Jump to content
wraith

«Λευκή Εβδομάδα» Με Κλειστά Σχολεία Το Μάρτιο

Recommended Posts

Δύσκολο να ικανοποιήσεις και τους ξενοδόχους της Ρόδου/της Κρητης/της Κέρκυρας και τους ξενοδόχους της Αράχοβας/των Καλαβρύτων/του Πηλίου, κλπ...

 

Σωστό! Γι' αυτό ξεκινάς από άλλη βάση. Όχι δηλαδή σαν "μέτρο ενίσχυσης εσωτερικού τουρισμού"!

  • Like 1

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνο, η χώρα όμως θα φτιάξει μόνο με τη συνισταμένη σωστών μέτρων και αλλαγής νοοτροπίας. Η εναλλακτική στο να φτιάξει αλλιώς αυτή η χώρα είναι:

 

Πυρηνική βόμβα! Ναί, το λέμε ενδόμυχα όλοι μας νομίζω σε ποικίλες καταστάσεις.

 

Αλλά για να μη θεωρηθώ τόσο αρνητικός, θα περιοριστώ να πώ ότι η συνιστώσα της νοοτροπίας δεν εξαντλείται σε ένα κυβερνητικό μέτρο (να μη μιλήσουμε για ενδεχόμενο λομπισμού και το περιπλέξουμε).

 

Και κυρίως, δεν έρχεται από τη μια μέρα στην άλλη με το έτσι θέλω.

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Χρήστος Λάππας

Είναι ένα θέμα οτι το αυτονόητο φτάσαμε να το θεωρούμε υπερβολή.

 

@wraith

 

Σύμφωνοι, το πρόγραμμα των περιπάτων-εκδρομών είναι απαράδεκτο αλλά αυτή είναι η επιλογή του Υπ. Παιδείας όταν από την πρώτη δημοτικού στέλνει τα παιδάκια σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις που μέσα από τις επισκέψεις προμοτάρουν τα προϊόντα τους. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά συνεχίζοντας στο Λύκειο πχ.

Βασικά δεν είναι καν επιλογή η πολύπλευρη καλλιέργεια της προσωπικότητας, η ουσιαστική γνώση της φύσης και του περιβάλλοντος, όπως δεν υφίσταται κι η καλλιέργεια διαλεκτικού τρόπου σκέψης.

Στόχος η δημιουργία πελατών και σε αυτή τη βάση ξεκινάει κι η κουβέντα για τις λευκές εβδομάδες. Αυτό προσπαθούν να επιβάλουν οι ξενοδόχοι (τρομάρα τους έχουν και άποψη για την κατανομή των διαδακτικών ωρών).

Με δυο λόγια αυτό ακριβώς είναι το "σχολείο της αγοράς" τους.

 

Τώρα σχετικά με τις προτάσεις σχετικά με την Παιδεία που θέλει ο καθένας θα διαφωνήσω. Προτάσεις υπάρχουν αλλά δε μπορούν να υλοποιηθούν μέσα στα ασφυκτικά πλαίσια των σχολείων-επιχειρήσεων, των χορηγών και των περικοπών των δαπανών για την Παιδεία. Σέβομαι τους όρους του φόρουμ οπότε δεν πάω παραπέρα αν και το θέμα είναι ούτως ή αλλως πολιτικό.

 

ΥΓ

Για να μην παρεξηγηθώ, γράφω κοφτά για λόγους εξοικονόμησης χρόνου, δεν έχω καμία επιθετική διάθεση ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

το μπερδεμα ξεκιναει ως εξης για μενα.λεγαμε λευκες εβδομαδες για να μπορεσουν τα χκ να λειτουργησουν εφταημερο.και πηραμε λευκες εβδομαδες για να μπορεσουν τα ξενοδοχεια να γεμισουν εφταημερο.

αφου λοιπον τα ξενοδοχεια εχουν κωλοσφυξουρες ας κανουν δωρο το skipass στους λευκους παραθεριστες.οχι παλι να καρπωθουν την λειτουργια του χκ οι γυρω γυρω ολοι δημοι και επιχειρησεις απο ενα χκ.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά! Έστω και σε εποχή με αμφίβολο χιόνι για παράδειγμα.

 

πχ. αρχές Δεκεμβρίου δε το κάνουν αυτό στους Δολομίτες?

 

Όμως εδώ πότε θα μπορούσε να γίνει αυτό (αν κρίνουμε από φέτος, αμφίβολο χιόνι έχουμε και τώρα)


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Αλλά ξέχασα, λεφτά υπάρχουν μόνο για τις τράπεζες.

 

Τώρα έθεσες το θέμα σε σωστή βάση.........


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλά ξέχασα, λεφτά υπάρχουν μόνο για τις τράπεζες.

Μεγαλο θεμα οι τραπεζες.

Δυο κουβεντες μονο, ποιος πιστευει οτι οι τραπεζες χρειαζονται τις καταθεσεις των πολιτων για να τα δανειζουν?

Ελπιζω κανενας, γιατι οι τραπεζες εχουν το προνομιο να παραγουν χρημα στις χωρες τις δυτικες οπως τις αποκαλουμε, οι τραπεζες και τα χρηματιστηρια εκει παραγεται το χρημα το οποιο ας το αποκαλεσουμε λογιστικο γιατι δεν ειναι υπαρκτο.Δυστυχως δεν παραγετε απο καμια κοινωνικη ομαδα για αυτο η αποσταση πλουσιων και φτωχων μεγαλωνει.Ετσι η αναγκη των ανθρωπων για μια καλυτερη ζωη τους εσπρωξε σε επενδυσεις κυριως ακινητων οχι μονο στην ελλαδα, δημιουργοντας μια φουσκα που εσκασε(σπρωχνοντας τον κοσμο μαζικα σε στοχευμενες επενδυσεις δημιουργειται φουσκα) αφηνοντας χρεωμενους στις τραπεζες τους ανθρωπους,οι τραπεζες κανενα προβλημα, εκβιασμος η μας, δινεται χρηματα η καταρεει η οικονομια.Τις καταθεσεις οι τραπεζες τις θελουν για να μην υπαρχει πραγματικο χρημα και να ελεγχουν και χειραγωγουν τους ανθρωπους μεσα απο τις αναγκες τους .(Αυτη η ΘΑΤΣΕΡ φταιει για ολα) προσφατα μας αφησε θυμηθειται τον κοσμο στην αγγγλια πως ειχε αντιδρασει στο ακουσμα της ειδησης αυτης.

Δυστυχως ζουμε στην παρακμη ενος οικονομικου συστηματος που τα χειροτερα ερχονται(δεν θελω να το πιστευω) λεγεται οτι παγκοσμια το 97% των χρηματων ειναι χρεος.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά μην ξεφεύγουμε από το θέμα και μην πολιτικοποιούμε την συζήτηση περισσότερο απ' ότι είναι.

 

Υ.Γ. Μην νομίζετε ότι δεν με τρώει και εμένα... ;)

  • Like 1

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλά ξέχασα, λεφτά υπάρχουν μόνο για τις τράπεζες.

Μεγαλο θεμα οι τραπεζες.

Δυο κουβεντες μονο, ποιος πιστευει οτι οι τραπεζες χρειαζονται τις καταθεσεις των πολιτων για να τα δανειζουν?

Ελπιζω κανενας, γιατι οι τραπεζες εχουν το προνομιο να παραγουν χρημα στις χωρες τις δυτικες οπως τις αποκαλουμε, οι τραπεζες και τα χρηματιστηρια εκει παραγεται το χρημα το οποιο ας το αποκαλεσουμε λογιστικο γιατι δεν ειναι υπαρκτο.Δυστυχως δεν παραγετε απο καμια κοινωνικη ομαδα για αυτο η αποσταση πλουσιων και φτωχων μεγαλωνει.Ετσι η αναγκη των ανθρωπων για μια καλυτερη ζωη τους εσπρωξε σε επενδυσεις κυριως ακινητων οχι μονο στην ελλαδα, δημιουργοντας μια φουσκα που εσκασε(σπρωχνοντας τον κοσμο μαζικα σε στοχευμενες επενδυσεις δημιουργειται φουσκα) αφηνοντας χρεωμενους στις τραπεζες τους ανθρωπους,οι τραπεζες κανενα προβλημα, εκβιασμος η μας, δινεται χρηματα η καταρεει η οικονομια.Τις καταθεσεις οι τραπεζες τις θελουν για να μην υπαρχει πραγματικο χρημα και να ελεγχουν και χειραγωγουν τους ανθρωπους μεσα απο τις αναγκες τους .(Αυτη η ΘΑΤΣΕΡ φταιει για ολα) προσφατα μας αφησε θυμηθειται τον κοσμο στην αγγγλια πως ειχε αντιδρασει στο ακουσμα της ειδησης αυτης.

Δυστυχως ζουμε στην παρακμη ενος οικονομικου συστηματος που τα χειροτερα ερχονται(δεν θελω να το πιστευω) λεγεται οτι παγκοσμια το 97% των χρηματων ειναι χρεος.!

 

Θίγεις ένα θέμα, εκτός θέματος, επί του οποίου όμως χωρίς να είμαι ειδικός διαφωνώ.

Έχουμε ένα σύστημα που παρέμεινε ανεξέλεγκτο για πολλά χρόνια, ακόμα δεν ελέγχεται και έχει δημιουργήσει δευτερογενώς κάποια από τα προβλήματα που αναφέρεις. Όμως ίσως από κοντά στην Αυστρία, πούμε περισσότερα.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι φοβερό πως αντιμετωπίζεται από αρκετό κόσμο το σχολείο (το έγραψα άλλωστε και σε προηγούμενο post) ................................

Τέλος, και εντελώς προσωπικά, με απογοητεύει ότι σε ένα φόρουμ χιονοδρομίας, ένα μεγάλο μέρος αντιδρά σχεδόν επί της αρχής σε αυτό το θεσμό. ...................

 

Και εμένα μου έκαναν αρκετά πράγματα ιδιαίτερα αρνητική εντύπωση.

 

Η είδηση ότι συζητείται (χωρίς να ξέρουμε σε ποιο επίπεδο, κλπ, κλπ), η πιθανότητα λευκών εβδομάδων, αμέσως έγινε ολόκληρο θέμα και ανακατώθηκε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Λες και όταν έχουμε Ιανουάριο και συζητάμε για αλλαγή του εκπαιδευτικού προγράμματος που πιθανολογείται να γίνει 40 ημέρες αργότερα, δείχνει σύστημα που δουλεύει οργανωμένα.

 

Αν κάποιος θέλει να αναλύσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και τα προβλήματα του, αυτό δεν θα γίνει με αφορμή τις λευκές εβδομάδες. Σίγουρα υπάρχουν από όλους σκέψεις, που δεν θα τις έχουμε μόνο εμείς. Αλλά με αυτή την αφορμή να κατακεραυνώνουμε όλο το λανθασμένο εκπαιδευτικό σχολικό σύστημα και να το βλέπουμε υπό το πρίσμα των λευκών εβδομάδων, μου φαίνεται υπερβολή.

 

Πόσες φορές στο παρελθόν ανάλογες ιδέες τις θεωρούσαν εξωπραγματικές και κανείς δεν έδινε σημασία σε ανάλογες προτάσεις. Και μόνο που συζητείται κάτι τέτοιο (αν πραγματικά συζητείται, διότι δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση), το θεωρώ θετικό. Δεν ξέρω τι θα προκύψει, αλλά ακόμα και αν δώσουν δοκιμαστικά +2 ημέρες στο τριήμερο της Καθ.Δευτέρας, θα το θεωρήσω θετικό.

 

Αντί λοιπόν να θεωρήσουμε θετική έστω και την ύπαρξη ενός τέτοιου προβληματισμού, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, που μπορεί να εφαρμοστεί πιλοτικά και να οδηγήσει μελλοντικά σε κάποια τροποποίηση του σχολικού προγράμματος, καθόμαστε να αναλύουμε τις παθογένειες συνολικά του σχολικού προγραμματισμού, ο οποίος σίγουρα πάσχει. Λες και δεν το ξέραμε. Αν δεν γίνεται τίποτα γκρινιάζουμε. Αν κάτι πάει να γίνει, πάλι γκρινιάζουμεμ ανεξάρτητα μα το αν το πράγμα πάει προς την θετική κατεύθυνση.

 

Σε μερικές εξαιρέσεις, ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ καθηγητές καινοτομούν λόγω του δικού τους κεφιού. Όχι όμως κατά κανόνα.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ολο project θελει πολυ συζητηση....... Το μονο που βλεπω εγω, με την οικονομικη κατασταση που υπαρχει ειναι ακομα μια εβδομαδα αδειας για τους εκπαιδευτικους........ Απο εκει κ περα νομιζω οτι πρεπει πρωτα να συζητησουμε την επιμικυνση του διδακτικου ετους (εχουμε απο τα μικροτερα στην Ευρωπη) με το κοψιμο αχρειαστων μερων διακοπων (βλεπε Πασχα-Χριστ/να), αργιων, κτλ κτλ...... και μετα ολα τα υπολοιπα.


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ολο project θελει πολυ συζητηση....... Το μονο που βλεπω εγω, με την οικονομικη κατασταση που υπαρχει ειναι ακομα μια εβδομαδα αδειας για τους εκπαιδευτικους........

Η πρόταση, γιατί περί πρότασης πρόκειται που συζητιέται από τους Υπουργούς Παιδείας, Τουρισμού και Εργασίας, σύμφωνα με αυτά που γράφονται και στα οποία μπορούμε να ανφερόμαστε μέχρι να υπάρξουν επίσημες αποφάσεις, θα αφορά λιγότερες μέρες από τις 4 μέρες της εβδομάδας μετά την Κ. Δευτέρα (μάλλον 2 θα 'ναι αυτές) και θα προβλέπει την αναπλήρωση των ημερών από τα σχολεία που θα κάνουν χρήση της δραστηριότητας αυτής (π.χ. με τους ημερήσιους περιπάτους).

Ας μην πυροβολούμε λοιπόν του "τεμπέληδες" τους εκπαιδευτικούς για άλλη μια φορά.

 

 

Απο εκει κ περα νομιζω οτι πρεπει πρωτα να συζητησουμε την επιμικυνση του διδακτικου ετους (εχουμε απο τα μικροτερα στην Ευρωπη) με το κοψιμο αχρειαστων μερων διακοπων (βλεπε Πασχα-Χριστ/να), αργιων, κτλ κτλ...... και μετα ολα τα υπολοιπα.

 

Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι η μεγαλύτερη ποιότητα και όχι η ποσότητα στην εκπαίδευσή μας:

 

Να καταργηθούν και οι εκδρομές, να καταργηθούν και τα Σάββατα. Γιατί εκπαίδευση είναι μόνο τάξη και πίνακας και αριθμός των "διδακτικών ωρών", άσχετα πώς αυτές πραγματοποιούνται και τί παρέχουν στα παιδιά μας. Γιατί η εκπαίδευσή μας θα γίνει ποιοτικότερη όταν αυξηθούν οι μέρες διδασκαλίας στην τάξη, και ας μην έχουμε εκπαιδευτικούς έγκαιρα στα σχολεία μας (βλ. επαρχία), σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, έστω βιβλία έγκαιρα (τι ψέμα υπήρξε φέτος με τον Αρβανιτόπουλο να δηλώνει στα κανάλια ότι από Αύγουστο βιβλία στα σχολεία), σύγχρονα εποπτικά μέσα, σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα, επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς, αναλώσιμα υλικά (π.χ. χαρτί για φωτοτυπίες), Και ας έχουμε τμήματα με 30+ παιδιά, κλείσιμο σχολείων και περιφερόμενους μαθητές με ταξί και λεωφορεία (βλ. επαρχία) χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια τους για το σχολείο, θέρμανση με το σταγονόμετρο, κτίρια (όταν δεν είναι λυώμενα) να μοιάζουν πολλά από αυτά σαν φυλακές και όχι σαν εκπαιδευτήρια κλπ. κλπ.

 

Ας δώσουμε κάποια στιγμή μία ευκαιρία και στην σκέψη ότι κάποια πράγματα στην κοινωνικο-πολιτική ζωή ενός - σοβαρού - κράτους, μεταξύ άλλων όπως η Υγεία, η Παιδεία και η Πρόνοια, δεν είναι ψυχρά νούμερα και λογιστικοί υπολογισμοί. Η ποιότητα έχει και οικονομικό κόστος, απλά πρέπει να αποφασίζουμε κάθε φορά που θέλουμε να κάνουμε εκπτώσεις.

 

Υ.Γ. Προκαταβολικά συγνώμη αν εκλήφθηκα κάπου επιθετικός από τον οποιοδήποτε στα παραπάνω γραφόμενά μου, δεν είχα τέτοια πρόθεση. Ζω την εκπαίδευση από μέσα και εκτός από επαγγελματίας την βλέπω και ως κάποιος που κάποια στιγμή θα στείλει κάποιο "δικό" του παιδί σε αυτήν, είτε το γιο/κόρη του, ειτε το ανήψι του, είτε το βαφτιστήρι του, είτε, είτε, είτε...Ελπίζω μονάχα πολύ πριν έρθει εκείνη η ώρα κάποια από τα παραπάνω αρνητικά μα υπαρκτά πιστέψτε με που επισημαίνω να μην υφίστανται. Ας ήταν αύριο κιόλας.

Edited by itiotis
  • Like 3

Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πρόταση, γιατί περί πρότασης πρόκειται που συζητιέται από τους Υπουργούς Παιδείας, Τουρισμού και Εργασίας, σύμφωνα με αυτά που γράφονται και στα οποία μπορούμε να ανφερόμαστε μέχρι να υπάρξουν επίσημες αποφάσεις, θα αφορά λιγότερες μέρες από τις 4 μέρες της εβδομάδας μετά την Κ. Δευτέρα (μάλλον 2 θα 'ναι αυτές) και θα προβλέπει την αναπλήρωση των ημερών από τα σχολεία που θα κάνουν χρήση της δραστηριότητας αυτής (π.χ. με τους ημερήσιους περιπάτους).

Ας μην πυροβολούμε λοιπόν του "τεμπέληδες" τους εκπαιδευτικούς για άλλη μια φορά.

 

 

 

 

Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι η μεγαλύτερη ποιότητα και όχι η ποσότητα στην εκπαίδευσή μας:

 

Δεν κατηγορω, ουτε πυροβολω κανενα. Απλα πιστευω οτι θελουμε και τα 2. Και ποιοτητα και ποσοτητα. Για την ελλειψη κανενος εκ των 2, δεν φταινε οι εκπαιδευτικοι. Οι περισσοτεροι κανουν μια χαρα τη δουλεια τους, οπως μπορουν. Απλα πρεπει επιτελους το κρατος να δωσει χρηματα σε Παιδεία και Υγεια........

  • Like 2

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

φίλοι και φίλες εκπαιδευτικοί έχουν αρχίσει (φυσικά)

να διακωμωδούν την πολύ καλή (κατά τη γνώμη μου) ιδέα...

 

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.moyfanet&id=30903

 

μακάρι να μπορούσαν όλα τα παιδιά να πηγαίνουν όσο πιο συχνά γίνεται στο βουνό

και στις αθλητικές δραστηριότητες στη φύση!

 

Η χιονοδρομία είναι δώρο ζωής για το παιδί :heart:

  • Like 1

Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφήστε που και το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ) με σχετική ανακοίνωσή του τάσσεται κατά της πρότασης των "Λευκών Εβδομάδας" όπως αυτή έχει προβληθεί και συζητιέται.

Edited by itiotis
  • Like 1

Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφήστε που και το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ) με σχετική ανακοίνωσή του τάσσεται κατά της πρότασης των "Λευκών Εβδομάδας" όπως αυτή έχει προβληθεί και συζητιέται.

Θα μου επιτρέψεις να μην έχω ΚΑΜΙΑ υπόληψη σε δαύτους.

 

Εκφράσεις σαν αυτές:

"Αν δεν έχετε ψωμί, φάτε παντεσπάνι"

"δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι δε μπορούν να φύγουν ούτε ένα Σαββατοκύριακο, γιατί η πολιτική της λιτότητας τους έχει τσακίσει και δεν μπορούν να καλύψουν ούτε βασικές ανάγκες"

"η υποκρισία της κυβέρνησης περισσεύει"

"τα δάκρυα της Κυβέρνησης είναι κροκοδείλια για τις χαμένες ώρες από τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών"

"Δεν μας χρειάζονται «λευκές εβδομάδες», αλλά ανατροπή αυτής της πολιτικής ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της εκπαίδευσης και των εργαζομένων!"

 

 

δείχνουν ότι αντιμετωπίζουν την ΟΛΜΕ ως προθάλαμο πολιτικών επιδιώξεων και ως μέσο επιβολής προσωπικών (κυρίως πολιτικών) απόψεων.

 

Για άλλη μιά φορά αποδεικνύεται ότι η παιδεία είναι έρμαιο συμφερόντων της εκάστοτε συνδικαλιστικής δράσης και από τους μεν και από τους δε.

  • Like 9

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια άλλη άποψη στο θέμα (δεν την ασπάζομαι πλήρως) που κλείνει με ένα λογοπαίγνιο που μου άρεσε:

....

Πάντως, αν ήμουν στη θέση των ξενοδόχων δεν θα περίμενα να δω άσπρη μέρα από τη λευκή εβδομάδα. Όχι, όταν οι ιθύνοντες έχουν μαύρα μεσάνυχτα, όταν καταφεύγουν σε φαιά προπαγάνδα επιστρατεύοντας τον κίτρινο τύπο, όταν πατούν τη μια μετά την άλλη τις υποτιθέμενες κόκκινες γραμμές, τι να μας κάνουν οι λευκές εβδομάδες και τα πράσινα άλογα;

 

Ολόκληρο το άρθρο εδώ

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλύτερο θα ήταν να έβγαζαν για τους εργαζόμενους και τα σχολεία 2 εβδομάδες χειμερινές διακοπές το Φεβρουάριο τις οποίες φυσικά θα τις έκοβαν από τις διακοπές του καλοκαιριού. Αυτά που λένε για τις λίγες ημέρες διδασκαλίας ας πάνε να ρωτήσουν τους Γάλλους για το πως τα καταφέρνουν (λιγότερες μέρες αργίας Χριστούγεννα και Πάσχα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να τονώσουν τον χειμερινό τουρισμό και κατ επέκταση τα χιονοδρομικά κέντρα.

Γνωρίζω πολύ κόσμο που θα ήθελε να πάρει μια εβδομάδα άδεια το χειμώνα αλλά δεν μπορεί.

  • Like 2

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Απορία:

Τι να την κανει την χιονοεβδομαδα ο μαθητής οταν δεν εχουν λεφτα οι γονεις για να την απολαύσουν?? Αδικο χασιμο χρόνου διδασκαλιας. Ο κοσμος δεν εχει λεφτα ουτε για τριήμερο.... κοροιδευόμαστε τωρα;;;

  • Like 2

My Life In Oslo-Norway:

http://oslomylove.blogspot.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Βλέπω ότι πολλοί από εμάς κρίνουμε τα πράγματα ως χιονοδρόμοι και ως γονείς μελλοντικών χιονοδρόμων.Αν και το μέτρο ειναι κατά τη γνώμη μου πολύ καλό,μοιάζει λίγο σαν φωτοβολίδα sos μέσα στη νύχτα.Αν ρωτήσεις γονείς που δεν κάνουν σκί ή δε φαντάζονται τον εαυτό τους να "ξεσηκώνονται" να πανε στα βουνα,θα σου πουν ότι δεν τους βολεύει.Τετοιες κινήσεις πρέπει να συνοδεύονται από ανάλογα κίνητρα από χιονοδρομικά,ξενοδοχεία,μεταφορικά μέσα,χώρους εστίασης.Κινητρα οικονομικα και όχι μόνο.Και κυρίως πρέπει να έχει προηγηθεί η σπο μικρές ηλικίες ένταξη του παιδιού στη φύση μέσα από σχολικές εκδρομές,μαθηματα κλπ.Και όχι αποσπασματικά κλείνουμε τα σχολεία 2-3 μέρες και άντε γονείς μετα τρεχάτε να ψάχνετε ποιος θα κρατήσει τα παιδιά.Θεωρω ότι το μέτρο θα ήταν το τελευταίο λιθαράκι ενεργειών σε μια αλληλουχία άλλων μέτρων,με σκοπό την εκμάθηση του παιδιού στην άθληση και δή το χειμωνα.

Απλά όσοι από τους γράφοντες εδω και σε αλλα fora έχουν ακομη δουλεια θα βρουν ευκαιρία για οικογενειακό σκί χωρίς πολλές ουρές.Ολοι οι υολοιποι θα γράφουν σε άλλου τύπου forum για το "άκυρο" του μέτρου.Και τελικά τίποτα δε θα έχει αλλάξει ριζικά...

Edited by madskier
  • Like 3

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://news247.gr/ei...as.2598056.html

 

 

Λευκή εβδομάδα......μάλλον δεν έχουμε καταλάβει τι συμβαίνει στην Ελλάδα σήμερα....... μάλλον ήμαστε εκτος πραγματικότητας........ ας βγάλουμε τις παροπίδες να δούμε και λίγο παραπερα........ (και εμού συμπεριλαμβανομένου)

Edited by vangelis_k
  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απορία:

Τι να την κανει την χιονοεβδομαδα ο μαθητής οταν δεν εχουν λεφτα οι γονεις για να την απολαύσουν?? Αδικο χασιμο χρόνου διδασκαλιας. Ο κοσμος δεν εχει λεφτα ουτε για τριήμερο.... κοροιδευόμαστε τωρα;;;

 

Ναι. Αυτό ισχύει και για το καλοκαίρι, τα Χριστούγεννα και το Πάσχα;


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aλέξη ποσα παιδια εχεις?Δυο ή τρια;... Να σου ερθουν και να σου πουν ολα μαζι μπαμπα μπαμπα δωσε μας λεφτα να παμε μια εβδομαδα βασιλιτσα με το σχολείο, να δω εγω μετα το παθαινεις το εγκεφαλικο ή δεν το παθενεις;;; :)

Παραδειγμα δίνω, χωρις παρεξηγηση ετσι;

  • Like 1

My Life In Oslo-Norway:

http://oslomylove.blogspot.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Δεν είναι «καιρικό φαινόμενο, αλλά σίγουρα ήταν εντυπωσιακό: In pictures: Northern Lights dazzle around the world  
    • https://oslomylove.blogspot.com/2024/05/blog-post.html Στην προηγουμενη αναρτηση μου ανεφερα πως σπουδάζω. Ειναι δυο ετη φοιτησης πανω σε παιδια με ειδικες αναγκες. Το οποιο περιλαμβανει και παιδια με μαθησιακες δυσκολιες και προβληματα συμπεριφορας και κοινωνικοποιησης. Αποφασισα να ασχοληθω με αυτο οχι γιατι θελω να εργαστω αποκληστικα με αυτα τα παιδια, αλλα για να τα καταλαβω. Εχουμε παρα πολλα παιδια με προβληματα συμπεριφορας και κοινωνικοποιησης στο σχολειο, ιδιαιτερα μετα το τελος της πανδημιας. Σκεφτητε πως σχεδον για ενα χρονο (μπορει και περισσοτερο, δεν θυμαμαι) αυτα τα παιδια ειτε κλειστηκαν σπιτι για 2 μηνες (τοτε που τα χολεια εκλεισαν) αλλα και οταν ανοιξαμε η κατασταση θυμιζε φυλακή. Καμια επαφη μεταξυ των παιδιων διαφορετικων ταξεων (ακομα και αν ηταν αδερφια ή ξαδερφια), προαυλιασμος σε ξεχωριστους χωρους σε  συγκεκριμενα ωραρια. Καθε ταξη ξεχωριστα. Ασε μη τα αναφερω τωρα, δεν ηταν και πολυ ευκολη περιοδος. Ευτυχως τελειωσε αλλα αφησε πολλα τραυματα. Δεν ξερω πως ηταν στην Ελλαδα, εννωω στο σχολειο. Γενικα  το πως περασατε ξερω απο την μητερα μου. Ακομα κυκλοφορειτε με μασκες σε νοσοκομεια και κλειστους χωρους τουλαχιστον. Εδω τις εχουμε πεταξει εδω και παρα πολυ καιρο.    Ετσι λοιπον αποφασησα να ασχοληθω λιγο πιο πολυ πανω σε αυτα τα παιδια, κυριως για να τα καταλαβω και για να τα βοηθησω οσο μπορω και εαν μπορω. Μου κανουν που μου κανουν τη ζωη δυσκολη, ε ας την κανω λιγο ευκολοτερη. Τελειωνω τον Ιουνιο. Πρεπει να παραδωσω μια τελικη εργασια 5000 λεξεων. Φυσικα στα Νορβηγικα. Παλουκι. Στα δυο αυτα χρονια εγραψα 4 εργασιες της ταξεως 2500 λεξεων, και καθε φορα ζοριζομουν να βρω αυτες τις λεξεις. Και τωρα επρεπε να ειναι 5000!! Ευτυχως το θεμα το διαλεξα μονη μου και φυσικα ειπα να γραψω για την κοινωνικοποιηση των παιδων και πως το σχολειο μπορει να βοηθησει σε αυτο. I played  it smart που λενε και στο χουριο μου. Το θεμα αυτο ειναι τεραστιο απο μονο του οποτε σιγουρακι θα βρω αυτες τις 5000 λεξεις. Εχω αρχησει και τη γραφω απο τον Μαρτιο. Δουλευω μαζι της μονο σαββατοκυριακα και αργιες. Δευτερα με Παρασκευη γυριζω πτωμα απο την δουλεια ουτε μηνυμα στο κινητο δεν μπορω να γραψω, σιγα μη γραψω για την εργασια. Ευτυχως υπηρχε ενδιαμεσα ενα Πασχα, κατι Σαββατοκυριακα με μπιχλα καιρο που δεν ηθελα να βγω εξω, αλλα θυσιασα και μερικα ηλιολουστα Σαββατα γιατι θελω να τελειωνω με αυτο. Σημερα την ολοκληρωσα και ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο. Μενει να την δει η καθηγητρια μου και να μου πει αν ειναι οκ ή αν χρειαζεται να σβησω κατι και να γραψω κατι αλλο. Συνεβει αυτο την προηγουμενη εβδομαδα. Αναγκαστικα να σβησω 1000 λεξεις και να τις ξανααναπληρωσω γραφοντας κατι αλλο (αλλιως θα ειχα τελειωσει απο την προηγουμενη εβδομαδα). Ελπζω να μην ξανασυμβει Εμενα παντως μου αρεσει παρα πολυ και αν θα με βαθμολογουσα θα μου εβαζα  αυστηρα Α. Το οτι στα γεραματα μου θα εγραφα εκθεση (διπλωματικη οπως θελετε πεστε το) ακαδημαικου τυπου (ναι, ναι δεν ειναι παιξε γελασε) ΣΤΑ ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ουτε που το περιμενα να μου συμβει. Μεχρι τωρα ολες μου οι εργασιες εχουν βαθμολογηθει με Β  (με πολυ καλα σχολια απο κατω) που κατα την καθηγητρια μου σημαινει πολυ καλη βαθμολογια γιατι δεν εχει δωσει ποτε Α. Βεβαια δεν την ρωτησαμε αν ειναι τοσο αυστηρη και στην τελικη εργασια. Προφανως θα ειναι γιατι αυτη θα κρινει το πτυχιο. Παντως μεχρι τωρα εχω ακολουθησει ολους τους τεχνικους κανονες της. Το ποσες λεξεις θα εχει η καθε παραγραφος,  τις αποστασεις, την αναπτυξη της και το argumentation. Δεν το κανω για τον βαθμο, αλλα γιατι ειμαι τελειομανης. Και γιατι θελω να ειναι ωραια. Πεσαμε στην περιπτωση.  Αλλωστε μετα την παραδωση της εργασιας θα ακολουθησει προφορικη εξεταση πανω στην εργασια μου και αυτη θα κρινει τον βαθμο που θα παρω. Και Β πχ να μου δωσει  (λεμε τωρα) μπορει η προφορικη εξεταση να μου ανεβασει τον βαθμο. Το προφορικο το θεωρω πιο δυσκολο παντως (γραφω καλυτερα απο οτι μιλαω), αλλα για αυτο θα αγχωθω μετα τις 2 Ιουνιου.  Και για να σας δωσω να καταλαβαιτε τι εχω κανει σας βαζω μια φωτογραφια απο τα βιβλια που χρησιμοποιησα για να την γραψω. 12 ττον αριθμο
    • Κάτι έχει πάρει το αυτί μας! 😝
    • Θελει γερο στομαχι να εισαι δασκαλος.  (Εγω δεν βαζω τόνους )
    • ενδιαφέρον όλο αυτό με το σχολειό. Είχα k εγώ μερικές προτάσεις να πάω για δάσκαλος σε σχολειό, κάτι σαν επαγγελματικό λύκειο, k να διδάσκω οικονομικά (έχουνε απίστευτη έλλειψη k εδώ) αλλα όταν έμαθα τι παίζει σε αυτά τα σχολεια τρόμαξα. Προφανώς στην Νορβηγία είναι άλλη φάση. PS καλά ο μετατροπέας βάζει τους τόνους όπου να ναι
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,320
    • Total Posts
      460,856
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,731
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    BobbyStoma
    Joined
×
×
  • Create New...