aab 1,433 Report post Posted July 4, 2019 Δεν κατάλαβα που είναι η αντίφαση; Μέσο κόστος αναβατήρα 5,5 εκατ. 4 που οπωσδήποτε έπρεπε να αλλάξουν 22 εκατ. Επίσης, στα υποχρεωτικά: παροχή Μ/Τ, κατασκευή γκαράζ (Χ2) δεν μένουν και πολλά. Εννοείται ότι απορώ πως πήρε το δίπλωμα του αυτός που έδωσε τις οδηγίες για τον τερματισμό του Ερμή. Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted July 4, 2019 (edited) Μέσο κόστος αναβατήρα 5,5 εκατ. 4 που οπωσδήποτε έπρεπε να αλλάξουν 22 εκατ. Επίσης, στα υποχρεωτικά: παροχή Μ/Τ, κατασκευή γκαράζ (Χ2) δεν μένουν και πολλά. Εννοείται ότι απορώ πως πήρε το δίπλωμα του αυτός που έδωσε τις οδηγίες για τον τερματισμό του Ερμή. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την αρχική αντίφαση.... Είχες επισημάνει: Αν και επί της ουσίας συμφωνώ, μήπως να συμφωνήσουμε κάπως στα ποσά που ξοδεύτηκαν και στα έργα που έγιναν; Διότι αριθμητικά η 1η πρόταση είναι σε πλήρη (αριθμητική) αντίφαση με το υπόλοιπο κείμενο το οποίο άριστα συνοψίζει ποιο είναι το θέμα. ! Η 1η πρόταση: "Είναι δυνατόν να δίνεις 35 μύρια και να μην φτιάχνεις τίποτα διαφορετικό (όταν ένα "μέσο λιφτ" διαστάσεων Παρνασσού κοστίζει γύρω στα 5-6 μύρια); " Ένα μέσο λιφτ στον Παρνασσό (Ηρακλής, 6, Βάκχος, ή πίσω πλαγιές που έχουν ανάλογη γεωμετρία), έχουν παραπλήσιες προδιαγραφές (μήκος, αποστάσεις πυλώνων, προσβασιμότητα, κλίσεις), ώστε να μην δημιουργούν τεράστιες διαφοροποιήσεις σε κοστολόγια (αυτό που είπα 5-6). Αυτά θα τα χαρακτήριζα ως τα βασικότατα λιφτ που χρησιμοποιείς για να κάνεις σκι στον Παρνασσό. Από εκεί και πέρα, πρέπει να λύσεις την προσβασιμότητα στο πεδίο αυτό. Όταν υλοποιείς έργα τύπου Ήρας, combi, Ερμή, κλπ, ξεφεύγεις οικονομικά και χιονοδρομικά δεν προσθέτεις τίποτα. Edited July 5, 2019 by mil Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 5, 2019 το ρεζουμε, αν μου επιτρεπετε και οι δυο ειναι οτι (ανεξαρτητως αν φαγανε σε τοιχους, τσιμεντα και ασανσερ, που ΦΑΓΑΝΕ), ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΗ . Ειναι μνημεια ασχετωσυνης, ανεπαρκειας, μεγαλομανιας, ωχαδελφισμου και ...εγω ξέρω. τους λογους τους αναπτυσει καλα ο mil. αλλά, τι τα θες...το ζουμε, καθε φορα στον ερμη, οπως λεει ο aab. καθε φορα που θαβει τις κακοσχεδιασμενες βασεις, παντού καθε φορα που για να ανοιξει η αφροδιτη, μετραμε τον αερα ....στον προφητη ηλια. καθε φορα που αφου ερθει το τρακτερ, ανοιγει η ηρα, να μας παει στο ερειπιο με τα δυο ασανσερ... καθε φορα που βγαζουν τα ναυτικα κλειδια πατεντα απο τον δια και κυριως καθε φυσιολογικη χρονια που απο την καμπινα κοιταμε το χιονι που ειναι...αλλου...... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 5, 2019 Διοίκηση υπάρχει στο χ/κ Καλαβρύτων; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted July 5, 2019 Εγώ θέλω να μάθω ένα πράγμα: Την χιονοδρομική περίοδο που θα μας έρθει θα λειτουργεί το λιφτ της Στύγας, ή για ακόμα μια χρόνια δεν θα ερθω στα Καλαβρυτα; 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted July 5, 2019 Διοίκηση υπάρχει στο χ/κ Καλαβρύτων; Ελπίζω να επικρατήσει η λογική και να μην τρέχουν τον Σεπτέμβρη, που θα αναλάβει ο νέος -παλιός- Δήμαρχος. Καλός - κακώς, τις όποιες εξελίξεις θα πρέπει να τις εγκρίνει και αυτός. Όμως, είναι πολύ αργά να περιμένουμε τον Σεπτέμβρη, ειδικά όταν έχουμε μπροστά μας θέματα που καίνε στο Χ.Κ. Καλαβρύτων όπως την «Ανάσταση της Στυγός» και τη χρηματοδότηση των έργων. Δείχνει, πάντως, να υπάρχει "συνέχεια" και ένα θετικό κλίμα, παρά την έντονη προεκλογική περίοδο των Δημοτικών εκλογών που επικράτησε στα Καλάβρυτα και μέσα σε αυτή μπλέχτηκε -λανθασμένα κατά την άποψή μου- και το χιονοδρομικό. Υ.Γ.: Αστέρια στο ορειβατικό μας κόβω να γινόμαστε... 2 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 5, 2019 Δείχνει, πάντως, να υπάρχει "συνέχεια" και ένα θετικό κλίμα... Καλό κι αυτό Γιώργο. 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 5, 2019 ο καραμερτζανης το ξερει το καλό κλίμα? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted July 5, 2019 Ελπίζω να επικρατήσει η λογική και να μην τρέχουν Υ.Γ.: Αστέρια στο ορειβατικό μας κόβω να γινόμαστε... . Γιατί το λες αυτό υπάρχει ο ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ εκεί να δεις όλο τον παράδεισο ...... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted July 5, 2019 Το αστείο είναι ότι και στο νήμα περί ΧΚΚ, για το ΧΚΠ συζητάμε! Έγινε τώρα κατανοητό γιατί το ΧΚΠ είναι το σημείο αναφοράς; 1 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted July 5, 2019 (edited) Και για να γίνω απόλυτα και ανερυθρίαστα κακός! Το combi είναι η μια ιδιαιτέρως ακριβή επίδειξη της κακής νοοτροπίας που καλλιεργείται, συστηματικά, στα Πολυτεχνεία της χώρας μας. Θεωρητικά, δουλειά του μηχανικού είναι να υλοποιήσει αυτό που θέλει ο πελάτης (κακό, στραβό κατά τη γνώμη του επιστήμονα δεν έχει σημασία). Όχι να αναγκάσει τον πελάτη να ενθουσιάζεται με το επιστημονικό του δημιούργημα. Προφανώς, η συντριπτική πλειοψηφία των χιονοδρόμων πελατών θα ήθελε κάποιο lift από 1750 μέχρι κορυφή Βάκχου. Όταν έχει χιόνι, έχεις μια πολύ αξιοπρεπή πίστα. Αλλά, έτσι όπως υλοποιήθηκε δεν με εξυπηρετεί. Και δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κανέναν. Τελικά, το combi μπορεί να καταντήσει σαν την αθηναϊκή πολυκατοικία της περιόδου 1965-80 Edited July 5, 2019 by aab 1 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted July 9, 2019 Το άσχετο -και πάλι- postάρισμα της ημέρας... Ο Χάρης Σαβούρδος & ο Σωτηρχος Καραμπαλης ξαναχτυπούν!!! Καλοκαιρινές στροφούλες στο Χελμό... 7/7/2019 Ψαρεύτηκε από τη Δημόσια ομάδα του Snowreport.gr στο FB 8 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 10, 2019 το καρα-ασχετο ποσταρισμα, της μαυρης νυχτας. ΨΚΧΚΩΕ9-Κ24.pdf δεν σχολιαζω επι της ουσιας εχω κανει τον Χρήστο πατίνι στο φατσοβιβλιο και το μπαν ειναι...ετοιμο. αλλά... απο την εποχη που το οργανο...το λεγαμε...οργανο και η αποφαση του σε απταιστη καθαρευουσα χάριζε άφθονο τζαμπα γέλιο (σε οσους δεν ηταν θυματα του) απο τότε τελος παντων εχω να γελασω ετσι...αβιαστα με την φρασεολογια, το υφος και την μπουρδολογια..... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 11, 2019 δεν ηξερα οτι η ντοπελ εχει εργοστασιο που βγαζει συρματόσχοινα και παρακαταθηκη κομπλε πυλωνες 30ετιας.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted July 11, 2019 Χρειάζεται πάντως επαρκής τεκμηρίωση για την νόμιμη παράκαμψη της διαδικασίας των ανοικτών διαγωνισμών και νομίζω ότι κυρίως περί αυτού πρόκειται. Στα υπόλοιπα, ίσως δεν αξίζει να εμπλέξεις άλλον πέρα από αυτόν που το είχε ήδη κατασκευάσει στο παρελθόν (εν μέρει ενισχυτικό της μη διενέργειας διαγωνισμού - αποφυγή τευχών δημοπράτησης κλπ), ενδεχομένως στριμώχνοντας και ένα δύο ακόμα πράγματα με την ευκαιρία. Το ερώτημα είναι θα προλάβουν; Ας το ελπίσουμε / ευχηθούμε... "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 11, 2019 Ας ελπίσουμε στο ελεγκτικό να κάνουν σκι... Με τα λεφτά των άλλων δεν παίζουμε ούτε ψαχνώμαστε για πιο φθηνά. Των άλλων είναι στο κάτω κάτω. Αμ πως... Θεομηνία. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Kosko 25 Report post Posted July 11, 2019 Ακριβό για αυτά που προσφέρει είναι.Ανοργάνωτο είναι.Ασέβαστα άτομα στο προσωπικό του έχει...Πλέον είναι και το μισό.Κρίμα ήθελα να πάρω και ετήσια για να αυξήσω τις μέρες σκι μου.Και ο Παρνασσός πέφτει μακριά για συχνό σκι.Και το λεωφορειο απο Πατρα σιγα μην παει.Εδω με το ζορι μαζευει για Καλαβρυτα απο Κυπριους φοιτητες αλλιως ουτε για Καλαβρυτα δεν θα ειχε. Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted July 11, 2019 Ας ελπίσουμε στο ελεγκτικό να κάνουν σκι... Με τα λεφτά των άλλων δεν παίζουμε ούτε ψαχνώμαστε για πιο φθηνά. Των άλλων είναι στο κάτω κάτω. Αμ πως... Θεομηνία. Δεν έχω κανένα λόγο να υποθέσω ότι τα 200.000 είναι πολλά. Από την άλλη, γιατί ο Δήμος Καλαβρύτων κάνει μια επείγουσα δαπάνη, στα όρια της νομιμότητας, για να οφελήσει μια ΑΕ; Αν η ΑΕ πηγαίνει τόσο καλά, όσο θέλει να λέει ο Δήμος, τότε έχει ταμειακή ευχέρεια να δαπανήσει 200.000 και χωρίς (σχεδόν) κανέναν περιορισμό! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 11, 2019 μας δουλευεις aab.... (το ξερω οτι ειρωνικα τα γραφεις) εγινα γραφικος να ζηταω τις προσφορες που πηραν στα καλαβρυτα για την επισκευη. σιγα μην πηραν απο κανεναν αλλο. μιλαμε για την παραγκα...(σαν εκεινη την ποδοσφαιρικη) αχ <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted July 12, 2019 Μακαρι να επισκευαστει και να ειναι ασφαλές.. ειναι πολυ οριακό το χρονοδιαγραμμα! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 12, 2019 Ποιου δημοσιογράφου είναι το σχετικό ανυπόγραφο ρεπορτάζ ; Που βασίστηκαν τα συμπεράσματά του; Με ποια κριτήρια αναφέρει οτι η Στύγα είναι-ήταν το ζητούμενο έμπειρων χιονοδρόμων; Η πτώση στις διανυκτερεύσεις προκύπτει από συγκεκριμένα στοιχεία που δώθηκαν απο την Ένωση ξενοδόχων και τουριστικών καταλυμάτων Καλαβρύτων; βρεγμένη σανίδα που θέλουν μερικοί.... Και μετά ήρθε ο ίδιος ο δήμος Καλαβρύτων σε απόφαση του να πει Ότι η Στύγα είναι το βασικό λίφτ Ότι η ζημιά στον χιονοδρομικό τουρισμό είναι πολύ μεγάλη. Ξύλο που θέλουν..... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 12, 2019 Βασιλάκη μου καλέ βασιλιά της πουδρομερες με λιακάδα, άρχοντα της απέραντης γραμμής όσο εμείς είμαστε στα γραφεία μας και φοβερά μηχανικέ ααναβατήρων... Κανείς δεν διαφωνεί ότι πρέπει να λειτουργεί αναβατηρας εκεί του χρόνου. Για φέτος σαν μηχανικός σου λέω ξέχνα το αν δεν βγει χώμα να ανέβουν μηχανήματα το λίφτ δεν φτιάχνει Για του χρόνου μην είναι κανένας σίγουρος ότι μπορεί με ασφάλεια να αναστηθεί το λίφτ με κόστος εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Μπορεί να μιλάμε για για μυριο. Θα μάθουμε σε λίγο καιρό Συμφωνώ απόλυτα παρατημένο από αυτούς που κατηγορούν την νυν διεύθυνση είναι και αυτοί φταίνε. Ο Μουτζούρης στους νυν είναι άδικα Ευτυχώς που δεν σε άκουσαν Μιχάλη για το μυριο και σταμάτησε ο ...τζόγος ....στα 200 χιλιάρικα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted July 14, 2019 Συγνώμη καλέ μου φίλε που δεν έδωσα ακριβή προσφορά χωρίς να έχω δυνατότητα να δω καν τι είναι το έργο. Το έγραψα για αυτούς που λέγανε ότι μια κολώνα κάνει μερικά χιλιάρικα. Τέλος δεν ξέραμε τότε αν έχει ζημιά ο σταθμός της βάσης που αν είχε θα πιάναμε το μύριο. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 14, 2019 Πετσετάκια. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 15, 2019 588.000 είναι η εφάπαξ επιχορήγηση όλου του Δήμου Καλαβρύτων από το Φιλόδημος ΙΙ. Για αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και φυσικών καταστροφών. Από αυτά 200000, όταν δοθούν, θα πάνε για την Στύγα. Θα μείνουν 388.000 για τους δρόμους που έχουν πέσει, για παιδικούς σταθμούς που χάλασε η στέγη, για τρύπια υδραγωγεία κλπ κλπ. Έτσι είναι....κατά τα άλλα ρεκόρ κερδών στο χιονοδρομικό. Μια κοινωνία που τα γράφει στα .... της και μαθαίνει να ζει με ...ελεημοσύνη. Και μόνη δικαιολογία της.... Οι απέναντι τα αρπάξανε , εμείς γιατί όχι;.... 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites