Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

άρα ερμης, διας και σαχαρα εχουν ρευμα ακομα και οταν ξυλωνουν 6-7

αρα μπορουν και να δουλευουν ολες τις μερες.

εγω θα δεχομουν να επιστρεφω και με τα ποδια στα κελλάρια, τι ειναι 10 λεπτα ανηφορος?

ομως αργα το ειπατε , κλεισαμε....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αργό λιφτ λόγω λίγου κόσμου καθημερινή. Παρνασσός 4 Ever παγκόσμια πρωτιά. Γατάκια Άλπεις κάθε μέρα στο γρήγορο. Σωτήρη χωρίς κανένα ίχνος μη σεβασμού στη θέση σου και σε σένα, μια απάντηση τη δικαιούται ο πελάτης, ο οποίος απορώ γιατί δεν έχει πάρει ακόμα τα λεφτά του πίσω. Να ξέρουμε να μη ξανάρθουμε δηλαδή. Μήπως φύσαγε και τους κατηγορούμε άδικα?

 

 

Ναι φιλος αλλα στις Αλπεις πληρωνεις καθε μερα σαν ΣΚ ...

  • Like 1

ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ για ενα ακομα Sunset!!!!!!


ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενώ είχα τρομερή όρεξη και λιώσω σε ski και snowboard και με "πρόγραμμα" ασκήσεων και για τα δύο, δυστυχώς δεν θα είμαι αύριο στην ωραία μέρα και το sunset που προβλέπεται, καθώς δεν νιώθω ακόμα έτοιμος, μετά το χτύπημα που είχα το προηγούμενο ΣΚ λόγω του εγκληματικού στρωσίματος των πιστών του Παρνασσού (το γράφω κάθε φορά έτσι, επίτηδες, όπως πρέπει να ακούγεται, ναι). Ελπίζω την Κυριακή ίσως, με υπερδοσολογία Lonarid-N...

 

:shuriken:

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενώ είχα τρομερή όρεξη και λιώσω σε ski και snowboard και με "πρόγραμμα" ασκήσεων και για τα δύο, δυστυχώς δεν θα είμαι αύριο στην ωραία μέρα και το sunset που προβλέπεται, καθώς δεν νιώθω ακόμα έτοιμος, μετά το χτύπημα που είχα το προηγούμενο ΣΚ λόγω του εγκληματικού στρωσίματος των πιστών του Παρνασσού (το γράφω κάθε φορά έτσι, επίτηδες, όπως πρέπει να ακούγεται, ναι). Ελπίζω την Κυριακή ίσως, με υπερδοσολογία Lonarid-N...

 

:shuriken:

Ελα στα κοτλε ρε συ Κυριακη

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Αίολος θα είναι κλειστός στο sunset??? Δεν έχω σκοπό να πάω αλλά μου φαίνεται περίεργο που θα είναι βακχος περικλης ηρακλης αφροδίτη κι όχι αίολος.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

για τους τραυματίες που δεν θα ανέβουν αυριο, αλλά και για οσους ανεβουν

βγαλτε τα χρονομετρα σας

παρακατω οι τεχνικες προδιαγραφες του combi

στο 2.1 οι ταχύτητες. (φορεία/χ sec).

αυτο ηταν υποχρεωμενος να παραδωσει ο αυστριακος.

 

 

 

3.ΤΕΧΝΙΚΗ_ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ.pdf

 

 

 

 

 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχει νόημα ο Αίολος στο sunset, στα πρώτα τον είχαν ανοιχτό και έμενε άδειος. Νομίζω πάντως ότι μένει ανοιχτός μέχρι σχετικά αργά.

 

vro το έχω ξαναγράψει ότι ο κος Νουλίκας ή/και η Doppelmeyer ή/και τα ΕΤΑΔ πρέπει να πληρώσουν κάτι σε κάποιον.

 

Πήρα στο ΤΑΙΠΕΔ δεν έχουν ιδέα τι είναι χιονοδρομικό, τι είναι ρατράκ και γιατί θα έπρεπε να πατιούνται σωστά οι πίστες. Αρμόδιος δεν υπάρχει προφορικά, ψάχνονται γραπτά να δουν τι θα απαντήσουν. Αν βρει κάποιος πάνω κάποιον αύριο ας ρωτήσει κάτι, ότι του ερθει δεν έχει σημασία.

 

Το μόνο που μπορεί να πατήσει η Doppelmeyer είναι η δοκιμαστική λειτουργία, αλλά όταν πληρώναμε την κάρτα μας δεν έγραφε πουθενά δοκιμαστική λειτουργία έγραφε ρητά ξάστερα και σαφώς "next stop Βάκχος με 5m/sec". Θα μου πεις πέρσι έλεγε καθημερινή λειτουργία Σαχάρα ΟδυσσέαςήΔιας 6 Ηρακλής....

 

Καθημερινές δουλεύει τα πρωινά στο 2,2-2,5 μετά ροπάρει μέχρι 3max 3,5 (σπάνιαααααα) αν δουλεύει από κάτω. Σαββατοκύριακα απλά δεν ισχύει το next stop Βακχος. Στην διάθεσή σας τα tracklogs. Παράλληλα το ωράριο του χιονοδρομικού είναι 09.25 τις καθημερινές και 08.35 τα Σαββατοκύριακα με ελάχιστες εξαιρέσεις.

 

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: Γιατί δεν δουλεύει το πάνω baby που το πλήρωσαμε από την τσέπη μας μέσω φόρων. Όπως βάζαν το καινούργιο κόπηκε ένα καλώδιο και κανένας δεν ασχολήθηκε/κατάλαβε να το φτιάξει.

 

Καλό σκι σε όλους αύριο, ευχαριστείστε τα 17 παιδιά που θα λιώσουν αύριο στη δουλειά (αν δεν κάνω λάθος απλήρωτα) για να χαρείτε σκι, λογικά θα είναι υπέροχα.

 

Σωτήρηηηηηη?

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα στα κοτλε ρε συ Κυριακη

Αύριο έχει ατελείωτη διασκέδαση ενασχόλησης με εξοπλισμό. Boot fitting, service σε σανίδι, ίσως έρευνα για πέδιλο. Κάποια στιγμή έπρεπε, ας εκμεταλλευτώ την αναγκαστική αποχή... Για Κυριακή όλα στο τραπέζι, αν και πιθανότερο να μπορώ να πίνω μόνο καφέ στο σαλέ!

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αύριο προβλέπεται καλοκαιρία με ηλιοφάνεια, ΒΔ ασθενείς ανέμους και θερμοκρασίες ως -3C. Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά οι αυριανές συνθήκες θα είναι ιδανικές για χιονοδρομία! Εκτός απροόπτου και εφόσον ο καιρός το επιτρέψει το ΧΚΠ θα λειτουργήσει με Sunset Ski και 12ωρη λειτουργία (08:00-20:00). Συγκεκριμένα οι αναβατήρες Βάκχος, Ηρακλής, Περικλής και Baby2 θα λειτουργήσουν ως τις 19:30, ενώ η Αφροδίτη μέχρι τις 20:00!

Επίσης θα διεξαχθεί freeride ski (μόνο για έμπειρους σκιέρ) με τους αναβατήρες Ερμή, Δία και Σαχάρα. Η επιστροφή των χιονοδρόμων στα Κελλάρια θα γίνεται με διαστρωτικό μηχάνημα από κορυφή Σαχάρας προς μονοπάτι Κελλαριών Νο17 (300μ).

Σας ενημερώνουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί προσωρινά, μόνο με τη γραμμή 22340 22700.

Ελα ρε παιδια αυτο δεν ειναι δικαιο, τωρα που λειπουμε καποιοι, τωρα βρηκατε να κανετε τα καλα νταλαβερια? Ελπιζω να επαναληφθουνε, ετσι Σωτηρη και Κωστα? Μπραβο σας για την κινηση σας αυτη!!! Κατι ειναι και αυτο για να γεμισεις αρκετα τις μπαταριες σου ειδικα με τις φετινες συνθηκες απωλειας Φτερο.... ;)

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα ρε παιδια αυτο δεν ειναι δικαιο, τωρα που λειπουμε καποιοι, τωρα βρηκατε να κανετε τα καλα νταλαβερια?

 

Αϊ ρε από εδώ! Ξέρεις πόσοι θα ήθελαν να είναι εκεί που θα είσαι; :P

 

Για Κυριακή όλα στο τραπέζι, αν και πιθανότερο να μπορώ να πίνω μόνο καφέ στο σαλέ!

 

Ομιλούμε αύρο!

  • Like 3

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ανέβει κανείς αργά προς το μεσημέρι κατευθείαν για το sunset από Αμφίκλεια και μπορεί να ανεβάσει έναν? Please pm είναι για καλό σκοπό ένα παιδάκι θα περιμένει τον πατέρα του


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η μέρα ξεκίνησε πάρα πολύ δυνατά σήμερα στον Παρνασσό με blue sky και ταχύτατο γάζωμα των απάτητων Βάκχου, Ηρακλή, Οδυσσέα και Ερμή. Το εκτός πίστας αρκετά απαιτητικό, αλλά αν έβρισκες ρυθμό, έβγαιναν καταπληκτικές στροφές, όσο δεν ήταν ακόμα οργωμένο. Μετά απλά δεν ήταν πια ευχάριστο. Το καλύτερο χιόνι θεωρώ ότι ήταν στον Τυριά και στο πρώτο λούκι του Δία.

 

Δυστυχώς, ένα prerelease της δέστρας στην Αφροδίτη που είχε ως αποτέλεσμα εντυπωσιακό faceplant και θλάση στον θώρακα, η βλάβη της Σαχάρας που μας στοίχισε σχεδόν 3 ώρες αποκλεισμού στην Φτερόλακα και οι μηδέν ώρες ύπνου από την προηγούμενη μέρα σήμαναν το πρόωρο τέλος της μέρας και αναχώρηση πριν το sunset ski. Ο καιρός άλλωστε είχε αλλάξει εντελώς από τις 3 με whiteout στα ψηλά και χιονόπτωση.

 

Το λίγο σκι που έκανα πάντως ήταν εξαιρετικό. Περνώντας από την Φτερόλακα για να πάρουμε τα βανάκια της επιστροφής το θέαμα των κατάλευκων πλαγιών στις οποίες δεν έχουμε πλέον πρόσβαση φέτος ήταν μεγάλη πίκρα.

 

Το Trace δείχνει την πενιχρή συγκομιδή: http://snow.traceup.com/stats?id=9604&vId=1329306&from=facebook

(λείπουν τα πρώτα 4 runs σε Βάκχο Ηρακλή και Οδυσσέα καθώς είχα ξεχάσει να το ανοίξω.)


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπέροχη μέρα σήμερα στον Παρνασσό, με τον αναμενόμενο κόσμο για Κυριακή. Θεαματική βελτίωση στο στρώσιμο των πιστών, φαίνεται αμέσως ότι έγινε πολύ πιο προσεκτική δουλειά. Μόνο παράπτωμα κάποιες διαγώνιες ρατρακιες (π.χ. μέσα στη μέση του Οδυσσέα) και μικρές στοίβες από χιόνι κατά τόπους. Εύγε στο ΧΚΠ, μακάρι να συνεχίσει έτσι και είναι σε πολύ καλο δρόμο. Δυστυχώς λόγω του πόνου από το χτύπημα δεν νομίζω να μπορώ να κάνω πολύ ακόμα, γι αυτό και κάθομαι και γράφω εδώ μέσα αντί να λιώνω πάνω!

  • Like 8

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση οτι αρκετοί απο εμας έχουμε φαει τα μούτρα/πλευρά/γόνατα (παθών) μας φέτος..bad luck....

Edited by giomiki
  • Like 3

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ καλη μερα με ηλιο και αφθονο χιονι(πουδρες)!!!


amphibiowaveflex78fusio.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραία μέρα σήμερα, με καλό στρώσιμο στις πίστες και με μια θεαματική τούμπα στο 5-πλο!

Άντε να ξαναέρθει Σάββατο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πενταπλο ειναι αυτο που τρως τούμπα αν δεν είσαι προσεκτικός! Η καινούργια μεγάλη καρέκλα του Βακχου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δήμο δεν εχουμε πει να γεμίζουμε καλα τα καρεκλακια; :P εξαπλο ειναι!

Edited by GiGi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δήμο δεν εχουμε πει να γεμίζουμε καλα τα καρεκλακια; :P εξαπλο ειναι!

 

Ε, αυτό τέλος πάντων. 2η φορά ήταν φέτος στο Παρνασσό, δεν τα έχω μάθει καλά τα μέρη :hocky:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και ήμουν και εγώ ανάμεσα στους 50-60 αποκλεισμένους της Σαχάρας το Σάββατο να σημειώσω πως το εκτός ήταν ότι καλύτερο έχω κάνει φέτος (εντός Ελλάδος τουλάχιστον). Κρίμα που το τεχνικό πρόβλημα δεν μας άφησε να την οργώσουμε την κυριολεξία.

Στα μείον πως με ευθύνη δεν γνωρίζω ποιου χάσαμε τουλάχιστον 1,5 ώρα σκι. Επιπλέον όταν γυρίσαμε Κελάρια με τα βανάκια φάγαμε τρελή ομίχλη και αφού το παλέψαμε για κανά δυο ώρες πάνω κάτω αποχωρήσαμε.

Στα συν το γεγονός πως το ΧΚ Παρνασσού εκτίμησε τα χρήματα που δώσαμε για να βγάλουμε κάρτα το Σάββατο και μας έδωσε 50% έκπτωση την επόμενη επίσκεψη μας. Για εμένα και την Μαρία η επόμενη επίσκεψη ήταν σήμερα Κυριακή.

 

ΥΓ Ερώτηση προς όσους έχουν ανέβει αρκετές φορές φέτος Παρνασσό. Σήμερα είχαμε ρεκόρ προσέλευσης κόσμου (χιονοδρόμοι και επισκέπτες); Εγώ προσωπικά τόσο κόσμο έχω να δω τουλάχιστον δυο χρόνια.

Edited by ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ
  • Like 2

Snow to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιώσαμε για Σ/Κ τέλειο χιόνι Σάββατο μέσα έξω...... Κυριακή μέσα..... Και ένα περιστατικό που μου συνέβει απο αυτά που γινονται μόνο στις παλιές Ελληνικές ταινίες..... Κατεβαίνοντας τον κόκκινο Ηρακλή στο απότομο με τα JJ και με μάλλον πολλά πάνω στο σκιντάρισμα της στροφής μου έφυγε το πέδηλο και έπεσα..... ε υπέθεσα ότι μου άνοιξε η δεστρα..... αμ δε..... όπως συρρόμουν στην κατηφόρα τι με προσπέρασε δεν θα το πιστέψετε.... ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΕΣΤΡΑΣ.... αν είναι δυνατόν Ελληνική ταινία σας λέω...... έφυγε απο την ράγα..... και σαν να μην έφτανε αυτό ποιός μου έφερε τα πέδηλα όχι ποιός......... ο τρισκατάρατος..... ο VRO....φωνάζοντας η εκδίκηση της Οίτης!!!!

  • Like 13

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιώσαμε για Σ/Κ τέλειο χιόνι Σάββατο μέσα έξω...... Κυριακή μέσα..... Και ένα περιστατικό που μου συνέβει απο αυτά που γινονται μόνο στις παλιές Ελληνικές ταινίες..... Κατεβαίνοντας τον κόκκινο Ηρακλή στο απότομο με τα JJ και με μάλλον πολλά πάνω στο σκιντάρισμα της στροφής μου έφυγε το πέδηλο και έπεσα..... ε υπέθεσα ότι μου άνοιξε η δεστρα..... αμ δε..... όπως συρρόμουν στην κατηφόρα τι με προσπέρασε δεν θα το πιστέψετε.... ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΕΣΤΡΑΣ.... αν είναι δυνατόν Ελληνική ταινία σας λέω...... έφυγε απο την ράγα..... και σαν να μην έφτανε αυτό ποιός μου έφερε τα πέδηλα όχι ποιός......... ο τρισκατάρατος..... ο VRO....φωνάζοντας η εκδίκηση της Οίτης!!!!

 

Όλα τα λεφτά να βλέπεις τον Βαγγέλη να κατεβαίνει πεζός ΟΛΟ το βουνό με τα πέδιλα στον ώμο, σαν απογοητευμένη αρχάρια κοπελίτσα που έχει μουλαρώσει και δεν θέλει να κατέβει με τα σκι. Μου έμεινε χαραγμένη στη μνήμη πλέον η εικόνα... :heart:

 

:shuriken:

  • Like 9

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...