Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2018-19

Recommended Posts

Το έχασα καθώς προέκυψε πρόβλημα και δεν μπορούσα να λείψω απ το σπίτι. Και κοπανάω το κεφάλι μου...

 

Όλοι μας..

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουμε εικόνα για το τι γίνεται πάνω σήμερα ?

C?

Καλά εσυ δεν έφευγες 6:45 από Λυκόβρυση; [emoji13]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι καλα χεχε, σηκωθηκα ειδα και ξαναπεσα !

C.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αύριο τελικά πως βλέπετε; Πάει για μέρα με κλειστό καιρό;


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο βοσκός και ο λύκος.,.

Σήμερα τελικά ανοίξανε και παραπάνω λίφτ από ότι είχανε πει....

Κόψανε 250 εισιτήρια.

Μεγάλη επιτυχία....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα ήταν μακράν το πιο πετυχημένο ρίσκο που πήρα στη σεζον! :thumbsup:

Άφιξη στο παρκινγκ κελλάρια 9 και κάτι και βλέπω συνδετικό σε λειτουργία (όπως και Ηνίοχο τσεκάροντας την κάμερα) - τσιμπιόμουν μήπως βλέπω όνειρο!

Πρώτος έφτασα και κατέβηκα φτερόλακκα, 6 απάτητη-πολύ μέτρια-παγωμένο ψηλά-πολύ σκληρό πιο μετά και μετά τα μισά άξιζε, τα λούκια της 6 μία από τα ίδια γενικά, ίσως λίγο καλύτερα, αλλά... Καλλιόπη-δέντρα και μεδεων απόλαυση!!!!! Πρέπει να την έκανα 20 φορές σήμερα!! Καλλιόπη ομοιογενής σφιχτή πούδρα που βάραινε όσο κατέβαινες χαμηλά, μεδεων και δέντρα αλλού βαθειές πούδρες αλλού βαθύ και βαρύ ανοιξιάτικο, καθρέπτης αρκετά βαρύ, αλλά ομοιογενές, δεν μου άρεσε. Το καλύτερο ήταν ότι μέχρι τις 11 είμαστε 5-10 άτομα και γίναμε max 20, για να ξαναγίνουμε 5-10 μετά τις 1μισι... όλη τη μέρα είχε απάτητα ακόμα και στα πιο προφανή μονοπάτια! καιρός το πρωί χαρά θεού - ήλιος και ελάχιστος αέρας, που μετά όμως δυνάμωσε, από τις 12 και μετά συννεφιά που πύκνωνε σταδιακά, χωρίς να βγάλει ομίχλη, παρά μόνο ψηλά στις 4 παρά.

Θα ακολουθήσει και βιντεάκι, να δείτε τι χάσατε :innocent:

Edited by giorgos emmanouilidis
  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά Οδυσσέα δεν πήγες.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά Οδυσσέα δεν πήγες.

Το έμαθα όταν άνοιξε, αλλά δεν συγκινήθηκα, γιατί λόγω προσανατολισμού πιστεύω θα ήταν βαρύ, έκανα έναν Τυριά για κλείσιμο και επιστροφή κελλάρια, πολύ βαρύ χιόνι, μέτριος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οδυσσεας-σαχαρα.

 

Μου λένε ότι υπήρχαν άνθρωποι σήμερα, από τους ελάχιστους που ανέβηκαν, που τον έβλεπαν να δουλεύει, αλλά επειδή δεν πίστευαν στα μάτια τους δεν τον πήραν....

Επισεις αρκετοί του χιονοδρομικού το μάθανε από πελάτες....

Κάποτε είχε γράψει ο Χρήστος ότι ο Παρνασσός φέτος δουλεύει με πρόγραμμα {ότι μας κατέβει και ότι κάτσει}.

Δίκιο είχε.

Η τέχνη του να βάζεις γκολ στον εαυτό σου(όχι αυτογκόλ, κανονικό γκολ με σχέδιο και προσπάθεια) είναι κάτι που πρέπει να το μελετήσω..,.

  • Like 6

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ησυχία ... Τι γίνεται πάνω ? Χιονίζει ? Αέρας ?

C?

Share this post


Link to post
Share on other sites

τρωνε πουδρες.

εχει ξεσκιστει να χιονιζει.

παιζει το προσωπικο να ειναι περισσοτεροι απο τους πελατες.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άνοιξα κάμερα να δω τι παίζει Φτερόλακκα και βλέπω πάλι χαρτοπετσέτες! Αχ δεν θα ησυχάσουμε φέτος!

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τρωνε πουδρες.

εχει ξεσκιστει να χιονιζει.

παιζει το προσωπικο να ειναι περισσοτεροι απο τους πελατες.

 

Κάτι θα μείνει και για αύριο - θα ρίχνει μέχρι αργά.

C.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ρατρακ είναι χαλασμένο ή readiness ?

 

post-7080-0-26736500-1552647760_thumb.jpg

 

 


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ειναι off topic ας μετακινηθει.

με αφορμη ενα πολυ καλο βιντεακι που ανεβασε ο herman για τις χιονοστιβαδες παραγωγης του Laax

στην ιδια σειρα υπαρχει και για το τεχνητο χιονι.

παρακατω ειναι ενας συνδεσμος με τα τεχνικα χαρακτηριστικα της lag falerin (υψομετρο 2049), ενα απο τα 2 ρεζερβουαρ του laax.

για συγκριση με τον προφητη ηλια.

η συγκεκριμενη τεχνητη λιμνη, ειναι σε χωμα, χωρις θεμελιωση.

ο προφητης ηλιας που ειναι δολινη εχει αλλες απαιτησεις/

 

http://www.swissdams.ch/fr/les-barrages/liste-des-barrages-suisses/Alp_Dado.pdf

 

 

οπως ομως θα ακουσετε στο βιντεακι χωρις το νερο που φερνουν με αντλιοστασια απο χαμηλα.....δεν υπηρχε περιπτωση,,,

 

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχει κανείς ενημέρωση για αύριο? Το site τα δίνει όλα ανοικτά αλλά μέχρι και πριν απο λίγο (που ανοιξε η Panomax) έδειχνε ότι χιόνιζε :)


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θαθελα να ξέρω ποιος μαμάκας με έδωσε αγνοούμενο και στέλνουν τον Πλατιά με τον Οικονόμου να με σώσουν....

Ούτε να κοιμηθεί κανείς δεν μπορεί πια στην Σαχάρα παρασκευιάτικα.....

 

post-911-0-00695300-1552671066_thumb.jpg

  • Like 12

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο θα είμαι πάνω. Θα υπάρχει ανταπόκριση και pmr-τηλέφωνο ανοιχτό

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανάλι 8, υπότονος 20

Ρυθμισαμε :-)

  • Like 1

LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα έρθω κι εγώ αύριο (ώπα, σήμερα εννοώ) στις 11:00. Θα ήθελα να σας συναντήσω. :) Δεν έχω pmr... ακόμα.

Edited by christosp

Πάντα να κοιτάς, εκεί που θες να πας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,789
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...