Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

 

 

+1

Ε καλά σιγά μην δεν ήσουν! :thumbup:

 

ο καιρος τι θα λέει;

Είναι ντεμί, ο γλάρος μας αφήνει κάτι ελπίδες θα το δούμε και πιο μετά

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε καλά σιγά μην δεν ήσουν! :thumbup:

 

 

Είναι ντεμί, ο γλάρος μας αφήνει κάτι ελπίδες θα το δούμε και πιο μετά

αν το δούμε και κάτσει φυγαμεεεεεεεεε!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι εγώ λογικά. Μην ξεχάσετε ότι αύριο ανοίγει στις 10!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολη τη βδομάδα περίμενα για αύριο αλλά είναι μεγάλο ρίσκο με τέτοιες αστάθειες.
Γιατί ανοίγει στις 10; 10 - 4 ;


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι το λέει να σας φάει τις πούδρες! :P

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα είμαι με τον κολλητό μου. Έχει ύψος 1.14 και φοράει μπλε μπουφάν και κίτρινο παντελόνι !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι το λέει να σας φάει τις πούδρες! :P

 

Μόλις έμαθα ότι δεν θα ανοίξει καθόλου :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστός! Επεσαν έλατα και έκλεισε ο δρόμος. Ολοι οι δρόμοι.
Χάλασε και η Αφροδίτη. Α… έγινε και κατολίσθηση κι έπεσε κι ένας βράχος…
;)


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωτηρη το σαββατο θα παιξει διας-ερμης-σαχαρα?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι και να λέτε ο Βαγγέλης δεν το χάνει!

 

 

:yes :yes :yes :yes

 

Και αν μας κάτσει?????????????????

Ανεβείτε χωρίς φόβο και πάθος................

  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ανέβουμε ρε Βαγγέλη αλλα θα ανοίξει στις 10 η θα τραβάμε τα σκούφια μας;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ανέβουμε ρε Βαγγέλη αλλα θα ανοίξει στις 10 η θα τραβάμε τα σκούφια μας;

 

 

 

Α δε στα πα ε................... τα έβγαλα στο e-bay έπιασα και καλή τιμή (τα σκουφιά ντε) :evil::evil::evil:


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαλάλι σου ρε Βαγγέλη αν ανοίξει στις 10 και κάνει υπέρμερα!

Λεγε κρεμόμαστε απο τα πλήκτρα σου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως στο σιτε της ΔΕΗ δεν βλέπω να υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή στην περιοχή.............. Ίδωμεν!!!!!!!!!!!!


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται τους έκατσε σήμερα!

Προτείνω να απαγορευτεί στον Βαγγέλη να ποστάρει στο τόπικ του Απολογισμού της χρονιας...

 

post-4674-0-80862200-1426836692_thumb.png

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colin McRae : If in doubt, flat out.

 

Αν θέλεις να κάνεις σκι και σε προβληματίζει ο καιρός… ΑΝΕΒΑ !!!

 

Απλά πράγματα… :angry:


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέρα εχει!

Ρεύμα εχει;

 

Μια χαρά μέρα και ρεύμα. Εγώ χτυπάω τον τοίχο με το κεφάλι μου, ξεκίνα και συ και όταν βρεθεί και ο κονκαν τον χτυπάμε μαζί. Δεν μας φταίει κανείς

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μισαωρες κ βαλε ουρες, δεν αξιζει, την πατησαμε[emoji12] [emoji12] [emoji12]

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...