Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Είναι απλό..................... και τις δύο :evil:

trollare μας και άλλο Βαγγέλη!!!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αυριο ούτε λόγος;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na και το βιντεάκι απο το Σάββατο..................... για να δέσει το γλυκό........... :thumbup: :thumbup: :thumbup:

 

 

  • Like 9

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na και το βιντεάκι απο το Σάββατο..................... για να δέσει το γλυκό........... :thumbup: :thumbup: :thumbup:

 

 

 

Ωραίοοος! :thumbup:

 

Τι υπέροχη μέρα!

Edited by snowpar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 λεπτα?

υπερπαραγωγη...

καντο 4 5λεπτα σε συνεχειες... :shock:


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ

 

Στην τελική ευθεία πια για τη λήξη της χιονοδρομικής περιόδου και μια που φέτος αφενός δεν βοήθησε πολύ ο καιρός και αφετέρου σας στερήσαμε λίγο πιο νωρίς τη Φτερόλακα (οι λάτρεις της οποίας βέβαια θα αποζημιωθούν με το παραπάνω από του χρόνου), έχουμε για τους φίλους χιονοδρόμους μια τελευταία φετινή προσφορά:

Για κάθε εισιτήριο χιονοδρομίας που αγοράζετε από αύριο, 19/3/2015 για το ΧΚΠ, σας προσφέρουμε ένα αντίστοιχο εισιτήριο χιονοδρομίας με κόστος 1€/ημέρα στο μικρότερο -πλην ψηλότερο- αδελφάκι του ΧΚΠ, το ΧΚΒ. Δηλαδή για κάθε ημερήσιο εισιτήριο, ένα αντίστοιχο εισιτήριο (αργίας ή καθημερινής, αντίστοιχα) στο Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας-Καϊμάκτσαλαν. Για ένα τριήμερο εισιτήριο (6ποντο) στο ΧΚΠ, τρία του 1€ στο ΧΚΒ κ.ο.κ.

Η προσφορά, η οποία ισχύει μόνο για το υπόλοιπο της φετινής χιονοδρομικής περιόδου, θα εξαργυρώνεται στα ταμεία του ΧΚΒ, με μόνη προϋπόθεση την επίδειξη της απόδειξης αγοράς από το ΧΚΠ.

Και καλές καταβάσεις!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καντε κάτι και για την ετήσια που φαγαμε στο κ@λ@ φέτος Σωτήρη, μπας και μας δείτε και του χρόνου!

  • Like 5

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΓΟΡΑΖΩ αποδειξεις του σαββάτου, τιμη ανα ατομο για φουλ (24) πασο, 1 ολοκληρο ευρω.

Θα ειμαι σαββατο 12,30 στο σαλεδακι στον προφητη, τρίτη σεζλνοκ αριστερα πριν τις τουαλέτες.

 

(θα στηθω, καιρου επιτρεποντως μεγαλο σαββατο στο καιμακ να τις πουλάω 6 ευρω, αν πουλησω 40, χα, 40 επι 5=200 την βγαλαμε την ζημια απο την 80νταρα)

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έψαξα και στο Κουλούρι πάντως, δεν υπήρχε το άρθρο για την προσφορά, αλήθεια πρέπει να είναι!

 

:shuriken:

  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όλοι εσείς που αγοράσατε τις μονάδες μέχρι σήμερα είστε κορόιδα, φάτε την

 

Σωτήρη φαντάζομαι μπορείς να μας πεις ποιος πήρε την (καλή και χρήσιμη είναι η αλήθεια) απόφαση

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωτηρη αν στη προσφορά υπάρχει και η διανυκτέρευση έχει καλώς αλλιώς μιλάμε για μεγάλη κοροϊδία


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρατιέμαι να μην τρολλάρω κι εγώ αλλά δεν αντέχω....

 

Μάλλον έχουν αγοράσει μετοχές στις εταιρείες πετρελαιοειδών (για να τα κάψει ο κόσμος σε βενζίνη), δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια προσφορά.

 

Korn να είσαι σίγουρος, 4* διαμονή στον Άγιο Αθανάσιο και δώρο πέδιλα για απάτητο που δεν θα στρώνουν του χρόνου (ελλείψει πελατών - γιατί μετά το φετεινό ποιός θα πάει δε ξέρω - σιγά να μην ξοδεύουν χρήματα).

 

Δεν είμαστε καλά....

 

Σε λάθος τόπικ μπήκε η ανακοίνωση, ας την μεταφέρει κάποιος στο Λίγο Γέλιο...

Edited by panchristo
  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χμμμ. Υπερσύγχρονα μηχανήματα για την διάστρωση των πιστών. Καθημερινή είναι, πατήσαμε καλά το σκ έλα μωρέ που να καίμε πετρέλαια.

 

Άραγε γιατί να κάναμε μόνο με σκαλοπάτια και ραφές στις πίστες φέτος, άραγε γιατί?

 

post-6-0-11437800-1426704643_thumb.png

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μ' αρέσει να γκρινιάζω ρε γμτ, δεν το συνηθίζω, αλλά με έχουν πιάσει τα γέλια με την προσφορά. Εκεί που ξεκινάει καλά «σας στερήσαμε τη Φτερόλακα κτλ» και περιμένεις να διαβάσεις κάτι ωραίο, τσουπ ο Βόρας...! Θα πρότεινα στο ΧΚΠ να κάνει κάτι με την κοροϊδία της φετινής ετήσιας και το παιχνίδι με τη Φτερόλακα, έστω μία μεταφορά ποσοστού μονάδων στην επόμενη χρονιά θα είναι ευπρόσδεκτη, όπως έχει ξαναγραφτεί. Όπως παραδέχεται το ΧΚΠ, το όλο θέμα ήταν μία κακή συνεννόηση μεταξύ cheapis & χιονοδρομικού. Γιατί πρέπει να την πληρώσουν οι πελάτες; Μόνιμος κάτοικος και απόσβεση ακόμη δεν έχω κάνει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να ήταν μόνο το κλείσιμο της Φτερόλακας το πρόβλημα... Τα αναφέρουμε όλα στις επιστολές που στείλαμε ως Σύλλογος, τρομερά θέματα υπολειτουργίας και κακής διαχείρισης.

 

(κι επειδή καλό είναι να τα λέμε για αποφυγή άλλων προβλημάτων: έχουμε ξαναπεί και τονίσαμε και στις επιστολές μας ότι οι υπάλληλοι προσπαθούσαν να σώσουν ό,τι μπορούσαν από μόνοι τους)

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και ένα μήνα δεν έχω μπει στο φόρουμ (επειδή έιχα χτυπήσει το γόνατο και δεν μπορούσα να κάνω σκι) και δεν ξέρω αν έχει γίνει Sunset σκι τα Σάββατα και αν πρόκειται να γίνει το ερχόμενο Σάββατο 21 Μαρτίου και αν ναι μέχρι τι ώρα. Ξέρετε εσείς; Καταλαβαίνω ότι εξαρτάται και από τον καιρό αλλά το ΧΚΠ θέλει ή δεν θέλει να κάνει νυχτερινό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na και το βιντεάκι απο το Σάββατο..................... για να δέσει το γλυκό........... :thumbup: :thumbup: :thumbup:

 

 

Μπραβο ρε μαγκες ωραιο βιντεακι!!!


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και ένα μήνα δεν έχω μπει στο φόρουμ (επειδή έιχα χτυπήσει το γόνατο και δεν μπορούσα να κάνω σκι) και δεν ξέρω αν έχει γίνει Sunset σκι τα Σάββατα και αν πρόκειται να γίνει το ερχόμενο Σάββατο 21 Μαρτίου και αν ναι μέχρι τι ώρα. Ξέρετε εσείς; Καταλαβαίνω ότι εξαρτάται και από τον καιρό αλλά το ΧΚΠ θέλει ή δεν θέλει να κάνει νυχτερινό;

Έχουν γίνει 2 ή 3 ή sunset, το τελευταίο το περασμένο Σάββατο. Για μεθαύριο θα το δούμε στη σημερινή ή αυριανή ενημέρωση στο site και στο FB.


Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν είδα την ανακοίνωση του ΧΚΠ για την προσφορά, διαβάζοντας το
«
Για κάθε εισιτήριο χιονοδρομίας που αγοράζετε από αύριο, 19/3/2015 για το ΧΚΠ, σας προσφέρουμε ένα αντίστοιχο εισιτήριο χιονοδρομίας……..»
η σκέψη έτρεξε σε κάτι του στυλ «...με έκπτωση 50% για επόμενη ημέρα στο ΧΚΠ..» και εκεί που πήγα να χαρώ και να συγχαρώ για την ιδέα, διάβασα και το υπόλοιπο… :wacko::blink::unsure:

Edited by Pant

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια από τα ιδια και εγω. Εως σημερα δεν εχω βγαλει καρτα σε κανενα χκ, εκανα μονο ορειβατικο. Η προσφορα, εάν αφορούσε το ΧΚΠ και το 2ο εισιτήριο, θα γινοταν ανάρπαστη. Θα ξεκινούσα σκι στα χιονοδρομικα

 

Βλεπω όμως ότι η καλυτερη καρτα χιονοδρομιας για μενα παραμένει η

 

post-2098-0-46546200-1426754454_thumb.jpg

 

  • Like 5

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η "προσφορά" είναι αντίστοιχη με το να βγάλει ανακοίνωση η Aegean ότι για κάθε εισιτήριο Αθήνα-Θεσσαλονίκη για τις επόμενες είκοσι μέρες, σας προσφέρουμε ένα δωρεάν για την διαδρομή Ρόδος-Χανιά στην ίδια περίοδο. Για γέλια...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αύριο κανείς?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...