Velissarios 1,031 Report post Posted November 13, 2016 (edited) όχι (υπάρχουν καιάλλοι που δεν γνωρίζουν) Edited November 13, 2016 by Velissarios Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted November 13, 2016 (edited) Χμ... μήπως δεξιά της άγκυρας (όπως κοιτάμε από ψηλά) ? Edited November 13, 2016 by ashbury Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 13, 2016 δηλαδη εκει που ειχε πουδρα τωρα θα περναει ρατρακ? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 13, 2016 (edited) Χμ... μήπως δεξιά της άγκυρας (όπως κοιτάμε από ψηλά) ? Πόσα δίνεις για να απαντήσω ειλικρινά? Εξίσου σημαντικό είναι νομίζω μια άλλη βελτίωση πίστας που έχει γίνει Και έχουμε και νέο (μικρό) λιφτ Edited November 13, 2016 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted November 13, 2016 Γιατί δεν δίνεται περαιτέρω πληροφορίες; 2 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted November 13, 2016 Πόσα δίνεις για να απαντήσω ειλικρινά? Εξίσου σημαντικό είναι νομίζω μια άλλη βελτίωση πίστας που έχει γίνει Και έχουμε και νέο (μικρό) λιφτ Για πες και θα τα βρούμε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 13, 2016 (edited) Γιατί δεν δίνεται περαιτέρω πληροφορίες; Πόσα δίνεις για να απαντήσω ειλικρινά? Nα μπείτε στις Ομάδες Εργασίας του Συλλόγου ή/και να ανεβαίνετε στα χιονοδρομικά να μιλάτε με τις διοικήσεις τους και θα τα μάθετε όλα Edited November 13, 2016 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 13, 2016 ας σοβαρευτούμε λιγο, το βουνο ειναι το ιδιο καμμια ομαδα εργασιας δεν προσθετει πλαγιες ουτε οι δημοσιες σχεσεις ανοιγουν τα λιφτ (αλλιως τοσο τσιτσι μιτσι που εχει πεσει με τις διοικησεις, επρεπε να ειναι ανοιχτα τα λιφτ 24 ωρες το 24 , με 10 μποφωρ....) ας ανοιγουν τα λιφτ καθημερινες με ομιχλη και ας καταργησουν και καμμια πιστα.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 13, 2016 (edited) Nα σοβαρευτείς εσύ και να σταματήσεις την κλάψα. Το βουνό είναι κλάσεις ανώτερο από εποχή Τσεκούρα και φέτος μάλλον θα είναι κλάσεις ανώτερο από εποχή Βαζαίου (αν ανοίγει φυσικά όποτε είναι ανθρωπίνως δυνατό τα λιφτ όπως λες) Και λιφτ βάλανε (μικρό), και πίστα ανοίξανε (καλή) και πίστα βελτιώσανε (πολύ καλή) και παλεύουν τόσο που σύντομα επειδή τους αξίζει και επειδή παλεύουν τόσο θα μπει και το νέο λιφτ της Στύγας. Απλά είπα να μπείτε στις ομάδες εργασίας για να τα μαθαίνετε, ίσως τελικά άχρηστοι είμαστε σαν σύλλογος Edited November 13, 2016 by ΜΙΚ 6 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted November 13, 2016 (edited) Μας ζητησε ο Λεωνιδας να μην το δημοσιευσουμε για να το κανει ο ιδιος οταν κρινει οτι πρεπει ... Εμενα προσωπικα με στεναχωρει που θα χασω τα απεραστα , αλλα εχει το βουνο να φανε και οι κοτες Και για τα πιστοσκυλα θα ειναι μεγαλο γλεντι πιστεψτε με .. Και πιστευω οτι τις καθημερινες μετα απο χιονοπτωση.. Την πρωτη μερα θα το δινουν απατητο οποτε θα ειναι και καλιτερα απο πριν γιατι εχουν φαρδινει καποια στενα περασματα δυναμιτιζοντας τα βραχια Edited November 13, 2016 by Hellbent 7 Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted November 13, 2016 Mε αυτά κ με κείνα σχεδόν το αποκαλύψατε που θα είναι η καινούρια πίστα Aντε δώστε κ κανα hint για το ποια βελτιώθηκε τώρα. Share this post Link to post Share on other sites
ted 274 Report post Posted November 14, 2016 (edited) Για το που ειναι η νεα πιστα πάει κάπου το μυαλό μου, αλλά το ποια βελτιωθηκε, τι ειδους βελτίωση ειναι αυτή καθώς και που ειναι το νεο λιφτάκι δεν μπορώ να φανταστώ. Ενδιαφέρον για την ανακοίνωση, ελπίζω να μην αργήσει. Edited November 14, 2016 by ted Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted November 14, 2016 Χαμος θα γινει φετος στο Καλαβρυτο...... τα ΣΚ θα ειναι ισως απαγορευτικα........ Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 14, 2016 χαμος τα ΣΚ λογω της νεας πιστας ,χαμος τις καθημερινες για αλλους λογους....γενικα χαμος 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 14, 2016 πραγματικα ελπιζω να μην επεσε δυναμιτης αλλιως...εχουμε χασει το μετρο... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 14, 2016 η κατασκευη μιας πιστας στην καλυτερη των περιπτωσεων ισοδυναμεί με την κατασκευη ενος βατου χωματοδρομου σε πολυ μεγάλη κλιση (που σημαίνει εξτρα υδραυλικες και γεωλογικες προβλεψεις), ακόμα και χωρις την χρηση δυναμίτη που πια θα επρεπε να εχει απαγορευτει σε καθε πολιτισμενη χωρα. η συζητηση αυτη επαναλαμβανεται καθε χρονο και ειδικα αυτο το φορουμ εχει μεγαλη αγαπη σε αποτυχημενες και καταστροφικες παρεμβασεις στο φυσικο αναγλυφο και μια μανια να απαξιωνει την φυσικη ομορφια των ελληνικων χιονοδρομικων.... ασ το πουμε ξανα, δεν εχει πληρες νοημα η χαραξη νεων πιστων σε κορεσμενες πλαγιες απο πλευρας φερουσας ικανωτητας λιφτ, αντιθετα εχει (μισο φυσικα) νοημα η αποσυμφορηση πιστων που καλουνται να φερουν το βαρος της κινησης των χιονοδρομων. Τετοια στο μικρο (σε συγκριση) χιονοδρομικο των καλαβρυτων ειναι η κοκκινη της στυγας που καταντα επικυνδηνη σε ωρα αιχμης. Φυσικα η διαπλατηνση της ειναι πια αδυνατη , επομενως μια σχετικα παραλληλη της -δεν εξεταζουμε εδω αν ειναι δυνατον- θα ειχε νοημα. ΑΝΤΙΘΕΤΑ δεν εχει νοημα πιστα στο αυγο οταν οι ηδη υπαρχουσες υποχρησιμοποιουνται, ουτε στο ,προσωπο> της νεραιδοραχης αφου εκει η κατασκευη -πέρα απο κοστοβορα, οχλουσα και τεχνικα δυσκολη δεν θα ηταν <ισοδυναμη> σε <δυσκολια> με την υπαρχουσα και επομενως δεν θα αποσυμφοριζε. Το θεμα φυσικα της υποβαθμισης του off-piste ως προιοντος και χαρακτηρα του χιονοδρομικου δεν το εξεταζουμε εδω, φυσικα στην ελευθερη μας οικονομια, ελευθερως μπορεις να βγαζεις τα ματια σου. Βεβαιως και το χιονοδρομικο μπορει αυτη την φορα να εχει κανει εξαιρετη δουλειά, οχι σαν ολες τις αλλες αποτυχημενες παρεμβασεις (οχι μονο στον χελμο...) , αλλωστε δεν ειναι σωστο να κρινουμε πριν δουμε. Ομως αυτο το <πριν δουμε>.... φυσικα ο λογος ειναι οτι γινονται εν κρυπτω προς αποφυγη ενστασεων και παραγωγης τετελεσμένων... ετσι γινονται οι πατατες...βιαστικά, χωρις διαλογο, σχεδιο, νυχτα και...καταχνιά. ημουνα νιος και γερασα, να βλεπω χρυσοπληρωμενα master plan στα σκουπιδια, χωματουργικά της νυχτας κλπ κλπ α και κατι αλλο και με βαζαιο και με τσεκουρα με χαμογελο ξεκιναγατε, μεχρι να μην γινουν οι...χαρες και να στραβωσει το πραμα... οποται Μιχάλη μην αρχιζεις τα ...ειναι καλύτερα και μπες στις ομαδες.... και στον παρνασσο ομαδες ειχατε.... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 14, 2016 Αυτή η απαξίωση οποιασδήποτε προσπάθειας, ενώ ακόμα γνωρίζουμε ελάχιστα ή τίποτα είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα. Το φόρουμ του snowclub δεν έχει ιδιαίτερη αγάπη σε τίποτα, εκτός από τα βουνά και την χιονοδρομία. Είναι ένα βήμα στο οποίο εκφράζονται διάφορες απόψεις, ανάμεσα σε αυτές και η δική σου. 8 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 14, 2016 Βασίλη, σε παρακαλώ, μίλα ξεκάθαρα σε ποιές χάρες αναφέρεσαι στο τελευταίο σου post. Αυτό το υπονοούμενο που γράφεις με θίγει προσωπικά ως μέλος του Συλλόγου μας.Και επειδή δεν γνωρίζεις, δεν οφείλεις άλλωστε, οι σχέσεις μεταξύ Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ. και κ. Τσεκούρα μόνο καλές δεν ήταν στις αρχές. 3 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted November 14, 2016 Βασίλη, γενικά συμφωνώ με πολλά από όσα γράφεις..... όμως έχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσες να βοηθήσεις (βεβαίως και με τον καταγγελτικό λόγο σου) συμμετέχοντας στις Ο.Ε ?????? ..... δοκίμαστο μια φορά ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να αλλάξεις γνώμη................ 2 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted November 14, 2016 Ομως αυτο το <πριν δουμε>.... φυσικα ο λογος ειναι οτι γινονται εν κρυπτω προς αποφυγη ενστασεων και παραγωγης τετελεσμένων... ετσι γινονται οι πατατες...βιαστικά, χωρις διαλογο, σχεδιο, νυχτα και...καταχνιά. ημουνα νιος και γερασα, να βλεπω χρυσοπληρωμενα master plan στα σκουπιδια, χωματουργικά της νυχτας κλπ κλπ α και κατι αλλο και με βαζαιο και με τσεκουρα με χαμογελο ξεκιναγατε, μεχρι να μην γινουν οι...χαρες και να στραβωσει το πραμα... οποται Μιχάλη μην αρχιζεις τα ...ειναι καλύτερα και μπες στις ομαδες.... και στον παρνασσο ομαδες ειχατε.... Aφού το γράφεις και μόνος σου , αν θα το κάνεις δημόσια το έργο μπορεί να γίνει και σε πενήντα χρόνια λόγω οικολόγων ,΄λογω λόγω λόγω. Στην Ελλάδα ζούμε................... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 14, 2016 (edited) Ρε vro έχει μια ωραία εκπομπή ο Alpha στις 16.00 κάθε μέρα που με κάνει να γελάω. Μήπως να ξεκινήσεις να την βλέπεις? Καμιά σειρά πχ το Big Bang Theory έχει γέλιο. Κάτι θετικό μας κούρασε η μιζέρια σου. Να ήξερες πόσο λάθος πράγματα γράφεις όσον αφορά το θέμα. Δεν είναι όλα μαύρα σε αυτόν τον κόσμο, το χιόνι είναι λευκό. Για φαντάσου και το χιόνι να ήταν μαύρο Μια χαρα θα πάνε τα Καλάβρυτα φέτος απλά πράγματι τα σκ ίσως είναι απαγορευτικά από ουρές. Καθημερινές θα είναι μούρλια Edited November 14, 2016 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted November 14, 2016 Η Μονιμη μιρλα και μιζέρια μερικών ανθρώπων με ξεπερνάει πραγματικά.... Μονίμως γκρίνια σε όσα γίνονται και όσα δεν γίνονται... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
elias 230 Report post Posted November 14, 2016 Προσωπικά ακόμα δεν έχω πετύχει ουρές στα Καλάβρυτα, όπως αυτές τις ωραίες στο Βάκχο τις παλιές καλές εποχές, πάντα μιλάμε για ΣΚ .Ακόμα και αν είναι τίγκα η Στύγα, η Άρτεμις είναι μια χαρά. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Christos ? 136 Report post Posted November 15, 2016 Αγαπητοι φίλοι Ή νέα πίστα των καλαβρυτων..για όσουν τολμούν να την κατεβουν..Και η περιπέτεια του να εισαι Ελληνας σκιερ...μόνο που εδώ μας κυνηγάνε άλλοι...θέλω τόσα να πω... Απόλαυστε!!! https://www.facebook.com/obergurgl/videos/10154285104854888/ ...αν νομίζετε ότι ταιριάζει σε άλλο ποστ αλλάξετε το. Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted November 15, 2016 (edited) Προσωπικά ακόμα δεν έχω πετύχει ουρές στα Καλάβρυτα, όπως αυτές τις ωραίες στο Βάκχο τις παλιές καλές εποχές, πάντα μιλάμε για ΣΚ .Ακόμα και αν είναι τίγκα η Στύγα, η Άρτεμις είναι μια χαρά. Για πέρισυ που δεν είχε χιόνι μιλάς γιατί εγώ πρόπερσι που πήγα δυο φορές Κυριακή είχε 15 τουλάχιστον + 15 το ανέβασμα περίπου.Για το Βάχκο 20+15=35 λεπτά άστα να πάνε. ΥΓ η στέρηση και η έλλειψη χιονιού μας έχει κάνει να τρωγόμαστε. Edited November 15, 2016 by kosaitis Share this post Link to post Share on other sites