Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

 

Τον κο Μαγκριώτη (βάσει του snowtrace) τον φάγαμε στα vertical (7400 έναντι 5500).

 

 

Δεν σου λέω του κυρίου αυτού γιατί έλεγε μόνο 5500........

 

Άμα θέλει ας το πει ο ίδιος.... :P:D


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως Πάνο από τις κάμερες καλή μέρα στο ΧΚΚ δεν το έλεγες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως Πάνο από τις κάμερες καλή μέρα στο ΧΚΚ δεν το έλεγες

Καλαβρυτα φουλ καλη την έλεγες! Ανοίγω κάμερες στις 8:30, νεύρα. Στις 11 νεύρα, μεσημέρι μια χαρά το χα χωνέψει.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος στη φωτογραφία τι φαίνεται στο κόκκινο βέλος;Στο μπλε φαίνεται ένας από τους τελευταίους πυλώνες του Αιόλου.Στο κόκκινο ποιος αναβατήρας είναι;Λογικά ο Περικλής συνεχίζει στην ίδια ευθεία με τον Αίολο,και δε φαίνεται.Ή κάνω λάθος μιας κι έχω καιρό να ανέβω;

 

 

 

 

post-119-0-34775500-1426170933_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Call X-files team ! B)

Απόσπασμα από την Panomax είναι;


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπέροχη μέρα σήμερα, μετά το χθεσινό καζο,λογω ομιχλης.Μετα τις 9.30 ήλιος με μικρα διαλείμματα ομιχλης.Νομιζω χθες ειχε περισσότερο κοσμο, απογοητευκαν κ δεν τόλμησαν ξανα.Εγω είμαι κοντά κ πηγα ευτυχώς! !Για σκι ήρθα. Πάτημα κ στον Οδυσσέα! Το σκέφτομαι κ για αυριο..

Κουραστηκα δεδομένου οτι ηταν το 1ο σκι φέτος, το χθεσινό δεν μετράει..

Τωρα τελειωσε κ η μαχη στο τραπέζι..α βρε μανα τι εφτιαξες παλι..

Που φτάσαμε να σε παρακαλεί η μανα σου

"Θα έρθεις παιδί μου για σκι εχει πολυ χιόνι"παλια που ηταν Αθηνα της ελεγα ανεβαινω πανω για σκι "παλι για σκι θα πας!"τι να πεις. .

Ειδα καποια παιδιά με"μπουφαν"αλλα πανω κατω συνεχεια non stop

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

κάνωντας τα χωματουργικά το φθινοπωρο δεν τους αρεσε το πάνω μπωλ και κανωντας μια καθετη τομη το στρεσαραν προς τα δυτικά με αποτελεσμα να τους γύρει ο περικλης (σαν παρατραβηγμενο φεις λιφτ).

 

την επομενη φορα θα δω αν ειναι πραγματικα στην ιδια ευθεια, πάντως ο φακος, η προοπτικη αλλά και η ψηφιακη επεξεργασια φτιαχνουν παπαδες.

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέμπτη 12.03.2015. Η μέρα που γράφτηκε στην ιστορία. Για την ακρίβεια οι 3 ώρες που γράφτηκαν στην ιστορία. Τα 5-10 εκ. πούδρας που έπεσαν σε χιονοκαταιγίδα χθες το απόγευμα, σήμερα χάρισαν κραυγές χαράς! Καιρό είχα να ζήσω τέτοια μέρα στα Κελάρια! Ειδικά κάτω από τον Γεροντόβραχο, τι ήταν αυτό το πράγμα! Άριστη ποιότητα και ποσότητα φρέσκου χιονιού σε σημεία το ένιωθα στο πρόσωπο...! Τα εκτός Οδυσσέα απίθανα. Του Ηρακλή με χτυπήματα από το παγωμένο χιόνι από κάτω. Ο καιρός άνοιγε και έκλεινε, αλλά η ορατότητα ήταν πάντα καλή. Οι πίστες μου φάνηκαν καλά στρωμένες, αλλά έκανα 1-2 καταβάσεις μόνο εντός. Ελάχιστος κόσμος. Τι άλλο να πω, ΕΠΟΣ!

 

post-4298-0-48685400-1426174001_thumb.jpg

 

post-4298-0-06808300-1426174042_thumb.jpg

 

post-4298-0-13711100-1426174086_thumb.jpg

 

 

 

Αχ Φτερόλακαααααα :crybaby:

Edited by snowpar
  • Like 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι από την Panomax είναι

Και τώρα αν κάνεις zoom σ' εκείνο το σημείο, φαίνεται περίπου (όχι τόσο έντονα) όπως στη λήψη που έδειξες.

Τα δύο lift δεν έχουν τόση απόκλιση ούτε θα μπορούσαν να φαίνονται έτσι λόγω του ανάγλυφου.


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέμπτη 12.03.2015. Η μέρα που γράφτηκε στην ιστορία. Για την ακρίβεια οι 3 ώρες που γράφτηκαν στην ιστορία. Τα 5-10 εκ. πούδρας που έπεσαν σε χιονοκαταιγίδα χθες το απόγευμα, σήμερα χάρισαν κραυγές χαράς! Καιρό είχα να ζήσω τέτοια μέρα στα Κελάρια! Ειδικά κάτω από τον Γεροντόβραχο, τι ήταν αυτό το πράγμα! Άριστη ποιότητα και ποσότητα φρέσκου χιονιού σε σημεία το ένιωθα στο πρόσωπο...! Τα εκτός Οδυσσέα απίθανα. Του Ηρακλή με χτυπήματα από το παγωμένο χιόνι από κάτω. Ο καιρός άνοιγε και έκλεινε, αλλά η ορατότητα ήταν πάντα καλή. Οι πίστες μου φάνηκαν καλά στρωμένες, αλλά έκανα 1-2 καταβάσεις μόνο εντός. Ελάχιστος κόσμος. Τι άλλο να πω, ΕΠΟΣ!

 

attachicon.gif20150312_113716.jpg

 

attachicon.gif20150312_113720.jpg

 

attachicon.gif20150312_114339.jpg

 

 

 

Αχ Φτερόλακαααααα :crybaby:

 

 

 

Ά να χαθείς............ :veryangry:

  • Like 4

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο ρε Γιάνναρε. Στο επόμενο. Gigiiiii ο Γιάννης τα παράτησε όλα και έγινε λοκάλιιιιι

 

Πρέπει να ήταν και η πρώτη πουδρομέρα στην ιστορία που με γρήγορο λίφτ γαζώθηκε μια από τις καλύτερες πουδροπλαγιές στην Ελλάδα, απότομο Βάκχου με συνέχεια βαρκάδα στα μπλεδάκια και τις γούβες.

 

Αχ υγείαααααα :crybaby:

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι ήταν απολαυστικός ο συνδυασμός του νέου λιφτ (αν και σήμερα ήταν πολύ αργό) με την πλαγιά αυτή σήμερα. Και πήγαινε τόσο γλυκά ακόμη και στις γούβες...

Edited by snowpar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι ήταν απολαυστικός ο συνδυασμός του νέου λιφτ (αν και σήμερα ήταν πολύ αργό) με την πλαγιά αυτή σήμερα. Και πήγαινε τόσο γλυκά ακόμη και στις γούβες...

Γιατί?

 

Η Νότια γούβα των Κελλαριών διαχρονικά έχει ποιότητα εντελώς διαφορετική και συνήθως πολύ καλύτερη από όλο το άλλο βουνό. Συχνά έχει πουδροcruising μέρες που το υπόλοιπο βουνό είναι τσιμέντο.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί?

 

Ίσως γιατί είχε ελάχιστο κόσμο... 1-1 δούλευε ο Βάκχος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς Γιάννη και λοιπά λοκαλια.

Ζητείται σκυλοσπιστο να με φιλοξενήσει για τον επόμενο μήνα, δεν λερωνω, απλώνω ρουχα και γαβγίζω στον ενοχλητικό γείτονα.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δουμε τι θα γινει στο μελλον...... καλα η κακα νεα;.....

 

Στη συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «ΕΤΑΔ Α.Ε.» προχωρά η κυβέρνηση ενώ καταργεί την εταιρία Παράκτιο Αττικό Μέτωπο. Αυτό προβλέπεται στο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των 100 δόσεων. Αναλυτικά η ρύθμιση προβλέπει τα εξής:

 

1. α. Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» που συστάθηκε με το άρ. 16 του ν. 4146/2013 (Α' 90) τίθεται σε εκκαθάριση και καταργείται. β. Το σύνολο των εκτάσεων, κτιρίων και εγκαταστάσεων που μεταβιβάστηκαν στην εταιρεία «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και των κατά περίπτωση αρμοδίων Υπουργών, επανέρχονται από το χρόνο μεταβίβασής τους, στον φορέα από τον οποίο παραχωρήθηκαν.

 

2. Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία» (ΕΤΑΔ Α.Ε.) που συστάθηκε με την ΚΥΑ με αρ. Δ6Α 1162069 ΕΞ 2011 (Β' 2779), δυνάμει του άρ. 14Β ν. 3429/2005 (Α'314), όπως ισχύει, απορροφάται από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε. (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. Α.Ε.).

 

3. Με κοινή υπουργική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και των κατά περίπτωση αρμοδίων υπουργών ρυθμίζονται τα επιμέρους θέματα και οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή των ανωτέρω παραγράφων του παρόντος άρθρου.

Edited by kaps

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιος είναι ο Βέρνερ;

=Βέρνερ Κρόμιτσεκ ο επικεφαλής της κοινοπραξίας. Τον προσέλκυσε στο ΧΚΠ ο Άκτωρας, έφτιαξε το ΧΚΠ, μετά πήγε Βασιλίτσα, το συγύρισε και εκεί, ξαναγύρισε στο ΧΚΠ και γειώθηκε από τους καρεκλοκένταυρους.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

=Βέρνερ Κρόμιτσεκ ο επικεφαλής της κοινοπραξίας. Τον προσέλκυσε στο ΧΚΠ ο Άκτωρας, έφτιαξε το ΧΚΠ, μετά πήγε Βασιλίτσα, το συγύρισε και εκεί, ξαναγύρισε στο ΧΚΠ και γειώθηκε από τους καρεκλοκένταυρους.

 

...ξεπάγωνε ανεμόμετρα μόνος του περπατώντας με τα πόδια όσο κάποιοι εργαζόμενοι έπιναν καφέ στο σαλέ, εσκαβε τη Σαχάρα μόνος του δυο μέρες μπας προλάβει να μας τη δώσει εκείνο Σάββατο, έστηνε πιστάκια στο χιονοδρομικό με χρονόμετρο μόνος του να χαρούμε, άνοιγε λιφτ μόνος του και διάφορα άλλα αδιάφορα πράγματα για τους καρεκλοκένταυρους. Η πλάκα είναι ότι για τουλάχιστον 30 πράγματα τον γειώσανε ενώ τα είχε ήδη κάνει και συνέχισε να τα κάνει μπας χαρούμε σκι.

 

Θα θυμάμαι πάντα τον διάλογο:

 

-Μα μας είπαν ότι η Σαχάρα είναι ανοιχτή

-Ναι αλλά έβγαλε ηλεκτρολογικό μόλις άνοιξε

-Και γιατί δεν τους το είπες να μην έρθουμε τσάμπα?

-Έχει πέσει ο αναμεταδώτης του VHF και δεν έχει σήμα το κινητό εδώ. Α να ο ηλεκτρολόγος έρχεται με το ρατράκ σε καμιά ώρα ξαναέλα

-Και ο ηλεκτρολόγος πως το έμαθε και δεν το έμαθαν στα Κελλάρια?

-ΩΧ...

 

Γιώργο ξαναγράψε το post σου σε άλλο πρόσωπο και πάμε να το καρφιτσώσουμε σε όλα τα λιφτ. ΠΑΙΔΕΙΑ εναντίον ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΥ

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

=Βέρνερ Κρόμιτσεκ ο επικεφαλής της κοινοπραξίας. Τον προσέλκυσε στο ΧΚΠ ο Άκτωρας, έφτιαξε το ΧΚΠ, μετά πήγε Βασιλίτσα, το συγύρισε και εκεί, ξαναγύρισε στο ΧΚΠ και γειώθηκε από τους καρεκλοκένταυρους.

αν θυμάμαι καλά ο Βέρνερ πρωτα (τον περασμενο αιωνα) ηταν στο καιμακτσαλάν, εφυγε απο κει με μικτες εντυπωσεις, αλλοι ορκιζωταν στο ονομα του και άλλοι τον βρίζαν.

μετα απο χρόνια που τον πετυχαίνω και λεμε μια καλημέρα, να πω οτι ειναι πολυ συμπαθητικο ατομο, με το χαμόγελο και στην δουλειά σκυλί.

η κύρια κριτική που του γινεται τα τελευταία χρόνια ειναι οτι αντι να οργανωνει τα συνεργεία αρπάζει ο ιδιος το φτυάρι και μασάει σίδερα.

προσωπικά ειμαι πάντα υπερ της διοικησης δια του παραδείγματος, αλλωστε το φιλοτιμο ειναι μες στην ψυχοσύνθεση μας. Βεβαια σε εργολαβικες συνθηκες και σε περιοδο διάλυσης και το φιλοτιμο καπου τελειώνει...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

τρύπιος βράχος

(αχ στο τελος μυστικο δεν θα μείνει...)




  • Like 7

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αύριο προβλέπεται καλοκαιρία με ηλιοφάνεια, ΒΔ ασθενείς ανέμους και θερμοκρασίες ως -3C. Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά οι αυριανές συνθήκες θα είναι ιδανικές για χιονοδρομία! Εκτός απροόπτου και εφόσον ο καιρός το επιτρέψει το ΧΚΠ θα λειτουργήσει με Sunset Ski και 12ωρη λειτουργία (08:00-20:00). Συγκεκριμένα οι αναβατήρες Βάκχος, Ηρακλής, Περικλής και Baby2 θα λειτουργήσουν ως τις 19:30, ενώ η Αφροδίτη μέχρι τις 20:00!
Επίσης θα διεξαχθεί
freeride ski (μόνο για έμπειρους σκιέρ) με τους αναβατήρες Ερμή, Δία και Σαχάρα. Η επιστροφή των χιονοδρόμων στα Κελλάρια θα γίνεται με διαστρωτικό μηχάνημα από κορυφή Σαχάρας προς μονοπάτι Κελλαριών Νο17 (300μ).

Σας ενημερώνουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί προσωρινά, μόνο με τη γραμμή 22340 22700.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αργό λιφτ λόγω λίγου κόσμου καθημερινή. Παρνασσός 4 Ever παγκόσμια πρωτιά. Γατάκια Άλπεις κάθε μέρα στο γρήγορο. Σωτήρη χωρίς κανένα ίχνος μη σεβασμού στη θέση σου και σε σένα, μια απάντηση τη δικαιούται ο πελάτης, ο οποίος απορώ γιατί δεν έχει πάρει ακόμα τα λεφτά του πίσω. Να ξέρουμε να μη ξανάρθουμε δηλαδή. Μήπως φύσαγε και τους κατηγορούμε άδικα?

 

Επίσης μήπως ξέρεις εάν έχει εγκατασταθεί single file σε Ηρακλή Βάκχο ή τσάμπα θα είναι οι ουρές και αύριο +20% τουλάχιστον παραπάνω από αυτές που θα έπρεπε να ήταν αν υπήρχε?

 

Θερμά συγχαρητήρια για την κίνηση για τη Σαχάρα και για το sunset

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...