Jump to content
tsakozzz

Χ.κ. Παρνασσου 2013-2014

Recommended Posts

Αντε να έρθει ο χειμωνας...... Με πιανουν ωρες ωρες στερητικα

 

Στάλθηκε από το XT910 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά πανω στο χιονοδρομικό έχουν κανει τίποτα εργασίες για τους αναβατήρες που λέγανε.........?

 

Στάλθηκε από το XT910 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει εδώ ανάλογο τόπικ στο φόρουμ που γίνεται αυτή η κουβέντα.

Ρίξε μια ματιά για το τι έχει ειπωθεί σχετικά.


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΕΤΑΔ προσεύχεται στον Προφήτη Ηλία να βάλει την υπογραφή ο ΕΟΤ, όπως αναφέρεται στο http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG615

 

Σα δε ντρέπονται λιγάκι! :veryangry:

 

Προτείνω να σηκώσουνε κανα τηλέφωνο και να λύσουν αυτά τα σημαντικά ζητήματα.

 

Συν Αθηνά και χείρα κίνει

  • Like 2

How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιορτή του Αϊ Λια στο ΧΚΠ με λίγους και εκλεκτούς φίλους

 

 

 

%CE%95%CE%9B1-%CE%91.jpg

  • %CE%95%CE%9B1-C.jpg
  • EL2-C.jpg

 

 

 

Γι ακόμη μια χρονιά το ΧΚΠ τηρώντας την παράδοση, λειτούργησε το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία ανήμερα στη γιορτή του. Για τη διευκόλυνση των πιστών τέθηκαν σε λειτουργία οι αναβατήρες Αφροδίτη και Βάκχος. Οι φίλοι που μας τίμησαν με την παρουσία τους αφού παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία κατέληξαν στο κτήριο 1750 όπου τους προσφέρθηκαν από το ΧΚΠ καφέδες, αναψυκτικά και γλυκά. Φυσικά δεν έλειψαν οι κουβεντούλες και ο προβληματισμός για τα νέα έργα που έχουν κολλήσει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Οι ευχές όλων πάντως ήταν την επόμενη χρονιά να γιορτάσουμε τον Προφήτη Ηλία με τους καινούριους αναβατήρες σε λειτουργία!

 

Πηγη XKΠαρνασσού

 

Και ενα βίντεο από ntefi


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επομένως κάποια στιγμή θα πρέπει να γνωρίζουμε αν θα αντικατασταθούν οι αναβατήρες γιατι θα πρέπει να γίνει συντήρηση στους παλαιούς ώστε να είναι ασφαλείς για τη νέα χιονοδρομική περίοδο

  • Like 1

How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωστή έχεις καμια αμφιβολία ότι και του χρόνου θα "αποχαιρετίσυμε τον Βάκχο";

  • Like 1

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωστή έχεις καμια αμφιβολία ότι και του χρόνου θα "αποχαιρετίσυμε τον Βάκχο";

 

Ας βγαλουμε παλι καμια 100αρια φωτο για να ειμαστε σιγουροι :P

  • Like 1

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα πρέπει να γίνει συντήρηση στους παλαιούς ώστε να είναι ασφαλείς για τη νέα χιονοδρομική περίοδο

στην αντίθετη περιπτωση δεν παρατείνεται η αδεια λειτουργίας απο τον ΕΟΤ για την επομενη σεζον.

εαν και στην Ελλαδα ολα ειναι πιθανα πια

Edited by Olga

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και κάποια νέα από τη βελτίωση δρόμου Πολύδροσου-ΧΚΠ


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια ο δρόμος αυτός είχε πάρα πολλά προβλήματα, τόσο σε ποιότητα ασφάλτου, όσο και στον αποχιονισμό, σε σημείο να αναρωτιόμαστε κάθε φορά που μέναμε στο Πολύδροσο αν τελικά συμφέρει να ανέβουμε από Αμφίκλεια.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλο Φθινοπωρο και ζυγωνει κι ο Χειμωνας !!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλ' το κι εδώ για να το εμπεδώσουμε... εγγυημένη ενημέρωση...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίζει πέρυσι να μην πάτησα το πόδι μου στο σαλέ ούτε μία φορά... Ήταν απλησίαστο!!!

  • Like 2

<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγο παλιό (ημερομηνία δημοσίευσης 23.9.2013) το παρακάτω άρθρο αλλά έχει ενδιαφέρον...!

 

 

Ανοιχτό το ενδεχόμενο πώλησης του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, αφήνει το ΤΑΙΠΕΔ

 

Επιβεβαιώνει το ΤΑΙΠΕΔ την βούληση αξιοποίησης του Χιονοδρομικού Κέντρου. Αυξάνει επισκέπτες, αλλά έχει χασούρα 15 εκ ευρώ -Τους τελευταίους τέσσερις χειμώνες παρουσίασε αύξηση επισκεψιμότητας 45.000 ατόμων... ενώ τα τελευταία έξι χρόνια φεσώθηκε 14,5 εκ ευρώ.

 

Οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ εξετάζουν τις προοπτικές αξιοποίησής του, απαντά το Ταμείο στο Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Σταθά. Επιβεβαιώνει το ΤΑΙΠΕΔ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιάννη Σταθά, ότι εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, το οποίο φαίνεται να έχει δημιουργήσει ζημία την τελευταία εξαετία, ύψους 14,5 εκ ευρώ, ενώ παράλληλα αυξάνονται διαρκώς οι επισκέπτες του. Επιπλέον, σύμφωνα με την Εταιρεία Τουριστικών Ακινήτων, φαίνεται να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με την καταβολή μισθίων στο Χιονοδρομικό της εταιρείας του κ. Παπαργυρόπουλου, η σύμβαση της οποίας έχει καταγγελθεί.

 

Αναλυτικά στην απάντησή του το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει τα εξής:

 

Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ

 

1. Το Χ.Κ. Παρνασσού δεν έχει περιέλθει στο ΤΑΙΠΕΔ.

Ωστόσο , από τα οικονομικά στοιχεία που μας έχουν προσκομιστεί από την ΕΤΑΔ, προκύπτει ότι το Χ.Κ.Π. παρουσιάζει σημαντικές ζημιές, που μόνο τα τελευταία έξι (6) έτη, έχουν επιβαρύνει το Δημόσιο με το ποσό των 14,3 εκατομμυρίων ευρώ, περίπου. Στα πλαίσια αυτά, οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ εξετάζουν τις προοπτικές αξιοποίησης του ανωτέρω περιουσιακού στοιχεία\ου, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

 

2. Κατά την αξιολόγηση των προοπτικών αξιοποίησης του Χ.Κ.Π., το ΤΑΙΠΕΔ θα συνεργαστεί με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προκειμένου οι τυχόν δυνατότητες ανάπτυξης να έχουν την ευρύτερη δυνατή αποδοχή, να σεβαστούν και αναδείξουν τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες της περιοχής και να είναι επωφελείς τόσο για την οικονομική ζωή των τριών όμορων νομών, όσο και την εθνική οικονομία.

 

3. Αναφορικά με τα θέματα υιοθέτησης μέτρων για την κερδοφόρα διαχείριση του Χ.Κ.Π., τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων των εταιρειών που έχουν αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του Χ.Κ.Π. και προσκόμισης των συμβάσεων με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Χ.Κ.Π. αυτά αφορούν σε αρμοδιότητα της ΕΤΑΔ, η οποία και θα σας αποστείλει τις σχετικές απαντήσεις.

 

Η απάντηση της ΕΤΑΔ

Η εταιρεία ακινήτων δημοσίου, απαντώντας στον κ. Σταθά αναφέρει:

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

 

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού (ΧΚΠ) αποτελεί μία τουριστική επιχείρηση μείζονος σημασίας, λόγω και τους καθοριστικού ρόλου που ασκεί ως μοχλός ανάπτυξης των γύρω Παραπαρνάσσιων Κοινοτήτων και της ευρύτερης περιοχής και ως τέτοια αντιμετωπίζεται από την ΕΤΑΔ. Οι εντατικές προσπάθειες της εταιρείας μας για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με γνώμονα πάντοτε την ασφαλή, νόμιμη και εύρυθμη λειτουργία, επιβραβεύονται από τη συνεχώς αυξανόμενη προσέλευση χιονοδρόμων και επισκεπτών, ακόμη και εν μέσω κρίσης, όπως φαίνεται στον ακόλουθο πίνακα:

 

Χιονοδρομική Περίοδος 2009-2010

Προσέλευση Χιονοδρόμων – Επισκεπτών 100.088

Χιονοδρομική Περίοδος 2010-2011

Προσέλευση Χιονοδρόμων – Επισκεπτών 100.570

Χιονοδρομική Περίοδος 2011-2012

Προσέλευση Χιονοδρόμων – Επισκεπτών 140.401

Χιονοδρομική Περίοδος 2012-2013

Προσέλευση Χιονοδρόμων – Επισκεπτών 145.384

 

Επισημαίνεται ότι, πέραν των υπηρεσιών που ορίζει ο Κανονισμός Λειτουργίας των χιονοδρομικών κέντρων, που παρέχει πλήρως το ΧΚΠ στους χιονοδρόμους και τους επισκέπτες του με απόλυτη ασφάλεια, για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση τους έχει εγκαταστήσει σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα έκδοσης και ελέγχου των εισιτηρίων (ski data), ενώ έχει δημιουργήσει και λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα αγοράς εισιτηρίων

μέσω internet (web ticket).

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την άμεση, πρόσβαση προς τις εγκαταστάσεις του Χ.Κ.Π., μέσω των εκχιονισμένων οδών και η διευκόλυνση στάθμευσης, προσδιορίζουν το ικανοποιητικό επίπεδο λειτουργίας του Κέντρου και την συνεχή προσπάθεια εκσυγχρονισμού και βελτίωσης του και μάλιστα χωρίς αύξηση των τιμών του, αλλά παρέχοντας ειδικά εκπτωτικά για οικογένειες και ειδικές κατηγορίες χιονοδρόμων.

 

Περαιτέρω των προαναφερομένων η ΕΤΑΔ έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με πρόγραμμα αναβάθμισης του ΧΚΠ και ειδικότερα, εκσυγχρονισμού των αναβατήρων στη θέση Κελάρια και Φτερόλακα (ήδη υλοποιείται).

Παράλληλα προωθείται η αδειοδότηση για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό πάρκο

ισοδύναμης με την κατανάλωση του ΧΚΠ.

Ακόμη προγραμματίζεται εγκατάσταση βιολογικού καθαρισμού, δεδομένου ότι, θεωρώντας μακροχρόνια επένδυση και επιβεβλημένη ανάγκη τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στο ΧΚΠ, από το Φεβρουάριο του 2012, τέθηκε σε εφαρμογή η Οδηγία της ΕΕ για την Εναλλακτική Διαχείριση όλων των Ρευμάτων Αποβλήτων που παράγονται στους χώρους του Κέντρου.

 

Σκοπός της Οδηγίας είναι να καθιερώσει ένα λειτουργικό σύστημα διαχείρισης των αποβλήτων που θα σέβεται το ευαίσθητο φυσικό περιβάλλον του Εθνικού Δρυμού, θα στοχεύει στην αειφορία καθώς και στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων και ενέργειας. Στην κατεύθυνση αυτή, από κοινού, η Διοίκηση του ΧΚΠ και ο Ανάδοχος Λειτουργίας του, έχουν προχωρήσει σε σύναψη συνεργασιών με εγκεκριμένα συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης αποβλήτων και έχουν αναλάβει ενεργό ρόλο για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού στις νέες συνθήκες (σχετικές πληροφορίες πεπραγμένων στο site www.ski-parnassos. gr/econews). Επισημαίνουμε ότι, για πρώτη φορά προβλέφθηκε η θέση περιβαλλοντολόγου στην προκήρυξη της ΕΤΑΔ ΑΕ, που αφορούσε το διαγωνισμό ανάθεσης λειτουργίας και συντήρησης του ΧΚΠ, για τα έτη 2011-2014, με στόχο την εφαρμογή σχεδίου περιβαλλοντολογικής διαχείρισης.

 

Επίσης, το ΧΚΠ νομιμοποιήθηκε περιβαλλοντολογικά με την έγκριση (αριθ. πρωτ. Οικ. 23392/619/10.04.2013), από το αρμόδιο Υπουργείο, των περιβαλλοντολογικών όρων που είχαν κατατεθεί και έχει δρομολογηθεί πλέον η έκδοση του Ειδικού Σήματος Λειτουργίας ΕΟΤ. Όσον αφορά τις ιδιωτικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο ΧΚΠ αναφέρουμε τα ακόλουθα:

 

Α) Η Σύμβαση Μίσθωσης των Επισιτιστικών Τμημάτων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού καταγγέλθηκε, μετά την έκδοση της υπ' αριθμ. 6486/2013 Απόφασης του ΜΠΑ, για τη Διαταγή της Απόδοσης Χρήσης στην ΕΤΑΔ των Επισιτιστικών Τμημάτων του ΧΚΠ και την καταβολή οφειλών ποσού 550.228,25 ευρώ, εντόκως. Κατόπιν, την 21.06.2013, προβήκαμε στην παραλαβή των ανωτέρω μισθίων. Οι συνολικές οφειλές της μισθώτριας εταιρίας Α. ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ (από τη σύμβαση μίσθωσης των επισιτιστικών τμημάτων ΧΚΠ), ανέρχονται μέχρι σήμερα 26.08.2013, σε 937.130,13 ευρώ. η οφειλή που δημιουργήθηκε μετά την κατάθεση της ανωτέρω αίτησης για έκδοση διαταγής, ποσού 386.901,88 ευρώ, θα απαιτηθεί και αυτή δικαστικά.

 

Β) Η Σύμβαση για την Ανάθεση Διαχείρισης Καταστήματος Ενοικίασης και Συντήρησης Χιονοδρομικού Εξοπλισμού στο ΧΚΠ (από 01.01.2009 μέχρι τη λήξης της χιονοδρομικής περιόδου 2013 – 2014) με την εταιρεία Α. ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε., έχει ετήσιο οικονομικό αντάλλαγμα (για το 2013) το ποσό των 72.930,38 ευρώ.

Οι οφειλές επί της εν λόγω αναδόχου εταιρείας, ανέρχονται μέχρι σήμερα, 26.08.2013, σε 11.704,37 ευρώ. Επισυνάπτεται η σχετική σύμβαση.

 

Γ) Η από 23/09/2011 ισχύουσα σύμβαση παροχής υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής διαχείρισης της λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, μεταξύ της ΕΤΑΔ ΑΕ και της Κ/Ξ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΕ – ΥΙΟΙ Ν. ΝΟΥΛΙΚΑ Ο.Ε, τριετούς διάρκειας, παρακολουθείται από την τριμελή αρμόδια επιτροπή (βάσει της υπ' αριθ. πρωτ. 5213/11.10.2011 απόφασης) και την πενταμελή ομάδα επιτόπιας επίβλεψης (ανά τομέα του ΧΚΠ).

Η θετική διαπίστωση της τήρησης των όρων και υποχρεώσεων της εν λόγω σύμβασης επικροτείται εκ του θετικού αποτελέσματος των παρεχόμενων υπηρεσιών και γενικότερα της εύρυθμης λειτουργίας του ΧΚΠ. Επισυνάπτεται η σύμβαση.

 

Δ) Η από 10/05/2012 Σύμβαση μεταξύ ΕΤΑΔ ΑΕ και εταιρίας Doppelmayer SeilbahnenGmbH για την υλοποίηση εκσυγχρονισμού των αναβατήρων του ΧΚΠ, όπως προαναφέρθηκε. Επισυνάπτεται η σχετική σύμβαση. Για το σχεδιασμό και το πρόγραμμα αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ, η ΕΤΑΔ δεν είναι αρμόδια να απαντήσει.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος

Γρηγόρης Δούνης

 

 

 

Lamiastar.gr

(ημερομηνία δημοσίευσης 23.9.2013)

  • Like 1

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, το οποίο φαίνεται να έχει δημιουργήσει ζημία την τελευταία εξαετία, ύψους 14,5 εκ ευρώ,

Lamiastar.gr

(ημερομηνία δημοσίευσης 23.9.2013)

 

 

 

η καινούρια διοίκηση που έχει αναλάβει από το 2011 έχει διευρύνει ή έχει συρρικνώσει τη ζημιά?

Edited by Nifadas

How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια να ρωτησω κατι???

 

πως γινεται ενα χιονοδρομικο σαν τον παρνασσο με κοστος λειτουργιας στο 10% του κοστους ενος ΧΚ στην αυστρια και εισητηριο στο 70 % του ιδιου ΧΚ στην αυστρια να μπαινει μεσα?

πραγματικα πιστευα οτι θα ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ κερδοφορα επιχειρηση. οχι να εχει και ζημία...

 

τι να πω......

Edited by StavRos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον έχει σχέση με τις ημέρες πλήρους λειτουργίας(από πλευράς προσέλευσης πελατών).

  • Like 1

Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα χιονοδρομικά στις Άλπεις έχουν σκιερ εβδομάδας. Ο Παρνασσός σκιερ Σαββατοκύριακου. Άρα εξ ορισμού έχεις τα 2/7 των εσόδων.

 

Βάλε και στην πράξη τα τεράστια λειτουργικά έξοδα των παλιών λιφτ σε σχέση με τα σύγχρονα

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας μεγαλώσει για να έχει 7/7, ή να ΚΛΕΙΣΕΙ.

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα χιονοδρομικά στις Άλπεις έχουν σκιερ εβδομάδας. Ο Παρνασσός σκιερ Σαββατοκύριακου. Άρα εξ ορισμού έχεις τα 2/7 των εσόδων.

 

Βάλε και στην πράξη τα τεράστια λειτουργικά έξοδα των παλιών λιφτ σε σχέση με τα σύγχρονα

 

τα νεα λιφτ απο την μια δεν εχουν λειτουργικα εξοδα απο την αλλη εχουν καποιο κοστος (μερικα εκατομμυρια) να αγοραστουν που θα πρεπει να κανουν αποσβεση εντος καποιων χρονων.

 

ενα μεγαλο εξοδο για καθε χιονοδρομικο ειναι τα ρατρακ που καιει 200 ευρω πετρελαιο την ωρα! σκεψου ποσο πετρελαιο θες για να στρωνεις 300-400-500 χλμ πιστω και ποσο πετρελαιο θες για 30 χλμ πιστων . συν το προσωπικο για να τα οδηγει αυτα, τους λιφτιερηδες

 

τις καθημερινες τα μισα λιφτ δεν λειτουργουν στον παρνασσο

 

στις αλπεις αν πας για παραδειγμα τελος γεναρη που ειναι off season (εχω παει 2 φορες ) τα λιφτ ειναι αδεια αλλα κανενα δεν σταματα να λειτουργει...και μιλαμε για 70-80 λιφτ.... και στρωσιμο οι πιστες ξανα και ξανα καθε μερα

 

τεσπα. νομιζω οτι ο παρνασσος θα επρεπε να ηταν κερδοφορος. κατι γινεται λαθος...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα νεα λιφτ απο την μια δεν εχουν λειτουργικα εξοδα απο την αλλη εχουν καποιο κοστος (μερικα εκατομμυρια) να αγοραστουν που θα πρεπει να κανουν αποσβεση εντος καποιων χρονων.

 

ενα μεγαλο εξοδο για καθε χιονοδρομικο ειναι τα ρατρακ που καιει 200 ευρω πετρελαιο την ωρα! σκεψου ποσο πετρελαιο θες για να στρωνεις 300-400-500 χλμ πιστω και ποσο πετρελαιο θες για 30 χλμ πιστων . συν το προσωπικο για να τα οδηγει αυτα, τους λιφτιερηδες

 

τις καθημερινες τα μισα λιφτ δεν λειτουργουν στον παρνασσο

 

στις αλπεις αν πας για παραδειγμα τελος γεναρη που ειναι off season (εχω παει 2 φορες ) τα λιφτ ειναι αδεια αλλα κανενα δεν σταματα να λειτουργει...και μιλαμε για 70-80 λιφτ.... και στρωσιμο οι πιστες ξανα και ξανα καθε μερα

 

τεσπα. νομιζω οτι ο παρνασσος θα επρεπε να ηταν κερδοφορος. κατι γινεται λαθος...

 

 

 

σταυρο θα συμφωνήσω μαζι σου μεχρι ενος σημείου .

συμφωνώ για τα εξοδα ,,αλλα δεν συμφωνώ στα εσοδα .

 

πχ σε ολες τις αλπεις τα χκ δεν καλυπτουν τις περισσοτερες φορες τα εξοδα τους ..αλλα εχουν απο πισω ολοι την τοπικη κοινωνία ,οπως και ολοι την περιοχη [καφε,μπαρ οτελ.δηλαδη τα παντα ] που γνωριζουν οτι για να δουλεψουν τα μαγαζια τους πρεπει πρωτα να δουλεύει το χκ τις περιοχης τους .οποτε απο τον καθε τζιρο τις καθε επιχειρήσεις ενα ποσο παει στην ενίσχυσή τις λειτουργιας τον χκ ..δηλαδη ειναι συνκινονουντα δοχεια .

 

ενω στα εδω βουνα οπως και ο παρνασσος η παντες θελουν να δουλευη το χκ αλλα αυτη να κερδίσουν χωρις καμια εννοια για το αν μπορει να λειτουργη το χκ απο την πλευρα του οικονομικού θεματος

 

πιστευω να ειμαι κατανοητός :shuriken:

  • Like 10

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
    • Γιατί στο ίδιο ίδιο έργο θεατές?? Γιατί σαν το Ζερμάττ δεν έχει.... είναι κάτι σαν την Χαλκιδική😀😀 Γιατί Δεκέμβρη??? Γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε την σεζόν όσο ποιο όμορφα μπορούμε😉😉 και γιατί ποιο εγγυημένο και ψηλό δεν θα βρούμε !!! https://zermatt.roundshot.com/trockener-steg/ Ήδη η τεχνητή ξεκίνησε!!!! Πληροφορίες εντός😚😚
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,251
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...