GiGi 3,475 Report post Posted February 12, 2015 Δεν καταλαβα όμως γιατι η αγκυρα δεν λειτουργουσε όλη μερα (οπως διαφήμιζαν απο χτες στο τηλέφωνο) και ας μας ενημέρωναν οτι καλύτερα να την αφήναμε στα μισα, να ανοιγε το πεδιο λιγο... Αντί αυτού, για άλλη μια φορα πανω κατω, αριστερα απο το τριπλό, δεξιά απο το πιατάκι... Ενταξει, το κανουμε πολλα χρόνια, το μαθαμε... Αγκυρα 1,5 ωρα νομιζω ηταν ανοιχτη. Αντικειμενικά τώρα, πιστεύεις ότι έπρεπε να συνεχίσει να λειτουργεί με τον αέρα και την ομίχλη που είχε? Εγώ δεν παραξενεύτηκα γιατί την έκλεισαν με τις δεδομένες καιρικές συνθήκες. Για παράδειγμα χιονοδρόμος, που προφανώς δεν ήξερε καλά το μέρος, αναζητώντας την Ειρήνη, πήγαινε καρφί για το αυγό μιας και δεν μπόρεσε να διακρίνει - μαντέψει την πίστα που ξεκινούσε δεξιά του. Ένα χιονοδρομικό πρέπει να φροντίζει για τις ασφαλείς συνθήκες χιονοδρομίας, ακόμα και σε αυτόν που πάει για πρώτη φορά. Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 12, 2015 Για παράδειγμα χιονοδρόμος, που προφανώς δεν ήξερε καλά το μέρος, αναζητώντας την Ειρήνη, πήγαινε καρφί για το αυγό μιας και δεν μπόρεσε να διακρίνει - μαντέψει την πίστα που ξεκινούσε δεξιά του. Αχαχα που το θυμήθηκες? Εμένα μόνο το κρύο μου χει μείνει. Παρεμπιπτόντως, μήπως η ΟΕ χιονοδρομίας θα μπορούσε να ζητήσει μια καλύτερη οριοθέτηση του διαδρόμου δεξιά της Άγκυρας->Ειρήνη καθώς και το σημείο όπου ξεκινάει το εκτός προς το αυγό? Χτες με το ζόρι δεν έπεφτες από την πίσω πλευρά. Ή έστω πιο πυκνά πασαλάκια. 5 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
timer 103 Report post Posted February 12, 2015 Για αύριο έχουμε κάποια ενημέρωση για το τι θα είναι ανοιχτό;Ενδιαφέρεται κανείς για carpooling? Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted February 12, 2015 Συμφωνω και με τους δυο και ευχαριστώ για το διαλογο. Αντικειμενικά τώρα, πιστεύεις ότι έπρεπε να συνεχίσει να λειτουργεί με τον αέρα και την ομίχλη που είχε? ... Ένα χιονοδρομικό πρέπει να φροντίζει για τις ασφαλείς συνθήκες χιονοδρομίας, ακόμα και σε αυτόν που πάει για πρώτη φορά. Αφου δεν εχει σωστη σημανση και οριοθετηση στην κορυφη, σωστα δεν λειτουργουσε οταν ειχε αερα. Αλλα ο αερας εκοβε και η αγκυρα εμενε κλειστη. Ειδικα τις τελευταιες 2 ωρες λειτουργιας, νομίζω οι συνθηκες ήταν πολλαπλα βλετιωμενες σε σχεση με τις 12 που στην μοναδικη μου αναβαση αγκυρα οντως παραλιγο να φυγω και εγω προς το αυγο. Δλδ εκεινη τη στιγμη ηταν καλες οι συνθηκες; Οπότε το προβλημα ηταν στη σωστη σημανση/οριοθετηση? Παρεμπιπτόντως, μήπως η ΟΕ χιονοδρομίας θα μπορούσε να ζητήσει μια καλύτερη οριοθέτηση του διαδρόμου δεξιά της Άγκυρας->Ειρήνη καθώς και το σημείο όπου ξεκινάει το εκτός προς το αυγό? Χτες με το ζόρι δεν έπεφτες από την πίσω πλευρά. Ή έστω πιο πυκνά πασαλάκια. 100% σωστός. Ενα βουνο με τοσες καιρικές προκλήσεις θα επρεπε να εχει καλύτερη σημανση σε αναγνωρισμένα επικινδυνα σημεια οπως αυτο προς το Αυγο. Δεν ειναι λυση να κοψεις το διαθέσιμο πεδίο σε μενα και τον αλλο που ξερουμε τι κανουμε και που παμε, επειδη καποιος αρχαριος μπορει να τραβηξει ευθεια. Πολυ περισσότερο οταν τα συρομενα θεωρητικά είναι η σωστη επιλογη σε μερες με δυσκολες καιρικές συνθηκες. Εχω δει συρομενα να τα δινουν, αλλα και να σε αναγκαζουν να τα αφήσεις νωρίτερα με μετακινούμενες σημάνσεις. Να μια ιδέα (καλή ή κακή, δικό σας) για να ανοίξει λιγο ακόμα το πεδίο (βέβαια δε ξερω να έχει το ΧΚΚ πίστα που συναντιέται με την άγκυρα). Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted February 12, 2015 (edited) Μαλλον τον ηπιαμε! Σορρυ ρε μαν αν ημουν χωρίς συναισθημα χτες και σε εριξα! Σε νοιωθω αν εισαι πανω παντως και ισχυει οτι δεν εστρωσε ο καιρος... Τουλαχιστον εγω ημουν απο αυτους που οργωσαμε τα εκτός στα χαμηλά! Το χιονι μεσα στις πιστες ελπίζω να ειναι ακόμα το ίδιο καλό με χτες! edit: Οι καμερες δείχνουν λιακάδα τώρα (13.00), ελπίζω να εστρωσε ο καιρός και να σας κρατήσει έτσι! Edited February 12, 2015 by El_Griego Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted February 12, 2015 Τελικα 11:00 ο καιρός άνοιξε, βγήκε ήλιος με γαλάζιο ουρανό κ καήκαμε στο σκι! Δεν άνοιξε η Στυγα, μόνο άγκυρα, αλλά δεν είχε πολύ κόσμο όποτε όλα οκ! Φωτο κ βιντεακι σε λίγο! 5 Share this post Link to post Share on other sites
nordik 46 Report post Posted February 12, 2015 Ελπίζω να το συνεχίσει έτσι. Αύριο είμαστε πάνω για το τριήμερο! 2 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted February 12, 2015 Σορρυ ρε μαν αν ημουν χωρίς συναισθημα χτες και σε εριξα! Σε νοιωθω αν εισαι πανω παντως και ισχυει οτι δεν εστρωσε ο καιρος... Τουλαχιστον εγω ημουν απο αυτους που οργωσαμε τα εκτός στα χαμηλά! Το χιονι μεσα στις πιστες ελπίζω να ειναι ακόμα το ίδιο καλό με χτες! edit: Οι καμερες δείχνουν λιακάδα τώρα (13.00), ελπίζω να εστρωσε ο καιρός και να σας κρατήσει έτσι! εσυ καλα μας τα περιέγραφες φίλος εμείς κάναμε γκέλα!ανεβηκαμε πάνω και αφού είδαμε οτι στις δέκα ήταν σε αναστολή άγκυρα και Στύγα φύγαμε για Πελοποννησιακο tour καταλήγοντας μαιναλο.5-6 κατεβασιες 2 καλαμάκια χοιρινά και λίγο κουβέντα με τον φίλο Idas απο καλαματα(ευχαριστούμε για το κέρασμα) και την κάναμε για πίσω!δε πειράζει αυτα συμβαίνουν εμεις να μαστε καλα!!παμε για αλλα λέμε!!! 5 Share this post Link to post Share on other sites
freesurfjo 0 Report post Posted February 12, 2015 Καμιά εκτίμηση ρε παιδιά για αύριο όσον αφορα τον αέρα ? όλα τα μοντέλα έχουν αποτύχει τις τελευταίες μέρες. Δεν ξερω ποιο να εμπιστευτώ πια. Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 12, 2015 Να κάνω μια διευκρίνηση σχετικά με τη λειτουργία του αναβατήρα «Άρτεμις» (άγκυρα) την Τετάρτη που μας πέρασε (11/2/2015). Ο λόγος που έκλεισε ο αναβατήρας γύρω στις 13:00 ήταν ο δυνατός αέρας στην επιστροφή του αναβατήρα, που είχε ως αποτέλεσμα να μπλέκονται τα αγκυράκια στον πυλώνα της επιστροφής και κάποιες φορές να πέφτουν και οι ασφάλειες. Αυτός και μόνο ήταν ο λόγος. Αν ρωτάγατε και τα παιδιά στην αφετηρία του αναβατήρα θα παίρνατε την απάντηση, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εικασίες. Από την αρχή της ημέρας ο αναβατήρας δούλευε πάνω στο όριο λειτουργίας του. Απλά μετά τις 13:00 παράγινε το κακό του αέρα. Μιας και ήμουν από τους τελευταίους τυχερούς που πήρα τον αναβατήρα πριν κλείσει, μπορώ να πω ότι δέχθηκα μια χιονοβολή - πίλινγκ Α ποιότητας... Δύσκολα θα το ξαναδοκίμαζα, όσο χιονομαζό και αν είμαι. Είναι αδύνατο να καταλάβουμε την ένταση του ανέμου, πόσο μάλλον τις ριπές του, που επικρατούν στην επιστροφή του συγκεκριμένου αναβατήρα από τη Βαθειά Λάκκα. - - - Σε ότι έχει να κάνει με τη σηματοδότηση των πιστών στο Χ.Κ. Καλαβρύτων. Συνηθισμένος από το τι έβλεπα όλα αυτά τα χρόνια που πηγαίνω στο συγκεκριμένο χιονοδρομικό, μπορώ να συμφωνήσω ότι τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχουμε αυτό που μας είχε συνηθίσει. Παραμένει όμως, σαφής η οριοθέτηση των πιστών. Το τέλος του δρόμου που οδηγεί στη πίστα «Ειρήνη» έχει μια ρατρακιά με χιόνι, που δύσκολα θα τη περάσεις και θα συνεχίσεις για Αυγό, χωρίς να καταλάβεις ότι στραβοαρμενίζεις. Φυσικά, είναι πιο ορθό να μπει εκεί μια προειδοποιητική πινακίδα, όπως παλιότερα, για την καλύτερη ασφάλεια. Αργότερα θα επανέλθω με τα του Κ-Δ-Τ-Τ που περάσαμε στα Καλάβρυτα. 9 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted February 12, 2015 ALCATRAZ ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις και το χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις. Share this post Link to post Share on other sites
liapos 252 Report post Posted February 12, 2015 εισητηριο βγαζουμε και στην πλατεια του χωριου οπως ειχαν πει ή μονο στα εκδοτηρια του χιονιδρομικου; Hessex υπερλευκαντικο!για λευκότερα λευκά! http://instagram.com/liapos Share this post Link to post Share on other sites
idas 563 Report post Posted February 12, 2015 Δυστυχώς, αν και το είχαν ανακοινώσει , το εκδοτήριο στο χωριό δεν θα λειτουργήσει φέτος. Ίσως από την επόμενη χρονιά. Για φέτος εισητήρια μόνο στο βουνό 2 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted February 12, 2015 (edited) Τελικά η σημερινή ημέρα ήταν φανταστική. Θα την ονόμαζα χαλαρά υπερμέρα αν δεν είχα πέρασει 1,5 ώρα (09:30-11:00) με τρελή ομίχλη, πιστεύοντας ότι πάλι την πατήσα.. (παρεπιμπτόντως, η Θέτις σώνει ημέρες, μέχρι τις 11:00 σχεδόν όλο το κέντρο είχε μετακομίσει εκεί). Κατά τις 10:45 ο καιρός άρχισε να ανοίγει, οι πιστέρ ήταν standby και στις 11:00 μας έδωσαν την άγκυρα! Χαρές και πανηγύρια, η ουρά ήταν γύρω στα 20 άτομα, 5' αναμονή, τίποτα το τρομερό! Δυστυχώς δεν έδωσαν την Στύγα (εμένα δεν μου πολυαρέσει αλλά πολλοί άλλοι είχαν αντίθετη γνώμη, ειδικά όταν έπεφταν συνεχώς από την άγκυρα!). Ρωτήσαμε το γιατί στα παιδιά που ήταν εκεί και μας είπαν (αν κατάλαβα καλά) ότι είχαν ένα μηχάνημα (ρατράκ; ) που έπρεπε να κατέβει την πίστα στις 09:00-10:00 αλλά είχε ομίχλη τότε. Τώρα γιατί δεν το έκαναν αργότερα, όταν άνοιξε ο καιρός, ειλικρινά δεν το κατάλαβα.. Όπως και να'χει, η μέρα μετά κύλισε θεικά, με φανταστικό γαλάζιο ουρανό και ήλιο: η Ειρήνη οργώθηκε από άπειρο κόσμο, κάποιοι πήραν και λίγο την Αντιγόνη, άλλοι έπαιρναν τον δρόμο από την άγκυρα και έβγαιναν στην Νεφέλη. Η ποιότητα του χιονιού ήταν άπαικτη, οι στρωμένες πίστες ήταν πολύ καλές. Η Αντιγόνη είχε βγάλει πέτρες ψηλά και ήταν απάτητη: πάγος στο ανώτερο τριτημόριο, πούδρα μέχρι το γόνατο στα δύο κατώτερα. Προσωπικά πέρασα την ημέρα μου στην Ειρήνη: 15-17' για κάθε γύρο, μετά τις 14:30 έπεσε στα νορμάλ 13'. Τα πόδια κάηκαν με τόσο πιατάκι-άγκυρα-κατεβασιά (μιας και έχασα την πρώτη 1,5 ώρα δεν σταμάτησα ούτε για καφέ) αλλά το άξιζε, μέχρι τις 15:40 που έφυγα. Ελπίζω και οι αυριανοί να είναι το ίδιο (και περισσότερο) τυχεροί!! Βιντεάκι από την σημερινή ημέρα στις πίστες: Edited February 12, 2015 by Theodoros Kafasis 9 Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted February 12, 2015 (edited) Ευχαριστούμε Θεοδωρε για το ρεπορτάζ και πολυ χαρηκα που σου έκατσε η μερα γιατι ειχες φάει πολλή ταλαιπωρία! Παμε για υπερμερες! Edit: είδε κανεις στη βάση του τριπλού εαν το ρολόι-πίνακας του snowclub δούλευε; Χθες ηταν σβηστο παντως. Edited February 12, 2015 by GiGi Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted February 13, 2015 (edited) Το ρολόι πάντως χθες Στη μια και μισή μια χαρά δούλευε. Από εκεί είδα την ώρα. Και φυσικά snowclub.gr Αν λέμε το ίδιο. Λέω αυτό στον τριθεσιο. Edited February 13, 2015 by tpal12 2 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted February 13, 2015 Ναι το ίδιο λεμε, ευχαριστω. Αργότερα ηταν σβηστο και παραξενεύτηκα. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted February 13, 2015 Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι αυριο να κανω την παρθενική μου επίσκεψη στα καλαβρυτα μιας και δεν εχω ανεβεί ποτε μου και με την ευκαιρία να εγκαινιάσω και τις τάβλες που τις εχω στο περίμενε γιατι απ οτι βλέπω παίζουν πούδρες. Επειδή δεν εχω παρέα και λογικα θα ανέβω μόνος, θα ειναι αυριο κανένας snowclubιτης πάνω να με ξεναγήσει και να τσουλήσουμε παρέα; BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 13, 2015 Επειδή δεν εχω παρέα και λογικα θα ανέβω μόνος, θα ειναι αυριο κανένας snowclubιτης πάνω να με ξεναγήσει και να τσουλήσουμε παρέα; Καλησπέρα Γιάννη. 99% θα ανέβω μια καταδρομική αύριο επάνω. Παίζει μόνο με πιο τρόπο θα ανέβω... skibus ή carpoolι. Με χαρά να σε ξεναγήσω στο λοφάκι μας. Δες p.m. και να έχεις φάει καλά. Σημ. Αύριο θα έχει παράταση λειτουργίας, νυχτερινό, snowboard contest, αγώνες παμπαίδων... και επιτέλους θα κάνουμε ski με ήλιο με, λογικά, το χιονοδρομικό σε πλήρη λειτουργία. Κοινώς... θα καούμε!!! Δείτε και την ανακοίνωση που έβγαλε σήμερα το χιονοδρομικό στην επίσημη σελίδα του στο FB: Καλημέρα σας από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων!!! Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται το κέντρο για χιονοδρομία, με τον αναβατήρα Στύγα, που δόθηκε σε λειτουργία στις 12:00 πμ. Οι προετοιμασίες στο πάρκο για τη πρώτη παγκόσμια διοργάνωση snowboard freestyle στην Ελλάδα, το World Rookie Tour, ολοκληρώθηκαν και έχει ξεκινήσει η προπόνηση των αθλητών. Για αύριο Σάββατο 14-2-2015, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία όλων των αναβατήρων και όλων των πιστών. Οι ιδανικές προγνώσεις για τις επόμενες μέρες, δίνουν την δυνατότητα για το πρώτο νυχτερινό σκι της χειμερινής σεζόν!!! Ποιο αναλυτικά θα δοθεί παράταση λειτουργίας του αναβατήρα Στύγα, Αχιλλέα, Θέτις μέχρι τις 5:00 μμ και παράταση λειτουργίας του αναβατήρα Δάφνη μέχρις τις 8:00 μμ. Μετά τις 4:00 μμ η χρήση των εν λειτουργία αναβατήρων θα είναι δωρεάν!! Παράλληλα στο πάρκο του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων θα τοποθετηθούν προβολείς και μουσική, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία του πάρκου μέχρι τις 8:00 μμ. Guest dj's και πολλά happenings περιμένουν αθλητές και επισκέπτες!!! Κανονικά θα δοθεί σε λειτουργία για χιονοδρομία η πίστα Ειρήνη, καθώς για τους αγώνες παμπαίδων Νότιας Περιφέρειας, θα χρησιμοποιηθεί τμήμα της πίστας Φαίδρα. Η ποιότητα του χιονιού, οι καιρικές συνθήκες και τα επερχόμενα events του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων υπόσχονται ένα διαφορετικό αποκριάτικο Σαββατοκύριακο!!! 10 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted February 13, 2015 Σήμερα η μέρα ήταν τέλεια. Χιόνι άφθονο. Στην αρχή της Στύγας το χιόνι ήταν λίγο μπάχαλο αλλά όταν πέρναγες το απότομο μέρος της όλα ο.κ. Ήλιος αλλά και μερικές ριπές στην κορφή της άγκυρας .Μόλις άνοιξε η Στύγα είχε λίγο ουρά αλλά το καλό ήταν ότι άδειασε η άγκυρα.....ΑΝΕΒΑΑΑΑΑΑΑ 1 Share this post Link to post Share on other sites
Kangchenjunga 185 Report post Posted February 13, 2015 Καταπληκτική μερα σημερα!! Το χιονοδρομικό σε πλήρη λειτουργία!! πολυ καλές συνθήκες : -2 με λιγο αέρα 2 bf και πλήρης ηλιοφάνεια παρα πολυ καλές συνθήκες χιονιού σε όλες της πίστες. δεν περιμέναμε ουρές πουθενά. μονο για πολυ λιγο στην αρχή όταν έδωσαν την Στύγα. Πολυ καλη παρέα κ περάσαμε super (..αν κ είχαμε ενα σανιδά στην παρέα :-) ) Όσοι το μελετάτε για αυριο τολμήστε το !! Good skiing & have fun!! 5 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted February 14, 2015 (edited) Dream day at kalavrytous nisous today!!!μιλάμε για πολύ λιώσιμο,ήλιος όλοι οι αναβατηρες λειτουργούν κανονικά από το πρωί. έως τις 11μισή καμία ουρά,μετά ουρές του 10λεπτού στη στυγα οπότε στροφή προς άγκυρα και φουλ αντιγονες και ειρηνες.... στην ειρήνη από τη μέση και κάτω είναι κλεισμένη για αγώνες αλλά μας άφησαν ένα διάδρομο 4 μέτρων για να φτάνουμε κατω στη δάφνη. υπέροχη μερα η οποία έχει παράταση έως τις 5 και μετά νυχτερινό. το ice bar έχει ήδη φτιαχτεί στη βαθιά λακα και περιμένει τους νυχτερινους Επισκέπτες. sent from my cave with smoke signals cause New tapatalk sucks Edited February 14, 2015 by bujinkan 12 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted February 14, 2015 12 Share this post Link to post Share on other sites
timer 103 Report post Posted February 14, 2015 Αυριο ειναι κανεις για πανω;εχω 2 θεσεις Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted February 14, 2015 Μετά την πρώτη μου επίσκεψη σήμερα στα καλάβρυτα έχω να δηλώσω πως με βλέπω μόνιμο κάτοικο καλαβρύτων για όσο ακόμη θα είμαι Αθήνα. Γιώργο aka alcatraz ευχαριστώ για την ξενάγηση. Πέρασα σούπερ και ελπίζω να τα ξαναπούμε πάνω! 4 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites