vangelis_k 4,473 Report post Posted March 19, 2015 Για αύριο κανείς? +1 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 19, 2015 Για αύριο κανείς?ο καιρος τι θα λέει; Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 19, 2015 +1 Ε καλά σιγά μην δεν ήσουν! ο καιρος τι θα λέει; Είναι ντεμί, ο γλάρος μας αφήνει κάτι ελπίδες θα το δούμε και πιο μετά 1 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 19, 2015 Ε καλά σιγά μην δεν ήσουν! Είναι ντεμί, ο γλάρος μας αφήνει κάτι ελπίδες θα το δούμε και πιο μετά αν το δούμε και κάτσει φυγαμεεεεεεεεε! Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted March 19, 2015 Κι εγώ λογικά. Μην ξεχάσετε ότι αύριο ανοίγει στις 10!!! Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 19, 2015 Ολη τη βδομάδα περίμενα για αύριο αλλά είναι μεγάλο ρίσκο με τέτοιες αστάθειες.Γιατί ανοίγει στις 10; 10 - 4 ; Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
george A. 89 Report post Posted March 19, 2015 εχουν διακοπη ρευματος .. 2 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted March 19, 2015 Έτσι το λέει να σας φάει τις πούδρες! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted March 19, 2015 Θα είμαι με τον κολλητό μου. Έχει ύψος 1.14 και φοράει μπλε μπουφάν και κίτρινο παντελόνι ! Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted March 19, 2015 Έτσι το λέει να σας φάει τις πούδρες! Μόλις έμαθα ότι δεν θα ανοίξει καθόλου Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 19, 2015 Σωστός! Επεσαν έλατα και έκλεισε ο δρόμος. Ολοι οι δρόμοι.Χάλασε και η Αφροδίτη. Α… έγινε και κατολίσθηση κι έπεσε κι ένας βράχος… Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted March 19, 2015 Ότι και να λέτε ο Βαγγέλης δεν το χάνει! 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 19, 2015 σωτηρη το σαββατο θα παιξει διας-ερμης-σαχαρα? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 19, 2015 Ότι και να λέτε ο Βαγγέλης δεν το χάνει! :yes :yes Και αν μας κάτσει????????????????? Ανεβείτε χωρίς φόβο και πάθος................ 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 19, 2015 Να ανέβουμε ρε Βαγγέλη αλλα θα ανοίξει στις 10 η θα τραβάμε τα σκούφια μας; Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 19, 2015 Να ανέβουμε ρε Βαγγέλη αλλα θα ανοίξει στις 10 η θα τραβάμε τα σκούφια μας; Α δε στα πα ε................... τα έβγαλα στο e-bay έπιασα και καλή τιμή (τα σκουφιά ντε) www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 19, 2015 Χαλάλι σου ρε Βαγγέλη αν ανοίξει στις 10 και κάνει υπέρμερα! Λεγε κρεμόμαστε απο τα πλήκτρα σου! Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 19, 2015 Το λοκάλι....... στα του καιρού μίλησε......... www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 19, 2015 Για το καιρό μίλησε...για την ΔΕΗ; Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 19, 2015 Πάντως στο σιτε της ΔΕΗ δεν βλέπω να υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή στην περιοχή.............. Ίδωμεν!!!!!!!!!!!! www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted March 20, 2015 Απ' ότι φαίνεται τους έκατσε σήμερα!Προτείνω να απαγορευτεί στον Βαγγέλη να ποστάρει στο τόπικ του Απολογισμού της χρονιας... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 20, 2015 Colin McRae : If in doubt, flat out. Αν θέλεις να κάνεις σκι και σε προβληματίζει ο καιρός… ΑΝΕΒΑ !!! Απλά πράγματα… Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 20, 2015 Μέρα εχει! Ρεύμα εχει; Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 20, 2015 Μέρα εχει! Ρεύμα εχει; Μια χαρά μέρα και ρεύμα. Εγώ χτυπάω τον τοίχο με το κεφάλι μου, ξεκίνα και συ και όταν βρεθεί και ο κονκαν τον χτυπάμε μαζί. Δεν μας φταίει κανείς 3 Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted March 20, 2015 Μισαωρες κ βαλε ουρες, δεν αξιζει, την πατησαμε[emoji12] [emoji12] [emoji12] 1 Share this post Link to post Share on other sites