Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 14, 2019 Το έχασα καθώς προέκυψε πρόβλημα και δεν μπορούσα να λείψω απ το σπίτι. Και κοπανάω το κεφάλι μου... Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted March 14, 2019 Το έχασα καθώς προέκυψε πρόβλημα και δεν μπορούσα να λείψω απ το σπίτι. Και κοπανάω το κεφάλι μου... Όλοι μας.. 1 Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted March 14, 2019 Έχουμε εικόνα για το τι γίνεται πάνω σήμερα ? C? Καλά εσυ δεν έφευγες 6:45 από Λυκόβρυση; [emoji13] Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 14, 2019 Ναι καλα χεχε, σηκωθηκα ειδα και ξαναπεσα ! C. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted March 14, 2019 Για αύριο τελικά πως βλέπετε; Πάει για μέρα με κλειστό καιρό; Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 14, 2019 Ο βοσκός και ο λύκος.,. Σήμερα τελικά ανοίξανε και παραπάνω λίφτ από ότι είχανε πει.... Κόψανε 250 εισιτήρια. Μεγάλη επιτυχία.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
giorgos emmanouilidis 130 Report post Posted March 14, 2019 (edited) Σήμερα ήταν μακράν το πιο πετυχημένο ρίσκο που πήρα στη σεζον! Άφιξη στο παρκινγκ κελλάρια 9 και κάτι και βλέπω συνδετικό σε λειτουργία (όπως και Ηνίοχο τσεκάροντας την κάμερα) - τσιμπιόμουν μήπως βλέπω όνειρο! Πρώτος έφτασα και κατέβηκα φτερόλακκα, 6 απάτητη-πολύ μέτρια-παγωμένο ψηλά-πολύ σκληρό πιο μετά και μετά τα μισά άξιζε, τα λούκια της 6 μία από τα ίδια γενικά, ίσως λίγο καλύτερα, αλλά... Καλλιόπη-δέντρα και μεδεων απόλαυση!!!!! Πρέπει να την έκανα 20 φορές σήμερα!! Καλλιόπη ομοιογενής σφιχτή πούδρα που βάραινε όσο κατέβαινες χαμηλά, μεδεων και δέντρα αλλού βαθειές πούδρες αλλού βαθύ και βαρύ ανοιξιάτικο, καθρέπτης αρκετά βαρύ, αλλά ομοιογενές, δεν μου άρεσε. Το καλύτερο ήταν ότι μέχρι τις 11 είμαστε 5-10 άτομα και γίναμε max 20, για να ξαναγίνουμε 5-10 μετά τις 1μισι... όλη τη μέρα είχε απάτητα ακόμα και στα πιο προφανή μονοπάτια! καιρός το πρωί χαρά θεού - ήλιος και ελάχιστος αέρας, που μετά όμως δυνάμωσε, από τις 12 και μετά συννεφιά που πύκνωνε σταδιακά, χωρίς να βγάλει ομίχλη, παρά μόνο ψηλά στις 4 παρά. Θα ακολουθήσει και βιντεάκι, να δείτε τι χάσατε Edited March 14, 2019 by giorgos emmanouilidis 10 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 14, 2019 Ναι αλλά Οδυσσέα δεν πήγες. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
giorgos emmanouilidis 130 Report post Posted March 14, 2019 Ναι αλλά Οδυσσέα δεν πήγες. Το έμαθα όταν άνοιξε, αλλά δεν συγκινήθηκα, γιατί λόγω προσανατολισμού πιστεύω θα ήταν βαρύ, έκανα έναν Τυριά για κλείσιμο και επιστροφή κελλάρια, πολύ βαρύ χιόνι, μέτριος Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 14, 2019 Οδυσσεας-σαχαρα. Μου λένε ότι υπήρχαν άνθρωποι σήμερα, από τους ελάχιστους που ανέβηκαν, που τον έβλεπαν να δουλεύει, αλλά επειδή δεν πίστευαν στα μάτια τους δεν τον πήραν.... Επισεις αρκετοί του χιονοδρομικού το μάθανε από πελάτες.... Κάποτε είχε γράψει ο Χρήστος ότι ο Παρνασσός φέτος δουλεύει με πρόγραμμα {ότι μας κατέβει και ότι κάτσει}. Δίκιο είχε. Η τέχνη του να βάζεις γκολ στον εαυτό σου(όχι αυτογκόλ, κανονικό γκολ με σχέδιο και προσπάθεια) είναι κάτι που πρέπει να το μελετήσω..,. 6 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 15, 2019 Πολύ ησυχία ... Τι γίνεται πάνω ? Χιονίζει ? Αέρας ? C? Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 15, 2019 τρωνε πουδρες. εχει ξεσκιστει να χιονιζει. παιζει το προσωπικο να ειναι περισσοτεροι απο τους πελατες. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted March 15, 2019 Άνοιξα κάμερα να δω τι παίζει Φτερόλακκα και βλέπω πάλι χαρτοπετσέτες! Αχ δεν θα ησυχάσουμε φέτος! 1 Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 15, 2019 τρωνε πουδρες. εχει ξεσκιστει να χιονιζει. παιζει το προσωπικο να ειναι περισσοτεροι απο τους πελατες. Κάτι θα μείνει και για αύριο - θα ρίχνει μέχρι αργά. C. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 15, 2019 Το ρατρακ είναι χαλασμένο ή readiness ? Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 15, 2019 (edited) αν ειναι off topic ας μετακινηθει. με αφορμη ενα πολυ καλο βιντεακι που ανεβασε ο herman για τις χιονοστιβαδες παραγωγης του Laax στην ιδια σειρα υπαρχει και για το τεχνητο χιονι. παρακατω ειναι ενας συνδεσμος με τα τεχνικα χαρακτηριστικα της lag falerin (υψομετρο 2049), ενα απο τα 2 ρεζερβουαρ του laax. για συγκριση με τον προφητη ηλια. η συγκεκριμενη τεχνητη λιμνη, ειναι σε χωμα, χωρις θεμελιωση. ο προφητης ηλιας που ειναι δολινη εχει αλλες απαιτησεις/ http://www.swissdams.ch/fr/les-barrages/liste-des-barrages-suisses/Alp_Dado.pdf οπως ομως θα ακουσετε στο βιντεακι χωρις το νερο που φερνουν με αντλιοστασια απο χαμηλα.....δεν υπηρχε περιπτωση,,, Edited March 15, 2019 by vro 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 353 Report post Posted March 15, 2019 έχει κανείς ενημέρωση για αύριο? Το site τα δίνει όλα ανοικτά αλλά μέχρι και πριν απο λίγο (που ανοιξε η Panomax) έδειχνε ότι χιόνιζε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 15, 2019 Ολα βελτιώνονται, η panomax λειτουργεί, τα μετεωρολογικά δεδομένα στα 1950 με νέα εμφάνιση... 2 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 15, 2019 Θαθελα να ξέρω ποιος μαμάκας με έδωσε αγνοούμενο και στέλνουν τον Πλατιά με τον Οικονόμου να με σώσουν.... Ούτε να κοιμηθεί κανείς δεν μπορεί πια στην Σαχάρα παρασκευιάτικα..... 12 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted March 15, 2019 Αύριο θα είμαι πάνω. Θα υπάρχει ανταπόκριση και pmr-τηλέφωνο ανοιχτό Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 353 Report post Posted March 15, 2019 Pmr συχνότητα; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 15, 2019 Κανάλι 8, υπότονος 20 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted March 15, 2019 Αντιηλιακά να φοράτε! Τα λέμε πάνω! 2 Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 353 Report post Posted March 15, 2019 Κανάλι 8, υπότονος 20 Ρυθμισαμε :-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
christosp 108 Report post Posted March 15, 2019 (edited) Θα έρθω κι εγώ αύριο (ώπα, σήμερα εννοώ) στις 11:00. Θα ήθελα να σας συναντήσω. Δεν έχω pmr... ακόμα. Edited March 15, 2019 by christosp Πάντα να κοιτάς, εκεί που θες να πας. Share this post Link to post Share on other sites