεια.

Ποιος θυμαται την τρυπα του οζοντος. Η θεωρια ελεγε οτι με αντικατασταση του φρεον στα ψυκτικα θα την μειωναμε σε βαθος πεντηκονταετιας. Εξαφανιστηκε στα 10 χρονια μεσα. Πρωτου καν προλαβει να γινει η αντικατασταση παγκοσμια.

Κανεις δεν θεωρησε υποχρεωση του να εξηγησει τι εγεινε.

Και παλι να γραψω οτι αν ισχυει υπερθερμανση του πλανητη στο βαθμο καταστροφης της ανθρωποτητας που δηλωνεται τα μετρα που λεω ειναι και λιγα.

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσε ζω ένα δράμα.

Η μελέτη των δικαιωμάτων άνθρακα με οδήγησε στην συνθήκη του Κυότο και τις αποφάσεις τις ΕΕ. Και έχω αρχίσει να συμφωνώ με τον Τραμπ.

Για όσους με ξέρουν...ναι...τραγικό.

Τέλεια. Άρα είσαι ακόμα ένας που διαφωνεί με την επιστημονική κοινότητα και την κοινή λογική και επιμένει να βροντάμε στον πλανήτη ότι υπόλειμμα καύσης μπορούμε.

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας το μεγαλύτερο έγκλημα και βλακεία στην Ελλάδα είναι τα (μη ενεργειακά) τζάκια, μετά τα diesel αυτοκίνητα και μετά η εξοινόμηση ενέργειας που ΔΕΝ κάνετε. Όποιος πιστεύει ότι κάνει θα χαρώ να μου στείλει φωτογραφίες από το σπίτι του να ζητήσω συγνώμη.

 

ΠΟυ είναι τα ηλεκτρικά σας αυτοκίνητα και που είναι η μπαταρία που έχετε στο σπίτι σας να λειτουργεί μόνο με φωτοβολταικό? Που είναι η άρνησή σας να φάτε κρέας, να ταξιδέψετε με αεροπλάνο και να μην έχετε ποδήλατο? Πόσα μπάνια κάνετε την εβδομάδα και με τι σαμπουάν άραγε? Tα πιάτα τα πλένουμε με σούπερ ava μέχρι να γυαλίσουν?

 

Μέχρι σε όλα αυτά να μπορούμε όλοι μαζί να απαντήσουμε ΝΑΙ ΕΚΑΝΑ ΟΤΙ ΜΠΟΥΡΟΎΣΑ δεν έχουμε δικαίωμα να είμαστε αντίθετοι στην προσπάθεια να μην καίμε φυσικό αέριο και κάρβουνο άρα ανανεώσιμες.

 

Ναι οι ανανεώσιμες κόβουν μπόλικους από τους ρύπους και ναι δε μας νοιάζει καθόλου που πρέπει να βάλω 4MW ονομαστική ςισχύς για να παράγω 1MW που θα έβγαζε το κάρβουνο. Το κάυσιμο είναι τσάμπα και το ήξερα από την πρώτη μέρα ότι δεν φυσάει πάντα και δεν έχει ήλιο.

 

Σας ικετεύω για τα παιδάκια μας μην ακούσω τη φράση πυρηνικά, επειδή άλλοι είναι ηλίθιοι δεν είναι ανάγκη να γίνουμε και εμείς.

 

Πόσες και που είναι το θέμα, ναι διαφωνώ ριζικά με 200 στα Άγραφα και στην Ρόδο και δίπλα στη Θήβα αλλά συμφωνώ απόλυτα με 20-50 στο κάθε μέρος. Φυσικά επί τούτου κάθε άποψη δεκτή, πάντως το 0 δεν είναι ορθή άποψη κατά τη γνώμη μου.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και αν βαζουμε λιγες και αραια, πως θα τις συντηρουμε οικονομικα;

Εσυ το εγραψες οχι εγω.

Τα αγραφα απαιτουν γραμμη μεσης τασης.

Που την πληρωνει ο ελληνας φορολογουμενος.

Ξες τι γραφεις τωρα;

Να βαλουμε τις δικες μας και να πανε να κοψουνε τον λαιμο τους οι αλλοι.

Και ο ελληνας φορολογουμενος που πληρωνει χωρις να λαμβανει.

 

Ασε τα πυρηνικα μπηκαν ηδη, εγραψα διαβασε.

 

Λοιπον για την τρομοκρατια με το co2 , το μονο επιχειρημα που εμεινε για τα αιολικα. Την αλλη φορα που θα βαλετε σαντυγι να ξερετε οτι υπερθερμενετε τον πλανητη. Co2 ειναι το προωθητικο.

Στα τροφιμα, στα υπολοιπα ειναι....φυσικο αεριο.... δηλαδη βουτανιο, προπανιο κλπ.

Αντε παω να αγορασω ενα ντηζελ φτιαγμενο, να βαλω φυσικο αεριο απο την αρκτικη και να πιω το ποτο μου χωρις πλαστικο καλαμακι στην ξαπλωστρα μου στο μπιτσομπαρο κατω απο την πλαστικη ομπρελα.

Αφουβπληρωνω για αχρηστα αιολικα ειμαι οκ.

 

Μιχαλη μην μιλας για μπαταριες.

Καπου στην γη γινεται μια κολαση για να βγουν οι σπανιες γαιες για να εχουμε κινητα, ταμπλετες και....ηλεκτρικα πατινια.

Αυτον τον τοπικιστικο οικολογισμο εγω τον λεω αμοραλισμο και κυνισμο.

 

Τεσπά για να μην αποκτήσεις σύνδρομο καταδίωξης.

Γιατί ξέρω τι θα πει τρομοκρατία , την ζω με το co2.

Αν συζητάμε αποκλειστικά για μη επιδοτούμενα ΑΠΕ.

Γιατί για επιδοτούμενα χωστε τα εκεί που ξερετε....

Να μπαίνουν αποκλειστικά σε βιομηχανικά πάρκα.

Με εξαίρεση τα οικιακά αιολικά και ηλιακά για τα οποία όμως να υπάρχει πολεοδομική άδεια για να μην μας ...πέφτουν στο κεφάλι.

Ναι θα μου πεις φυσάει το ίδιο με την βουνοκορφη; Συνήθως όχι, αλλά πρέπει να γίνουν θυσίες.

Τα δυκτια θα είναι όλα οκ , έτοιμα. Η παραγωγή δίπλα στην κατανάλωση. Οι ΑΠΕ δίπλα στο φυσικό αέριο που τόσο το έχουν ανάγκη.

Μια βιομηχανική περιοχή μπορεί να έχει ένα παράρτημα σε μια κοντινή βουνοκορφή εν ανάγκη. Εκεί να βάλει και 2000 αν πιστεύει ότι έχει οικονομικό νόημα.

Αλλά έτσι θα είναι ελεγμενα, ο οργανισμός της βιομηχανικής περιοχής θα είναι υπεύθυνος για την σωστή λειτουργία, συντήρηση και αποξήλωση τους αν και όταν χρειαστεί. Να χρεώνει και να ζητά εγγυητικές.

Αυτά τα απλά.

 

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είναι γεμάτη ανεμογενητριες η Πάρνηθα, ο υμμητος, το Αιγάλεω ,η Πεντέλη, τα Καλύβια, τα Σπάτα, το Μαρκόπουλο κλπ κλπ.

Και πηγαίνουν και τις βάζουν στου διαόλου την μάνα.

Αφού δεν ενοχλούν και είναι ευχάριστες στο μάτι.

 

Μου ξέφυγαν τα Τουρκοβούνια....

 

Η Μύκονος έχει; Που έχει και παραδοση;

 

https://www.e-mykonos.gr/anemogennitries-sti-mykono/

 

Έχει δύο της ΔΕΗ....που να χωρέσουν άλλες ανάμεσα στις βίλες.....

Άλλωστε τι να τις κάνει...παίρνει ρεύμα με καλώδιο από το Λαύριο.

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μπορέσω να εξοικονομήσω ηλεκτρική ενέργεια θα χρειαστεί να αγοράσω ένα πάνελ, μια μπαταρία (που θα φορτίζεται από το πάνελ), αλλαγές στον πίνακα και στην καλωδίωση ώστε μέσω του ήλιου να καλύπτω τις ανάγκες για φωτισμό στην οικία μου.

 

Θα χρειαστεί να αγοράσω ένα ενεργειακό τζάκι για να αντικαταστήσω το 20 ετών παλιό μη χρησιμοποίησημο (που πιάνει και χώρο).

 

Θα χρειαστεί να αναβαθμίσω ενεργειακά το διαμέρισμα μου. Αλλά χρειάζεται μόνωση σε μια μεριά και στο δάπεδο.Μικρης έκτασης, αλλά δεν καλύπτομαι από το εξοικονομώ.

 

Θα χρειαστεί να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο υψηλότερης ενεργειακής απόδοσης.

 

Να αγοράσω φωτοκύτταρα ώστε να αλλαχθούν οι χρονοδιακόπτες για τα φώτα στο κλιμακοστάσιο της πολυκατοικίας.

 

Να αντικατασταθεί ο καυστήρας πετρελαίου της οικοδομής με αποδοτικότερο. Μπορεί να έρθει και το φυσικό αέριο, λέμε.

 

Τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η χρήση ξύλου για θέρμανση, λόγω οικονομικής κρίσης και αύξησης της τιμής πετρελαίου. Ποιος ενδιαφέρθηκε για την απόδοση των συσκευών καύσης;

 

Ήδη πληρώνω αρκετά παραπάνω στην ΔΕΗ. Να πληρώσω επιπλέον;

 

Ψάχνοντας βρήκα το παρακάτω. Είναι παλιό, του 2016, έτσι δεν γνωρίζω τι συμβαίνει τώρα αλλά βοηθάει στην απόκτηση επιπλέον γνώσεων. Που βοηθούν στον σχηματισμό προσωπικής άποψης.

2016_06_18_sholia_ethem_gia_mikra_yie_aheloo_final.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι έτσι ακριβώς.
Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτά που προτείνει ο Μιχάλης δεν γίνονται. Μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου.

 

Από την έκθεση του ΔΕΔΜΗΕ για το 2018

 

 

 

κατανομή της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με βάση τις διαφορετικές πηγές καυσίμου για το έτος 2018 διαμορφώθηκε ως εξής:

 

Λιγνιτική παραγωγή: 14.907 GWh (29%)

 

Φυσικό Αέριο: 14.136 GWh (28%)

 

Υδροηλεκτρικά: 5.051 GWh (10%)

 

ΑΠΕ σε Υ/Σ Συστήματος: 6.378 GWh (12%)

 

Ισοζύγιο Διασυνδέσεων: 6.279 GWh (12%)

 

Παραγωγή στο Δίκτυο: 4.734 GWh (9%)

 

Άλλα: 0 GWh (0%)

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 αυξήθηκε ελαφρά (+3%) το μερίδιο της υδροηλεκτρικής παραγωγής στο μείγμα και μειώθηκε το μερίδιο της παραγωγής από φυσικό αέριο και λιγνίτη (+2% έκαστο), σε σχέση πάντα με το 2017. Στις διαφορές, επίσης, πρέπει να προσθέσουμε την αύξηση κατά 1% του μεριδίου των ΑΠΕ για το 2018, από το 11% στο 12%.

 

Τι συνέβη στις διασυνδέσεις της χώρας: "Τι πήραμε και τι δώσαμε"

 

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν τα στοιχεία για την διακινούμενη ενέργεια μέσω των διασυνδέσεων του Ελληνικού Συστήματος κατά το 2018 σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο έτος όπου και επισημαίνονται μια σειρά διαφορές και αποκλίσεις από χρόνο σε χρόνο.

 

Συγκεκριμένα οι εισαγωγές Η/Ε στη διασύνδεση με την Τουρκία μειώθηκαν στις 2907GWh από 3.190GWh, ενώ αυξήθηκαν οι εξαγωγές κατά 10GWh, φτάνοντας συνολικά τις 11GWh. Αντίστροφη εικόνα παρουσιάζει η περίπτωση της Αλβανίας ως προς τις εισαγωγές καθώς από 80GWh έφτασαν 1062GWh, με τις εξαγωγές να πέφτουν στις 912GWh από 1.698GWh.

 

Άνοδος και πτώση χαρακτηρίζει και την διασύνδεση με την Βόρεια Μακεδονία, όπου η εισαγόμενη ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας έφτασε τις 1.852GWh από 1.714 GWh, ενώ οι εξαγωγές έπεσαν στις 256 GWh από 423 GWh. Ανάλογη εικόνα εμφανίζεται και στη διασύνδεση με την Βουλγαρία όπου οι εισαγωγές για το 2018 υπολογίζονται στις 2.118 GWh από 2.052 GWh ένα χρόνο πριν, με τις εξαγωγές από 21 GWh να πέφτουν στις 8 GWh.

 

Τέλος, στην διασύνδεση με την Ιταλία η εισαγόμενη διακινούμενη ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκε στις 610 GWh από 1.625 GWh, ενώ οι εξαγώγιμη ποσότητα εκτινάχθηκε στις 1078 GWh από 327 GWh.

 


Αυτό το...παραγωγή στο δυκτιο...δεν ξέρω τι σημαίνει. Έχω βαρεθεί αυτους τους...νεολογισμούς....που κρύβουν αντί να φανερώνουν...λες και είναι ντροπή η αλήθεια.....

Edited by Χρήστος Λάππας

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το...παραγωγή στο δυκτιο...δεν ξέρω τι σημαίνει. Έχω βαρεθεί αυτους τους...νεολογισμούς....που κρύβουν αντί να φανερώνουν...λες και είναι ντροπή η αλήθεια.....

Οικιακά φβ. Για τις μπαταρίες δεν έχεις άδικο για αυτό και πόνταρα πιο πολύ στο υδρογόνο.

 

Τι ωραία που τα λέτε. Την πρότασή σας πως να παράγουμε το ρεύμα δε βλέπω.

 

Δεν βλέπεις στην Αττική λόγω ΕΠΣΧΑ. Google απαγορεύει στην Αττική. Κακώς για μένα αλλά δεν το έγραψα εγώ.

 

Η ενέργεια είναι ο κύβος της ταχύτητας του ανέμου. Σε ελάχιστα σπίτια στην Ελλάδα φυσάει και πάλι στη Μύκονο πχ μια μεγάλη παράγει ρεύμα με 50€/ΜWh (όπως είναι οι τιμές που δώσανε στους διαγωνισμούς μαζί με το κέρδος τους που επιμένεις εντελώς λάθος ότι τα επιδοτείς που δεν τα επιδοτείς πια) μια μικρή στο σπίτι με τον ίδιο αέρα θα παράξει στα 150€/ΜWh.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/ependisis-10-dis-evro-se-fisiko-aerio-ke-ape/

 

Αχ Μιχάλη ποια πρόταση;
Φυσικό αέριο είναι η επιλογή, τα έγραφα.

 

Φούσκα με φερετζέ ΑΠΕ. Οι όποιες μόνο για ωραίες φωτό είναι.... Αντί να βγάζεις φωτό το εργοστάσιο σου βγάζεις ένα βουνό με φουρφουρια κατά προτίμηση άνοιξη με πράσινο.
Θες και πρόταση.
Θα φάτε ο ένας τον αλλονα για μια χούφτα ευρώ....
...............
Τις πολιτικές για ανάδειξη του φυσικού αερίου ως βασικού συστατικού του ενεργειακού μείγματος τα επόμενα χρόνια τις αντιμετωπίζουν με μεγάλη επιφυλακτικότητα και οι εταιρείες που επενδύουν στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. «Υπάρχουν φόβοι μη μείνουμε με τη γέφυρα-καύσιμο και οι ΑΠΕ παραπεμφθούν στις καλένδες», αναφέρει ο επικεφαλής της Ελληνικής Επιστημονικής Ενωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ) Παναγιώτης Λαδακάκος.
..........................

 


Σοβαρά το ΕΠΣΧΑ.;;;;
Έχετε φτιάξει νομολογία για να βάζετε φουρφουρια ακόμα και μέσα στην...σ@φρα μας και το ΕΠΣΧΑ ταχα δεν αλλάζει.
Απλά φοβάστε τι θα πει το 50% των Ελλήνων που θα τις έχει φάτσα μόστρα .
Έτσι τα βάζετε στου διαόλου την μάνα τρομοκρατώντας κάτι γεροντια στα κορφοβουνια.
Ο αμοραλισμός ως πράσινη ιδεολογία....

 

Να σου στείλω τον λογαριασμό μου να πληρώσεις εσύ την επιδότηση;
Εσύ γράψε ότι θέλεις. Ο κόσμος διαβάζει τον λογαριασμό και ξέρει ότι επιδοτεί.

 

Χαχαχα μη επιδοτούμενα.
Χαχαχαχα

 


Με την εισαγωγή των ΑΠΕ στο ηλεκτρικό δίκτυο σε ποσοστό πέρα από κάθε λογική το δυκτιο γινεται ασταθες.
Ένα από τα μέτρα αντιμετώπισης είναι η λεγόμενη διακοψιμοτητα .
Στην Ελλάδα από το 2016.
Δηλαδή να επιδοτεις μια βιομηχανία να σταματάει προσωρινά την παραγωγή της μέχρι να ισσοροπησει το σύστημα.

 

Ναι , το ζούμε και αυτό...

 

Φυσικά πλακωνονται μεταξύ τους ποιος θα πιει πιο πολύ με ρίσκο να σπάσει η καρδάρα.

 

https://www.capital.gr/oikonomia/3387570/krisimi-gia-to-aurio-tis-biomixanias-i-epektasi-tis-diakopsimotitas

 

Χαχαχα με τις ευλογίες της ΕΕ

 

Η μείωση της κατανάλωσης μπορεί να καταστήσει περιττή την κατασκευή πρόσθετων σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και να μειώσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από συμβατικές μονάδες. Συνεπώς η εφαρμογή του μηχανισμού συνδράμει στη μείωση του πραγματικού κόστους του ηλεκτρικού συστήματος, την μείωση της κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων και τον περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.

 

Στον μηχανισμό συμμετέχουν εγχώριες βιομηχανικές μονάδες με φορτίο πάνω από 3MW, οι οποίες, με την εγγραφή τους στο ειδικό Μητρώο Διακοπτόμενου Φορτίου του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ), αποκτούν το δικαίωμα συμμετοχής σε δημοπρασίες ΥΔΦ. Στη συνέχεια συνάπτουν σύμβαση με τον ΑΔΜΗΕ, ο οποίος σε περιόδους κρίσιμες για το ηλεκτρικό σύστημα δίνει εντολές περιορισμού της ισχύος.

 

Καθώς οι εν λόγω μονάδες αποζημιώνονται για την εθελοντική μείωση της ζήτησης, προκύπτει ερώτημα εάν παραβιάζονται οι κανόνες της ΕΕ περί κρατικής ενίσχυσης. Σε αυτό το ερώτημα απάντησε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συμπεραίνοντας ότι ο μηχανισμός είναι σύμφωνος με τους κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις,

 

Συγκλονιστικό
Η κατανάλωση άνθρακα για ηλεκτροπαραγωγή από το 1965 ως το 2015 ανά άτομο, ανά χώρα. .
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας κατά πόσο οι ΑΠΕ την τελευταία δεκαετία οδήγησαν σε μείωση της κατανάλωσης άνθρακα και σε τι ποσοστό σε σχέση με τις προηγούμενες μειώσεις...

 

post-911-0-60369700-1571039642_thumb.png

Edited by Χρήστος Λάππας

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν βαρεθήκατε;

θα το καταλαβεις απο το ποσοι θα πληρωσουν συνδρομη περαν απο αυτους που θα πανε εκδρομη. !!!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

βρε παιδια υποχρεωτικη ειναι η αναγνωση?

 

βουνα ειναι, σκι κανουμε, ανθρακα καιμε για να παμε....

και στο ενδιαμεσο που κανω στον μιχαλη φροντιστηριο ριχνω και κανα νεο για τα χιονοδρομικα.

το θελετε τελειως νεκρο το φορουμ? δεν βλεπω και καμμια ιδιαιτερη κινηση εκτος απο πατινια, κοκοπροσγειωσεις και ιστοαλιευση....

πειτε μας τα επιτρεπομενα θεματα να τα ξερουμε.

και βαλτε και μια συνδρομη στο φορουμ, να μην τα ακουω...τζαμπα.

  • Like 4

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζα οτι παρακολουθουμε ενα φορουμ για την χιονοδρομία.

πιθανα να κανω λαθος και να ειναι ενα φορουμ γενικό για οτι ενδιαφερει και σκεπτεται ο καθενας απο μας , αλλος για πατινια αλλος για ιστιοπλοοια αλλος για τεννις αλλος για ρολογια και παει λεγοντας.

Αν ειναι ετσι παει καλα ........ διαφορετικα ..............................................

πληρωνουμε μια συνδρομή που σχεδον ολα τα χρηματα και παλι δεν φτανουν για να συντηρουμε ενα φορουμ .

το ερωτημα ειναι τι φορουμ θελουμε χιονοδρομικο η γενικης φυσεως επι οποιουδηποτε θεματος.

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για κάντε μια αναζήτησή στα τελευταία θέματα να δείτε για τι συζηταμε:

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191014/1b59d4548854d02a306f5a07f35da2d3.plist

 

Εγώ δεν τα βλέπω και πολύ άσχετα.

 

Το ότι ένας χρήστης πιάνει ένα θέμα και πλημμυρίζει το forum με αλλεπάλληλα μηνύματα είναι είναι διαφορετικό πρόβλημα.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην γκρινιεζετε, οποιος δεν θελει δεν ειναι υποχρεωμενος να μπαινει να διαβαζει :)

  • Like 1

LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη χρηστο αυτος ο χρηστης ειμαι εγω

ας εξηγηθουμε

 

γραφω και βαζω παραπομπες.

κανενας δεν τις διαβαζει, ακομα και ο Μιχαλης.

ο οποιος τουλαχιστον δεν βαριεται αλλα δυστυχως νομιζει οτι τα ξερει ..καλυτερα.

μετα απο λιγες ωρες διαπιστωνω οτι μπαινει κατι στο τοπικ που ειναι φανερο οτι αυτος που το εγραψε δεν εχει διαβασει την παραπομπη που ειναι συνηθως επισημα στατιστικα απο οργανισμους, κυριως γιουροστατ ή ενυπογραφα αρθρα απο ελληνικες κατα προτιμηση οικονομικες ιστοσελιδες.

αναγκαζομαι να κανω κοπυ παστε ξανα και ξανα πραγματα που βαριεστε να τα διαβασετε αλλα δεν βαριεστε να επιχειρηματολογησετε εναντιον τους.

 

ομως παρ ολα αυτα θεωρω οτι κερδισαμε πολλαπλα απο αυτο τον διαλογο.

τουλαχιστον καταλαβαμε τι γραφει ο λογαριασμος του ηλεκτρικου ρευματος.

δεν ειναι και λιγο.

απο το δικο μου παραδειγμα, εγω με αφορμη αυτο τον διαλογο διαβασα την συνθηκη του κυοτο και τις ρυθμισεις της ΕΕ για το χρηματιστηριο ρυπων.

και οταν βγαινει η διαφημηση για το...περιφημο...πρασινο ομολογο της τερνα, εχω να σας πω οτι ξερω καθε εργο που παρουσιαζει το φιλμακι.. με λεπτομερειες.

μην απαξιωνουμε λοιπον καθε τι, ειδικα αυτο που καταφερνει και δεν ενοχλει οσους δεν ενδιαφερονται.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη παιδιά, εγώ βλέπω τον τίτλο και προσπαθώ να μείνω στο θέμα αλλά ο Trump έχει πείσει τον Βασίλη να συζητήσουμε το hoax το ότι ο πλανήτης πάει για βράσιμο και φούντο.

  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη παιδιά, εγώ βλέπω τον τίτλο και προσπαθώ να μείνω στο θέμα αλλά ο Trump έχει πείσει τον Βασίλη να συζητήσουμε το hoax το ότι ο πλανήτης πάει για βράσιμο και φούντο.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Global_warming

 


Καντε το κοπο να το διαβασετε.
Ειναι απο την μερια αυτων που υποστηριζουν οτι.... υπαρχει.
...μάλλον....
Ταλιμπαν και επιστημη ειναι λαδι και νερο. Μονο με πολύ ανακατεμα.
Αλλα τουλαχιστον να μιλαμε για τα ιδια πραγματα και οχι για οτι μας κατεβει και κέρδος μου ο πόνος του αλλου....

 

Μην με ξαναβαλετε να κανω κοπυ παστε τα βασικα.
Τα κινητα δεν ειναι μονο για παιχνιδια και σελφι.....

 

Για να μην παραπονιεται ο Μιχαλης.Απο την ημεριδα της siemens gamesa την προηγουμενη εβδομαδα. Ναι κατασκευαστρια ανεμογενητριων (οχι παρκων)

 

...........
Ο Τζέισον Σάιζαρ, υπεύθυνος γεωγραφικών εκτιμήσεων για τη Ν. Ευρώπη και Αφρική, ανέφερε ότι η γεωμορφολογία της Ελλάδας είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για την βιομηχανία αιολικής ενέργειας: Οι απότομες πλαγιές και τα πολύπλοκα χαρακτηριστικά του ανέμου, καθώς οι υψηλές αναταράξεις και η πολύ χαμηλή διάτμηση του ανέμου είναι πολύ σύνηθες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η αποτίμηση της τοποθεσίας να επιφέρει δυσκολίες
.........
Μανουέλ Καρετέρο, Διευθυντής Τεχνολογίας της νότιας Ευρώπης και Αφρικής, σχολίασε πως «η ελληνική αγορά παρουσιάζει τεχνικές ιδιαιτερότητες. Οι ανεμογεννήτριες νέας γενιάς πρέπει να αντιμετωπίσουν υψηλή σεισμική δραστηριότητα, νέους κανονισμούς διασύνδεσης, αδύναμα συστήματα ηλεκτρικών δικτύων στα νησιά της και σύνθετες τοποθεσίες στα βουνά. Έχουμε αναπτύξει τη σωστή τεχνολογία για να ξεπεράσουμε αυτές τις ιδιαιτερότητες».
..........

 


Ολα αυτα για να τους ειναι τζαμπα η γη και για να μην ειναι διπλα στις πολεις και στα ματια και στα αυτια του 50% του ελληνικου πληθυσμού.

 

Ειπαν και αλλα ενδιαφεροντα, η ταση για γιγαντιες ανεμογενητριες προκαλει μεγαλα προβληματα κατα την μεταφορα και εγκατασταση.

 

Δεν ξεχναω ξεχναω και τον aab...

 

https://www.tharrosnews.gr/news/content/%C2%AB%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%C2%BB-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85

 

Η δυναμικοτητα της μικρης συνδεσης ειναι ισοδυναμη με την ολικη καταναλωση ρευματος στην κρητη την χειμερινη περιοδο. Επομενως θεωρητικα θα μπορουσαν να κλεισουν ολα τα αης της δεη στην κρητη. Τι γινεται ομως το καλοκαιρι; οχι δεν αναλαβανουν τα αιολικα....... αυτα χειμωνα καλοκαιρι θα πουλανε οτι παραγουν, αν παραγουν, πια και στο κυριο δυκτιο. Οταν φυσαει....
Παντως το χειμωνα οι ευαισθητοι ας κοιμουνται ησυχοι. Η...μολυνση πηγε....μακρια.

Edited by Χρήστος Λάππας

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ένα πολυδιάστατο θέμα, της ηλεκτρικής ενέργειας, πού σχετίζεται με την κατανάλωση άρα την βιομηχανική ανάπτυξη, την τουριστική ανάπτυξη και την αγροτική ανάπτυξη. Σχετίζεται με τον τρόπο παραγωγής, τον τόπο και το κόστος. Σχετίζεται με την μεταφορά και το δίκτυο. Το μοναδικό ερώτημα είναι πώς θα παράγεται;

Χωρίς επικαιρομένο σχέδιο (ΕΣΕΚ) ξεκινήσαν να φυτεύονται ανεμογεννήτριες. Δις επενδύσεων της ΔΕΗ (άρα δικά μας χρήματα) παραμένουν άνεργα (υδροηλεκτρικά) ή κινδυνεύουν να πεταχτούν (Πτολεμαΐδα 5).

 

Το τι θα γίνει στο μέλλον άγνωστο αλλά όχι ευοίωνο.

 

Καλιφόρνια το παρακάτω λινκ.

https://grist.org/article/the-powers-out-in-california-is-this-what-our-future-looks-like/

 

Το blackout στην Αγγλία τον Αύγουστο.

http://watt-logic.com/2019/08/12/august-2019-blackout/

 

Πληροφορίες για την σημασία της σταθερότητας του δικτύου για τους οικιακούς χρήστες. Ποιος θα εγγυηθεί; Κανένας.

https://electricalnews.gr/texnika-arthra/ilektrikes-egkatastaseis/ilektrologikes-egkatastaseis/item/1067-epitiritis-fasis-oudeterou

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παρακάτω πραγματικά ψιλοασχετο αλλά μόλις το παρακολούθησα στην DW.
Γαλλία και πυρηνικά.
Έρωτας με τα πυρηνικά στην Γαλλία και εκεί η edf δεν είναι απλά κράτος εν κράτει αλλά το ίδιο το κράτος.
Ναι η edf που στην Ιταλία λέγεται edison και στην Ελλάδα ελπεντισον και πουλάει αιολικά και φυσικό αέριο.
Μπαίνει λοιπόν το τηλεοπτικό συνεργείο σε τάξη δημοτικού που απέχει 4 χλμ από πυρηνικο.
Η δασκάλα ανοίγει ένα πλαστικό όμορφο φουτουριστικό μπαούλο και βγάζει από μέσα τον εξοπλισμό πυρηνικού ατυχήματος για 50 μαθητές.
1 ραδιο-cd αρκετά φτηνής εμφάνισης.
4 μπαταρίες ΑΑ.
1 ανακλαστικό γιλέκο.
Μια σακουλιτσα με καραμέλες.
Μια σακουλιτσα με επιτραπέζια παιχνίδια.
10 κουτιά χάπια ιωδιου.
Και 10 υφασμάτινες ταινίες -ντακ τεηπ, για να κλείνουν χαραμάδες.
Ακολουθεί αμήχανη σιωπή...
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά την ρωτούν.
Έχω γνώμη απαντά αλλά μου απαγορεύεται να την πω.

 

Herman μιλάμε για τρελά πράγματα
Να έχεις σαν Ηνωμένο Βασίλειο κάτι περισσότερο από 10% μερίδιο στις ανανεωσιμες για την ηλεκτροπαραγωγή σου. Να το πηγαίνεις στο 67% στιγμιαία συγκυριακά επειδή έχει ξεσκιστεί να φυσάει και να ρίχνεις το σύστημα.....
Και με πυρηνικά να δουλεύουν.....
Δεν ήξερα ότι η Ιρλανδία έχει βάλει όριο το 50% ΑΠΕ στην παραγωγή και παραπάνω τα βγάζει off για να μην πέσει το σύστημα.
Για τις προγραμματισμένες διακοπές στην Καλιφόρνια λόγω κινδύνου φωτιάς εγεινε μεγάλος ντόρος. Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσαμε να το κάνουμε και εδώ το καλοκαίρι ή αν θα μας κρεμουσανε στο Σύνταγμα ως σαμποτέρ της βαριάς μας τουριστικής βιομηχανίας. Πάντως κάθε φορά που περνάμε γραμμή μέσα από δένδρα , ειδικά για αιολικά στις βουνοκορφές δημιουργούμε ένα πρόβλημα εκει που δεν υπήρχε.
Όντως έδειξαν οι προγραμματισμένες διακοπές την εξάρτηση μας από το ηλεκτρικό ρεύμα. Ειδικά οι μεταφορές με τα τούνελ
. Πάντως η ιδέα ότι είναι πιο εύκολα αν έχω 90 ή 95 % χρονικη κάλυψη ρεύματος και όχι 100%, χρόνια εφαρμόζεται στην κινητή τηλεφωνία με την πληθυσμιακή κάλυψη. Βέβαια θα μπουν παντού γεννητριες τότε.

 

post-911-0-13181000-1571089288_thumb.jpg

 


Συγνώμη παιδιά, εγώ βλέπω τον τίτλο και προσπαθώ να μείνω στο θέμα αλλά ο Trump έχει πείσει τον Βασίλη να συζητήσουμε το hoax το ότι ο πλανήτης πάει για βράσιμο και φούντο.
Αύριο ο πρωθυπουργός εγκαινιάζει αιολικά

 

έργο της θυγατρικής του ιταλικού ενεργειακού κολοσσού αποτελείται από επτά αιολικά πάρκα, στα οποία παράγουν ρεύμα 67 ανεμογεννήτριες με ισχύ 2,3 MW η κάθε μία, ενώ η συνολική εγκατεστημένη ισχύς τους ανέρχεται στα 154,1 MW. Εκτείνεται βορειοανατολικά της Καρύστου καταλαμβάνοντας μία έκταση 1.050 στρεμμάτων. Για τη λειτουργία τους κατασκευάστηκαν δύο υποσταθμοί υψηλής τάσης της Εύβοιας, ενώ εργασίες έγιναν και για την επέκταση του ΚΥΤ Παλλήνης.

 

Ναι 75χλμ καλώδια υψηλής....

 

Μιλάμε για βιομηχανική εγκατάσταση στα κορφοβουνια....

 

Τέτοια μεγέθη θες Μιχάλη;

 

Για να καταλάβουμε οι εχοντες καλές σχέσεις με τα νούμερα είναι το 4,5% της αιολικής εγκατεστημένης ισχύος στην Ελλάδα.
Ή άλλοιως σε ένα τετραγωνο με πλευρες 1 χιλιομετρο και 50 μέτρα φυτεύουμε μονο 67 ανεμογεννήτριες των 50 μέτρων ύψος συν άλλα 25 τα πτερύγια
Απίθανη σπατάλη γης , ακόμα και αν είναι κατσαβραχα.

Edited by Χρήστος Λάππας

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην οποία γη που λες σπατάλη φυσικά μπορείς να καλλιεργήσεις, να έχεις ζώα να βοσκούν κλπκλπ Τίποτα δεν θα πάθουν μην ακούτε βλακείες.

 

Σε μια άλλη ανάγνωση ο Μητσοτάκης εγκαινιάζει ένα έργο που θα κόψει περίπου 70MW από ένα σταθμό με κάρβουνο. (εκεί φυσάει πολύ, το μισό χρόνο θα δουλεύουν φουλ). Δηλαδή αν βάζαμε άλλο ένα σταθμό φυσικού αερίου δεν θα θέλαμε καλώδια?

 

Σχεδόν όλες τις γραμμές υποχρεωτικά τις περνάμε υπόγεια.

 

Έγραψα δεν τις επιδοτείς σήμερα. Έχω ξαναγράψει ότι παλιά τις επιδοτούσαμε για να φθηνήνουν όπως και έγινε και τώρα δεν τις επιδοτούμε.

 

Κρίμα που ακόμα και χωρίς ανανεώσιμες τα ηλεκτρικά συστήματα πέφτουν. Αν προσπαθούν να σε πείσουν ότι μόονο τα συστήματα που έχουν ανανεώσιμες πέφτουν μπρράβο σου που τους ακούς.

 

Κρίμα και για τους Ιρλανδούς που μόνο 50% οι καημένοι παράγουν από ΑΠΕ, φαντάζομαι το θεωρείς εντελώς άχρηστο να εκπέμπεις το μισό Co2 από τα κάρβουνά σου και τα φυσικά αέριά. Έχω γράψει πολλές φορές ότι για παραπάνω ΑΠΕ θέλει επόμενο βήμα στη διαχείριση των δικτύων. Παραπάνω από 50% όπως. Για μένα το 50% είναι μια τεράστια νίκη για σένα μάλλον είναι άχρηστο.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει γενικά μια μαξιμαλιστική κοσμοθεωρία η οποία απαξιώνει ότι δεν είναι 100%. Και την ενστερνίζεται πολύς κόσμος.

 

Για μένα κάθε βήμα εμπρός είναι ένα σωστό βήμα.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα δεν περίμενα κάτι άλλο όταν έγραφα για υπερπυκνή ....φύτευση ανεμογενητριων και δεν βγαίνει άνθρωπος ...μηχανολόγος υποτίθεται να πει τι λες αυτό δεν γίνεται,
σε αυτέςς τις πυκνότητες δεν θα είναι επισκέψιμες από ανθρωπο...για συντήρηση.....
Πάει το ψέμα επίτηδες σύννεφο , και η ..αερολογια....
Αν προσέξτε το ...πράσινο ομόλογό της ΤΕΡΝΑ για τα έργα που έχει κλείσει κάνει λόγω για το σύστημα επιδότησης.
Ναι....απλά από εγγυημένες τιμές βγήκαμε σε νέο σύστημα.

https://www.energia.gr/article/102776/ape-to-telos-ton-statheron-eggyhmenon-timon-kai-h-metavash-sto-feed-in-premium

Τι γράφει ο Μιχάλης;

.....
Έγραψα δεν τις επιδοτεις σήμερα. Έχω ξαναγράψει ότι παλιά τις επιδοτούσαμε για να φθηνήνουν όπως και έγινε και τώρα δεν τις επιδοτούμε.
....

Μιχάλη βάλε πτερυγια στην μύτη του Πινόκιο να κάνεις την ανεμογενητρια στην χώρα του συνειδητού ψεύδους.
Λυπάμαι πολύ ....

Για όποιον θέλει να μάθει και όχι να μασάει αρλουμπες παρακάτω μια παρουσιαση του 2012 που εξηγει γιατί τότε η ελληνική κυβέρνηση διάλεξε το σύστημα σταθερών επιδοτήσεων απέναντι στο feed in premium σύστημα επιδοτήσεων που βάζει από το 2016.
Λέει καθαρά τι έλειπε τότε και τι δεν λείπει σήμερα για να δουλέψει το feed in premium.
Όχι χωρίς προβλήματα βέβαια αφού έβαλε από το περασμένο μήνα φρένο στους υποχρεωτικόυς πλειστηριασμούς όπου τα αιολικά μπαιναν επιδοτούμενα και αμέσως άρχισε η...κατευθυνόμενη γκρίνια ...για ακριβή τιμη χονδρικής στην Ελλάδα. Τα έχω γραψει.
Τεσπά ο καθένας διαλέγει πως θα πληροφορείται.
Από στοιχεία ή από ...επιθυμίες...


Douklias.pdf

Όσο δε αφορά την σταθεροποίηση συχνότητας και το πρόβλημα που δημιουργει η στοχαστική παραγωγή, λυπάμαι πολύ αλλά δεν θέλω να κάνω σχόλια επί της προσωπικής επιστημονικής επάρκειας του καθενός.
Ο καθένας ότι καταλαβαίνει ανάλογα με την ανάγκη που έχει να καταλάβει. Βήμα είναι εδώ, όχι δικαστήριο.


Υψηλή υπόγεια Μιχάλη;
Έχεις συναίσθηση του τι γράφεις;
Το ξαναβάζω για να υπάρχει...
[Ναι 75χλμ καλώδια υψηλής....]
Αυτό έγραψα και βγήκε μηχανολόγος να πει ότι μεγάλο κομμάτι είναι ...υπόγειο....
Έλεος....
Εγώ το έγραψα για να δείξω τι έργα υποστήριξης χρειάζονται αυτά τα...οικολογικά...εργοστάσια.
Και μάλιστα ένα μέρος του καλωδίου υψηλής είναι υποθαλάσσιο. Θαψτο και αυτό Μιχάλη....μπορείς....
Η κουβέντα είχε αρχίσει από το γιατί να μην είναι κοντά σε υπάρχουσες γραμμές μεταφοράς. Αλλά εδώ δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε συζήτηση με στοιχεία αλλά να προβάλουμε τις ιδεοληψίες μας, στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Θεέ μου τι ζω.... Τον μεσαίωνα με μαγισσες και αστρολογια....
Και όμως κινείται....

 

post-911-0-65232600-1571132671_thumb.jpg

 


Υγ βρε συ Μιχαλη, αυτό το 1000 μέτρα υποχρεωτική απόσταση από οικισμό, τα πρόβατα το ξέρουν;
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν μελέτες. Είναι όπως το τσιγάρο. Όποιος αισθάνεται τυχερός να πάει για πικνικ από κάτω. Όχι στα Άγραφα, εκεί θα πάει αυτόφωρο.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...