Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Δεν καταλαβα όμως γιατι η αγκυρα δεν λειτουργουσε όλη μερα (οπως διαφήμιζαν απο χτες στο τηλέφωνο) και ας μας ενημέρωναν οτι καλύτερα να την αφήναμε στα μισα, να ανοιγε το πεδιο λιγο... Αντί αυτού, για άλλη μια φορα πανω κατω, αριστερα απο το τριπλό, δεξιά απο το πιατάκι... Ενταξει, το κανουμε πολλα χρόνια, το μαθαμε... Αγκυρα 1,5 ωρα νομιζω ηταν ανοιχτη.

 

Αντικειμενικά τώρα, πιστεύεις ότι έπρεπε να συνεχίσει να λειτουργεί με τον αέρα και την ομίχλη που είχε? Εγώ δεν παραξενεύτηκα γιατί την έκλεισαν με τις δεδομένες καιρικές συνθήκες.

Για παράδειγμα χιονοδρόμος, που προφανώς δεν ήξερε καλά το μέρος, αναζητώντας την Ειρήνη, πήγαινε καρφί για το αυγό μιας και δεν μπόρεσε να διακρίνει - μαντέψει την πίστα που ξεκινούσε δεξιά του.

Ένα χιονοδρομικό πρέπει να φροντίζει για τις ασφαλείς συνθήκες χιονοδρομίας, ακόμα και σε αυτόν που πάει για πρώτη φορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για παράδειγμα χιονοδρόμος, που προφανώς δεν ήξερε καλά το μέρος, αναζητώντας την Ειρήνη, πήγαινε καρφί για το αυγό μιας και δεν μπόρεσε να διακρίνει - μαντέψει την πίστα που ξεκινούσε δεξιά του.

 

Αχαχα που το θυμήθηκες? Εμένα μόνο το κρύο μου χει μείνει.

 

Παρεμπιπτόντως, μήπως η ΟΕ χιονοδρομίας θα μπορούσε να ζητήσει μια καλύτερη οριοθέτηση του διαδρόμου δεξιά της Άγκυρας->Ειρήνη καθώς και το σημείο όπου ξεκινάει το εκτός προς το αυγό?

 

Χτες με το ζόρι δεν έπεφτες από την πίσω πλευρά. Ή έστω πιο πυκνά πασαλάκια.

  • Like 5

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αύριο έχουμε κάποια ενημέρωση για το τι θα είναι ανοιχτό;Ενδιαφέρεται κανείς για carpooling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω και με τους δυο και ευχαριστώ για το διαλογο.

 

Αντικειμενικά τώρα, πιστεύεις ότι έπρεπε να συνεχίσει να λειτουργεί με τον αέρα και την ομίχλη που είχε?

...

 

Ένα χιονοδρομικό πρέπει να φροντίζει για τις ασφαλείς συνθήκες χιονοδρομίας, ακόμα και σε αυτόν που πάει για πρώτη φορά.

 

Αφου δεν εχει σωστη σημανση και οριοθετηση στην κορυφη, σωστα δεν λειτουργουσε οταν ειχε αερα.

Αλλα ο αερας εκοβε και η αγκυρα εμενε κλειστη.

Ειδικα τις τελευταιες 2 ωρες λειτουργιας, νομίζω οι συνθηκες ήταν πολλαπλα βλετιωμενες σε σχεση με τις 12 που στην μοναδικη μου αναβαση αγκυρα οντως παραλιγο να φυγω και εγω προς το αυγο. Δλδ εκεινη τη στιγμη ηταν καλες οι συνθηκες;

 

Οπότε το προβλημα ηταν στη σωστη σημανση/οριοθετηση?

 

Παρεμπιπτόντως, μήπως η ΟΕ χιονοδρομίας θα μπορούσε να ζητήσει μια καλύτερη οριοθέτηση του διαδρόμου δεξιά της Άγκυρας->Ειρήνη καθώς και το σημείο όπου ξεκινάει το εκτός προς το αυγό?

Χτες με το ζόρι δεν έπεφτες από την πίσω πλευρά. Ή έστω πιο πυκνά πασαλάκια.

 

100% σωστός. Ενα βουνο με τοσες καιρικές προκλήσεις θα επρεπε να εχει καλύτερη σημανση σε αναγνωρισμένα επικινδυνα σημεια οπως αυτο προς το Αυγο. Δεν ειναι λυση να κοψεις το διαθέσιμο πεδίο σε μενα και τον αλλο που ξερουμε τι κανουμε και που παμε, επειδη καποιος αρχαριος μπορει να τραβηξει ευθεια.

Πολυ περισσότερο οταν τα συρομενα θεωρητικά είναι η σωστη επιλογη σε μερες με δυσκολες καιρικές συνθηκες. Εχω δει συρομενα να τα δινουν, αλλα και να σε αναγκαζουν να τα αφήσεις νωρίτερα με μετακινούμενες σημάνσεις. Να μια ιδέα (καλή ή κακή, δικό σας) για να ανοίξει λιγο ακόμα το πεδίο (βέβαια δε ξερω να έχει το ΧΚΚ πίστα που συναντιέται με την άγκυρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον τον ηπιαμε!

 

Σορρυ ρε μαν αν ημουν χωρίς συναισθημα χτες και σε εριξα!

Σε νοιωθω αν εισαι πανω παντως και ισχυει οτι δεν εστρωσε ο καιρος...

Τουλαχιστον εγω ημουν απο αυτους που οργωσαμε τα εκτός στα χαμηλά!

Το χιονι μεσα στις πιστες ελπίζω να ειναι ακόμα το ίδιο καλό με χτες!

 

edit: Οι καμερες δείχνουν λιακάδα τώρα (13.00), ελπίζω να εστρωσε ο καιρός και να σας κρατήσει έτσι!

Edited by El_Griego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα 11:00 ο καιρός άνοιξε, βγήκε ήλιος με γαλάζιο ουρανό κ καήκαμε στο σκι! Δεν άνοιξε η Στυγα, μόνο άγκυρα, αλλά δεν είχε πολύ κόσμο όποτε όλα οκ! Φωτο κ βιντεακι σε λίγο!

  • Like 5

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σορρυ ρε μαν αν ημουν χωρίς συναισθημα χτες και σε εριξα!

Σε νοιωθω αν εισαι πανω παντως και ισχυει οτι δεν εστρωσε ο καιρος...

Τουλαχιστον εγω ημουν απο αυτους που οργωσαμε τα εκτός στα χαμηλά!

Το χιονι μεσα στις πιστες ελπίζω να ειναι ακόμα το ίδιο καλό με χτες!

 

edit: Οι καμερες δείχνουν λιακάδα τώρα (13.00), ελπίζω να εστρωσε ο καιρός και να σας κρατήσει έτσι!

εσυ καλα μας τα περιέγραφες φίλος εμείς κάναμε γκέλα!ανεβηκαμε πάνω και αφού είδαμε οτι στις δέκα ήταν σε αναστολή άγκυρα και Στύγα φύγαμε για Πελοποννησιακο tour καταλήγοντας μαιναλο.

5-6 κατεβασιες 2 καλαμάκια χοιρινά και λίγο κουβέντα με τον φίλο Idas απο καλαματα(ευχαριστούμε για το κέρασμα) και την κάναμε για πίσω!δε πειράζει αυτα συμβαίνουν εμεις να μαστε καλα!!παμε για αλλα λέμε!!!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμιά εκτίμηση ρε παιδιά για αύριο όσον αφορα τον αέρα ? όλα τα μοντέλα έχουν αποτύχει τις τελευταίες μέρες. Δεν ξερω ποιο να εμπιστευτώ πια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω μια διευκρίνηση σχετικά με τη λειτουργία

του αναβατήρα «Άρτεμις» (άγκυρα)

την Τετάρτη που μας πέρασε (11/2/2015).

 

Ο λόγος που έκλεισε ο αναβατήρας γύρω στις 13:00

ήταν ο δυνατός αέρας στην επιστροφή του αναβατήρα,

που είχε ως αποτέλεσμα να μπλέκονται τα αγκυράκια

στον πυλώνα της επιστροφής και κάποιες φορές

να πέφτουν και οι ασφάλειες.

Αυτός και μόνο ήταν ο λόγος.

Αν ρωτάγατε και τα παιδιά στην αφετηρία του αναβατήρα

θα παίρνατε την απάντηση, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εικασίες.

 

Από την αρχή της ημέρας ο αναβατήρας δούλευε

πάνω στο όριο λειτουργίας του. Απλά μετά τις 13:00

παράγινε το κακό του αέρα.

 

Μιας και ήμουν από τους τελευταίους τυχερούς

που πήρα τον αναβατήρα πριν κλείσει,

μπορώ να πω ότι δέχθηκα μια χιονοβολή - πίλινγκ

Α ποιότητας... Δύσκολα θα το ξαναδοκίμαζα,

όσο χιονομαζό και αν είμαι.

 

Είναι αδύνατο να καταλάβουμε την ένταση του ανέμου,

πόσο μάλλον τις ριπές του,

που επικρατούν στην επιστροφή του συγκεκριμένου αναβατήρα

από τη Βαθειά Λάκκα.

- - -

Σε ότι έχει να κάνει με τη σηματοδότηση των πιστών στο Χ.Κ. Καλαβρύτων.

Συνηθισμένος από το τι έβλεπα όλα αυτά τα χρόνια

που πηγαίνω στο συγκεκριμένο χιονοδρομικό, μπορώ να συμφωνήσω

ότι τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχουμε αυτό που μας είχε συνηθίσει.

Παραμένει όμως, σαφής η οριοθέτηση των πιστών.

 

Το τέλος του δρόμου που οδηγεί στη πίστα «Ειρήνη»

έχει μια ρατρακιά με χιόνι, που δύσκολα θα τη περάσεις

και θα συνεχίσεις για Αυγό, χωρίς να καταλάβεις ότι στραβοαρμενίζεις.

Φυσικά, είναι πιο ορθό να μπει εκεί μια προειδοποιητική πινακίδα,

όπως παλιότερα, για την καλύτερη ασφάλεια.

 

Αργότερα θα επανέλθω με τα του Κ-Δ-Τ-Τ

που περάσαμε στα Καλάβρυτα.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALCATRAZ ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις και το χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εισητηριο βγαζουμε και στην πλατεια του χωριου οπως ειχαν πει ή μονο στα εκδοτηρια του χιονιδρομικου;


DSC007301-2.jpg77_NORTHOFHEAVEN-DAVEDOWNING.gif

Hessex υπερλευκαντικο!για λευκότερα λευκά!

http://instagram.com/liapos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς, αν και το είχαν ανακοινώσει , το εκδοτήριο στο χωριό δεν θα λειτουργήσει φέτος. Ίσως από την επόμενη χρονιά. Για φέτος εισητήρια μόνο στο βουνό

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά η σημερινή ημέρα ήταν φανταστική. Θα την ονόμαζα χαλαρά υπερμέρα αν δεν είχα πέρασει 1,5 ώρα (09:30-11:00) με τρελή ομίχλη, πιστεύοντας ότι πάλι την πατήσα.. (παρεπιμπτόντως, η Θέτις σώνει ημέρες, μέχρι τις 11:00 σχεδόν όλο το κέντρο είχε μετακομίσει εκεί). Κατά τις 10:45 ο καιρός άρχισε να ανοίγει, οι πιστέρ ήταν standby και στις 11:00 μας έδωσαν την άγκυρα! Χαρές και πανηγύρια, η ουρά ήταν γύρω στα 20 άτομα, 5' αναμονή, τίποτα το τρομερό! Δυστυχώς δεν έδωσαν την Στύγα (εμένα δεν μου πολυαρέσει αλλά πολλοί άλλοι είχαν αντίθετη γνώμη, ειδικά όταν έπεφταν συνεχώς από την άγκυρα!). Ρωτήσαμε το γιατί στα παιδιά που ήταν εκεί και μας είπαν (αν κατάλαβα καλά) ότι είχαν ένα μηχάνημα (ρατράκ; ;)) που έπρεπε να κατέβει την πίστα στις 09:00-10:00 αλλά είχε ομίχλη τότε. Τώρα γιατί δεν το έκαναν αργότερα, όταν άνοιξε ο καιρός, ειλικρινά δεν το κατάλαβα..

Όπως και να'χει, η μέρα μετά κύλισε θεικά, με φανταστικό γαλάζιο ουρανό και ήλιο: η Ειρήνη οργώθηκε από άπειρο κόσμο, κάποιοι πήραν και λίγο την Αντιγόνη, άλλοι έπαιρναν τον δρόμο από την άγκυρα και έβγαιναν στην Νεφέλη. Η ποιότητα του χιονιού ήταν άπαικτη, οι στρωμένες πίστες ήταν πολύ καλές. Η Αντιγόνη είχε βγάλει πέτρες ψηλά και ήταν απάτητη: πάγος στο ανώτερο τριτημόριο, πούδρα μέχρι το γόνατο στα δύο κατώτερα.

Προσωπικά πέρασα την ημέρα μου στην Ειρήνη: 15-17' για κάθε γύρο, μετά τις 14:30 έπεσε στα νορμάλ 13'. Τα πόδια κάηκαν με τόσο πιατάκι-άγκυρα-κατεβασιά (μιας και έχασα την πρώτη 1,5 ώρα δεν σταμάτησα ούτε για καφέ) αλλά το άξιζε, μέχρι τις 15:40 που έφυγα.

Ελπίζω και οι αυριανοί να είναι το ίδιο (και περισσότερο) τυχεροί!!

 

20150212_1004011ada0.jpg

 

 

20150212_093503a63b6.jpg

 

20150212_121614fbb0d.jpg

 

20150212_11442354c1c.jpg

 

20150212_1144216773c.jpg

 

20150212_11441613dd8.jpg

 

20150212_11395905423.jpg

 

20150212_111301308c2.jpg

 

20150212_114025-1d462d.jpg

 

Βιντεάκι από την σημερινή ημέρα στις πίστες:

Edited by Theodoros Kafasis
  • Like 9

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστούμε Θεοδωρε για το ρεπορτάζ και πολυ χαρηκα που σου έκατσε η μερα γιατι ειχες φάει πολλή ταλαιπωρία!

Παμε για υπερμερες!

 

Edit: είδε κανεις στη βάση του τριπλού εαν το ρολόι-πίνακας του snowclub δούλευε; Χθες ηταν σβηστο παντως.

Edited by GiGi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ρολόι πάντως χθες Στη μια και μισή μια χαρά δούλευε. Από εκεί είδα την ώρα. Και φυσικά snowclub.gr

Αν λέμε το ίδιο. Λέω αυτό στον τριθεσιο.

Edited by tpal12
  • Like 2

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι το ίδιο λεμε, ευχαριστω. Αργότερα ηταν σβηστο και παραξενεύτηκα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι αυριο να κανω την παρθενική μου επίσκεψη στα καλαβρυτα μιας και δεν εχω ανεβεί ποτε μου και με την ευκαιρία να εγκαινιάσω και τις τάβλες που τις εχω στο περίμενε γιατι απ οτι βλέπω παίζουν πούδρες.

 

Επειδή δεν εχω παρέα και λογικα θα ανέβω μόνος, θα ειναι αυριο κανένας snowclubιτης πάνω να με ξεναγήσει και να τσουλήσουμε παρέα;


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή δεν εχω παρέα και λογικα θα ανέβω μόνος,

θα ειναι αυριο κανένας snowclubιτης πάνω να με ξεναγήσει

και να τσουλήσουμε παρέα;

 

Καλησπέρα Γιάννη.

99% θα ανέβω μια καταδρομική αύριο επάνω.

Παίζει μόνο με πιο τρόπο θα ανέβω... skibus ή carpoolι.

Με χαρά να σε ξεναγήσω στο λοφάκι μας.

Δες p.m. και να έχεις φάει καλά.


Σημ. Αύριο θα έχει παράταση λειτουργίας, νυχτερινό,

snowboard contest, αγώνες παμπαίδων... και επιτέλους θα κάνουμε

ski με ήλιο με, λογικά, το χιονοδρομικό σε πλήρη λειτουργία.

Κοινώς... θα καούμε!!!

 

Δείτε και την ανακοίνωση που έβγαλε σήμερα το χιονοδρομικό

στην επίσημη σελίδα του στο FB:

 

Καλημέρα σας από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων!!!

Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται το κέντρο για χιονοδρομία, με τον αναβατήρα Στύγα,

που δόθηκε σε λειτουργία στις 12:00 πμ.

 

Οι προετοιμασίες στο πάρκο για τη πρώτη παγκόσμια διοργάνωση snowboard freestyle στην Ελλάδα,

το World Rookie Tour, ολοκληρώθηκαν και έχει ξεκινήσει η προπόνηση των αθλητών.

 

Για αύριο Σάββατο 14-2-2015, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων,

θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία όλων των αναβατήρων και όλων των πιστών.

Οι ιδανικές προγνώσεις για τις επόμενες μέρες, δίνουν την δυνατότητα

για το πρώτο νυχτερινό σκι της χειμερινής σεζόν!!!

 

Ποιο αναλυτικά θα δοθεί παράταση λειτουργίας του αναβατήρα Στύγα, Αχιλλέα, Θέτις μέχρι τις 5:00 μμ

και παράταση λειτουργίας του αναβατήρα Δάφνη μέχρις τις 8:00 μμ.

Μετά τις 4:00 μμ η χρήση των εν λειτουργία αναβατήρων θα είναι δωρεάν!!

Παράλληλα στο πάρκο του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων θα τοποθετηθούν προβολείς και μουσική,

ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία του πάρκου μέχρι τις 8:00 μμ.

Guest dj's και πολλά happenings περιμένουν αθλητές και επισκέπτες!!!

Κανονικά θα δοθεί σε λειτουργία για χιονοδρομία η πίστα Ειρήνη,

καθώς για τους αγώνες παμπαίδων Νότιας Περιφέρειας,

θα χρησιμοποιηθεί τμήμα της πίστας Φαίδρα.

 

Η ποιότητα του χιονιού, οι καιρικές συνθήκες

και τα επερχόμενα events του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων

υπόσχονται ένα διαφορετικό αποκριάτικο Σαββατοκύριακο!!!

 

 

10986696_843212599076537_891424993939504

 

10985982_843212462409884_342731848361591

 

10993072_843212572409873_402625093667925

 

10435907_843212645743199_624663295993736

 

10426233_843221812408949_249868069697783

 

10801721_843221842408946_357768111565850

 

11002661_843221849075612_508375671062186

 

10993082_843221845742279_709493467234163

 

10427306_843222465742217_552604669302420

 

10981748_843222459075551_851767779253145

 

10993484_843222449075552_919847754563075

 

10385376_843222965742167_767005043155261

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα η μέρα ήταν τέλεια. Χιόνι άφθονο. Στην αρχή της Στύγας το χιόνι ήταν λίγο μπάχαλο αλλά όταν πέρναγες το απότομο μέρος της όλα ο.κ. Ήλιος αλλά και μερικές ριπές στην κορφή της άγκυρας .Μόλις άνοιξε η Στύγα είχε λίγο ουρά αλλά το καλό ήταν ότι άδειασε η άγκυρα.....ΑΝΕΒΑΑΑΑΑΑΑ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταπληκτική μερα σημερα!! Το χιονοδρομικό σε πλήρη λειτουργία!! πολυ καλές συνθήκες : -2 με λιγο αέρα 2 bf και πλήρης ηλιοφάνεια παρα πολυ καλές συνθήκες χιονιού σε όλες της πίστες. δεν περιμέναμε ουρές πουθενά. μονο για πολυ λιγο στην αρχή όταν έδωσαν την Στύγα. Πολυ καλη παρέα κ περάσαμε super (..αν κ είχαμε ενα σανιδά στην παρέα :-) ) Όσοι το μελετάτε για αυριο τολμήστε το !! Good skiing & have fun!!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dream day at kalavrytous nisous today!!!μιλάμε για πολύ λιώσιμο,ήλιος όλοι οι αναβατηρες λειτουργούν κανονικά από το πρωί. έως τις 11μισή καμία ουρά,μετά ουρές του 10λεπτού στη στυγα οπότε στροφή προς άγκυρα και φουλ αντιγονες και ειρηνες.... στην ειρήνη από τη μέση και κάτω είναι κλεισμένη για αγώνες αλλά μας άφησαν ένα διάδρομο 4 μέτρων για να φτάνουμε κατω στη δάφνη. υπέροχη μερα η οποία έχει παράταση έως τις 5 και μετά νυχτερινό. το ice bar έχει ήδη φτιαχτεί στη βαθιά λακα και περιμένει τους νυχτερινους Επισκέπτες.

 

sent from my cave with smoke signals cause New tapatalk sucks

Edited by bujinkan
  • Like 12

 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την πρώτη μου επίσκεψη σήμερα στα καλάβρυτα έχω να δηλώσω πως με βλέπω μόνιμο κάτοικο καλαβρύτων για όσο ακόμη θα είμαι Αθήνα. :)

 

Γιώργο aka alcatraz ευχαριστώ για την ξενάγηση. Πέρασα σούπερ και ελπίζω να τα ξαναπούμε πάνω!

  • Like 4

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...