ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 8, 2013 ... Καταρχάς για αύριο (Τρίτη) ΠαρνασσοΚαλάβρυτο είναι ένα ελεγχόμενο καλό ρίσκο να απολαύσεις σκι. Πουδρίτσα έριξε. .... Ρισκάραμε... ... Πω πω, δεν πρέπει να υπάρχει η σημερινή ημέρα. ... Όντως, μια ωραία χιονοδρομική μέρα και στο Καλάβρυτο. Λιακάδα, σφιχτό άπαιχτο χιόνι, καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας, εντός πίστας, ανεμοδαρμένο και πολυποίκιλο το εκτός, με σημεία δωρο-έκπληξης παιχνιδιάρας & ξερής πουδρίτσας!!! Και το βασικότερο... ΚΡΥΟ. ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ, ειδικά όταν βρισκόσουν σε σκιά ... Υπέροχες μέρες για σκι μέχρι την Πέμπτη. ... Πέμπτη Βooked. 3 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 9, 2013 Μηηηηηηπως εχουμε κανενα νεο για Σ/Κ? Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
matfield 59 Report post Posted January 9, 2013 Ρισκάραμε... Όντως, μια ωραία χιονοδρομική μέρα και στο Καλάβρυτο. Λιακάδα, σφιχτό άπαιχτο χιόνι, καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας, εντός πίστας, ανεμοδαρμένο και πολυποίκιλο το εκτός, με σημεία δωρο-έκπληξης παιχνιδιάρας & ξερής πουδρίτσας!!! Και το βασικότερο... ΚΡΥΟ. ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ, ειδικά όταν βρισκόσουν σε σκιά Πέμπτη Βooked. Που και τι ώρα ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 9, 2013 Καλησπέρα σε όλους, από τον γενικό προγνωστικό χάρτη των χιονοδρομικών φαίνεται πως το Σάββατο δεν είναι μια ιδιαιτέρως καλή ημέρα για κανένα χιονοδρομικό: http://www.youweather.com/weather.php?cid=35 Και το πρωί αλλά και το μεσημέρι υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις για νεφώσεις πάνω στα κρίσιμα υψόμετρα (πίστες) αλλά και χιονοπτώσεις πιο γενικευμένες από τα κεντρικά και βορειότερα. Ιδιαίτερη περίπτωση για τα νότια αποτελεί το Χ.Κ.Καλαβρύτων το οποίο θα δεχτεί καλό χιόνι - ενδεχομένως >15cm νέας χιονόστρωσης: http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=41 Για Παρνασσό κρατάμε μια επιφύλαξη γιατί τα κρίσιμα 3ωρα 9-15 θα έχει αρκετές νεφώσεις στα ύψη των πιστών αλλά και παροδική χιονόπτωση. Ενδέχεται όμως να μετατεθεί ή να συμβεί νωρίτερα η εξέλιξη αυτή και το Σάββατο να είναι μια καλή σχετικά ημέρα. Μας αποτρέπει λίγο ο ΔΝΔ που θα αγγίξει μέχρι και τα 6 μποφόρ αλλά και αυτός πάει μαζί με τα κρίσιμα 3ώρα της κακοκαιρίας και μπορεί να πάει νωρίτερα ή αργότερα. Θα ξεκαθαρίσει αύριο-μεθαύριο. Αν παρόλα αυτά μπορείτε να περιμένετε μέχρι την Κυριακή, η Κυριακή ενδείκνυται ως μέρα με ηλιοφάνεια, χαμηλές θερμοκρασίες και εξασθενημένους ανέμους! Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 9, 2013 Καλησπέρα σε όλους, από τον γενικό προγνωστικό χάρτη των χιονοδρομικών φαίνεται πως το Σάββατο δεν είναι μια ιδιαιτέρως καλή ημέρα για κανένα χιονοδρομικό: http://www.youweathe...ther.php?cid=35 Και το πρωί αλλά και το μεσημέρι υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις για νεφώσεις πάνω στα κρίσιμα υψόμετρα (πίστες) αλλά και χιονοπτώσεις πιο γενικευμένες από τα κεντρικά και βορειότερα. Ιδιαίτερη περίπτωση για τα νότια αποτελεί το Χ.Κ.Καλαβρύτων το οποίο θα δεχτεί καλό χιόνι - ενδεχομένως >15cm νέας χιονόστρωσης: http://www.youweathe...cast.php?cid=41 Για Παρνασσό κρατάμε μια επιφύλαξη γιατί τα κρίσιμα 3ωρα 9-15 θα έχει αρκετές νεφώσεις στα ύψη των πιστών αλλά και παροδική χιονόπτωση. Ενδέχεται όμως να μετατεθεί ή να συμβεί νωρίτερα η εξέλιξη αυτή και το Σάββατο να είναι μια καλή σχετικά ημέρα. Μας αποτρέπει λίγο ο ΔΝΔ που θα αγγίξει μέχρι και τα 6 μποφόρ αλλά και αυτός πάει μαζί με τα κρίσιμα 3ώρα της κακοκαιρίας και μπορεί να πάει νωρίτερα ή αργότερα. Θα ξεκαθαρίσει αύριο-μεθαύριο. Αν παρόλα αυτά μπορείτε να περιμένετε μέχρι την Κυριακή, η Κυριακή ενδείκνυται ως μέρα με ηλιοφάνεια, χαμηλές θερμοκρασίες και εξασθενημένους ανέμους! Αυτο βλεπω κ εγω...... ας ελπισουμε να αλλαξει κατι γιατι θα ηθελα να ανεβω 2ημερο Καλαβρυτο ή Παρνασσο. Για να δουμε......... Ευχαριστω!!!! Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 9, 2013 το Σαββατο φαινεται να εχει λιγο αερακι? Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Apostolis 10 Report post Posted January 9, 2013 Παιδια για Παρασκευή Παρνασσο, τι βλεπετε; σύμφωνα με το Youweather η πιθανότητα ομίχλης είναι 10% μετά τις 13:00, το διαβάζω σωστά; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 9, 2013 Παιδια για Παρασκευή Παρνασσο, τι βλεπετε; σύμφωνα με το Youweather η πιθανότητα ομίχλης είναι 10% μετά τις 13:00, το διαβάζω σωστά; Σωστά το διαβάζεις, απλά επειδή προηγείται λίγες ώρες πριν αρκετά πυκνή νέφωση και σε υψόμετρα που επηρεάζονται οι πίστες, ας περιμένουμε την αυριανή ανανέωση για σιγουριά μην τυχόν και καθυστερήσει η νεφοδιάλυση και πέσεις στην ομίχλη... Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 9, 2013 Που και τι ώρα ? Παρνασσό από νωρίς.....! 1 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted January 9, 2013 Μιας και πλησιάζουμε για την εκδρομή του συλλόγου για Sestriere, μήπως να κάνετε και για εκεί μία πρόβλεψη;;;;;;;;;;;;;;; Να ξεκινήσω με όσα έχω δει εγώ. Κατ'αρχήν έχει ρίξει ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ. Όμως περάσαμε μία περίοδο αχιονίας και ΠΟΛΥ μεγάλης ΖΕΣΤΗΣ. Η ζέστη αυτή ήταν τόσο περισσότερο έντονη όσο Δυτικότερα βρίσκεται η τοποθεσία (δηλαδή μπορεί να μιλάμε για διαφορές θερμοκρασίας στο ίδιο υψόμετρο ίσως και πάνω από 10 βαθμούς). Και μπορεί να μην επηρέασε τα επίπεδα χιονιού σε επίπεδο κρίσιμης ποσότητας, όμως εκτιμώ ότι σίγουρα επηρέασε την ποσότητα, αφού υποψιάζομαι ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό χάλασε την ποιότητα χιονιού που θα μοιάζει περισσότερο με τα δικά μας ανοιξιάτικα χιόνια. Σύμφωνα με όσα έχω δει, αρχίζει να κρυώνει ο καιρός, υπολογίζουν λίγο χιόνι μετά από καιρό (5-10 εκ το ΣΚ που έρχεται) και υπολογίζουν ότι έρχεται κρύο. Κάποιες πρώτες εκτιμήσεις που μιλούν για θερμοκρασίες από -3 έως -10 βαθμούς στα 2.000 μέτρα, μπορεί να είναι πιο κρύο από τα σημερινά (προχθές το Sestriere είχε +10), αλλά δεν είναι και κανένα σοβαρό κρύο. Το σημαντικότερο που θέλουμε είναι να έχει καθαρή ατμόσφαιρα και όχι χαμηλή νέφωση. Τι ενδείξεις έχουν οι παντογνώστες; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 9, 2013 Αύριο είπαμε ΑΝΕΒΑ Για την Παρασκευή και το Σάββατο θα πρέπει να περιμένετε για πρόγνωση παιδιά. Τις φοβάμαι πολύ και τις δύο για ΠαρνασσοΚαλάβρυτα αλλά και για τα άλλα χκ. Οι ώρες σκι μοιάζουν μέσα στη χιονοθύελλα, να δούμε μπας φτιάχνει απότομα ο καιρός. Η Κυριακή μοιάζει καθαρή αλλά από σήμερα δεν... Μέχρι τα τέλη της επόμενης βδομάδας μπόλικο νέο χιόνι (με επιφύλαξη θα έλεγα μισό μέτρο) σχεδόν σε όλα τα χιονοδρομικά μας. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 9, 2013 Μιας και πλησιάζουμε για την εκδρομή του συλλόγου για Sestriere, μήπως να κάνετε και για εκεί μία πρόβλεψη;;;;;;;;;;;;;;; Να ξεκινήσω με όσα έχω δει εγώ. Κατ'αρχήν έχει ρίξει ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ. Όμως περάσαμε μία περίοδο αχιονίας και ΠΟΛΥ μεγάλης ΖΕΣΤΗΣ. Η ζέστη αυτή ήταν τόσο περισσότερο έντονη όσο Δυτικότερα βρίσκεται η τοποθεσία (δηλαδή μπορεί να μιλάμε για διαφορές θερμοκρασίας στο ίδιο υψόμετρο ίσως και πάνω από 10 βαθμούς). Και μπορεί να μην επηρέασε τα επίπεδα χιονιού σε επίπεδο κρίσιμης ποσότητας, όμως εκτιμώ ότι σίγουρα επηρέασε την ποσότητα, αφού υποψιάζομαι ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό χάλασε την ποιότητα χιονιού που θα μοιάζει περισσότερο με τα δικά μας ανοιξιάτικα χιόνια. Σύμφωνα με όσα έχω δει, αρχίζει να κρυώνει ο καιρός, υπολογίζουν λίγο χιόνι μετά από καιρό (5-10 εκ το ΣΚ που έρχεται) και υπολογίζουν ότι έρχεται κρύο. Κάποιες πρώτες εκτιμήσεις που μιλούν για θερμοκρασίες από -3 έως -10 βαθμούς στα 2.000 μέτρα, μπορεί να είναι πιο κρύο από τα σημερινά (προχθές το Sestriere είχε +10), αλλά δεν είναι και κανένα σοβαρό κρύο. Το σημαντικότερο που θέλουμε είναι να έχει καθαρή ατμόσφαιρα και όχι χαμηλή νέφωση. Τι ενδείξεις έχουν οι παντογνώστες; Θα σου ετοιμάσω μια έκπληξη για αύριο. Μέχρι τότε κάνε λίγο υπομονή! 2 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2013 Καταρχάς αγωνιστικούς χαιρετισμούς στα παραπονεμένα χιονοδρομικά Πισοδερίου, Μαινάλου και Φαλακρού τα οποία τις επόμενες μέρες θα φρεσκαριστούν αξιοπρεπέστατα με νέο χιόνι και πολλά φιλάκια στη Λιάνα, στο Γιώργο, στο καραφλό τρελό αγόρι και στον PRESIDENT. Έχουμε χαμηλό Αδριατικής από αύριο που βάζει νέα χιόνια στα πιο πολλά χιονοδρομικά με ευνοημένα Καλάβρυτα Βασιλίτσα. Και στα δύο αύριο, παρόλο που θα φτιάξει απότομα ο καιρός, δεν φαίνεται να είναι καλή ημέρα για σκι αλλά είπαμε η πούδρα θέλει ρίσκο. Καλάβρυτα θα φυσάει πολύ αύριο. Και στα άλλα χκ πολύ άστατος καιρός με βελτίωση νωρίς όμως. Ρίσκο αλλά μετά αν βγάλει λιακάδα... Το ίδιο και για το Σάββατο όπου οι ώρες σκι μοιάζουν μέσα στη χιονοθύελλα. Η Κυριακή μοιάζει εξαιρετική μέρα, κάτι μου λέει ότι όλα θα εξαρτηθούν από την παγοποίηση της Άρτεμις και της Στύγας, όπως και στην Νότια Ελλάδα η Δευτέρα Αγίου Ονουφρίου του πουδριστή με ανοιχτή Στύγα. Από βδομάδα περνάμε σε συνεχόμενες κακοκαιρίες την Δευτέρα θα επηρεάσει κυρίως Βόρεια Ελλάδα με χιονοκαταιγίδες, ενώ από Τετάρτη με τον Αζορικό Δυτικά της Ισπανίας περιμένουμε να δούμε που ακριβώς θα βαθύνει το μεγάλο χαμηλό της Ιταλίας στο Ιόνιο ή την Αδριατική με άφθονα νέα χιόνια στα χιονοδρομικά μας. Αμέσως μετά περιμένουμε άλλη μια σημαντική κακοκαιρία 19-20 του μήνα καθώς ο Αζορικός θα συμπιεστεί λίγο πιο Νότια. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 10, 2013 Καλημέρα σε όλους, η έκπληξη που ετοίμαζα - για κάποιους που την χρειάζονται την πληροφορία - έλαβε σάρκα και οστά: Πρόγνωση Χ.Κ.Alagna bot:1210m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3146 Πρόγνωση Χ.Κ.Alagna top:3260m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3150 Πρόγνωση Χ.Κ.Marmolada (Arabbe) bot:1460m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3144 Πρόγνωση Χ.Κ.Marmolada (Arabbe) top:3270m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3149 Πρόγνωση Χ.Κ.Sestriere bot:1840m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3142 Πρόγνωση Χ.Κ.Sestriere top:2840m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3147 Πρόγνωση Χ.Κ.Madonna di Campiglio bot:1500m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3143 Πρόγνωση Χ.Κ.Madonna di Campiglio top:2600m http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=3148 Δουλεύει ακριβώς όπως τα ελληνικά Χ.Κ, υπάρχουν τα μετεωγράμματα και οι λοιπές πληροφορίες και ελπίζω σε μερικές ημέρες να είναι συμπληρωμένο με το σύνολο των Ιταλικών Χ.Κ, ενώ ακολουθεί Ελβετία και Αυστρία. Στην διάθεση σας, 9 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 10, 2013 MIK απ' οτι κατάλαβα την Κυριακή στα λούκια της Φτερόλακας θα γιορτάσουμε τον Αγιο Κοράπτιο τον παρθενοπουδροδιακορευτή??? Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2013 Πάντως χτες φάγαμε πολύ ξύλο στα λούκια, ήταν χάλια. Τα πέδιλα κάτω από τα σκέλια και δρόμο για πίστα, καήκαμε. Με κάποιο μαγικό τρόπο από την ράχη της Σαχάρας και κάτω φέτος έχουμε πετύχει υπέροχα χιόνια. Σήμερα ο Λάππας μου είπε (όσο κατάλαβα από τα ουρλιαχτά) είναι σούπερ. Σπύρο θα μου επιτρέψεις να γράψω ότι θεωρώ πως πρέπει όλοι μας να τιμήσουμε την προσπάθεια του Στάθη και του skimag να έχουμε ένα καλό skitest στην Ελλάδα και θα σου πρότεινα να πάμε Καλάβρυτα. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 10, 2013 Πάντως χτες φάγαμε πολύ ξύλο στα λούκια, ήταν χάλια. Τα πέδιλα κάτω από τα σκέλια και δρόμο για πίστα, καήκαμε. Με κάποιο μαγικό τρόπο από την ράχη της Σαχάρας και κάτω φέτος έχουμε πετύχει υπέροχα χιόνια. Σήμερα ο Λάππας μου είπε (όσο κατάλαβα από τα ουρλιαχτά) είναι σούπερ. Σπύρο θα μου επιτρέψεις να γράψω ότι θεωρώ πως πρέπει όλοι μας να τιμήσουμε την προσπάθεια του Στάθη και του skimag να έχουμε ένα καλό skitest στην Ελλάδα και θα σου πρότεινα να πάμε Καλάβρυτα. Δεν θα καταφέρω να είμαι Καλάβρυτα, αν και είμαι σίγουρος ότι το ski test πέρα το ότι είναι πολύ ωραίο σαν πρωτοβουλία θα έχει σίγουρα και απόλυτη επιτυχία. Θα τεστάρω τα δικά μου σε όπως φαίνεται καλές συνθήκες, να γράψουμε και κανά ποστ της προκοπής ρε παιδάκι μου. Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted January 10, 2013 Τελικα εχουμε καλυτερη εικονα του καιρου για Σαββατο και Κυριακη Παρνασσο; Παντως το site του χιονδρομικου και το meteo.gr δινουν σχεδον εντελως διαφορετικες προβλεψεις...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2013 To Σάββατο δεν μοιάζει ιδιαίτερα καλός ο καιρός, είσαι μέσα στην κακοκαιρία. Η Κυριακή μοιάζει μια χαρά μέρα. Θα το δούμε και αύριο. Μέχρι τα τέλη της επόμενης εβδομάδας πάντως θα έχουν φάει μισό μέτρο σχεδόν όλα τα βουνά μας και έχει και κακοκαιρία αμέσως μετά. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 10, 2013 Μέχρι τα τέλη της επόμενης εβδομάδας πάντως θα έχουν φάει μισό μέτρο σχεδόν όλα τα βουνά μας και έχει και κακοκαιρία αμέσως μετά. Συγγνώμη που θα ρωτήσω κατι προσωπικό,αλλά επειδη προγραμματιζω 3ημερο Πισοδερι το επόμενο ΠΣΚ προβλέπεται να εχει κακοκαιρία (δηλ για εμας πουδρες τότε??) Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 10, 2013 (edited) Καταρχάς αγωνιστικούς χαιρετισμούς και πολλά φιλάκια στο καραφλό τρελό αγόρι...Άσε μάστορη... μαλλιά παρήγγειλα, γένια μου έστειλαν... Κάντε καμιά προσευχή για το Μαιναλάκι, γιατί έχουμε ζόρι. Πήγαν και πάτησαν τις πίστες με 20cm χιόνι ρε παιδιά. Τουλάχιστον να ρίξει κάτι τις επόμενες ημέρες, μήπως και σώσουμε τη χρονιά. Edited January 10, 2013 by ΑΛΕΞΗΣ 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 10, 2013 Τελικα εχουμε καλυτερη εικονα του καιρου για Σαββατο και Κυριακη Παρνασσο; Παντως το site του χιονδρομικου και το meteo.gr δινουν σχεδον εντελως διαφορετικες προβλεψεις...... Πραγματικά θα ήθελα αν ανέβει κανείς αύριο να μας πει αν χιονίζει από τις 8 το πρωί μέχρι το μεσημέρι της επόμενης... Για μένα είναι τελείως άκυρη η πρόγνωση και δεν παίζει με τίποτα αυτό που δίνει. Παρασκευή ξημερώματα θα ρίξει κανά 5ποντο και το Σάββατο νωρίς το πρωί 10-15 πόντους ακόμα. Στο μεσοδιάστημα βελτίωση μέχρι σχεδόν καθαρό ουρανό. 1 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 10, 2013 Άσε μάστορη... μαλλιά παρήγγειλα, γένια μου έστειλαν... Κάντε καμιά προσευχή για τον Μαιναλάκι, γιατί έχουμε ζόρι. Πήγαν και πάτησαν τις πίστες με 20cm χιόνι ρε παιδιά. Τουλάχιστον να ρίξει κάτι τις επόμενες ημέρες, μήπως και σώσουμε τη χρονιά. Μαίναλο Παρασκευή και Σάββατο με 20cm φρέσκο χιόνι. http://www.youweather.com/weather_forecast.php?cid=664 3 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2013 "Καταρχάς αγωνιστικούς χαιρετισμούς στα παραπονεμένα χιονοδρομικά Πισοδερίου, Μαινάλου και Φαλακρού τα οποία τις επόμενες μέρες θα φρεσκαριστούν αξιοπρεπέστατα με νέο χιόνι και πολλά φιλάκια στη Λιάνα, στο Γιώργο, στο καραφλό τρελό αγόρι και στον PRESIDENT." Και Μαίναλο και Πισοδέρι θα έχουν μπόλικο φρέσκο χιόνι και τις επόμενες μέρες και στην κακοκαιρία της επόμενης Πέμπτης. Το τι καιρό θα κάνει το άλλο ΠΣΚ από σήμερα δεν... Έχει δίκιο ο Δημήτρης, είπαμε αύριο γρήγορη βελτίωση, για τους πολύ τζογαδόρους ίσως κάτσει. 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 10, 2013 αρα, παμε για μονοημερη την Κυριακη βλεπω Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites