vro 10,263 Report post Posted November 15, 2016 έ βάστα μην γινει του παρνασού το ...καγκελο και στα καλάβρυτα και ελάτε μετα να μιλάτε για μιζερια... σιγα τους δυναμίτες με τις υπολήψεις... θα μπορουσα να πω οτι οποιος εχει την μυγα...μυγιάζεται... αλλά θα αδικούσα προσωπα και καταστασεις αφιλοκερδείς και ανιδιοτελεις.... εν πασει περιπτωση, αλλο παρέα και αλλο κριτική παρεα κανω με τον πάνο, αλλα του κανω και κριτική, σωστο? 2 τινά ειναι υπερανω λογικης ο δυναμιτης και το σκοταδι για τον δυναμίτη ως και ο Πάππος αλλαξε γνώμη, και ας ηταν αλλης εποχης και ας ειχε και γνωση και τριβη με τα βαρελότα, απλα το βουνο το σεβεσαι, δεν το γ@μ@ς, ντροπη τα ...<εγγονια> του να ...μ@λ@κιζονται. για το σκοταδι, αφου οτι γινεται νυχτα στραβα γινεται, το λεει και ο λαος <οποιος νυχτα περπατει.πετρες και σκατα πατει>. Ας δοκιμασουμε μια φορα να τα κανουμε ΜΕΡΑ. Μπορει και να γινει καλυτερα. Ο μύθος οτι δεν θα γινει καποιους εξυπηρετεί. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 15, 2016 έ βάστα μην γινει του παρνασσου 2 τινά ειναι υπερανω λογικης ο δυναμιτης και το σκοταδι για τον δυναμίτη ως και ο Πάππος αλλαξε γνώμη, και ας ηταν αλλης εποχης και ας ειχε και γνωση και τριβη μ. Ρε φιλε ελεος πια η μιζερια σου δεν εχει οριο Ο Παππος για χιονοστιβάδες τα ειχε τα εκρηκτικα ΕΛΕΟΣ μερικα πραγματα εχουν και ορια Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 15, 2016 δεν ξερω πως τι βγαζεις την μιζερια (πρεπει ναχεις μιζερομετρο) πρεπει να ησουν παρών εκείνη την ημερα(αν οχι στην συζήτηση, τουλαχιστον στο ρατρακ) η κουβεντα ηταν στην κορφη του <περασματος των τρελων> που ηταν η αγαπημένη <πιστα> του συγχωρεμένου. Του ελεγα πως θελει χωματουργικά και δυναμιτη για να γινει ασφαλης... με εκοψε οργισμένος.... <ξέχνα τα αυτα, αυτη ειναι η πίστα, αυτο ειναι το βουνο, ετσι οπως ειναι, σε οποιον αρεσει....> αυτα <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 15, 2016 ... α και κατι αλλο και με βαζαιο και με τσεκουρα με χαμογελο ξεκιναγατε, μεχρι να μην γινουν οι...χαρες και να στραβωσει το πραμα... οποται Μιχάλη μην αρχιζεις τα ...ειναι καλύτερα και μπες στις ομαδες.... και στον παρνασσο ομαδες ειχατε.... ... ... Βασίλη, σε παρακαλώ, μίλα ξεκάθαρα σε ποιές χάρες αναφέρεσαι στο τελευταίο σου post. Αυτό το υπονοούμενο που γράφεις με θίγει προσωπικά ως μέλος του Συλλόγου μας. Και επειδή δεν γνωρίζεις, δεν οφείλεις άλλωστε, οι σχέσεις μεταξύ Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ. και κ. Τσεκούρα μόνο καλές δεν ήταν στις αρχές. ... ... σιγα τους δυναμίτες με τις υπολήψεις... θα μπορουσα να πω οτι οποιος εχει την μυγα...μυγιάζεται... αλλά θα αδικούσα προσωπα και καταστασεις αφιλοκερδείς και ανιδιοτελεις.... εν πασει περιπτωση... ... Βασίλη, λίγα post πιο πάνω σε παρακάλεσα να πεις ξεκάθαρα σε ποιες χάρες αναφέρεσαι. Μετά την απάντησή σου, σε προκαλώ να γράψεις ξεκάθαρα σε τι και σε ποια πρόσωπα αν αφαίρεσε. Sorry για το off topic, αλλά κάποια πράγματα δεν καταπίνονται. «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 15, 2016 (edited) ψυχραιμία και αντιόξινα υγ καλό ειναι να μην αλλαζουμε, εστω και αθελα μας, τα γραφωμενα των αλλων, αλλαζωντας την <ενταση> τους.... προς αποκατασταση της αληθειας το αποσπασμα ειναι < σιγα τους δυναμίτες με τις υπολήψεις... θα μπορουσα να πω οτι οποιος εχει την μυγα...μυγιάζεται... αλλά θα αδικούσα προσωπα και καταστασεις αφιλοκερδείς και ανιδιοτελεις.... εν πασει περιπτωση, αλλο παρέα και αλλο κριτική> υγ2 <και με βαζαιο και με τσεκουρα με χαμογελο ξεκιναγατε, μεχρι να μην γινουν οι...χαρες και να στραβωσει το πραμα... > ή σε μετάφραση σε ελληνικά για εύθικτους <και με βαζαιο και με τσεκουρα με μπραβο ξεκιναγατε μεχρι να μην πραγματοποιηθουν οι υποσχεσεις και να χαλάσουμε τις καρδιες μας> φυσικά με τα τοσα που κυκλοφορούνε περιξ της μέκας το να φυσας και το γιαουρτι ειναι κατανοητό. Edited November 16, 2016 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted November 16, 2016 Ρε μιχαλη και γιωργο αρκετα δεν ασχοληθηκατε ? Σταματηστε να δινετε αξια και να χαλατε την διαθεση σας Κερωστε και ετοιμαστειτε σε λιγο ξεκιναει το παρτυ 2 Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted November 17, 2016 (edited) Θελω τέτoια παλι φέτος party time Εχει και τον Λεωνίδα Σπυρόπουλο το videaki να γαζώνει τις πούδρες των πελατών του Edited November 17, 2016 by Hellbent 21 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 17, 2016 (edited) Υπέροχο. Μη κάθεσαι, ανέβασε και την συνέχεια. Μας... έφτιαξες βραδιάτικα. Μεταξύ άλλων, εμφανίζονται ένας διευθυντής χιονοδρομικού, δύο δικηγόροι, ενας στρατιωτικός, ένας μηχανικός και ο μπαμπαστρουμφ . Μπα... χιονοβλαμένα είναι όλα τους. Αλήθεια, ποιός είναι ρε Κώστα αυτός που έχωσε το frontflip; Edited November 17, 2016 by ALCATRAZ «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 17, 2016 Μια βιντεάρα την ημέρα τη μιζέρια κάνει πέρα 8 τέτοιες μέρες τις έχει στάνταρ φέτος μακάρι να ναι 30. Πουδροπέδιλα αρμ 4 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 17, 2016 Θελω τέτoια παλι φέτος https://www.youtube.com/watch?v=2ZJHSbGzoSQ party time Εχει και τον Λεωνίδα Σπυρόπουλο το videaki να γαζώνει τις πούδρες των πελατών του Βιντεάρα!!! Ο Θοδωρής δεν είναι αυτός που χώνει το front flip; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted November 17, 2016 Δεν ειναι ο Θοδωρής, φιλοι ειναι αλλα δεν θυμαμαι το ονομα του Οκ.. η συνεχεια ελπιζω να ειναι με φρεσκο υλικο και συντομα Εχω υλικο απο παλια για αλλα 5 λεπτα μπορει να το φτιαξω η μουσικη ειναι το δυσκολο Χαιρομαι που σας αρεσε 5 Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted November 18, 2016 βιντεάρα μπράβο Στάλθηκε από το κινητό μου... Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 18, 2016 βιντεάρα μπράβο Στάλθηκε από το κινητό μου... Να είχε και λίγο Πάολα, ε; Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 6 Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted November 18, 2016 χοχοοοοο ε ναι Στάλθηκε από το κινητό μου... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted November 18, 2016 (edited) Να είχε και λίγο Πάολα, ε; Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk xi xi Παολα δεν εχω Εχω ομως Στικουδηι Edited November 18, 2016 by Hellbent 4 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted November 18, 2016 Παντός καιρού και υψομέτρου το Στικούδι... ΧΑΧΑΧΑΧΑ "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 20, 2016 (edited) μας χαλασαν μια ωραια γουβιτσα οσον αφορα τη νεα πιστα... :P Edited November 20, 2016 by skimad DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted November 20, 2016 μας χαλασαν μια ωραια γουβιτσα οσον αφορα τη νεα πιστα... :P Μικρο το κακο, μην τα θελουμε και ολα δικα μας μετα απο πουδρα μονο Σ-Κ θα το πατανε με την μια καθημερινες θανε για παρτι μας 2 Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted November 21, 2016 Καλά τα λες Κώστα για τις καθημερινές. Όμως, τώρα θα .... φαίνεται ο μεζές. Θυμάμαι, τον χειμώνα μου μας πέρασε που είχε πολύ λίγο χιόνι ψηλά, η ώρα ήταν 12 και είχαν περάσει 5-6 άτομα μόνο. Sorry, ξέχασα, πρέπει να είμεθα ανιδιοτελείς (ειδικά όσοι εξ ημών δεν κάνουν μεγάλες τραβέρσες δεξιά διότι κουράζονται μετά στο σπρώξιμο της επιστροφής). Φιλικά 7ψυχος Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 21, 2016 H πούδρα θέλει τραβέρσα. Εναλλακτικά με μικρό κόστος θα σου την βρίσκω εκεί που δεν θέλουν. Πάντως με πατημένο δρόμο δεν θέλει (ουσιαστικό) σπρώξιμο να ξαναβγείς, πιο πολύ βολτάρεις κερωμένος. Α ναι και με μικρό κόστος σας κερώνουμε. Πωπω είμαι ο μόνος που δεν μπορώ να περιμένω από την ανυπομονυσία? Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 21, 2016 Μια κατεβασιά περσινή που κάναμε με τον Hellebent πάντως ακόμα την θυμάμαι από το σπρώξιμο που ρίξαμε. Ειδικά εγώ που ήμουν με πέδιλα ακέρωτα από χρόνια... ακόμα σπρώχνω! 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 21, 2016 (edited) Ε ναι αν θυμάσαι είχα(με) γράψει τουλάχιστον 100post τα τελευταία 3-4 χρόνια που βρίσκαμε απάτητο το δρόμο και τους κράζαμε δικαίως. Και πέρσι απάτητο τον βρίσκαμε...την μια φορά που προσωπικά εγώ που πήγα πέρσι προς Αυγό. Το χιονοδρομικό δεσμεύτηκε να τον πατάει φέτος Ακέρωτος δεν πας με τον Hellbent για σκι γενικά, ακέρωτος δεν πας καν εκεί αν δεν έχουν πατήσει. Ακέρωτος με τον Hellbent εκεί το τερμάτισες Edited November 21, 2016 by ΜΙΚ 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 22, 2016 Παιζει και η θεμοκρασια Αλλη φορα ειναι ευκολο τσουλιμα απο του πουλιου την βρυση(αντε 7-8 μπαστουνιες),αλλη φορα γ@μ@σταυριζεις.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted November 28, 2016 10 Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted November 28, 2016 Εγγυημένα πράγματα και .... χωρίς ουρές!!!! Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites