over-poulover 7,010 Report post Posted January 21, 2015 Θα παρακαλέσω το θέμα μας να μην πάει σε πολιτική κουβέντα. 1 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 21, 2015 (edited) πάντως οσο και αν μου καθεται η ιστορία δικαιωσε τον Πολκα. θυμαμαι τα καλάβρυτα προ χιονοδρομικου που δεν ηταν και το τελος του κοσμου οδοντωτος, αγ. λαυρα, μεγα σπηλαιο κλπ μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη ειμασταν και ελαφρως εθνοβλαμμένοι (στα σχολεία τους τρωγαμε τους τουρκους πρωι,μεσημερι, βράδυ), απο δε θρησκεία , ο εκκλησιασμος ηταν υποχρεωτικός απαξ μηνιαιως, αμα επεφτες και σε καναν τρελαμενο σωτηροζωικο, απαξ ημεραισιως.... αρα τα καλαβρυτα ηταν κατι σαν προσκυνημα παρ ολα αυτα 2 μαγειριά ειχε ολα και ολα, 2 μπακαλικα και το ζαχαροπλαστειο του ερμιδη καταφερτζης ο πολκας εψησε τους γερμανους που τοτε καναν εργασιοθεραπεια μετανοιας σε χωρια που ειχαν ξεπατωσει οι ναζι να δωσουν βοηθεια το πρωτο λιφτ, μετα αρχησε το πιρι-πιρι με τον μεγαλο, ασχετοι και οι 2 απο χιονι, αν σκεφτεις τωρα μιλαμε για θρασσος να θες να κανεις τον τοπο σου αραχωβα. επεσαν τα εοκικα πακετα (δεν θυμαμαι 1 ή 2 ντελορ, σαν να λεμε τα εσπα της εποχης) Edited January 22, 2015 by vro 3 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 21, 2015 Χαρος 90's ,δεν ξερω ακριβως ποια χρονια ειναι μου αρεσει σαν φωτο και ειπα να την postaro 13 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 22, 2015 μετα το Σ/Κ η αρτεμη κλειστη και η στυγα σε -αιώνια- αναμονή.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 22, 2015 μετα το Σ/Κ η αρτεμη κλειστη και η στυγα σε -αιώνια- αναμονή.... Την Κυριακη ειναι το ζουμι,,,τι θα γινει με τα λιφτ , θα ειναι ετοιμα?? "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted January 22, 2015 μετα το Σ/Κ η αρτεμη κλειστη και η στυγα σε -αιώνια- αναμονή.... Υπάρχει κάπου (σαν στατιστικό) πόσες μέρες το χρόνο είναι ανοικτή η Στύγα; Το έχω απορία. Για το ΧΚΚ γενικά έχω δεί, αλλά συγκεκριμένα για αυτό; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 22, 2015 Υπάρχει κάπου (σαν στατιστικό) πόσες μέρες το χρόνο είναι ανοικτή η Στύγα; Το έχω απορία. Για το ΧΚΚ γενικά έχω δεί, αλλά συγκεκριμένα για αυτό; http://www2.snowreport.gr/snow/sr_lift_form?htmllicode=28&htmllang=1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Absinthe 23 Report post Posted January 22, 2015 Ολο το ζουμι ειναι αν θα καταφερουν να εχουν ετοιμες Στυγα και Αρτεμη απο το πρωι την Κυριακη. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted January 22, 2015 vro ευχαριστώ! Absinthe Κυριακή παίζεις λόττο με ομίχλη νομίζω. Αν δεν έχει, θα είναι πολύ καλά. Πουδραριστά! Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 22, 2015 Kυριακη ,ωρες λειτουργιας ξερει κανεις?? 0900-1630?? Η θα εχουμε αλλαγες λογω εκλογων? "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Absinthe 23 Report post Posted January 22, 2015 (edited) vro ευχαριστώ! Absinthe Κυριακή παίζεις λόττο με ομίχλη νομίζω. Αν δεν έχει, θα είναι πολύ καλά. Πουδραριστά! Η ομιχλη ειναι δυσκολο να προβλεφθει, οποτε ψιλορισκαρεις. Το ανοιγμα των πιστων ειναι πιο ευκολο να προβλεφθει, αν υπαρχει υπευθυνη ενημερωση απο την προηγουμενη μερα. Edited January 22, 2015 by Absinthe 2 Share this post Link to post Share on other sites
kostas-vet 30 Report post Posted January 22, 2015 Γιατι ολοι μιλατε για Κυριακη...?Το Σαββατο δεν παιζει να ειναι καλα επειδη δειχνει χιονι? Nidecker Score Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 22, 2015 Γιατι ολοι μιλατε για Κυριακη...?Το Σαββατο δεν παιζει να ειναι καλα επειδη δειχνει χιονι? Το Σάββατο θα χιονίζει.. μπορεί να έχει και ομίχλη.. και επίσης (το σημαντικότερο) θα φυσάει! Βέβαια, και η Κυριακή δεν φαίνεται να είναι καλύτερη! Μάλλον από Τρίτη θα είναι ΟΚ. To θετικό είναι ότι ΟΛΟΙ μιλάνε για πολύ χιόνι, οπότε cheers, από την επόμενη εβδομάδα είμαστε back to business!!! 3 Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 22, 2015 Χαρος 90's ,δεν ξερω ακριβως ποια χρονια ειναι μου αρεσει σαν φωτο και ειπα να την postaro ....το ειχε θαψει το βουνο τοτε, αφου τον εχει κανει τον χαρο ισιωμα!! 2 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 22, 2015 αφηστε να χιονισει πρωτα και μετα αποφασιζετε 2 Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 22, 2015 Αν δεν κάνω λάθος το 2003 η 2004 στο πλατό τηςΣτύγας είχε τοίχο πάνω απο 2μ. Το καρεκλάκι πέρναγε ανάμεσα απο τοίχο χιονιού. Εκείνη τη χρονιά τελευταία μέρα λειτουργίας ήταν Πρωτομαγιά!!! Μεγάλες στιγμές! ♡ Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 22, 2015 Πράγματι και αν δεν κάνω λάθος ηταν κλειστή η Στύγα 30 συνεχόμενες ημέρες λόγω θαψίματος το 03-04. Επίσης αν δεν κάνω λάθος πιο πολύ χιόνι είχε το 02-03 με τα περίφημα 7 μέτρα που κανένας δεν μπόρεσε να μετρήσει. Το 01-02 ήταν χάλια χωρίς χιόνι. +- μια χρονιά. Και πρόπερσι πέρναγε από τοίχο χιονιού το καρεκλάκι μικρό αλλά σε κάθε πρίπτωση τοίχο, είχαμε χάσει μέρες γιατί έπρεπε να κατέβει το ρατράκ να ξεθάψει. Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας είναι ότι όταν βάζει τόσο χιόνι η πλαγιά της Στύγας λειτουργεί σαν παγετώνας και κατεβαίνει σιγά σιγά οπότε πρέπει να σκάβεις πάνω από τις κολώνες αλλιώς θα τις γείρει το χιόνι. Στις Άλπεις θα δείτε πολλές κολώνες σε μεγάλη κλίση να έχουν σαν μύτη παγοθραυστικού προς τα πάνω. Ποιος θα ξεχάσει τον Vinsent να σκάβει και να φωνάζει "merd" όταν δίπλα του περνάει ο μπαμπαστρουμφ? Ας μιλήσει κάνας ντόπιος αλλά...κάτι μου λέει ότι σε μια βδομάδα θα λέμε "α έτσι βάζει πολύ χιόνι ο Χελμός". Αν βάλει όσο πιστεύω η διοίκηση έχει μεγάλο τεστ μπροστά της. Mακάρι να μας αφήσει άφωνους και το βουνό και η διοίκηση. 11 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted January 22, 2015 Κυριακή όπως έγραψα δεν θα είναι τοσο χάλια...αέρα δεν θα έχει τουλάχιστον.Ενώ παίζει και σκι πάνω από τα σύννεφα. 3 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 22, 2015 ταπεινά δεν νομιζω οτι θαναι θεμα καιρου. αναλογα το ποσο θα ριξει, παιζει τι ωρα θα σταματησει η χιονοπτωση το σαββατο για να ανοιξουν 2 ουσιαστικα εδω κι μερες κλειστα λιφτ, την κυριακη των εκλογων. ξερωντας οτι πιθανα θα ξαναχιονησει την δευτερα... για την στυγα δεν συζητω, θαχει παγο, για αρτεμη ας πουνε οι ειδικοι με τον καιρο που θαχει αν πιάνει παγο το εκτεθειμένο τελείωμα (που δεν θα ανεβαινα να κανω ματσακονι με ΤΙΠΟΤΑ) <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted January 22, 2015 Aς κάνει ότι θέλει....οι φώκες θα είναι στο σακίδιο.ίσως ανέβω και πιο γρήγορα από τη Στύγα.... 7 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 23, 2015 World Rookie Tour first time in Greece Kalavrita + Snowboard.gr freestyle open To World Rookie Tour snowboard contest έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα!13 – 15 Φεβρουαρίου στο snowpark στα Καλάβρυτα στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας περιοδείας για 10η συνεχή xρονιά με στάσεις σε διάσημα snowparks του πλανήτη όπως Laax, Livigno, Ischgl ! Πρόκειται για το διασημότερο πρωτάθλημα freestyle snowboard για νέους έως και 18 ετών από όλο τον κόσμο που ετοιμάζονται και αποκτούν την κατάλληλη εμπειρία για να γίνουν οι μελλοντικοί stars του snowboarding στο World Snowboard Tour TTR και άλλων μεγάλων διοργανώσεων (Arctic Challenge, X Games, Air & Style κα) Συμμετέχουν αθλητές από 20 χώρες, κάποιοι από αυτούς θα έρθουν και στα Καλάβρυτα! Παράλληλα το Σάββατο 14/2 θα γίνει και το slopestyle contest ελευθέρων συμμετοχών Snowboard.gr Freestyle Οpen! (Ηλικίες 18+) Ετοιμαστείτε για ένα δυνατό weekend με αναβαθμισμένο snowpark, πολύ θέαμα, έπαθλα, δώρα, νυχτερινό αν το επιτρέψουν οι συνθήκες, freeski show από το freeskier.gr, party με γνωστούς djs! To WRT έρχεται και στην Ελλάδα μετά από τη στενή συνεργασία των Pamporovo funpark & snowboard.gr. To Pamporovo funpark έχει επενδύσει εδώ και χρόνια με επιτυχία στα πρωταθλήματα WRT & WST, έχοντας φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο, (πέρσι 4* event με έπαθλα 12.000$, ενώ φέτος θα γίνει contest 5* του world snowboard tour!) Υπάρχουν 2 κατηγορίες ηλικιών για συμμετοχή A. Rookies: Έτος γέννησης 1997,1998,1999B. Groms: Έτος γέννησης μετά το 2000 Από κάθε χώρα – σταθμό του WRT προκρίνονται στα τελικά της διοργάνωσης « 3 Star Volkl World Rookie Finals 2015 στο Ischgl, Austria» A. 2 x Rookie males + 1 x Rookie femaleB. 1 x Grom male + 1 x Grom female Επιπλέον προκρίνονται και οι 20 καλύτεροι Rookies + 20 καλύτεροι Groms από συλλογή πόντων μέχρι τέλος Μαρτίου (ranking) ΕΠΑΘΛΑ / ΔΩΡΑ WRT • Rookies Male winner: Ticket to Ischgl rookie tour finals + 1 Arbor snowboard + + goods from board generation, surfsalad, fifty-fifty, protest, snoworks • Rookies Girls winner: Ticket to Ischgl rookie tour finals + goods from board generation, surfsalad, fifty-fifty, protest, snoworks • Rookies Male second place: Ticket to Ischgl rookie tour finals + goods from board generation, surfsalad, fifty-fifty, protest, snoworks • Rookies Male third place & Female second & third: goods from board generation, surfsalad, fifty-fifty, protest, snoworks + Contest T Shirt για όλους όσους συμμετέχουν! Για την προσέλκυση και συμμετοχή ξένων αθλητών στο Ελληνικό World Rookie Tour, το ΧΚ Καλαβρύτων και το snowboard.gr προσφέρουν ένα all inclusive πακέτο που περιλαμβάνει: Μεταφορά από την Αθήνα – Καλάβρυτα και επιστροφή με skibus Διαμονή 2 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία 3-4* για 13 & 14 Φεβρουαρίου με πρωινό Καθημερινή μεταφορά από τα Καλάβρυτα στο ΧΚ και επιστροφή με ski bus 3ήμερο lift pass Συμμετοχή στο contest Σύνολο: 145 € Συμμετοχή μόνο στο contest 50 €, περιλαμβάνεται lift pass 3 ημερών και (ισχύει και για τους Έλληνες αθλητές) Για κατόχους ετήσιας κάρτας ΧΚ Καλαβρύτων συμμετοχή στο contest 10 € REGISTRATION FORM WORLD ROOKIE TOUR KALAVRITA GREECE 13-15/2/2015 (έως και 18 ετών) Πληροφορίες και εγγραφές εδώ http://www.youtube.com/watch?list=UUUVysosxnNs_p_u4ofeA-hQ&v=Rz3DFIe1FB0&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534 snowboard.gr 9 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted January 23, 2015 Ξεκίνησε... :animier: 3 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 23, 2015 Ναι!!! Και φαίνεται να ρίχνει χαρτοπετσέτες! Μακάρι να πέσει αρκετό ώστε να ανοίξουν πάλι όλες τις πίστες! Αν μας κάνει καλό καιρό την Κυριακή και ανοίξουν την άγκυρα, εγώ θα ανέβω μια βολτίτσα μετά την ψήφο!!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 23, 2015 χιονίζει μεσα και εξω απο τις πιστες και συ σκοπος στο πορταλ με τα λάιβ χιονιζει, ριχνει πατσαβουρες και εσυ φυλάς μην σου φανε τις πουδρες νο πασαραν στις πυλες του χελμου ( ατυχης παραφραση του ναζιμ χικμετ...) ευτυχως εχω την κλινικη μεσοτοιχία, δεν θα χρειαστει ζουρλομανδιας, απλα θα χτυπησω το κουδουνι... 6 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 24, 2015 Ημερα εκλογων το χκ ειναι αδειο ? Ξερουμε αν αξιζει η μεταβαση κυριακατικα ? Share this post Link to post Share on other sites